A hét kérdése

A Nagy blog teszt - eredmények hamarosan - farvizén evezünk tovább.

delneriTudtuk, hogy Zaccheroninak mennie kell. Nyilvánvalóvá vált, hogy gyökeres változtatásokra van szükség. Biztos, hogy elkerülhetetlen az irányváltás.

Persze előre nehéz okosnak lenni, senkinél nincs ott a kristálygömb, Del Neri tenyerét pedig kevesen vehetik alaposan szemügyre. De mégis, jövő ilyenkor képzeletben megveregetjük majd Andrea Agnelli vállát, esetleg már a következő megmentőt várjuk?

Igen, ez még a jövő zenéje, a kérdés viszont nem is lehetne aktuálisabb:

Szerinted jó döntés volt Luigi Del Neri edzői kinevezése?

Persze, mert a Sampdoriát BL-be vitte? Dehogy, hiszen nincsen igazán nagy neve? Elfogadható, mert nincsen más? Esetleg teljesen mindegy, mert az utolsó két trénernél csak jobb lehet?

Szóval igen vagy nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414652451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cd 2010.05.20. 18:17:20

majd kiderül, de egyenlőre nem vok elragadtatva

Ismeretlen_53881 2010.05.20. 18:17:54

Számomra nagy csalódás. Félek, hogy az átigazolásoktól sem szabad sokat várnunk. Persze cáfoljon rám, reméljük.

DelPiero86 2010.05.20. 18:39:37

Csalódás megint csak...

Nemirov 2010.05.20. 18:41:49

Nem örülök,de remélem jobb lesz mint elődei.

realsequator 2010.05.20. 18:43:51

"Aut Caesar aut nihil" (Vagy Cézár vagy semmi) Értsd vagy Cézár leszek vagy semmi. Remélem Del Neri eme nagyszerű ókori római mondás fényében fog nekilátni a munkának. Én bízom benne. Forza Juve.

Ismeretlen_96517 2010.05.20. 18:45:21

Én megmondom őszintén, azt szeretném, ha fiatalítanánk a védelmünkön, és az első 4ben végeznénk, de csak és csakis úgy, hogy szépen, gyorsan és taktikusan focizunk. Elegem van a szar juve meccsekből, imádom a csapatot, de számomra sokkal fontosabb a sikerességnél, a játék képe. Persze egy nyár alatt nem lehet csodát várni, de a játékosállományunkban megvan egy bizonyos potencia, a jó támadójáték eléréséhez, csak ehhez kell, egy rugalmas gyors védelem, meg persze egy két kiegészítés. Ennyit szeretnék kedves DelNeri. Nem tudom mit tud az öreg, talán fejlődő stádiumban van, az mindenesetre igaz, hogy sokkal jobbnak tartom őt, mint az elődjeit(összetéve).

juventino03 2010.05.20. 18:47:25

Én egy nagy nevet vártam a vezetőségtől, mint pl.: Capello, Hiddink, Benitez stb. és én Blnc-ot szivesen láttam volna nem tudom kinek mit mond a név, de elég jó kis edző. De remélem rácáfol Del Neri ezekre a sorokra, de amit meg kellene nyernünk az EU liga és végig versenybe kell lenni a Scudettóért kah és az Olasz kupa döntőjébe is ott a helyünk. Lehet, hogy meredek egy kicsit, de ha Ranipapa azt a csapatot a 2.helyre tudta vezetni akkor nekünk is már csak össze kell rázni a csapatot. FOrzaJuve!!!

csuma 2010.05.20. 18:50:45

nem. de ne legyem igazam

Alessandro 2010.05.20. 18:54:35

Az előző két elődöt nézve igen, a csapat jelenlegi helyzetét nézve nem volt jó döntés szerintem, ebben a helyzetben leginkább egy nagynevű, eredményes és közelmúltban nagy trófeákat gyűjtő edzőt kellett volna hozni, aki jól tudja kezelni a problémákat. Ha ismét lesz egy hullámvölgy, nem tudom hogy Del Neri tudná-e kezelni a játékosokat és újra motiválni őket. Gyökeres változások szükségesek, de egyenlőre még nem történt semmi igazán jelentős dolog szerintem, elsősorban Blant kellene kirúgni, neki továbbra is nagy szerepe lesz sajnos, emellett klasszis játékosok érkezése sem várható és kétlem hogy Del Neri meg merné lépni, hogy akár 6-7 fiatalt is felhoz az első keretbe, akiknek rendszeresen lehetőséget is adna, pedig jelen helyzetben inkább ők tűnnének jobb húzásnak mint a középszerű igazolások, legalább végre kiderülne hogy valóban csak szimplán tehetségekről van-e szó vagy tényleg van olyan srác az utánpótlásban, akire hosszútávon is lehet számítani.

Ismeretlen_153094 2010.05.20. 18:57:46

Jobban örülök neki, mint Beníteznek örültem volna. Szerintem tisztában van vele, hogy mit jelent a JUVENTUS - és ez nagyon fontos. Remélem nem lesz neki nagy falat a Juve és végre újra igazi CSAPATOT csinál itt. Remek csapatokat rakott össze kisebb egyesületeknél, ehhez szerintem nagyon ért. Sok sikert! Forza Juve!

Razel 2010.05.20. 19:01:33

Számomra csalódás, nagyobb csapatokkal rendre megbukott, ebbe a Sampdoriában Mazzari keze is benne van, még ha nem is ő irányította ezt a csapatot.Nagyobb név kellett volna, aki keménykezű, plusz Seccot és Blancot el kellene távolítani a klub közeléből.

Ismeretlen_128760 2010.05.20. 19:03:32

Válaszom: Nem De a puding próbája az evés... Minőségi igazolásokkal a klub jócskán megkönnyítheti a dolgát! Viszont én azt mondom, hogy nem edzőn kellett volna spórolni...

andree 2010.05.20. 19:03:51

Sztem nem rossz döntés. Gambling külföldi edzőt hozni ide. Ráadásul csak hosszú(és drága) szerződéssel jönnének, ha meg nem válnak be, kb 1-2 jó játékos ára a végkielégítés. Az biztos hogy tapasztalt és jó edző kellett. Ebből van 3-4 aki bizonyított már. Capello(elérhetetlen), Ranieri(Chelsea--->BL Abra előtt, Juve--->BL nulla erősítéssel a B-hez képest) de őt már ugye elküldtük(joggal), Lippi aki nem akar már edzői szerepet vállalni nálunk, és itt van Spaletti, aki remek szezonokat produkált a Roma-val, de mozdíthatatlan jelenleg pénzföldéről. Maradnak a tehetséges edzők. Prandellinek vegyesek az eredményei, de mindenki nagyra tartja a képességeit, de ugye ő már a Fio-nál marad. Szerintem a fennmaradó nevek közül Del Neri semmivel sem rosszabb, ellenben kemény embernek néz ki, aki tudott kezelni Cassano féle játékosokat is. Ne feledjük, hogy ő se kis fogás, Hiszen az általános igazgatóval együtt hosszú munkával egy BL csapatot csináltak a nem túl acélos Sampból. El kell fogadni, hogy nálunk ez a változás időszaka. Kimennek lassan azok az emberek, akik igazán vitték a Juve szekerét(Elég megnézni, hogy Nedved nélkül mi maradt a középpályából. Mi meg szidtuk Ranierit, hogy a halálig játszatja) és fel kell építeni egy új keretet, lehetőleg úgy, hogy a bajnoki címért küzdjön a gárda. Szerintem a mostani változások megfelelőek. Persze szívesen látnánk TOP 5 edzőt és világsztárokat, de ha a lehetőségeket nézzük, ez egy korrekt döntés. Egy olyan edző mint Hiddink vagy Capello, nem nagyon vesznek át egy ilyen helyzetben lévő csapatot. Nekik a sikerek, címek kellenek.(És a pénz természetesen) Az egyetlen nagy nevű edző, aki ilyesmire vállalkozna az Wenger, de ő csak akkor hagyná ott az Arsenalt ha elküldenék, másrészről meg az ő koncepciójával sztem nagyon sok szurkoló nem lenne kibékülve. És persze fingja sincs az olasz fociról, egy csomó klasszis edzőhöz hasonlóan.

Lord Viktor 2010.05.20. 19:06:21

Nem. Elismerem, Lippi is nálunk lett nagy edző, de ez a csapat válságban van, és csak egy keménykezű, nagy nevű edző jöhet ide, aki nemcsak a hírnevét testi kockára, ha elvállalja a munkát, hanem valamilyen szinten elősegíti, hogy minél jobb játékosok igazoljanak ide. Arról nem is beszélve, hogy egy klasszis, tapasztalt edző tudatos csapatépítésbe kezdhet, nem pedig elképzelései lennének, amelyek lehet, hogy beválnak. A magam részéről Beníteznek sem örültem volna, inkább Hiddinknek vagy Lippinek.

Krilehor 2010.05.20. 19:09:30

Én nagy edzőnek tartom őt, hiszen ott a BL indulás lehetősége előző csapatánál, akik általában szépen, látványosan játszottak és többnyire megérdemelten nyeregettek. Én azt mondom, ha a Samp edzőjeként tudott csodát tenni egy jóval kisebb csapatnál, itt a nagy Juventusnál se lehet ez másképp. Annyi biztos, h nagyok az elvárások vele szemben és az új érkezőkkel szemben is, de első nyilatkozatai alapján nincs megilletődve a feladattól és remélem jó igazolásokat intéz majd a juve-házatályán. Én egyértelműen örülök neki és úgy gondolom, h ebben a helyzetben a legjobb döntés volt Del Neri leigazolása.

babo410 2010.05.20. 19:18:05

Én csalódott vagyok, de bízom benne, hogy rám cáfol. Nem tudom mit fogunk jövőre elérni, de remélem az EL-t megnyerjük (Az egy Juvénak kötelező). Én az eddigi hírek alapján nem látom, hogy annyira meg fog erősödni a csapat, de bízom benne. Én három nevet azért kiemelek a legújabb pletyikből: Lanzafame, Kjaer, Kolarov. Őket meg kéne szerezni, meg vissza Criscitot. Meg jó lenne gy fiatal a kp-re is, ha nem több. És Vargas is jöhetne, meg Gio maradjon. Neki csak egy kis fizikum kell, és kész is a srác. Jó lenne, ha úgy építenék a csapatot, hogy akár a bajnoki címért is versenyezni tudjunk, meg az EL-ben is versenyképesek legyünk, és majd a BL-re se kelljen megint 10 játékost venni, csak mondjuk egy nagy nevet. Mondjuk én szívesen látnék egy olyan játékost, aki olyan mint Nedved volt, vagy anno Alex, hogy egymagukl eldöntöttek meccseket. Ja és olyanok kellenek, akik szívvel-lélekkel harcolnak azért a mezért at magukra húznak. És az se lenne baj, ha később annyira megszeretnék a klubot, mint Alex, Nedved, Buffon, Chiellini, stb. Ifiből is feljöhetnének végre a tehetségesebbek, mert ne másoknak termeljünk jó játékosokat. És Gio is kapjon végre lehetőséget. Majd meglátjuk mit tud Del Neri, remélem fel tud nőni a feladathoz, mert egyenlőre a múltja alapján nem bízok benne. Nem sokkal tartom jobbnak Zaccheroninál, de talán ő bevállhat. Sokan dicsérték, és nem a játékosainkra gondolok, akik kötelezőből dicsérik. És remélem nem Benitez, vagy Capello lesz a zinter edzője, az megint a vezetőség "dicsérete" lenne. Meg akkor már tudnám mekkora kétszínű benitez. Mondjuk Capello is az lenne, mert azt mondták, hogy nem mert jól érzik magukat, ahol vannak, meg Benittez hezitált, gondolkodási időt kért. Én azt hittem csak a BL indulás érdekli, de lehet egy nagy luzer. Del Nerit meg majd a jövő megítéli. Remélem pozitív ítélet lesz!

Juvehooligan 2010.05.20. 19:23:36

Nem... Mint nagy taktikus, nem hinném, nemzetközi tapasztalat 0... Nem nyert semmit...

Ismeretlen_128760 2010.05.20. 19:26:10

Del Neriix...

alessandroitaly10 2010.05.20. 19:27:57

Szerintem jó döntés volt!

tataboy 2010.05.20. 19:36:57

Az az igazság hogy én tavaly nagyon bíztam Ferraraban,meg az igazolásokban (Diego,Felipe Melo),új orvosi stáb is érkezett és ha jól emlékszem nem is nagyon volt olyan ember itt aki ne érzett volna ugyanígy,hogy Ferrara lesz az új Guardiola,a Juve meg az új Barca! Hát nagyot kellett csalódnia mindenkinek,amiről szerintem nem csak a vezetőség tehetett,hanem nagyon sok dolog összességében,pl.kiöregedő sérülékeny sztárok,az új igazolások nem tudtak megfelelően beépülni a csapatba,vagy éppen megszokni az olasz foci ritmusát,Ferrara sem volt mindig a helyzet magaslatán,aztán jött Zacceroni aki már eleve egy hite hagyott romokban levő csapatot vett át,na és az orvosi stábunk akiknek egyik tagjáról inter mezes fotó volt kitéve itt az oldalon. Szóval én azt mondom ha most nem lesz valami akkor soha,Del Neriben benne van az első három hely egyike is és benne van a csúfos leszereplés lehetősége is,ami ha bekövetkezik egy időre végleg elkönyvelhetjük hogy a nagy JUVENTUSUNK középcsapattá avanzsálódott!!!

-mJzSTR_ 2010.05.20. 19:44:37

N E M !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mr.Ocean 2010.05.20. 19:47:42

Amiért hasonlít a Luigira a Marioból így a válaszom igen...:) Viccet félre téve, nem tudjuk mi állt annak hátterében, hogy se Benítez, se Hiddink stb stb nem jött. (Lehet a pénz is, de szerintem konkrétan "jobb" helyzetben lévő csapatokat keresnek.)Így lehetne azt mondani, hogy jó választás de még mindig ellene vagyok. Marrottában bízom és remélem az igazolásai valamit az elküdött játékosok jó arányt és minőséget fognak prezentálni a részéről. Sok sikert nekik és egy meglepetés Scudettot akarok jövőre!:P

Ismeretlen_145917 2010.05.20. 19:49:25

örülök neki, jobban mint beníteznek. bízom benne, hogy sikerre vezeti a csapatot! kicsit attól félek, hogy visszaáll a 4-4-2-re... remélem ez csak az újságírok találgatása. Amúgy nagyon nagy ez a kép róla! XD

Ismeretlen_114665 2010.05.20. 20:01:49

Nem, hogy nem, hanem szégyen.... (N) Zacc is az volt már!!! De remélem, hogy jól szerepelünk jövőre és elnézést kell majd kérjek az előző sorért... Bár ezt mondtam Zacc-ra is és megint igazam lett, sajnos! :( Forza Juventus!

Ismeretlen_149053 2010.05.20. 20:03:38

Predy-vel egyet értek maximálisan! Prandellinek vagy D.D.-nek jobban örültem volna, de meg kell neki adni az esélyt ( és lehetett volna sokkal rosszabb is). Fiatalokat kell beépíteni és látványosabb játékot is várnék. Amúgy meg nagyon sok múlik a játékos mozgáson! Forza Juventus!

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 20:04:24

azt erzem, hogy elcsesztuk, mert a Milan Allegrit, az Inter meg Mihajlovicot viszi, de azert nagyon jo edzonek tartom Del Nerit, meglatjuk, mi lesz

Ismeretlen_149053 2010.05.20. 20:06:10

Nekem Mihajlovic nem kéne az biztos.... Allegri meg szintén két eseélyes szerintem....

supeter 2010.05.20. 20:08:26

Elnézést, de senki nem emlékszik a Del Neri féle Chievo-ra?? Én emlékszem, hogy csodálattal néztem a kiscsapat meccseit, mert valami félelmetesen összerakott csapatjátékot játszottak olyan játékosokkal, akik többnyire sem előtte, sem utána nem számítottak neves játékosoknak. És pont az akkor - illetve a az elmúlt szezonban - megcsillantott erényeire van nagy szükségünk, mert pusztán ha egy nagy "nevet" hoztunk volna, akkor pont olyan eszetlen bagázs lennénk mint a Real, olyanok meg tényleg ne legyünk..Ez a döntés tehát nekem ésszerűnek és koncepciózusnak tűnik - ez már fejlődés. De ennél többet várok: ésszerű döntések sorozatát! Ez a Marotta - Del Neri tandem által szerintem garantált lesz, és nem járunk úgy mint tavaly az igazolásokkal. Életszerűtlen, ámde tavaly többször megesett: az igazolásokért felelős vezető nagy örömmel hazahozza friss szerzeményét, akiről az aktuális edző el sem tudja képzelni, hogy hol és mit fog játszani - ilyen Del Neriékkel nem lesz. Meggyőződésem, hogy egy nem túl világmegváltó koncepció is többet ér, mint egy semmilyen, mert ha a dolgok egy irányba mutatnak, abból lehet fejlődés, ha káosz van, abból nem. Del Neri ura lesz a helyzetnek, és lesz koncepció - én ezt várom. Ha tévedek, akkor nagyon szomorú évek várnak ránk..

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 20:11:55

Barolo 1. miert? 2. van olyan edzo a szakmaban, aki nem ket eselyes egy uj csapatnal? ezzel az erovel senki ne jojjon, mert akar rosszul is elsulhet :P itt a kepessegek dontenek, Allegri meg az egyik legjobb kepessegu edzo Olaszorszagban

supeter 2010.05.20. 20:14:50

Amúgy ez volt az első kommentem, annak ellenére, hogy kb 1 éve naponta (akár többször)olvasom az oldalt. Meg kell, hogy jegyezzem, hogy nagyon tetszik az oldal, és nagyon jó, hogy naponta értesülhetek a csapat dolgairól, illetve hogy láthatom mennyire sokan drukkolunk a Juvénak! Magamról csak annyit, hogy pont 14 éve vagyok Juventus drukker, és az idei csalódások egy csöppet sem rengették meg a csapat felé érzett szeretetem/rajongásom/fanatizmusom, viszont óriási várakozásokkal tekintek az új idény felé - mindig remélni kell. Ez egy nagy OFF volt, bocsi, több nem lesz, ígérem :)

Ismeretlen_137164 2010.05.20. 20:43:03

én örülök neki,bár egy nevesebb edző jobb lett volna,de szerintem nem lehet rossz Del Néri... a másik pedig hogy jó csapat kell ahoz hogy ugy menjenek a dolgok ahogy szeretnénk!

Ismeretlen_139256 2010.05.20. 21:00:39

Tapasztalatlan más baj nincs!!!!:)

Ismeretlen_131128 2010.05.20. 21:18:21

Nem! Nem olasz edzőt kellett volna igazolni. De mindegy, a következő idény csak jobb lehet.

tataboy 2010.05.20. 21:18:34

supeter! Én is pont 14éve vagyok Juventus drukker,a 96os Bl óta! :) Csak a JUVE!!

Csabah 2010.05.20. 21:21:34

Nagy nevet vártunk nem jött, de ugy gondolom, talán épp ez a kulcs, és ez fog segíteni nekünk! Majd meglátjuk kik jönnek, de szerintem jó választás Del Neri! Ha Bl ben indulnánk idén akkor szerintem más jött volna, mert ő még ahhoz tapasztalatlan, de EL-be meg nem annyira fogják szopat.i, remélem.

Joeker 2010.05.20. 21:32:11

Madcows Én azért teljesen nem értek azzal egyet, hogy Allegri a legjobb képességű edző Olaszországban. Az inter meg legyen boldog Predraggal! Hasonlóan antipatikus személy mint az egész csapata lesz... legalább összeillenek. Neri-ről annyit, hogy szerintem nagyon jó képességű edző, persze majd kiderül, hogy nálunk is megcsillogtatja-e... Én is azt a tábort erősítem, hogy a jelenlegi helyzetben a legjobb döntés! Vegyük észre, hogy hol végeztünk idén, hol indulunk jövőre. Nézzük meg, hogy milyen a csapatot jelenleg körülvevő morál; mit várnak a részvényesek, befektetők, tulajdonosok, szurkolók... ki az a "sztáredző" aki azt mondaná, hogy: -igen, erre a felkérésre vártam!

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 21:35:07

Joeker leszarom, milyen ember, mert kurvajo edzo, felolem lehet egy utolso fereg is a juve edzoje, ha sikerre viszi, Mourinho is egy pocs, de a vilag legjobb edzoje

Ismeretlen_147985 2010.05.20. 21:35:36

Rendkívül rossz döntés. Del Neri egy eredménytelen, noname senki, aki nem lehet alkalmas egy Juventus szintű csapat irányítására. Nevetséges az egész ember. A játékosok előtt nem lesz tekintélye, hiszen sokuknak fogalmuk sincs róla, hogy egyáltalán ki ez a jóember. Nem volt soha nagycsapatnál, nemzetközi tapasztalata nincs, Olaszországon kívül még csak hírből se hallottak róla. Nyilvánvaló, hogy egy Ferguson, Wenger, Benítez azt sem tudják, hogy létezik egyáltalán ez a személy. Ezt az embert azonban kinevezte az új vezetőség a Juventus élére...ehhez csak gratulálni lehet, mást nem.

Dana 2010.05.20. 21:40:47

tataboy-yal közösek a Juve érzéseink :D én is akkor lettem :P Bízom Del Neriben! Nézzétek nagy nevek nem fognak jönni hozzánk ez egyértelmű! Nincs BL így elég nehéz ide csábítani egy sztárt is. Ne gyengüljünk én már annak is örülnék!

Ismeretlen_102246 2010.05.20. 21:50:58

Az elérhető alternatívák közül jó döntésnek mondható az idehozatala. Benítez sokat akart (nem pénzben) és valószínű a Juventus múltját elárulva zsoldoshadat épített volna itt is... ha megadják neki, amit kér. Örülök, hogy nem jött. Hiddink nem jött... gyanítom nem a pénz miatt. Capello kijelentette, hogy az angol válogatottnál maradna, Lippi többször elmondta, hogy nem jönne vissza, Prandelli sokat kapott a Fiorentinántól és nagyon odanőtt már, így sejthető volt, hogy nem fog eljönni onnan. Gasperini Genoához kötődik. Allegri és Conte tapasztalatlanok és így zsákbamacskák, de én azért tapasztaltabbnak látom őket, mint Ferrarát... ettől függetlenül nem biztos, hogy egy romokban heverő Juvét talpra tudtak volna állítani. Gentilénél meg jobb alternatíva Del Neri... Deschamps meg sajnos nem jönne most, hogy az OM-el ilyen szép sikert ért el. Ha mindezt végiggondoljuk és ráadásul ragaszkodunk a Juve tradícióihoz (azaz külföldi edző, hacsak nem játszott itt, ne jöjjön), akkor ahogyan kezdtem is: az elérhető alternatívák közül jó döntés.

Ismeretlen_145917 2010.05.20. 21:56:39

mmartin91, most bizonyosodott be mennyire hozzá nem értő vagy a témában!

Ismeretlen_149053 2010.05.20. 22:07:01

Madcows… akkor ebben nem értünk egyet…. egyrészt Mihajlovic összenőtt az interrel, jó helyen van ott, másrészt szerintem egy féreg ne legyen a Juve edzője, úgy ahogy bármilyen zseni az Ibra én nem szeretném újra fekete-fehérben látni, mert egy féreg… Allegri lehet, hogy az egyik legjobb edző Olaszországban, de nekünk szerintem most szükségünk van egy tapasztaltabb és valószínűleg kemény kezűbb edzőre. Mmartin 91 megint túlzol egy kicsit…. A Te érvelésed szerint kb. 10 jó edző van a világon…. ez kicsit túlzás szerintem. Persze én is örülnék Wengernek vagy Martin Oneilnek, de ennek a jelen helyzetben semmi esélye… lássuk be. Véleményem szerint pl. Scolarinál jobb választás Del Neri, de például abban sem vagyok biztos, ha pl. Guardiolát ide dobnák nekünk, akkor csodát tudna itt ezzel a játékos kerettel művelni. Ezért én (szeretnék) bízni ebben a rutinos, olasz focit jól ismerő párosban. Forza Juventus per sempre!

Kotrevák Kelly 2010.05.20. 22:07:16

Igazából nem sok választásunk volt. Viszont az új mezekkel sikerült alulmúlni mindet. Ez a cikk-cakk mintás megoldás számomra gyomorforgató... És az idegenbeli... Remélem, ettől sokkal szebb és jobb játékot fogunk produkálni az új vezetőség keze alatt.

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 22:11:31

"Del Neri egy eredménytelen, noname senki, aki nem lehet alkalmas egy Juventus szintű csapat irányítására. Nevetséges az egész ember. A játékosok előtt nem lesz tekintélye..." te biztos, hogy komolyan gondolod ezt az egesz focinezest, meg minden? :D egy b ligas csapattal 5. lett a serie a-ban ket ev alatt, az atalantaval kozepmezonyben vegzett, sampot meg bl-be vezette, ugy, hogy megverte az addig regota veretlen romat, mi ez, ha nem eredmeny? nem lesz tekintelye? Cassanot tudta kezelni, ne nevettess :D

Joeker 2010.05.20. 22:12:46

Madcows Először is javítanám az előző hsz-t, mert Predrag az Mijatovic volt, a szóban forgó úrat Sinisa névvel látták el annó. Azon nem szeretnék vitázni, hogy egy számomra szimpatikus vagy egy antipatikus embert szeretnék-e látni az edzői székben. Azon sem szeretnék vitázni, hogy a Mihajlovic jó edző-e vagy jobb-e trénernek mint Del Neri. Maradjunk annyiban, hogy Mihajlovic nem tett le többet az asztalra edzőként mint Del Neri! Többen említettétek már Wengert... elvitathatatlan, hogy a világ legjobb managerei közé tartozik, de ne felejtsük el, hogy Ő 14 éve az Arsenalnál tevékenykedik. 14 éve formál egy csapatot, sosem volt Olaszországban tréner és nem győzöm hangsúlyozni, hogy nálunk jelenleg minden tekintetben válság van. Nem vagyok benne biztos, hogy egy edző aki annyi ideje dolgozik egy helyen mint ahány éves Tataboy, az idejön egy káoszba és abból rögtön aranyat is csinál! Arra meg ne számítsunk, hogy Elkann gondol egy nagyot, eladja a Fiat Indrustrial-t és a befolyt összeget gyorsan edzőre és játékosokra fordítja. Mondjuk a Case New Holland-et megtarthatná, mert a Pinzolora ráférne, hogy felszántsák, akkor talán kevesebb lenne jövőre a sérült :D

devil-z 2010.05.20. 22:19:49

Ez a kép olyan megmosolyogtató :D A kérdésre a válasz: Zsinórban ő már a sokadik 'senki' az edzőink között. Ferrara-nál még bizakodtam, de csúfos bukása után Zaccheroni-nál már húztam a számat - már akkor egy nevesebb edzőt szerettem volna. Az ő szégyene után most egy újabb senkit szereztünk, hát én már egyáltalán nem vagyok bizakodó. A 'nevesebb' edzők nem véletlenül nevesebbek, talán azért mert ők már tettek le valamit az asztalra. Ezáltal bennük azért több potenciál van, hogy sikerre vezetik a klubot. Azzal meg nem kellene takarózni, hogy 'hát csak ezek közül lehet választani'. Azt hiszem nem a mucsaröcsögei öregfiúk egyesülete vagyunk, szóval illene egy méltó edzőt megszereznünk. De ha továbbra is középcsapat akarunk maradni, akkor Del Neri bizonyára remek választás volt.

tataboy 2010.05.20. 22:27:06

Joeker cimbi szerint én már anyám hasában is Juve meccset néztem,akkor én egy vérbeli Juvés vagyok,Anyám csecséből is fekete-fehér színű tejet szívtam! :) 14éve szurkolok a Juvénak,16 éves korom óta!

Ismeretlen_147985 2010.05.20. 22:29:41

madcows: te sem gondolhatod komolyan, hogy ezek eredmények. Ez semmi, ezzel az erővel Mészöly Géza is lehetne a Juventus edzője. 25 éves edzői pályafutása során hány trófeát nyert?... A Cassano gyereket meg hagyjuk már. Az is kicsoda? Mindenhol megbukott szakmailag. Egy középkategóriás Sampdoriából valamilyen szinten kitűnik, és ennyi. El lett könyvelve egy kezelhetetlen játékosnak, s gyakorlatilag ebből él, ezért szólnak róla a hírek. Eredményei neki sincsenek, mindössze annyi, hogy a Real Madrid cserejátékosaként nyert egy bajnokságot. Kezet foghat Del Neri pajtással, egy cipőben járnak.

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 22:31:26

mmartin91 kesz, ennyire hulye ervekre nem tudok reagalni, my brain huuurts :D

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 22:34:43

mmartin91 mellesleg Wengert gondolom jo edzonek tartod... az utobbi evekben mit nyert? :P semmit, raadasul sosem arra a posztra igazol, ahova igazan kene (ha eppen igazol), akkor a te logikad alapjan o is egy senki :D azert, mert x nem ismeri y nevet, meg nem x a hibas, nem a nev szamit ebben a sportban, hanem amit a palyan nyujt, Cassano meg jelenleg Di Natale mellett a legjobb olasz csatar, Tottival kurva nagy paros alkottak

Ismeretlen_147985 2010.05.20. 22:35:46

Fejtsd már ki, mi a hülye érv? Az, hogy nem nyert életében egy trófeát sem? Ez nem érv testvér, hanem tény...

juvem 2010.05.20. 22:37:05

1. nagy feladatunk az h visszamennyünk a BL-be idén nagy név szinte lehetetlen mert semelyik nagy sztár nem akarna az EurópaLigában játszani! DelNeri ebből a szempontból jó választás mert annyi van benne h 1 normális csapatot összehozzon és benne legyünk jövőre az 1. 4ben! idén jött ki rajtunk az a mondás h "sokat akar a szarka, de nem bírja a farka" nagyon parasztos mondás de igaz úgy indultunk neki egy nem rossz de nem klasszis kerettel h BL, Bajnokság stb és ez így nem megy szépen fokozatosan kéne építkezni amit Blancék nem tudtak végigvinni! most új vezetőséggel új edzővel bizakodva várom a köv szezont nem bajnokesélyesként fogom nézni a juvét de a dobogón ott lehetünk! szal összességében jó döntésnek tartom!

Type-R 2010.05.20. 22:38:45

röviden a kérdésre a válasz: nem. kicsit árnyaltabban: sokakkal ellentétben én nem látom olyan borúsan a jövőt, bizakodó és optimista vagyok, remélem, hogy alkot valamit Del Neri. de be kell látni, hogy nem az a sztáredző, akit mindenki messiásként várt. a fennmaradó alternatívák közül azonban ő a legjobb. de ha a kérdés úgy szólna, hogy örülök-e Del Neri és a Sampos szakemberek kinevezésének, akkor a válasz határozott igen lenne.

juvem 2010.05.20. 22:39:45

sokan mondjátok h nem juve szintű egy senki egy 0 de feltenném a kérdést a juventus most mit jelent?!?! elérkeztünk oda h a történelmünkből élünk 1 ilyen szar szezon után nem jön ide nagy név mármint edzőből! :S

Ismeretlen_147985 2010.05.20. 22:41:43

Wenger-t Del Nerihez hasonlítani? A francia bajnok, többszörös Premier League, FA Kupa, Community Shield győztes, BL döntős, "1000"-szeres manager of the year díjas, s nem utolsó sorban a 14 éve az Arsenal-t irányító Wenger-t ehhez a noname, senkiházi Del Nerihez hasonlítani? Hát érdekes egy ember vagy...

Ismeretlen_149053 2010.05.20. 22:45:28

Mmartin Írj kérlek 3 nevet, aki szerinted jobb választás lenne és reálisan mozdítható?

Ismeretlen_99954 2010.05.20. 22:56:45

Barolo hagyd csak, Mmartin csak szeret provokalni, egyebkent nem kell komolyan venni :P

Ismeretlen_147985 2010.05.20. 22:57:57

Barolo: sajnos nem láthatunk bele, hogy mi folyik a színfalak mögött, nem tudom, hogy egy Prandelli vagy egy Spalletti mennyire lett volna mozdítható, mivel nem én kérdeztem meg őket. Azt sem tudom, hogy Deschamps mennyiért vállalta volna, ha egyáltalán vállalta volna. Blanc is jó lehetett volna, dehát ő szöv.kap. lesz, nyilván jobban járt így, mintha hozzánk jött volna. Szóval sajnálom, nem vagyok bennfentes, nem tudom mi zajlott a háttérben, de az biztos, hogy Del Neri nem megoldás.

Tony 2010.05.20. 22:59:58

Akár,hogy is fáj srácok mmartin-nak igaza van. Nem is értem,h mien érvek kellenek ide,itt tényleg nyers tények vannak,de úgy látom ezt sokak nem akarják észrevenni. Delneri 60 éves és semmit nem tud felmutatni,elbohóckodni középcsapatok kispadján pedig sokan tudnak,de azok nem a Juve élére valók.

Ismeretlen_149053 2010.05.20. 23:04:50

Ez a válasz így korrekt..... de tegyük föl, hogy megpróbálták az általad említett edzőket elhozni ( mert pl. Prandellinél tuti próbálkoztak, csak Ő pl. nem csak a Fior miatt, nem jött, hanem szerintem lehet, hogy a vb. után szövkap. lesz) és nem sikerült.... akkor végül, lehet, hogy még is csak Del Neri maradt a legjobb opció. Abban is igazad van, hogy nem nyert trófeákat, de amit a Chievoval művelt, az nekem is nagyon tetszett! Én csak azt mondom, hogy ne írjuk már most le 0-ra szegény embert....

g3ronymo 2010.05.20. 23:44:43

Akkor írjuk le Del Nerit, ha nem látunk semmi változást vagy fejlődést a csapaton! Tény, hogy nem nagy neű edző, és a legnagyobb sikere annyi volt mindössze h a sampdoriaval 4ik helyen végzett, meg szamos csapatot felvitt a c1, serie b be! persze ahogy a Chievoval vezette a tabellát nemtom hány fordulón át, az nekem is tetszett! Szerintem mostmár kár rágódni azon, h ki miért nem jött, ő volt az egyetlen éppkézláb megoldás az elérhető edzök közül! Azt meg ugye ti se gondoltátok h majd Hiddink, Benitez,Wenger féle edzők jönnek ehhez a csapathoz! És azért is lenne nagyon fontos a jó edző, mert mint többen írtátok, igazán nagy nevű sztár szinte tuti nem jön, mert ki akarna El be jatszani... Legfontosabb h a védelmet meg a támadósort tegye rendbe, és a rengeteg sérülés okát találja meg!! Viszont itt van a lehetőség, hogy nem nagy nevű, tehetséges játékosokra leljünk, akik majd a köv szezon alatt érnek sztárrá nálunk:) Nagyon kivancsian várom h milyen csapat fog nekivágni a köv. szezonnak

Hunda Bunda 2010.05.21. 00:34:27

Nekem ez a fejszerkezet naon bejön:D MInt super mario!:D

Ismeretlen_118238 2010.05.21. 07:34:19

Titkon reméltem, hogy Lippi lesz az edző, annak ellenére, hogy többször nyilatkozta az ellenkezőjét. Del Neri nem nyert eddig trófeát, mivel nem volt olyan játékoskerete, amivel meg tudta volna tenni. Viszont a Chivoból és a Sampdoriából kihozta a maximumot. Azt meg nem várhatta tőle senki, hogy ezekkel a csapatokkal kupákat nyerjen. Akár tetszik, akár nem, jelenleg a Juventus egy középszerű csapat. Csak nagy duma az, hogy tele vagyunk bajnokokkal. Ha kapunk egy gólt, a nagy bajnokaink összeomlanak. Del Nerinek szarból kell várat építeni, és azt már bizonyította, hogy ez megy neki. Bízzunk benne, ahogy a fiatal játékosainkban, mást úgysem tehetünk.

Tubi 2010.05.21. 07:50:49

Ha abból indulok ki hogy a kis csapatokkal milyen eredményeket ért el akkor igen, viszont amikor ezen eredmények hatására egy nagyobb csapathoz került /Roma, és talán Benfica?/ nagyon nem jött össze neki.Tehát innen nézve már nem olyan fényes a kép.

vizi8 2010.05.21. 09:01:07

Úgy látom egyesek megint személyeskedésbe mentek át. Anno a Chievonal leemeltem a kalapon DelNeri előtt. Ért ahhoz,hogy összerakjon egy csapatot a nekik legjobb összeállításban. Ő általában nem a saját formációját játszatta, hanem ami a játékosállománynak a legjobban fekszik. Ebből még bármi kisülhet. Az hogy mit tett le az asztalra nem igazán számít, mivel nem igazán kapott eddig olyan lehetőséget( olyan csapatot), mellyel nemzetközi porondra léphetett volna, és olyan anyagi támogatás állt volna mögötte mellyel eredményeket is produkálhatott. Egy biztos ért a játékosok nyelvén, és őt is meghallgatják.

Ismeretlen_155548 2010.05.21. 09:06:39

NEM

Ismeretlen_150170 2010.05.21. 09:07:28

Óriási ez a kép! :) A neten már láttam és örülök hogy felraktátok! Edző kérdés. Én igazából Capello-nak örültem volna a legjobban! Lehet őt is fikázni de az eredményei magukért beszélnek. Talán ő az egyetlen olyan edző a világon aki több nagy csapatnál is sikereket ért el és ezt teszi már vagy 20 éve! A másik név nekem Deschamps lett volna de valamilyen okok miatt nem nagyon merült fel a neve. Del Neri meg a többi fel merült név közül szerintem a legoptimálisabb választás. Egyrészt mert szerintem jönni akart és ezek szerint motivált és győzni akar másrészt más edző nem nagyon volt elérhető vagy csak ireálisan nagy pénzért. Szóval mivel ő vállalta is ezt a nagyon nem könnyű feladatot ezért szerintem nem kellene ócsárolni pláne úgy hogy még semmit sem csinált! Ha az ilyen Diegok és Melok kapnak időt és esélyt a bizonyításra akkor Del Nerinek is jár a lehetőség és a bizalom felé!

Ismeretlen_150170 2010.05.21. 09:54:56

Srácok! mmartin91-el ne vitatkozzatok! Ő a mi Havas Henrik-ünk! Mindent és mindenkit lefikáz és minden érv lepattan róla! Előre is elnézést Tanár Úr!

Ismeretlen_102246 2010.05.21. 10:29:47

@mmartin91: Lehet nem láttad, hogy kikkel próbált egyeztetni a vezetőség, de DD, Prandelli, Benítez, Hiddink konkrétan reagált a sajtón keresztül, hogy nem akar elmenni a klubjából, vagy éppen keresett magának állást, holott a sajtó harsogta, hogy a Juve érdeklődik iránta, azaz legrosszabb esetben is csak várnia kellett volna. Ha esetleg nem kerestük is meg őket ezek a tények (mert az interjúkat, ha meghamisítják, akkor azonnal jön is a cáfolatuk, azaz szinte biztos, hogy ezek elhangzottak), azaz Ők nem voltak igazi alternatívák. Wengert szerintem sohasem kerestük meg és nagyon valószínű, hogy nem is jött volna. Őt én is nagyon-nagyon jó edzőnek tartom, aki fantasztikus eredményeket ért el. Ebben teljesen igazad van, de Ő valószínűleg az Arsenalban marad pályafutása végéig, szóval Ő sem alternatíva (számomra valóban a legjobb választás lett volna DD után).

Ismeretlen_108746 2010.05.21. 10:56:27

Srácok! Hagyjuk már abba mmartin91 cseszegetését egy kicsit. Tény, hogy igencsak határozottan, s karakán módon szokta leírni és kommunikálni véleményét, amellyel sokszor, sok ponton én magam sem értek teljesen egyet, de elvitathatatlan, hogy nem szokott egetverő baromságokat írogatni, s értelmesen, érdemi módon szól hozzá a témákhoz. Az meg legyen a szíve joga, hogy nem szereti Giovinco-t, s nem tartja jó választásnak Del Neri-t. Érdekes és szórakoztató, ahogy néhány értelmes emberrel lehet vitatkozni és társalogni a napi Juve ügykről, de lehetőleg ne menjünk át felesleges személyeskedésbe. Mmartin91 egyike ezeknek az értelmes hozzászólóknak, s anno nekem is megvoltak vele az ostoba és felesleges köreim, de lépjünk már túl ezen. A (hál istennek) elmúlt szezon után némileg (minimálisan) bizakodó vagyok Del Neri-t illetően, mert Ferrara megmutatta nekünk a pokol legmélyebb bugyrait, s Del Neri-vel szerintem ennél nagyságrendekkel jobban szerepel majd a csapat. Ennek egyfelől lehet, és kell is örülni,de nem kellene elfelejteni, hogy a világ egyik legpatinásabb, legeredményesebb klubjáról beszélünk, s nem valami középcsapatról. Az tök jó, hogy Del Neri fosból és szarból (talán még más hulladékokból is) tud várat építeni, de itt nem ennek kellene a szempontnak és mércének lennie. Az a szomorú, hogy a reálisan elérhető edzők közül tényleg Del Neri az egyik legjobb választás, de elképesztően szomorú és szánalmas, hogy ilyen helyzet állhatott elő, amikor ilyen keretből válogathattunk csak. Nem tudom ki hogy van vele, én aggódva és elképedve olvasom a szórványos pletykákat arról, hogy Del Neri a fél Sampdoria leigazolásán munkálkodik. A Sampodoria középszerű, szürke, senkiháziakból áll, kiegészítve egy gyengeelméjű, ám kétségtelenül világszínvonalú Cassano-val. Ha végigfutom a keretük névsorát, én nem látok olyan neveket, akiket szívesen látnék a Juventus mezében. Legyünk türelmesek Del Neri-vel, bizakodjunk (mi mást tehetnénk), de valaki szólhatna Del Neri-nek és Marotta-nak, hogy ez a Juventus és nem a valami középcsapat, mert láthatóan ezt még nem vették észre. Ide nem lekes iparosok kellenek, hanem színvonalas focisták (szándkosan nem sztárokat írok). Ha már középcsapat, a Palermo politikája nekem szimpatikusabb, ahol fiatal tehetségek növik ki meghatározó játékossá magukat. Olyan fiatalok, akiket mi is leigazolhattunk volna, ha lenne egy értelmes vezetőségünk. A Juventus-nak állandó BL szereplőnek kellene lennie, aki eséllyel szalad ki a gyepre a Chelsea, a Real Madrid, a Barcelona vagy akár a bivalyerős Bordeaux pályájára. Del Nerivel vajon erre visz az út?

Zangif 2010.05.21. 11:09:35

Én is azon a véleményen vagyok, h jelen helyzetben Del Nerinél nem sok jobb választás lett volna, de én még egy nevet feldobnék. Mit szólnátok David Moyes-hez. Évek óta sztem szinte csodákat művel az Evertonnal, minden évben meggyengül a keretük, de mégis, fiatal és tehetséges játékosokkal tölti fel, akik meg is állják a helyüket. Pedig nem vmi hűdenagy költségvetésből dolgozik. Én őt is egy jó alternatívának tartottam volna, igaz a neve fel sem merült... csak egy ötlet volt :)

Ismeretlen_153718 2010.05.21. 11:10:18

Hogy merre visz az út az majd kiderül... Valószínű hogy Del Nerivel nem nyerünk bl-t sem bajnokságot de talán 1-2 év alatt elérhet annyit hogy egy igazán nagy nevű edző jöjjön a kispadra és mellé nagy játékosok a csapatba... Mert valljuk be hogy ez a Juventus nem sok edzőnek és sztárjátékosnak vonzó...Del Neri feladata hogy újra letegyen egy alapot és nem a bl győzelem...

Ismeretlen_122258 2010.05.21. 11:14:03

Szerintem jó döntés volt! Bízom benne!

Ismeretlen_149053 2010.05.21. 11:32:43

és még egy dolog aminek szerintem örülnünk kell ( lehet), még pedig az, hogy viszonylag gyors döntés született, nem kell hetekig az értelmetlen pletykákon rágódnunk+ időben elkezdődhet az építkezés! Forza Juventus!

Ismeretlen_150170 2010.05.21. 12:35:19

Én bocsánatot kérek mmartin91-től amennyiben megbántottam a Havas Henrik-es hasonlattal.

Victor90 2010.05.21. 12:40:14

Én szerintem Didier lett volna a legjobb választás!De már mindegy...Del Neri lett az edzőnk,most már benne kell bíznunk,nincs mese!

Ismeretlen_147985 2010.05.21. 13:46:06

pedronegro: bocsánatkérés elfogadva:) bár nem mentem Dunának a hasonlatod miatt. Apuleius: köszönöm szépen a kedves sorokat, igazán jó dolog számomra az oldal (egyik) legértelmesebb hozzászólójától dícséretet kapni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása