Marotta ultimátumot küld a CSKA Moszkvának

A Juventus átigazolásokért felelős igazgatója, Giuseppe Marotta arra szólítja fel az orosz csapat vezetését, hogy fogadják el a Juventus ajánlatát Miloš Krasić-ért vagy visszalépnek a tárgyalásoktól.

Miloš Krasić

A CSKA 15 millió eurót szeretne a játékosért, azonban első ízben a torinói csapat 12,5 millió eurós ajánlatot tett le az asztalukra, melyet később 13,5 millió euróra növeltek, mert az orosz csapat nem fogadta el az első ajánlatot.

Marotta nem hajlandó nagyobb összeget adni.

"Mi jöttünk Krasić-ért először, de ez néha nem elég. A futball már csak ilyen." - mondta Marotta az Il Corriere dello Sportnak.

"A Juventus nem kíván részt venni egy aukción, ennek következtében két dolog történhet: a CSKA elfogadja az ajánlatunkat, vagy felfüggesztjük a további tárgyalásokat."

Krasić a Tuttosportnak adott nyilatkozatában elmondta, hogy szívesebben játszana a Juventusban, mint az idő közben érdeklődést mutató Interben.

"Nem fogok a Manchester Citybe menni. Jobban szeretném a Juventus-t, mint az Intert."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr874652555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_96517 2010.06.12. 13:48:22

én meg ultimátumot adok a Marottának, hogy pofán lesz rúgva!!!

juveen 2010.06.12. 13:48:59

Ha igaz a hír,akkor már szimpi is a srác.. Remélem megjön az eszük az oroszoknak,és nem adják el olyan csapatnak ahol nem is akar játszani.. De sajnos a mai fociban a "pénz beszél" elv érvényesül.

Ismeretlen_99954 2010.06.12. 13:49:34

szerintem be fog jonni a lepes Marottanak, ha Krasic nem akarna idejonni, valoszinuleg o sem pattogna, de amig nala az adu, addig megteheti, szoval ha a CSKA mas ajanlatot is akarna elfogadni, vegul ugyis a Juve mellett kell szerintem dontenie, mert ha Milos Torinoba akar koltozni, akkor oda fog, es nekik el kell fogadniuk a donteset, ha penzt akarnak latni, es el akarjak adni Krasicot

Papy88 2010.06.12. 13:55:24

De faszom én ezt nem hiszem el...... Mi a geciért nem lehet + adni nekik azt a rongyos 15 milliót egy ilyen szélsőért..... Egy ilyen tehetséges játékosért mondhatni bagó ez az összeg......Hihetetlen komolyan mondom.....Odarepülnek tárgyalnak és nem vagyunk képesek érte 15-öt adni...Hezitálunk meg 12,5 milliókat ajánlgatunk:-S Eskü meg is fogjuk érdemelni ha nem tudjuk megszerezni..... Fasz kivan már....Persze azzal egyetértek hogy nem kezdünk licitálgatni,de annyi lett volna az egész odamentek 15 az ára okés legyen 15 ennyi....Így el fogjuk baszni...:-S

Ismeretlen_108746 2010.06.12. 13:56:05

Ha egy csapat nem tudja megtartani az egyik legjobb játékosát, mert gazdag, nyugati klubok tesznek érte ajánlatot, akkor a világ legtermészetesebb dolga, hogy azt az ajánlatot akarják elfogadni, amelyik számukra anyagilag a leginkább kedvező. Ez nem a "mai foci" és nem a gonosz, pofátlan oroszok sajátossága. Ha el akarod adni a lakásod, aligha az alapján szelektálsz a vevők között, hogy mennyire aranyosan mosolyognak, amikor komoly anyagi különbségek vannak az ajánlatok között.

cashis 2010.06.12. 14:00:36

jajj az a másfél millió..ha marrotta azt mondta volna, hogy oké itt a 15 millió, akkor az ára 17 millió lett volna..kell a pénz a ruszkiknak és várnak egy olyan ajánlatra aki sokkal többet adna Krasicért..

Ismeretlen_140492 2010.06.12. 14:07:17

én azt olvastam hogy az inter is tett ajánlatot, de kiderült hogy kevesebbet!!!! mint mi....na meg Krasic kijelentette hogy Juventus játkos akar lenni....ennyi

CSUBI 2010.06.12. 14:09:21

Jöjjön be Marottának! De félek,úgy járunk mint Benitezzel.Őt is felszólítottuk,és lemondtunk róla.pár hét múlva az interé lett. Ha kell valaki,vegyük meg. A játékos árúcikk,oda megy ahol a legtöbbet adják érte,de legalábbis ahol a kért minimumot megadják. Tisztelt Marotta,ez orosz rulett(szószerint) a javából.Csak nehogy rosszul sűljön el!!! Csak a JUVE!!!

juventino03 2010.06.12. 14:20:33

Szerintem jól teszi Marotta, hogy nem olyan puhány, mint Secco volt aki 2 évig tárgyalt Diego-ért. Mi nem az a csapat vagyunk, hogy egész nyáron licitáljunk. Ha nem fogadják el akkor igy jártunk, de mivel Krasic is ide akar jönni ezért szerintem el fogják fogadni.

Ismeretlen_128149 2010.06.12. 14:22:23

1 Marrotta nagyon jól csinálja...most basszon el 2hónapot a köcsög oroszokkal való vitára hogy a végén nyerjen az Inter 2millió euróval?...Krasic ide akar jönni, akkor ő is győzködje meg a CSKA vezetőit...Nagyon örülnék Krasicnak. de ha a moszkva ilyen köcsög, akkor inkább keressen mást a Marrotta. 2 Krasic nagyon jó játékos örűlnék az érkezésének. Juventus játékos akar lenni.

juventino03 2010.06.12. 14:23:20

CSUBI Az Inter, ha jól tudom akkor évi 5-6 milliót ad Benitenek. Ha mi is egy ilyen ajánlatot adtunk volna neki vagy Hiddinknek már valamelyik közül ők lennnének itt.

Csülök 2010.06.12. 14:50:17

Bazki,nehogy már ezen a másfél millán basszák el! Adjanak érte 15-öt,ne szórakozzanak! 15 a max és kész! Akkor lehet ultimátum!

ToMi015 2010.06.12. 15:10:16

Igen, különböző véleméyek és nehéz eldönteni, hogy melyik a jobb megoldás... Krasic tényleg ide akar jönni és a gazdag moszkvaiak nem hinném, hogy másfél millió miatt rosszat tennének egyik fontos játékosukkal, hogy oda küldik ahová nem szeretne menni, ráadásul nem is tudják megtenni vele, mert akkor nem ír alá máshova... Ahogy írta madcows is, Marottánál az adu és most ő ezzel a lépéssel meg akarja mutatni ki is ő valójában, nem hinném hogy a másfél millió eurón van a nagy hangsúly, mikor még van 77 milliónk... Inkább a presztízs és a bizonyítási vágy van Marottában, hogy ő ezt is meg tudja csinálni. Remélem igaza lesz, mert ha nem jön be, akkor másfél misi miatt buktunk egy nagyon jó játékost. De erre gondolni sem merek, bízzunk drága kommunista féltestvéreinkben, hogy nem lesznek olyan szarrágók és elengedink hozzánk szerb fiukat. Ámen.

babo410 2010.06.12. 15:12:37

Mostmár biztosan meglesz Krasic!!!!! TUTI

Diego89 2010.06.12. 15:14:51

remélem igazad van babo410:D

Ismeretlen_147985 2010.06.12. 15:26:58

Ebből a hírből azt lehet leszűrni, hogy ha Marotta megadta volna a CSZKA által kért 15 millió eurót, akkor Krasic már Juventus játékos lenne. Fogalmam sincs, miért kell tökölni, s miért nem lehet 1,5 millióval többet adni egy Krasicért, akinek az ára a VB után akár 20 millió fölé is emelkedhet.

jonny007 2010.06.12. 15:28:38

Most ugy gondolom nem rossz h marrotta kemény tárgyaló mert lehet h vmi nagy dobásra spórol viszont ha lenne vmi nagyobb kérö krasic ért nem hiszem h ez lenne a jo stratégia ha igazán meg akarnánk szerezni Marrotta szerintem jobban belelát a dolgokba tudja h kik mennyiért szeretnék leigazolni krasicot.Ö beszélt a játékossal és lehet h vele mindig tartja a kapcsolatot és tudja h eddig nem jött igazán komoly kérö ezért nem akarja feljebb tolni az árat .Jol jön még az a 1.5 milla

Ismeretlen_142775 2010.06.12. 15:29:02

Így kell ezt! Nem a Juventust fogja ugráltatni egy CSKA moszkva baszki... bármilyen jó játékosrol is van szó, másfél milla ide vagy oda.

csuma 2010.06.12. 15:35:51

mmartin91-nél a pont, nevetséges az egész. Eleve potom pénz egy ilyen játékosért a 15 milla, ráadásul a jelenlegi piaci ára(transfermarkt) is magasabb mint amit az oroszok akarnak. És akkor mi adogatunk ultimátumokat 13,5 millióra...na ne hülyéskedjünk már. A sok szarakodásnak két végeredménye lehet: 1. Krasic nem jön, és nézhetünk más szélső után, aki majd valószínűleg szarabb és drágább játékos lesz (legalább is így nagy hirtelenjében nem jut eszembe olyan aki megfelelne a csapatnak, és még olcsóbb is lenne...), 2. hogy az oroszok még is "beszarnak" ettől a hihetetlen keménységtől, és megkapjuk 13 félért...na de kérdem én, ez a kemény, másfél millió tényleg megéri ezt a kockázatot?

Ismeretlen_135915 2010.06.12. 15:39:30

Kétségtelen, hogy Marotta nagyon jól végzi a dolgát, de csuma utolsó mondatában van a legnagyobb igazság: "na de kérdem én, ez a kemény, másfél millió tényleg megéri ezt a kockázatot?". Mindenesetre én is úgy látom, hogy nálunk van az előny, hiszen Krasic inkább ide jönne. FORZA JUVENTUS!!

Ismeretlen_142775 2010.06.12. 15:44:09

Az a probléma ezzel a "másfél milla megér e ennyi kockázatot" hogy nyilvánvalóan húzni akarták még az árat, elöször másfél millio aztán már 17, aztán 20 mer'hogy VB... A kezdeti tárgyalások ilyen árfekvésben folytak de a moszkva túl mohó lett (ManCity, Inter bejelentkezése) és azt hitték a Juve letérdel. Hát nem. Nagyon helyesen.

Ismeretlen_108746 2010.06.12. 15:45:30

Miből látszik annyira nyilvánvalóan, hogy Marotta nagyon jól végzi a munkáját? A pillanatnyi állapot szerint ott tart a munkája, hogy megszerezte Pepe-t az Udinese-től. Pont. Szerintem várjunk még, majd akkor veregessük a vállát virtuálisan, ha Krasic a Juventus játékosa lesz, s Marotta idehoz még néhány igazán erősítést jelentő játékost.

CSUBI 2010.06.12. 15:46:19

"Juventino 03"! Amit írtál,azt vágom.És én is erre akartam rávilágítani,hogy mindig ezek a hiányzó pár milliók hiányoznak ahoz,hogy ismét a régi fényünkben pompázzunk,és a világ a lábaink elött heverjen.Gondolok itt BL döntöre,Bajnoki címre stb... Klub szinten mi az a 5-6 milla,amit irtál? Lepkefing(grygera ára?)!!! És ebben az ügyben csak 1,5 milláról van szó.Szerintem ha felhivást intéznének a szurkolókhoz ezt 1 hét alatt összedobnák. Ezért irtam,hogy a moszkva által kért minimumot,megkéne adni és szerintem akkor már Torinóban ölzözne a srác.Mert azt moszkva is tudja,hogy a VB után akár 5-8 millával is többet érhet a srác,esetleg.Moszkva magasról tesz rá,hova akar menni a srác.És Ő is magasról fog tenni rá,ha esetleg az interbe 2-3 millával többet fog keresni,arra,hogy hol is szeretett volna játszani. Ezért kéne megadni azt a szaros 15 000 000e-t. Szerintem. Csak a JUVE.

csuma 2010.06.12. 15:59:37

Marotta munkája eddig egy Pepe...ebből még nem lehet messzemenő következtetéseket levonni, ha valaki mégis megteszi az vagy ostoba, vagy valami látnoki képességekkel van megáldva, de az meg csalás :) @drughi: miből olyan nyilvánvaló ez neked? Mielőtt napvilágra kerültek volna azok az infók, hogy más csapatok is versenyben vannak Krasicért, ráadásul olyan csapatok akik több pénzt képesek/hajlandóak áldozni a játékosért, még akkor is 15 milláról szóltak a hírek, ami őszintén szólva még mindig egy eléggé baráti ár (ezzel persze lehet vitatkozni, ki - ki mit gondol). Persze ha te aktív részese vagy a tárgyalásoknak, és belső információkkal rendelkezel akkor megoszthatnál velünk is pár dolgot, de a cikkből ez nem következik, hogy az oroszok árat emeltek volna. (korábbi posztokban én is írtam, hogy ekkora meg akkora összeg lenne reális Krasicért, és hogy a piac szabályai miatt, illetve más klubok esetleges becsatlakozása, valamint a VB okán meglehetősen felmehet az ára, és ha egy kicsit is "rafkósak" az oroszok, akkor akár 25-öt vagy még többet is kaphatnak a nyár folyamán a szerbért, és ezt valószínűleg ki is fogják használni. Azonban az elmúlt cikkekben, illetve más oldalakon is, mindenhol 15 millióról szóltak a hírek, és ezek után inkább valószínűsíthető az, hogy az oroszok Secco-hoz hasonló kvalitásokkal rendelkeznek, és valóban megelégednek szaros 15 millióval.) Uff :)

hameee 2010.06.12. 16:16:08

A hozzáállás nekem tetszik.Nem kell lefeküdni mindenkinek,vegyék már észre h a juvéval bizniszelnek.Ha ezen megy el Krasic...ez van,nem áll meg a világA calcipoli óta valahogy kutyába se nézik ezt a csapatot...

Ismeretlen_135915 2010.06.12. 16:23:18

Nem se vagyok ostoba, se látnok. Hogy miből látni Marotta munkásságát? 1. Pepe. Nem volt az a hű de nagy igazolás, nem is olyan rossz játékos összeségében. Amikor terjedt a pletyka, hogy 12 millió euró az ára, már elástátok, hogy ezért az emberért ennyi lóvét... Aztán hivatalos lett, hogy kölcsönbe érkezik egy potom összegért. Ez miért érdekes? A sajtóban hányszor jelent meg, hogy Pepe KÖLCSÖNSZERZŐDÉS keretében kerül hozzánk? A kérdés költői... 2. Többen is leírták már előttem és osztom a nézetüket, hogy Marotta nagyon ügyesen keveri a lapokat Krasic ügyében. Másrészt viszont kockázatos, de szerintem úgy gondolja, hogy ha már Krasic-csal megegyezett a csapat és ő is nyilatkozta, hogy jönne, akkor talán Krasic már a miénk...

kacy85 2010.06.12. 16:27:11

Üdv Én bízok Marottában. Ő tudja h mennyit ér meg Krasic a Juve-nak. Nem dől össze a világ ha esetleg mégsem jön. Ők itt húzták meg a határt és mi amugy sem tudjuk h mi van a háttérben. Ő tárgyalt mind a moszkvaiakkal mind Krasic-al és tudja h mit csinál. Amugy meg az angol csapatok és a milánóiak is teljesen másfele orientálódnak, egyértelmű hogy a fő kérő a Juventus. Szal nem kell itt parázni ennyire.

Ismeretlen_142775 2010.06.12. 16:32:39

csuma: pusztán a moszkvaiak megváltozott stilusu kommunikációjukból nyilvánvaló számomra. Persze nem hibáztatom őket ezért (a minél nagyobb profitra való törekvést) , nekem Marrotta blöffje tetszik.

Ismeretlen_53881 2010.06.12. 16:33:14

Szerintem sem szabad engedni, hogy csesztessen minket egy szaros moszkvai csapat. Mi vagyunk a Juventus, mit képzelnek ezek. Tegyünk le 5 milliót az asztalra, aztán csá... Komolyan mondom, nevetséges. Lehet, hogy most ezt el lehet játszani, mert Krasic ide akar jönni, de máshol simán körberöhögik majd Marottát.

Ismeretlen_99954 2010.06.12. 16:36:58

irtam a transzferrol egy postot a blogomban, ha jo, esetleg itt is megjelenhet? :P fikuszkukisz.tumblr.com/post/690562673/marotta-oroszrulettje

csuma 2010.06.12. 16:42:11

@Diego28: ne haragudj, nem így rád értettem a dolgot, nem tartalak se ostobának se látnoknak (:D), sőt, gyakran egyezik a véleményünk is! Csak nem értem, hogy miért lett Marotta már most az elején elkönyvelve fasza ügyvezetőnek, amikor tetteit eddig egy Pepe ide hozatala minősíti (amit tegyük hozzá egy elég jó üzlet volt, szerintem is, de attól még nem kell elszállni tőle). @passerby: Tényleg röhejes a dolog. Ha valamiért mégis nálunk kötne ki Krasic az csakis neki lenne köszönhető :D, Marottának meg csak annyi, hogy észrevette a srácot (óriási gratula...nagyon nehéz volt), és hogy spórolt nekünk 1,5 millát...(meg, hogy majdnem elkúrta az üzletet).

Peti 2010.06.12. 16:45:19

Én nem értem mit akartok. Szerintem jól csinálja Marotta. Kockázatos, de bejöhet. Ha azt mondja h ok 15, akkor az oroszok azt mondják már 17. Ok akkor adok 17et, nem már 19 az ára. Secco még most is ott könyörögne Moszkvában h "rendben akkor adok még pénzt.." az oroszok meg látják h velünk lehet, marha határozottak vagyunk és a gatyánkat is elszednék. Marotta letette az ajánlatát, ez van srácok, ha akarjátok adjátok, ha nem akkor kapjátok be. Nem ezen a pár millán fog múlni, annyit persze h megadnánk már, de ezek mohók lettek. Mi nem érünk rá hónapokig licitálgatni, h aztán egy millával többet ajánlva elvigye az Inter. Mi csapatot épitünk és nincs sok időnk, mondják meg most h adják-e, ha nem akkor keresünk tovább.

babo410 2010.06.12. 16:54:26

madcows! Elolvastam a blogodon amit írtál, és minden szavadat osztom. Azt hiszem ennél jobban én se tudnám megfogalmazni, egy rugóra jár az agyunk. És a blogod nagyon tetszik, a zenék hatalmasak! És szerintem is jól csinálja Marotta. Azt mondták az oroszok 12 az ára Krasicnak. Megadtuk, rögtön lett 15. Benyalhatnak! Egyébként ha Krasic ide akar jönni, akkor úgyse fog más csapatba elmenni! Poulsen se akart menni, meg Tiago se, nem is tudtuk eladni őket. Ill sikerült elpasszolni Tiagot, de az Atleticoba viszont akart is menni. Akarata ellenére ottartani, vagy máshová eladni úgyse fogják tudni Krasicot, ezért is meri Marotta meglépni, hogy ad egy ajánlatot, és eljön. Ha mondjuk a zintert favorizálná, már nem lenne ilyen bátor. Akkor nyilván ott lenne még Moszkvában, és licitálna! Meg próbálná rávenni a srácot, hogy jöjjön hozzánk!!!!!

babo410 2010.06.12. 16:57:28

Ja és ehhez, nem ehez. Boccs a kötekedésért madcows!!!

Ismeretlen_99954 2010.06.12. 16:59:52

babo410 kossz az eszrevetelt, javitva :)

Juveboy24 2010.06.12. 17:56:40

Van egy olyan érzésem, hogy ez az ügy ennél sokkal komplikáltabb. Én inkább adnék érte 15 millát, mint egy Melo-ért 20-25-öt. Azt nem igazán értem, hogy ha Marotta nem akar alkudozni, akkor miért akarja Krasic-ot. Az oroszok 15-öt kérnek érte, ő adna 12,5-et... és nem akar alkudozni. Akkor minek kezdett bele?

Ismeretlen_103868 2010.06.12. 17:57:16

casish és drughi akikkel egyet értek. Van a moszkvaiaknak egy sztárjuk, ha oda lett volna rakva a 15 misi, akkor kerestek volna más indokot, amivel húzhatják még a zsozsót. Ez gusztustalan, de érthető, ha a legnagyobb játékosodért fél EU sorban áll..

Ismeretlen_152362 2010.06.12. 18:42:32

hát ha fél európán a juvét és még 2-3 állítólagos kérőt értesz, akkor igazad van... madcows blogjával én is teljesen egyet értek. hiába akar a cszka meggazdagodni krasicból, még ha lenne is csapat, aki többet adna érte, mint a juve, azokat úgyis kikosarazná a srác. innentől kezdve a moszkvaiak össze is szarhatják magukat, akkor sem tudnak túladni rajta.

buub 2010.06.12. 18:59:23

Van benne valami, ha Marotta úgy gondolja, hogy nekünk ez a játékos ma 13,5 milliót ér, akkor annyit ad érte maximum, tiszta sor.

Ismeretlen_149085 2010.06.12. 19:15:45

Az a véleményem, hogy Marotta jól csinálja, mert amennyiben csak a pénz számít, úgy se versenyezhetünk (annyiszor felmerült már itt is, hogy úgy se jön ide xy, mert nem tudunk eleget fizetni), ha meg nem csak az, akkor el kell engedniük ennyiért. Kiváncsi leszek a végére, mert úgy vélem, hogy ha egy játékossal éreztetik, hogy fontos szerepet szánnak neki, és felvázolnak egy jövőképet, akkor meg lehet győzni pénzen kívül is, márpedig Krasic nyilatkozatai alapján Marotta ezt tette.

Ismeretlen_135915 2010.06.12. 21:17:44

@csuma: ne viccelj már, tudom, hogy nem rám értetted :) pusztán bevezetésként írtam, a te szavaiddal élve :) Ettől függetlenül Marottát jó szakembernek tartom. Az eddigi húzásai tetszenek. Nekem...

Ismeretlen_153718 2010.06.12. 21:18:38

Egyesek milyen könnyen dobálóznak 1.5 millió euróval:)...ami a jelenlegi árfolyamon kb.412 millió Ft...hát szerintem azért nem mindegy.... A másik meg ami hozzánk "kijut" hír az a történések 10%-a....amit páran félre fordítanak...átalakítanak...rosszul értelmeznek...tehát nagyon kevés az ami tényleges információ.... Elég a matekból...szerintem igenis jól csinálja Marotta...ha Krasic jönni akar akkor jön 13.5M Euróért is ha meg nem akkor teljesen fölösleges licitálgatni mert a végén úgyis a játékos fog dönteni mert az Ő aláírása nélkül szart sem ér az egész...

rmc 2010.06.12. 21:35:37

el fogjuk bukni...

JuVe fan 2010.06.13. 00:37:48

Papy88 itt nem egy játékost kell venni mondjuk 100 millából hanem kb.8 at ha most Krasicért adunk 15 millát maraad ugye 85 abból még egy 15-ös Hernanes szóval szerintem elég 13,5 úgyis pénz beszél kutya ugat.Real az ha most még nem szál be akkor van esélyünk mert az képes kicsengetni a CSKA-nak akár 35-40 millát is.Manchester ha most megvenné 30 milláért Krasicot minek vették meg Valenciát?És ha még eladjuk nekik Diegót egy 25 ösért azmár nekik 55 millió euró és akkor hol lenne neki a fiatalítás a Manchesterbe?Apropó még egy magyar emberkéről ejtenék szót Dzsudzsáknak állítólag 4%az esélye hogy leszerzőtesse a Juve vicc vagy nem?

frustrate 2010.06.13. 08:55:42

"Apropó még egy magyar emberkéről ejtenék szót Dzsudzsáknak állítólag 4%az esélye hogy leszerzőtesse a Juve vicc vagy nem?" Na akkor most légyszíves valaki írja le hogy számolják ezeket.:D

Papy88 2010.06.13. 09:18:57

JuVe fan: Jó én értelek persze,sőt igazad is one,hogy így kell gazdálkodni a pénzel....Meg úgy jobban átgondolva a lényeg a lényegben hogy a CSKA húzni akarja az időt...Hiába adtunk volna érte 15-öt akkor mást találtak volna ki...! Mind1 várjuk ki a végét,sztem Marottá-ék jól csinálják a dolgokat...Az hogy az United meg akarja őt szerezni az kamu,a city-be nem fog menni sztem,olvastam valahol olyat is hogy a fener is akarja de sztem oda sem akar menni....És azt nyilatkozta hogy a Serie A-ban akar focizni és ő akar lenni az új Nedved..^_^ Nos akkor a konkurencia az sztem 2 csapat....A gecinter és a Milánói makaróni:-S Mert egy időben(ezt sem szabad elfelejteni),hogy a Milan is akarta a srácot........... De én bizakodok és remélem hozzánk jön! ++FORZA BIANCONERI++

mark 2010.06.13. 18:56:04

azt mondta agneli hogy a juve meg akarja venni akkor 1,5 miliot még nem tudnak ráadni igyis csak 15 milio én át hoznám krasicot és néztem a SZERBIA GHÁNA meccset jol játszott csak kikaptak 1-0 ra

Ismeretlen_102194 2010.06.15. 13:10:02

Ezzel kapcsolatban semmi fejlemény???Vagy már az oroszoknak tárgytalan?????

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása