A Juve végleg megszerezné Aquilanit

A Juventus csapata megpróbálna hasznot húzni a Liverpool pénzügyi problémáiból, és már januárban véglegesíteni akarják Alberto Aquilani átigazolását 10 millió angol font (11,5 millió euró) ellenében, állítja a Daily Mail.

A korábbi Roma-játékos jelenleg kölcsönben szerepel a Bianconerinél az első, szörnyen sikerült, liverpooli szezonját követően.

A Juventus állítólag 10 millió font körülre szeretné levinni az olasz középpályásért fizetendő összeget, amibe a Liverpool akár bele is mehet, hiszen nem ragaszkodnak a játékoshoz.

Pletykálnak még egy liverpooli játékos esetleges Torinóba költözéséről, aki nem más lenne, mint Glen Johnson, de csak abban az esetben, hogyha nem sikerülne megszerezni az Ajaxtól Gregory van der Wielt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr304653025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Victor90 2010.10.07. 18:29:58

Héjjj lassan a testel!Nehogy megsérüljön még a hónapba,Aquilani esetében nagyon óvatosnak kell lennünk!Jobbhátvéd posztra Wiel?Nagyon jó lenne,de én jobban örülnék Johnson-nak!

zsigadani 2010.10.07. 18:46:45

Wiel sztem kiváló lenne. nagyon jó az a gyerek és nagyon gyors is. Én má megvettem az új fifában :) valamint Lukakut is megvettem már és baromi gyors az a csávó. Ja meg Suarezt is megvettem és ő is baromi jó. sztem hanyagolni kéne benzemát és vagy Suarezt vagy Lukakut megvenni! Nagyon kellene egy jó gyors csatár és ők gyorsak és technikásak is. sztem közülük kéne választani mert benzema lassab is mint ők meg ott van torres is de ő meg annyira sérülékeny hogy nqagyon. Suarez vagy Lukaku! De elsődleges cél Wiel vagy valaki más a védelem széléere!

Arnijuve 2010.10.07. 18:59:57

hát én azért örülnék aquillaninak! egyenlőre úgyérzem hogy talán(ne kiabáljuk el) nemfog annyit sérült lenni. és remélem hogy fomrába jön mert annó a rómában a legjobb játékos volt és akkor kellett volna megvennünk.....de egyébként nem egy rossz húzás a félszemű gurunktól ha megszerzi már januárban főleg ennyiért...sztem mindegy kijön szélsőhátvédnek mert bárki erősítést jelent oda... zsigadaninak: ez nem fifa!!! én pl saját magamat is megcsináltam fifában! és nagyon jó vagyok !ergó megkellene vennie engem a juventusnak? bocs ha megsértettelek ezzel de télleg semmi értelme az ilyen kommenteknek amik arról szólnak hogy a fifában ki a király..nagyon szeretek játszani énis mert ott legalább már a helyén van a hőn szeretett juventusunk..... egyébként télleg jó játékosok akiket felsoroltál de még csak nemis realitás közeli feltevés az hogy nálunk játszanak...

babo410 2010.10.07. 19:13:25

Mondjuk Glen Johnson se meg Wiel se lenne rossz, de én előbb megnézném mit nyújt Traoré. Habár lehet ők másik oldalon vannak? És én amondó vok, hogy balon ha Traoré beválik, akkor Grygeraval, mert ott jó volt, és cserének elmegy, megoldhatnák. És akkor jobbon meg Motta cserének jó, habár meg kéne neki nagyon tanitani, hogyha előlre jön, akkor vissza is tudjon érni, mert ha ő játszik, lyuk van jobb szélen. Oda kéne vki, Balon esetleg Traoré bevállhat, és akkor cserének Grygera jó lehet. Inter ellen is volt pár szép mentése, amiből gólt kaphattunk volna! És amondó vok, ha csak januárig nem lesz nagyon sokat sérült Aquilani, akkor mindenképpen kell ide. Romaban jó volt, és mikor volt, akkor a Roma nem volt rossz csapat! Meg akkor tényleg az egyik legjobb volt. Angliában meg szinte nem is játszott, és angol foci lehet nem passzol hozzá. Én megvenném őt is. Meg jobbra nagyon kell vki. Mondjuk Rinaudo annyira nem volt rossz, de sokat meg ugye nem láttunk belőle. Én Mottat se tartanám olyan rossznak, csak ugye folyton előlragad, és a posztján nagy lukak vannak. Ha ezen tud javítani ő se lesz rossz! De BL-re azért kell egy Wiel, vagy Johnson oda. Pláne hogy ha Grygera másik oldalra kerül, mert akkor egyedül lesz Motta jobbon.

juvem 2010.10.07. 19:27:22

zsigadani azért egy játék nem tükrözi teljesen a valóságot:)

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 19:36:06

Nagyon vártam már ezt a hírt. A valódi ára 40-50 millió körül mozog, hihetetlen nagy tehetség, minden követ meg kell mozgatni a leigazolásához. Még véletlenül se várjunk nyárig, vegyük meg télen, hátha tavasszal eltörik a lába, vagy elszakad a térdszalagja, vagy megcsípi egy szúnyog. Fantasztikus húzás lenne már januárban megvenni ezt a tehetséges fiatal játékost.

Victor90 2010.10.07. 19:37:03

Wiel-t és Johnson-t már januárba leigazolnánk, nem??Ez azt jelenti,hogy a vezetőségünk is rájött,hogy igazolni kell a jobbhátvéd posztra 1 minőségi játékost,(Motta-ba gondolom csalódnak az eddigi teljesítményébe+Grygera sem minőség már évek- óta).....

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 19:56:13

mmartin91: Igazad van! Teljes mértékben! Hozzuk vissza Diego-t! Ő nagyon nagy játékos volt a Juventusban! És vegyük meg a fél City-t mert ugye ők a csúcs!

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 20:00:35

epaska: így van, Diego nagyon nagy játékos, ezen nincs mit vitázni. Mondjuk a fél City-t elég nehéz volna megvenni, mivel inkább ők vennének meg minket kilóra, bár nem nagyon hiszem, hogy van olyan játékos a keretünkben, akik jelen pillanatban komoly erősítést jelentenének számukra.

zsigadani 2010.10.07. 20:00:44

Gondoltam hogy le fog hurrogni mindenki. Akkor is jó játékosok amiket felsoroltam és nem vagyok hülye hogy tudjam hogy az élet nem fifa. egyáltalán nem vagyok fifakirály csak elmondtam a véleményemet egy-két játékosról. egyébként meg tudtommal ez egy olyan blog ahová akármit és akárhova lehet írni vagy nem? Bocs ha megsértettem egy-két embert! Forza juve!!!!

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 20:05:05

mmartin91: Hidd el van. Gianluigi Buffon, Milos Krasic, Giorgio Chiellini... És nekik nincs egy Alessandro Del Piero-juk!:)

adams 2010.10.07. 20:07:45

mmartin megint bebizonyítottad fiam hogy hülye vagy a focihoz ,már sokadjára! bravo, diego egy jó játékos de nem ment neki itt ,sok olyan játékos van akinek nem ment már olaszországba! hiába jó... te visszahoznád molinarot is igaz??? 10milliót Aquilani simán megér, pár éve ahogy írtad 30-40milliós játékosnak tartották ,és nagy fogás lenne ha most ennyiért ide jönne ,nézzük csak a vak martinez mennyi volt , a nagyon gyenge amauri mennyi volt ehhez képest egy tehetséges olasz fiatal megér ennyit !

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 20:08:24

epaska: Buffon nem véd, ő egy szezonban 10 meccsnél többet nem hajlandó játszani, így ő eleve kilőve. Krasic ide akart jönni, még él benne a bizonyítási vágy, s a Serie A nem a Premier League. Chiellini mondjuk jó példa volt, neki már régen nem itt kéne játszania. Del Pieronk meg lassan nekünk sem lesz. Az Aquilani gyerekre kéne valahogy lecsapniuk. Úgyis jól játszott a PL-ben.

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 20:12:25

adams: köszönöm szépen a kedves szavakat, örülök hogy sikerült ilyen kulturált módon leírni a véleményed, igazán okos, értelmes ember vagy. Amúgy pontosan, nézzük csak a vak Martinez mennyi volt, nézzük meg hogy Diego mennyi volt. Ezek alapján ugye nem gondolod, hogy az évi 10 meccsével Aquilani ért valaha 30-40 milliót. Liverpool-ban azóta is nézelődnek, hogy ki volt ez a szerencsétlen, töketlen olasz gyerek, akiről mindenki beharangozta, hogy jobb mint Xabi Alonso.

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 20:14:35

mmartin91: Hagyjuk. Diego is jól nyomta a Serie A-ban... (1-1) És azért a nagy PL-es védőket ügyesen forgatta ez a szerb csávó.:)

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 20:20:37

epaska: ok, rendben van, hagyjuk. Persze azért vissza lehetne vezetni, hogy Diego milyen csapatba érkezett vagy inkább milyen "edzőnek" a keze alá, és hogy Aquilani hova ment. De valóban hagyjuk, most már lényegtelen.

tataboy 2010.10.07. 20:25:26

Néhányan jobban tennék ha megtartanák saját maguknak a véleményüket,mert nagyon lejön a megnyilvánulásaikból hogy nem Juventus szurkolók hanem csak nagyon értenek a focihoz és sztárolnak olyan csapatokat akik a picsába sincsenek a nagy Juventushoz képest, bár az tény és való hogy tele vannak pénzzel csak hát ki tudja meddig lásd Liverpool! Voltak itt már nagy focisták akiket eladtak pl.:Henry,meg jöttek olyanok is akik senkik voltak előtte és sztárok lettek vagy éppen jó csapat emberek!

4Evorg 2010.10.07. 20:31:41

Várni kellene nyárig szerintem is, nehogy befürödjünk vele. Más: Rájöttem, hogy mmartin egy nagyon "inteligens"(vírushoz mérten inteligens, nem emberhez) inter-vírus. Kellene valami mmartin szűrő, vagy Anti-martin 2010.

tataboy 2010.10.07. 20:34:13

4Evorg, nagyon jót nevettem!!! :))

Ismeretlen_102194 2010.10.07. 20:48:09

Még csak most vesszük meg???Neeeeee Már régen meg kellett volna vásárolni 40-50milláért kb. 5+4ó5 év opcióval, ő egy zseni!Kell!!!Hiába na, Marotta nem lógatja a lábát!Ismét egy kitűnő igazolás, de miért csak most???;)

Ismeretlen_147985 2010.10.07. 20:50:41

4Evorg: nincs miért észrevennem magam. Tudod írhatok akármit, abba úgyis beleköt valaki. Te, vagy más, tulajdonképpen teljesen mindegy. A stílusomon felesleges lenne változtatni, én nem szeretem a körítést vagy a mellébeszélést. Ha egy játékosról van véleményem, azt kerek perec leírom, nincs értelme szépíteni. Ha sztem speciel Aquilani játéka egy kalap szarral egyenlő, akkor nincs értelme úgy fogalmazni, hogy nagyon gyenge vagy nem olyan jó. Persze tudom, hogy nem csak erre a témára céloztál.

4Evorg 2010.10.07. 20:52:47

asveed! Tiszteletben tartom a véleményedet, és ne vedd kötekedésnek. Normális választ várok tőled. De ezen véleményedet miért nem lehet pl. így kifejteni?: "Aquilani egy szar játékos, akinek a Liverpoolban töltött szezonja pocsék volt, mivel állandóan sérülések hátráltatják, porcelánlábú, igazán nem érné meg leigazolni, tehát ne igazoljuk le." Miért kell már-nár túlontúl ironizálni?? Úgy látom mmartin stílusa fertőző. És nem vitát akarok szítani, csak fura egy-egy megnyilvánulás.

Diego2889 2010.10.07. 21:00:20

mmartin91: ne foglalkozzál velük:) mindenkinek meg van a saját véleménye ezt mért nem lehet elfogadni nem tudom.

Ismeretlen_126209 2010.10.07. 21:06:43

Mindenki mmartin91-et basztatja, hogy ilyen hülye meg amolyan! Ehhez képest ő legalább értelmes hozzászólásokat ír,(reális érveket hoz fel az állítása mellett.) nem úgy mint egyesek... Bár sokszor én sem értek vele egyet.:) De nem kezdem el minősíteni őt. Nekem semmi kétségem afelől, hogy Juve drukker-e vagy nem. Az! Ha nem az lenne, nem szórakozna itt ilyen 4Evorg félékkel.

devil-z 2010.10.07. 21:08:20

Aquilani mellett egyetlen érv szól, de az elég meggyőző a mi kis félistenünknek: olasz. Egyáltalán nem ragaszkodom hozzá, eddig sem voltam elájulva tőle, az itt mutatott eddigi produkciója pedig kifejezetten kiábrándító. Csak úgy mint a többi Marotta-féle csodálatos igazolás (persze Krasic kivétel, de őt nem a félisten hozta ide, hanem maga könyörögte ki)

kdavid86 2010.10.07. 21:13:18

Szerintem viszont mmartin egy JUVE-vírus. Mert ha valaki elolvassa ezeket a bejegyzéseket, elkezd a JUVÉnak szurkolni, de csakis azért hogy majd a végén jól megírhassák neki hogy nem volt igaza :P

Ismeretlen_125576 2010.10.07. 21:14:37

OFF: Az egy dolog, hogyha valaki nem ért egyet más itteni fórumozóval. Ha valaki véletlenül ironizál, és valaki arra ráugrik, és lehordja mindennek, akkor azzal magát minősíti (szerintem). Ha nem értetek egyet a másik fórumozóval, akkor ne az legyen már, hogy elkezditek ilyen hangnemben szidni az embert, próbáljatok meg kulturáltan válaszolni. Szerintem mindenki szívesebben olvasna egy ironikus hangvételű kommentre egy ugyanilyen hangvételű választ például. Nem értem, hogy miért kell egyből trágárkodni. Ezért arra kérném az itteni fórumozókat, hogy kulturáltan írjanak kommentet, vagy legalábbis próbáljanak meg kulturált hangnemben kommentelni. Már most is jópár kommentet ki kellett törölnöm, mert egyszerűen szégyen volt, hogy ilyeneket ide írnak emberek! Köszönöm a figyelmet, kambuc

Diego2889 2010.10.07. 21:23:52

kambucnak igaza van. már mi is kértük a többieket párszor h legyen már békesség az oldalon.

Ismeretlen_102194 2010.10.07. 21:31:12

4Evorg : -Egyszerű a válaszom : mert ez már vicc!!!Trágárkodni nem akarok, de ha jól megnézed a "nagy" igazolásokat Rinaudo, Martinez és sztem ez a szerencsétlen botlábú is egyenlőre kuka!Minek kellettek ezek???Padra, gyengélkedőre????Ennyi erővel már egy épkézláb játékost is igazolhatott volna ez a .... Na mindegy, természetesen Krasic és Storari és talán még Q kivétel, ők tényleg erősítést jelentenek, de a többi......Kritikán aluli!!!!! Ne legyen igazam de ez a fecske sem fog nálunk sokáig repkedni aztán majd 4-5 milláért eladjuk, persze bukóval....

david 2010.10.07. 21:32:18

aquilaninak még bizonyítania kell, hogy végig tud játszani nagyobb hiányzások nélkül egy szezont. van der wiel nagyon jó erősítés lenne, kedvenc jobbszélső védőm, és nem sokára a legjobb lehet azon a poszton. plusz suarezt is elkéne hozni az ajaxból, előtte is fényes karrier áll. főleg ha a juvéba jönn :D

tataboy 2010.10.07. 21:48:04

asveed, Bonucci????!!!!

4Evorg 2010.10.07. 21:53:00

kambuc igazad van. Én nem csípem mmartint, de kulturáltan nem értek vele egyet. Azt is megértem, hogy emg kell védeni a renegátot, de most őszintén! Tegye fel a kezét, akinek a sorozatos fikázása/ stílusa nem b*ssza a csőrét. Mert OK, egyszer-kétszer még megmosolyogja az ember, de amikor minden postnál ezt olvassa ebben a stílusban ( még ha igaza is van), nagyon idegesítő. És ha azoknak változniuk kell, akik támadják őt, neki is kellene, mert lehet azt mondani, hogy akik támadják csúnyán beszélnek (már aki), de ŐK tudnak örülni egy győzelemnek, egy jó meccsnek,ŐK tudnak bízni a csapatban, ŐK nem csak a negatívumokat veszik észre. És ki merem mondani. mmartin bomlasztja a közösséget. Részemről befejeztem a vitát, csak kambuc hozzászólására szerettem volna reagálni. Ja és asveed én sem azt mondom, hogy Aqua olyan jó pléjah, szerintem félreértettél,de mondom, tiszteletben tartom a véleményed.

Ismeretlen_164215 2010.10.07. 21:53:21

Most vagy én nem tudok olvasni, vagy valóban arról szól a cikk, hogy januárban meg akarják venni Aquilanit. Januárban, ameddig még van nettó kettő és fél hónap. Tehát ha addig történik vele valami, akkor simán ki lehet hátrálni a szerződés aláírása alól. Csak a tárgyilagosság végett.

Victor90 2010.10.07. 21:58:34

Kár vitatkozni!Mindenkinek van véleménye,leírja és kész!Ha valakinek nem jön be mmartin stílusa nyeljen egyet és olvassa a következő kommentet!Igazoljuk le januárba Johnsont,vegyük meg jó áron AA-t,és többet soha ne legyen sérült,Pont!

Roli921 2010.10.07. 22:17:54

Szerintem Diego kurvára beégett nálunk és lehet bárkire fogni de ez tény. Miatta váltottunk szerkezetet nem jött be eladtuk és visszatértünk az egyesek által gyűlölt de mindig sikeres 4-4-2 höz, amibe ugye az isteni Diego nem fér bele. Marottát sokan szidják pedig idén volt 4 jó igazolásunk és ilyen kb 6 éve nem fordult elő egy nyár alatt. Aquilani sinter ellen megmutatta hogy jó játékos, szerintem bőven megér 10 millát. Martinez kb 2 félidőt játszott eddig összesen de mivel kis csapatból jött mindenki szarnak tartja. Nem kéne egy két meccsen megnézni előtte?

Ismeretlen_171940 2010.10.07. 22:24:26

Szerintem meg kell várni, hogy mi lesz nyáron amikor kiderül, hogy kinek mennyire sikerült beilleszkednie. Aquilaninak már nem kell bizonyítania semmit, Ő már le tett az asztalra valamit, a tehetsége meg van ahhoz, hogy meghatározó játékos legyen a csapatban. martinnak valami pszichiáter kéne szerintem a leginkább, vagy valami jó pedagógus, aki rendbe teszi a gondolatait, mert Ő nincs akit szidna, ja de van a Wolfsburg, mert ott aztán sokkal magasabb színvonalon megy a foci, aha persze nekik is inkább hátrány mint előny Diego.

Marco 2010.10.07. 23:27:44

Lehet Mmartin akármilyen őszínte és szókimondó de hogy nem vérbeli juventino az biztos. Inkább ugy mondanám hogy folyton a középpontban akar lenni. Vicces egy gyerek, megnézném egy juventus mezben ahogy ocsárolja a játékosokat miközben a mellette lévő szurkerek meg csak néznének miért vagy akkor juve mezben te szerencsétlen:):):) MERT ÉN KIMONDOM AMIT GONDOLOK ÉS AMIT ÉRZEK:):):) ez nem az a világ ahol kimondható lenne amit gondolsz akkor gyurcsáány meg orbán elküldte volna magát a gecibe és harakirit végeztek volna el ha öszinték lennének na szevasztiok mmartin félék:):)

goku06 2010.10.07. 23:57:16

ha jól emlékszem 18millás opciónk van Aquilanira. Ami természetesen ugyis lejjebb megy, de azért akarja most elhozni, mert nyáron 14-15 milla alatt nem fogja elengedni a 'pool.. ha jó szezont fut azért kér érte sokat, ha rosszat akkor meg ugyse akarjuk megvenni. Én már nyáron is soknak tartottam ezt a 18 millás kivásárlási árat.. Caceres esetében is ez volt.. 12 millás kivásárlási ára volt, ami drága volt ahhoz képest amit tud, de a barca nem engedett belőle, nem tudtunk mit tenni.. Aquilaninál is előfordulhat ugyanez. viszont ha télen letennénk érte a 11,5öt, azt biztos elfogadnák érte.

supeter 2010.10.08. 01:07:33

Aquilani jó játékos, aki évek óta figyeli az olasz focit, az tudhatja. mmartinról meg annyit, hogy mi vagyunk a hülyék, nem ő. mivel én pl folyamatosan vagyok olyan elvetemült, hogy elolvasom a viccesnek, netán okosnak szánt kommentjeit, sőt válaszolok is rá. ő meg csak röhög rajtunk, hogy így felhúzzuk magunkat :)

Ismeretlen_102246 2010.10.08. 10:09:32

10 millió fontot szerintem megérne. Nem gondolom, hogy kukák lennének azok a játékosok, akiket leigazoltunk, bár korábban én is így gondoltam. Azok akik Marotta gyűlöletben szenvednek, azt hiszem minden egyes hírnél azt várják (tudatosan, vagy sem), hogy miként tudnának belekötni a munkájába. Szerintem az előítéletek szemellenzőjét el kellene dobni a fenébe. Aquilani láthatóan sokkal jobban irányít középen, mint Melo-n kívül bármelyik másik kkp-nk. A labdáinak szeme van és kitűnően helyezkedik.

Ismeretlen_147985 2010.10.08. 10:15:00

Marco: ez egy fórum, szóval azt írok le, amit akarok, hiszen pontosan ez az a világ, ahol kimondhatom, amit gondolok. Sanyika1972: "Aquilaninak már nem kell bizonyítania semmit, Ő már le tett az asztalra valamit, a tehetsége meg van ahhoz, hogy meghatározó játékos legyen a csapatban." Egy nagyon egyszerű kérdést szeretnék neked feltenni, hogy biztosan megértsd: Aquilani mit tett le az asztalra, barátom? supeter: tényleg van abban valami, amit írsz.

Ismeretlen_125576 2010.10.08. 10:45:44

goku06: még anno nyáron, mikor biztossá vált, hogy jön kölcsönbe Aquilani, 16 millió eurós végleges árról volt szó (én is ezt írtam meg itt a fórumon), bár lehet, hogy fontban határozták meg, ezért az árfolyamingadozások miatt hol ennyi euró, hol annyi.

supeter 2010.10.08. 11:27:19

történelmi pillanat: mmartinnal egyet értünk vmiben :) ja, azt meg elfelejtettem, hogy wiel tényleg nagyon jó megoldás lenne! ill. igen, majdnem minden épkézláb szélsőhátvéd előrelépés lenne, mert itt tényleg gáz van. és főleg azért, mert a korábbi időkhöz képest - tudom közhely, de így van - nagyon felértékelődött a szélsőhátvédek szerepe. és nagyon de nagyon sokat dobna 2 jó szélső védő => stabilabb védelem, több támogatás a széleknek. Krasic tudna többet befelé húzodni, tudna összejátszani, lenne több területe v. kevesebb ember jutna rá. mert most azért elég ritkán tud értelmes helyzetből megindulni. udine ellen pl voltak előtte területek, ki is osztott 2 gólpasszt, de ez nem lesz mindig így. szóval krasics is emberből van, és félő h előbb utóbb felörlődik abban, h egyedül nekiront 3 védőnek a szélen, és nem segít neki senki hátulról. aztán futás vissza védekezni, mert a jobbhátvéd vélhetően nem tudja egyedül megoldani, ha meg feljönne segíteni mondjuk motta, akkor kollektíven lemaradnak a kontráról - ez így gáz most! azt akartam csak ezzel mondani, h a szélőshátvéd poszt megoldása nem csak a szélsővédekezés problémáit oldaná meg.

devil-z 2010.10.08. 12:48:20

ShyrKahn: Marotta elsődleges feladata az lett volna, hogy a védelmet megerősítse, legalábbis redukálja a kapott góljaink számát azzal, hogy értelmes védőket hoz a posztra. Számomra ez nem történt meg, és ezt te is láthattad, ha figyelted a Juventus mérkőzéseit. Ellenben idehozott egy csomó felesleges kacatot, akik kifejezetten pénzpazarlás volt. Nem hiszem, hogy januárban sok pénzünk lenne, és ha azt a keveset is inkább erre a sztár Aquilani-ra költenénk, akkor megint alig marad valami a védelem megerősítésére. Hacsak, nem adjuk el valamelyik értékelhető játékosunkat.. vagy nem húzunk elő valamelyik zsebünkből tízmilliókat, mert nem csak egy védő kellene. Innentől nem kellene erőltetni ezt a szemellenzős dolgot, majd ha hasznosan végzi a dolgát, akkor én is meg fogom dicsérni.

tudojuve 2010.10.08. 14:06:30

Szerintem is általános felháborodást akar kiváltani Mmartin..:) Bár szerintem most nem értelmezte jól a cikket...Aquilanit ha év végén akarnánk megvenni akkor 16 millióba kerülne, de a Poolnak gyorsan kell a pénz, ezért vehetnénk meg januárban diszkont áron. Egy ilyen tudású játékosért ez nem pénz, de én sem hinném, h szükségünk lenne most egy ilyen sérülékeny játékosra. Nem értem Diego eladása, vagy Martínez ára miért téme még egyeseknél... Továbbá azt sem, hogy miért akarják egyesek SUarez leigazolását...Rengeteg pénzbe kerülne, és ezer játékos példája igazolja, hogy a holland bajnokságban 30 gól felett teljesíteni nem garancia lásd: Alfonso alves, Kezman, Huntelaar..ott még Van Bommel is hármasával szórta a gólokat.

tudojuve 2010.10.08. 14:08:56

Van der Wiel? Hajrá!! A vb-n bizonyította be, hogy ő valóban nagy tehetség.

Lord Viktor 2010.10.08. 14:31:49

Én csak azt nem értem, hogy egyes szurkolók miért nézik úgy a klub pénzügyeit mintha közük lenne hozzá :D Jaj most buktunk ennyit és ennyit jaj most mi lesz. Kidobtunk 12 millát Martinezre. És? A klub nem fog csődbe menni nyugi, Marrotta munkáját meg az kritizálja, aki jobban el tudná azt végezni. Itt pedig nincs ilyen max Fifa manager nethuszárok. mmartinhoz meg annyit, ő egy destruktív elem, sose örül semminek, fikázza a csapatot, jaj ha itt maradt volna Diego... kit érdekel? Én személy szerint már unom, nem is reagálok rá többet. A klub meg jól meglesz Diego nélkül is, eleve hülyeség volt idehozni, mert nem a 4-4-2höz szokott és előtte is azt játszottuk meg most utána is. Aquilani meg egy tehetséges gyerek, eddig nem nagyon ment neki itt, de azért mutatott már valamit, majd meglátjuk, hogy lesz-e értelme megvenni vagy sem. Számomra Pepe és Martinez volt csalódás eddig. Meglátjuk Troré mit tud, és kihúzzuk télig. Motta+Grygera szélső védőpáros elmegy egy ideig, DC-t meg küldjük el kölcsönbe.

Ismeretlen_102246 2010.10.08. 15:58:02

devil-z: Marotta feladata nem elsősorban a védelem, hanem a csapat megerősítése/kicserélése volt. A védelmet erősíthette volna jobban is. A többiben nem értek egyet.

devil-z 2010.10.08. 18:03:24

A csapatot tényleg kicserélte, ebbe már ne menjünk bele, hogy kit cserélt kire. Hosszú ideje a védelem a leggyengébb pontunk, illett volna azt erőltetni - nem érdekel, hogy mióta van itt, azzal kellett volna kezdenie, nem Pepének és Martíneznek kellett volna prioritást élveznie. (és a többi klasszisnak aki jött) Mivel nem értesz még egyet? abban, hogy nincs pénzünk? bizonyára a sok kölcsön játékos véletlenszerű. Vagy abban, hogy lesz pénzünk? úgy legyen, bár fogalmam sincs, hogy miből. Talán a nem Olasz játékosokból, akik a keretben vannak. Érzésem szerint nem sokat erősödött a csapat, hisz hiába rúg Krasic/Del Piero/valamelyik védő 2-3 gólt egy meccsen, ha 3-4et be is kapunk mellé. De ez tényleg csak az én meglátásom, a tabellán szereplő helyezésünk is véletlenül támaszt alá. A Fifa-gurus poénkodó madárnak, aki egyetlen érvként annyit tud felhozni, hogy 'akinek nem tetszik csinálja jobban' attól kérdezném: te csak akkor érzed, hogy sós az étel, ha szakács vagy? szerinted tényleg sportigazgatónak kell lenni ahhoz, hogy valaki észrevegye, hogy itt valami nem működik? mert akkor nehéz élet előtt állsz. Egyesek úgy beszélnek a félistenünkről, mintha ő lenne az egyedüli 'szakember' a fociban, mintha az ő munkáját senki más nem tudná elvégezni.. ijesztő felfogás, de én elfogadom, hogy vannak ilyenek is.

Lord Viktor 2010.10.09. 00:13:58

Persze, véleménye mindenkinek lehet, csak azt nem értem minek itt vészmadárkodni. Semmi értelme, mert úgyse tudsz változtatni rajta, akárhányszor írod le. Én nem tekintem félistennek Marrottát, de sokkal jobb választás mint Secco pl. És ennek örülök és leszarom, hogy nem tökéletes, senki sem az. És én igenis fejlődést látok a csapat játékában, és igen, vannak hiányposztok, de ezen most nem lehet segíteni EZ VAN. Martinez és Pepe szerintem is egy szar eddig, de ez 11 új játékosból kettő szar, úgy érzem ez még belefér.

Ismeretlen_102194 2010.10.09. 08:03:42

devil-z : - Ott a pont! Lord Viktor : - Valójában a hsz.-od első szakasza tökéletesen üti a végét!Tehát te is valami hasonló véleményen vagy csak ki így ki úgy fogalmazza meg!A szar attól még szar marad ha másképp hívod!!!;)

ToMi015 2010.10.09. 10:27:02

Az álmom van der Wiel!!!!! :)) Ha őt elhozza Marotta, akkor veszek egy kalapot és emelgetem egy ideig... :D

Lord Viktor 2010.10.09. 17:06:36

asveed: Miért ütné az első része a végét? Nem vészmadárkodtam, a véleményemet írtam le, az nem ugyanaz. És nem írom le újra és újra hogy a csapat milyen szar, meg hogy Marrotta egy tehetségtelen valaki, mert szerintem nem az, eddig jól végzi a munkáját, kezd beérni a csapat. Erősítés persze kell, mert ez még korántsem tökéletes de sokkal jobb mint tavaly.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása