Marchisio hosszabbított!

18 együtt eltöltött év. Plusz legalább még 5 egymás oldalán. Claudio Marchisio Juventus-játékos lesz legalább 2016 nyaráig.

A középpályás most este írta alá az új szerződését a Juventus trófeaszobájában. Claudio egy 7 éves kisfiúból vált a Juventus szurkolók kedvencévé.

"Ez egy rendkívül fontos nap az életemben, és szeretném ezt a családomnak ajánlani, akik mindig is támogattak. 1993-ban kezdtem a Juventusszal való együttműködésemet, és boldog vagyok, hogy meghosszabbítottuk az ittlétemet. A szerződésemről elég sok szó esett az elmúlt hónapokban, de sem a klub, sem az én részemről nem volt olyan pillanat, amikor veszélybe került volna a közös folytatás."

Ezt követően Giuseppe Marotta vette át a szót.

"Jelen pillanatban jelentős változások mennek végbe a játékosokkal való kapcsolatunkban. Például ez a szerződés már új pontokat is tartalmaz, úgymint a képi jogok, illetve ez elérendő célok. Ezek miatt tartott tovább a tárgyalási folyamat."

"Örülünk a hosszabbításnak, mivel Marchisio egy fontos játékos, aki az ifjúsági csapatainkon keresztül jutott el idáig, és ízig-vérig Bianconero. Az ő elkötelezettsége és professzionalizmusa alapvető elemek, amelyek lázba hozzák a szurkolókat, és segítenek üldözni a kitűzött célokat."

Marchisio zárta a sajtótájékoztatót.

"Örülök, hogy a klub megmutatta, hogy bízik bennem, és ezt győzelemmel akarom viszonozni. Sok trófea van ebben a szobában, és a legnagyobb álmom, hogy a lehető leghamarabb magasba emeljek egyet. Ez egy olyan álom, amelyet a szurkolóinkért is szeretnék elérni, akik mindig mellettünk álltak, még a legnehezebb időszakokban is, így kárpótlást érdemelnek."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr864653790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torinojuve 2011.05.17. 22:30:56

Szerintem ezt a szélső posztot nem neki találták ki, nem is értettem miért kellett eddig itt erőltetni...

buub 2011.05.17. 22:34:18

Kíváncsian várom a reakciókat :D Amúgy én örülök neki, egy megfelelő edző megtalálhatja a helyét a csapatban, mert az egyértelmű, hogy Del Neri egy számára teljesen idegen helyre rakta.

Ismeretlen_22017 2011.05.17. 22:40:14

Nem akarok ünneprontó lenni itt a hosszabbításkor, de én elzavarnám még a klub közeléből is.

Kotrevák Kelly 2011.05.17. 22:41:26

Alig vártam... Álmatlan éjszakáim voltak miatta...

Ismeretlen_164215 2011.05.17. 22:41:32

Marchisio nem rossz játékos, ha valaki képes kihozni belőle a folyamatosan jó teljesítményt, és nem csak egy szezonon belül háromszor villan meg a srác. A szerződéshosszabbítás örvendetes hír, de remélem, hogy megfelelő játékos érkezése esetén elfogadja Claudio a csere szerepet is.

valaki 2011.05.17. 22:46:38

Már tavaly el kellett volna passzolni az Internek 17 milláért...

csakakriston 2011.05.17. 22:48:50

jajj ne...remélem csak azért, h 1 millióért el tudjuk adni valakinek.

Tony 2011.05.17. 23:04:28

Summázhatnám úgy ezt az egészet,h nagyon nem oszt nem szoroz,hogy itt marad.

juvem 2011.05.17. 23:06:50

nincs különösebb bajom a sráccal de csak cseremegoldásként számolnék vele nagyot kell nyújtania h meggyőzzőn h kezdőben a helye!

Juveboy24 2011.05.17. 23:17:28

Sokkal jobb játékosokat nem tartottunk meg. Csak azért, mert "ízig-vérig Bianconero" még nem lesz a csapat új Del Piero-ja. Nincs meg a megfelelő képzettsége.

Ismeretlen_149085 2011.05.17. 23:26:09

Elég kontrasztos a kép. A sok trófea hátul, előtte meg Marchisio... Mindenesetre a keretben azért elfér szerintem, vannak jó páran a rangsorban előtte, akiket el kellene távolítani.

Gyurika 2011.05.17. 23:29:40

Szerintem egyértelműen Hamsík szintű játékos, akárki akármit mond... Itt nem vele vannak a gondok. Egyszerűen meg kell találni a helyét és a csapat legjobbjai közt lehet. Én nagyon örülök, hogy maradt!

tibi kaitar 2011.05.17. 23:30:25

Nehogy ugy jarjon mint Giovinco.

Alessandro 2011.05.17. 23:39:46

Én azért el nem zavarnám, Ranierinél meghatározó ember lett és az előző szezon feléig egész jól játszott, aztán akárcsak az egész csapat, ő is leeresztett, idén pedig általában nem a posztján játszott, az idény második felében pedig ugyanaz volt mint tavaly, de ez szinte a teljes csapatról elmondható. Nem vele kell kezdeni a tisztogatást, továbbra is úgy gondolom, egy jó edzőnél, megfelelő taktikai hadrendben a Marchisio-Melo középső középpálya megoldás lehet hosszabb távon, legalábbis addig mindenképpen, amíg a valóban erősítésre szoruló posztokra nem jönnek jó játékosok, majd utána ráérnek Marchisio helyére is egy igazi klasszist hozni.

kyralyus 2011.05.18. 00:09:28

Én maximum egy évet adtam volna még neki, hogy a sokadik edző végre ki tud-e hozni valami klasszist belőle, ha nem akkor mehet labdázni a serie b-be. Azt aláírom, hogy idén nem a posztján játszott.

Tony 2011.05.18. 00:11:20

Gyurika! :D:D:D Ez jó volt!

joexavi 2011.05.18. 00:47:22

Marci kb mint tacchinardi anno....csak Tacchi előtt volt csapat is....

Dana 2011.05.18. 07:41:26

Én nem értek sokakkal egyet. Szerintem jó döntés volt hosszabitani vele. Egyáltalán nem rossz játékos, de nagyon elfáradt a szezon végére (mert mondjuk elég szűk a keret)! A másik ok pedig a primavera ellötti példa lehet, hogy sikerülhet bárkinek aki van olyan ügyes felkerülni a nagy csapatba!

danimester1 2011.05.18. 08:05:57

Már csak azt szeretném látni,hogy végre focizik is,mert emlékszem azt nyilatkozta,hogy a szerződés hosszabításra gondol...Ha érkezik megfelelő minőség a padra mindenképp jó lesz.Az érem másik oldala(amiben bízok),hogy ez a szerződés már teljesítmény arányos fizetéssel került aláírásra!Ha így történt akkor remélem elég önbizalommal fog pályára lépni és nem alibizik.(1-2 meccs kivételével az tette)Annyi pénzt fog kapni amennyiért "megdolgozik",egyébként én belevontam volna valami csereüzletbe egy minőségibb játékosért,de igaz a padunk is elég sovány,szűkös.

Baggio 2011.05.18. 09:24:36

messze nem Juve szintű/a nagyot küzdők közé sem férne be/ focista.... felesleges itt tartani..eléggé szürke egyéniség

Ismeretlen_102246 2011.05.18. 10:16:34

Sztem is jó játékos. Az már más kérdés, hogy amit művel az nem látványos, de például a La Gazzetta dello Sport is a legjobb átlagpontszámot számolta ki a neve mellett a Juvés középpályások között, és a Gazzetta nem éppen kutyaütő banda. Melo törpészetesen az én szememben jobb volt, de sem Aquilani, sem Sissoko nem volt jobb nála. Egy stabil teljesítményt nyújtó vkp, aki esetenként, ha volt helye felérni elég nagy gólokat szerzett. Idén is.

Alessandro 2011.05.18. 10:24:21

Akik szeretnének túladni rajta, tőlük megkérdezném, hogy kit tudnának a csapat jelen esetében elképzelni a helyén, amikor Sissoko sokat sérült, Aqui nem teljesített jól, utánuk már csak a fiatalok következnek illetve hogy drágán vegyünk a helyére valakit. Elég nagy luxus lenne pont helyette hozni valakit, amikor nincs normális bal hátvéd és bal szélső, jobb hátvéd, a csatársor is frissítésre szorul, akkor szerintem nem Marchisio elküldésével kellene kezdeni. Lehet, hogy egy bl győzelemre hajtó Juvéba nem férne be, de jelenleg nem is az a cél.

Ismeretlen_149053 2011.05.18. 10:29:04

Marchisiot kedvelem, de az elmúlt 1-2 év játéka alapján csak ígéret maradt, és véleményem szerint ez nem is fog változni, ezért nálam a kispadon van neki hely, de megérte megtartani, mert legalább erre a posztra nem kell költeni és ő azért egy jó átlagot majdnem mindig hoz. Viszont van egy jó hírem mindenkinek! Még el sem kezdődött az átigazolási időszak és már is van egy kész cserepadunk. Ráadásul szerintem nem is rossz, kapus poszton pl. a világ legerősebbje talán. Hogy mire gondolok: Storari,Manninger, Bonucci, Barzagli,Sorensen,De Ceglie, Sali, Giadonato, Marchisio, Sissoko, Pepe, Pirlo,Toni és Del Piero. Ezek alapján a kezdőbe marad: Buffon, Chiellini, Felipe Melo, Krasic, Matri és Q. Nincs más dolgunk mint venni 5-6 minőségi játékost (+kifizetni Pepét, Q-t és Matrit), visszaküldeni vagy eladni a többieket (kb.10 játékos) és persze csatasorba állítani egy normális ( nálam Conte a minimum szint) edzőt. Ha ez sikerülne, jövőre minden fronton esélyesek lehetnénk és kisebb lenne a mozgás mint tavaly volt. Erre persze kicsi az esély, mert ennek az ára 100 millió felett lenne szerintem és a kulcsjátékosainkat is meg kellene hozzá tartani. Minden esetre a cserepadunk már tényleg betelt, főleg úgy, hogy jó lenne évről évre beépíteni 1-2 saját nevelésű fiatalt legalább a cserék közé. A remény hal meg utoljára. Forza Juventus!

robi 2011.05.18. 12:11:14

ez a játékos simán elférne a barcában is.iniestánál sztem jobb.kell

Ismeretlen_108746 2011.05.18. 12:26:02

"ez a játékos simán elférne a barcában is.iniestánál sztem jobb." Marchisio-ra gondolsz? Ez most ugye csak vicc volt? A cipőjét sem köthetné be Iniesta-nak.

Ismeretlen_135915 2011.05.18. 12:36:27

@Apuleius: szerintem irónia van robi szavaiban :) Marchisioval nekem sincs különösebb bajom, jó kis játékos ő, én is azon a véleményen vagyok, hogy nem a posztján játszik. A keretben szerintem MINDENKI jóval tudása alatt játszik (kivéve Mottát, mert ő egy kalap szar). Meggyőződésem, hogy Marchisio ennél sokkal-sokkal többet is tud mutatni. Örülök a hosszabításnak. u.i.: Martinez is sokkal többet tud, tudom, mert láttam játszani a Cataniában. Nem mondom, hogy klasszis játékos, de ennél tud ő többet nyújtani, ebben bizonyos vagyok.

juvem 2011.05.18. 12:50:44

Diego28 a limitált szériás f*szt kihagytad aki tudása szerint is ilyen szar (Martinez):D és robi szavaiban nagyon remélem h irónia van:DDD

vizi8 2011.05.18. 13:26:18

A posztja alapján Melo cseréje kellene lennie, de szinte mindig szélen játszott, ez egyértelműen nem az ő posztja. Kellenek az ilyen játékosok is a csapatba, nekem is Tacchinardi jut eszembe róla. Ha elnézem nem tűnik egy labda zsonglőrnek, de ez csak a látszat, meg kell nézni mit művel a labdával az edzésen.

Ismeretlen_122894 2011.05.18. 13:38:32

nem értem azokat, akik húzzák a szájukat. marci egész évben stabil teljesítményt nyújtott, ami főleg azt figyelembe véve, hogy nem balszélső, figyelemre méltó. nem az a játékos, aki a hátán viszi a csapatot és látványos játékával scudettót hoz, de megbízható, technikás, és képes meccseket eldönteni. ha lett volna mindig 10 játékos mellette a páylán, teljesen máshogy festene a kép. abszolút örülök a hírnak!

Ismeretlen_108746 2011.05.18. 13:43:45

"Ha elnézem nem tűnik egy labda zsonglőrnek, de ez csak a látszat, meg kell nézni mit művel a labdával az edzésen." Hát labdazsonglőrnek tényleg nem lehet nevezni, ez egészen biztos. Az edzésen meg lehet, hogy parádés dolgokat művel, de ebből nem sokat szokott megmutatni a tétmeccseken. "marci egész évben stabil teljesítményt nyújtott," Ez lehet, de senki sem a stabilitás hiányát kifogásolta. Rendkívül stabilan hozott idén egy igencsak halovány teljesítményt, ez a probléma vele.

buub 2011.05.18. 13:53:12

Nem igazán értem itt egyeseknek mi a baja Marcival. Persze nem látványos ahogy, amit játszik, nem is kell annak lennie. Egyszerűen megcsinálja amit az edző kér tőle és a képességeiből kihozható. Ha nem ő lett volna bal oldalon erős a gyanúm, hogy a szezont még egy jó pár plusz bekapott góllal zártuk volna (nem mintha ez így nem lenne elég borzalmas). Univerzális középpályás mindenből tud valamennyit, ezért nem is lehet vkp-nak mondani, sőt igazából konkrét posztot se lehet neki mondani (legalábbis a jelenlegi felállásba), ami egyáltalán nem baj. Sokkal fontosabb csapatrészek is vannak, amik rászorulnának az erősítésekre. Marchisio jó játékosok mellett, jó rendszerben jó teljesítményt hoz, fordított esetben ő is rosszat, de hosszútávon egyáltalán nem lóg ki a csapatátlagból.

Ismeretlen_108746 2011.05.18. 14:16:26

Ha Marchisio nem a klub saját nevelése lenne, már régen megszabadultunk volna tőle szerintem. Képes rá, hogy hasznos játékot nyújtson, de egy komoly Juventus-ban inkább csereember lehetne.

Ismeretlen_122894 2011.05.18. 14:22:54

@Apulieus: a tőelm idézett mondat folytatódik, és annak nagy szerepet szántam, mert nem mindegy, hogy valaki a saját posztján játszik-e, vagy esetleg egy olyan poszton, amibe kényszerből kerül, vagy a kettő felváltva. amit írni akartam az az, hogy idegen poszton is megbízhatóan teljesített "Rendkívül stabilan hozott idén egy igencsak halovány teljesítményt, ez a probléma vele." - szerintem ez globálisan az egész csapatra igaz, és emiatt nem nyújtott kiemelkedőt, azaz nem marci, hanem a csapat volt szürke, igaz, marci sem vitt bele színt, de ezt nem rónám neki fel

Tony 2011.05.18. 14:44:04

Marchisio kiváló kezdőjátékosa lehet egy Genoa-nak,Bologna-nak vagy Sampdoria-nak,de még véletlenül sem egy Juventus szintű klubnak. Ahogy ő maga is megfogalmazta,soha nem került volna ide a calciopoli nélkül és ezt teljesen jól látja. Amint egy értelmes koncepció alapján értelmes játékosok kerülnek ide,repül is a kezdőből. De már akár Bastos érkezése után is,hiszen így a 2 szél meglesz,középen Melo aki mellé kreatív játékost képzelnek,tehát marad a cserepad,arra talán megfelelő.

Ismeretlen_108746 2011.05.18. 15:03:07

@regularjohn: Olvastam és értettem a mondatodat, s ha akarod védheted Marchisio-t azzal, hogy szegény nem a posztján játszott, de ez abszolút értékben nem változtat azon a tényen, hogy igencsak középszerű játékos, amit nem csak ebben a szezonban mutatott meg. "szerintem ez globálisan az egész csapatra igaz, és emiatt nem nyújtott kiemelkedőt, azaz nem marci, hanem a csapat volt szürke, igaz, marci sem vitt bele színt, de ezt nem rónám neki fel" Már bocs, de ez akkor hogy van? Van egy globálisan szar csapatunk, amiben játszanak játékosok. Ezek közül egyeseket megvédünk azzal a felkiáltással, hogy hát egy ilyen szar, szürke csapatban nem csoda, hogy nem nyújtott kiemelkedőt, s nem róható fel nekik semmi. Másokat viszont felelőssé lehet tenni a globális szarságért. Ezt nevezem objektivitásnak... Ismétlem, lehet, hogy "stabilan" vagy "megbízhatóan" focizott, ez tök jó, csak ennek minőségével vannak nagyon komoly dolgok. Egy dolog a stabilitás, és egy másik a minőség.

Ismeretlen_102246 2011.05.18. 15:08:45

Tony: Pirlo-t évi 4 millás fizetésével nem azért vette Marotta, hogy Melo (aki gyak ugyanaz a feladatkör) mellett játsszon. Sokkal inkább helyette, ergo Melo távozására elég nagy az esély, míg Marchisio maradni fog. Egyelőre úgy tűnik, hogy a kezdőben is.

Tony 2011.05.18. 15:33:56

Shyrkahn: A legutóbbi hírek arról szóltak,hogy Pirlo még 10 évig Milan játékos marad.(remélem is) Melo távozása pedig bármilyen körülmények mellett egy olyan abszurd dolog lenne ami szembe megy mindennel amit a józan ész diktál.

Ismeretlen_102246 2011.05.18. 15:56:03

Tony: A próféta szóljon belőled. Egyébként én is így gondolom, de állítólag Pirlo ügynökével Marottáék már le is zsíroztak mindent... de örülnék, ha igazad lenne. Remélem Conte azt mondja, hogy neki Melo kell. Hátha lesz beleszólása.

Ismeretlen_122894 2011.05.18. 16:53:04

@Apuleius: valószínűleg előjött belőlem a szurkolói szubjektivitás :) szerintem ez úgy néz ki, hogy vannak játékosok, akik eleve szarok, őket egy percig nem védem én se, egy motta, egy grosso, egy grygera, stb nem értem mit kereshet itt (a pénzen kívül) vannak olyan játékosok, akik képesek fazont szabni a játéknak, és a hátukon viszik a többieket és vannak olyanok, akiknek a teljesítménye ugyan nem tűnik ki, de egy működő gépezet hasznos elemét tudják képezni - én marcit ide sorolom, és ha csapatépítésről van szó, abszolút ott a helye nem azt modnom, hogy xavi vagy davids :) aszintjét megüti, de igenis hasznosnak tartom. igazából a kérdést (ezt is) a jövő szezon dönti majd el, ha lesz végre egy értelmes csapatunk, akkor kiderül, hogy igazam van/volt-e.

Ismeretlen_108746 2011.05.18. 17:44:32

@regularjohn: Ezzel semmi baj, én szintén szubjektív módon kritizáltam Marchisio-t :-))) Egyébként természetesen igen, azért vannak olyan játékosok, akikről pontosan tudhatjuk, hogy sokkal többre hivatottak, de sok esetben nagyon vékony és bizonytalan a határvonal. Marchisio-t én is láttam már nagyon hasznosan játszani, s reménykedjünk, hogy egy jobb csapatban tartósítani tudja majd azt a formáját. Idén én sajnos az egyik legszürkébb játékosnak láttam.

Ismeretlen_147985 2011.05.18. 17:45:54

Pirlo éppen most jelentette be, hogy 10 év után távozik a Milantól, de nem beszélt még a Juventusszal... Tehát Pirlo Juventus játékos lesz. Én magam is nehezen fogom ezt fel, hiszen egybeforrt a neve a Milannal, és nem gondoltam volna, hogy távozik. Marchisio hosszabbításához meg gratulálok, én nem hosszabbítottam volna vele, de jövőre cserének jó lehet. Úgysem bír végig egy szezont a hajlott hátával, meg az 58 kilójával.

Victor90 2011.05.18. 18:02:36

mmartin91!A Milan labdarúgó csapata,jövőre komoly célokért fog küzdeni!Bajnokságot ismét megszeretnék nyerni,és legalább 1 bl elődöntőt szeretnének összehozni!Pirlo féle játékosokra nincs szükségük!Nekünk persze igen!Állítólag évi 4 millio euro-t fog nálunk keresni,ami nagyon magas összeg!A dologhoz hozzá tartozik,hogy Pirlo még mindig klasszisokkal jobb focista,mint az ősrómai!Marchisio hosszabításának félig-meddig örülök!Belevonhattuk volna 1 jó üzletbe!Mindegy...most már nincs kifogás,hogy miért teljesít gyengén!

Tony 2011.05.18. 20:12:37

mmartin91! Nem tom hol olvastad,de ezzel elvetted a kedvem. Ha emiatt Melo távozik és tényleg egy Marchisio-Pirlo középpályával próbálkozunk akkor felköthetjük magunkat.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása