Iaquinta elnézést kért az Udinese szurkolóitól

Vincenzo Iaquinta elnézést kért egykori csapata szurkolóitól tiszteletlen viselkedése miatt.

Vincenzo Iaquinta

A Juventus 4-0-ás győzelmet aratott Udinében, Iaquinta a 4. találatot szerezte, majd sárga lapot kapott vitatható gólöröme miatt.

"Csalódtam Iaquintában. 25 év alatt nem láttam ilyen tiszteletlenséget a szurkolóink felé." - mondta az Udinese elnöke, Giampaolo Pozzo.

"Akkor igazoltuk le, amikor még csak egy szegény kissrác volt, és a Castel di Sangro csapatában játszott a Serie C-ben. Felneveltük, megsimertettük a profi futballal, jó fizetést kapott, majd a Juventushoz igazolt."

"Az Udinese nem ilyen viselkedést érdemel tőle."

Pozzo nyilatkozata után Iaquinta bocsánatot kért.

"Szeretném leszögezni, hogy nem állt szándékomban megsérteni az Elnök Urat, vagy bárkit a klubnál, hiszen nagyon tisztelem őket. A gólöröm módja a szurkolók felé irányult. Mindenképp gólt akartam szerezni, és megmutatni nekik, mivel az egész mérkőzés alatt engem és az édesanyámat szidták."

"Ettől függetlenül szeretnék mindenkitől bocsánatot kérni, nem így kellett volna reagálnom, sajnálom a dolgot."

"Nyugodt embernek tartom magam, de ez már a harmadik alkalom, hogy az Udinese ellen játszottunk, és folyamatosan inzultáltak a szurkolók. Sikerült gólt szereznem, és egyszerűen már nem bírtam tovább."

"Sok csodás évet töltöttem Udinében, ezért nem értem, mi ez a nagy keserűség az irányomban."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr174652962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puding 2010.09.19. 23:42:18

Nem is csinált semmit, csak a füléhez tette a kezét, hogy "Na most pofázzatok!"(legalábbis én igy láttam). Ha végig szidták, akkor ezt is érdemlik. Abszolút túlzásnak érzem a sárga lapot, meg most meccs után ezt a nagy felháborodást... 4 ilyen gombóc után inkább csendben kéne maradni Udinében :) Forza Juve!

Ismeretlen_114321 2010.09.20. 07:12:23

A gólja után a kézmozdulat mellett beszélt is végig, de mivel sem olaszul nem tudok, sem szájról olvasni, így passz. Ha valóban szidták a szurkolók (3 meccs óta), főleg nem értem, mire az utólagos felháborodás az Udinese részéről. A Juve szurkolói rá sem nézhetnek például Balotellire, mert az már rasszizmus.

babo410 2010.09.20. 11:42:43

Én nem tudom, mert nem láttam sajna már a 4. gólt, hogy mit csinált. Ha mondott is vmit, akk is bekaphatják. Már elnézést a kifejezésért, de én ezt gondolom. Meg mi a ...-ért kell sárgát adni neki, azért, ha beszól a 3. meccs után a szurkolóknak? És akk ha tényleg az ultrák provokálták, akk én az Udinese vezetősége helyett inkább kussolnék. Pláne, hogy nem is nekik szólt a gólöröm. Meg kérdezem, hogy mást nem kell megbüntetni, ha a mi játékosunkat piszkálgatja, csak minket, ha a Juve ultrák szídják Ballotellit? Ja vay ő a zinter játékosa, és mint ilyen szent tehén? Vagy csak egyszerűen elég Baromtelinél annyit mondani rasszizmus, és már röpül is a bünti? NYaljanak be!!! Az ultráink nem rasszista kifejezéseket használtak!!! Habár azt én sem értem hogy mér kell annak a csapatnak a játékosát szídni, akikkel éppen nem játszunk? Inkább azzal kéne foglalkozni az ultráknak is ami a pályán megy!!!

o.mellberg 2010.09.21. 01:30:23

Igazából nem kell foglalkoznia velük! ő a juventus játékosa és ennyi!hólt kell rúgnia és harcolni a pályán és kész! az h szidják mindig és mindehol szidni fogják! meg kell próbálni eltürni! az meg h beszól vmit nem kell egyből pocskondiázni ez is a sport része!és kész! kitartás és hajrá JAKI!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása