Felipe Melo iránt a Villareal érdeklődik

A Tuttosport mai számában arról ír, hogy Felipe Melo visszatérhet Spanyolországba, hiszen a Villareal érdeklődik iránta, és a tranzakció részeként Giuseppe Rossi Torinóba költözhetne.

Felipe Melo

A Villareal védekező középpályást szeretne igazolni, és a brazil ideális megoldás lenne számukra, a Juventus pedig megfelelő ajánlat esetén hajlandó lenne megválni tőle.

Felipe Melo 2005-ben érkezett Európába, első klubja a spanyol Mallorca volt. Három évet játszott Spanyolországban, volt a Racing Santander és az Almería játékosa is, mielőtt 2008-ban a Fiorentinához igazolt volna.

Innen egy évvel később, 2009-ben távozott 24.5 millió euróért a Juventushoz.

A Bianconeri kihasználhatja a spanyolok érdeklődését, hiszen kiszemeltjük, Giuseppe Rossi éppen a Villareal játékosa, így egy esetleges tranzakcióba mindkét játékost bevonhatnák.

Korábban úgy tűnt, hogy Rossi a Barcelonához igazol, ám a katalánok végül az Udinese támadója, Alexis Sanchez mellett döntöttek.

Rossi már jó ideje a Juventus kiszemeltje, akit Sergio Agüero olcsóbb alternatívájaként szeretne leigazolni a torinói csapat.

A pletykák szerint egyébként a Juve 35 millió eurós ajánlatot tett Agüeróért, évi 6.5 millió eurós fizetéssel.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr674653914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.06.29. 19:48:12

Először is meg kellene találni Felipe Melo helyettesét, utána lehetne csak bevonni valami üzletbe. Mind Inler, mind Vidal megfelelő helyettese lehetne, jó lenne ha Marotta végre lépne már az ügyben. Egyébként Rossi leigazolása szempontjából ez egy nagyon jó hír, hiszen Melo értéke 15 millió euró körül mozog, s mivel ha jól tudom Rossi-ért 30 milliót kérnek a spanyolok, így a vételárának tulajdonképpen "csak" a felét kellene készpénzben átutalni a Villarreal számlájára, ami abszolut elősegíthetné a transzfer létrejöttét. 15 milliója csak van már a Juventusnak Rossi-ra. A kérdés csak az, hogy Rossi játéka megér-e 30 millió eurót...

Drughi Di Bianconeri 2011.06.29. 19:51:57

egyet értek mmartinnal...arra meg hogy megér e 30 millát, egyértelmű a válasz: bőségesen! sok Villareal meccset láttam az idén, mert nagyon szimpik lettek a szezon elején, ezért amikor csak adtak Villareal meccset néztem...Rossi igazi vezér volt abban az amúgy is támadó és szimpi csapatban..nagyon nagy tehetség, nem hiába állnak sorba érte a legnagyobb klubok..szerintem szívesen is jönne "haza"...de azért előbb megpróbálnék Marotta helyében valami mindkét félnek jó konszenzusra jutni Aguero kapcsán..aztán ha nagyon erőlködnek azon a 45 millán, akkor kel nyélbe ütni ezt a Melo+kess rossiért ügyletet, meg persze ha már itt van Vidal...Inler szerintem felejtős, Napoliba akar menni..ami valahol érthető,hiszen ők Blbe lesznek jövőre mi meg nem....

tudojuve 2011.06.29. 20:43:32

Az Atletico nem fog engedni, elég világosan elmondták már. Szal kezdhetünk megbarátkozni Rossival. Melot nem szívesen engedném el, esetleg ha egy jó helyettest hoznának. Nagyon Hamsík a vágyam, de őt nem fogja elengedni a Napoli.

Ismeretlen_183096 2011.06.29. 21:06:54

Szerintem jöhet Rossi de nem 30 milláért és nem Agüero helyett :S...Agüero nagyon kéne.

Ismeretlen_184566 2011.06.29. 21:13:21

Marchisio + Iaquinta + Amauri Rossiért cserébe? :)) Na, de a viccet félretéve szerintem is jó lenne Rossi, de nem Agüero helyett kéne és nem elpasszolni Melot. @mmartin91: Vidal jó, de nem Melo helyett.

Bunci 88 2011.06.29. 21:20:16

Rossi nem ér meg szerintem 30 milliót, míg Melo értéke 15 milliónál többet érne. Maximum 8-10 millió eurót szabadna ráfizetni,ha létrejön a csereüzlet! Melo helyetteséről pedig Lassan Diara is képben volt eddig, és az ára 20 millió,ami lealkudható szerintem 1-2 millóval is akár! Ő megfelelő lenne a pótlására!

Ismeretlen_147985 2011.06.29. 21:25:23

Pendergast: Vidal remekül tudná pótolni Melo-t, fiatalabb, s Melo elmúlt két szezonjából ill. világbajnokságából kiindulva jelen pillanatban semmivel sem rosszabb játékos, sőt. Tulajdonképpen Vidal az az ember, aki a piacon lévő és a Juventus számára elérhető játékosok közül a leginkább tudná pótolni Melo-t. Még jobban, mint Inler, ráadásul hosszabb távon. Persze más kérdés, hogy nem a Juventus-nak van a legnagyobb esélye a leigazolására, de ha sikerülne megvenni, akkor ő egy hatalmas erősítést jelentene számunkra.

Arnijuve 2011.06.29. 21:31:05

sztem mehet melo...igazából egy gyenge juventusból tudott csak kitűnni...és nem mindig a jó teljesítményével (mégha a szezon egyik legjobbja is volt nálunk) hanem a durvaságával ami nembiztos hogy a győzni akarása miatt volt. tudom most sokan mondják hogy hát én hogy merek ilyet írni de sztem ez elég egyértelmű hogy egy erős juventusban melo csak csere lehetne max...de épeszű edző nem teszi pályára mert benne van a piroslap sajna..... ha jön is valaki a középpályára akkor az legyen kreatív . Honda és Vidal jólenne...de akkor pirlo tök felesleges még cserének is....Bastosnál úgyérzem hogy kicsit gondolkozunk hogy kell é vagy sem.....nemhiszem hogy Bastos 2-3 évnél tovább tartaná jó formáját...míg az előbb említett kettős legalább 5-5 jó évet produkálhatna és nemis drágábbak sőőt......Melo mehet kapjunk érte pénzt és fektessük be az előbb említett két játékosba...mondjuk kapunk legjobb esetben 20at Meloért 10-et mondanak Hondára Vidal hát nemtom mennyi de sztem 15ből meglehet.... és nemis egybe kéne azonnal fizetni....a lényeg hogy Melo nem létkérdés a juventusnak ...most tényleg érződik a változás szele...hogy jó irányba fúj e....a jövő eldönti....Rossi vagy Aguero kell még előre és akkor nagyobb az esély hogy jó irányba megyünk

Ismeretlen_108746 2011.06.29. 21:34:55

Egyetértek abban, hogy előbb meg kellene találni Felipe Melo utódját, csak utána kezdjünk bűvészkedni, mert a végén két szék között seggre ülünk majd. Amúgy Felipe Melo elkergetésének nem kellene prioritásnak lennie a csapatépítés nevében. Rossi remek játékos, de vitán felül fényévekre van Agüero szintjétől. A vételáruk közötti differencia messze nem tükrözi a tudásbeli különbséget. Nem kérdés, hogy Rossi is hatalmas erősítést jelentene, de azt érzem, hogy ha már nagyon sok pénzt áldozunk, akkor sokkal inkább Agüero legyen a célpont.

Diego2889 2011.06.29. 21:44:36

Én szerintem nem kell megtalálni az utódját, mivel el sem kellene adni.. Minek akarjuk eladni azt a játékost, aki az olasz ligát megszokta, valamint hihetetlenül jó idényt produkált.. Szívét, lelkét beleteszi a játékba.. Ha eladjuk, akkor hatalmasat csalódok..

The Old Lady 2011.06.29. 22:11:40

mmartin! Te miről beszélsz?! Melo értéke 15 millió?! Legalább 25m, de még 30 is kitelhet érte! Mourinho a legismertebb rajongója a srácnak! Te nem csak a Juventust, mint csapatot becsülöd le, de külön-külön játékosokra lebontva is!

Lakatos Di Natale 2011.06.29. 22:11:57

Szerintem is Agüero-t kellene megcélozni, abba a projectbe kellene fektetni egy nagy adag pénzt és akkor már mindenki nyugodtan aludna. Egyrészt a támadósor végleg pipa, másrészt a szurkolok elégedettek mert érkezett egy világsztár,nem utolsó sorban pedig a marketing érték nem elhanyagolható. Agüero-t elhoznánk utána már nyugodtan lehetne dolgozni a többi igazoláson is, nagyjából akkor még olyan 20 milla rendelkezésre állna. Mellette talán még Honda-t lenne érdemes elhozni, mert egy kreatív, sokat robotoló középpályás szükséges lenne. Igazából védekező középpályásnak meg ott lenne Marchisio, Sissoko, Pazienza, Felipe Melo. Ezek közül egyet el lehetne passzolni vagy bevonni transzferbe és akkor létrejöhetne még egy Marchiso-Vucinic csere is akár, mert akkor már Marci felesleges lenne. A valóság tuti más lesz, de azért jó eljátszani ezekkel a gondolatokkal, idén úgy néz ki combosodik a Juve!

Diego2889 2011.06.29. 22:17:28

The Old Lady: igen valójában szerintem is 30körül lenne a reális ára, de sajnos 15millióért akarjuk eladni.. sőt láttam már 10milliós összegről szóló hírt is :D a vezetőségünk sajnos még elég ködösen lát :D

Michel10 2011.06.29. 22:20:12

Ha eladjuk Melot akkor nagyot csalódok!! A szezon legnagyobb igazolása az lenne ha megtartanánk. Nem őt kéne eladni hanem a selejteket: Motta, Grosso, Iaquinta és még sorolhatnám. Állandóan őt emlegetik....én még 30 milláért sem adnám oda, sőt Diegot is visszavásárolnám! Ez a vezetőség egy rakás szar! Vegyék meg még Agüerót és Bastost és kész a csapat!

devil-z 2011.06.29. 22:26:52

Melo korábbi nyilatkozataiból kiderült, hogy ő elvágyódik innen (konkrétan Spanyolországba) így ő valószínűleg örülne ennek a cserének. Az más kérdés, hogy Rossi valójában megérne-e nekünk ennyit, pláne úgy, hogy elvileg Agüero-n a félisten Marottánk mindkét bandzsa szemét rajta tartja. A két játékos közül egyértelműen az Argentint preferálom. De ugye Rossi mellett szól, hogy olasz és Melot is bevonhatnánk a tranzakcióba (kevesebb készpénzt kellene kifizetni) Valamelyiküknek mindenképp érkeznie kell..

mJz. 2011.06.29. 22:38:52

ROSSI A BARCAE...elkellene már végre felejteni

Tony 2011.06.29. 22:46:43

The Old Lady! Te miről beszélsz? Melo 25 millió volt mikor megvettük egy jó szezon után felkapott játékosként. Azóta 1 katasztrofális és egy elfogadhatóbb szezonon van túl két 7.hellyel,valamint a válogatottból is kikerült. Mégis ki adna érte 30-at? 15,de a legeslegoptimistább kalkuláció szerint is maximum 20de egy centtel sem több.

Ismeretlen_184566 2011.06.29. 22:48:20

Rossi és Agüero közül inkább utóbbi felé kéne billenni a mérleg nyelvének. Nem kellene már az alternatívának is alternatíváját keresni, hanem megvenni, akit kell!

Tony 2011.06.29. 22:48:46

És azt a 20at is max egy olyan csapat fizetné ki érte akinek nagyon sok pénze van.

Ismeretlen_184566 2011.06.29. 22:50:34

@Tony: ez kb. árban jelen pillanatban stimmel. Ergo nem kéne eladni (őt is áron alul).

Ismeretlen_108746 2011.06.29. 22:56:21

"ROSSI A BARCAE...elkellene már végre felejteni" Én nem találkoztam erre utaló hivatalos közleménnyel, a pletykák meg éppenséggel arról szólnak mostanság, hogy Sanchez várható érkezésével Rossi nem fog kelleni a Barcelona-nak.

ToTTy 2011.06.29. 23:33:56

Melo nélkül megbomlana a középpálya magja is, de Rossi fiatalabb és igéretesebb. Marotta helyében ezt én is megkockáztatnám, de a ráfizetés max 5-8 misi a fizetéskülönbség miatt. Marottnak fel van adva a lecke hisz Agüeróért is partiban van. Csak tudnám, hogy Alexis Sanchez nekünk miért nem kellett? És ki mondta, hogy Lass Diarráért 10 misit kellene adni, amikor Sahint is annyiért vitték el? Diarra is jöhetne egy max 8 misiért még ha sajnálnám is Melot.

tudojuve 2011.06.29. 23:58:28

Totty! Diarra egy borzalmasan peches és alábecsült játékos. Mindig olyan csapatba men, ahol fix kezdőemberek oltak a posztján. Sánchezért miért nem vagyunk versenyben? Mondj egy szempontot amiben a Juve felveszi a versenyt a Barcával...Sahin meg azért került annyiba, mert volt egy szempont a szerződésében, miszerint ha nagy csapat vinné akkor el kell engedni 10 misiért.

Ismeretlen_170662 2011.06.30. 02:37:45

Melo helyettese? Pfff hát azt én is tudom amit ő. Simán pofán rúgom a földön fekvő embert úgy ahogy ő. Nem kell ez az idegbeteg barom. Jó ha ér 10-et

vizi8 2011.06.30. 07:40:34

Az rossz érv, hogy megbomlana a kp., mivel 2 új ember érkezik valószínűleg ide. Vagyis teljesen új kp. felállással számolhatunk.

babu11 2011.06.30. 07:43:03

Ez kamu ez az egész ,de Melo nem fog el menni és a Rossi se fog ide jönni!!Ide Sergo Kun Aguero fog jönni :-D Ave JUVE!!

Drughi Di Bianconeri 2011.06.30. 08:23:19

Így legyen babu11 !!!

Diego2889 2011.06.30. 08:26:03

Tical: én nem tudom te milyen meccset néztél az elmúlt 1 évben.. ha ez a véleményed Melo játékáról, akkor el vagy tévedve..

Ismeretlen_150170 2011.06.30. 09:49:38

Egy éve még mindenki elűldözte volna a brazilt most meg megy a sírás? Az idén tény hogy jól teljesített és a szurkolók is megkedvelték de ő se az a pótolhatatlan kategória! Amúgy is egy időzített bomba, bármikor eltud borulni az agya és ha komolyan a dobogóért akarunk menni akkor ez nem fér bele. Ferrara alatt egy támadóbb szellemű taktikában kritikán alul teljesített, aztán jött Del Neri a kiscsapatok rombolós védekezős taktikájával és Melo máris a mezőny egyik legkobbja lett. Szerelni, küzdeni, rombolni egy defenzív szellemű csapatban kitűnően tud, de azt is láthattuk hogy támadó,-szervező feldatokat nem tudta megoldani és sokszor fegyelmezetlen. Vannak olyan játékosok akik mind szervezni mind védekezni fegyelmezetten játszani képesek, ha egy ilyet betudunk szerezni akkor fájó szívvel de "el kell engedni" a brazilt. Egy Rossi szintű játékos meg nagyon nagy erősítés lenne nekünk, Melo bevonása az üzletbe jelentősen csökkentené a fiatal olasz klasszis vételárát és még maradna bőven pénzünk Melo pótlására, Inler vagy Vidal.

Ismeretlen_177028 2011.06.30. 10:55:36

Szerintem alap, hogy Agüero az elsődleges célpontunk, de azért ne állítsuk már azt, hogy klasszisokkal jobb, mint Rossi. Épphogy a vételáruk hűen tükrözi a két játékos közti különbséget. Mindkettő klasszis, európai porondon is elismert játékos, sőt mindketten spanyol középcsapatuk húzóemberei. Bármelyikük is jön a támadószekcióba (ha emellett a hiányposztokra is igazolunk), egy ütőképes, dobogóra esélyes csapat leszünk.

Ismeretlen_149085 2011.06.30. 14:07:45

Ez nem nagy üzlet. Akkor lenne az, ha valamelyik kolonctól szabadulnánk meg. Melót magában is el tudnánk adni. A két játékos megítélésében egyetértek Lord_Viktorral, Rossi is kiváló labdarúgó, helyzet nélkül is képes gólt rúgni. Ha ő jönne, akkor is örülnék.

Ismeretlen_108746 2011.06.30. 14:33:09

@Lord_Viktor: "de azért ne állítsuk már azt, hogy klasszisokkal jobb, mint Rossi." Engedelmeddel én mégis így tennék, mivel így gondolom. Szerény véleményem szerint míg Agüero valóban klasszisnak nevezhető, ugyanez a kijelentés kevésbé állja meg a helyét Rossi esetében. Állításomat változatlanul fenntartom, egyetérteni nem kell vele, senki sem kért ilyesmit. Egyetlen szóval sem vitattam, hogy Rossi kiváló labdarúgó lenne, s hogy komoly erősítést jelentene a jelenlegi Juventus számára.

Ismeretlen_102246 2011.06.30. 16:34:57

Apuleiussal értek egyet. Rossinál egy kategóriával jobb Agüero.

Ismeretlen_184566 2011.06.30. 19:35:27

Szerintem is jobb Agüero, de Rossi is hatalmas erősítés lenne. Mi lenne, ha mindkettőt leigazolnánk? :)) Ha a selejteket eladnánk (Amauri, Iaq, Toni), nem lenne túl sok csatárunk: Matri, Q, Agüero, Rossi, DP. Na jó, befejeztem az álmodozást. Egyik legyen meg.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása