Del Neri: "Del Piero az én Diegóm!"

A Juventus edzője, Gigi Del Neri szerint Diego nem nagy veszteség, hisz van egy Alessandro Del Piero nevű játékos is Torinóban.



Diegót - mint az köztudott -, a Wolfsburg gárdájának adta el a Juventus, a kedvező előszezon ellenére.

A brazil játékmester ezek után támadást indított Beppe Marotta ellen, hogy hangot adjon elégedetlenségének.

A Gazzetta dello Sport újságírójának a következőket mondta a Zebrák vezetőedzője

"A klub mindent megtett, amit tudott, figyelembe vette a technikai és pénzügyi szempontokat is."

"Szerintem minden jól sikerült, hisz van egy fiatal keretem, minden pozícióra több játékossal."

"A Milan igazi bajnokokat igazolt. Csak az idő fogja megmondani, melyikünk tette jobban a dolgát."

"Emlékszem, egy éve mindenki a Juve igazolásait dicsérte. Az első pár mérkőzésen úgy tűnt, versenyezhetnek az Interrel. A történet vége mindenki számára ismert.

"Diego eladása egy összetett kérdés. A pénzügyi szempontokat is figyelembe kellett vennünk, de a klubnál most minden összehangoltan működik."

"A klubon múlik, hogyan reagál Diego kritikáira. Csak annyit mondok: Diego egy remek játékos, és remélem, sikeres lesz Németországban. Nekünk jelenleg Quagliarella fontosabb. És még egyszer: a mi Diegónkat Del Pierónak hívják."

A két játékos közötti korkülönbségre a következő választ adta Del Neri:

"Mit számít ez? 35 évesen Doni 30 Serie A meccsen játszott és 12 gólt szerzett az Atalantának ..."

"Természetesen senkinek nem ígérhetek fix kezdőhelyet a csapatban. Del Piero is a Juventus játékosa, és nekünk nagyon fontos, hogy most boldog. Aztán meglátjuk, mi történik."

"A BL indulást jelentő helyek egyikét kell megszereznünk, mert a Juventus történelme ezt követeli tőlünk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr784652918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_20408 2010.09.03. 12:03:56

Ilyen hülye dumát,te jó ég,bakker alex még 50 évesen is játszani fog ezek szerint.... Majd meglátjuk,hogyan alakult a dolog,de én Aquillaniba bízom,és abban,hogy jól össze áll ez a gárda,az olasz nacionalizmus világhírű...ebbe gigi az élen jár,szóval remélem....de vannak tények,amik ezek ellen szólnak,majd 1 év múlva kiderül,addig meg max kevesebbet nézek olasz focit.....:D

Diego2889 2010.09.03. 12:11:00

tisztelem, szeretem és felnézek Del Pierora, de sajnos már idős. ez hülye duma volt h ö a Juve Diegoja. Nekünk jelenleg Quagliarella fontosabb.-- erre meg csak annyit tudok irni, h jelenleg lehet h fontosabb, de biztos meg fogjátok bánni!

Söci 2010.09.03. 12:13:05

Forza Del Piero!!!!!!

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 12:14:20

Ez a nyilatkozat annyira ostoba, hogy még kommentálni is felesleges. Nagyon úgy tűnik, hogy Del Neri egy bábú, s abból dolgozik, amit kap.

Ismeretlen_164364 2010.09.03. 12:15:00

minden tiszteletem Alexé, Ő egy élő legenda, de már nem fogja bírni azt a rengeteg meccset amit végig kellene játszania. majd meglátjuk mit szól Del Neri mikor Alex megsérül és az El meccsekre marad nulla db csatárunk.

zsigadani 2010.09.03. 12:15:11

Én Aquilani játékát várom már. sztem ő volt az egyik legnagyobb igazolásunk idén. Sztem jól befog illeszkedni és állítólag jól tudja irányítani a játékot. Majd meglátjuk... Nagyon sajnálom hogy eladtuk Diegot de így viszont annak örülök hogy láthatom még focizni a kedvenc focistámat Alex Del Pierot :) Igaz hogy öreg meg minden de gondoljatok bele hogy sztem ez az uccsó éve. Max még egy van benn de nem tudom... Én tökéletesen elégedett lennék ha idén behoznánk a bl helyezést. hát a kupák az nehéz diók lesznek. EL nem könnyű de majd meglátjuk milyen lesza támadó játékunk. Olasz kupa is jó lenne. Megfingathatnánk a Milánt meg a sintert. Meg kell mutatni hogy a Juventus az Juventus!!! Talán Del Piero még utoljára ,,diadalra" repíti a juvét :)

Juvehooligan 2010.09.03. 12:24:19

Érdekes h a csapat megfiatalítása volt a cél... Csak közben azt felejtik el h akitől a megváltást várják az a legidősebb focista a jelenlegi keretben... Szval nekem kicsit homályos a mentalitás... Eddig úgy tudtam h az idősebb játékosok mintájára a fiatal tehetséget szokták az "új" jelzővel illetni de ezek szerint a Juventusnál ez is megfordult már :D Szval mostmár tudom h Del Pirero az új Diego :D Mekkora szar te jó ég... Basszus a klub saját magát égeti... Ha így folytatják úgy járunk majd mint a Leeds United vagy a Notthingam Forrest...

Ismeretlen_149085 2010.09.03. 12:40:47

Igazából Diego tavalyi teljesítményét nem nagy kunszt hozni, már csak 5 gólra van tőle Del Piero. Ha megnézzük, a MU a 38 éves Giggs-szel és a 36 éves Scholes-szal kezdett idén is a gyilkosabb PL-ben. Az viszont gáz, hogy nincsenek megfelelő helyettesei Alexnek, mert a sérülésveszély az viszont nagyobb.

Ismeretlen_168970 2010.09.03. 12:45:43

jah Del Piero a te Diegod. ezek után reaktiváljuk Pelét és legyen ő a mi Ronaldinhonk... LOL BARMOK.

Ismeretlen_149085 2010.09.03. 12:45:45

Pontosítok, Giggs most lesz 37, Scholes meg 36.

Tony 2010.09.03. 12:56:45

"a mi Diegónkat Del Pierónak hívják." Ha ezt tényleg komolyan gondolja akkor elég nagy bajban vagyunk.

Ismeretlen_122894 2010.09.03. 12:58:15

"Del Piero is a Juventus játékosa, és nekünk nagyon fontos, hogy most boldog." ezek szerint nem volt az, amíg diego a helyén játszott. Sanyi kedvenc, minden idők legnagyobb kedvence, de nagyon nem örülök, hogy egy játékos eladása vagy vétele az ő boldogságának a kérdése...ezért kell egy capello, vagy egy lippi, vagy egy moggi, aki tisztában van a dolgok helyi értékével FORZA JUVE!

Cseko 2010.09.03. 12:58:53

Ha Diego annyira akart volna maradni akkor maradt volna. Az Ő aláírása is kell az átigazoláshoz. Lásd. Krasic esete. A klubja már rég eladta volna City-nek de Ő nemakart menni. Szval ez csak duma,hogy Őt elárulták,leszarta ő Juventust valljuk be őszintén.. Talán megfenyegették volna hogy nemlesz kezdő? Asszem ezt nemmerte volna meghuzni Marotta. Itt Diego menni akart ez az igazság....

Ismeretlen_102194 2010.09.03. 13:09:01

VAn egy olyan érzésem hogy az idény végét már nem ezzel az edzővel zárjuk........

Ismeretlen_168970 2010.09.03. 13:21:09

Cseko nagyon NAÍV vagy...

Ismeretlen_164215 2010.09.03. 13:35:17

Párszor Del Peiro jelenik meg, javítsátok, légy szíves. Valószínűleg Alexnek sem tetszett Diego itteni szerepvállalása, de valljuk be, nem volt nehéz Diegotól megszabadulni, nem akart ő annyira itt maradni. Hat millió indoka volt arra, hogy menjen.

Ismeretlen_150170 2010.09.03. 13:47:06

ebből a nyilatkozatból nekem nem az tűnik ki hogy Del Neri annyira ragaszkodott a kis brazilhoz! Mondjuk az egyébként is erős feltevés volt hogy Marotta Del Neri hozzájárulása nélkül adta volna el Diegot. Del Neri egyszerűen nem ragaszkodott hozzá és ennyi! Del Piero a mi Diegonk hasonlat meg nagyon nem tetszik! Alexet nem kellene egy lapon említeni ezzel a nyeretlen, névtelen kis Diego-val! A brazil csatár poszton se nyújtott volna maradandót, a gólszerzés nem az ő asztala, az meg hogy rúgni se tud azt illene már elfogadni, észrevenni! Ezen a poszton a gólok számítanak és lásd Alex kettőt már bevert tétmeccseken 36 évesen is! A capitano nem tiszteletből vagy hálából fog játszani hanem azért mert ő még mindig nagyon nagy játékos és meccseket tud eldönteni más jelenleg magasab szinten focizo klubbokban is megbecsülik az "öregeket" lásd, Scholes, Giggs, Zanetti és nem tiszteletből hanem a csapat érdekei miatt mivel még mindig hasznosak mindegy hány évesek!

Ismeretlen_135917 2010.09.03. 13:51:52

@venember83: köszi, javítva!

Papy88 2010.09.03. 13:58:28

Tudod mit Del Neri...ha már igy felvállalod ezeket a dolgokat akkor kívánom hogy tényleg úgy rakd össze ezt a csapatot....De ha ezt nem sikerül inkább ne is tudd meg mi fog rád várni.....:-S Sztem ezt mindenki igy gondolja...! +++FORZA JUVE PER SEMPRE+++

Ismeretlen_149053 2010.09.03. 14:05:07

Kicsit unom már ezt a Diego témát…… majd előveszik sokan úgy is sokan újra ha rosszul megy a csapatnak, neki meg esetleg jól. Szerintem nem ostoba nyilatkozat. Ezzel nem Diegot fikázta, hanem Del Piero felé tett gesztusokat. Számomra az utolsó mondat sokkal fontosabb: ’A BL indulást jelentő helyek egyikét kell megszereznünk, mert a Juventus történelme ezt követeli tőlünk’ Véleményem szerint erről szól ez az idényünk, és most végre Del Neri is kimondta konkrétan. Ha bejutunk a B.L.-be, akkor jó irányba haladunk és sikerült egyet előre lépnünk, lehet folytatni a tudatos építkezést. Ha nem jutunk be, akkor szerintem tuti újra edző váltás lesz. Szerintem ez így egy teljesen tiszta történet lesz. Megvannak az eszközök és a célok. Már csak ki kell várnunk a végeredményt! Forza Juventus!

Diego2889 2010.09.03. 14:14:08

én meg azt mondom h a Juventusnak nem arra kellene törekednie, hogy benne legyen a 4be. Az lenne a normális véleményem szerint,ha a bajnokság lenne a cél. ezért vagyok csalódott. ezekkel az igazolásokkal csak kinevettettük magunkat. a Juventusnak a bajnoki cimért kell harcolnia nem a 4. helyért. a régi Juventust akarom látni

Diego2889 2010.09.03. 14:16:08

Moggi: „A Juventus mindent megtett, amit nem kellett volna annak érdekében, hogy versenyképes legyen.” - Nyilatkozta a Tuttomercatoweb.com hasábjain. „Az emberek kérdezgetnek, hogy én mit tettem volna…semmit! Az vezetőség olyan játékosokat igazolt, akik tartalékok voltak más csapatoknál. Jó példa erre Leandro Rinaudo. És Simone Pepével is ugyan ez a helyzet!” „A Juve átigazolási piaca egy vidéki csapatéhoz hasonlít. Nekik sincs meg a képességük, hogy vonzóak legyenek a játékosok számára. És a klub nem tudta megvédeni azokat a játékosokat, akik gyakran a középpontban vannak.” „Minőségre van szükségük. Semmi értelme egy tucat olyan játékost vásárolni, akik haszontalanok a projecthez.” ez mindent elárul azt hiszem

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 14:17:30

Azért vannak olyan posztok, amelyeken maximum epizódszereplőként szokás futballozni 35-36 évesen, s a csatárposzt tipikusan ilyen. Lehet Giggs-re, meg Scholes-ra hivatkozni, de csatárposzton nem hiszem, hogy sok példával tudna bárki előállni. Hát az aztán tényleg megsüvegelendő, hogy Del Neri kimondta, hogy a BL helyezés a cél, fantasztikus, lenyűgöző. Nem tudom miért gondolja bárki, hogy egy esetleges BL szereplés esetén majd bármiféle értelmes csapatépítés fog történni. Arra sem lesz pénz, hogy a kölcsönben szereplő játékosokat mind megvegyük, már ha valami csoda folytán mindegyikük beválna. Na nem mintha ez reális szituáció lehetne. Amúgy a Juventus tudatos csapatépítésével kapcsolatban ajánlom mindenkinek a figyelmébe a sokat emlegetett Moggi idevágó nyilatkozatát. Kőkeményen igaza van.

Ismeretlen_149053 2010.09.03. 14:21:51

Ez nem egy számítógépes játék…. Itt kőkemény gazdasági szabályokat kell betartani ahhoz, hogy egy klub ne menjen csődbe, és versenyképes maradjon. Úgy, hogy idén sokkal kevesebb bevételünk lesz mint az előző években. Ehhez tudatos építkezés kell, és idő. Amit az előző vezetőség itt hagyott, az egy rakás szar volt. Lehetett volna máshogy igazolni, de ahhoz olyan befektető kell mint pl. a mancitynél vagy olyan hitel mint tavaly a realnál. Nekem mondjuk ilyen áron nem kell a siker. Forza Juventus!

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 14:28:31

Gondolom a tudatos, és gazdaságilag kőkeményen átgondolt csapatépítési projekt logikus lépése volt a 12 milliós Martinez megvétele és Diego áron aluli eladása. Nem kell az unalomig ismételégetve mindig a nehéz anyagi helyzetre hivatkozni, mert az égvilágon senki sem azért kritizálta Marotta tevékenyéségét, mert nem igazolt ide Agüero-kat és más méregdrága játékosokat. Mindenki tisztában van a helyzettel. Sok poszton ennyire kevés pénzből is jobban lehetett volna igazolni.

Ismeretlen_149085 2010.09.03. 14:31:19

Ha keveset játszik Del Piero, akkor is hasznosabb lesz a csapat számára, mint Diego, mint ahogy ez volt tavaly, és történt idén is. A többin meg ott lesz Quagliarella. Ami a bajnokikat illeti. Az EL-ben tényleg nem rózsás a helyzet, van egy olyan érzésem, hogy nem érdekli majd őket különösebben.

devil-z 2010.09.03. 14:32:40

Moggi abszolút jól látja a dolgokat, szerintem sem megyünk semmire a sok töltelékemberrel. Viszont a minőségi játékosokhoz pénz kell, az pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincsen. Bár ha egy semmirekellő Martínezért kicsöngettük a magas árát, akkor azért lehetnek még tartalékaink. Calciopoli, stadionépítés, gyenge szereplés ellenére is a statisztikák szerint jól állunk anyagilag.. nem tudom, hogy mi az igazság.

Ismeretlen_122894 2010.09.03. 14:38:12

@ Apuleius, 2010. szeptember 3., 14:28 teljes mértékben egyetértek. sem hozzátenni, sem elvenni belőle nem tudok. szívesen mondanám, hogy moggiból a keserűség beszél, és rossz indulatból/sértődöttségből fikázza a jelenlegi juvét, de 99%-ban igaza van. sajnos ennél ügyesebben is zárhattuk volna az átigazolási szezont

Ismeretlen_149053 2010.09.03. 14:39:04

Van amiért lehet szidni Marottát ( Pl. Martinez és Diego ára), de itt nem a részletekről beszélünk, hanem az összképről ami szerintem nem annyira gáz Az meg elég szomorú, hogy itt egyeseknek még mindig Moggi a példaképe, aki bár tényleg nagy igazolásokat csinált, összességében romba döntötte a Juventus intézményét évekre ( lehet, hogy évtizedekre), ilyen áron szintén nem kell a siker. A Club anyagi helyzetébe pedig innen ( sajnos) soha sem fogunk belelátni. Forza Juventus!

Ismeretlen_150170 2010.09.03. 14:42:00

Inzaghi-ra is a mai napig számítanak pedig ő se fiatal! Egyébként csatár poszton nem tudom miért ne lehetnének idősebbek? Szerintem csatár poszton kevesebbet kell eleve futni! A szabadrugásokhoz meg még évekig meg lesz Alex kondija!

Ismeretlen_149085 2010.09.03. 14:50:08

Jah, ha továbbra is belövöldözi a szabadokat, már többet ér, mint a brazil :)

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 14:54:35

Az összkép (az idei igazolás minősége) nagyon is a részletekből (az egyes igazolt játékosok minősége)áll össze, így értelmetlen elkenni a témát azzal, hogy nem a részletekről beszélünk. Dehogyisnem a részletekről van szó. A kommentelők közül ki az, akinek Moggi a példaképe? Ne beszéljünk már ilyen sületlenségeket, ha lehet. Persze ha bárki erre utalót írt volna, azt kéretik bemásolni ide. Attól, hogy Moggi szereplése erősen vitatható, s katasztrófához vezetett, azt hiszem elvitathatatlan, hogy nem szokott hülyeségeket nyilatkozni. Most sem tette.

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 15:00:05

pedronegro: Nem az volt a felvetés, hogy valakire számítanak vagy sem, hanem, hogy egy ilyen idős játékosnak mekkora szerep juthat reálisan egy Juventus szintű csapatnál. Én azt írtam, hogy ilyen korú játékost már csak leginkább epizódszerepekre szokás szánni. Az Inzaghi-s példa kiváló volt, de pontosan azt támasztja alá, amit én írok. Inzaghi csereként szokott szerepet kapni, nem állandó kezdőként. Erről beszélek. Csatárposzton egyrészt nem keveset kell futni, másrészt elképesztően fontos a gyorsaság és a robbanékonyság. Talán mondanom sem kell, hogy egy idősebb játékosnál ezek a jellemzők sokkal kevésbé adottak. Del Piero iszonyatosan hasznos játékosa lehet a Juventus keretének, s meccsek eldöntésére képes, de tisztában kell lenni a szerepével és a terhelhetőségével.

tudojuve 2010.09.03. 15:01:40

Félek ettől a 4-4-2-től. Ez egy elavult felállás, sztem nincs szükség két védekező középpályásra. Jobban preferálnám ha az egyik védekező középpályás helyett egy támadó felfogású játszana. Valahogy látom előre, hogy idén is nagy gondjaink lesznek a gólszerzéssel, és a védekezésben sem leszünk akkora császárok.

Ismeretlen_128149 2010.09.03. 15:38:20

Srácok. Del Neri feladata a BL-t elérni a 4.hely ugyebár...Az minden bizonnyal meglesz...a kérdés az, hogy meg lehet-e a dobogó valamelyik foka?...Én úgy Érzem a Milan a legerősebb, de az Intert sem lehet leírni...3.hely reális még, és akkor a Roma-t le tudjuk győzni, ami jó lenne. A következő évbe pedig ki kell egészíteni a Csapatot a hiányzó részeken, tehát a tervek szerint Januárba meg kell szabadulni Grossotól és Salihamitól. Nyáron véglegesíteni kell a kölcsönjátékosok szerződését, vissza kell hozni Giovincot és ingyen el kell hozni Dzekot...Ezzel kész az új Juventus, egy kiválló csapattal amely 1éve együtt játszik...

Ismeretlen_149053 2010.09.03. 15:45:02

Ezen a blogon már számtalanszor felmerült ’Moggit vissza azonnal’ jellegű hozzászólások, ami nálam kimeríti a példakép fogalmát. De ha Te azt mondod, hogy ez sületlenség akkor biztosan így van. Moggiról az a véleményem, hogy bár vannak értelmes gondolatai, jellemzően az irigység és a harag beszél belőle. Azt mondod, hogy: nem szokott hülyeségeket nyilatkozni, most sem tette. Az első mondat így hangzott: "Juventus mindent megtett, amit nem kellett volna annak érdekében, hogy versenyképes legyen.” Ezek szerint Krasic, Bonucci, Motta, Aquilani, Quagliarella,Storari mind szar igazolás volt, hiszen nem lesz versenyképes tőlük a csapat? Hát szerintem pedig ezek jó döntések voltak. Igen is vannak jó és rossz dolgok, ráadásul minden döntésnek rengeteg háttér tényezője van, amik lehet, hogy csak évek múlva derülnek majd ki. Ezért baromi könnyű az amit Moggi csinál, hogy otthonról a medence partjáról löki a kemény fikázást.

Ismeretlen_122894 2010.09.03. 15:57:08

nem hiszem, h moggi példakép lenne, de a szakmai hozzáértését el kell ismerni. az pedig, hogy odajuttatta a csapatot, ahova szintén két esélyes, uyganis biztos vagyok benne, hogy a többi csapat is ahsonló eszközökkel operált, csak egyszer borult a bili, és a mienk volt a legkakisabb, vagy velünk kezdődött, vagy valami oka volt annak, hogy mi szívtuk meg a legjobban. hasonlíytsuk csak össze, h moggi milyen csapatokat rakott össze, és milyen nevekt hozott ide...rinaudo, pepe , stb. nem ér fel velük. és amikor lippi lekoccant, akkor ancelottit hozta ide, akiben azáért volt potenciál (sajnos az nem vált be így utólag, pedig ha itt kezdi el a diamondot, ki tudja...), aztán utána meg capellot. nem ferrarat, szarkerónit, stb. de! bízzunk DN és DP-ben, cáfoljanak rám, és én követem meg magam elsőként!!!

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 16:06:39

Jelen bejegyzésnél nem olvastam olyan jellegű hozzászólást, hogy "Moggit vissza azonnal" így csak arra tudtam (tudok) gondolni, hogy azzal kapcsolatban hoztad elő a Moggi példakép szöveget, hogy felvetődött Moggi nyilatkozata arról, hogy sikertelen és rossz volt a Juventus idei igazolása. Ha nem erre írtad, akkor elképzelésem sincsen, hogy mire. Márpedig erre a felvetésre azzal dobálózni, hogy egyeseknek Moggi a példaképe szerintem változatlanul sületlenség. Az, hogy valaki egyetért egy bizonyos nyilatkozatával, fényévnyi távolságra van attól, hogy Moggi lenne a példaképe az illetőnek. Abszolúte nem a Moggiról alkotott véleményedet kritizáltam, hanem erre, de ez szerintem teljesen egyértelmű és érthető mondatokkal íródott. Alapvetően nem emlékszem, hogy azt írtam volna, hogy Moggi minden egyes szavával pontosan egyetértek, de összességében változatlanul azt gondolom, hogy igaza van. Nem akarok nyelvészkedni, de az általad idézett első mondat szemantikailag nem tartalmazza azt a jelentést, hogy a Juventus által leigazolt játékosok mindegyike szar lenne. Moggi ezzel nem azt mondja. Ez azt jelenti, hogy szerinte összességében nagyon rossz munkát végeztek. Személy szerint Krasic-ot és Bonucci-t olyan színvonalú igazolásoknak érzem, amilyenekre igazán szükségünk volna, vagy lett volna. A többiek vagy egyértelműen rosszak (pl. Pepe), vagy egyelőre kérdésesek (mint pl. Motta). Hogy Moggi milyen személyes indíttatásból és honnan (akár a medence partjáról) löki a dolgokat, az persze érdekes lehet, de a nyilatkozat tartalma és annak valóságossága vagy valótlansága szempontjából tökéletesen érdektelen.

Diego2889 2010.09.03. 16:45:11

azt hiszem h Moggi szakmai tapasztalatát és tudását vitatni nem lehet. 1 jó szakember, akinek úgy vélem h igaza van.

Ismeretlen_149085 2010.09.03. 16:57:30

Azért az igazolásokat se hasonlítsuk már Moggi igazolásaihoz, teljesen más (jobb) helyzetben volt a klub. Az meg csak találgatás, hogy a többi csapat is hasonló eszközökhöz nyúlt, a tény az, hogy Moggi lett a leginkább elmeszelve. Valóban voltak gyanús események, de attól még az nem ment fel valakit, hogy mások is azt csinálták. Sokat tett a klub rossz helyzetéhez hozzá, ezek után lökheti a szöveget, hogy máshogy csinálná, legalább most tiszták vagyunk. Arról nem beszélve, hogy ellentmodásos a véleménye is. Azt mondja, hogy nem vagyunk vonzóak, akkor miért csodálkozik, hogy nem tudunk nagy neveket hozni? De emellett, ha nem vagyunk vonzóak, Krasić mégis miért utasította vissza a csillogó Man City-ajánlatokat, hogy minket válasszon?

Ismeretlen_108746 2010.09.03. 17:07:37

ronny34: Az eredeti olasz nyilatkozatot nem olvastam, de az angol szöveg alapján nekem úgy tűnik, hogy Moggi arra gondol, hogy a Juventus jelenlegi vezetői lezüllesztették a csapatot, s ennek a következménye az, hogy nem tudják idevonzani a játékosokat. Erre vonatkozik a nyilatkozatának idevágó része.

Ismeretlen_53881 2010.09.03. 17:38:15

Ok, ez a bejegyzés nem Moggi nyilatkozatáról szól. Most (még) nem törlöm az azzal foglalkozó kommenteket, de legyetek szívesek a poszt tartalmát véleményezni.

Juveadam 2010.09.03. 17:43:33

Az az igazság hogy Moggi idején évi egy játékost vettünk 30-40 millióért pl Nedved 42millió Buffon is... Ami bőven elég is volt hiszen volt egy kész csapatunk, ahova bárki jött hisz folyamatosan BL döntőket játszottunk, nálunk volt a világ legjobb edzője. És ki tudtuk fizetni Ibrahimovic 8-10 milliós fizetését simán. Valószínűleg ha 1 játékost kellett volna igazolni akire van 40-50 milliónk és tudunk neki adni 10 milliós fizetést akkor én is tudtam volna tárgyalni a Wolfsburggal és simán milyenk lehetett volna Dzeko. De mivel 10et kellett és összesen tudtunk adni 10üknek 10 millió fizetést, így azt hiszem nem meglepő hogy nem Robinhoért és Ibrahimovicért harcoltunk...

Wade 2010.09.03. 20:12:19

Őszintén megvalva én régóta úgy érzem, hogy Diegonak Piero miatt kellett távoznia a Juvéból. Piero már közel nincs kezdő szintű játékoshoz max 5 percig... Diego mellett meg száz, hogy nem lett volna kezdő max ha diego válogatottban van ill sérült vagy fáradt... Szerintem ez volt a háttérben

Ismeretlen_118238 2010.09.04. 08:02:37

Mi az, hogy Del Piero a mid Diegonk? Del Piero más 21 évesen sikeresebb volt mint most Diego. De inkább hagyjuk már ezt a Diegos témát. Bachini, Fusi, Brighi, O'Neil, Diego. Ezek olyan játékosok akik a Juvéban játszottak, de idővel mindenki elfelejti őket. Egyébként nem ide tartozik, de Moggi kritikáit nem kell komolyan venni. Ő is igazolt olyan játékosokat, akik ne voltak bajnokok, de azok lettek. Nem, hogy más csapatok tartalékait, de Seria B-s, és annál alacsonyabb osztályból is hoztak játékost, akik beváltak. Davids is csere volt a Milanba, aztán nálunk meg a csapat motorja lett. Vagy olyan baklövések, mint Van der Sar, aki egy világklasszis, de nálunk szart sem ért. És ez mind Mogginál történt.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása