Melo: "Néhány játékos nem méltó a Juve mezére!"

Felipe Melo úgy véli, hogy a jelenlegi keretben vannak olyan játékosok, akik nem képviselnek minőséget, majd hozzátette, hogy változásokat kell eszközölni a csapat összetételében a nyári átigazolási szezonban.

"A Juventusnak nincs más választása, minthogy igazi bajnokokat igazolni az idei átigazolási szezonban. A jelenlegi csapatban vannak olyan játékosok, akik hátráltatják a csapat fejlődését. A szezon közepétől már mindenki tudta, hogy nem jó irányba haladunk. Volt két-három olyan játékos, akiket már a szurkolók is kritizáltak, mert nem tudtak megfelelő teljesítményt produkálni. Ezek a játékosok nem méltók a Juventus mezének viselésére."

A brazil elmondta, hogy az első Juventusban eltöltött évében szinte semmi nem jött neki össze, de küzdött és nagyon akarta a sikert.

"Kaptam kritikát szép számmal az első torinói szezonomban, de büszke vagyok arra, hogy teljesítményemben javulást tudtam mutatni, ezzel bizonyítva a klubnak és a szurkolóknak egyaránt."

Felipe Melo teljesítményében jelentős javulás volt tapasztalható ebben a szezonban a tavalyihoz képest. Az idei bajnoki mérkőzések után a különböző sportoldalak rendre a brazilnak adták a legtöbb pontot a játékosok osztályozásakor. Számtalanszor illették a "középpálya ura" címmel, ezzel is elismerve idei remek ténykedését.

A Juventus brazil középpályásával kapcsolatos pletykák egyike szerint a torinóiak felhasználnák őt az Aquilani-ügylet részeként. A vélemények megoszlanak, hiszen sokan úgy tartják, hogy Melo a Juventus egyik pillére, mások pedig úgy vélik, hogy nem alkotott maradandót a Bianconeri játékosanként.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr844653855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 17:38:42

Nagyon jó ezeket a sorokat olvasni, örülök, hogy Melo kimerte nyitni a száját, remélem olvassák ezt a nyilatkozatot a vezetők, legfőképp Agnelli, meg az a huszadrangú balfasz is. Az már persze egy másik dolog, hogy érdekes módon Melo pont most osztotta meg a gondolatait a nagyközönséggel, mikor könnyen elképzelhető, hogy ő már tisztában van azzal, hogy torinói karrierje a végéhez közeledik, hiszen Marotta úgy látja, hogy leginkább Melo az az ember, aki nem méltó a Juventus mezére. Hála Istennek Aquilani és Motta az.

_ForzaJuve_ · http://fociva.qwqw.hu 2011.06.07. 17:40:10

Igazad van Melo nagyon is!

kyralyus 2011.06.07. 17:42:27

Mikor küldik már Aquilani-t vissza a jó fenébe Liverpoolba?? Csak a levegőt rontja

Juveboy24 2011.06.07. 17:48:50

mmartin91! Szerintem tavaly ilyenkor te voltál az első, aki azt mondta, hogy Melo-tól meg kell szabadulni. Ettől függetlenül igazad van. Én Diego-t se adtam volna el. Semmivel nem volt rosszabb, mint a többi selejt, akik leégették a csapatot az előző szezonban.

kdavid86 2011.06.07. 17:49:07

Egyre szimpatikusabb ez az ember, és sztem nem fogják eladni. Jún. 30-án jár le a szerződése mindegyik játékosnak akik kölcsönben vannak itt

bianoneri_2007 2011.06.07. 17:50:57

felipe is méltó volt, amikor lekönyökölte balotellit, amikor fejberugta a parma játékosát, amikor kimutogatott a szurkolóknak, amikor eladta a labdát palermóban és cavani gólt szerzett belőle etc. etc.... a csapatszellemet növelő nyilatkozat egyébként...

Ismeretlen_164215 2011.06.07. 17:51:32

Melo hazardírozik, vagy kirúgják vagy kap játszótársakat. Okos húzás a részéről.

Tony 2011.06.07. 17:52:17

Az első év után akár róla is el lehetett volna mondani ugyanezt... Egyébként nem tudom,h milyen kapcsolatok lehetnek csapaton belül,de ez nem biztos,hogy egy tisztességes dolog a többi csapattag felé,még akkor sem ha igaza van. Melo lehet h tényleg látja már a végét az itt létének,de az biztos,hogy a takarítást nem vele kellene kezdeni,főleg nem annak a semmirekellő Aquilani-nak az érdekében.

Lg 2011.06.07. 17:52:28

Ő egy valódi pillér,ha ő sem,akkor ki okozott maradandót!!!! Igaza van!!! Remélem,h marad!!!

Ismeretlen_146333 2011.06.07. 17:56:21

Attól félek én is h azért nyílt ki a szája,mert tudja milesz a sorsa és valamiféle szemrehányást tesz a vezetőségnek:( És teljes joggal! Sőt azt is meg merem kockáztatni,hogy kimondottan Aquillaninak is szól ez az üzenet,amiért el akarják őt cserélni vele!!! Mert Aquillani egy szánalom amit művelt,nélküle pedig nincs télleg középpályája a Juvénak jelenleg!!! És mégis az alibi királyt akarják,őt meg eladnák állítólag! De ne legyen igazam és maradjon,mert ő a legjobb középpályásunk,a csapat motorja középen!!! És ha Pirlo télleg kezdő lesz akk neki pont egy Melóra lesz szüksége aki védekezik helyette és neki csak a játék szervezésére kell figyelni!!!

Ismeretlen_122894 2011.06.07. 17:57:47

most meg az a baj, hogy valaki őszinte? delneri és társai évközi nyilatkozatai után az volt a sírás, hogy miért állítanak be mindent szépnek, jónak, most meg az a baj, hogy valaki kimondja a problémát. mindegy, akinek nem inge ne vegye magára! ezt az embert a dolgok jelenlegi állása szerint nem szabad eladni!!! a nyilatkozattal egyébként egyetértek, és örülök, hogy valaki ennek is hangot ad, akár szembemegy sok mindennel és mindenkivel (mondjuk ez kifejezetten szimpatikus is még), akár nem.

rmc 2011.06.07. 18:19:56

ha őt eladja a csapat, többet nem nézek Juve meccset az biztos...nem akarok egy amatőr, idióta csőcselékért szorítani, akiknek a vezetősége egy elb*szott filozófiát képvisel..

epaska 2011.06.07. 18:20:38

Pirlo után Melo a második ember eddig, aki kinyitja a száját. Pirlo is azt mondta, hogy bajnokokra van szükségünk, nem pedig Mottára és Martínezre. Remélem, hogy Conte is így látja a dolgokat, ha már a vezetőségben nincs hasonló gondolkodású ember.

Ismeretlen_102194 2011.06.07. 18:34:05

És még engem osztottak egyesek amikor azt írtam hogy a keret fele KUKA! Melo egy bajnok!Na most, ha olyan szerencsétlenekkel van egy csapatban mint ilyen Martinez, Rinaudo, Traore, Grosso, Grygera, stb. akkor nehéz maradandót alkotni!

tudojuve 2011.06.07. 18:35:25

Ezt hiányolom én! Beszélni kell erről, nem csak szépíteni meg vetíteni. Mondjuk ki, hogy a csapat fele huszadrangú senki. Értem én, hogy csapatmorál, meg összetartás, de a pofájukba kell vágni a gyengéknek az igazságot. Aki gyenge képességű vagy motiválatlan annak zérő tolerancia, takarodjon.

Ismeretlen_149085 2011.06.07. 18:44:40

Mondjuk ez nem fogja meghatni az ilyen Grosso-féléket. Ő mosolyog magában, hogy felmarkolja a pénzt a semmiért...

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 19:25:45

Juveboy24: Soha nem mondtam olyat, se tavaly ilyenkor, se máskor, hogy Melo-t el kell adni. El vagy tévedve barátom. Mindigis támogattam a brazilt, megvédtem mikor szarul ment neki, s természetesen a leigazolásának is nagyon örültem. Az mondjuk már egy másik dolog, hogy amióta Inler neve felmerült velünk kapcsolatban, én is komoly gondolkodóba estem, de ez egy újkeletű dolog.

Kotrevák Kelly 2011.06.07. 19:30:10

Adjuk el Melot-t és ezzel egyidőben remélem megtartjuk még pár évig a Grygera-Grosso-Tiago-Motta-Amauri-Martinez tengelyt...

Kotrevák Kelly 2011.06.07. 19:31:39

Ja és természetesen Aquát is tartsuk meg örökre!!! Lécci lécci!!!

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 20:08:15

@mmartin91: "Az mondjuk már egy másik dolog, hogy amióta Inler neve felmerült velünk kapcsolatban, én is komoly gondolkodóba estem, de ez egy újkeletű dolog." Ezt kifejtenéd kicsit? Habár a svájci tényleg jó játékos, de ha érkezéséért cserébe Melo-nak mennie kellene, én nem örülnék. Amúgy Inler mintha egy kicsit előrébb játszana (legalábbis az Udinese-ben) a brazilnál, hátha elférnek mindketten a keretben. Amúgy természetesen igaza van Melo-nak, más kérdés, hogy jó lenne tudni mi van a háttérben, miért nyitotta most ki a száját.

Diego2889 2011.06.07. 20:35:32

Szeretem ezt az embert !!! :D komolyan mondom, talán nekem ő a keretben Alexel és Gigivel, a legszerethetőbb figura.. nagyon megszerettem.. nagyon remélem h nem adjuk el.

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 20:35:33

Apuleius: Én úgy számolok, hogy vagy Melo vagy Inler. Azt gondolom, hogy ha a svájci tényleg jön (ami egyáltalán nem biztos), akkor Melo megy. A két játékos ára körülbelül azonos, míg a posztjuk is maximum csak kis mértékben különbözik. Ha marad a 4-4-2, s Inler érkezik, akkor egészen biztos, hogy Melo távozik. Amúgy az Udinese-ben tényleg előrébb játszik Inler, de ez különösebben nem jelent semmit, hiszen a válogatottban pedig ugyanott játszott, ahol Melo is szokott. Nyilván a svájci többet is tudna hozzátenni az előrejátékunkhoz, mint Melo. A kérdésedre válaszolva, azért vagyok bizonytalan, mert Melo nem azt hozta, amit vártunk vagy legalábbis én vártam tőle. Egy 25 milliós játékosnak sztem többet kellett volna hozzátennie a játékunkhoz. Persze most belemehetünk abba, hogy például Martinez a 12-ért mit tett, de te is tudod hogy felesleges, a két játékos nem egy kategória. Persze félreértés ne essék, nincs nekem bajom a Melo-val, csak éppen jött ez az Inler-es lehetőség, s én azt mondom, hogy bele lehetne vágni a dologba/cserébe. Nem igazán vagyok biztos én sem a dologban, nem tudom mi lenne a jobb, ezt csak az idő múlásával tudhatnánk meg, de én most úgy gondolom, hogy a svájci is tudná azt a szintet hozni, mint Melo. Sőt, tulajdonképpen a lényeg az lenne, hogy magasabb szintet hozzon a brazilnál. Persze addig felesleges komolyabban belemenni a dologba, míg Inler érkezése nem lesz egyre biztosabb, hiszen például a mai hírek alapján a Napoli megint közelebb van hozzá, mint a Juventus.

Dana 2011.06.07. 20:42:42

El kéne felejteni ezt a fáradt 4-4-2-es rendszert! Nem jön be nekünk. remélem lassan vagy gyorsan de belátja mindenki!

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 20:44:55

@mmartin91: Köszönöm szépen a kimerítő választ. Hát igen, őszintén szólva én is örülnék Inler érkezésének, de nagyon nem örülnék Melo távozásának. Bízom benne, hogy olyan formációban gondolkodnak, amely mindkettejük számára megfelelő. Azért említettem, hogy Inler előrébb is tud játszani, mert (talán vad az ötlet) esetleg a svájci Pirlo alternatívájaként is működhetne. A fene tudja. Lassan jó volna látni a minőségi érkezőket, valamint a minőséget nélkülözők távozását.

Ismeretlen_147985 2011.06.07. 21:01:39

Apuleius: Hogy Inler Pirlo alternatívájaként? Ez tényleg vad ötlet! Az a baj, hogy Pirlo játszani jött, ő a fizetési ajánlatok különbözőségei ill. a játéklehetőség miatt hagyta el a Milan-t. Ő kezdeni akar, s kezdeni is fog, Conte is számol vele. Tulajdonképpen ő az 1. számú belső középpályás. Akár Melo marad, akár Inler jön, ők csak másodhegedűsek lesznek. Pirlo az, aki szent és sérthetetlen. Egyébként meg az tényleg vad, hogy Inler 15-18 millió euróért az ingyen érkező Pirlo alternatívája legyen. Ezért mondom, hogy vagy Melo vagy Inler.

_ForzaJuve_ · http://www.fociva.qwqw.hu 2011.06.07. 21:29:32

Nagyon igazad van Felipe! Martinezt nem is értem múlt nyáron miért igazoltuk felesleges pénzkidobás volt! Del Neri-nek se kellet volna jönnie, bár Benítez se lett volna jobb! Én igazából nem értem az egész vezutőséget! Marotta is egy olyan kerek nulla, mint Martinez, vagy Auilani! Nekik úgy menniük kéne, mint a huzat! Forza Juventus!

Kotrevák Kelly 2011.06.07. 21:40:41

Az a baj, h a sok moslék eladásáról szó sincs (tudom, nem ez a legfontosabb), de a "nagy bajnokokat", akiket kinéztünk, - ugyanúgy, mint minden évben - szép sorban elszipkázzák előlünk más csapatok, vagy 1xűen kiderül, h kacsa. Lófasz van itt, csak nem 100milka igazolásokra! Egyenlőre eléggé dejavu érzésem van. Semmi előrelépést nem látok a tavalyihoz képest. És igen, Melonak igaza van! A csapat legalább 2/3-a egyáltalán nem méltó a Juve mezre! 1 kezemen meg tudom számolni, hányan méltók rá!

Ismeretlen_108746 2011.06.07. 22:01:25

mmartin91: Bocs, kicsit talán pontatlanul fogalmaztam. Arra gondoltam, hogy Inler képes Pirlo posztján játszani, de nem gondoltam végig, hogy Pirlo a kezdőbe jött. Sajnos az tény, hogy Pirlo játszani jött, hiszen ha a paddal is beérné, azt Milánóban is megtehette volna...

glaci19 2011.06.07. 22:16:06

Marotta állítólag nem is tárgyalt inlerrel,így remélem megsem fordult a fejükben hogy eladják...Ezt ő nyilatkozta,a juventushungary-n van fent

hellan 2011.06.07. 22:53:40

Megy az altatás rendesen.

babo410 2011.06.07. 23:06:14

glac19! Inler azt mondta nem utasított vissza senkit sem, azt nem, hogy nem tárgyaltak vele! Ésa a moslék fele am megy vissza a kölcsönből, meg mivel csak 100 millánk van, de sajna mi meg elég drága játékosokra hajtunk és kéne pár játékos, tehát a kuka játékosokat, mint pl Grosso, Iaquinta, Amauri megpróbáljuk bevonni az igazolási pénzek csökkentésébe. És sztem egy Udinesebe tökéletes Grosso vagy Ama, esetleg Iaquinta. Ide már sajna kevesek ők. És a Palermo szívesen látná Amaurit megint. Lehet hogy megpróbáljuk Amaurit a Pastore ügy részeként elsózni. Annyira azért Marotta se agyalágyult, mint itt sokan hiszik. De az újságok, mivel tudják, hogy a Juve drukkerek nem bíznak a transzferguruban, ezért megpróbálnak hülyeségeket kitalálni. Sztem július elején már jönni fog pár jobb játékos. Nem lesz akkora katasztrófa ez a nyár! Már csak a Juventus becsődölése miatt sem lehet! Sztem egy újabb év a BL nélkül nagy érvágás lenne, és ezt ha van esze a vezetőségnek, akkor szintén látják. És én bízom benne, hogy Pirlonak se lesz bérelt helye a kezdőben!

devil-z 2011.06.07. 23:13:06

Kissé felemás érzéseim vannak a nyilatkozatával. Egyrészt támogatom, mert valóban igazat mond hisz a keretben van egy tucat bazári majom akiket inkább cirkuszban kellene mutogatni. Másrészt elítélem mert nem olyan rég még rá is illett ez a dolog, most meg hogy jobban megy a játék 'kinyílt a csipája'. De azért jobban preferálom az ilyen nyilatkozatokat mert közelebb állnak a valósághoz mint azok, amikben csupán kifogásokat és ígéreteket tudnak csak sorolni.

juvem 2011.06.07. 23:39:38

Na Melo legalább nem kis beszarós gyökér és megmerte mondani ezzel magára haragítva pár csapattársát... de hát mit tudnak vele csinálni teljesen igaza van! Forza Juve

DelCsa 2011.06.08. 00:57:26

Szerintem hagyjuk már Melo magasztalását. Tudjátok a vakok között a félszemű is király.....Inlerrel ha max 10-12 millioért el tudnánk hozni Pazienza plusz March. Pirlo esetleg Aq. nagyon simán el tudnánk látni a középpálya szűrését, ezenfelül én Arsen Wengernek simán felajánlanám Clichy játékjogáért (Moggie még pénzt is hozna mellé :D, tehát kb 10-15 millió pluszunk lenne kb) ugy is annyira szereti...Néztem nagyon sok Udinese meccset. sajnos azt kell hogy mondjam Inler Meloval szemben még tud labdát osztogatni is, nem csak összegyűjteni. Ja és ha ez a 100 mila igaz, akkor az nagyon komoly változásokat kellene, hogy jelentsen, mert pl megvennénk 35-40 millióért Neymart :DD, azt nem egybe kellen kifizetni.... Szóval visszatérve Melora,a racionalitás és a klubb helyzete miatt hiába kedvelem Melot: Its time to say good bye! Valaki nem tud valamit Bosingwáról? Elvileg ingyen igazolható lenne? (mint ha valakitől hallottam volna hogy a Chelsea mindenható úra változásokat akar, és ezért elengednék)

Lg 2011.06.08. 06:28:55

Neymart kéme nagyon megvenni,hiper focista lesz!!! Valaki lát rá esélyt?

Feri 2011.06.08. 07:09:13

Neymar a maga 30 kilójával kb. az első meccsen lesérül egy évre...

Ismeretlen_149085 2011.06.08. 08:32:55

Vinovót ismerve még meccs előtt lesérülne...

Mitya 2011.06.08. 08:41:03

Néhány? xDDD baszod Melo elmondanám h kik méltók most erre a mezre... Büfi a kapuba, Alex elöl, Chiellini,Krasic ( mert ő tényleg bebizonyította előző nyáron azzal h mindenáron ide akart jönni és nem is játszott rosszul) és én még Q-t is ide sorolnám mert ősszel lehetett látni rajta a küzdést és az akarást...részemről mindenki más mehet a levesbe :) még Melo is bár valóban az idei évben jó teljesítményt nyújtott (jobbat mint tavaly inkább ezt mondom :) )

babuci 2011.06.08. 08:52:21

egy ilyen játékost nem szabad eladni....!

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 09:25:53

Egy fasz vagy Melo, egy tahó! Minek osztod itt az észt? Hogy te mit leszerencsétlenkedtél és még se lettél elküldve, és így derült ki hogy tudsz te ha akarsz! Más játékosnak is ugyanígy járhat még egy esély és ezt majd Conte meg a vezetőség dönti el nem te! Persze lehet hogy csak azért nyitott ki a száját mert ő már tud valamit. Ha eladják nekem is nagyon fog hiányozni, megkedveltem a játékát, agya az mondjuk nem sok van, de egy igazi állat volt idén persze jó értelembe véve! Csak az a kérdés hogy kivel akarják pótolni, Inler pl. van olyan jó mint a brazil, és ne feledjük hogy itt van még Sisso is, ha Conte esetleg újra "életet" lehelne bele akkor már is pótolva van Melo. Az Aq ügy végére nagyon kiváncsi vagyok, mindenki tudja hogy nem bizonyította be hogy itt a helye, én nem tudom eldönteni hogy megérdemel-e még egy esélyt de szerencse hogy ez nem is az én dolgom! :)

g3ronymo 2011.06.08. 10:34:26

Kedves pedronegro! A hsz-ed elején azt írod, hogy mindenkinek jár még egy esély, de a végén meg azt írod, hogy nem tudod eldönteni, hogy jár-e még egy esély pl. aquanak.... Akkor most mi van? :)

Csülök 2011.06.08. 11:21:37

Remélem ha nem is sikerül klasszis csatárt igazolni, akkor a Matri+ Q kettős marad! Bár Q most rizikós, ki tudja mennyire tudja vissza nyerni a formáját...bár Amaurinal még sérülten is jobb... Ha még lenne Bastos is, akkor ez a kp elég jól tudná támogatni őket szerintem! Matri-Quagriella Bastos-Pirlo-Melo-Krasic Ziegler-Chiellini-Barzagli-Lichsteiner Nekem ez a keret tetszik! Bajnokságot esetleg, de egy esetleges jövő évi Bl induláshoz ez is kevés! És akkor még számoljunk a sérülésekkel is.... Marchisiot meg vonjuk bele a Pastore üzletbe(most én is jót röhögök ám, mert gondolom nincs Pastore üzlet) Gondolom, hogy nem kell várnunk klasszis érkezésére...

adams 2011.06.08. 11:27:37

nah a mai tutto sport ,aki mindig nagy nevekkel dobálózik már azt hozta címlapon ,hogy "juve így veszíted el őket" szval már ott is látják ,hogy kurvára senkit sem igazolunk ,sztárt nem ! szégyen !100millió hol vagy?hazug szar gané vezetőség ,legalább ne hazudoztak volna ,megint bújkálhatok a haverok elől ,akik hetek óta pirloval cikiznek ! vicc ,hogy ráépül majd az csapat! szégyen ! oooh bárcsak ne szeretném ennyire ezt a csapatot ,akkor most én is röhögnék minden juvéson! kiv leszek a stadion megnyítóra ,remélem kifütyülik a gecibe , marottát ,agnelli-t meg mindenkit!

Ismeretlen_177028 2011.06.08. 11:29:26

@Csülök: "Nekem ez a keret tetszik! Bajnokságot esetleg, de egy esetleges jövő évi Bl induláshoz ez is kevés!" Ezt fejtsd már ki létszíves :D A bajnokságot megnyerhetjük, de a BL-ben nem biztos hogy indulunk? :D :D

vizi8 2011.06.08. 11:36:34

Valaki hallotta élőben mit mondott Melo? Vagy megint az újságírók szájából elhangzottakra reagáltok?

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 11:39:06

g3ronymo! Olvasd el figyelmesen a hozzászólásom! :) Én azt írtam hogy más játékosoknak is JÁRHAT még egy esély és ez ugye nem kijelentés! :)

Lg 2011.06.08. 12:01:57

dzsudzsi az anzsi mahacskalahoz igazolt,nagy karier előtt ál!

Csabuso 2011.06.08. 12:40:35

Üdv. a szerkesztőknek! Mi ez a hírzárlat? Napi két hír...

Ismeretlen_122894 2011.06.08. 12:42:34

off: dzs most törte ketté a karrierjét, ugyanazt a hülyeséget csinálja, mint Détári, aki az Olimpiakoszhoz igazolt a Juve helyett (nem mellesleg: mi a Platini helyére igazoltuk volna...) on: nézzen mindenki körül a piacon, hogy milyen igazolások vannak/voltak (igazolások és nem pletykák!), egyáltalán nem indult be a piac, csak az újságírói agymenés, egy lépssel sem vagyunk lemaradva! egyesek itt rosszabak mint a verandán ülő vidéki öregasszonyok... :))))

Ismeretlen_128760 2011.06.08. 12:57:15

Csabuso: ugyanazokkal hoznak hírbe minket, felesleges lenne lehozni ugyanazt más szavakkal többször is. Mellesleg láthatjuk mennyi valóságalapjuk van/volt. Balázs meg elbújhat szégyenében. (el is fog)

Ismeretlen_102246 2011.06.08. 13:03:36

@regularjohn: Konkrét igazolások nem voltak és még egy ideig nem lesznek, hiszen július 1-én nyit a "piac". A sok károgás valóban nem egy üde színfolt, de abból a szempontból van alapja (még ha ezt sokan nem is gondolták át), hogy előzetes megállapodások keretében sok jó játékost még július 1. előtt elvisznek. Megállapodások köttetnek, de a szerződések július 1-től lesznek aláírva.

Ismeretlen_102246 2011.06.08. 13:09:25

Például Sánchez Barcába igazolása már elég valószínű, mert a Barca ajánlatával sem mi, sem az Inter nem tud versenyezni. Elsősorban persze nem csak a pénz miatt, hanem mert a játékos a katalánokat preferálja. Spanyol nyelvű, spanyolhonban. És mivel az Inter nem tudta Sánchezre tenni a kezét, ezért kapásból szóba is került, hogy Rossit hozzák a Villarrealtól. Pontosabban ez az összefüggést csak én feltételezem, de jó okom van ár ,hiszen eddig érdekes módon Rossi nem érdekelte őket, vagy legalább is nem hallottunk olyat, hogy érdeklődnének iránta.

Ismeretlen_102194 2011.06.08. 13:22:06

ShyrKahn: -Akkor ez remélem sokakat rádöbbent arra hogy mi csak nézők vagyunk és leszünk ebben a mercatoban megint, és talán a morzsákból majd szemezgethetünk.......

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 13:23:47

Se Sanchez se Rossi? Persze ezen nem kellene meglepődni. Akkor "marad" Agüero, bár ő rá is kicsi az esély, bár ha ő nem jön azt bánnám a legkevésbé. Az argentin 5 éve nyomja a spanyol ligába és nem csapott le rá se a barca se a margit, se más, ez azért csak jelent valamit. Én a mondó vagyok hogy másfelé kell kapirgálni és vissza kell térni a földre. És ha Melo-t tényleg eladjuk akkor miért az Aq bizniszbe próbáljuk bevonni, ezt érti valaki?? Off:Most akkor mi van??? Dzsuzsi dagesztánba? Normális??? Nem semmi fizetést ajánlhattak neki! Anyagilag megértem, gondolom így életében nem kell többet dolgozni, de ez nem karrier. De ki tudja, a Mahalacska simán lehet a keleti mancity, pénzük meg van hozzá.

Ismeretlen_102246 2011.06.08. 13:39:23

@pedronegro: "Az argentin 5 éve nyomja a spanyol ligába és nem csapott le rá se a barca se a margit, se más, ez azért csak jelent valamit." Semmit sem jelent. Agüero nyilván nem akar a nagy rivális Realba menni... pontosabban van egy meg nem "támadási" szerződés a két klub között. A Barcába meg hülye lenne menni, amikor Ő játszani akar és a posztja gyakorlatilag megegyezik Villa, Pedro, Messi egyikének posztjával. Sánchez is jó hülye, hogy oda megy, mert valószínű játszani kb. annyit fog, mint Affelay: keveset. A Chelsea pedig vitte volna már egy/fél éve is Agüero-t, de végül Torres lett belőle, most pedig Neymarra hajtanak, mer' Ő fiatalabb és lényegesen olcsóbb. Azért a december előtti 60 milla és a mostani 45 milla kivásárlási ár sem piskóta. Agüero szenzációs igazolás lenne. A lehető legjobb név az eddig felmerültekből. Sose sajnálnám, ha Ő lenne a befutó... sőt! Azt sajnálnám igazán, ha nem Ő lenne a befutó. Ugyanez igaz Pastore-ra is. Hiába érdeklődnek iránta, ha Zampa 50 milla alatt nem adná. Senki nem akarja ennyiért, pedig Zampa nem hülye. Az a srác (is) egy kincs.

Csülök 2011.06.08. 13:43:18

Lord_Viktor, Tudom, kicsit hülyén írtam, de arra próbáltam céloztam, hogy ha bajnokságot nyernénk is ezzel a csapattal, az a Bl-ben édes kevés...

Ismeretlen_102246 2011.06.08. 13:46:36

17 éves kora óta követem Agüero pályafutását, mert én válogatott szinten Argentín fan vagyok kb 1997 óta. Már 15 évesen szerepelt Agüero az Independientében és két évre rá szupertehetségként érkezett az ATMA-ba. Nagyot húztak vele. Jobb volt, mint Torres (együtt játszottak másfél-két évig) abban a csapatban, ezért is esett meg, hogy az ATMA egy éven belül emelte fel a kivásárlási árát Agüeronak 50 millára. Nem véletlenül. Azonban az ATMA egy játékos temető volt és még ma is az. Agüeronak lépnie kell. Akar is. Itt lenne az idő, hogy elhozzuk. Sajnos úgy gondolom sem Marotta, sem Conte listáján nem szerepel már a neve. Ne legyen igazam.

Ismeretlen_177028 2011.06.08. 13:48:05

@Csülök: sejtettem, de felesleges ennyire előre gondolkozni. A mostani mercato célja, hogy egy olyan csapat álljon össze, amellyel a bajnokság 1-3. helyén végezzünk, valamint hogy hosszú távra és jó ALAPot teremtsünk. Ha jövőre megvan a BL, akkor utána lehet igazolni nagyobb sztárokat is.

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 14:05:46

ShyrKhan: Szerintem várjunk még egy-két évet mind Agüero mind Pastore megítélésében, nagy csapatban még egyik se bizonyított én így egyelőre "csak" a tehetséget látom bennük. Azt az érvelésedet meg nem értem hogy Agüero azért nem megy a Barca-ba mert nem akar padozni? Ha akkora tehetség az argentin akkor miért padozna? Én egyébként meg nagy Forlan rajongó vagyok ezért ismerem Agüero játékát is, és nálam nem kérdés hogy ki volt az Atletico elsőszámú csatára! :) Ha Forlán a pályán volt és formában volt akkor Agüero csak másodhegedűs lehetett, szóval volna még bőven hova fejlődnie! :)

Ismeretlen_108746 2011.06.08. 14:23:29

@pedronegro: "Azt az érvelésedet meg nem értem hogy Agüero azért nem megy a Barca-ba mert nem akar padozni? Ha akkora tehetség az argentin akkor miért padozna?" Logikailag teljesen igazad van, s talán ShyrKahn kolléga pontatlanul fogalmazott (ezt majd ő kifejti), szerintem arról van szó, hogy a Barcelona ezen a poszton már nem szorul erősítésre, vagyis hiába világklasszis Agüero, ha már vannak más világklasszisok ugyanarra a pozícióra. "Én egyébként meg nagy Forlan rajongó vagyok ezért ismerem Agüero játékát is, és nálam nem kérdés hogy ki volt az Atletico elsőszámú csatára! :) Ha Forlán a pályán volt és formában volt akkor Agüero csak másodhegedűs lehetett, szóval volna még bőven hova fejlődnie! :)" Én mindkét játékost nagyon kedvelem, de a két játékos minőségét pont fordítva látom :-)

Type-R 2011.06.08. 14:31:15

Ha Sancheznek esze van akkor nem megy a Barcába, ide viszont jöhetne, de még mindig azt mondom, hogy védők kellenek, különösen szélsők. Foglalkozzunk már azokkal is! off: Ha Dzsudzsák elmegy Dagesztánba akkor igencsak nagy marha, már elnézést. Egyébként nem hiszem, hogy akármelyik csapathoz is megy, dolgoznia kellene valaha is életében. Détári meg jött volna a Juvéba, csak úgy tudom nem engedte az akkori rezsim.

Ismeretlen_150170 2011.06.08. 14:51:50

Gyerekek, ti fordítva ültök a moziba vagy mi??? :) Forlan kétszeres európa aranycipő győztes, kétszeres Pichichi díj (spanyol bajnokság gólkirálya), 2010-es vb aranylabdása, plusz megnyert "egymaga" egy EL-t az Atletico-nak! Persze ízlések és pofonok! :) Azért várom Agüero egyéni díjainak felsorolását....... :) Az ilyen tiniknek rendezett tornákon kapott plecsnik nem érnek, komolytalanok! :)

Ismeretlen_122894 2011.06.08. 14:58:21

@ShyrKahn: alapvetően nem vitatkozni szeretnék veled, de pontosítok. nincsenek még átigazolások, csak hivatalos megállapodások. végülis mindegy, hogy átigazolásnak vagy megállapodásnak hívjuk, a lényeg a konrétum és a hivatalosság. tegnap néztem a transfermarkt-ot, egyik olasz csapat sem volt még nagyon aktív e szerint, és erra akartam felhívni a figyelmet. más klubok esetén sincs még semmi kifejezett konrétum, "sztárigazolást" sem láttam, azaz kb. minden csapat ugyanúgy áll a piacon (egy-két kisebb igazolás, kisebb név, kölcsönzöttek véglegesítése, stb.), ezért nem értem, hogy miért lennénk hátrébb, mint bárki, és miért a kritika már most, bármi fejlemény előtt. mondom mindezt per mai nap, nem kizárt, hogy egy-másfél hónap múlva az igazolások függvényéban (vagy hiányában) és is elkeseredek, de most még nincs itt ennek az ideje.

csuma 2011.06.08. 15:06:10

@Apuleius: a Barca gyakorlatilag egyetlen poszton sem szorulna erősítésre, de azért valakire nekik is illik pénzt költeni a nyáron :) Amúgy, szerintem Sanchez "simán" befér Pedro helyére. Nálam ez nem lenne kérdés, persze Guardiola jobban ért hozzá, majd meglátjuk, hogy dönt. Mindenesetre engem nem lep meg, hogy a Barcaval szóba hozott játékosok közül Pep Sanchez-t választotta, s nem mondjuk Rossi-t, Fabregas-t vagy Pastore-t. Mondjuk az ők érkezésük sem kizárt, de egyelőre ezektől a játékosoktól elállt a Barca a magas vételár miatt. @pedronegro: értelmetlen lenne várni mind Pastore, mind pedig Agüero leigazolásával, csupán azért mert eddig "nagy csapatban" nem játszottak. Ha eligazolnak egy minőségi csapathoz, s jól teljesítenek, akkor aztán verhetjük magunkat a földhöz, nem lesz esélyünk elhozni onnan őket. "Sajnos" a futball ilyen. Kockázatok vannak, ráadásul minél nagyobb célok felé tör egy csapat, annál több kockázattal fog szembesülni (ugyan úgy mind az élet minden területén). Ezt igen is be kellene vállalni, különben majd nézhetjük, ahogy a világ elitje végleg elhalad mellettünk.

Ismeretlen_181235 2011.06.08. 15:18:22

Végre valaki kimondja a frankót. A baj csak az, hogy egyedül van vele. Ha a csapat többi hasznos tagja is felemelné a hangját a vezetés felé, akkor lhet lenne értelme, de így úgy tűnik, hogy Melón fog ezért csattanni az ostor. Én azt mondom, hogy nem Melo az, aki a csapatmorált bontja - de kivételesen csak most - hanem azok a meghatározó játékosok, akik nem állnak ki a csapattársuk mellett, amikor annak igaza van.

Ismeretlen_108746 2011.06.08. 15:20:14

@pedronegro: Tényleg nehéz igazságot tenni a kérdésben, hiszen Forlan szintén egészen kiváló labdarúgó. Ha szigorúan az egyéni díjakat nézzük, akkor abban Forlan valóban Agüero előtt jár, de ez nem annyira meglepő, lévén, hogy az argentin még csak 23 éves. Azért a FIFA által rendezett U20-as VB-ket, illetve az azok egyikén besöpört egyéni díjakat én nem söpörném le az asztalról, még ha azok értékéről lehet is persze vitatkozni. Én Agüero-t jobb játékosnak tartom, de ez maximálisan szubjektív vélemény. @csuma: Ez pontosan így van, tökéletesen egyetértek. Sehol nem szorulnak igazi erősítésre (ha valahol nagyon muszáj lenne, akkor talán a védelemben), de a világ legjobb csapataként illik igazolniuk.

Ismeretlen_102246 2011.06.08. 15:28:46

@pedronegro: Agüero beférne a Barca kezdőbe, de mivel a Barca egy összeszokott csapat, ezért kezdetben ugyanúgy koptatná a padot, mint Mascherano tette ezt. ÉS később se biztosan lenne mindig kezdő mondjuk Messi helyett sem. Forlán nagy kedvencem nekem is, de sem korban, sem gyorsaságában nem közelíti meg Agüerot (ellenkező előjellel a kettőt). Másban (a tapasztalat miatt) persze Forlán jobb. Agüero egyéni díjairól nem kell beszélnünk. Nem ettől ilyen sok a kivásárlási ára. Xavinak, Iniestának, Pastorénak és Sáncheznek sincs egyéni díja, mégsem mondanánk rájuk sem, hogy ettől kevésbé jó játékosok. Torres sem játszott nagy csapatban a Poolig és amikor ugyanabban az ATMA-ban játszott, mint Agüero, akkor gyengébb volt. Érdekes módon utána kiteljesedett. Agüeronál is valószínű ez lesz a helyzet (mind a mellett, hogy Ő egy kisebb csapatban is erős). És csumának is igaza van. Minden nagy játékos valahol egyszer nagy csapatban kezd el bizonyítani. Ha nem kezd el bizonyítani, akkor később már nem beszélünk róla nagy játékosként. Mi lenne, ha most Agüero nálunk kezdene és nem máshol? @regularjohn: Félreértés ne essék. Én sem szeretem a pesszimizmust, de észre kell venni, hogy itt a rossz esetek megelőzéséről beszélünk, azaz arról, hogy ne fordulhasson elő, hogy akiket kinézünk, elvigyék, mert Marotta, vagy akárki(k) töketlenkednek és kicsúsznak az időből. Agüero esetében elhúzták a mézes madzagot, majd (jelenleg úgy tűnik) kitáncolnak, mert feltehetően előtte rárepülnek Sánchezre. Nehogy két/több szék közül a földre huppanjunk. Ha van terv, akkor előre! Igazolják le azokat minél hamarabb, akiket kinéztek és ne forduljanak körbe-körbe, amíg el nem szédülnek kinézve újabb és újabb célpontokat. Ezzel nemcsak az idő telik, hanem a hírünket is rombolják, hiszen Agüeroért már ment egy fax. Akkor mégis mi ez a csend? Miért kellett hitegetni szerencsétlent? Azóta már le is nyilatkozta, hogy nem baj, ha marad spanyolhonban... valószínűleg éppen azért, mert az egyetlen klub, ami konkrétan megkereste kihátrált...

goku06 2011.06.08. 15:42:33

Nemis fontos annyira Agüero, de ha már olaszországban eladható lenne Martinez-Amauri-Iaquinta trió, akkor ezt használjuk ki. Foglaljuk már őket bele egy Vargasba, vagy egy Sanchezbe, Lichsteinerbe, aztán akkor kb semmi pénzt nem költünk (vagyis minimálisat inkább), és akkor megmarad a pénz, abból meg megvesszük Agüerot. Mert megint mindenki után érdeklődünk, olyan emberekért akik kb ugyanannyiba kerülnek. Végre dönteni kéne, és arra az emberre úgy rámenni hogy meg is vesszük, nem csak kinyomtatjuk a szerződés tervezetet, és hagyjuk porosodni az asztalon :S

Ismeretlen_122894 2011.06.08. 17:03:38

@ShyrKahn: "Félreértés ne essék. Én sem szeretem a pesszimizmust" igen tudom, és általában egyet is tudok érteni az általad leírtakkal :) és márcsak ezért sem veled szeretnék vitatkozni :)

Ismeretlen_170662 2011.06.09. 11:18:54

Na hát ő sem a legméltóbb arra hogy Juve játékos legyen.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása