De Ceglie: "A Juve megtalálta a személyiségét"

Paolo De Ceglie felépült az Inter ellen összeszedett izomsérüléséből, és már készen is áll a következő megmérettetésre.

de ceglie

"Köszönöm, jól vagyok, már ismét a csapattal edzek, és azt kell, hogy mondjam, teljesen felépültem. A következő meccsen az elmúlt két meccsen látott Juvét kell prezentálnunk, amely a megfelelő hozzáállással játszott" - mondta a védő a Juventus Channelen.

A csapat a Cagliari elleni meccs óta egyértelmű fejlődési jeleket adott.

"Megtaláltuk a személyiségünket, és azt hiszem, ez a legfontosabb. Véleményem szerint ez egy versenyképes Juve, mely minden fronton harcban fog állni."

A válogatott meccsek miatti szünetben nyilvánvaló, hogy előkerül Paolo gondolataiban is a válogatottság.

"Juventus-játékos vagyok, így egyértelmű, hogy ez az álmom. Ugyanakkor nagyon jól tudom, ahhoz, hogy ez az álmom valóra váljon, jó teljesítményt kell nyújtanom, de mindenek felett el kell érnünk a csapat elé kitűzött célokat."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr664653027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102194 2010.10.09. 08:13:28

Én nagyon örültem amikor a City ellen végre lecserélte a mester, mert úgy forgották ott össze-vissza mint a szélkakas....... Tartom a véleményem, az egyik leggyengébb láncszem ebben a juvéban!

Ismeretlen_114321 2010.10.09. 10:38:03

Az egyik leggyengébb, de az Inter ellen elég jó teljesítményt nyújtott, sokszor tisztázott a beadásoknál, jókor volt jó helyen. Előre sem kellett mennie, így nem maradt le az Inter kontrákról. Nagyon passzolt hozzá az a taktika, hogy a milánói támadásoknál 6 tagú fal álljon fel a kék-feketék előtt, így kevesebb hibát tudott véteni egy-az-egyben. És hozzáteszem, ez most nem egy védőbeszéd a részemről, soha nem kedveltem a srácot, még a Milan elleni 4-2 alkalmával sem, de nem tartom lehetetlennek, hogy fejlődik Del Neri alatt. Ettől függetlenül télen, de legkésőbb nyáron kell szereznünk egy jó bal bekket, és a jobb oldalra sem ártana, Motta elég változó teljesítményt nyújt.

babo410 2010.10.09. 10:38:20

Én meg azt mondom a védelemben nem jó, védekezni nem tud. De mikor Ranierinél egyszer vagy kétszer elől kapott helyet, akkor sztem nem volt rossz. Meg kéne nézni mit tud elől. ha ott jó, akkor játszo szélső kp-t és ne védőt. Ha meg nem hajlandó elől játszani, el kell adni. még cserének is jobbat tudnánk hozni. De akár, ha hozunk vkit aki nagyon jó balszélső, akkor Traoré is lehet akár csere. Pláne, ha ilyen sérülékeny. Mondjuk nem tom mennyire sérülékeny Traoré, de az azért jó dolog, hogy be se tudott mutatkozni, és már sérülést is szenvedett. Én remélem ha felépül azért bizonyítja, hogy nem véletlenből került ide! DC meg vagy elől próbálkozzon, vagy sehol. Sztem gyenge védekezésben. Mondjuk Del Nerinél még fejlődhet, de akkora fejlődésre nem látok esélyt, hogy akár a BL-ben mikor esetleg a Chelsea, Man. United, Barca, stb. csapatokkal találkozunk, akkor ő elég legyen. Messi, Xavi, Lampard, Malouda simán leforogna róla. Mondjuk egy Anelka nem biztos, de a többiek tuti. Én nem ragaszkodom hozzá. Habár mikor felkerült bíztam benne. Lehet ha kölcsönadtuk volna 1-2 évre, és nem Molinaro mögött szinte 0 lehetőséggel jegeljük a padon, akkor lehetett volna vmi belőle.

joexavi 2010.10.09. 11:03:28

Az az igazság h egy komoly európai csapatnak alap az h legalább egy szélső védője megfelelően tudja támogatni a támadásokat...szerintem nekünk Zambrotta óta nincs megfelelő emberünk erre...a jelen keretből talán Salihamidzic lenne a legrátermettebb(kár h már vagy 80 éves)...Apropó.:hova tünt Sali?...nem mintha hiányozna annyira...Üdv mindenkinek!

Thomas · http://athletic.club.hu 2010.10.09. 13:20:48

Ehhez csak egy vmt fűznék hozzá: Federico Balzaretti -tudja mi az, hogy Juve mezben játszani, aszerinti felelősséggel -könnyen beilleszkedne korábbi klubjába -rutinosnak mondható -elérhető áron megvehető

tudojuve 2010.10.09. 17:43:01

De Ceglie véleményem szerint nem védő hanem középpályás. Sok jó játékos jutott már hasonló sorsa...pl.: cicinho vagy jankulovski. Ők sem védők, mégis ott játszatták őket. El is tűntek a süllyesztőben. Ez a De Ceglie nem egy hűű de nagy játékos, de én lehetőséget adnák neki a középpálya baloldalán. Balzaretti? azt sem értem miért adtuk el...az érte kapott pénzből kit vettünk? Molinarot. Én támogatnám a visszajövetelét.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása