Conte az esélyes

Az Il Corriere dello Sport szerint a Sienát irányító Antonio Conte a legesélyesebb, hogy idén nyáron átvegye a Juventus csapatának vezetését.

Az egykori középpályás, aki 13 szezonon át játszott a Juventusban, és csapatkapitánya is volt a csapatnak, újra befutónak tűnik. Korábban a Juventus elsőszámú választottja a posztra Luciano Spalletti volt, azonban az ő megszerzése nehézségekbe ütközik.

Spallettit egy elég jövedelmező szerződés köti a Zenit csapatához, és túl költséges lenne a futó szerződéséből kivásárolni a Roma korábbi edzőjét.

Ezért esett a választás Contéra, aki szintén a 4-4-2-es hadrend híve, és nemcsak szép futballt játszat a csapatával, hanem eredményeset is. Egyébként Conte már az elmúlt két nyár alatt is közel állt ahhoz, hogy a Juventus edzője legyen, azonban előbb Ciro Ferrara, majd Gigi Del Neri lett a Bianconeri választottja.

A Siena jelenleg a 2. helyen áll a Serie B-ben, így nagyon valószínű, hogy automatikusan feljut az első osztályba, vagyis ugyanaz sikerülhet Antoniónak, mint ami a Barival is összejött.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr594653619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_164215 2011.03.25. 15:26:37

Edző kéne, nem tanonc.

bianconeri_2007 2011.03.25. 15:38:48

sztáredzőre se pénzünk sincs, se vonzóak nem vagyunk. conte mellett: megvan benne a spirito juve, népszerű a szurkolók közt, ismeri milyen egy győztes juve (bár ez ferrarára is igaz volt). Ellene: alig van a ligás tapasztalata szerintetek?

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 15:39:39

Nem tanonc Ő, de nem klasszis (még), így zsákbamacska. Amúgy én úgy gondolom, hogy nem lenne rossz választás. 2006 óta edzősködik és folyamatosan jól tolja a csapataival. Már ötvenedjére írom: nem Ferrara 2. Neki van tapasztalata.

Ismeretlen_122894 2011.03.25. 15:40:07

az úgynevezett "kisnevek" közül még őt támogatnám, mint játékost nagyon szerettem, karakán csávó, elképzeléssel, tökkel. de csak abban az esetben, ha tényleg nem tudunk jobbat idehozni. nem most van contéra szükségünk. egy barcás hasonlattal: contenak kellene gvárdiólának lennie, amikor rejkárd elmegy. azaz most egy rejkárd (nem személy szerint ő) kellene.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 15:41:39

Az Atalantával nyomta a Serie A-ban, de szakított velük fél éven belül, mert a vezetőség nem támogatta eléggé az elképzeléseit. Ismerős nem? Dehogynem :) DD is ezért lépett ki tőlünk. Két kp ugyanabból az időszakból, ugyanolyan mentalitással és - ha Conte ide jön, akkor remélhetőleg - ugyanazzal az eredményességgel.

Ismeretlen_150170 2011.03.25. 15:43:01

Húúú bameg! Arcoskodunk itt Spalettivel mintha nem tudnák hogy az oroszok egy rohedli pénzt fizetnek neki, most meg adják a bambát hogy hát az üzlet nehézségekbe ütközik!!! Nem azét mondom ezt mert Spaletti az ász de a juve részéről ez egy nevetséges blöff volt az egész! Szánalom, esélyünk nincs így semmire! Persze próbálkozzunk tovább egyszer majd csak bejön valaki, ha Conte is megbukik majd jön Vialli, majd Nedved, majd Del Piero, Marchisio stb....

Ismeretlen_108746 2011.03.25. 15:47:09

Szigorúan csak kölcsönben hozza majd Conte-t is Marotta... Az ilyesfajta húzásokkal nem fogunk az egyről a kettőre jutni, s úgy látszik képtelenek vagyunk tanulni a hibákból.

Ismeretlen_147985 2011.03.25. 15:59:22

Conte teljes mértékben beleillene a képbe Ferrara, Zaccheroni és Del Neri után. A Juventusba jelenleg csak Conte színvonalú edzők jönnének, hiszen egy komolyabb edző nem akar átvenni egy szemétdombot. Ettől függetlenül ha Conte-t kineveznék a nyáron, akkor igazolásoktól függetlenül a következő szezon is mehetne a levesbe. Conte egy senki. Kezet foghat Del Neri-vel.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 16:00:44

Nem ismerjük a konkrétumokat. Lehet Spaléta kivásárlása több, mint 10 milla lenne, ami lássuk be, hogy irreálisan sok. Mást nem tudok elképzelni az ismert információk alapján. Azt is be kell látni, hogy Lippi és Capello sem mozdítható a feladatra. Előbbi mert már nem akar jönni, utóbbi, mert nem akar most jönni. Boas nyilatkozta, hogy a Porto-ban maradna. DD lenne még alternatíva, de Őt meg Blanc sértődése miatt húzhatjuk ki (képtelen megbocsátani úgy tűnik, hiszen DD neve sehol sem merült fel igazi alternatívaként, csak a szurkolók egy nagyobb hányada szeretné). Ha a fentebbi érvelések ülnek, akkor ki marad? Például Conte.

bianconeri_2007 2011.03.25. 16:00:46

egyébként még azon kívül, hogy edzőt cserélünk a csapat/klub mentalitását vagy szellemét kéne pozitívan megváltoztatni: a farsopoli előtt, aki hozzánk igazolt (nem mindenki, de a többség) az bevált, fejlődött, többet nyújtott, mint korábbi csapatában. 2007 óta azok akiket leigazolunk hiába voltak ígéretesek korábbi helyükön, nálunk teljesen elvesztették a fonalat (tiago, almiron, diego, melo, amauri). ez szerintem fontos tényező, elsősorban ezen kellene változtatni. egy olyan emberre van szükségünk, aki mentálisan el tudja hitetni a játékosokkal, hogy győztesek és h mindig a képességük felett akarjanak és tudjanak játszani. persze taktikai érzékenység és rugalmasság sem hátrány. conte tényleg zsákbamacska, de nincs lehetőségünk (pénz, presztízs) top edzőt igazolni euró 10milliókért. aki idejön annak képesnek kell lennie arra, h kialakítson egy szemléletet, egy arculatot, ami a régi juve győztes mentalitása felé mutat. azt, h erre ki képes, azt nem tudhatjuk előre (sajnos azt tudjuk, h kik nem: ranieri, ferrara, zaccheroni, delneri)

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 16:03:19

@mmartin91: Conte most valóban kis pont az edzők között, de minden nagy edző kis edzőből lett egykoron :) És a rossz sorozatunk is megszakadhat idővel. Nem is az edző személye, ami elsődleges prioritású kérdés, hanem a minőségi játékosok vásárlása.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 16:05:18

@bianconeri_2007: Salas, Henry, Vaio, Miccoli, hogy csak pár nevet említsek a 2000-2006 közötti bukottak közül. Azt kellene csinálni, mint Moggi papa. Aki nem való ide az menjen Isten hírével. Ez az amit ma nem követ a vezetőség.

jónásmacska 2011.03.25. 16:11:30

"DD lenne még alternatíva, de Őt meg Blanc sértődése miatt húzhatjuk ki." Egyik nap olvasgattam az akkori nyilatkozatokat, cikkeket és mindegyikben csak azt láttam, hogy Seccoval volt problémája. Blancról nem találtam említést, de persze lehet, hogy az én hibámból...

bianconeri_2007 2011.03.25. 16:14:53

vannak más nevek is még a moggi érából: van der sar, zanchi, oliseh, kovacevic pl. akik nem voltak hosszú életűek. ezért is érdekes marotta állandó kemény kritizálása, hiszen mogginak is voltak mellényúlásai, bár igaz, ő aztán javított, és elhajtotta v. kölcsönadta az alkalmatlanokat. bár sztem di vaio nem bukott meg, csak érkezett helyette ibra, miccoli pedig nem fért be a kezdőbe, padozni pedig nem akart

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 16:21:28

@jónásmacska: Nyáron olvastam olyat, hogy DD-t Blanc látni sem akarja, ezért nem is próbálkozott vele Agnelli. Persze az a hír lehet csak pletyka volt, én mégis tényként kezelem. Ne legyen igazam.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 16:30:28

@bianconeri_2007: Na ja. Sok nevet lehet említeni. Moggi előnye az volt, hogy mert váltani. Marotta látszólag nem igazán, hiszen - ha igaz a hír - Pepét és Aqua-t is meg akarja venni annak ellenére, hogy nem túl meggyőzőek.

Ismeretlen_109592 2011.03.25. 17:29:56

szerintem Conte nem tudna itt nyarat csinalni. spalettinek szemely szerint nem orulnek. ha csak visszaemlekszem arra hogy hogy allt a roma mikor elment..... es azt sem tudom feledni, hogy ferguson azert jol elagyalta spalettit nehany eve. persze azota fejlodhetett a kopasz, de nekem nem szimpatikus. en is Deschamp-nak orulnek a legjobban, persze jo jatekosok nelkul, akarki is legyen az edzo, nem fog kimaszni a szarbol a Juve

Ismeretlen_152362 2011.03.25. 17:30:23

komolyan mondom már egyre nevetségesebb ez a negatív hozzáállás. nem azt mondom, hogy conte sztáredző, de rendelkezik már edzői tapasztalattal ferrara-val ellentétben. az is igaz, hogy eddig kis csapatoknál dolgozott, ebből a bari-t a serie a-ba vezette és úgy néz ki a sienát is oda fogja. azt mondjuk azért el kell mondani, hogy semmire sincs garancia, előfordulhat, hogy ő is megbukna. viszont a capellohoz hasonló nagy edzők nem fognak idejönni addig, amíg nem figyelhető meg javulás. mondjuk én személy szerint nem is szeretném, ha visszatérne.

Juveboy24 2011.03.25. 18:12:07

Kezdünk egy kicsit a Real-ra hasonlítani. Mielőtt lehülyéznétek elmondom, hogy miért. Minden évben kitűznek egy célt (reális vagy nem reális tökmindegy), lecserélik a játékosállományuk felét, ha nem jön össze. Évente hoznak egy új edzőt és várják a csodát egész évben... Az más kérdés, hogy kicsit nagyobb célokért küzdenek, de a lényeg ugyanaz. Ha Mourinho nem nyer semmit idén őt is elzavarják ugyanúgy, mint Pellegrinit vagy a többit.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 18:17:03

@reaper871205: minden szavaddal egyetértek.

Tony 2011.03.25. 18:40:11

Antonio Conte kinevezése a Juventus kispadjára a vicc kategóriába tartozik. Mégis hány kva szezont akarnak még beáldozni? Nem volt elég az előző két év? Abszolút nem értem mi folyik itt. Azzal szintén nem értek 1et,hogy Spalletti v. Deschamps nem lenne mozdítható.Úgy hallottam az oroszok nem gördítenének akadályt a távozása elé. Deschamps pedig szívesen visszajönne szerintem,hogy bizonyítson. Számomra csak ez a két név számít elfogadható megoldásnak. Nem lenne egyszerű,de az életben egyszer tenni kéne valamit!

csuma 2011.03.25. 18:52:31

Ugyan miért ne jönne hozzánk sztáredző ha "tisztességes" fizetést kap? Hiddink nyilván azért ment a törökökhöz, mert VB-t akar nyerni, Trapattoni az íreknél detto (csak hogy a közelmúltból említsek). Persze, elég erősen korrelál a nagy csapat - nagy edző dolog, de a kivételek pont a fizetésből adódnak. Én biztos vagyok benne, hogy ha megfizetnénk akkor lenne olyan tapasztalt "sztáredző" aki csatlakozna csapatunkhoz. Megfelelő fizetés, és (kért)játékosmozgások biztosításával szerintem révbe érhetnénk. Amúgy meg hagyjátok már el ezt a "negatív hozzáállós-dit"/"pesszimistázást". Azért mert valakinek az a véleménye, hogy Conte nem a megfelelő ember, még nem kell lehurrogni. Ennyi erővel Ti vagytok a "negatívak", mert azt gondoljátok, hogy "nagy edző" nem csatlakozna hozzánk. Pff.. hagyjuk már az egymást jelzőkkel való illetését. Had írjon mindenki azt amit akar. Érvekkel s ne jelzőkkel "hadakozzatok". Sziasztok

Ismeretlen_152362 2011.03.25. 19:53:24

@csuma: érvek kellenek? tessék: hozzunk 1, a csapatnál már sikeres edzőt példának. azt az embert Fabio Capellonak hívják. jelen pillanatban ő az angol válogatott szövetségi kapitánya. lássuk be, hogy ez nem 1 olyan állás, mint klubcsapat vezetőedzőjének lenni, szerintem annál kicsit kényelmesebb. nyilván jó a fizetése, utazgathat meccseket megnézni, nincs rajta akkora nyomás a szezon közben, mint 1 klubcsapat edzői posztjában. a válogatottnál maga állítja össze a csapatot egy adott nemzet játékosai közül. viszont ha a juvét dirigálná, nyilván hatalmas nyomás alá kerülne, már eleve a játékoskeret miatt sem vállalná még ha több lenne a fizetése, mint a jelenlegi szerződésében, mert benne van a hatalmas bukás esélye. emellett kevesebb lenne a szabadideje és az sem mellékes, hogy már évek óta nem dirigált klubcsapatot, ami szerintem különbözik egy nemzeti csapattól. de ha más edzőket veszünk alapul, rájuk a fizetés tesz nagy benyomást ill. az, hogy mikor tudna kupákat nyerni a csapattal. no és persze a klub anyagi helyzeti is, hogy azokat a játékosokat kapná-e, akiket szeretne.

devil-z 2011.03.25. 20:33:59

Nem tudom, hogy hány szégyenletes szezon kell még ahhoz, hogy észrevegye a társaság: amatőr, tapasztalatlan, sikertelen edzőkkel semmire sem megyünk. Egyszerűen nevetséges, hogy konkrétan bárki lehet nálunk edző, aki bevállalja. Régen kiváltság volt, megtiszteltetés, hogy egy ekkora múltú csapatot irányíthat valaki. Most meg ismeretlen öregekből, ex-játékosokból próbálunk meg megélni. Sebaj, nem kell nekünk minőségi edző, hisz elég ha a félisten hozza a minőségi játékosokat akikkel rettegésben tartjuk a világot.

Ismeretlen_102246 2011.03.25. 23:31:08

A negatív hozzáállást nyilván nem arra értjük/értem, ha valakinek ellentétes a véleménye, hanem arra, hogy Conte-t szélsőségesen ítéli el néhány ember. Conte-re lehet azt mondani, hogy tapasztalatlan és hogy éppen ezért zsákbamacska, azt is hogy van nála sikeresebb edző, de azok már erősen negatív, előítéletes és átgondolatlan jelzők hogy "amatőr", "sikertelen", "egy senki", "tanonc", "Ferrara 2". Én speciel ezekre értettem a negatív hangnemet nem pedig azokra a hszekre, ahol normális (értsd nem elvakult) érvekkel fejtették ki, hogy miért nem Conte. Ti eleve úgy ugrottatok erre, mintha tudnátok, hogy mire értettem/értettük ezt a jelzőt, azaz beleképzeltetek olyat, ami nem volt benne a mondandóban (az enyémben biztosan nem). A sztáredzőknél fontos a fizu, ahogyan minden embernél fontos, de nem csak ez a szempont létezik. Hiddink például már idétlen idők óta nem ült klubcsapat élén és talán nem véletlenül. Az okot nem tudom, de talán nem a vezetőség cseszte el az idehozatalát. Capello-ról már írt reaper és több-kevésbé egyetértek az ott leírtakkal, annyit tennék még hozzá, hogy már többször kijelentette, hogy az angol válogatott után visszavonul az edzősködéstől. Lippi nem akar segget csinálni a szájából, hiszen már kismilliószor elmondta, hogy nem akar olasz klubcsapatot vállalni. Spaléta esete ködösebbnek tűnik. Kevesebb az infó róla, de ha a posztban foglaltak igazak, akkor talán tényleg a magas szerződésből való kivásárlási ár jelenti az akadályt... de ha nem ez, akkor valami más (amibe belefér az is, hogy nem kapott biztosítékot a megfelelő játékosok megvételére, vagy lehet egyszerűen nem is kerestük még meg...). DD és Boas esetében már leírtam, hogy mi lehet a bökkenő. Ha a hírek igazak, akkor ezeken nincs mit tovább magyarázni. Nem sok név maradt. Köztük van Conte.

Victor90 2011.03.25. 23:52:34

Ide Villas Boas kell,vagy D.Deschamps!Bár DD nem hiszem,hogy visszajön!Ha az általam preferált duóból nem jönne egyik se ,akkor Spalletti-nek örülnék még a legjobban!Nekem ne hozzanak ide Conte,+Mancini féle szakembereket!Nem kérek belőlük!

Tamas777 · http://athletic.club.hu 2011.03.26. 00:00:29

nem csak jó ezdő kell de jó játékosok: xyhttp://www.goal.com/en-us/news/86/italy/2011/03/24/2410067/agent-villarreals-giuseppe-rossi-will-join-a-club-that-can röviden: rossi nagy klubhoz akar menni és a juvét annak tartja Ha Rossit megszerezzük bajnokesélyes lehet a csapat. Quagliarellával miénk lenne OLaszország legkreatívebb, legjobb csatárpárosa.

csuma 2011.03.26. 02:55:29

@reaper871205: Azt, hogy Capello kényelmes ember-e vagy sem, azt nem tudom. De azt, hogy a pénzt szereti, erősen gyanítom. Válogatott, vagy klub csapat élén nagyobb a nyomás? Ez erősen "nemzet" és csapat függő. Pont az angoloknál elég komolyak az elvárások. Capello-n kívül nem tudom hány edző lett volna képes túlélni ezt a vb szereplést. De hát pont ezért Capello. Persze, rajta kívül élnek még "neves" edzők a Földön, elég szép számmal. Lehet válogatni. A játékosállomány kérdése valóban fontos faktor. Ezért is említettem, hogy megfelelő játékosmozgások esetén. De ezt már többen is mondták a "nagyok" közül. 3-4 "sztár" rengeteget dobna a csapaton. Egy megfelelő edzővel (és a 3-4 "sztárral") könnyen scudetto közelbe kerülnék, ami a mai helyzethez képest..hát, igen :) . Gondolom seggünket vernénk a földhöz ha egy 3. helyet elcsípne a csapat jövőre. Szerintem, főleg pénz esetén, ez megvalósítható (sőt). Csak ennek legfontosabb tényezője az edző. Amivel minél tovább szarakodunk, annál mélyebbre süllyedünk. Remélem nem vetted személyeskedésnek amit írtam, nem annak szántam. Csak közkedvelt lett a mások oltogatása, kulturált beszéd, vita helyett. @ShyrKhan: igen, igazad van, hogy vannak ilyen, és ezekhez hasonló megnyilvánulások. Ezek szerintem sem helyesek. De itt a blogon gyakran elég nehéz elkülöníteni a különböző hozzászólások címzettjeit. Ezért van sokszor félreértés. De nem akarok normatív kérdésekbe belemenni. Különben sem voltál az előző írásomnak "célszemélye". Nyilván nem csak a pénz motivál 1-1 edzőt, hogy melyik állást vállalja el, és ez edzőnként eltérő. De az is értelemszerű, hogy a fizetés preferencia-sorrendjük elején mozog, mint minden átlagos embernek. Szerintem lenne olyan személy, aki megfelelne az általam állítandó követelményeknek, és megfelelő fizu esetén eljönne. A vezetőségnek pedig szükségszerű lenne elgondolkozni azon, hogy a csapat mely részén spórol. (Hiddink egyébként az elmúlt 8-9 évben 5 éven át ült klubcsapat kispadján.) Üdv! :)

csuma 2011.03.26. 03:06:18

*Mert én speciel úgy látom, hogy a vezetők az edző személyén spórolnak évek óta, holott ez lenne az elsődleges poszt amit szükséges lenne hatékonyan megerősíteni (első lépésben még okosan döntöttek).

Dani 2011.03.26. 09:28:55

Június1.-től hivatalosan is menesztik Vaan Gaal-t,szerintem egy próbát megérne,igaz nem tudom mennyit keres,de szerintem ő rutinos tapasztalt edző és amit a Bayernnel elért tavaly az elismerésre méltó(igaz a Fio ellen csak "segítséggel" jutottak tovább).Ha Amaurinak éveken át a semmiért állt(j)ák a fizetését,akkor szerintem egy nevesebb edzőt is megtudnának fizetni csak a spórolás a spórolás magas szinten!Remélem nem lesz igazam,de még azt is eltudom képzelni,ha minden kötél szakad és nem találnak megfelelő szakembert még megfogják tartani DN mestert,mert hát "Ő is megérdemel még egy esélyt" címszóval.........

Ismeretlen_96517 2011.03.26. 10:45:23

André Villas-Boas vagy Louis van Gaal, ha őket nem tudjuk megszerezni, akkor Conte. Szerintem Boas lenne a legjobb, fiatalokra épít, ambíciózus, és csapatot épít, ami most nálunk nagyon kellene. Van Gaal, csak vásárolna, de emellett egy rendkívül jó edző. Rendbe szedné az embereket. Conteba meg juve szív dobog. 1, Boas 2, Van Gaal 3, Conte

Victor90 2011.03.26. 10:46:50

Dani!Ezzel az a bökkenő,hogy Van Gaal kijelentette,hogy 1 évig nem akar semmilyen munkát vállalni,így felejtős is a dolog! Tamas777!Rossi soha nem lesz Juve játékos,ilyen lepukkant csapathoz,nem fog jönni!Amúgy se lenne rá pénzünk!Sajnos ez van!

Ismeretlen_102246 2011.03.27. 15:52:23

@csuma: OK. Ha nem én voltam a célpont, akkor ez is bizonyítja azt amit írtál: nem igazán tudjuk kik a címzettek :) "Hiddink egyébként az elmúlt 8-9 évben 5 éven át ült klubcsapat kispadján." - Ez igaz. Ha a Chelsea féle kitérőt nem vesszük, akkor az elmúlt 5 évben nem ült klubcsapat élén. Mondjuk ezt is kényszerből Abrapapa barátjaként vállalta állítólag be és valamiért 2006 óta nem igazán szeretne klubcsapatnál munkát vállalni. Más: Van Gaalt személyesen ki nem állhatom. Örülök, hogy kikerült a pakliból. BTW sztem neki az olasz stílus nagyon nem feküdne. Amit Toni nyilatkozott róla az nagyon mélyen bennem maradt. Nem tudna mit kezdeni az olasz laza stílussal és a játékosok valószínű nem bírnák sokáig vele. Északon nagyon jó volt. Délen csak akkor, ha telerakta a csapatát északiakkal (a Barcához Ő vitte a De Boer-eket, Reizigert. Bogarde-t, Overmars, Kluivertet...), akikkel tud bánni. Nagyon rossz alternatíva lenne Van Gaal, bár kétségtelen, hogy az eredményei mást mutatnak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása