Marotta: "Toni nem Quagliarella pótlására érkezett"

A januári átigazolási piac a Juventus számára hivatalosan is elkezdődött. Ráadásul egy igen nagy névvel. Luca Toni, a született csatár, a 2006-os Világbajnok, egykori Aranycipős játékos Torinóba igazolt.

Giuseppe Marotta

A játékos bemutatása során Giuseppe Marotta igyekezett hangsúlyozni:

"Azért, hogy hozzánk igazolhasson, Luca hajlandó volt lemondani fizetése egy részéről. Ez nem egy elhanyagolható semmiség, érdemes kiemelni. A tranzakció a tegnapi napon lezárult, ingyenes átigazolásról állapodtunk meg, mely az idei és a következő szezonra szól, így Toni szerződése akkor jár majd le, amikor a Genoa csapatánál is lejárt volna."

Volt azonban még valami, amit a klub általános igazgatója szeretett volna kihangsúlyozni. Toni nevét ugyanis rosszul társították Quagliarella nevéhez.

"Luca nem azért érkezett, hogy Fabiót pótolja, hanem hogy erősítse a támadó szekciónkat. Sajnos Quagliarella hosszú hónapokra kidőlt, így csak a legjobbakat tudjuk neki kívánni felépülése során. Toni leigazolásával inkább Iaquinta harcképtelenségére reagáltunk. Olyan támadóra volt szükségünk, aki Del Neri rendelkezésére állhat már vasárnap, a Napoli ellen."

Quagliarella sérülése és Toni érkezése után a Juventus megpróbál majd gyorsan lábra állni. A Parma elleni vereséget gyorsan elfeledve már mindenki a vasárnapi, "nagy" meccsre koncentrál.

"A célunk még mindig az, hogy bejussunk a Bajnokok Ligájába. A tegnapelőtti botlástól eltekintve még mindig összhangban vagyunk a terveinkkel. Sok pontot gyűjthetünk még, hosszú az idény, optimistán tekintünk a jövőbe."

Végül néhány gondolta Felipe Meloról. A Parma ellen kapott piros lap miatt a brazil három mérkőzésre szóló eltiltást kapott.

"A klub kérte volna a Ligát, hogy büntesse meg a játékost, mert egy ilyen cselekedet felett nem lehet szemet hunyni. Felipe azonban már nagyon sokat tett értünk, így a mi kötelességünk, hogy mellette álljunk, és segítsünk neki túljutni az ilyen nehéz pillanatokon. Ettől függetlenül a fellebezést fontolgatjuk, mert három mérkőzés kicsit soknak tűnik."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr784653334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juve... 2011.01.08. 13:19:23

Hát ha nem Q helyére érkezett akkor nagyon remélem, hogy még igazolunk egy JÓ csatárt aki tudja pótolni Quagliarellat

Ismeretlen_147985 2011.01.08. 13:23:19

Ez a nyilatkozat bíztató, azonban ismerve Marottát, ez könnyen lehet hogy csak valami mellébeszélés. Nem igazán tudom elképzelni, hogy valami értelmes, "mozgó" csatárt is tudunk igazolni, mivel pénzünk az nincsen. "Toni leigazolásával inkább Iaquinta harcképtelenségére reagáltunk" Magyarul: A nyáron Iaquinta mehet, amerre lát.

Macx 2011.01.08. 13:41:10

martin, szerintem meg Amauri fog menni, csak nem akarja Marotta még jobban a béka segge alá küldeni az árát, hogy róla nyilatkozgat. fiatalabb is mint Jaki, jobb bizniszt lehet belőle csinálni.

Mátéé 2011.01.08. 13:42:32

"Ettől függetlenül a fellebezést fontolgatjuk, mert három mérkőzés kicsit soknak tűnik." Inkább örüljünk, hogy csak 3meccs.. Egy ilyen után.

Ismeretlen_102194 2011.01.08. 13:45:12

"Luca nem azért érkezett, hogy Fabiót pótolja, hanem hogy erősítse a támadó szekciónkat. NINCS támadó szekciónk!!! Rohadtul elfogytunk és sztem ezzel a lépéssel is csak adtunk a sz@rnak egy pofont.

epaska 2011.01.08. 13:58:46

@mmartin91: Nem tudom, hogy te hogyan vagy vele, de én nagyon remélem, hogy az a játékos Giuseppe Rossi lesz!:) Ha nem most, legalább a nyáron. De most januárban egy Forlán-os megoldással is elégedett lennék. Állítólag érte adnánk 15 milliót.

Ismeretlen_108746 2011.01.08. 14:02:16

@mmartin91: Én inkább úgy értelmezem, hogy Iaquinta sérülésére gondolt Marotta. Amúgy én sok bíztató dolgot nem tudok kiolvasni Marotta szavaiból. A támadósort ezennel acélossá tettük, a többi problémás csapatrészben is hasonló kaliberű húzásokra lehet számítani. Amúgy én változatlanul a Diego-üzlet magyarázatát várnám ettől a transzfergurutól (Dzeko kapcsán).

Diego2889 2011.01.08. 14:16:42

Amauri menjen, Forlán jöjjön :) azt nem értem h ha Dzekot megvettük volna. kb 30 millio az ára, akkor mért nem veszünk 1normális csatárt. Agüero kivásárlási ára lement 45milliora. odaadnánk 1-2 játékos+ 20millio eurot. ilyennel nem is próbálkozunk. nálam ez az elszomorító.

Ismeretlen_164215 2011.01.08. 14:19:07

@Apuleius: E kérdéskörben valószínűleg személyesen kellene tájékozódj a transzfermestertől, mert ilyen kényes kérdést nem fognak neki feltenni a Juve-szimpatizáns újságírók. Ha Toni nem Quagliarella pótlására érkezett, akkor arra ki fog jönni? Mert csak jön valaki... De ha valami drága senkiházit szándékoznának a csapat acélosítására megvenni, akkor inkább forduljanak a Primaverához.

Ismeretlen_108746 2011.01.08. 14:24:01

@venember83: A kérdés természetesen költői, ám mivel szerintem minden idealista, álmodozó Juve szurkoló úgy vélte, hogy Diego olcsó eladása Dzeko érkezését készíti elő, most jogis és időszerű a kérdés, hogy akkor most miért is? A legújabb pletyka Diego Forlan, aki zseniális labdarúgó, ám észben kell tartani az életkorát is.

talántudoksegíteni 2011.01.08. 15:00:22

Azt ne felejtsétek el a Diego üzlet kapcsán,hogy az utolsó részletet nem mi fizettük hanem a wolfs!Kb 5 milla....azaz vettük 24-ért,kifizettünk 20-at,kaptunk érte 15-öt-ami reális mert beégett nálunk!!!

Ismeretlen_122894 2011.01.08. 15:18:43

nekem kezd körvonalazódni az elképzelés, de lehet, hogy csak könnyen megvezethető vagyok :) (és sokakkal ellentétben, nekem tetszik marotta munkája) 1. észleltük, hogy a befejetző csatáraink impotensek, és így nem lesz bl hely, ezért kell valaki most télen, aki beválHAT - Luca Toni, az üzlet nem olyan rossz, ha bejön, jó, ha nem, akkor sem vagyunk sokkal kijjebb, mint nélküle ár-érték arányban nem volt ez egy rossz bolt! 2. nem számoltunk Q sérülésével, így most kiváncsi vagyok, hogy erre hogyan reagálunk, forlan nem rossz, de a kora miatt a 15 misi, hát, nem tudom... és hogy miért vagyok megelégedve marottával? látszik, hogy nem akarunk vagy nem tudunk sokat költeni, így a világklasszis igazolásokkal nem is számolhatunk, marad tehát a körülményekhez képest legjobb lehetőség. pl.: Toni + a kölcsönzés - ami jó, mert ha bejön a játékos, akkor megvehetjük, ha nem, akkor meg mehet vissza. akire eddig költöttünk, storari, krasic, bonu, beváltak! srácok! csapatépítés folyik, ami nem úgy megy, hogy veszek 200 misiért 8 jó játékost, hanem úgy, hogy szépen lassan alapozunk, betonozunk, majd falat húzunk, befedjük tetővel, kifestjük, végül berendezzük, és miközben lakunk benne, szépen karbantartjuk. lehet velem vitatkozni! :))))

g3ronymo 2011.01.08. 15:21:21

isten óvjon minket attól, hogy leigazoljuk forlant!

Krasic27 2011.01.08. 15:38:11

Miért mi a bajod forlannal g9ronymo? Én biztos vagyok benne hogy ha forlan idejönne meglenne a bl helyezés , sőt még a bl-ben is tudná segíteni a csapatot a továbbjutásokban , azért ő még olyan aki eltud dönteni egy meccset , és eléggé gólérzékeny , kora ellenére jó focista még mindig Én nagyon örülnék neki ha télen 15ért nálunk kötne ki!

bob920 2011.01.08. 15:45:53

Méghogynem apótlására érkezett,kamu ez az ember és vicc embereket hoz ide.. Még mindig nem értem miért nem lehetett megvásárolni Cácerest,Candrevat? Helyette van egy játékosunk akit kb 3 szor volt pályán.. (Martinez) .. És most kellene a szélsővédő,és középpályás is a csapatba bőven,támadókról nem beszélve. Tonival nincs megoldva semmi sem..

Ismeretlen_152362 2011.01.08. 16:18:03

én személy szerint regularjohn-nal értek egyet. annyit még hozzátennék, hogy szerintem ha valakiért pénzt adna a csapat, akkor az nem 1 32-33 éves csatár lenne, aki nem rossz játékos, de akkor inkább egy fiatal játékosért kellene pénzt adni. ha viszont tényleg nincs pénz, akkor esetleg a fiatalokkal is meg kellene próbálkozni, ha már mi akarunk lenni az olasz barca....

Bianconeri 2011.01.08. 16:19:18

Nekem kicsit olyan érzésem van mint tavaly...Akkor is csatár kellett, erre jött Paolucci, ellenben az Inter ingyen megszerezte a szerződését felbontó Pandevet. Idén Cassano volt ingyen megszerezhető és elvitte a Milan, nekünk meg maradt Toni... Remélem ezzel nem csak a sz*rnak adtunk egy jó nagy pofont és nem az lesz a végkifejlet, mint tavaly!

Ismeretlen_108746 2011.01.08. 16:24:59

@Bianconeri: Nekem is pont Paolucci esete jutott eszembe Toni kapcsán, s már akartam is írni, de egészen egyszerűen nem tudtam felidézni a nevét szerencsétlennek... :-)

Lakatos Di Natale 2011.01.08. 16:31:28

Szerintem meg kellene lépni Buffon eladását. Storari nagyon bevált igazolást, pont a Parma ellen néztem két gól előtt is hatalmasat védett gyakorlatilag már azokból is találat esetett volna, nézzétek majd meg a meccs összefoglalóját. Ráadásul ezeket a labdákat kifelé is paskolta szóval mintaszerű védések. Szerintem Ő remek képességű kapus, Manninger pedig kitűnő tartalék. Nincs arra szükség h három ilyen képességű kapus közül kettő főleg csak vegetáljon. Buffonon nyerető lenne legrosszabb esetben 20-25 milla....Azért azt kiegészítve lehetne hozni egy minőségi csatárt Q helyére(mondjuk Forlan) és még egy szélsőt is a bal oldalra

TGyuri007 2011.01.08. 16:31:44

Tényleg ám, én már el is felejtettem azt a gyereket...de tényleg tök ugyanaz a kettő szituáció...paff... Valaki tudja mi van azzal a kölökkel? Focizik még egyáltalán? :Pxd

Ismeretlen_122894 2011.01.08. 16:35:05

azt azért hozzátetszem, hogy cassano sem befejező csatár...és mivel marotta is és delneri is ismeri a sampból, szerintem el tudták dönteni, hogy kell-e ide. amúgy is egy nagyképű hisztis játékos, nem feltétlenül kell egy ilyen mentalitású, bár kétség kívül jó játékos paolucci :) jót mosolyogtam most ezen, max 2szer ha játszhatott...és van az a másik, akit visszahozhatnánk, aki olyan nagy tehetségnek volt kikiáltva, immobile, vagy ki... :)

Diego2889 2011.01.08. 16:45:00

ha még itt lenne a kis Atomhangyánk, sztem csatárként is megállná a helyét, de hát nekünk ő nem kellett és vettünk 1 szenzációs Martinezt!!! Gratulálok

Drughi Di Bianconeri 2011.01.08. 18:08:38

persze, h. nem a pótlására...Quagliarella virtuóz ,mélyebbről induló trequartista-típus...Toni meg afféle 16os környékénél sétálgató lesipuskás...de legalább a helyzetei nagy részét gólra váltja...kérdés, h. ki lesz az, aki ebben segíti Őt...mert hogy nem Del Piero az biztos,legalábbis nagyon meglepődnék,ha Capitanonk pont most támadna újra fel, olyan szinten,h. fél éven keresztül bírja a strapát,és folyamatos játékban legyen. a megoldás: kell 1 csatár-nem újdonság- , felmerült Forlán neve,akit én nagyon sokra tartok,már a Villareal-os éveiben nagyon bírtam,és noha nyáron hangoztattam,h. mélységesen örülnék,ha idehoznánk,nem biztos,h. Ő a megoldás,hiszen 31 éves;a másik meg,h. az Athlético úgy sem engedné el, meg aztán Ő sem hagyná ott Madridot...azzal együtt, hogy ha Quagliarella-t a sérülése ellenére a szezon végén leigazoljuk (amit nagyon remélek,mert itt nálunk elkezdte élete formáját futni,és pont a csúcs előtt sérül le szegény :S), akkor szenzációs lenne Forlán érkezése,hiszen van 1 posztra 2 zsenink,meg Quagliarella-nk; és ilyen hátszéllel csak tud valamit kezdeni Toni... Azzal együtt szerintem a legideálisabb megoldás Giuseppe Rossi lenne, mert:23éves , olyan poszton játszik,mint ami nekünk kell, szerintem viszonylag olcsón meg lehetne szerezni , és ami a legfontosabb nagyon jó játékos, igazi vezér-egyéniség...nem hiába tartózkodik a kis sárga tengeralattjáró az élmezőnyben Spanyolországban, ebben Rossinak van a legnagyobb szerepe, meg hát a nagy nacionalizmusát élő vezetőségnek is eszébe juthatna, ha már ennyire olaszosítani akar... Mindezt figyelembe véve, akármelyik opció is lesz, Giovincot vissza kell hozni...eleve el sem kellett volna őt engedni, hanem játszatni, szélen, vagy csatárként...de láthattuk,h. milyen jó is...

Tony 2011.01.08. 18:09:07

Iaquinta és Amauri egyszerre távozzon nyáron,ha Toni jön tényleg lehet ezzel számolni végre,mert az a két ember 1 vicc,igaz a mostani Toni is közel van ehhez a szinthez,de benne legalább van klasszis véna és talán még 34 évesen is könnyebben bepattannak róla a labdák,mint a másik 2 majomról. De mivel jelenleg Q nincs,Jaki nincs,Amauri olyan mintha nem lenne,DP már komolytalan,így én is érzek abban valamit,hogy talán még érkezik valaki januárban. Mert ez a támadósor jelenleg nem üti meg még 1 középcsapat szintjét sem.

Bianconeri 2011.01.08. 19:14:47

@Apuleius: Ne tudd meg h én meddig gondolkodtam azon h is hívták:D Végül az egyik oldalon találtam meg nagy nehezen h Paolucci volt a mi tavalyi "megmentőnk". Tényleg remélem h jön még valaki, mert Q sérülését és a Dzekos dolgot is csak emésztgetem... @TGyuri007: KÖZÖS TULAJDONBAN LÉVŐ JÁTÉKOSOK:Michele Paolucci Siena (megújított szerződés) ezt találtam róla egy másik oldalon, de azt nem tudom h játszik-e egyáltalán.

Ismeretlen_150170 2011.01.08. 19:39:48

Toni miatt én nem aggódnék pár hét és úgyis lesérűl! Gondolom kölcsönvesszük még Inzaghit meg visszahozzuk a drogos Mutut aztán "dógozzá" Del Neri, Marotta is vért ízzad hogy idecsábítsa a világklasszisokat! Egy ideig hanyagolni kellene a Juventus nevet amíg így szerencsétlenkedünk mert csak tönkre teszik, a Juventus Tribute az sokkal jobban illene a jelenlegi helyzetre, mert ez nem az igazi Juventus!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása