Barzagli: "A vasárnapi meccs teljesen nyitott"

Ma Andrea Barzagli volt a Juventus Channel Filo Diretto című műsorának a vendége. Mielőtt válaszolt volna a szurkolók kérdéseire, megosztotta gondolatait a Nerazzuri elleni mérkőzésről.

Andrea Barzagli

"Az Inter a bajnokság elején nehéz időszakon ment keresztül, de Leonardo érkezésével újra erőre kaptak, és most ismét a bajnokságért küzdenek. Ugyanakkor a Juventus jól teljesített az elmúlt időszakban, így a vasárnapi meccs teljesen nyílt, alapvető fontosságú lesz mindkét csapat számára. Az Inter továbbra is a bajnokságért akar harcolni, míg nekünk ugyanúgy kell játszanunk, mint tettük azt a Cagliari ellen."

Visszatérve a Cagliari elleni meccsre, Andrea adta a harmadik gólnál az asszisztot, ezzel is bizonyítva a probléma nélküli csapatbaépülését.

"Már a kezdetektől fogva otthon éreztem magam, mivel elég sok csapattársamat ismertem. Továbbá nagyszerű légkörbe és tökéletes szervezetbe érkeztem, ami a nagy klubok jellemzője."

"A Cagliari elleni asszisztom, hogyismondjam, egy kicsit szokatlan volt: kontratámadást indítottunk, és én előrenyomultam, aztán megkaptam a labdát a jobb oldalon, mivel üres voltam. Nem vagyok hozzászokva az ilyen szituációkhoz, így egy keresztlabdával próbálkoztam, amit őszintén megvallva, magasnak hittem. De Toninak, aki 2 méter magas, és a gyönyörű emelkedésének köszönhetően egy szuper gólt szerzett. Természetesen örültem, de meg kell mondjam, hogy a védekező játékunk nagyobb örömmel töltött el engem, mint az asszisztom."

A Bundesligában szerzett tapasztalat után az Olaszországba való visszatérés egy kihívás Barzagli számára.

"Itt nagyobb figyelem hárul a taktikára. Németországban a védők sokszor egy-az-egyben maradtak a támadókkal, de Olaszországban mindig kapunk támogatást a csapat többi tagjától. Emiatt is gondolom azt, hogy a mi bajnokságunk nagyobb kihívásokkal teli és vonzóbb is."

Az Itáliába való visszatérése után Barzagli lassan a nemzeti csapatba való visszatérést is kitűzheti maga elé célnak.

"Jópár éve szerepeltem utoljára a válogatottban, és a csapat azóta sokat változott. De úgy hiszem, hogy az ajtó mindig nyitva áll, így reménykedhetek. De ezelőtt jól kell szerepelnem a Juventusszal. Ez az elsődleges célom."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr394653479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

epaska 2011.02.12. 09:01:44

Giorgio Chiellini a kedvencem. Nálam ő a világ legjobb védője. De! Szvsz ha Barzagli mindííg minden körülmények között tudja hozni eddigi Juventus-os formáját a szezonban, Chiellini felkötheti a gatyáját. Nem fogja kiszorítani a kezdőből. Nem is azért írtam, de az elmúlt pár meccsen kaptunk pár gólt Chiellini-ről. Ami mindenképp Giorgio sara. FJ

Balu 2011.02.12. 09:08:22

"Tökéletes szervezetbe érkeztem". Marha

momo 2011.02.12. 11:34:49

addig basszuk az inter picsáját míg azt nem mondják, hogy elég! :D

Tubi 2011.02.12. 12:56:27

Azoknak semmi se elég!

Diego2889 2011.02.12. 13:30:40

Chiellini és Bonu egész évben a 2 szélső munkáját is elvégezte. teljesen érthető ha ők jobban fáradtabbak vagy mostanság többet hibáznak.. gondolj bele h mennyit kellett segíteni nekik a széleken is..ha lenne 2 normális szélső védőnk, biztos vagyok benne h ők ketten újra a klasszis módján játszanának..Marotta úrnak fel kellene ismerni a helyzet fontosságát, ha megy neki.

lalko23 2011.02.12. 18:43:59

"ugyanakkor a juventus jól teljesített az elmúlt időszakban" mivan???????????

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása