Del Piero újabb mérföldköve

178 gól a Serie A-ban, akárcsak Giampiero Boniperti. Alessandro Del Piero a Lecce elleni góljával újabb mérföldkövet ért el a pályafutásában.

del piero

"Boldog vagyok. A bajnokságban már 5 hónapja nem szereztem gólt, igaz ebben benne van a nyár is, de ez a gól egy szép mérkőzésen érkezett meg. Elégedett vagyok, mivel egy olyan legendás játékosról van szó, mint Boniperti, akit a szurkolók a szívükbe zártak, ezért büszke vagyok erre. Vajon meg tudom-e dönteni a rekordját? Ő mindig is azt mondta, hogy örülne, ha én lennék az, aki túlszárnyalja. Fel fogom hívni, és megkérdezem erről, de biztos vagyok, hogy örülni fog, mikor megtörténik."

Egy újabb rekordbeállítás. De mi a titok?

"Mindig ki kell tűznöd egy célt magad elé, elszántan és lelkesen kell dolgoznod, ameddig élvezed, hogy teljességgel átéld ezt a "foglalkozást". Mindig is többet tettem ezért, és ameddig a lábaim és a szenvedélyem kitartanak, boldogan folytatom tovább."

Vajon mennyire segít Andrea Agnelli elnökösködése?

"A család mindig is közel állt hozzánk. Még egyszer John (Elkann), amikor a Serie B-ben szerepeltünk, mondott valamit, amire mindig is emlékezni fogok: 'Büszkék lesztek erre az évre a Serie B-ben.' És igaza volt. Ebben az évben nagyon megváltoztunk, nemcsak a vezetőségben, hanem a technikai stáb is, tovább az orvosi stáb, valamint 10 játékos érkezett... Még mindig nehéz időszakon megyünk át, de erőt és biztonságot nyújt számunkra, hogy Andrea a közelünkben van."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr524653063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_135937 2010.10.18. 13:03:51

Gratula Alexnek, nagyon szép gólt lőtt! A részletes összefoglaló alapján Hajamuri és Pepe nem igazán örültek a góljának, ezt szar volt látni.

Tony 2010.10.18. 14:36:58

Del Piero-t még 36 évesen sem lehet összemérni a többi támadónkkal,ez a gól is olyan volt,amire azt mondja az ember,na igen ez 1 klasszis csatárteljesítmény. Megnéztem volna Amagyurit mit kezd a Krasictól kapott labdával... Remélem jó sok ehhez hasonló gyönyörű góllal kápráztat még el minket.

Ismeretlen_152362 2010.10.18. 16:43:24

először is gratula a capitanonak!! nem kis teljesítmény és 1 szép karrier megkoronázása lenne, ha még legalább 1 gólt lőnne, de én a legjobban annak örülnék, ha még vagy 22-t lőne! amauri pedig persze, hogy nem örült a gólnak, elvégre az egész középpálya tömte labdákkal és ennek ellenére sem tudott gólt lőni. volt 1 momentum a meccsen, ami nekem nem tetszett vele kapcsolatban: 25 méterre volt kb. a kaputól, passzolhatott volna q-nak, de ő inkább bevitte 3 védő közé, ahol természetesen szerelték. ezt azzal tudom csak magyarázni, hogy annyira gólt akar már lőni, hogy ha neki nem sikerül, akkor más se lőjön. persze lehet, hogy rosszul látom.

juveen 2010.10.18. 19:51:37

Hát igen..Alex papára nagyon nehéz jelzőt találni! Sőt lehetetlen..de ha egyszer sikerül,közlöm veletek is. Ő a mi legendánk,ikonunk,húzóemberünk,(még mindig)ő valahol az istenek felett jár az én szememben..Egy imperátor! Nagyon büszke vagyok rá,és hogy itt játszik velünk-nekünk..mint játékos,és mint ember is példamutató! Sosem hagyott cserben minket,és szerintem ő mindig ezért a csapatért fog dolgozni. Csakis a legjobbakat kívánhatom neki! És természetesen azt,hogy ez a rekord az ő nevéhez fűződjön!

Juveadam 2010.10.19. 00:42:12

Grat Alexnek! Amúgy meg én végignéztem a meccset és Amaurit nem nagyon tömték labdával nem volt akkora helyzete mint pl amit Q kihagyott. Tényleg nem megy neki egyenlőre a játék de most az is elég volt hogy 1-2 védőt lekötött meg kiugratta Krasicot ami után Q befejelte a 3.-at. Szerintem ha a csapatnak menni fog akkor ő is belejön idővel és tud ő jól játszani ne aggódjatok.

devil-z 2010.10.19. 11:01:30

Gratulálok neki, fantasztikus teljesítmény egy fantasztikus embertől: youtube.com/watch?v=AaQJTFxF7fw Természetesen Krasic passzolta neki a labdát, és ő is volt az első aki a nyakába ugrott.

csakakriston 2010.10.19. 16:22:03

nem kérdés, h Alex minden idők játékosa. büszke vagyok rá, h láthattam élőben is...minden rekordot megérdemel és még egy éves szerződést is.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása