Toni: "A Juve mezét viselve a 100. gólom is szebb"

Luca Toni kulcsfigura volt azon az estén, amelynek Alessandro Matri estéjének kellett lennie, és ami végül az is lett.

Toni-gólöröm

A világbajnok csatár 1-1-es állásnál lépett pályára, így a Juve második góljánál már a pályán volt, és végül egy gyönyörű fejessel ő döntötte el a mérkőzést. A gólja duplán különleges volt, hiszen nemcsak az első gólja volt ez, mint Juve-játékos, hanem egyben a 100. gólja is volt a Serie A-ban.

A mérkőzés után a Modenából származó csatár is megszólalt:

"Ez a gól nagyon sokat számít nekem. Néhány éve már azt mondogatják nekem, hogy a karrierem végén járok, ugyanakkor mégis sikerült egy nagyszerű klubhoz szerződnöm."

"Ma megszereztem a 100. gólomat a Serie A-ban, és úgy még jobb érzés volt elérni ezt a számot, hogy a Juve-mezét viseltem."

"Még nem vagyok teljesen egészséges, de most jó formában voltam és a győzniakarásom érvényesült. A csapat? Mi egy csoport vagyunk, ezekben a nehéz időkben is együtt vagyunk, és így fogunk ismét felemelkedni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr534653469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2011.02.07. 12:26:00

Hát barátom ettől függetlenül igazuk van a kritikusoknak, az hogy a fukar vezetőink szerződtettek, még nem jelenti azt hogy Juve szintű focista lennél. Ha Marrottának lehetősége lenne és ingyen idehozhatná a még aktív 2006-os világbajnok olasz keret játékosait, akkor szerintem kivétel nélkül mindenkit szerződtetne, aki még nem játszik nálunk.

Ismeretlen_170662 2011.02.07. 12:35:01

100. gólom is szebb. Ettől szebbet nem is fejelhettél volna fater :D

Ismeretlen_102246 2011.02.07. 12:41:25

Nagyon szép fejes volt és a Napoli ellen is jól mozgott (sajnos az akkori gólját Morgatni nem adat meg). Egyelőre úgy tűnik jó vétel volt Ő is.

utallakmartinacsicska 2011.02.07. 12:41:58

Szép volt öreg,csak így tovább. Amaurinál és Iaquntánál többet ér,bár a hajas most érdekes módon gált szerzett Parmaban... Iaquinta pedig többet sérült mint amennyit játszik... Nyártól pedig reméjük lesz egy akkor már egészséges Fabionk és egy Quagliarella,Matri csatár sor egész ütős lesz. Cserének meg ott lesz Toni,Del Piero talán ha kap szerződést,ha nem kap akkor kell még egy jó csatárt igazolni.

Ismeretlen_164215 2011.02.07. 12:43:47

Részemről nem fogok megharagudni, ha rácáfol a kritikusaira.

Ismeretlen_114321 2011.02.07. 13:21:06

Nem lenne gond, ha maradna jövőre 3-4. számú csatárnak, csak reméljük, hogy az első és második számú már potenciális Juvesztárjelölt lesz. Már említettem, hogy én nem szeretem Tonit, de a 100. gólja előtt tényleg le a kalappal, nevetséges volt, de pozitív értelemben.

utallakmartinacsicska 2011.02.07. 14:49:33

Jövőre első,és a második számú csatárunk,ha mindenki egészséges akkor Quagliarella és Matri. Harmadik számú Del Piero,negyedik Toni,utána Iaquinta. Tehát csatár poszton van 5 fő,ide nem valószínű,hogy potenciális sztár jelölt érkezik. A szertelen pénzszórásról sohasem volt híres a klubunk. Bár ha belegondolunk,hogy Alex koránt se biztos,hogy marad,meg eleve már 36 éves,Iaquinta többet sérült mint amennyit játszik,őt badarság lenne itt tartani. Egy csatárra ebben az esetben szükség lesz. Bár akire azt mondom fiatal minőség és talán! elérhető az Robert Acquafresca(1987) és Giuseppe Rossi(1987),aztán nyáron majd kiderül kiket igazolunk,bár az is tény szélső hátvédekre nagyobb szükség lenne.

Ismeretlen_161952 2011.02.07. 15:47:17

Alessandro! Ne érts félre nem akarlak bántani. De nekem a faxom kivan a "nem Juve szintű játékos" dumával. Mondja már el nekem valaki az milyen? Milyen a Juve szintű játékos? Sztem mindegy milyen szintű ha nálunk jól keni... :D Baszok én rá, hogy leszálló ágban van már az Anti, ha megfejeli a gólját minden meccsen. (oké azért ettől még odébb vagyunk :DDDD )Tény, nem olyan mint fénykorában de ha megtáltosodik az ambícióitól Juve szintű lesz? Na mindegy nem kötözködöm csak nem értem én eztet...

Ismeretlen_177028 2011.02.07. 18:14:26

@realsequator: sajnos mindenkire ráaggatnak egy címkét, és akin negatív van, annak nagyon sokat kell bizonyítania, hogy az lekerüljön róla. Eleve hülyeség ez a Juve szint dolog is. Tonira eddig semmi panaszunk nem lehet, amióta itt van, ahogy Barzaglira se. Az egyik marha még azt is találta mondani, hogy a csapat szégyene, hogy ők nem lógnak ki a sorból... Szóval, felesleges egyesek fejében értelmet keresni, ha egyszer nincs ott.

Mátéé 2011.02.07. 18:16:17

@Lord_Viktor : Ezt most lájkolnám ha lehetne. :D

Victor90 2011.02.07. 22:04:47

Lord_Viktor!1:ha én nem sértegettelek,akkor te miért is teszed ezt?2:Nagyon jó lenne,ha nem forgatnád ki a szavaimat!3:Tudod mire értettem,hogy ez a csapat szégyene?Hogy 1 Juventusba befér 1 Barzagli szintű focista!Na ez a szégyen!Chelsea-ba,Mu-ba,Arsenal-ba,Pool-ba,City-be,Tottenham-be,Bayern-be,Inter-be,Roma-ba,Milan-ba,Barca-ba,Real-ba,Lyon-ba,Marseille-be,Porto-ba,Villarreal-ba..ezekbe a csapatokba szerinted Barzagli beférne?16 csapatot kb felsoroltam,ahol az olasz max:labdát szedne!Miről is beszélünk....

Ismeretlen_177028 2011.02.07. 23:26:47

@Victor90: Nem sértegetni akartalak ezzel, ez a színtiszta véleményem volt. Nem ismerlek, így a lelkivilágod sem érdekel, minek sértegetnélek? Arról sem én tehetek, hogy nem fogod fel ésszel, hogy nem vagyunk az említett csapatok zömének szintjén. Ezért is a cél a BL hely és nem a scudetto. Ha megvan a BL hely, lesz pénz igazolni embereket és plusz bővül így azok köre, akik szívesen jönnének hozzánk. A másik meg, miért lenne szégyen, hogyha valaki nem lóg ki a csapatból? Miért derogál az, hogy egy Barzagli érkezett hozzánk majdnemhogy ingyen (elsődlegesen cserének), és beállásakor jól játszik? Ráadásul egy győztes meccs után... Annyira szeretjük fenn hordani az orrunkat, a "Juve szint" f@szsággal, hogy az szörnyű. És tudom, hogy sokatoknak elfogyott a tüelme az évek óta tartó szenvedéssel, de akkor kérdésem az: mi a f@szt kerestek akkor itt?

Victor90 2011.02.08. 00:01:42

Kezdjük szerintem ezt a témát,azzal hogy nem én fikázom a csapatot,minden egyes nap,nem én kezdem a mondatomat azzal,hogy "soha semmilyen körülmények között" szindrómával!Az idegesít,hogy Barzagli szintű kiégett játékosaink vannak!Szerinted ezzel a csapattal meglesz a negyedik hely?Inter,Milan,Roma,és Napoli lesz az első négybe!Ne Barzaglikat,Tonikat igazoljunk már..akkor inkább tízszer jobban elnézem 2-3 primaverás fiatal játékosunkat,akikkel pár év múlva ott lehetnénk az elitbe,de nem ilyen játékosokkal,(már ha van tehetséges fiataljaink)!Okés,örülök neki én is,hogy Szardínián nagyon jól teljesített Barzagli,de ez hosszútávon nekünk nem fog kifizetődni,ez a stratégiánk!Kíváncsi leszek vasárnap,hány gólt fogunk róla kapni,vagy hogy fog villogni Luca!Ne legyen igazam....de jobb félni mint megijedni!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása