Az előzetes olasz vb-keret

Marcello Lippi 29 játékost nevezett meg.

Az előzetes keret egy két napos összetartáson vesz majd részt a római Borghesiana edzőközpontban. Ez még nem a végleges, Dél-Afrikába utazó névsor, ám sok mindent mégis le lehet szűrni. A szerdai Olasz Kupa finálé miatt Roma és Inter játékos nincs a listán.

Nincs ott a meghívottak között Amauri, aki néhány hete kapta meg az olasz állampolgárságot, így minden jel szerint a világbajnokságon sem vesz majd részt.

Kimaradt a keretből a remek formát mutató Cassano és Miccoli is, ott van viszont a Cagliari játékmestere, Cossu, és a Bari védője, Bonucci.

Kilenc Juventus játékos kapott meghívót, mint ahogyan világbajnokból is kilenc van a listán. Íme tehát a keret:

 

KapusokBuffon (Juventus), De Sanctis (Napoli), Marchetti (Cagliari), Sirigu (Palermo)

VédőkBocchetti (Genoa), Bonucci (Bari), Cannavaro (Juventus), Cassani (Palermo), Chiellini (Juventus), Criscito (Genoa), Grosso (Juventus), Legrottaglie (Juventus), Zambrotta (Milan)

KözéppályásokCamoranesi (Juventus), Candreva (Juventus), Cossu (Cagliari), Gattuso (Milan), Marchisio (Juventus), Maggio (Napoli), Montolivo (Fiorentina), Palombo (Sampdoria), Pepe (Udinese), Pirlo (Milan)

CsatárokBorriello (Milan), Di Natale (Udinese), Gilardino (Fiorentina), Iaquinta (Juventus), Pazzini (Sampdoria), Quagliarella (Napoli)

 

A világbajnokságra 23 játékost visz majd Marcello Lippi, a végleges keretet várhatóan május közepén hirdeti ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr864652344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_114665 2010.05.03. 20:25:52

Valahogy úgy érzem az olaszok idén nem nagy vizet fognak zavarni afrikában... Ettől persze én még nekik fogok drukkolni! Forza Squadra Azzura!

Ismeretlen_119096 2010.05.03. 20:26:37

Buffon,Marchetti,Sirigu Cassani,Zambrotta,Cannavaro,Legro,Chiellini,Bocchetti,Criscito,Grosso Marchisio,De Rossi,Pirlo,Montolivo,Gattuso,Camoranesi Iaquinta,Pazzini,Gilardino,Di Natale,Miccoli,DEL PIERO(sajna ugysem...) Nálam ez a lehetőő legjobb 23 jelenleg

Ismeretlen_119096 2010.05.03. 20:27:15

ja,mellesleg én ismét egy nagyot várok,beficcen sztem egy elődöntő minimum

Arnijuve 2010.05.03. 20:44:52

hát sztem is jók lesznek...bár nem a végsó győzelemre....kár hogy Del Piero nem megy vszínű...:( de akkor legalább cassano menne....de hát lippi nem akarja.. pedig akkor még döntő is lehetne sztem....cassano és pazzini együtt jók igazán

Ismeretlen_114321 2010.05.03. 20:49:52

be kell ismerni, hogy ennyi Juve-játékossal - megnézve a Zebrák idei teljesítményét - valóban nem sok esélye van az olaszoknak. az én olasz válogatottamban tutira ott lenne Miccoli és Cassano is. kár, hogy Balotelli egy nagyképű seggfej (...), mert a gyorsaságára és technikájára szüksége lenne az olaszoknak. sztem kevés lesz ez a nyugdíjasokkal teletűzdelt csapat.

DelPietro 2010.05.03. 21:04:50

Hát...ha benn van Canna, Legro, Grosso és Camo, akkor miért pont Del Piero nincs benn? Quagliarella helyett tutira elvinném Dél Afrikába, mégiscsak a hátán vitte ezt a pocsék Juvét idén.

juveman 2010.05.03. 21:34:11

Nemértem miért akarjátok Cassanot.Az egy hülye reklamálós ripacs akinek ha jó napja van akkor jó,ha pedig nem akkor hisztizik és reklamál.Candreva-nak örülök!:)

Carlos 2010.05.03. 22:10:30

Teljes mértékben egyet értek DelPietro véleményével. Hogy egy ILYEN keretbe pont Del Piero ne férjen be? Nevetséges ez az egész. :/

Ruida 2010.05.03. 22:14:49

Hát szerintem meg az a nevetséges h. nevetségesnek tartjátok Del Piero "hiányát". Neki sincs kifejezetten jó szezonja...ellentétben a behivott csatárokkal. Az lett volna a meglepetés ha behivják.

buub 2010.05.03. 22:31:43

Nincs ott Cassano meg se lepődök Lippin komolyan... De igazából teljesen mind1, ez a válogatott úgy ahogy van talán a csoportot valahogy túléli, de utána rögtön ki fog pottyanni. Hajrá Oranje! Forza Italia!

steven-h 2010.05.03. 22:38:27

Nekem elég gyengécskének tűnik ez a keret. Bocchetti beválogatását még ebbe a bő keretbe se értem...egy Cassano pedig szerintem hiányzik...nincs előkészítő csatára ennek a válogatottnak...

csuma 2010.05.03. 23:15:43

Kíváncsi vagyok, hogy mit hoznak össze. Azt hiszem az vitán felül áll, hogy ez évek óta az egyik, ha nem a leggyengébb olasz válogatott. Azonban egy Vb-n, egy olyan csapat amit Lippi vezet, 7 meccsre még jó lehet. Pláne, hogy ezeket a tornákat olyan válogatottak szokták megnyerni akiket az évek során megtanítottak GYŐZNI. És ebben sem szenvednek hiányt. Csak hát a játékoskeret messze elmarad a "jelenlegi nagyokétól", gondolok itt a spanyolokra, angolokra, argentinokra, brazilokra. De egy olasz válogatottat sosem szabad leírni...mint ahogy a németeket sem(lásd Bayern). szóval, kíváncsi leszek...

Ehhpaal 2010.05.04. 02:24:35

Miccoli ?! Cassano ?! Gamberini ?! Barzagli ?! Inkább mint Legro pl...vagy Grosso :| A Romából nekem csak De Rossi hiányzik.

Ismeretlen_149085 2010.05.04. 07:14:14

Mondjuk a címvédés alapból nagyobb teljesítmény, mint elhódítani egyszer a címet, ha jól emlékszem legutóbb '62-ben volt címvédés, és azon kívül is csak egyszer volt. Talán abban bízhat és bízik Lippi, hogy pont a pocsék szezonjuk miatt a vb-re összekapják magukat ezek a játékosok, és azt se lehet mondani, hogy túlhajtották volna magukat, így talán fittebbek lesznek. De az is egyértelmű, hogy nehezen mond le a bajnokairól.

Ismeretlen_102194 2010.05.04. 07:30:18

Előre sajnálom az olasz válogatott szurkolóit, mert ez a gárda még a csoportkört sem éli túl ezzel a kerettel! Lippit sem értem, egy ilyen picsafos idény után mit lát ezekben az elfásult motiválatlan játékosokban?????? Sztem nagy pofáraeséslesz ez a vb, de majd meglátjuk, mert a védekezős antifoci még produkálhat meglepetseket......

Ismeretlen_53881 2010.05.04. 08:30:29

Szerintem az egész vb pofáraesés lesz, de nem csak az olaszoknak. Ritka szar torna lesz.

Ismeretlen_135937 2010.05.04. 09:01:22

Ruida: Miért, az általam említett játékosoknak (Canna, Legro, Grosso, Camoranesi) jobb szezonja volt? A csatárok közül pedig sem Boriello, sem Quagliarella, sem Iaquinta nem büszkélkedhet jobb szezonbeli teljesítménnyel mint az öreg Alex. EBBE a keretbe, bőven beférne még a klubikonunk. ..egyébként De Rossi és Totti simán benne lehet, ha igaz, hogy a szerdai kupadöntő miatt eleve kimaradtak a Roma és Inter játékosok. Ráadásul akármennyire is undorító ember Balotelli, az ő kiutazása feldobhatná ezt a kissé öreg csatársort.

Unimuck 2010.05.04. 09:40:41

Elég rossz látni, hogy abból a Juve védelemből, ami 50gólt már benyalt a bajnokságban, négyen is kerettagok... Normális helyzetben csak Chiellininek lenne helye... Nem tudom mit lát Lippi ebben a JUve armadába, de én Buffono,Chiellini,Iaquinta max Camoranesin kívül mást nem neveztem volna.

epaska 2010.05.04. 09:49:24

Lippi 4 csatárt fog magával vinni. A négy csatár: - Miccoli (nagyon jó formában van) - Di Natale (még is csak 25 gólnál tart...) - Iaquinta (benne bízik Lippi) - Pazzini (fiatalabb,és nem rosszabb mint Gilardino) +1 Alessandro Del Piero Sokkal jobb szezonja van mint mondjuk Quagliarellanak vagy Iaquintanak. FORZA JUVE e SQUADRA AZZURRA!!!!!!!!!!

Cuc 2010.05.04. 10:11:19

@epaska: Úgy legyen!

Ruida 2010.05.04. 10:17:04

DelPietro: Abban teljesen egyetértek veled h. többek között...Grosso-nak nem igazán kellene h. szerepljen e listában. De én akkor is kitartok a melett h. Del Piero-nak sem. Nem is nagyon(1max)volt olyan meccse nagyon melyen különösebben nagyot alakitott volna, egyre önzőbb...lassabb. (mindezek mellett meg kell emlitenem h. a legtöbb szurkolói "örömömet" neki köszönhetem...) Csak észre kell venni ha valaki fölött eljárt az idő:S

Ismeretlen_158883 2010.05.04. 12:04:27

Üdv Én nagy Juve szurkoló vagyok,de sajnos nem értem Lippi papát.Mit akar ennyi maga alatt játszó játékossal? Egyetértek Unimuck-kal,tényleg 4 játékos az aki befér a mostani tudása alapján a keretbe,Ők pedig Buffon,Chiellini,Marchisio és Iaquinta,négy csupaszív játékos. Lippinek el kellene fogadni,hogy nem csak a rutinra kellene építenie hanem bátran fiatalítani. Nem értem,hogy egy Grosso,Camoranesi,Cannavaro,Legrotagglie,Pirlo,Zambrotta mit keres a keretben? Hol van Cassano,Miccoli és bárki bármit mond Balotelli? És végezetül az Én kezdőcsapatom:) Buffon Cassani,Chiellini,Bonucci,Antonini Maggio, De Rossi, Marchisio, Cassano Di Natale Miccoli

Ismeretlen_102194 2010.05.04. 12:28:14

Miccoli nem megy a vb-re!Lippi kihagyta! Tegyétek a szívetekre a kezeteket és mondjátok meg őszintén GIGI-n és Chiellinin kívül ki érdemli meg az utazást???? Aki igazán lendíthetne a csapat teljesítményén!? Alex sincs formában, nem értem miért gondolják páran hogy ott megtáltosodna. passerby : -Igen, én is ezen agyaltam, sztem a qrva meleg miatt lehet hogy az európai gárdák némelyiket szenvedni fog. De sebaj Mr. Blatter, köszönjük előre is a maga cseppet sem érdektelen szavazatának köszönhetően, ami érdekből született!;)

Ismeretlen_53881 2010.05.04. 12:36:09

asveed, nekem már az betette a kaput, hogy a vuvuzelát nem tiltották be. Számomra élvezhetetlenné teszi a meccseket. Attól is artok, hogy egy afrikai csapatot mindenképpen be akarnak majd nyomni az elődöntőbe, legyen bármi az ára. Szóval ezt a vb-t nem igazán várom.

Ismeretlen_53881 2010.05.04. 12:40:05

Ja meg persze az olaszoktól sem várható sok, sajnos.

Ismeretlen_102194 2010.05.04. 12:52:09

Na bazzzz, azt a szart/vuvuzela/ majdnem elfelejtettem!!!! Normál épelméjű ember nem megy meccsre ezzel a szarral!Én kb 2perc után verném úgy szájba ha mellettem fújná hogy lenyelné!!! Jesszus!Neeeeeeeeeeeeeeeeee!Tiltsák be!!!MOST!!!;) Amúgy ez is Blatter puhapöcsűségét és az UEFA vezérkar simlisségét bizonyítja hogy nem képesek határozottan fellépni az ilyenek ellen!!!! Mert akkor én követelem ha nálunk lesz eb vagy vb akkor mindenki karikásostorral csattogtatva szurkolhasson!:)Ezek után ez alap és nem fogadok el kifogást!;)

west 2010.05.04. 12:59:01

Asveed nem okításként, de Afrikában ilyenkor van tél tehát minden lesz csak meleg nem:) Viszont az a vuvuzela tényleg borzasztó tv előtt ülve is kaparja a falat az ember akkor gondolom ott még idegesítőb lehet.

fmsteve 2010.05.04. 12:59:38

A hőség elvileg nem lesz olyan nagy probléma, mert ott elvileg "tél" lesz ha jól tudom.

alessandroitaly10 2010.05.04. 13:46:00

Sajnálom,hogy Del Piero-t nem hívták meg:(

Ismeretlen_102194 2010.05.04. 13:49:06

west : Semmi gond, ezt buktam!;)

Ismeretlen_149085 2010.05.04. 13:49:29

Azért, ha már odavitték a vb-t, akkor ne kelljen már a szokásaikat elfojtani. Egy vb, egy világesemény kicsit a rendező ország megismeréséről is szól. Engem is rohadtul idegesít a vuvuzela, és én is úgy gondolom, hogy nem azért kapta Dél-Afrika a rendezési jogot, mert olyan hű de jól fel tudna készülni, de így esett, és ha ők ezt szeretik, akkor csinálják. Sokkal nagyobb probléma lesz szerintem a biztonsági kérdés.

Torinojuve 2010.05.04. 13:52:10

Én nem sajnálom nem csinál semmit a meccseken csak amikor utolérik feldobja magát és gyilkos szemmel néz a bíróra..hát ilyen ide nem kell..amúgy emlékezzetek a 2006 os VBn se gondolta volna senki hogy megnyeri......

Ismeretlen_53881 2010.05.04. 14:04:59

@ronny34: ezzel nincs is gond, szerintem is visszás lenne, ha betiltanák. Így viszont nézhetetlen. Ugyanakkor asveed mondta jól: ezután bárhol lesz, meg ne próbáljanak az ottani szokásokba beleszólni. Legyen az karikás ostor, skót duda, bantu dob, hárfa, mit tudom én. Legfeljebb majd akkor sem nézem a meccseket.

Ismeretlen_102194 2010.05.04. 14:30:11

passerby : Két csattintás után úgysem látnád mert kicsapnám a szemeidet vele:DXDXDXDXDXDXDXD!!! Azért remélem nincs harag?!;)

Ismeretlen_53881 2010.05.04. 14:53:42

Harag? Velem? Dehogy. :D Csak valóban frusztrál ez a vb. Hónapok óta tudom, hogy nem lesz jó, nem lesz jó, nem élem bele magam, hogy talán mégis jó lesz, erre itt van, nemsokára kezdődik. De úgyse lesz jó. :)

csakakriston 2010.05.04. 15:06:34

ezt a keretet egy szóval tudnám csak jellemezni: szánalmas

Ismeretlen_149085 2010.05.04. 17:17:15

Amúgy szerintem mint minden Európán kívüli vb-t, úgy ezt is Brazília vagy Argentína nyeri, bár az argok Maradona miatt talán mégsem. Vagy még a csúcsra járatott spanyolok, akik megtanultak győzni is mostanában. Az ő esélyeiket a kulcsemberek túlhajszolása rontja.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása