A hét kérdése

Rengeteg a találgatás, sok-sok játékos nevét szóba hozták már a Juventussal, de a legnagyobb durranás valószínűleg Gianluigi Buffon távozása lenne. Ezen a héten, ezt a témát fogjuk boncolgatni.

Beppe Marrotta nyilatkozatai alapján arra következtethetünk, hogy Quagliarella, Matri, Pepe és Aquilani a szezon végén megvásárlásra kerülnek. Vajon összefüggésben lehet-e ez Buffonnal?

Buffon és Marrotta is azt nyilatkozták, hogy ő marad a Bianconeri első számú hálóőre, de a napilapok szinte heti rendszerességgel írnak arról, hogy Gigi távozni fog. Korábban a Manchester Uniteddal, mostanában pedig az AS Romával említik egy lapon a 2006-os világbajnokot. Tudván azt, hogy a Juventusnál egy költség csökkentési project is folyamatban van, cikkek tömkelege jelenik meg arról, hogy miért is érné meg eladni a 33 éves kapust.

SZERINTED, ÉRDEMES LENNE ELADNI GIANLUIGI BUFFONT?

Néhány szám a klikk után:

Rengeteg a találgatás, sok-sok játékos nevét szóba hozták már a Juventussal, de a legnagyobb durranás valószínűleg Gianluigi Buffon távozása lenne. Ezen a héten, ezt a témát fogjuk boncolgatni.

Beppe Marrotta nyilatkozatai alapján arra következtethetünk, hogy Quagliarella, Matri, Pepe és Aquilani a szezon végén megvásárlásra kerülnek. Vajon összefüggésben lehet-e ez Buffonnal?

Buffon és Marrotta is azt nyilatkozták, hogy ő marad a Bianconeri első számú hálóőre, de a napilapok szinte heti rendszerességgel írnak arról, hogy Gigi távozni fog. Korábban a Manchester Uniteddal, mostanában pedig az AS Romával említik egy lapon a 2006-os világbajnokot. Tudván azt, hogy a Juventusnál egy költség csökkentési project is folyamatban van, cikkek tömkelege jelenik meg arról, hogy miért is érné meg eladni a 33 éves kapust.

SZERINTED, ÉRDEMES LENNE ELADNI GIANLUIGI BUFFONT?

Néhány szám a klikk után:

 A 2001/2002-es szezon kezdéstől, a 2007/2008-as szezon végéig Buffon, a mérkőzések 86%-n lépett pályára. A 2008/2009-es szezon kezdetétől máig, ez a szám csupán 56%. Tény, hogy az elmúlt években komoly sérülésekkel bajlódott a Juventus kapusa, de mára már teljes mértékben felépült.

Táblázat beszúrására sajnos nincs lehetőségünk, de azért remélem érthető lesz a "táblázat". PL - Pályára Lépett, KG - Kapott Gól, KM - Kihagyott Mérkőzések

Szezon - PL - KG - KM
'01/02 - 34 - 23 - 0
'02/03 - 32 - 23 - 2
'03/04 - 32 - 41 - 2
'04/05 - 36 - 23 - 2
'05/06 - 18 - 12 - 20
'06/07 - 36 - 20 - 6
'07/08 - 34 - 30 - 4
'08/09 - 23 - 26 - 15
'09/10 - 27 - 33 - 11
'10/11 - 10 - 10 - 21
'01/11 - 282 - 241 - 83

A válaszodat, légyszíves indokold! Jó témázást.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr604653680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_171812 2011.04.11. 17:21:46

Akkor kezdem én. 1. Szerintem, nem tudnánk ilyen színvonalú kapust igazolni a nyáron és valljuk be Storari nincsen Gigi szintjén. Stekelenburg-al kiegyeznék, de csak is vele! 2. Amennyiben ténylegesen felépült a sérüléséből, és a következő szezontól ismét játszani tud a meccsek legalább 75%-n(már pedig miért ne tudna..), akkor még egy okkal kevesebb, hogy eladjuk. 3. A fizetése tényleg kiemelkedően magas, de azt hiszem nem ő az akin spórolnunk kéne. Egyébként meg csak úgy, ahogy Del Piero, Gigi is belemenne egy csekély fizetés csökkentésbe a csapat érdekében. Ebben is biztos vagyok. Pont. Szerintetek?

Tony 2011.04.11. 17:21:55

Racionálisan: Igen Juve szívvel: Nem Valószínű távozás: -

west 2011.04.11. 17:23:01

Sajnos szerintem igen.15milliót ha kapna érte a csapat azzal nagyon jól járna mert nagyon úgy tűnik ő már nem lesz az igazi.Storari bőven jó jövőre későn érő típus 1-2évig elboldogulhat vele a csapat közben pedig keresni kell egy fiatal hosszú távú megoldást.

cd 2011.04.11. 17:27:56

storari nincs buffon szinten? :) igaz, buffon sajnos jelenleg közelében sincs csubakkának

sanyex3210 2011.04.11. 17:29:33

Glen Johnson elcsábításával oldaná meg védelmi gondjait a Juventus, amely a Daily Mirror szerint élénken érdeklődik az angol válogatott iránt. A jobbhátvéd posztra embert kereső torinóiakat korábban hírbe hozták a Hoffenheimben szereplő Andreas Beckkel, de a Vörösök játékosát is emlegették már. Johnson eddig csak Angliában szerepelt, ott viszont öt klubban, a Mersey-partiak előtt a West Ham, a Millwall, a Chelsea és a Portsmouth együttesében. A lap szerint nagyjából 15 millió euró lehet az az összeg, amely elegendő lehet Olaszországba igazolásához. na buffon eladásábol fogják megvenni johnsont sztem igy lesz

Ismeretlen_177028 2011.04.11. 17:30:28

Én sajnálattal látom, hogy ez a Buffon már nem az a Buffon akit én anno a 2006-os VB-n megkedveltem, és aki miatt (többek között, értsd: Del Piero :D) megkedveltem akkor a Juventust. A világ legjobb kapusa volt sok évig, de az utóbbi pár évben mindig jön egy sérülés, ami ledönti a fél szezonra, és amikor visszajön, borul minden, vele együtt a kapuban. Idén van egy Storarink, aki kitűnően véd, remekül pótolta őt, de Gigi amint játékra képesnek érezte mnagát, máris a kezdőcsapatban kapott helyet hetekig. Az eredmény: egy-két szép védés és két hatalmas baki, amiből tizenegyest és gólt kaptunk. Mindkettő kiállítást is ért volna, csak az egyikért kapott, bár a sors kárpótolta az ellenfelet a másikért is a csodálatos Motta pár perccel későbbi egyéni akciója után. Aztán jött egy influenza, megint jött Storari és szerintem hiba nélkül védett megint. Viszont Delneri szavaiból azt veszem ki, hogyha Gigi újra egészséges(nek érzi magát), akkor újra a kezdőben lesz, amit én nem tartok fer dolognak, akárki is Buffon. De hogy az eladása jó lenne-e? A fene tudja. Ha érkezik egy min. 25-30 milliós ajánlat, aminek a feléért tudunk venni egy ígéretes fiatal kapust, a másik feléből meg tovább építhetnénk a csapatot, felőlem mehet. De ha nem, akkor maradjon, mert Alexszel együtt már a klub egyik szimbolumává vált, igaz, sose lesz belőle akkora kedvenc és legenda, mint Alex Del Pieroból. Viszont idén én már tuti nem raknám be a kapuba. Ergo a válasz: IGEN, érdemes lehet az eladása. Jó ajánlat esetén.

Ismeretlen_179374 2011.04.11. 17:31:11

Én is csak azt tudom mondani hogy a szívem nemet mond az eszem pedig igent. Buffon már nem az aki anno volt ezt sajnos be kell látni. Néha vannak bravúros megmozdulásai de ez nagyon kevés. Szerintem egy megfelelő összegért el lehetne adni. Storari rendkívül jó formában van. De ha ő nem elég(szerintem elég), akkor még van ott azért jó kapus olcsó pénzért. PL: Stekelenburg, Akinfeev(ő talán kicsit többe kerülne), Adler Aztán vannak a drágábbak: Neuer, De Gea, (ők azért valószínűtlenek). De nem is értem egyébként hogy miért beszélünk lehetséges kapus adás-vételről, amikor nincs egy jó jobbhátvédünk se balhátvédünk és ráadásul még bal szélre is kell valaki.

Ismeretlen_114665 2011.04.11. 17:31:24

Szerintem, igen is, meg nem is! Igen, mert ilyen eredményekkel a hátunk mögött gyakorlatilag tök mindegy ki kapja a meccsenkénti 2-3 gólt amit átlagban kapunk.... Nem, mert még ha eladnánk is (ismerve a mostani vezetőséget) vagy teljesen szarul vagy sehogy nem fektetné be semmilyen más, erősítést jelentő játékosba akkor meg minek??? Ja és természetesen a világ legjobb kapusa ez is mellette szól :)!

Ismeretlen_152362 2011.04.11. 17:32:04

tisztelem, becsülöm Őt, a legnagyobb juve-játékosok egyike. az idén még pénzt lehetne belőle csinálni és 2 olyan kapus van mögötte, akik szintén magas színvonalon képesek védeni. ami a megtartása ellen szól: - az elmúlt években sok meccset kihagyott - a sérülései után nehezen lendült formába - van megfelelő alternatívája - akár 20 milliót is el lehet érte kérni - a klub megspórolná a magas fizetését ami mellette szól: - csak a világ legjobb kapusai között van évek óta - hűséges volt a klubhoz - ha formában van nehéz neki gólt lőni összegezve és racionálisan átgondolva az eladása lenne a legjobb megoldás.

Bianconeri 2011.04.11. 17:35:19

Csak abban az esetben, ha menni akarna, de amúgy nem. 15 millióból nem tudnánk megfelelő pótlást hozni (De Gea, Adler, Neurer). Még fizetéscsökkentés nélkül is meg kellene tartanunk, hiszen azért mégiscsak egy Juve ikonról van szó. De tény h Storari megfelelő teljesítményt nyújt és komoly rivális a kapus poszton. Nagy fegyvertény lenne ha mindketten maradnának a következő évekre, mert mindketten jó kapusok.

Ismeretlen_122894 2011.04.11. 17:37:34

röviden: igen indoklás: Grande Gigi idei szezonját nézve nagyon sokat esett vissza önmagához képest, viszont a neve még ér annyit, hogy jó pénzért el lehet adni, amit ha most nem teszünk meg - függetlenül a későbbi, esetleges jó formájától - pár év múlva a kora miatt nem fogunk tudni megtenni. storari engem meggyőzött, én nem emlékszem olyan meccsre, ami rajta ment volna el, sőt... én úgy képzelem el, hogy még 1-2 évig maradhatna storari, és aztán kell egy fiatal, jó kapus, legyen az stekelburg, akinfeev, vagy akárki, aztán jöhet a "román buffon" :)

Ismeretlen_152362 2011.04.11. 17:40:59

szerintem luxus 2 olyan kapus a csapatba, mint buffon és storari.

bianconeri_2007 2011.04.11. 17:54:35

a 90-es évek 2. felének és a 2000-es évek elejének juventusa azért is volt nagyszerű, mert a klub nem félt eladni a legjobbjait, ha váltásra volt szükség. néhány példa: vialli, ravanelli, vieri, boksic, inzaghi, zidane. a keret farsopolis lerablása persze nem tarozik ide. moggi és köre általában jó pénzt csinált a nagynevű de a közegében "kiégett" játékosokból, akik az új helyükön is jók voltak, de kiválóan pótolták őket (vialli, ravanelli -> vieri, boksic -> inzaghi; zidane - > nedved stb.). buffonnal kapcsolatban nem szabad megvárni h beálljon az az állapot mint pl. trezeguet-vel, camoranesivel - az ős teljesítményük is visszaesett, amikor lehetett volna pénzt kaszálni rajtuk akkor megtartottuk őket végül pedig "dicstelenül" távoztak. sztem buffon vagy tőlünk vonul vissza v minél hamarabb távozik - utóbbi mellett szól a saját érdeke (ő 1 győztes típus, velünk még évekig nem nyerhet semmit), a klubnak pedig szüksége van plusz tőkére a hiányposztok pótlására (szélsőbekkek, de úgyis tudjátok...). ha eladjuk arra kell ügyelni, h ne riválisnak országon belül, hanem 20M fölött külföldre. rómába pl. nagy baklövés lenne. természetesen fájó lenne elbúcsúzni 1 b ligában is kitartó játékostól, de ez lenne racionális. a hoszzú távú helyettese vmelyik feltörekvő fiatal olasz lehetne, pl. viviano, marchetti, sirigu. storari azonban még több idényen keresztül megfelelhet, főleg h csak 1 évvel idősebb buffonnál. summa summarum: fájó szívvel, de menjen olyan helyre, ahol nyerhet még vmit és kapjunk érte sok pénzt (min. 20M), amit nagyon okosan (hallod marotta??!!) kelle(ene) befektetni Forza JUVE!

gasta 2011.04.11. 17:54:36

Ha letennénk érte KÜLFÖLDRŐL 15-20milliót, akkor mehetne sztem. Olaszba necces lenne eladni....De akkor egy fiatal, minőségi kapust hozhatnának helyette (pl. Stekelenburg).

CSUBI 2011.04.11. 18:02:35

Buffon formahanyatlása szerintem 2005-re tehető vissza,amikor a szezon kezdés előtti felkészítő mérkőzésen,Káká letaposta véletlen és fél évig sérült volt.Akkor kaptuk kölcsönbe Abbiatit a milántól(nagyon jól védte a kapunkat)!!! Azóta valami megtört,sokszor és sokáig sérült.Egyre többet potyázik.És sokszor rohangál ki a kapuból feleslegesen. Amikor felfújja magát még mindig képes fantasztikus bravúrokra,de egyre ritkábban. És szerintem meccsenként 1 gól van benne sajnos. Igaz az is,hogy a védelem ami előtte áll sem a leg hatékonyabb(finoman fogalmazva),ezért hiába is bravúrozik a kapott gól mindig a levegőben lóg. Én eladnám!!!! DE felajánlanék Neki valami poziciót a Juvénál ha esetleg visszavonulna. De ne felejtsük el élő szerződése van,tehát csak akkor lehet eladni ha menni akar,mert ha nem ír alá más csapattal új szerződést akkor nem tudják eladni.Valljuk be,Rá nem úgy gondolnánk mint a többi eladhatatlan szarházira,hanem mint szeretett csapatunk büszkeségére. Tehát az eszem azt mondja menjen. A szívem,hogy maradjon.

Husziiiiiiii 2011.04.11. 18:06:08

Ha annyi pénzt költenénk új kapusra mint akkoriban rá akkor megfelelő helyettest találnák.De jelenleg nem állunk úgy hogy ennyit költsünk kapusra.Buffonba még van 4-5 év de ha pénzt akarunk látni és jövőt építeni akkor most kaphatunk érte utoljára sokat.Klasszis de azt gondolom neki is jobbat tenne a váltás ,és én azt gondolom ő is kezd belefáradni hogy nincs eredmény.Ezekbő kiindulva nekünk és neki is az lenne a legjobb ha eladnánk.

Ismeretlen_147985 2011.04.11. 18:11:56

Válasz: NEM Indoklás: Buffon évek óta a Juventus meghatározó játékosa, egyben ikonja is, csakúgy mint a Válogatotté, s egész Olaszországé. 10 év alatt számtalan trófeát nyert a klubbal, neve pedig egybeforrt a Juventuséval. Tény, hogy az elmúlt években rengetegszer bajlódott sérülésekkel (amiért én is állandó jelleggel ostoroztam őt), azonban még mindig "csak" 33 éves, tehát bőven van még ideje arra, hogy összeszedje magát. A világ egyik legjobb csapatának tartott Manchester United kezdőkapusa jelenleg 41 éves, szóval Buffon-t a kora miatt felesleges volna eladni, hiszen tulajdonképpen a legjobb korban van. Az azonban már egy másik kérdés, hogy Buffon minden bizonnyal már egy ideje elvesztette a motivációját, s könnyen lehet hogy ő már csak igazából a pénzét akarja felmarkolni, a trófeák már nem érdeklik. Nem véletlen, hogy sehova sem akar eligazolni, hiszen egy MU-s szerződés könnyen jelenthetné pályafutása végét is, mivel ott sem a vezetők, sem a szurkolók nem fogják tolerálni a féléves kihagyásokat szezononként. Buffon számára egyetlen hely van, ahol bármit csinál, akkoris Isten marad, ez pedig Torino. Önszántából a büdös életben nem hagyná el a Juventus-t, kizárólag akkor távozna, ha nem hagynának neki más lehetőséget. Ez pedig nem fog bekövetkezni, hiszen sem Andrea Agnelli, sem pedig Giuseppe "Beppe" Marotta nem fog szembemenni a szurkolókkal, hiszen egy Buffon vs. Agnelli, vagy egy Buffon vs. Marotta csatából csak és kizárólag ők jöhetnének ki rosszul.

Ismeretlen_113151 2011.04.11. 18:12:15

PERSZE, hogy el kéne adni!!! Ha üzleti fejjel gondolkodsz! De szerencsére fekete-fehér szívvel még csak meg sem fordul a fejemben!!! Egészen komolyan, nincs az az összeg amiért eladnám őt! Ahogy Alexet sem!! Sokkal többet ér nekem egy Alex által szúrt szabadrúgás gól, vagy amikor Buffon kivédi az ellenfél szemét pl. a Real ellen!! Ezek azok a dolgok, ami miatt még egyáltalán szerethető ez a csapat! Szóval Forza Gigi, remélem innen vonulsz vissza 40 évesen!!

bali 2011.04.11. 18:14:30

Emberek Buffon az Buffon, egy IKON, világklasszis, valljuk be aki különbséget jelent egy középcsapattól sajnos mára már csak az ilyen játékosok jelentik a különbséget, na meg a múlt... 1-2 balul eltelt szezon és máris elfelejtitek mekkora egy játékos, mit tett és mit tesz a klubbért... Most komolyan ilyen szezonok után mért lehet szeretni a Juventus? -Azért mert ilyen nagyszerű játékosok is játszanak itt.

zsigadani 2011.04.11. 18:39:26

Buffon nem lesz semmi baj sem. Még mindig kiváló kapus és az is marad még sokáig. Nagyon megkedveltem Storarit is de Buffon az Buffon. :) Sajnos manapság ez így van hogy ha egy ember nem mezőnyjátékos akkor úgymond nem olyan nagy sztár, lehet akármilyen jó. márpedig Buffon igazi nagy sztár és még sokáig az ismarad. Hülyeség lenne eladni őt. még fiatalabb is kicsivel mint Storari. Maradnia kell!!!!! Tudom hogy itt most pénzről is szó van de könyörgöm... sztetek a reál el merné adni a ronaldót? mert sztem nem. igaz hogy kurvasok lóvét kapnának érte na de a játékával is simán visszahozza azta a lét sztem. hozzáteszem hogy én útálom azt a majmot, ez csak egy példa volt :D BUFFONNAK MARADNIA KELL!!!!!KÉSZ!!!!

turorudi 2011.04.11. 18:47:10

szerintem nem kéne eladni! 15 millát kapunk érte, az mire elég?? szerintem nem az a 15 milla fog minket scudettohoz segíteni, viszont egy jó buffon tudna tenni érte! a másik pedig az, h amikor a csapat szarban volt, ő maradt... most, h ő nincs a topon, gec*ség lenne elküldeni! 1 kapus 40éves koráig is védhet klasszis szinten, neki még sok van hátra, nem szabad elengedni!

Feri 2011.04.11. 18:59:29

Amennyiben jó pénzt kapunk érte, akkor mehet, erre enged következtetni, hogy Storarinak új szerződést kínálnak. Ha nagy versenyben lesznek érte a klubok, akkor 30 millát is kaszálhatunk belőle. Azt meg be lehet már forgatni a kölcsönjátékosok megvételére, Q és Matri ára, sőt a fizetésük el sem érik Buffon 6 milláját. A sérülése óta nem a régi, hihetetlen megmozdulásai vannak néha, nincs formában, de nekünk most nincs időnk megvárni, hogy belelendüljön.

Frenky 2011.04.11. 19:04:50

Az én véleményem az hogy jobb már nem igen lesz. 33 éves fiatalabb ő sem lesz. Nézzük meg mit ajálanak érte aztán igazoljuk le Stekelenburgot vagy Llorist. Esetleg ha marad pénzünk és a többi semmirekellő árából igazoljunk két normális szélső védőt.

Juvehooligan 2011.04.11. 19:21:08

A jelenlegi pénzügyi helyzetben én azt mondom h jo ajánlat esetén mehet !!! Ikon de 33 évesen már nem tudja ugy össze kapni magát az ember... Én is azt mondom h jo pénzért mehet és féláron jöhet egy fiatal kapus. Jelen pillanatban a védelem megerősítése égetőbb probléma mint a kapus poszt... Mert mig egy jo védelem mellett egy közepes kapus is megállja a helyét addig egy közepes védelem mellett mint a mostani látjuk h mi a helyzet... A mostani taktika kb az h lőjj több golt mint az ellenfél ami elég középkori modszer...

Ismeretlen_152362 2011.04.11. 19:36:12

minden igaz, amit leírtatok. de ez mind érzelmi alapon megfogalmazott érv. itt szinte mindenki nagyon türelmetlen a csapattal szemben, buffonnal szemben nem vagytok? a visszatérése óta ment el 1-2 meccs rajta, persze korábban hozott rengeteget, de az a múlt sajnos és nekünk előre kell néznünk. nem azt mondom, hogy storari hosszútávú megoldásnak tekinthető, de ő legalább formában van.

sabian 2011.04.11. 19:36:14

sziasztok! megpróbálok rövid lenni. nagyonnagyon szeretem Buffont, Del Piero mellett ő az az ember aki egyből beugrik szinte midnenkinek, ha a juvéra gondol. nem szabad eladni. 33 éves, igen. Del Piero meg 37.Storarit Buffon sérülése miatt szerződtették, ne ma pótlására, hanem a helyettesének. én örülök al egjobban, hogy sikerült jól teljesítenie. igazav an annak, aki azt látja h buffon gyengélkedik a kapuban, és h magas a fizuja. én semmi pénzért nem adnám el. mindenkinek jár egy 2. esély. évek óta meghatározó alakja a csapatnak. egy iylen ikont nem szabad eladni. ha az árát nézzük: max 20millát ha ér. Martinez 12, Aquilani 16. na nehogymár ő ezekkel a nevekkel egy szinten van. ennyi pénzért me gszerintem nem kéne eladni. ennél ő sokkal többet ér. nem szabad leírni őt. ennyi után. sajnálom, hohy itt tart a csapat ahol, de ez nem csak neki köszönhető.mindenkinek lehet szerencsétlen periódusa.DP-nek is volt ha jól emléksze ma 90-es évek végén. meg kell tartani! innen kell hogy visszavonuljon. köszi a lehetőságet. szép napot Forza Juve

alessandroitaly10 2011.04.11. 19:38:46

Az igenre is vannak okok és a nemre is. is-is arány

Ismeretlen_164215 2011.04.11. 19:45:50

Ha maradni akar, akkor emberelje meg magát, legyen egészséges verseny a két kapus között. Ez mindenkinek jót tenne.

Ismeretlen_96517 2011.04.11. 20:13:57

egyértelmű nem!

Diego2889 2011.04.11. 20:15:43

Stora sztem jobb, mint most Gigi.. de én sem adnám el..

anyadiszik 2011.04.11. 20:23:44

Nem tudom, hogy mér írjátok sokan hogy már 33 éves. ÉS??? Még legalább 5 év benne van és ha csak megközelítenie sikerül a régi formáját akkor még évekig meg van oldva ez a poszt a csapaton belül.

babo410 2011.04.11. 20:29:49

Nem adnám el, mert egy ikon, de szerintem idén védjen Storari, aztán nyáron meglátjuk. Érdemel annyit, h ő döntse el mit akar!

Ismeretlen_96517 2011.04.11. 20:39:10

egyértelmű nem!

Ismeretlen_108746 2011.04.11. 21:07:45

Határozott NEM Buffon a Juventus történetének egyik legnagyobb ikonja, sokszoros bajnoka, örökös példaképe. Olyan játékos, aki (Del Piero-val együtt) szimbolikus értékkel is bír a jelenlegi Juventus számára. Részese volt a Juventus hatalmas sikereinek, a szurkolók imádják, így szimbolikus kapocs a dicsőséges Juventus, és a trónjára visszatérni kívánkozó, állítólag ennek tükrében a jövő csapatát építő Juventus között. És ilyen szempontból megkerülhetetlen, pótolhatatlan. Nem mellékesen még 1 évvel fiatalabb is, mint az alternatívaként felmerült Storari. Az életkora nem indokolja, hogy szabaduljunk tőle, a tudását pedig aligha egy sérülésekkel teli szezon alapján kellene megítélni. Minden elismerésem Storari-nak, aki fantasztikus igazolás volt, de nem tudom eleget bizonyított-e ahhoz, hogy kiszorítson egy formába került Buffon-t a csapatból. Buffon jövője leginkább orvosi kérdés, vagyis az orvosi stáb feladata lenne megítélni, hogy valaha csúcsformába kerülhet-e még. Ha igen, akkor nem kérdés, hogy nem szabad eladni, hiszen hosszú évekig a világ egyik legjobb kapusa lehet még.

ArpiBianco 2011.04.11. 21:13:19

En nem adnam el!Megha kedvelem Storarit is es nagyon jo kapus o is de HATAROZOTT NEM!En soha nem adtam volna el-Trez,Camo,Marchionnit!!!!Jobbak voltak annal amit kaptak!Es Nem ilyen SZUTYOK Martinezekel kell oket potolni!!!Meg Kakamurikal!!!

devil-z 2011.04.11. 21:37:33

NEM engedném el. (az érte befolyt összeget is csupán egy max. két falábú olaszra költenénk.. elnézve az eddigi stratégiánkat) Ebben a Juventusban hány egyéniség, meghatározó játékos van? Ezt a csapatot még az 'öregek' tartják össze, óriási baklövés lenne az olasz foci jelenleg egyik legnagyobb ikonját elengednünk. A csapat teli van lyukakkal amiket ahelyett, hogy normálisan (nem szedett-vedett játékosokkal) betömnénk inkább még elküldjük az erősségeinket.

ricsman 2011.04.11. 22:58:56

Buffon eladásának emlegetése pont olyan, mint Del Piero eladása, Totti eladása, Maldini eladása és J.Zanetti eladása és még sorolhatnám a top klubbok ikonjait. Anno Del Pieronak is jött egy nagy sérülés, sokan már akkor leírták, hogy soha nem lesz olyan, mint azelőtt. Azóta már volt neki másod és harmadvirágzása is. Buffon korával érvelni az eladás mellett olyan badarság mint egy 26 éves középpályásra azt mondani, öreg. Akik VDS-t mondták ellenpéldaként, jól mutatja miről van szó a kapusok esetében. A sérülésből fel lehet épülni pár hónap alatt, meg 1 év alatt is. Klubhűséget ennyi idő alatt azonban nem lehet építeni. Hiába vennénk egy Cét, hiába mondaná, hogy mindene a Juve, az ő szájából nem lenne ugyanaz, mint Buffonéból vagy DPéból. Aki szerint nem kapná meg a jelenlegi fizuját máshol, ezért marad, az szerintem nincs tisztában a dolgokkal. Csak mert megkapná máshol is, sőt a BL-t is. A válasz tehát NEM! Más kérdés, hogy ha Storari jobban véd, akkor igen is legyen nyílt a kapuskérdés meccsről meccsre.

czinder 2011.04.11. 23:04:13

válasz: NEM! magyarázat: IKON!

Petya 2011.04.11. 23:39:34

Számomra egyértelmű igen,sajna el kell ismerni Buffon sem a régi már...megöregedett -egyre több hiba,sok sérülés- de van egy kapus olaszországban aki pótolhatja,ő pedig a palermo kapusa Sirigu...hatalmas tehetség.

vizi8 2011.04.12. 08:53:53

Buffon a legnagyobb,De. Sajna derékproblémái vannak, már évek óta melyet nem igen tudnak kezelni. Ezzel a derékkal már nem az igazi. Ebben a korban már nem biztos a teljes gyógyulás profi sport mellett, így üzleti szempontból én az eladása mellett döntenék.

Ismeretlen_102246 2011.04.12. 09:59:26

Igen. Érdemes lenne eladni.

Type-R 2011.04.12. 10:05:25

Szerintem: NEM! 1. Ahogy a többen már mondták, ő egy ikon. Itt maradt a B ligában a legnagyobb sz*rban, már rég elmehetett volna trófeákat nyerni ahová akar, mindegyik, hangsúlyozom mindegyik csapat sorban állna/állt volna érte a Barcától a MU-ig. Ő itt maradt, kibírta ennyivel tartozunk neki, szerintem. 2. Ok, de mondjuk, hogy az egészsége nem igazi már. Honnan is tudjuk ezt? Mert hátműtétje volt, igen. Úgy emlékszem Alex 1998-ban egészen komoly sérülést szenvedett, most pedig sokadik virágzását éli. Mi van ha őt eladjuk akkor, mert sérült? Egyre többet bakizik? A számokon az látszik, hogy az idei szezonban 10 meccsen 10 gólt kapott, ami pont 1-es arányt jelent. Ez nem túl jó, igaz? Ahhoz képest a 2003-2004-2005 szezonokban volt amikor egynél kisebb volt ez a szám (magyarul: több gólt, mint ahány meccs), mégis kétszer választotta az IFFHS a világ legjobb kapusának akkoriban. Szerintem nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy rosszabb és sérülékenyebb. Még ha mostanában az is, akkor is lehet egy LOKÁLIS minimumról beszélni, de egyáltalán nem triviális, hogy GLOBÁLIS minimumról van szó. (matek fakt.osok előnyben a megértésben) Van der Sar 41 évesen lehet, hogy újra BL döntőt játszik, pedig őt is eltemették már, ott a Fulham környékén, aztán tessék, megint a legjobbak között van. 3. De tegyük fel, hogy átlendülünk ezek az ikon és egészség dolgon, és pusztán pénzügyileg közelítjük meg a témát. Eladjuk Buffont, most csak hasra ütök, 20 millió Euroért. És akkor mi lesz? Veszünk helyette egy Martinezt meg egy fél Pepét, és akkor jól jártunk? Nem! Storari akármennyire is jó kapus, sosem lesz azon a szinten, amin Buffon. És mi van ha kipukkad Storari jövőre, vagy nem bírja el a nyomást, amit a Juventus első számú hálóőrének terhe ró rá? Akkor meg se Buffon se Storari. Ha pusztán gazdaságilag nézzük a tényeket, akkor CéRoni megvétele és megtartása kicsit sem nevezhető okos húzásnak. Aztán mégis ott van. És mi van akkor ha a szurkolók fele csak Buffon miatt megy ki a meccsekre? Akkor meg oda a profit, ugye. Gazdaságilag sem biztos, hogy előnyös lenne az eladása, és abba bele sem mentem még, hogy a tutyimutyi vezetőségünk kit hozna a helyére, ha mondjuk nem Storari maradna. Megveszik itt Király Gabit, akit én kedvelek és vannak kifejezetten jó meccsei, de azért mégsem Juve szint. +1. Volt szó róla, hogy Storarival jobban együttműködik a hátvédsor, mert talán kevésbé számítanak rá, mint Buffonra és jobban összpontosítanak. Én azt mondom, hogy olyan hátvédeket vegyenek, akik együtt tudnak működni egy a sérüléséből felépülő Gigivel. Nyúljanak szépen a zsebükbe és Martinez meg Aquilani helyett vegyenek két normális szélső hátvédet, Bonuccit vágják jól nyakon, mert szerintem néha elszáll a gyerek, aztán egy olajozott gépezetben Chiellini sem fog hibázni, mint azt egyesek mostanában hangoztatják. De lehet el kellene adni őt is, mert kaptunk 3 gólt róla az idényben. Lehet öregszik? Magyarán NE adjuk el Buffont! De Alexet, Chiellinit, Melot, Krasicot se. Nem a PSV vagyunk, aki ha egy tehetségesebb játékos kitűnik a mezőnyből, akkor eladjuk a sztárkluboknak és veszünk 2-3 közepeset helyette. Egyetlen egy alternatívát látok, ha mindenáron ki akarják Gigit szórni a keretből, cseréljék el Casillasra. Bár azt sem szívesen támogatnám.

efedrinn 2011.04.12. 10:28:06

HATÁROZOTT NEM!!! indoklás: Mert nem vagyunk eszkimók, hogy az idősebbeket jégtáblára rakjuk és elúsztassuk őket. Jó szolgálatot tehet még nekünk Buffon mivel, Szuperman is a filmek közepén szenved de a végén mindig győz és Ő a MI szupermanunk.

halululu 2011.04.12. 10:39:30

"ShyrKahn, 2011. április 12., 09:59 Igen. Érdemes lenne eladni." Csodásak a meglátásaid SörKan. Ennél már csak az volt nevetségesebb, amikor 20 kommenten keresztül azt bizonygattad, hogy Martinez egyre jobb formában van. Mennyi fifaguru van itt, nevetséges.

Ismeretlen_102246 2011.04.12. 11:11:57

@halululu: Örülök, ha jót nevettél rajta. Önálló véleményt nem olvastunk tőled, de a kritikához értesz. Örülök, hogy idetévedtél te nagy megmondóember. Várom hegyi beszéded folytatását, iszom szavaid.

Ismeretlen_152362 2011.04.12. 12:17:59

@Type-R: először is: ha azt hiszed, hogy csak "matek fakt.osok" értik meg a lokális és globális minimumot? az általad emlegetett lokális minimum már 3 éve tart és lássuk be, hogy ez igencsak kihat a globálisra is. mindent egybevéve a sérülései az elmúlt évek során jelentősen növekedtek. másodszor: jöhetsz a statisztikával, de ha követed a juvéval kapcsolatos történéseket, akkor az elmúlt 1-2 évben igencsak burolt a dolog (lásd több évtizedes veretlenség elvesztése csapatok ellen, stb.) harmadszor: ha a szurkolók fele csak Buffon miatt menne ki a meccsre, akkor egészen januárig alig lett volna ember az olimpicoban. negyedszer: cr7 más tészta, ott már biztosan megtérült az ára és az éves mezeladásokból és távol-keleti túrákból bőven fedezni tudják a fizetését. ötödször: alex 23-24 évesen szenvedett komoly sérülést, sok időt vett igénybe a felépülése. DE ő akkor jóval fiatalabb volt, mint most gigi és hiába jöttök azzal, hogy egy kapus 40 éves koráig is játszhat, ettől függetlenül a sérüléseikből már nem úgy épülnek fel, mint huszonéves korukban. egy csatárt könnyebb formába lendíteni szerintem, mint 1 kapust és az idő most nem a legalkalmasabb, hogy buffonra várjon a csapat. hatodszor: lehet, hogy storariban nem bíznak annyira, de ő nem is hibázott olyan nagyokat szerintem, mint buffon. félre ne érts, imádom buffon játékát, tisztelem becsülöm, hogy kitartott a csapattal, de gazdaságilag nem előnyös a megtartása. az évi 6 millió eurós fizetését állni úgy, hogy fél évig sérült kidobott pénz. a többi játékossal kapcsolatban viszont teljesen egyetértek veled, azt leszámítva, hogy casillasra legyen elcserélve, mert azért ez nem olyan egyszerű:)

Alexdon 2011.04.12. 15:15:27

Leszarom az ikonokat! Nem érdekel, hogy ki ikon, ki nem, én nem a játékosokat szeretem, pláne nem olyanokat, akik jönnek mennek! Tény, hogy velünk maradt a seriebben, de már akkor el kellett volna adni, amikor visszatértünk! Mi az, hogy ikon? Én egy ikon miatt lettem Juvés 1982ben, egy olyan ikonért aki innen vonult vissza, amikor már nem érezte magát 100%osnak (32 éves volt)! Érdekes, hogy DP, vagy Buffon nem érzi??? És az is érdekes, hogy senki nem azon elmélkedik, hogy mi lenne jó a klubnak! Nos én nem a játékosokat szeretem/nem szeretem! Én a JUVENTUST szeretem! Leszarom az ikonokat! Forza JUVENTUS, per sempre_!

kaitar tibi 2011.04.12. 15:19:19

Adjuk el Storarit,igazoljuk le Pantelimont,sokkal olcsobb lenne,es fiatal is. Raadasul Buffon a peldakepe.

Type-R 2011.04.12. 15:51:34

reaper871205: Követem a Juvéval kapcsolatos dolgokat, de én még mindig nem látom triviliásnak, hogy Buffon tehet az egészről. Ha nem Grygera meg Motta futkározna előtte, akkor tényleg lehetne az ő hibája. Persze, akkor jöhet a kérdés, hogy de Storari milyen jól védett a Roma ellen. Na igen, de cserepadról beállva, bukási lehetőség nélkül sokkal könnyebb jól teljesíteni. Mert mi van ha Storari miatt kikapunk? Semmi, ül tovább a kispadon és ennyi. Na felszívja magát akkor és csak akkor van lehetősége kitörni. A nézős példa csak eszmefuttatás volt arról, hogy szintén nem egyértelmű a gazdasági nyereség az eladáson. Szerintem lehetnek olyan rejtett veszteségek amit mi innen nem látunk, és egy Buffon szintű világbajnok kapusnál számolni kell vele. Reklámra, marketingre gondolom természetesen. De mondom: szerintem. Abban nem értek egyet, hogy egy kapust nehezebb formába hozni. Talán a kisebb megterhelés miatt még könnyebb is lehet. Azt meg nem gondoltam, hogy csak a "matek fakt.osok" értik meg a minimum fogalmát, de előnyben vannak, ahogyan azt írtam is. Casillasra meg nem egyszerű elcserélni, de ő tudná hozni azt a szintet. Persze ezt nem gondoltam komolyan. :)

Ismeretlen_152362 2011.04.12. 15:58:03

@Type-R: félre értettél, nem buffont okolom az elmúlt időszakért. az, hogy beugrónak lenni könnyebb, nem biztos, mert azért ott az előző játékos, aki, főleg buffon esetében, elég magasra tette a lécet. alapvetően pedig szerintem minden játékos törekszik arra, hogy a legjobbját nyújtsa. de persze tiszteletben tartom a Te véleményedet is.

Type-R 2011.04.12. 16:30:23

reaper871205: "de persze tiszteletben tartom a Te véleményedet is." köszönöm, ahogyan én is.

Type-R 2011.04.12. 16:32:07

mármint, ahogyan én is a TIED. a végén még egoistának tűnök. :D

Ismeretlen_102246 2011.04.12. 16:47:25

Pedig az elgondolkoztató, hogy Buffonnal többször kaptunk ki az elmúlt két évben, mint Storarival, vagy Manningerrel. Ha ezt nézzük, akkor lehetséges, hogy Buffon is tehet róla.

Ismeretlen_170662 2011.04.12. 17:02:44

Stekelenburg mint Buffon helyettese? Már az ötlet is nevetséges

glio 2011.04.12. 17:29:10

egyértelmű nem

Ismeretlen_113070 2011.04.12. 20:20:30

Teljesen egyértelmű, hogy el kell adni. Storari remekül pótolja, Buffonon pedig már az látszik, hogy nincs ott fejben azokon a meccseken, amelyeken játszik...

ToTTy 2011.04.13. 18:38:55

Nos itt sokan csak pénzben gondolkodnak a hozzászólók közül, de ettől sokkal összetettebb a dolog (és lehet én is másképpen látom a dolgokat, mint a többség, és akkor még az is lehet, hogy a többségnek van igaza), de saját véleménye mindenkinek van. Most megosztom én is: Ami mellette szól: - a világ legjobb kapusa - a fifa 2010-ben az évtized kapusának választotta - beceneve "11-es gyilkos" (nem véletlenül) és kinek ne remegne egy büntetőnél a lába, ha ő nőz vele farkasszemet) - a másodosztályban sem hagyta ott a klubbot, emiatt megbecsülést érdemel (apámat sem raknám ki a házból, amikor megöregszik) - a nevével sok reklám él, ami neki is bevétel és a klubnak is (valahol olvastam régebben, hogy ő, DP, Marci és anno Nedved évi 12-18 misit hoztak a klubnak reklámokból) - a fizetése ugyan magas, de ezt érzésem szerint bőven fedezik a reklámdíjak, miatta kijáró szurkolók és miatta azért a klub is többször kerül a képernyőkre a közvetítésekben és ugye van tv-közvetítési díj is) bármennyit is sérült, amikor visszatér, sosem volt zsákba-macska - amit az utóbbi meccseken többen hibának rónak fel nála az nálam pozitívum, ugyanis mindannyiszor góltól mentette meg a szitóációban a csapatot (és ugye a büntetőt is még be kell lőni és ha Storari van mögötte, akkor ezt én nagy taktikai lépésnek tekintem, amit kevés kapus vállal be, de mégkevesebbnek villan az agyába a másodperc töredéke alatt) - kivállóan irányítja a védelmet (már ha van kit és ebbe ne kössön bele senki az ide és tavalyi teljesítmény miatt, mert szélső védőink nem voltak) viszont majd egy évtizedig ezt Buffon alátámasztotta) - erős egyéniség, a fiatalok felnéznek rá, és rajta keresztül átvehetik a Juve-mentalítást - kiválló edző vagy kapusedző lenne belőle, ha innen megy nyugdíjba, akkor valszeg itt marad edzőnek (bár ez feltevés, de pozitív) Ami ellene: - sokat sérült - Storari elég jól helyettesítette, de tavaly Manninger is - hírtelen jutna a klub 15-20misihez (többhöz nem a kora miatt), de ugyanennyitől 2-3 év alatt el is esne - ha elmenne egy másik csapatba, már nem hinném, hogy tudná hozni a Buffon-szintet, visszaesne a teljesítménye és oda lenne a neve. Ez a Juvénak is minusz lenne. - Érzésem szerint többet ért a focihoz, mint Del Neri és valszeg feszélyezi a "mestert" lehet jobb lenne, ha nem stresszelné - a Roma jól járna vele (ezt sem akarom) Összességében véve, még mindig jobb vele, mint nélküle és benne még ott van a szív és egy esetleges szebb jövő (már ha edzősködni fog). Sosem adnám el (pláne ha fizetésmérséklésbe is belemegy) ha csak magától nem akar távozni. Tartozik neki annyival a vezetőség, hogy tiszteletben tartja a döntését, és elfogadja amit kér (ez DP-nél is leírtam).

Ismeretlen_183096 2011.04.17. 00:48:44

Nagyon NEM!! Jól tudjuk, ismerve az újságírókat hogy bármit megtesznek azért hogy fogyjon az újság... Egyébként Storari is jó kapus szerintem, de Gigi azért mégiscsak Gigi!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása