FRISSÍTVE - Giovincót a Brescia csábítja

A hírek szerint az idén a Serie B-ből feljutott Brescia ajánlatot készül tenni Sebastian Giovincóért, a Juventus középpályásáért.

A 24 éves játékos nincs megelégedve a Torinóban betöltött csereszereppel, így elképzelhető, hogy idén nyáron elhagyja a Bianconerit.

A helyi Brescia Oggi újság szerint a Rondinelle első nyári igazolásának Giovincót akarja.

Ugyanakkor a Bresciának nem lesz könnyű dolga, amennyiben le akarja igazolni "Atomhangyát", hiszen a híresztelések szerint a Sampdoria és a Lazio is érdeklődik a játékos iránt.

A Juventus még nem döntötte el, hogy mit kíván tenni a játékossal, mivel szükség esetén hasznos cserealapot képezhet az átigazolási piacon.

Giovinco viszont úgy érzi, hogy egy európai kupaindulásért csatázó csapatban a helye, ezzel talán kizárhatjuk a célpontok közül a Bresciát.

Update: A Tuttosport legújabb információi szerint elképzelhető az is, hogy Giovinco végül Udinében köt ki, ahonnan, ahogy már mi is megírtuk, Marco Motta érkezése várható.

A torinói napilap szerint Marco Motta a Juventusba, míg Sebastian Giovinco az Udinesébe kerülne egy évre kölcsönbe, így "Atomhangya" is rendszeres játéklehetőséghez jutna, és nem veszítené el végleg a Bianconeri.

Eközben Marotta elképzelései szerint Marco Motta hasonló kondíciókkal kerülne Torinóba, mint Simone Pepe, azaz egy év kölcsönben, aztán egy év elteltével megvásárolhatja végleg a Juve.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr854652630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devil-z 2010.06.30. 09:22:04

Erősen hangoztatják a fiatalok beépítését a csapatba (pláne ha Olasz) és erre meg ahelyett, hogy több lehetőséget kapna inkább eladjuk? Tény, hogy már régóta téma a maradása vagy távozása. Ezért is kellene valami tökös edző, aki rácsap az asztalra és megmondja számít-e erre a szerencsétlenre vagy sem. Ha továbbra is ennyi lehetőséget kap akkor a saját érdekében távoznia kellene (pláne ha cserébe is bevonhatjuk) máshol még befuthat szép karriert. Viszont tekintve az eddigi érkezőket kifejezetten hiba volna elengedni.

Ismeretlen_152362 2010.06.30. 09:49:14

nem értem miért nem játszatta eddig egyik edző sem több meccsen kezdőként, mert mikor pályán volt életet vitt a támadásokba. igaz, hogy elég gyenge testalkatú, de remekül cselez és pontos passzai, beadásai vannak. del neri remélhetőleg komolyabb szerepet szán neki, ha nem akkor sajnos jobb neki, ha elmegy.

Ismeretlen_150170 2010.06.30. 09:53:13

Ja, olaszosítás, fiatalítás. Ezek szerint Gio már túl öreg! Értem én a Gio kritizálókat is mert tényleg nem sokat mutatott de az mégis csak vicc hogy ebben az idényben is a sok rossz formát mutató játékos mellett se kapott lehetőséget, persze ő is sokat volt sérült. Majd ha játszik folyamatosan egy félévet akkor lehetne fikázni. Ha jövőre egyébként is "csak" az első négybe kerülés a cél akkor igazán fel lehetne vállalni azt a kockázatot hogy játszatjuk! És továbbra se értem hogy ő nem Alex helyén volna a legjobb?? Valaki mondja már meg! Szélen védekezni is kell, alkatilag nem biztos hogy megfelelő rá, bár a Dani Alves is 60 kilósan oldja meg ezt a feladatot. Arra meg külön kiváncsi leszek hogy milyen csere üzletbe lesz bevonva ha mégsem marad, biztos bomba üzlet lesz!

k_krisz92 2010.06.30. 10:08:20

A Brescia nem tud neki kifizetni évi 900ezer euro-t! Ha már elengedjük akkor az vagy kölcsönbe legyen vagy csak a felét adjuk el a Lazio-nak és a Kolarov üzletbe vonjuk be!

vizi8 2010.06.30. 10:10:30

Ezt már leírtam máshol is. Nem a tudásával, hanem a viselkedésével, moráljával van a gond. Magyarán szólva minden edző úgy tartotta nagy az arca ahhoz képest amit letett az asztalra.

Ismeretlen_119096 2010.06.30. 10:11:23

én feljebb tolnám a csatársorba.sztem oda fér be maximum jelenleg,ha azt nézzük h megvan Pepe és Martinez is elvileg és jöhet még Krasic is.ő lehetne abban a szerepkörben amit Cassanoval játszattak a Samp'nál.sajnálnám ha elmenne.

Ruida 2010.06.30. 10:58:15

Ha Jesus Navas tud jobb szélsőt játszani akk Gio is tud bal szélsőt... 4-2-3-1ben v. 4-3-3(bal csatár)ban lenne a legjobb. Szerepet kaphatna Del Neri-nél 4-4-2ben valamelyik szélen, vagy 4-4-1-1ben max. Ha eladjuk, kölcsön adjuk Gio-t, Lanzafame-nak meg lehetőséget adunk, óriásit csalódok a Juvéban. FORZA GIO! Forza JUVE!

Scooter82 2010.06.30. 11:20:04

Nekem meg az a bajom, hogy Del Neri semmit sem mond vagy csinál. Marrotta ezt csinálja, Marotta azt csinálja, Del Nerinek nincs elképzelése csak Marottának, akkor minek ő az eddző miért nem Marotta. Gio nálam vegyes érzelmeket vált ki, mert ha tényleg olyan jó lenne akkor nem mellőzte volna 3 eddző. Valami gyanú vele kapcsolatban, aztán remélem itt marad és lehetőséget kap és bizonyítja hogy igenis Juve szintű sztárjelölt.

Ismeretlen_147985 2010.06.30. 11:21:27

k_krisz92 ötletét akartam én is beírni. Kolarov-val és a Real Madriddal kapcsolatban mostanában megálltak a hírek, jó lenne tudni, hogy mely csapatok gondolják komolyan a leigazolását, de abban biztos vagyok, hogy ha felajánlanánk Lotito-nak Giovinco-t, Kolarovért cserébe, akkor könnyedén meg tudnánk egyezni. Sztem Giovinco is szívesen igazolna Rómába, de persze ha az Inter és/vagy a Real beszáll, akkor nincs miről beszélni. Ezért kellene gyorsan cselekedni...

Ismeretlen_128149 2010.06.30. 11:21:49

Nem kéne eladni...

goku 2010.06.30. 11:24:00

Gionak a viselkedésével van valami gond valószínűleg. Bár ha csak a viselkedésével van gond, akkor azt Del Neri lehet meg tudja oldani, elvégre Cassanót is neki sikerült betörnie.

Gyurika 2010.06.30. 11:29:17

Akkor mutatta szerintem meg Gio, hogy mit is tud, amikor anno a Chelsea elleni hazai meccsen betették a csapatba és kb. egyedül miatta volt némi esély a továbbjutásra. Nagy tehetség, nem szabad elherdálni, csak egyszerűen bízni kell benne és kész.

boner 2010.06.30. 12:05:39

Én szívem szerint, bezárnám Gio-t a nyárra az edzőterembe, és csak annyit mondanék, hogy minimum 15 kiló izommal többel gyere csak ki, magyarán szólva erősödjé' meg bameg.. szélső kp-nak jó lehetne mert jól cselez, villámgyors és kis meccsrutinnal nagyon ügyes kölök lenne belőle, izommal meg ellen tudna állni a lombrágóknak, és védekezésnél is jól jönne neki....

Petike007 2010.06.30. 12:28:19

Eddig akárhány edző megfordult a csapat körül egyik sem játszatta! Szerintem ez nem véletlen. Ahogy olvasom a blogot vagy más fórumokat azt veszem észre a szurkolók nagy része messiást vár, egy fiatal Alexet vagy Nedvedet... Mindenki oda van Gio-tól vagy Marchisiotol de miért, nagy 0 mind a kettő! Én is szeretném hogy saját nevelésű játékosokkal álljunk ki mint akár a Barca, de ezt az áttörést nem a fent említett két úriember hozza meg!

Ruida 2010.06.30. 12:38:07

Petike007 Személy szerint nekem Gio a kedvencem, de megértem ha egyesek nem látnak benne annyi potenciált mint én. De hogy Marchisio-ban sem "bízol"...?! Nézed is a meccseket v. csak olvasgatsz:P? Egyébként Gio addig nem fut be a Juvéba amig DP itt van, mert az öreg nem veszi észre h. néha jobb lenne ha kevesebbet játszana... Ezek mellett minden tiszteletem Del Piero-é, de akk is.

Petike007 2010.06.30. 12:50:15

Ruida! Természetesen nézem a meccseket, bár ne tettem volna idén! Ezzel szerintem többen vannak így! Marchisioval egy univerzális játékos, de sajnos egy poszton sem tud kiemelkedőt hozni. Fizikálisan neki is kéne erősödni, ahogy a vb-t néztem ez a tény igaz az egész olasz csapatra! Az olaszok fizikálisan kezdenek nagyon lemaradni egyszerűen szétfutják őket! Én is azon az elven vagyok hogy előre a fiatalokkal, az előző hsz-emben sem ezt támadtam, csak arra próbáltam felhívni a figyelmet hogy ne állítsuk be a fiataljainkat olyan szintre amit sajnos nem ütnek meg, mivel az csalódáshoz vezet.

Ismeretlen_102246 2010.06.30. 12:52:24

Marchisio nem nagy nulla. Lehet az elmúlt fél évben nem mutatott sokat, de az előző szezon első félévében Ő volt a a csapat legjobbja... Ez zicher és látható is volt többek között az Inter ellen.

Ruida 2010.06.30. 12:59:28

Szerintem Marchisio igenis megállja a helyét, a mostani Juvéban maximálisan a kezdőbe való, és szerintem egy erősebb juvéban is lenne keresnivalója. Giovinco pedig most szintugy beférne...és pár év alatt szerintem az egyik legjobb szélsővé válhatna...de lehet csak az elfogultság beszél belőlem:)

Ismeretlen_163678 2010.06.30. 13:12:42

Kölcsön oké de csak kölcsön semmi opciós jog meg hasonló baromságok

Mátéé 2010.06.30. 14:26:27

A Kolarov üzletbe lehetne max bevonni. Más megoldással nem nagyon járnánk jól.

Torinojuve 2010.06.30. 15:26:18

Felejtsük már el olyan széles a gyerek mint Robi Carlos nak 1 vádlija :)

Ismeretlen_128149 2010.06.30. 17:39:25

Marchisio és giovinco kb együtt nőttek fel...nagyon jó barátok..és Ranieri számított rá, az akkor még 22éves Giovincora. Nála azért nem volt kezdő, mert még volt egy Nedved a csapatba... Ferrara meg Zacc nem edzők...Del Nerinek muszály lenne Giovincot használnia, mert nagyon jó játékos...kit érdekel h kicsi és gyenge? Messi is az...Nagynevű Diegonál sokkal ügyesebb Gio, és én úgy mondom ezt, h én szeretem Diegot, és remélem hogy vagy Del Neri megtalálja a posztját vagy olyan csapatba kerül ahol jól tud focizni...Giovinco egy nagyon ügyes srác, nyilván támadó, de az si világos, h nem csatár...balszélső...de sztem jobboldalt is tudna játszani, irányítóba is...Del Neri majd ad neki lehetőséget.

Ruida 2010.06.30. 21:11:17

Nagyon bízom benne én is. Ha az edzőtáborig(július 3.) nem adjuk el, adjuk kölcsön szerintem ott meggyőzi simán Del Nerit.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása