Beck a Juventust akarja

Andreas Beck értesítette a Hoffenheim elöljáróit, hogy idén nyáron a Juventus csapatába akar igazolni.

A jobboldali védőt már tavaly óta figyeli az olasz klub, és egy esetleges váltás most nagyon valószínűnek tűnik.

"A játékos Torinóba mehet" - idézi Ernst Tannert, a Hoffenheim sportigazgatóját a Tuttosport.

"Beszélt az új trénerrel, Holger Stanislawskival, és újfent elismételte, hogy a Juvét preferálja, azt a nagyszerű klubot, amely a jövőben Bajnokok Ligája-futballt biztosíthat a számára."

"Előre akar lépni, mind a karrierjében, mind a személyes tapasztalatok terén."

A német válogatott Andreas Beck 2008-ban igazolt a VfB Stuttgart csapatától Hoffenheimbe, ahová 2012-ig köti jelenlegi szerződése.

Az egyelőre még nem tisztázott, hogy a Juventusnak mennyit kell fizetnie a játékosért, mivel a pletykák 5 és 8 millió euró közötti összegről szóltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414653848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikulalaci 2011.06.05. 17:34:06

Ok, jöhet! Ha igazak a pletykák, akkor nem lesz egy rossz nyarunk az átigazolásokat tekintve. De légyszíves nyugtassatok meg, hogy ez a Melo-Aquilani ügylet egy nagy kacsa!!!Ha Melot tényleg odaadjuk a Liverpoolnak, akkor komolyan mondom, hogy kezdem dörzsölni a "Bianconeri" tetkót a hátamról! Az az elmúlt öt év legnagyobb baromsága lenne! De kérlek nyugtassatok meg!

Drughi Di Bianconeri 2011.06.05. 17:34:52

őszintén szólva nem tudok sokat erről a gyerekről...eleve nem szeretem a német futballistákat...na de 24 éves, és ha tényleg ide akar jönni, az már 2 pozitívum...és 5-8 milla körüli össze meg aprópénz manapság egy fiatalért..Jöjjön, de én eleve 2 embert igazoltatnék,tekintettel arra,h. jelenleg gyakorlatilag nincs jobbhátvédünk..szóval Lichsteiner vagy Cassani + Beck és egy pár évig nem kell ahhoz az oldalhoz nyúlni..maximum 20 millából meg van oldva a jobb oldal...

Ismeretlen_128760 2011.06.05. 17:47:58

Kár, hogy mi nem akarunk senkit aki pénzbe kerül. Lassan a játékosoknak kell majd fizetni, ha itt akarnak focizni...

babo410 2011.06.05. 17:52:47

Felőlem jöjjön ha tényleg olyan jó. De ha nem, akkor minek. Mondjuk Mottanal csak jobb lehet!

epaska 2011.06.05. 17:57:38

Nem láttam még játszani Becket. Semmit sem tudok róla. csak annyit, hogy jelenleg nem tagja a Német válogatottnak. Grygerától és Mottától valószínűleg jobb, és ha még Cassani vagy Lichtsteiner is érkezik elmondhatjuk, hogy "erősítettünk" jobbhátvéd poszton.

Ismeretlen_108746 2011.06.05. 18:01:36

Gondolom ő lesz majd az egyik "klasszis", akit Marotta erősítésnek szán...

adams 2011.06.05. 18:20:40

Apuleius,: haha igen az egyik klasszis ő lesz , a másik meg akvillani ! Bombanyár -Marotta módra!

Drughi Di Bianconeri 2011.06.05. 18:23:17

Apuleius..néha már olyan fárasztó vagy ezekkel a megszólalásaiddal,hogy megfordul a fejemben az a lehetőség,hogy te és mmartin ugyanazok vagytok,csak te valamivel intelligensebb...minek kell még szidni?...majd szeptember 1-én meglátjuk mit művelt..akkor majd elválik,h. szidhatjuk e vagy dicsérhetjük..

babo410 2011.06.05. 18:31:34

Én csak attól kezdek el félni, h majd a Pirlo, Aquilani, Beck 3-as lesz a nagy sztárigazolásunk, amiből Pirlo már nem nagy név, max kispadra jó, Aquilani megmutatta, hogy képes beleszürkülni a csapatba, nem az aki ha a csapat béna akkor a hátn vinné egymaga, mint anno Nedved, aki bevitt minket a BL döntőbe. Beck meg nem nevezhető sztárigazolásnak, nagy névnek, még akármi lehet belőle. Mondjuk ő még beleférne a régi koncepcióba, hogy olcsón hozunk játékost, és mi csinálunk belőle sztárt. Csak Mogginál nem kellett félni, Marottánál meg azért rizikós, hogy jó lesz-e. Remélem nem egy újabb Mottat, hanem egy Krasicot hoz majd személyében. Csak bízni tudunk, mást nem tehetünk. Én azért abban bízok, hogy nem Aquilani lesz az egyik irányítónk, és Beck meg jó lesz!!!!!!!

Baggio 2011.06.05. 18:36:16

eleve aki manapság a német válogatott környékére kerül az nem rossz játékos...bárki erősítést jelentene a számunkra és ez kb aprópénz + van a srácban még fejlődési lehetőség a kora miatt. jobbra szerintem megfelelő + versenytárs mellé és felejtős is már a jobboldalunk ha akarunk 1vagy2 nagyobb nevet,akkor biza bíznunk kell 1-2 fiatalabb "kevesebbre" tagsált/messze jobb mint bárki a mostani csapatban a posztján/ játékosban is

Baggio 2011.06.05. 18:39:27

babo Nedvedhez nem sok embert lehetne a mai fociban hasonlítani...pláne nem Aq-t... ő küzdött-hajtott és nem mellékesen volt szeme és esze + kicsit jobban érezte a labdát...:-) 1 igazi Juventini volt,pedig még csak nem is olasz.... / mostani felfogás-olaszosítás/

Diego2889 2011.06.05. 19:18:12

Beck szerintem jó játékos, de kérdem én h hol vannak a klasszisok?? már teljesen unalmas, h hülyének nézik az embereket.. Nem tudom mért kell minden nap csalódni.. hihetetlen..

Ismeretlen_174409 2011.06.05. 19:24:53

na hát ez a gyerek nagyon kell ide...én csak egyszer láttam mondjuk játszani,de sztem csak adnánk a szarnak egy pofont...

Ismeretlen_164215 2011.06.05. 19:29:47

Viccesek vagytok, hogy klasszisok igazolását követelitek, méghozzá az átigazolási időszak megkezdése előtt. Én se vagyok elégedett a jelenlegi igazolásokkal és hírekkel, de azért egy kis türelmet érdemes tanúsítani.

Ismeretlen_108746 2011.06.05. 19:43:12

@Drughi Di Bianconeri: Én maximálisan tiszteletben tartom a véleményed, kérlek tégy hasonlóan az én hozzászólásaimat illetően. Azt írom, amit gondolok, s ha fárasztónak tűnik, akkor át kell ugrani rajta. Engem meg az optimista fiúk fárasztanak végtelenül, akiknek tök mindegy mi történik, augusztus 31-ig bíznak egy dilettáns kreténben (Marotta). Ugyanezt szajkózták tavaly nyáron is, a folytatást meg ismerjük. Közismert tény, hogy a csapatépítést a töltelékemberekkel kell kezdeni, utána jöhetnek az ászok.

Ismeretlen_184566 2011.06.05. 19:49:49

Szerintem se temessük az átigazolási időszakot, mielőtt még elkezdődött volna. Lehet, h Marrotta nem egy zseni, de akkor fog meglátszani, hogy tud-e igazolni (vagy tényleg nem), majd ha normális pénzt is kap a kezébe.

Ismeretlen_147985 2011.06.05. 19:55:48

Beck egy utolsó senki, pontosan ilyen igazolásokra számítok Marottától. Jelenleg Beck a Juventus realitása jobbhátvédnek, míg sportigazgatónak Marotta. A két ember a saját posztján körülbelül ugyanannyit ér. Nem azt mondom, hogy vegyük meg a piac legjobb jobbekkjét (van der Wiel), csak annyit kérnék ettől a félkegyelmű baromtól (Marotta), hogy a körülményekhez képest próbáljon már meg egy épkézláb jobbekket igazolni. Évek óta szenvedünk a jobbhátvédek hiánya miatt, erre föl szerelmet vall nekünk egy huszadrangú senki, és mindenki tárt karokkal várja. Ideje lenne elkezdeni tárgyalni Lotitóval, Lichtsteiner ugyanis egy remek opció lehetne erre a posztra, s ráadásul megszerezhető is.

Supi 2011.06.05. 19:56:34

Neeee... Most komolyan ez vicc?? Látta már őt valaki játszani? Mert nekem volt szerencsém és 1 Hoffeinheimbe!! láttam párszor és egyáltalán nem nyújtott meggyőző teljesítményt, mondanám, hogy cserének jó,de talán még annak se, de ha jönne elé 1 Lichtenstein akkor talán, de kezdő jobbhátvéd semmiképp sem...

Ismeretlen_181173 2011.06.05. 19:57:07

Igazat adok az optimista és a pesszimista tábornak egyaránt!Az optimista két év után már csak a jóban bízik, a pesszimista meg az elmúlt két évet veszi alapul. De bízva bízzunk!!!! Egyébként ez a Beck nem rossz játékos és még nem is drága!

Supi 2011.06.05. 19:58:31

*Lichtsteiner

csakakriston 2011.06.05. 20:09:39

Lichtsteinert akarom, nem ezt a senkiházit!

Diego2889 2011.06.05. 20:13:37

én is Lichtsteinerre voksolnék.. Nem tudom mi a baja itt egyeseknek azzal, h elégedetlenek vagyunk az "átigazolási időszak ELEJÉN".. Az elején kellene aktívnak lenni, nem pedig a végén.. Másrészt még a vak is látja h mi megy itt.. mért lennénk optimisták?? vagy inkább mire?? semmi nem ad okot, h 1 kicsit is pozitívak legyünk.. Bastosrol nincs hir, Agüero féle nagy nevek mind máshova akarnak igazolni, valamint nem adunk értük 40milliót.. Melot el akarjuk adni, helyette senkiket hozni..Edzőnek megválasztott személy kész vicc, Marotta még mindig itt van.. a vezetőséget nem érdekli mi folyik itt.. stb..stb..stb..stb.. stbb.. itt hol vannak a pozitív dolog?????

Ismeretlen_102194 2011.06.05. 20:26:47

Jó pár Hoffenheim meccset megnéztem idén mert érdekelt ez a kiscsapat, de őszintén szólva én nem tartom nagy durranásnak ezt a gyereket, Lichsteinert sokkal inkább megvenném, mint ezt a srácot! Voltak meccsek melyeken csak futkosott össze-vissza mint fing a gaatyában!:)

Tony 2011.06.05. 20:55:55

Andreas Beck szerintem pontosan ugyanaz a szint,mint amit a jelenlegi hátvédjeink képviselnek... Ezekből az igazolásokból/hírekből látszik,hogy teljesen irreális 45 milliós Agüerokról meg Pastorekról álmodozni. Várja itt mindenki VDW-t,Clichy-t erre kapjuk Zieglert meg Becket. Más területen se lehet többre számítani.

Victor90 2011.06.05. 21:05:02

Jobbhátvéd posztunk évek-óta hiányposzt!Klasszist nem tudunk elhozni,nincs rá pénz,nem vagyunk vonzóak stb stb..!Viszont Lotito Úr hajlandó lenne megválni Lichtsteiner-től,így őt kell megszerezni!Ha nem jönne össze,akkor alternatíva: Bosingwa vagy Zabaleta!Beck-et max..a cserepadra lehetne leigazolni 3-4 millio euro-ért!Sorensen-től és Motta-tól csak jobb lehet így látatlanba!Vagy tényleg ekkora lúzer?

k_krisz92 2011.06.05. 22:23:05

Cserének jó lesz, Amaurit meg oda kell adni Lichtsteinerért aztán lesz két jó jobbhátvédünk. Bal oldalra Ziegler teljesen jó, a válogatott meccsen is a mezőny egyik legjobbja volt. Mellé én Kolarovnak örülnék nagyon, de rá nem sok esélyt látok esetleg ha a City megveszi az Everton jobbhátvédjét (aki egyébként sokkal jobb de nem való ide) Azonban valószínűleg bhv posztra már nem érkezik senki! Ott van De ceglie és Ziegler.. Egy ilyen szezonban, ahol egyetlen fronton harcolunk majd bőven elég. Mindenképp érkeznie kell idén nyáron 3 embernek a védelembe és egy meghatározó, gólképes játékosnak aki meccseket lesz képes eldönteni.

devil-z 2011.06.05. 22:49:43

Mindig örömmel tölt el ha ilyen nagyszerű játékos esetleges ideigazolásáról olvashatok. A legerősebb bajnokságában játszik az egyik legjobb csapatban stabil kezdőemberként. Minden bizonnyal ő lenne a tökéletes megoldás arra a posztra amit évek óta képtelenek vagyunk megerősíteni /vagy egyáltalán elviselhetővé tenni/ De bizonyára ez a derék úriember is csak cserének jön ennyi pénzért. Majd Agüero-val jön a többi sztár szélső, mert teli vagyunk pénzzel... De most őszintén, ezekre a hulladékokra mi szükség van/lenne? minden posztunkra jut féltucat haszontalan nyomorék, akik csak gyűlnek és gyűlnek..

Ismeretlen_150170 2011.06.06. 09:39:01

Drughi! Ez jó! Az mmartin Apuleius azonosságot én már egy éve felvetettem! Ezek szerint ez másnak is feltűnt! :) Lehet én is felveszek még egy nevet és így én is megkettőzve tudom majd vélt igazaimat nyomatékosítani! :) Beck pedig jöhet, a játékát én se nagyon ismerem, hoffenheim meccset most őszintén ki néz, viszont én bírom a német játékosokat, szerintem a hozzáállásával nem lenne gond!

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 10:41:27

@pedronegro: Látom sikerült a szellemesség csúcsaira érni ma reggel. Ha két embernek sok kérdésben hasonló a véleménye, a napnál világosabb, hogy a véleményeknek szükségszerűen egy és ugyanazon személyektől kell származnia. Gyerekek, ne legyetek már ennyire szánalmasak, mert ez színvonalban már tényleg bokamagasság alatt kúszik. A felvetés, azon túl, hogy végtelenül ostoba, nem felel meg a valóságnak. Másfelől hasonló "szellemességekkel" jó pár esetben élhetnénk a másik oldal optimista papagájai kapcsán is.

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 10:43:06

"egy és ugyanazon személytől" értelemszerűen így akart szólni a mondat.

fox.[: 2011.06.06. 11:27:22

Apuleius ez milyen kifejezés?"Optimista papagájai" milyen alapon "szidod" az optimistákat őszintén? Mik vannak itt...

fox.[: 2011.06.06. 11:31:41

Na mmartin neked is csak gratulálni tudok a felfogásodhoz.:Beck egy utolsó senki.Ember mintha t elennél valaki.

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 11:40:45

@fox.[: Ez egy magyar nyelven íródott kifejezés. Vagy nem ez lett volt a kérdésed? Javaslom olvasd vissza az egészet, utána talán nem fogsz értelmetlen módon hozzászólni az ügyhöz.

Ismeretlen_102194 2011.06.06. 12:08:43

"mmartinApueliusasveed"- Akkor már engem se hagyjatok ki srácok.... pfffffffff

Ismeretlen_150170 2011.06.06. 13:23:38

Ezennel akkor eldőlt! A juventuz blog hozzászólóinak tábora két részre oszlik. Mi megkaptuk az "optimista papagájok" elnevezést a másik tábort, akiket kénytelen vagyok én is valahogy megnevezni, legyenek pl. a "pesszimista majmok". Legyen valami megkülönböztető jele a két tábornak, sítilusosan, feketék a pesszimisták, fehérek az optimisták! Hát tőlem ennyire futja, már ami a "szellemességet" illeti, csak egy optimista vagyok itt is és az életben is. Mindig elfelejtem hogy a világ ezen felén nem divatos optimistának lenni, de ha még sokáig "tanulmányozom" a másik tábor hozzászólásait, stilusát, még én is megtanulok majd másokat "lesenkiházizni", lehülyézni, alkalmatlannak nyílvánítani stb..., persze ezeknek semmi köze a pesszimizmushoz.... egyesek szerint ez a színvonal!

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 13:51:27

@pedronegro: Nem tudom feltűnt-e, de történetileg a dolog nem onnan indult, hogy a "pesszimista majmok" elkezdték volna fikázni az optimista véleményüket hangoztató fórumozókat. Ha visszaolvasod a bejegyzéshez kapcsolódó bejegyzéseket, talán Te magad is látni fogod. Számomra állati unalmas, hogy ha bárki szkeptikus a zseniális Marotta csapatépítését illetően, s hozzászólását ennek szellemében találja megírni, akkor jön valami önjelölt okos fiú, aki elküldi a fenébe. Nem kértem mást (lásd feljebb), pusztán annyit, hogy kéretik elfogadni az ellenvéleményt. "Ezennel akkor eldőlt! A juventuz blog hozzászólóinak tábora két részre oszlik. Mi megkaptuk az "optimista papagájok" elnevezést" Ez egész pontosan miből következik? Már ne haragudj, de a fentiekből szemantikailag nem következik az, amit írsz. Az "optimista papagájok" kifejezést értelemszerűen az optimista tábor egyik csoportjára értettem, mindez pedig korántsem ekvivalens azzal, mintha minden optimista egyben papagáj is volna. Ha Te találva érezted Magad, az egy dolog, mindenesetre maga a kijelentés nem tartalmazott egyetemességet. Valóban nehéz nyelv a magyar, de talán ennyire azért mégsem. "Hát tőlem ennyire futja, már ami a "szellemességet" illeti, " Hát ez valóban nem sok, maradjunk annyiban... "Mindig elfelejtem hogy a világ ezen felén nem divatos optimistának lenni," Jajjjj, de állati unalmas már ez a végletekig elcsépelt közhely. A kritikát nem kellene összemosni a pesszimizmussal szerintem. Attól, hogy Marotta-t valaki dilettáns szakvezetőnek tartja, nem azt jelenti, hogy egyébként pesszimista alkat lenne.

Diego2889 2011.06.06. 14:09:03

ez vicces már:D:D Nem tudom 1 2 ember mért kezdi ki a többit, mert nincs megelégedve azzal, ami a csapat háza táján folyik.. 1-2 ember minden írni valóját úgy kezdi h felsorol 1 2 embert és hozzá fűzi a mondanivalóját.. Mindenkinek a szíve joga az h mit ír.. Nem tudom mi a baj azzal, h nem vunk megelégedve a dolgokkal..

Ismeretlen_150170 2011.06.06. 14:16:41

A közhelyek unalmasak de igazak. Nyílván akkor te nem vetted magadra a pesszimista majmok kifejezést. Amúgy meg írtam hogy mások lefikázása az nem pesszimizmus. Egyébként is csak ez bántja én és mások szemét is hogy olyan szavakkal illettek embereket amire egyáltalán nem adtak okot, ráaadásul minden második hozzászólásban Marotta-t szídni na az az állati unalmas! Gondolom ha esetleg összejön bastos vagy Agüero szerződése akkor annak majd semmi köze nem lesz a "dilettáns" Marotta-nak. Azt meg továbbra se értem hogy a színvonal nálad miért abban merül ki hogy egyik vagy másik személyt alkalmatlannak, senkiházinak tulajdonítod. Nem hinné hogy az életben is ezzel a stílussal lavírozol, persze mindig könnyebb a hibákat felróni mint azt megoldani vagy másnak segíteni.

Diego2889 2011.06.06. 14:19:08

ez most nekem szól?? :D

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 14:34:27

"A közhelyek unalmasak de igazak. " A közhelyek igazak lehetnek, de nem minden szituációban. Jelen esetben például értelmetlen és oda nem illő volt szerintem. "Nyílván akkor te nem vetted magadra a pesszimista majmok kifejezést." Nem, valóban nem, de nem is írtam erre utaló mondatot. Emlékeim szerint nem én voltam, aki hőbörögni kezdett egy jelzős szerkezet okán. "Egyébként is csak ez bántja én és mások szemét is hogy olyan szavakkal illettek embereket amire egyáltalán nem adtak okot, ráaadásul minden második hozzászólásban Marotta-t szídni na az az állati unalmas!" Nem gondolom, hogy alapvetően gyakran illetnék erős kifejezésekkel más embereket. Nem szokásom játékosokat fikázni, de számomra Marotta személye kivételt jelent. Ennyi hobbim már csak lehet. "Gondolom ha esetleg összejön bastos vagy Agüero szerződése akkor annak majd semmi köze nem lesz a "dilettáns" Marotta-nak." Előbb érkezzen Bastos és Agüero, után beszélhetünk a dologról. Azt nem értem, amikor Marotta munkájáról úgy beszélnek egyesek, mintha tavaly nyáron nem ő lett volna felelős a csapat megerősítéséért. Kiváló munkájának gyümölcse egy 7. hely lett. Ezek tények sajnos. Ha idén érkeznek végül igazi klasszisok, őszintén örülni fogok, veled együtt, de az még mindig nem fogja meg nem történtté tenni az idei kudarcot. Bármilyen hihetetlen, én is azt szeretném, hogy a Juventus ismét igazi sztárcsapat legyen, de Marotta-t nem érzem alkalmasnak a Juve vezetésére. Jövő ilyenkor meglátjuk hol tartunk. "Azt meg továbbra se értem hogy a színvonal nálad miért abban merül ki hogy egyik vagy másik személyt alkalmatlannak, senkiházinak tulajdonítod." Szerintem összekeversz valaki mással. Én nem szoktam a "senkiházi" szóval dobálózni,s Beck esetében sem éltem vele. Marotta-t viszont valóban alkalmatlannak tartom. "Nem hinné hogy az életben is ezzel a stílussal lavírozol, persze mindig könnyebb a hibákat felróni mint azt megoldani vagy másnak segíteni." Pedig de, nekem ez a stílusom. Cinikus állat vagyok sajnos az élet számos területén. Nem szokásom mindig a hibákat keresni más emberekben, de a szóban forgó személy súlyos fizetésért töketlenkedik a Juventus-nál, s amikor az ember a sokadik alkalommal csalódik a szaggató stream előtt pöcsölve, akkor elfogy a türelem.

Ismeretlen_150170 2011.06.06. 15:39:33

Apuleius: Oké, bizonyos dolgokban megértelek, a többin meg már eleget "vitáztunk", nyílván nem fogunk mindenben egyet érteni és nem is kell. :)

Ismeretlen_108746 2011.06.06. 15:57:20

@pedronegro: És még biztos fogunk is sokat vitázni, de ezzel tényleg semmi baj nincsen, ahogy Te is írod. Mindannyian pontosan ugyanazt szeretnénk, egy eredményes, szórakoztató Juventus-t. A jelenlegi helyzetet meg ki így látja, ki úgy. Remélhetőleg hamarosan a magamfajta szkeptikusok is pozitívumokat láthatnak majd.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása