Pastore a Juve átigazolási terveiben

A palermói Javier Pastore csak egyike a Juventus átigazolási célpontjainak.

Javier Pastore

Javier Pastorét ismételten szóba hozták egy lehetséges Juventusba igazolással, miután a Bianconeri sportigazgatója, Giuseppe Marotta egy interjúben elhintette, hogy nyáron igazolások várhatók.

"Az új stadion nagyobb bevételeket fog generálni, és a klub ezeket a játékosok fizetésére fogja költeni. Ezenkívül még nagyobb átigazolásokon is gondolkodunk" - mondta Marotta a Corriere dello Sportnak, akik szerint Pastore csak az egyike a Juve célpontjainak.

A 21 éves argentín játékos mostanában szenzációs formát mutat, és mivel a Barca és a Real Madrid Spanyolországból figyeli a játékost, a Juventusnál ő lenne az első számú célpont.

Múlt héten a Palermo elnöke, Maurizio Zamparini elmondta, hogy szíve szerint beletenne egy 100 millió eurós kivásárlási árat a játékos szerződésébe, hogy elijessze az érdeklődő klubokat.

A Juventus célpontjai között szerepel még a védelem jobb oldalára a Hoffenheim német játékosa, Andreas Beck, valamint a Lyon baloldali játékosa, Michel Bastos is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr824653472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_147985 2011.02.08. 16:53:56

Pastore leigazolására hatalmas esélyünk van, úgy 50 millió körül el lehet vinni a Palermotól, ráadásul az a jó, hogy biztosan csak mi fogunk érdeklődni, senki másnak a figyelmét nem kelti föl. Az pedig egyértelmű, hogy Pastore csak és kizárólag a Juventusban akar futballozni, sehol máshol, hiszen ő olyan fantasztikus csapatba akar kerülni, ahol együtt játszhat Matrival, Aquilanival és Quagliarellával, a jövő nemzedékével.

Ismeretlen_102246 2011.02.08. 16:58:59

Az új Stadion első évben 40 millát hoz. Ennyiért már lehet próbálkozni Zampánál. Ez a játékos nagyon ott van a szeren és még csak 21 éves. Sajnos azonban tényleg 50 milla alatt nem adnák, hiszen ha a nagyoknak fáj rá a foguk, akkor Ők sokkal könnyebben költenek. Bastos leigazolását reálisabbnak látom. Őt 30 misiért már el lehetne hozni. Matri, Q és Aquilani a jövő nemzedéke.

Ismeretlen_128760 2011.02.08. 17:03:21

Nagyon túl van sztárolva, véletlen sem ér 25-nél többet.

gasta 2011.02.08. 17:07:40

Bastos? őt lazán 15-18 millióért el lehetne hozni, Becket meg sztem 10-ért...nem lenne probléma a széleken ha jönnének. Pastoréra sajna nincs esély...

JuveFaN 2011.02.08. 17:08:32

Pastore kivásárlási ára még eddig "csak":17.000.000 € transfermarkt.de ennyit ír!Bár kétlem,hogy ennyiért elengedi a Palermo.Pedig dejólenne: D

Ismeretlen_114321 2011.02.08. 17:10:21

Hát igen, tény, hogy elméletileg nem ér 50 milliót, de mint tudjuk, igazából annyit ér egy játékos, amennyit adnak érte. Ha a Real vagy a Barca ad érte 50-et, esélyünk sincs, márpedig túl fognak licitálni.

Ismeretlen_102246 2011.02.08. 17:11:43

juve27: Ha az Dzeko, aki egy kumma gólt nem szerzett eddig a Citynek 35 milláért adták, akkor Pastore nekünk érne 40-50-t is. A Serie A-ban bizonyított 21 évesen a Palermo vezére. Azé a Palermoé, ami már három éve szopat bennünket. Ebből az utolsó két szezonban Pastore is kivette alaposan a részét. A liga egyik legmagasabb átlagpontjával rendelkező játékosa. Jó testfelépítésű. Gyors. Technikai tudása megkérdőjelezhetetlen. Kiváló szeme van és helyezkedni is kiválóan tud. Ismeri a Serie A-t és ismeri az olasz stílust. És még tényleg csak 21, tehát legalább 10-15 jó év van még benne. A minőséget sajnos manapság meg kell fizetni. Addig kell megfizetni, amíg nem lesz fair-play. Onnantól kicsit csökkennek majd az árak (hacsak nem találnak kiskaput a csapatok).

JuveFaN 2011.02.08. 17:14:28

@keshudioo.Igen,igazad van bár egy korai nagy ajánlattal,még talán,de nekünk nem ő kell elsődlegesen.Védelmet kell stabilizálni. az én álom csapatom,csak hogy legyen benne realitás is: Clichy-Chiellini-Bonucci-Sagna Krasic-Aquillani-Melo-*Pastore* Matri-Quagriella

Ismeretlen_147985 2011.02.08. 17:20:07

Nem kell bántani azt a Dzeko-t, a kupában szerzett már egy gólt. Az egy dolog, hogy nekünk érne 40-50-et, azonban egyrészt a Juventus nem fog költeni egy játékosra ennyi pénzt, másrészt örülhetünk ha összesen költünk majd ennyi pénzt a nyáron, harmadrészt Pastore mehet akárhova, 0% az esélye annak, hogy a Juventusba szerződjön. Ezen kár morfondírozni.

adams 2011.02.08. 17:22:58

biztos vagyok benne h. az említett nevekből egy sem fog a juvéba jönni maximum ez a beck gyerek

JuveFaN 2011.02.08. 17:27:18

Pastore 9 gólos és a Barca,Real,Chelsea,Man Utd és még állitólag a Man City is érdeklődik iránta.A Real és a City bőven fog 50 Millát ajánlani sőt mi több...Reális esélye nincs,hogy ide jöjjön.Szerintem Bastos se fog ide szerződni,az a baj,hogy ennek a bejegyzésnek is nagy a pletyka alapja sajnos.A Juventus elért arra a szintre hogy amelyik játékos több gólt lő egy szezonban mint 5 máris szóba hozzák vele.Amúgy észrevettétek,hogy kb 5 játékos igazoltunk úgy,hogy nem kölcsönbe!

Ármin 2011.02.08. 17:33:09

Milyen szép lenne... ____________Buffon_____________________ Beck___Bonucci___Chellini___Bastos_____ Krasic___Aquilani___Marchisio___Padtore _____Quagiarella___Matri_______________ Persze ez sokba fájna: Beck Pastore Bastos és ne felejtsük el, hogy Fabio és Aquilani is kölcsönben vannak csak szóval... Gyanús!

Feri 2011.02.08. 17:51:21

@mmartin91: Anno Felipe Melora is azt mondtad, hogy esélyünk sincs megszerezni. De az csak jó, ha te jósolgatsz mert annak úgy is az ellenkezője fog történni, martinka. juventuz.freeblog.hu/archives/2009/07/05/Felipe_Melo_a_Juventusnal_folytatja/#comments

Ismeretlen_177028 2011.02.08. 17:59:44

Én örülnék az érkezésüknek, bár Pastore helyett Vargas vagy Dzudzsák talán jobb vétel lenne, hiszen ők is minőségi szélsők és nem is kerülnek olyan sokba.

Artemis Entreri 2011.02.08. 18:02:30

csak ámulok és bámulok micsoda neveket dobnak a kalapba,kár hogy egyik sem valósult meg tavaly nyár óta.mindegy jó pár hónapja felfogtam hogy üres a kassza.az új stadkónak nagyon örülök,ezzel kicsit kompenzálták az átigazolásokat,mert lássuk be őszintén egyszerre most nem megy minden.bár kétségeim vannak affelől hogy nyáron lesz pénz hiszen a stadion még nem termel tőkét akkor,lehet előre befektetünk aztán meglátjuk.de ez jól hangzik,2 szélső kezdőbe és 1 remek csatár.srácok azért ne éljük bele magunkat.én már akkor ugrálni fogok örömömben ha a 4ik hely meglessz.huuuuu ha ezt nekem valaki 93körül mondja mikor Robi Baggiotol olvadoztam és élménnyel néztem a Juve meccseket......de ez van bízzunk a mielőbbi felemelkedésben és ne csüggedjünk!!!!!!!!!örökké Juventus,szép estét

Ismeretlen_144090 2011.02.08. 18:05:35

és neymarról még nem is beszéltünk.

Ismeretlen_179374 2011.02.08. 18:12:45

Buffon L.De Silvestri-Chiellini-Bonucci-M.Bastos M.Krasic-Aquilani-Melo-Pastore Quagliarella-Neymar Ez hány száz millió???? :D

Tony 2011.02.08. 18:19:09

A stadion lehet,hogy szép pénzeket hoz,de mivel most készül el,ezért nem tudom,hogy a mostani nyárra ebből hogyan vennénk játékosokat... Pastore-t nem csak azért nem fogja leigazolni a Juventus,mert nem tudja kifizetni illetve nagyobb klubok is versenghetnek érte,hanem mert nem hiszem,hogy Pastore egy a jelenleginél gyengébb csapatba szeretne igazolni...

Ismeretlen_102246 2011.02.08. 18:36:11

@mmartin91: Kb ezerszer leírtam már: nincs olyan, hogy valaminek 0% az esélye. Nincs biztos és bizonytalan, csak valószínű és lehetséges. Mondjuk inkább, hogy nagyon kicsi az esélye.

zsigadani 2011.02.08. 18:44:36

Pastore maradjon ahun van. Bastos nemkérdés. Beck-et annyira nem ismerem. De sztem Sanches baromi jó igazolás lenne. Ügyes az a csávó nagyon. Már angliában is figyelik elég sokan jó lenne hamar lecsapni rá.

comb · http://herkules98@gmail.com 2011.02.08. 18:47:35

Szerintem jó játékos, csak szerintem nem szeretne a juve mezében ,,dolgozni", azért kemény munka a Juvéban játszani úgy hogy ha nincs melletted egy normális csapat. Forza Juventus!!! :)

Ismeretlen_135915 2011.02.08. 18:49:44

Nem szeretem ezt az "úgyse jön hozzánk" mentalitást...Véleményünk lehet róla, de az, hogy kijelentsük így, az már abszurd. Nekem ezekről mindig az jut eszembe, hogy mikor Felipe Melo aláírta a szerződéshosszabbítását a Fiorentinánál, és rá egy héttel kb. ideigazolt. Ja és előtte is ment az oktatás, hogy "értsétek már meg nem jön ide" stb... Meg amúgy is: mindenkinek mérlegelni kell egy átigazolásnál. A klubnak, a játékosnak és a képviselőjének is.

G.G.B 2011.02.08. 18:50:05

Ármin ez nem is hangzik rosszul!!! ____________Buffon_____________________ Beck___Bonucci___Chellini___Bastos_____ Krasic___Aquilani___Marchisio___Passtore _____Quagiarella___Matri_______________ Beck: 10 M€ Bastos: 25M€ Aquilanni: 15 M€ Passtore: 35M€ Q: 15M € 100M€: Ezt csak egyszer kellene kifizetni és 5 év alat már csak avval visszahoznák az árukat, hogy bejutunk a BL-be. Sztem, ezek a játékosok ennyiből megvehetőek!! Ha jól alkudik a Klubb( mostanában nem jön össze sajnos), és 1-2 semmirevalót el lehetne úgy passzolni hogy a vételárakat csökkentsük. 50-100M€ ezek csak ilyesztgetések!! De ez a csapat sem lenne világverő csapat, de a Bl-be oda lehetne érni velük. Aki a mostani csapatból jól teljesít Buffon Chiellini, Bonucci, Krasic. Ha ezekhez tudnánk Bastos kaliberú játékosokat igazolni......., de az nem 100M€ lenne.:(

Huszy 2011.02.08. 18:54:10

Valamely esemény valószínűsége a nullától egyig terjedő zárt intervallumba esik, azaz lehet 0 és lehet 1 is. Ennek a százalékos formája: 0%-tól 100%-ig. Ez a valószínűségszámítás első axiómája. Már bocs a kötözködésért. A post-hoz hozzászólva Pastore elmegy majd vmelyik sztártemetőbe, mi meg megvesszük helyette Jujac-ot, mert nekünk csak erre tellik. Lehet nem vettétek észre, de se Torres, se Dzeko nem zebracsíkos mezben játszik. Pastore miért tenné? Ez a szomorú valóság. Forza Juve! ;)

Juveboy24 2011.02.08. 18:58:08

Annyira szánalmas, hogy ilyenkor mikor nincs átigazolási időszak összehoznak minket olyan játékosokkal, akiknek a kivásárlására annyi esély sincs, mint hogy én hétvégén megnyerem az 5-ös Lottót, pedig nem lottózom, tehát arra tényleg kevés az esély. Emlékszem régen is voltak ilyen jó kis pletykák Gerreard-ról meg Lampard-ról... azokon is ilyen jól szórakoztam.

Ismeretlen_108746 2011.02.08. 19:06:52

Pastore érkezése tényleg nem reális sajnos. Egyfelől nem lesz annyi pénzünk, amennyiért ki lehetne vásárolni a Palermo-tól, másrészt Zamparini vélhetően inkább külföldre akarja majd továbbadni. Szerintem Spanyolország tűnik a leginkább valószínű iránynak az ő esetében. Nagyon örülök, hogy az új stadion révén szert teszünk majd egy feneketlen pénzeszsákra, csak azt nem értem, hogy ha ennyire nyilvánvalóan tele leszünk pénzzel, vajon miért bénáztuk el pl. Dzeko leigazolását. Arra gondolni sem merek, hogy az illetékes közgazdászok csak mostanra jutottak el az új stadionnal kapcsolatos számítások végére...

Huszy 2011.02.08. 19:18:37

................Buffon.................... ...Beck...Bonucci...Chiellini...Bastos.... ...Krasic...Aquilani...Felipe M...Jujac... ..........Quagiarella...Matri.............

glaci19 2011.02.08. 19:20:33

Jó ez a Pastore, de az a pénz mit érte kérnének abból két játékost tudnánk venni.Én így képzelném el a jövő évi juventusát. Buffon Beck - Bonucci - Chiellini - Bastos Krasic - Aquliani - Melo - Vargas Alexis Sanches - Quagiarella Na az én juventusom így nézne ki.Elég ütős lenne.Azt nem néztem most hírtelen ki az eu-s állampolgár és ki nem az új játékosok közül.Csatár poszton a Sanches lenne a favorit,nagyon tud a gyerek,és fiatal.Nagyon kéne.A középpályával nincs gond,azért egy vargast eltudnék képzelni,de nélküle sincs gond.Ami a védelmet illeti,a jobb oldalra Beck jó lenne, balra Bastost írtam,de oda lenne még alternatíva,Fábio Coentrao, Benoit Assou-Ekotto, vagy egy olcsó megoldás,Drenthe.

Ismeretlen_135915 2011.02.08. 19:24:35

Szerintem még mindig Olaszország a legmegfelelőbb Pastorenak. Tegyük fel, eligazol Spanyolországba, vagy a Barcaba, vagy a Realba..előbbi csapatból kit fog a padra túrni egy friss játékos (mert nem hiszem, hogy Pastore padozni akar a későbbiekben), aki még nem játszott Spanyolországban? És a Realba is hova már??

adams 2011.02.08. 19:34:18

azt azért ne feledjük el h.új stadion ide vagy oda azt meg is kéne tölteni mert a 25ezres olimpicoba sincs telt ház ,és lehet h.lesz egy csodaszép arénánk de ilyen játék mellett egy évben juve-milan, juve -inter ,juve-roma, juve -napoli, juve -fio max ennyire telne meg teljesen jelen formánk szerint,szval ...előbb fektessünk be ,bármiből, kölcsönből is akár ,ha a stadion viszahozza akkor majd abból a kölcsönt lehetne fizetni ,de 100millió tényleg kéne , a kölcsönvett kvájá, matri leigazolására , én akvillaniért" nem adnék 10milliónál többet...szval nekem ez a véleményem

Ismeretlen_177028 2011.02.08. 19:47:58

Szerintem sokan nem gondolnak bele, hogy az új stadion miért hoz már sok pénzt rögtön az elején. Nemcsak egy 40 ezer férőhelyes stadion lesz pár büfével, hanem a nézőkön kívül üzletek meg egy park is a része, hiszen bevásárlóközpont is lesz egyben, a shopok meg az összes ilyen szarnak a bérleti díja pedig nem semmi summa.

epaska 2011.02.08. 19:55:53

Szerintem Pastore Juventusba igazolása már eldőlt. Jönni fog! Marotta majd idehozza kölcsönbe 10 millióért opciós joggal és 1 év után kifizetünk érte még 60-at...

Fradifan 2011.02.08. 19:59:28

Álom.............

Victor90 2011.02.08. 20:12:26

glaci 19!Inkább ne is írtad volna,Sanchez-t,mert mindjárt mmartin leolt,hogy soha semmilyen körülmények között nem lesz Juve játékos,mert ugye tudjuk,hogy érte a Chelsea is bejelentkezett!Egyenesen már lehet Londonba küldeni a chilei-t!Egyébként Pastore hatalmas játékos..véleményem szerint Amauri+ pénz üzlet lesz ebből,ha lesz!Viszont én azt mondom,ha lehet Neymarért tegyünk meg mindent,brutálisan jó focista!És ő már egyszer szerelmet vallott nekünk ez már számomra valamit számít,vagyis elvileg!

Mátéé 2011.02.08. 20:17:28

Ezt szerintem el is felejthetjük :D

valaki 2011.02.08. 20:18:12

_____________________Buffon_____________________ ____G.Castro___Bonucci___Chellini___Aly Cissokho__ _____Krasic___Aquilani___Melo___Bastos____ _____Quagiarella___Matri v. Neymar________ Bastos sokkal jobb szélsőként mint szélső védőként, Aly Cissokho meg már az 1 ik legjobb szélső védő pedig nagyon fiatal és nem utolsó sorban rettentően gyors és sokat segít a támadásokban csak kicsi a valószínűsége h elhozzuk a Lyon bal oldalát :D

frustrate 2011.02.08. 20:29:13

Bastos már lenyilatkozta, hogy nem akar olaszországba jönni. "Pastore kivásárlási ára még eddig "csak":17.000.000 € transfermarkt.de ennyit ír!" Tök jó, akkor fifában megveheted...

adamp 2011.02.08. 20:49:40

Szerintem 50%, hogy ide jön!!! Vagy igen,vagy nem!

glaci19 2011.02.08. 21:10:08

Torres érkezésével minek még oda Sanches??padozni??Nekem ő a vágyam...Q-val brutál jó párost alkotnának.Bár mi van ha Q-t mégse igazoljuk le,s helyette Sanchezért teszünk fel mindent??

Dana 2011.02.08. 21:18:31

Gyerekek! hova álmodozunk? Nyáron ha csak a kölcsönbe vett játékosokat meg tudjuk venni, (átcsábitani) akkor már jók leszünk! Ez pénz nélkül nem megy! Dobálózni 80-90 milliókkal teljesen fölösleges! Maradjunk a földön, mert jövőre is nagy pofont fogunk kapni hogyha nagyban gondolkozunk!

Ismeretlen_122894 2011.02.08. 21:19:40

off: megnyitottam a Feri által hivatkozott linket, és az azt követő hír ez volt: juventuz.freeblog.hu/archives/2009/07/06/Barcelona_stilusu_jatek/ a cikk 2009. júliusi Franco Ferrari, az Olasz Futballszövetség taktikai edzője,telibe találta a tavalyi szezont, mi?! :)

Ismeretlen_164215 2011.02.08. 21:33:09

Most zárult le a téli átigazolási időszak, nem korai ez kicsit? Amúgy Beck kicsit kilóg a sorból, Pastore és Bastos lényegesen nagyobb játékerőt képvisel, nem találtak valami hangzatosabb nevű jobb szélsőt? :)

Diego2889 2011.02.08. 21:34:48

1 álom lenne nekem.. ő lehetne az új Del Piero.. bárcsak hozzánk jönne..

Diego2889 2011.02.08. 21:36:02

igazából a palermo utál minket és én ezért ki is zárom sajnos az érkezését:(

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 00:04:19

@Huszy: Ki beszélt itt a valószínűségszámításról? Arról beszéltem, hogy jövőbeli dolgokat megjósolni biztosan senki nem tud (legfeljebb Isten, vagy a Prófétái). A lehetetlen esemény 0, a biztos pedig 1. A jövőbeli események közül mi a biztos esemény? A kérdés költői.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 00:06:08

BTW nem csak te tanulsz/tanultál valszámot. Ne becsüld le az embereket.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 00:08:11

Egyébként mi a valószínűségszámítás első axiómája? Ha már így elővetted ezt a dolgot: köze nincs a százalékokhoz. Ha már axióma, akkor ne torzítsunk.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 00:16:43

Ha valamit lehet tanulni a valószínűség számításból, akkor az az, hogy eleve egy olyan rendszerben számolunk, ahol felteszünk bizonyos tényezőket. Például a kocka feldobásánál a kocka mindig látható lapjára esik (és nem esik az élére). A pénzérmét nem viszi el a madár (ennek esélye erősen 0 közeli, de lehetséges). Ezt is feltesszük. Más szóval meghatározzuk a kísérlet lehetséges kimeneteleit (kizárjuk az ezen kívül álló eseményeket, mint lehetséges kimeneteleket, de ettől ezek még a való életben léteznek). Ez már eleve egy alapvető szabály a példák megoldása előtt. Nekem ezt nem felejtette el Hegedűs tanár úr megemlíteni annó. Az életben nem tudsz megadni szabályokat. Az információ pedig az ilyen kérdésekben olyan sok, amit nem látsz és a kis rezdülések annyira számítanak (Káosz elmélet és pillangó effektus), hogy képtelen vagy általános érvényű és pontos jóslatokba bocsátkozni... azaz közelíteni tudsz legfeljebb egy számhoz. A jelen információk alapján nem jelenthető ki, hogy 0 a valószínűsége Pastore érkezésének. Valójában olyan bonyolult az információhalmaz, hogy a modellt egyszerűsíteni se nagyon lehet, így meg kell elégedni az érzéssel és az arra mutat, hogy Pastore érkezésének esélye kisebb, mint egy, de nagyobb mint nulla, azaz magyarán nem elképzelhetetlen, azaz nem is lehetetlen és nem is bizonyos. Hétköznapi nyelvben azt mondjuk rá: lehetséges.

Ismeretlen_160819 2011.02.09. 07:52:14

Emberek!! Ébresztő!! Ne álmodozzunk itt!! Kezdjük ott hogy ha a mostani kölcsönjátékosokat (Q, Aqilani, Pepe, esetleg ez a Matri gyerek ) a nyáron végleg leigazoljuk akkor már elköltenénk 40-50m eurót, és akkor csak annyit érnénk el hogy egyben tartanánk ezt a 7.-8. helyen vergődő keretet. Talán őket se tudnánk mind kifizetni a stadion meg csak évek múlva fog hasznot termelni, úgyhogy szerintem hasonló kerettel vágunk neki a következő szezonnak is.

Jade 2011.02.09. 09:07:56

Épp most olvastam, hogy a Barcát sokkolta Torres 50 millás átigazolása. Azt mondták ők soha nem adnának ki ennyi pénz egy játékosért. Ha ez igaz őket nem nagyon fogja érdekelni Pastore. Marotta meg marha lenne, ha ennyit áldozna rá, mivel nem ér ennyit. Bármilyen jól is játszik mostanában.

Ismeretlen_147985 2011.02.09. 11:18:10

Én meg azt olvastam, hogy Pastore nem feltétlenül szeretne a Real Madridhoz vagy a Barcához igazolni, mert ott nem lenne garantált helye a kezdőcsapatban, ellenben a Juvéval. A Juventus szó hallatán a hangzatos "miért ne?" kérdéssel felelt. Most már csak Marottának kell meggyőznie Zamparini-t, hogy egy olyan 30 millióval kevesebbért adják el, mint amennyit eredetileg kérnének érte, mert Pastore lehet, hogy szeretne a Juventusban játszani. Kíváncsi leszek hányan állnak majd sorban érte a nyáron, és majd ha tétje is lesz a mondandójának (február 9-én nincs), akkor hogyan válaszol majd.

Victor90 2011.02.09. 11:29:22

Ilyenkor nem lehet,előszerződést kötni a játékosokkal?Konkrét vételár,fizetés..és hogy júniusban csatlakozik hozzánk xy!Vagy Marotta azért nem vállalkozik ilyenre,mert bizonytalan a jövő?Mennyi pénzt kapunk nyáron átigazolásra?!

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 12:21:45

Sőt Pastore az interjúban elmondta, hogy a családja a Torinóhoz közeli Volverából származik (nem véletlenül említette... gondolom jobban érezné magát azon a helyen, ahol a gyökerei vannak) és a hétvégén (bár sok barátja van az Interben) inkább a Juve győzelmét szeretné. Zampa papa lehet az egyedüli akadályozó tényező, de úgy gondolom, ha a játékos ilyet nyilatokzik, akkor Zampa sem lesz kőszívű, ahogyan eddig sem volt az, hiszen Cavanit és Amaurit is eladta... az már más kérdés, hogy egy igazi déli olasz startéga, azaz a kiinduló árat a csillagos égbe teszi... de bízzunk benne, hogy ha nyáron szóba kerül Pastore, akkor Marotta sem lesz olyan, mint aki éppen most jött a falvédőről.

Ismeretlen_170662 2011.02.09. 12:34:43

Pastore: Real vagy Barca? Inkább a Juve Rajta nem fog múlni. Marottát felkérte keringőre ezzel a nyilatkozattal. Meg kell szerezni valahogy. Amauri + pénz + Iaquinta :D

Ismeretlen_170662 2011.02.09. 12:36:11

mmartin ha a Juventusba igazol akkor egyenként lecidázod azokat az embereket akik ide írtak kommentet oké? Készítsd a szád.

Ismeretlen_150170 2011.02.09. 12:41:58

Ismerjük már Marottát, nem fog ő senkiért kiadni 40-50 millát, mondjuk ez nem is baj, mi ne legyünk már olyan hűlyék mint az angolok! Mancity, Chelsa, Liverpool, Dzeko, Torres, Carrol 120 milla, nulla gól! ennek tükrében szídjuk Marottát! :)

Ismeretlen_150170 2011.02.09. 12:45:08

Tical! Mi nem vágyunk mmartin-ra! :) Amúgy nyugi, hallottunk már ilyet hogy, Melo kizárt hogy a juventusba igazoljon, Krasic soha semmilyen körülmények között nem lesz a Juventus játékosa, stb.....

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 12:47:00

@pedronegro: Kiadhat annyit, ha a bizniszbe belevonunk olyan játékos(oka)t, aki(k)nek örülne Zampa... ezek főleg fiatalok lehetnek gondolom, mert Zampa nem szeret rosszul járni (egy fiatalt később többért elsózhat).

Ismeretlen_150170 2011.02.09. 13:21:23

ShyrKhan: akkor az egyik ilyen cserealap Gio lesz és máris meg lesz az új Miccoli-juk amit megint nekünk köszönhetnek :(

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 13:25:29

Gio nem valószínű, mert a Parma meg fogja venni a felét, így csak felét tudnánk továbbpasszolni, ami sztem kevés lesz Zampanak és arra is, hogy Pastore árát leszorítsuk...

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 13:50:39

Azt se feledjük, hogy a nyáron 25-nél többet nem kell költeni, mert Q-t kivéve mindegyik opciós joggal megvehető játékost 3 részletben 3 éve kell kifizetnünk. A nyáron ez Q(10,5, mert a kölcsönvételekor kifizettünk 4,5-t), Matri(5,6), Aqua(4-5,6), Pepe(2,3). Összesen legfeljebb: 19,5 millió Euró.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 13:51:28

A legfeljebb 25 úgy jött ki, hogy bizonytalan vagyok a részleteket illetően. Lehet az első részletnek magasabbnak kell lenni mondjuk Aqua esetében... nem tudom.

Ismeretlen_149085 2011.02.09. 13:57:35

@ShyrKahn: Ezek csak a legfrissebb igazolások. Régebbi igazolásból nem maradt még részlet? Például Felipe Melóért is több részletben fizetünk, úgy rémlik. Mert így tényleg jól hangzana. Amúgy Pastore nyilatkozatával kapcsolatban szkeptikus vagyok, mivel a torinói Tuttosportnak adta, ezért elképzelhető, hogy csak udvariasságból mondta, amit mondott.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 14:33:57

Melo megvételéből valóban még hiányzik az utolsó részlet, ami 7 milla.

Ismeretlen_147985 2011.02.09. 15:17:56

Tical: te a szóra sem érdemes kategória vagy, így gondolom nem bántódsz meg, ha nem pazarlom rád a karaktert. Pastore soha, semmilyen körülmények között sem lesz a Juventus játékosa. A Juventusnak nincs rá pénze, másnak van. Illetve helyesbítek, Pastore lehet még a Juventus játékosa, 35 évesen, sörhassal. pedronegro: "Ismerjük már Marottát, nem fog ő senkiért kiadni 40-50 millát, mondjuk ez nem is baj, mi ne legyünk már olyan hűlyék mint az angolok! Mancity, Chelsa, Liverpool, Dzeko, Torres, Carrol 120 milla, nulla gól! ennek tükrében szídjuk Marottát! :)" Tehát akkor mi ne legyünk már olyan hülyék, hogy bármilyen szinten is versenybe szálljunk Európa sztárcsapataival, inkább maradjunk meg ezen a szinten és foglaljuk el a jól megérdemelt 7-8. helyet a bajnokságban, igaz? Egyébként Torres 66 percet játszott eddig, Carroll még semmit (egy ideig még nem is fog), Dzeko pedig szerzett már egy gólt. Jogos a kritikád.

Ismeretlen_102194 2011.02.09. 15:24:10

Pastore......... ugyan már! Majd jön helyette a lejáró szerződésű Andrea Pirlo mert az ingyé van!!!Ne legyen igazam!;) Mellesleg nem támogatom az ilyen 20-30-40 millás igazolásokat sem mert mint már láttuk, mi csak bukunk az ilyen "nagy" fogásokon!

csuma 2011.02.09. 15:48:31

Az mind szép és jó, hogy ennyire bizakodtok, de azért maradjunk a realitás talaján. Eleve a nyilatkozat kicsit túlértékelté vált, mivel szó sincs itt "keringőről", vagy juve-szívről, de még csak elhatározásról sem. Pastore jól tudja, hogy a Juve egy ambiciózus csapat, ahol bőven lenne számára hely, szimpla pozicionálás amit ezzel a nyilatkozatával tett. Meglengette Marotta előtt a velős csontot, hátha ráharap, de valószínűleg ő is tisztában van azzal, hogy a Juvénak jelenleg nincs, és nyáron sem lesz annyi tőkéje, hogy őt megvehesse. Zamparini pedig nem lesz akkora fasz, hogy potom pénzért adja el a legértékesebb emberét (egy riválisnak!), akiért akár 50 misit is bezsebelhet. Befektetők nélkül pedig alig ha lesz nekünk ennyi "szabad" pénzünk, azon felül, hogy eleve 20-25 millió elmegy arra, hogy a mostani keretet megtartsuk. Erre rájön még az is, hogy a csapatot egészen máshol kellene elkezdeni megerősíteni, nem a középpályán. Akármennyire is csodálom Pastore-t, hiába tartom a jövő egyik klasszisának, és bármennyire is örülnék, sőt büszke lennék, ha nálunk játszana, jelenleg nincs realitása a megvételének. Nem az a poszt, nem az az árkategória, és nem is az az elhivatott játékos aki számunkra is elérhető. Ha nyárig nem érkezik tőkeinjekció a klubhoz, akkor igen erősen a 0-hoz közelít annak az esélye, hogy Javier a következő idényt nálunk kezdje. Szerintem a legmegfelelőbb hétköznapi szó az érkezési esélyére: a minimális.

Ismeretlen_150170 2011.02.09. 16:01:04

mmartin91! miért szerinted az normális aki az említett játékosokért kiadott ennyi pénzt??? ezt azért nem kellene majmolnunk! nem árversenyben kell felvenni a harcot a sztárcsapatokkal hanem eredményességben! nem csak 40-60 meg 100 milliós játékosokból lehet sikeres csapatot építeni! Se a liverpool se a mancity se a chelsea nem fog nyerni (nagy az esély rá) az idén semmit ugyanúgy mint mi, de legalább mi nem dobtunk ki egy raklap pénzt ugyanezért az eredménytelenségért! A kritikám jogosságáról meg annyit hogy ha te egy 12 milliós Martinezt le tudsz senkiházizni a nélkül hogy egy percet is játszott volna a juvéban akkor én is megengedhetek magamnak egy kis kritkát olyan játékosokról akikért irdatlan sok pénzt adtak ki és ilyen szempontból az én kritikám jogosabb mint a tiéd mert ilyen összegekért mindenki jogosan vár el egy bizonyos teljesítményt, és Torres 66 perc alatt semmit nem mutatott a nagy Dzeko akit mi annyira vártunk az 1 góljával ugyancsak nem büszkélkedhet, Carrolt azt benéztem de ha sérült vagy nem tudom mi van vele akkor meg szintén benéztek liverpoolba valamit, mert ugye ha marotta hozz valakit és lesérül te ezért is őt hibáztatod! Az a baj hogy fiatal vagy és elvakítanak ezek az összegek meg a túlsztárolt játékosok, többet képzelsz róluk mint amennyit érnek is valójában csak mert unatkozó milliomosok kedvük szerint költik a pénzüket, mert megtehetik, ezek nem valós értékek! A juve jelenlegi kerete elengendő volna hogy elérjük a kitűzött bl szereplést, a valóság persze mindig kicsit máshogy alakul, de én továbbra is inkább a "marottás" igazolásokban hiszek, gondolok itt elsősorban Q, Matri, Krasic, Bonucci megszerzésére akikért nem adtunk 10-15 millánál többet fejenként, na ezekből az igazolásokból kell még 2-3 a hiányzó posztokra és még összességében mindig nem költöttünk 70-80 millánál többet de versenyképességben már megütnénk a jelenlegi elit szintjét! Persze fikázz tovább ha ez tesz boldoggá jogodban áll!

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 16:06:30

@csuma: talán minimális, talán annál több. Matri érkezésének esélye a decemberi hírek szerint még ennyi sem volt, hiszen akkor Cellino a Milannak is beintett mondván, hogy a játékosa télen marad Szardínián. Ehhez képest látjuk mi történt. Bármi megtörténhet. Ismétlem: bármi. Semmit és senkit sem kell leírni BIZTOSAT állítva. Ez sztem egy alapvető dolog, ha egy jövőbeli eseményről beszélünk.

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 16:07:33

Az utóbbi bekezdést nem elsősorban neked szántam...

Ismeretlen_102246 2011.02.09. 16:11:57

@pedronegro: Szinte mindennel egyetértek, de az az igazság, hogy egy olyan csapatba, ami a BL serleget szeretné elérni kell sztárjátékos (aki meccset, meccseket dönthet el). Lehetőleg fiatal, akiben van még potenciál. Pastore ennek a feltételnek megfelel. BL-t nem nyert még olyan csapat, amiben ne lett volna ilyen játékos. Annó a Portoban is ott volt Deco. Régen volt már Zidane-unk és fiatalabb Nedvedünk. Kellene még egy ilyen játékos és Pastore ilyen lehet (jelenleg a csapatunkban nincs igazi klasszis, aki meccseket dönthetne el). Szvsz az ő leigazolása fontosabb feladat, mint a szélső védelem megerősítése.

Jocó 2011.02.09. 16:13:44

Buffon Glen JOhnson-Chiellini-Barlzaghi-M.Bastos Krasic-F.Melo-Marchisio-Dzsudzák A.Sanchez-Pastore Ezt a csapatot a bl-ben sem sokan vernék meg.De ez a csapat csak egy álom.

Ismeretlen_147985 2011.02.09. 16:30:09

Az a baj pedronegro, hogy igazi klasszisok nélkül (akik nagyon sok pénzbe kerülnek) ez a Juventus nem való a 7-8. helynél előrébb. Ez a keret nem alkalmas arra, hogy harcoljunk a 4. helyért, hiszen az Inter, a Milan, a Roma, a Napoli egyértelműen jobb csapat a Juventusnál (az első négy hely ezáltal ki van adva), de a Palermo, az Udinese és a Lazio sem rosszabb. Könnyen lehet, hogy ugyanúgy mint tavaly, megint lemaradunk még az Európa Ligás helyekről is. Az általad említett játékosokkal (Torres, Dzeko, Carroll) a csapataik csapatot próbálnak építeni, s az eredményt nem feltétlenül öt perc múlva követelik, hanem 1-2 éven belül. Nyilvánvaló, hogy pl. azért nem fog most a Chelsea bajnokságot nyerni, mert Torres-t odavitték, hiszen át kell alakítani a játékrendszert, be kell illeszkednie a csapatba. A Juventusról azonban abszolut nem mondható el az, hogy tudatos csapatépítés zajlana. Marotta innen-onnan kölcsönveszi a játékosokat (általában az utolsó pillanatokban, amit nem lehet nevezni tudatos csapatépítésnek), csak és kizárólag azért, hogy befogja a szurkolók száját és hogy tudjon hivatkozni arra, hogy ő aztán megtett mindent. Egy kölcsönvett Matrival, Q-val vagy Aquilanival egyelőre nem megyünk semmire, s nemcsak azért mert egyik nincs formában, a másik meg sérült, hanem mert ezeket az embereket le kell igazolnunk, s gyakorlatilag csak arra megy el a nyári átigazolásokra szánt összeg, hogy egybetartsuk azt a csapatot, amivel mondjuk bejövünk majd hatodiknak vagy nyolcadiknak a bajnokság végén. Pénz nélkül nem lehet csapatot építeni. Lehet fikázni az angolokat, de ott a pénz rendelkezésre áll, s mint tudjuk játékosokat csak pénzért lehet venni. Amíg hozzánk olyan kölcsönjátékosok érkeznek, akiket Olaszországban 27 évesen ígéretnek neveznek, s Cagliariban, Udineseben és az Anfield lelátóján játszottak, addig az európai élcsapatok igazi klasszisokkal, világbajnokokkal vagy ténylegesen fiatal (nem 27 éves) tehetségekkel erősítenek. Egyébként nem tudom miért kellene éltetnem a jelenlegi Juventust, Marottát és Marotta igazolásait, mikor jelen pillanatban a 8. helyet foglalja el Olaszország rekordbajnoka a langyos Serie A-ban. Ha ez nektek tetszik, s elégedettek vagytok az eddigi eredményekkel akkor nyugodtan maradjatok meg optimistának, de nekem speciel ez kurvára nem tetszik és egyáltalán nem tölt el elégedettséggel.

Huszy 2011.02.09. 16:35:42

ShyrKahn! Szó sincs arról, h bárkit lebecsülnék, anélkül, hogy tudnék róla bármit is. Én egyetlen mondatoddal nem értek egyet: ShyrKahn: "Kb ezerszer leírtam már: nincs olyan, hogy valaminek 0% az esélye." Na mindegy. Ezen ne vesszünk össze! ;) Forza Juve!

Ismeretlen_150170 2011.02.09. 16:37:23

ShyrKhan: igen ez igaz, egy Pastore nagyon kellene nekünk de a hozzá hasonló tehetségeket miért nem mi fedezzük fel mint régen (Alex, Inzaghi, Zambrotta, vagy akár Zizu, stb) és így nem kellen ennyi pénzt kiadni!?

csuma 2011.02.09. 16:54:40

@ShyrKahn: Matri egy 26 éves játékos, a Cagliari csapatából, és 15-18 millióért bárki viheti (szerintem még ez is sok érte). Ne hasonlítsuk az ő helyzetét a világ egyik legígéretesebb 21 éves játékosához, aki ráadásul pénzügyileg jóval stabilabb csapatnál játszik. Ergo, közel s távol nem azonos valószínűségű a két játékos megszerzése (egészen más értékű faktorokkal kellene számolni). Természetesen nem szándékozom biztosat, vagy lehetetlent állítani (ami egyébként létező dolog), de az, hogy racionálisan gondolkozunk, vagy valószínűségi törvényekre hivatkozunk, nem ugyan az. Egyébként mondok neked egy biztos eseményt :) Ültess le végtelen számú majmot egy írógéppel, és egyikük biztosan leírja a Hamletet. ;)

Ismeretlen_177028 2011.02.09. 21:19:47

"A Palermo argentin támadója Javier Pastore elárulta, hogy a jövőben inkább csatlakozna a Juventus együtteséhez, mint valamelyik spanyol óriáshoz, mert számára a rendszeres játéklehetőség a legfontosabb." juventushungary.hu

ToTTy 2011.02.09. 22:51:01

Akkora kamu hír. Ennél akkor már esélyesebb Drenthe megvétele. Forza Juve!

Ismeretlen_102246 2011.02.10. 12:13:26

@Huszy: Na igen. Az idézet mondatom sajnos rosszul lett megfogalmazva. Amit írni akartam, hogy a jövővel kapcsolatban nincs olyan, ami lehetetlen. De valóban ne vesszünk össze és elnézést, hogy kicsit túlreagáltam a dolgot.

Ismeretlen_102246 2011.02.10. 12:27:09

@csuma: Erre csak azt tudom írni, hogy ültess le végtelen számú majmot, ha tudsz. Ez kb olyan, mint a zénoni apóriák. Azaz az elméletben ott is bebizonyosodik, hogy nincs mozgás, de ha ez igaz, akkor most tök felesleges írnom, mert úgysem jutok semeddig sem (hiszen a tér és idő végtelenül osztható és így végtelen lépésben érek a mondandóm végére). Azaz maga a feltétel elképzelhető, de nem megvalósítható és bizony az életben olyan dolgokat mérlegelünk, amik megvalósíthatók. A racionális gondolkozásba ez is belefér és alapja kellene, hogy legyen a valószínűségek latolgatása, mert maguk az ítéletek éppen azon csúsznak el, hogy csak két pólust ismer a legtöbb ember: a bizonyosat és a lehetetlent, az igazat és a hamisat. Olyat sokan nem értenek, hogy hamisabb, vagy igazabb. A világ nem így működik és a ráció a világot akarja feltárni és megismerni, tehát szükségszerűen alkalmazkodnia kellene a véges emberi elméhez és a végtelennek tűnő (de mindenesetre túl komplex, emberi aggyal fel nem fogható és meg nem ismerhető) világhoz. A bölcsesség alapja, hogy az ember a gyakorlati életben felkészült legyen. A bölcsesség alapja a tapasztalat és a tapasztalatokat a hibákból és történésekből szerezzük. Ha egyszer látjuk, hogy a jövővel kapcsolatos biztos és lehetetlen állításaink nem ülnek, akkor talán nem kellene újra és újra ugyanabba a hibába esni. Egyébként mondok neked egy bizonyos dolgot (ami létezik és pedig de facto): bizonyos, hogy az emberi elme nem tud minden esetben tökéletesen jósolni, mert tökéletlen. Ez nem azt jelenti, hogy nem kell törekedni a tökéletesre, csak azt, hogy másként kell, mint manapság divatos. Valószínűségekkel kell közelíteni, mert azok sokkal finomabb megoldásokat szülnek. A nyelv pedig olyan, mint ahogyan a szofisták és a szkeptikus Pürrhón is jellemezte: megtévesztő. Hiszen mindent be tudsz bizonyítani és annak az ellenkezőjét is. A szavak korlátoltak és félreérthetőek. Már eleve ez nem tesz lehetővé tökéletes előrelátást.

Ismeretlen_102246 2011.02.10. 12:30:07

Leegyszerűsítve: engem nem az általánosítások és az elméletek tesznek megismerővé, hanem a gyakorlat, azaz az itt-lét (álá Heidegger) és a cselekvés. Ehhez pedig szeretem mérlegelni, hogy minek van nagyobb esélye és minek nincs.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10237) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4275) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4291) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása