HIVATALOS: Marco Motta a Juventus játékosa

Immár hivatalossá vált, hogy a Juventus ötödik nyári igazolása Marco Motta.

Marco Motta

A 24 éves védő fél millió euróért érkezik az Udinesétől kölcsönbe a Bianconerihez, de a megállapodás értelmében 5 millió euróért végleg leigazolhatja majd a Juve.

Motta négy évre szóló szerződést írt alá a torinóiakkal, és már csatlakozott is az edzőtáborozó csapathoz Pinzolóban.

A Juventus ebben az átigazolási időszakban már megszerezte Simone Pepét, Leonardo Bonuccit, Marco Storarit és Jorge Martínezt.

Motta korábban játszott az Atalanta, az Udinese, a Torino és a Roma csapataiban is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr384652651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valaki 2010.07.03. 11:54:51

nemrég lett 24 éves

momo 2010.07.03. 11:58:51

ki ez a csira?....felháborító h ieneket igazolunk szerintem!

Ismeretlen_152362 2010.07.03. 11:59:22

ennek a hírnek örülök is meg nem is. a játékát nem ismerem, viszont a kondíciók elég előnyösnek tűnnek. nem feltétlenül baj, hogy le lett igazolva bár én cacerest sajnálom, hogy nem sikerült megtartani.

doho 2010.07.03. 12:03:43

bár én se láttam még soha játszani mégis mindenhol csak jókat olvasok róla ezért bízom benne hogy jó üzletet csináltunk. állítólag annak idején a Roma szurkolók is nagyon szerették, mégsem kapott ott lehetőséget. Caseres nem ér meg annyi pénzt amennyiért a Barca megválna tőle. jó lenne ha Grygera-Zebina csodaduót el tudnánk és el is akarnánk adni, és annak az árán venni még védőt

Ismeretlen_137099 2010.07.03. 12:12:35

Egy éve nagy ígéretnek tartottam, de az idei teljesítménye kritikán aluli volt......

Cucu 2010.07.03. 12:15:03

Én meg amondó vagyok, hogy félmillió Eurót meg egy próbát bármelyik "csíra" megér.

Ismeretlen_53881 2010.07.03. 12:23:16

@Cucu: akkor vigyenek engem is :D Mottának én is kb. egy éve örültem volna igazán, mostanában nem tudom mi lett vele.

Marchisio 2010.07.03. 12:25:06

Szerintem erősítést jelent. Cáceresért nem fizettek annyi pénzt...Grygera maradni fog, de Zebina mehetne...Baloldali védő kéne, de ahhoz a zsebébe kell nyúlni a vezetőségnek: Fuccile/Coentrao/Kolarov/Bastos mindegyik drága...

Ruida 2010.07.03. 12:27:17

Anno mikor még Gio is játszott az U21es válogatottba szinte minden meccsüket néztem, Motta ott vált szimpatikussá és azóta is reméltem h. majd leigazoljuk. Az már más kérdés h. az utóbbi 1-1,5 ben nem tudom mit tett le az asztalra. Motta+Grygera nem egy világklasszis páros...de megteszi, egy bal bekk kell még nagyon.

juvem 2010.07.03. 12:30:43

Ruida én is onnantól követtem nyomon Motta-t:) szerintem jó igazolás ennyi pénzért meg tökéletes ha nem válik meg buktunk 1 milkát... de sztem be fog válni:)

juvem 2010.07.03. 12:32:57

am meg téleg 24 éves és közelebb van a 24hez mint a 25höz:)

Ruida 2010.07.03. 12:33:31

Mindenképp jó igazolás. De akk lett volna az igazi ha Cáceres is marad...Grygera meg Zebina meg megy. És akk Motta/Cáceres jobb szélre, sőt ha baj van Bonucci is ki tud oda huzodni. Na de ne legyünk telhetetlenek:)

Ismeretlen_152362 2010.07.03. 12:55:44

caceres is be tudott volna húzódni, ha nagyon muszály lett volna:) az igaz, hogy sokat akartak érte, de alapvetően jó játékos. bár ha a 2 játékos vételárát nézzük, akkor motta sokkal jobban megérte.

epaska 2010.07.03. 13:22:23

Igen. És idegbetegből így is van elég a csapatban. Melo, Camoranesi, Sissoko...

juve4ever 2010.07.03. 13:26:42

szertintem jó igazolás a kispadra csak sajnos még kettő jobbhátvéd kellene,főleg ha így marad a sérüléshullám,ugyanis grygerat meg zebinat még csak tartaléknak se tartanám meg,1 van der wiel kellene meg motta cserének meg még 1 kis,de hasznos kis hátvéd,vagy akár a primeveraból. Középhátvédnek 1 még tuti kellene,mert bonucci chiellini jó is kezdőnek,de csere csak Legro és rajta kívül 1 tuti kellene megint csak a sérülések miatt(Scotti,Lichtensteiner,Subotic). Balhátvédnek meg elég lenne 1 ember is,de az elsőszámúnak,mert ott van DC meg vagy Grosso vagy oda is felhozni vmi Primeveras játékost. Azt nem értem,amikor összevissza írogatnak a nagy hozzáértők,hogy balhátvédnek kéne wiel(jobbhátvéd),bastos( a brazil válogatotton kivül balszélső,vagy még inkább támadószellemű). balhátvédnek Drenthe megfelelne,mert ő tud jól játszani hátul,vagy még jobb lenne Kolarov. Középpálya úgy,ahogy rendben főleg a középső kp szekció jobb oldalra megvan Pepe és Martínez cserének,habár egyik csak tud játszani balszélsőt,mert akkor jöhetne KRASIC és balra meg ha marad Giovinco vagy én kipróbálnám Diegot is,de rá Del Neri csatárként fog számítani... Ha meg drágább megoldás akkor Bastos Elia v Vargas én Elianak örünék legjobban,mert szerintem annyira,azért nem húzós az ára,mert szerencsétlent alig játszatják a VB-n. Csatár meg szerintem úgyse fog jönni,pedig 1 előkészítő nem nagyon ártana,mert befejezőnek Trez még mindig tökéletes v Iaquinta,de előkészítő max DP,de ő már max cserének,akármennyire szeretem. Szerintem Forlant megkellene venni. Tudom,hogy öreg,de még van benne pár év és nem is hiszem,hogy sokat kellene fizetni az Atleticonak ha cserébe adjuk Grossot meg a 30-ast.Többi jó csatár drága megoldás még Krkicnek örülnék.

Ruida 2010.07.03. 13:37:10

Szerintem jobb védőt már tuti nem fogunk venni. Motta+Grygera fog maradni...tartalékmegoldásnak meg ott lesz Abdoulaye Bamba. Am csatár téren Iaquinta egyértelmü kezdő.(sztem) Én am Cavani-nak örülnék, ha már szóba jöttek a csatárok...

petya 2010.07.03. 14:13:48

reméljük nem lesz egy molinaro szintű játékos...de ahogy láttam néha a pályán focizni,elég ügyes volt...majd meglátjuk!Muslerát kellett volna leigazolni mint kapust!Jól járt volna vele a Juve!de nem én vagyok a vezető...

Victor90 2010.07.03. 14:41:32

A védelmünk kezd megfiatalodni!!Ennek én személy szerint nagyon örülök!Motta mikor folyamatosan játék lehetőséget kapott,jól focizott,mióta Ranieri van a farkasoknál,csak csere...és kizökkent a fociból...remélem nálunk szárnyra kap ismét!!Inkább Motta 10-szer mint Cacéres 10-11 millio euróért!!

joexavi 2010.07.03. 15:21:49

Eggyel több selejt ide vagy oda már oly mindegy... Nem kell Messiket igazolni...de láttam pár meccsen a srácot...Cacéres 5ször jobb lett volna

Ismeretlen_141491 2010.07.03. 19:37:48

Ez egy remek húzás! Gyakorlatilag fél millióért vettük egy évre és ha béna visszadobjuk a feladónak.

rmc 2010.07.03. 21:27:53

ez mind szép, és jó, de mikor igazolunk a kezdőbe is szélső védőt? mert ha Motta lesz a kezdő, felkötöm magam

Ismeretlen_109592 2010.07.03. 22:34:00

mekkora feje van =))

bfeco 2010.07.03. 23:14:24

rmc kezdheted, csináld a hurkot:D

Ismeretlen_119096 2010.07.04. 13:20:58

sztem jó igazolás,jó kondíciókkal szereztük meg.Inkább ő 5 millióért mint Cáceres 10ért...Cácerest el tudtam volna fogadni,mivel sokoldalú.ám nálam inkább Motta volt a favorit.Cácerest én középen erőltettem volna inkább amúgy is.Ezt a Huelvában látott meccsei alapján mondom!Grygera maradhat cserének,valamint tényleg ott van Bamba is még!na még kell egy balbekk,aki nem lesz olcsó sztem!Taiwonak örülnék most,10 millió a kivásárlási ára!Bastos és Kolarov drágább sztem.Motta,Bonucci,Chiellini,Taiwo sor jól hangzik sztem!

Ismeretlen_147985 2010.07.04. 13:32:39

Motta hatalmas igazolás, ehhez kétség sem férhet. Minimum egy Maicon szintű játékos, csak még nagyon fiatal, nem érett még be.

Csernus Imre · http://www.fourfourtwo.hu 2010.07.05. 09:10:03

"Motta hatalmas igazolás, ehhez kétség sem férhet. Minimum egy Maicon szintű játékos, csak még nagyon fiatal, nem érett még be." Teljesen egyetértek. Nekem a kedvenc olasz jobbhátvédem. Annak aki meg "ki ez a csíra" meg hasonló észrevételeket tud hozzáfűzni csak gratulálni tudol :). Jó vétel. Az sem igaz, hogy tavaly pocsék szezont futott...Ranieri nem játszatta, mert mint tudjuk egy hülye. Criscito is egyszer hibázott és már kivül is találta magát a Juventus keretén. Örülök, hogy megszereztük, főleg, hogy ilyen konstrukcióban.

ricsman 2010.07.06. 11:40:10

Mint sokan, én is jobban örülnék egy nagy névnek, de el kell ismerni hogy: - ilyen kondíciókkal nincs nagy kockázat (kölcsönbe vesszük, ha jó, akkor deal, ha nem, akkor vissza. Most persze lehet fanyalogni, hogy nem akkora név stb, de pont azokkal van a baj, akiket nagy névként vettünk és felsültek. Azóta is rajtunk "rohadnak". - Nagy vetélytársai sincsenek sokan (sajnos) a keretben, tehát ha hajt és teljesít könnyen a kezdőbe kerülhet. - Ha összejön neki is meg Bonuccinak is, akkor már 3 (!) jó fiatal védőnk lehet. Könnyebb is őket összecsiszolni mint egy brazilt egy olaszt meg egy bármilyen más nemzetiségűt. Remélem bejön. Viszont lassan kicsit selejtezni is kéne. Hogy aztán látszódjon hány hely van még, ahova igazolni is kell.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása