Marchisio elkötelezte magát a Juventushoz

Claudio Marchisio, a Bianconeri fiatal középpályása, örök hűségéről tett fogadalmat a körülötte egyre inkább növekvő találgatások közepette. Marchisio a szerződése megújítása előtt áll, azonban felreppentek olyan hírek, amelyek szerint elhagyhatja Torinót, annak ellenére, hogy itt született és itt kezdte meg pályafutását.

Az Il Il Corriere dello Sport-nak egy interjú keretében a következőket nyilatkozta:

"Elégedett vagyok azzal, hogy már több éve ennek a klubnak a szolgálatában állhatok és nem szükséges sietni a szerződés meghosszabbításával."

" Azt hiszem az én hibám, hogy kicsit túl sokat beszéltünk erről a nyáron. Most megvárom, míg nyugodtan tudunk beszélni a hosszabbítással kapcsolatban, s tudatában vagyok annak, hogy a Juve bízik bennem és én örökre itt akarok maradni!"

"Az ügynökömmel valóban elváltak útjaink, de nem neheztelünk egymásra. Igazából, szeretnék neki köszönetet mondani mindazért, amit értem tett, hogy segített az előrejutásban és segített megérteni nagyon sok dolgot ezen a világon."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr294653150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bianconeri 2010.11.12. 16:29:03

Üdv! Nem kötekedni akarok, de -> hogy már töbkell b éve ennek(-kell) -> a szolgálataiban állhatok (sztem szolgálatában állhatok) -> míg nyugodtan s tudunk beszélni (-s) Amúgy a cikkhez annyit h jó h marad és remélem jól fog teljesíteni.

Torinojuve 2010.11.12. 16:49:02

Google fordító?:D :D :D

hihetetlen 2010.11.12. 16:58:49

istenem ez nem igaz, nem értem mi ebbe nektek a jo hogy mindig a helyesirásban szurjuk ki a hibájat,egyszerüen nem értem.A cikk lenne a lényeg sztemé és sztem igy is meglehet érteni.Hát emberek vagyunk mindneki hibázhat, de legyen most erröl is jo vitaforum ugy mint szokott :)

Bianconeri 2010.11.12. 17:19:02

Kedves Hihetetlen! Mindössze csak jóindulatból szóltam. Egyébként meg úgy gondolom h normális stílusban tettem. Én kérek elnézést érte... Vitafórum lezárva...

Ismeretlen_171940 2010.11.12. 17:26:21

Annyit kéne tenni, hogy egyszerűen be kell szúrni wordbe, de van firefoxra is helyesírás ellenőrző. De több hiba is van benne. Azért köszi a postot, örülök, hogy hosszabbít. Hihetetlen: Azért alapvető elvárás szerintem, hogy valaki tudjon helyesen írni, ráadásul ha valaki érettségi előtt áll ott nagyon nem árt, ha valaki tisztában van a nyelvtani szabályokkal.

zsigadani 2010.11.12. 18:26:30

Én jó helyesíró vagyok de leszarom a helyesírási hibákat. csak örülök hogy a legfrisseb híreket kapjuk minden nap. :)

Ismeretlen_74763 2010.11.12. 18:31:53

Köszönjük az észrevételeket, most már foglalkozzunk Marcival :)

Ismeretlen_102246 2010.11.12. 20:42:27

Ez már az egy évvel ezelőtti Marchisio... nyilatkozatában is. Nagyon helyes egyébként, hogy maradni akar. Szükségünk van ilyen kinevelt fiatal játékosokra, akik ilyen jól teljesítenek és átvehetik az öregektől a helyet. Nem mellesleg 6-7 éves kora óta Juventino. Ez sem éppen mindennapi dolog.

Ismeretlen_149053 2010.11.12. 20:43:17

Én szeretem Marchisiot, mert látszik rajta, hogy küzd és egy igazi Juventino. De nem tartom egy szuper tehetségnek, mint itt egyesek. A jelenlegi játékos keretünkben ( sajnos) átlag felet van, de nálam hosszú távon inkább egy jó kiegészítő joker ember lehetne. Ráadásul már 24 éves, ami azért nem is annyira fiatal, hogy még sokat változzon. Ezért ha valaki véletlenül nagyon sokat ajánlana érte ( mu-s pletyka szerintem erős) akkor én azt sem tartanám eretnekségnek ha eladnánk. Persze ha nincsenek irreális követelései akkor maradjon.

Arnijuve 2010.11.12. 20:57:54

sztem jó dolog hogy ilyenket nyilatkozik és persze hogy maradni akar...fejlődő csapatban van és ő az egyik biztos pont...a középpálya bármely részén képes bizonyítani....nem egy sztár középpályás de nemis kell annak lennie hogy jó legyen...átlagosnak nem mondanám mert télleg képes sokszor a váratlan húzásokra is...volt neki is egy rossz időszaka tavaly az inter elleni meccs után( konkrétan az egész csapatnak rossz időszaka volt ) de mostmár kezd megint jól teljesíteni:)

Ismeretlen_171792 2010.11.12. 21:08:39

Kedves Torinojuve! Nem, nem google fordító, próbáld ki az milyen, s esetleg utána alkoss véleményt. Mint mondtam, már korábban is, nyugodtan lehet kritizálni a cikkeim, amennyiben ezt normális módon teszik (semmi bajom tehát Bianconeri hsz-vel). Szar napom volt, fáradt vagyok/voltam, de láttam, hogy senki nem rakott be cikket még a fordítók közül, ezért gondoltam, hogy nyűgjeim ellenére is nekilátok. (annak érdekében, hogy a friss cikkeket is olvashassanak az ide látogatók.) Azt viszont kikérem magamnak, hogy nem vagyok tisztában a nyelvtani szabályokkal, helyesírással, még ha ez a cikk az ellenkezőjét is bizonyítja....Tessék elolvasni az eddig általam írt fordításokat... RobertS

juveen 2010.11.12. 21:34:30

Ő valami Gattuso féle lehet nekünk..ő sem akkora játékos,de fontos a "motor" egy csapatban. Ő lehetne az!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása