Megegyezés Kuranyival?

Jelentések szerint a Schalke játékosa bizonyosan a Juventusnál folytatja pályafutását.

A Juventus megegyezett Kevin Kuranyi képviselőivel, a játékos a Bosman-szabály értelmében ingyen érkezik a nyár folyamán Torinóba, olvasható a Sky Italia jelentésében. Hivatalos megerősítés a közeli jövőben várható.

Kuranyi jelenlegi szerződése júniusban jár le, ezt kihasználva hagyhatja ott a Schalke együttesét.

Kuranyi 2005-ben került mostani csapatába, előtte a Stuttgart játékosa volt. Azóta 151 találkozón 65 gólt szerzett.

A Juventus terveiben szerepelt a csatársor erősítése, és Kuranyi megszerzése - mivel ingyen érkezhet - a vezetőség tetszését is elnyerheti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr74652018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_53881 2010.03.01. 21:59:37

Agyam eldobom

Ismeretlen_128760 2010.03.01. 22:06:23

Ingyen akár még jöhet is. Egy Paoluccinál csaknem rosszabb... Még így is talán a csatárposzt a legkevésbé gyenge. Ide szélsők kellenek persze nem holmi német bajnokságból...

Angyalarcú Lucky 2010.03.01. 22:06:46

Télen még a Birmingham akarta vinni! (: Jó menedzsere lehet Kevinnek!

Saxoo 2010.03.01. 22:10:24

Remélem keres majd legalább évi 4-5 milliót, mint a többi balfasz akit idehozott ez a 2 szerencsétlen. Milyen jó lesz! Majd Amaurival versenyezhetnek, hogy ki a nagyobb B.ZI! Fa.zom.

bfeco 2010.03.01. 22:11:51

Csak őt ne!!!!

Mr. Ocean 2010.03.01. 22:12:00

Nem ő a megoldás, és akkor még finoman fogalmaztam, DE: Gomez 30 millióért csetlik-botlik, szóval Keffin ingyen bőven jöhet, mert semmivel sem rosszabb, mint Mario. És ami tán relevánsabb, hogy Amaurinál sem gyengébb. (És most ne jöjjön senki a Byrstov-féle incidenssel, kösz.)

Mr. Ocean 2010.03.01. 22:14:31

"persze nem holmi német bajnokságból..." Szerintem vissza kéne venni az arcunkból lassan...lehet fikázgatni a BuLi-t, csak most már ott tartunk (érdemes nézni a vonatkozó coeff-listát), hogy elúszik a 4. BL helyünk, s a németekhez vándorol, szóval ez a fellengzős szöveg szvsz már nem menő.

Ismeretlen_128760 2010.03.01. 22:20:45

Ha a játékosok minőségét nézzük a német bajnokság egy kalap fos. Diego ott isten volt, itt mostanság normális megmozdulása is alig van. A német csapatok csak a egységük és összeszokottságuk miatt lehetnek versenyben, de hogy német bl győztes nem lesz az elkövetkező évtizedben az 100%.

g3ronymo 2010.03.01. 22:22:55

nem vagyok biztos benne hogy erősítés, bár tény hogy egy paoluccinal jobb.....ingyen meg pláne, de remélem nem kuranyi szintu jatékosok leaigazolását tervezik a vezetők erősítés gyanánt...

Ismeretlen_128149 2010.03.01. 22:26:42

Kuranyi jó csatár főleg ingyen. Hasonló játékos mint Amauri. Ingyen jó vétel lenne, bár az a csicska Löw betehetné a Német válogatottba.

Tony 2010.03.01. 22:30:49

Szánalom! "mivel ingyen érkezhet - a vezetőség tetszését is elnyerheti." Ennyi. Most már mindenkit idehoznak,csak ne kerüljön semmibe? A Juve valami szemétlerakó hely? Bohócok! Ezért nem jutunk sehova,ezért nincs normális edzőnk sem,most meg ilyenekkel ba**ák az agyunkat?

pinszi44 2010.03.01. 22:31:48

kurányi jólesz figyeljétek meeg !!!!! nemondoktobbet csak h jóllesz !!!

Mr. Ocean 2010.03.01. 22:39:58

@juve27: játékosok minőségét? Pont arról szól a jelenlegi olasz futball, hogy pár kiöregedő sztáron, ikonon kívül nincs mivel promótálni a ligát. Nem mondom, hogy a német e tekintetben jobb, de azzal vitatkozom ez minőségi kérdés. Bár, minden személyeskedés nélkül, de az érvelésed komolyságát mutatja, hogy előrántod a Diego-panelt. Ott isten volt, itt szar, tehát megvan a konklúzió, miszerint e tekintetben "a német bajnokság egy kalap fos". Azt meg, már megbocsáss, nagy ívben szarom le, hogy összeszokottság, csapategység avagy éppen egyéni villanások révén jut-e egy csapat előrébb. A kinyilatkoztatásokat meg sosem vettem komolyan. Ha idősebb vagy, s van valamennyi élettapasztalatod, akkor pontosan vágod, hogy ez a 100%-os okoskodás elég nagy hülyeség. Én is valószínűbbnek látok egy olasz kupagyőztest, ám nem minket, szóval ez a "fosozás" elég ironikus mostanság.

Mr. Ocean 2010.03.01. 22:41:00

kimaardt egy szó: de azzal vitatkozom _hogy_ ez minőségi kérdés

pruxta 2010.03.01. 22:44:54

Tipikus húzás ettől a vezetőségtől. Hozzunk ingyen középszerűt. Jól jelképezi, hogy miért tartunk itt. Sztem is gyenge a Bundesliga, Kurányi egy középes játékos.

Streetballer 2010.03.01. 22:57:50

Nekem tök mindegy, csak lője a gólokat!!!

Type-R 2010.03.01. 23:01:01

én meg csak annyit mondok, hogy rohadtul nem kell ide, és remélem, hogy csak kacsa.

luca brasi 2010.03.01. 23:28:20

ááá csak öt ne, nem értem hogy jöhet szóba egy ekkora Luzer xd

Jo 2010.03.01. 23:33:09

Amég az egyik kezdő csatárunknál jobb játékost hoznak ingyen, addig igenis örülni kellene. Márpedig Kuranyi jobb játékos Amaurinál jelen pillanatban.

Type-R 2010.03.01. 23:42:08

Jo: de amíg csak lépcsőfokokat lépdelünk feljebb, várhatunk ám, hogy felérjünk tetőre...

Csülök 2010.03.02. 06:57:57

Én Stutgartos időszakban nagyon szerettem Kuranyit! Még Mezem is van(valahol) 27 éves...ha ingyen jön...Amauri helyett jó lesz.... Másnem jön ingyen,és 12- év múlva meg el adjuk, kis plussz pénz... Meg szerintem úgyis hajtani fog,mert gondolom akar menni a VB-re... Bár az előbb lesz,mint ie jönne,de tök mindegy..

Ismeretlen_128290 2010.03.02. 07:56:21

"Ennyi. Most már mindenkit idehoznak,csak ne kerüljön semmibe? A Juve valami szemétlerakó hely?" Ez a legtalálóbb mostanság. Nyugi, idejön, megsérül, elbóbiskol a rehabon meg a kispadon évi 4-5 milláért. Méghogy ingyen...

Ricsman 2010.03.02. 09:44:00

Szeretném jelezni a vezetőség felé hogy ingyen igazolható vagyok!!! naaaa?!! :D Vagyok olyan jó, mint De Ceglie, csak messzebbre köpök, meg tudok beadni. :D

turorudi 2010.03.02. 09:48:07

én sem őt képzeltem el a nagy nyári fogásnak, de ha belegondoltok, nem akkora hülyeség! szerintem amaurinál sokkal rosszabb nem lehet, talán még be is válik. ha a vezetőségnek van esze, miután kurányi szerződését szignózták, már fel is teszik amaurit a vaterára!:) = a csatársorunk minősége nem változott, viszont kerestünk 15-20 millát!

Victor90 2010.03.02. 10:03:12

Hát Kuranyi elég középszerű játékos,de a mi vezetőségünk,persze hogy lecsap 1 ingyen igazolható,középszerű játékosra!Egyébként én emlékszek rosszul,hogy a nyáron a Stuttgartból 1 belső védővel még tavaly megegyeztünk??Ha valaki ilyenre emlékszik,erősítse már meg!

Ismeretlen_108746 2010.03.02. 10:16:37

Ez még viccnek is rossz, de az a szomorú, hogy a vezetőséget ismerve ez egyáltalán nem valószínűtlen dolog... Nem godnolom, hogy Kurányi bármiféle erősítést jelentene, s be kellene látni végre, hogy ingyen vagy majdnem ingyen igazolt botlábúakkal (Cannavaro, Grosso, Mellberg, Kuranyi) nem lehet komoly célokat elérni.

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 10:33:25

Magyar vér csörgedezik benne ha jól tudom. Más jót nem tudok róla elmondani! :) Az egy dolog hogy ingyen jönne, de mennyi fizetésért, meg egyáltalán minek? Nem rossz játékos de nem hiszem hogy ő komoly erősítést jelentene a csapatnak. Ami aggasztó hogy a vezetőség továbbra is az olcsó megoldásokat keresi, ami egyébként ha fiatal tehetséges játékosokat jelentene akkor az nem volna gond, de itt arról van szó hogy olyan játékosokat hozunk ide aki már másnak nem kell, ez nagyon szomorú, Zac-ot is azért hozták ide mert olcsó volt, hát nem is változott semmi! Ha a vezetőség olcsó-jánost akar játszani, mert nincs pénz akkor legalább fiatalokban gondolkozzon, de úgy látszik reménytelen ez az egész.

steven-h 2010.03.02. 10:34:21

Victor90 én emlékszem, Tasci volt az de azóta erről semmit nem hallani szóval sajnos szerintem mégse lett megegyezés....

Ismeretlen_102194 2010.03.02. 10:37:06

Bezzeg amikor Saviolát,Sneijdert,Drenthét stb. lehetett elhozni bagóért akkor nem voltak ilyen aktívak mert azért fizetni kellett volna, irreálisan keveset!Sebaj!Majd az "olcsójánosok" megváltják a világot a "SALE" "SALE" Juventusban!!!Az eszem megáll!!!

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 10:38:34

Egyébként ne ítéljük el előre ezt az igazolást, ha Amauri helyére hozzák és nem első számú csatárnak akkor viszont jó megoldás, mert ingyen van, Amauriért meg egy 10 millát azért el lehet kérni, magyarán ennyit nyernénk ezen az ügyön! Amaurinál szerintem meg biztos jobb lesz!!! Szóval jól is elsülhet a dolog ne károgjunk előre!

Unimuck 2010.03.02. 11:05:34

Ingyen Kurányi esetleges érkezése nem hangzik azért rosszul, főleg úgy, h Amaurit és/vagy Trezeguet-t el fogják adni a vezetők valószínűleg. A gond ott van, h Amauri 23m €-ba fájt, ha jól emlékszem, most kb feléért, ha el lehet adni... Trezeguet-re szerintem 10 alá ajánlanak. Szóval a két csatárból, lenne kb 20m €. Abból még egy Rossit vagy egy Pazzinit se lehet megvenni. Max nagyon jó tárgyalásokkal, de ez nem jellemző a mostani vezetőkre. Olvastam, h megint nagy pénz (kinek mi a sok) bocsátanak rendelkezésre a nyári igazolásokra (kb 60m €), na most jönnek a pletykák esetleges Ribery érkezéséről... Hát szó mi szó, nagyon elférne itt. Akkor Diego is jobban tudna teljesíteni, hiszen a jelenlegi keretbe Diego mellett egyedül Camoranesi és Gio tud támadásokat építeni, illetve csak tudna, mert Mauro egy szezon alatt kb 2hónapot tud játszani, Giot pedig egyszerűen nem játszatják. Nagyon kell egy támadó középpályás, aki minőségi erősítést ad. Nincs mese, itt zsebbe kell nyúlni keményen. Ribery, Gourcuff esetleg Van der Vaart, Montolivo. Lenne alternatíva. A védelmet is erősíteni kell, első lépésként Criscitot haza kell hozni! Aztán még egy jó Zapata. Muszáj minőségi játékosokat hozni, mert az idén igen csak esett a Juventus név presztízse. Fiatalítani kell a csapaton, minőségi futballistákkal!

DJKGB 2010.03.02. 11:09:45

Nem értem ezt az Amauri utálatot. Ebben az évben ha ment a játék, akkor Amaurinak is ment, mivel jó labdákat kapott. Ha nincs egy normális, jó passz, akkor ő sem tud semmit csinálni. Jó edző kell, jó taktikai elképzeléssel! Utolsó meccseken kapott 3-4 jó beadást befejelte őket. Amaurit nem fogják eladni, legalábbis remélem! Kurányi nem a kedvencem, de ingyen nem rossz megoldás. Szerintem egyébként Trez helyére fog jönni...

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 11:11:59

Tökönszúrom magam... ezt a fos német gyereket, aki azt se tudja, hogy mi az az olasz foci. Egész felnőtt karrierjét a Bundesligában tölötte... ekkora zsákbamacska és ráadásul még a nagyon jó játékos szintjét sem éri el. A klub nyereséges... ellentétben sok angol klubbal és akkor még mindig a baszott spórolás. Sírni tudnék. Kit érdekel, hogy ingyen j9hetne, ha a fizuja magas lesz? Rossi, Palladino, Lanzafame, Acquafresca quadból bármelyiknek jobban örültem volna... nem kell ide Agüero, mert ugye rá nem lenne pénz, de ez... nonszensz.

Unimuck 2010.03.02. 11:14:26

DJKGB! Ha rám is gondoltál ezzel az utálattal kapcsolatosan... :) félreértés ne essék, én bírom Amauri játékát, de sztem rezeg alatta a léc.

Ismeretlen_145917 2010.03.02. 11:23:14

ilyen egy pesszimista bandát! jöjjön csak! főleg ingyen. max ha nem megy neki félévkor kölcsönadjuk vissza a bundesligába azt utána megveszik. még haszna is lehet a klubnak. másfelől meg szerintem faszán menne neki itt is. a német bajnokságot meg nem kell úgy lehordani, nem rossz az. de ha Kevin jön, Amauri szerintem megy... hacsak nem alkotnak ketten valami fantasztikusat :)

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 11:40:05

Ezen a híren ennyire azért nem kéne kiakadni! A bundesligát se kellene ócsárolni körülményekben, stadionokban, közönségben, kiszolgálásban, messze az olasz bajnokság előtt járnak! Azt se felejtsük hogy egy német csapat a bayern gázolt át a juvén a bl-ben ősszel! Mellesleg Diego is a bundesligából jött, az már más kérdés hogy eddig elég felemás a megítélése. Persze Ribery az kellene pedig ő is a német bajnokságba játszik! Sőt Suarez is kellene pedig a fos holland bajnokságban játszik! Ha ilyen alapon igazolna mindenki akkor anno Zidane-t se kellett volna idehozni a gyenge francia bajnokságból! Nem Kurányi a legjobb megoldás de ingyen azért nem egy katasztrófa!

laverda 2010.03.02. 11:51:21

A franc se bánja ha ki jön, csak rúgja a gólokat és igenis köpje ki a tüdejét a zebramezért. Ingyen megéri.

Ismeretlen_108746 2010.03.02. 12:01:37

Itt nem az a kérdés, hogy ingyen jön-e bárki, hanem, az,hogy vajon olyan minőségű játékosról van-e szó, aki erősítést jelent. Kuranyi szerintem egy kalap szar, akire semmi szüksége a Juventus-nak, s az a legszomorúbb, hogy ő lesz AZ IGAZOLÁS a támadósorba. Ez megint ugyanaz a stratégia, mint Cannavaro és Grosso esetében. Hozzunk olcsón szart, dörgöljük a kezünket, hogy milyen rohadt olcsón igazoltunk, csak aztán senki se csodálkozzon, ha megint lecsúszunk mindenről. Okosan, nem ész nélkül kültekezve, de minőségi játékosokat kell igazolni, nem senkiházi Grosso-kat és Kuranyi-kat. Az ilyen játékosok jöhetnek a kispadot koptatni, de ne az legyen,hogy ők jönnek, a minőségi igazolás pedig elmarad.

Ismeretlen_145917 2010.03.02. 12:10:54

Apuleius: azért én Kurányit nem mondanám Grosso, meg Canna-szintűnek. Egyrészt mert ő csatár, míg a két öreg védő.(akiknek életkoruk összege nem mellesleg 68) nem tudom mi alapján gondolod, hogy egy kalap szar, meg senkiházi. ahogy korábban már leírtam, még abból is lehet haszon ha szarul játszik, de remélem beválik. a schalkéban már ő is bizonyított, nem tudom mit kell fikázni. egyébként meg pedronegroval teljesen egyetértek!

Diego89 2010.03.02. 12:21:17

én sztem is ingyen megéri. max eladjuk ha nem lesz jo. de nem értem a vezetőséget komoyan

Ismeretlen_108746 2010.03.02. 12:26:13

enseric: Az alapján gondolom Kurányit haszontalannak, hogy elégszer volt szerencsém látni a játékát. Ha szarul játszik az nagyon hasznos lehet a Juventus szempontjából, főleg ha ezt más csapatnál, lehetőleg az Inter-nél teszi.

Diego89 2010.03.02. 12:27:07

hát barátaim ugynéz ki h tuti jön pedig:S mindenhol irják már. hát amugy megnéztem vágja a gólokat rendesen idén is. ingyen jo lesz. megnézzük mi sül ki belöle. de nem értem mért nem hoznak 1 Cavanit v Agüerot. aztmondták van pénz. akkor mért az ingyen játékosokra kell ráutazni.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 12:31:11

Nem a német bajnokságot nézem le, de aki a Bundesligából érkezik az kisebb valószínűséggel teljesít jól itt, mint aki már ismeri az olasz focit. Azért a német foci meglehetősen más az olaszhoz képest (lásd Brazzo, vagy Diego példáját). Ez evidens. Nem mondtam azt, hogy jelenleg jobb az olasz foci, bár szeretném ezt hinni. Más: Kurányi gyengülő játékos. Nem fiatal már és korábban sem volt világklasszis. Pl. képtelen magát beverekedni a német válogatottba. Nem tud meggyőző lenni és ez számomra még inkább kockázatossá teszi az igazolását. Mindenképpen jobban jártunk volna egy fiatal olasz játékossal... Palla, Acquafresca, Rossi, Lanzafame... simán jobb alternatívák. Az öszes felsorolt fiatalabb és otthonosan mozog az olasz fociban.

spider81 2010.03.02. 12:31:20

Ami a lényeg az az hogy a német ingyen jön és simán van olyan szinten mint Amauri! Sőt megnyílik a kapu,hogy kb 20 milliót kaszírozzunk Trez és Amauri eladásából!Abóól meg megvehetjük mondjuk Pazzinit és így már más lenne a leányzó fekvése.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 12:32:24

Képtelen stabil német válogatott lenni - akartam írni.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 12:35:34

Amaurit sztem nem fogjuk eladni és én nem merném mondani, hogy a magyar származású német srác jobb, mint a brazil-olasz, vagy az argentin-francia.

Diego89 2010.03.02. 12:36:07

sose értettem ha ingyen igazolásról van szo, akk mért nem akartuk leigazolni Pandevet pl??? jött volna az a Juventusba is szivesen.. de nem!! menjen csak az interbe! minek is az nekünk! tiszta szánalom..helyette majd jön a megmentöö Kuranyiii:D a másik idegesitööö h miért nem lehet nekünk is fiatal tehetségeket megvenni, meg olyan játékosokat akinek azért neve is van. nem iyen senkiházikat. nagyon remélem h Moggi visszajön 1x. nála iyen nem fordul elö az tuti.

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 12:54:06

Jó, meglátjuk mi lesz. Szerintem Amaurit és Trezeguet is elakarják adni és abból a pénzből áldoznának egy "nevesebb" csatárra, ez a Kurányi ingyen jön dolog is ezt erősíti szerintem. Szóval nem Kurányi lesz az egyetlen csatár igazolás, viszont kispadra is kell valaki és erre tökéletesen megfelel. A kispadra pedig pont ilyen játékos kell aki tapasztalt, érett és tisztában van a helyzetével, nem fog nyafogni ha nem kezdő, viszont ha szükség van rá beáll és teszi a dolgát.

Ismeretlen_53881 2010.03.02. 13:04:10

Kuranyi a nagybetűs KÖZÉPSZER. Európai szinten, persze. A pletykában az a legszomorúbb, és ezt nem veszik észre sokan, hogy a gazdasági érdekeket a csapat érdekei elé helyezik a vezetők. OK, nem bukunk rajta, de nem jelent erősítést. Ahogy ShyrKahn is írta, nyereséges a klub, szóval nem lennénk rászorulva az ilyen diszkont dolgokra. Olyanok vagyunk - és no offense - mint a csóró proli, aki mindenen legelőször az árcédulát nézi meg.

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 13:20:54

Csak azt nem veszítek észre hogy ha nem lesz meg a BL indulást érő hely, akkor a Kurányi és hasonló középszerű játékosoknak is örülhetünk! Az se véletlen hogy a vezetőség már most meg akar állapodni valakivel. Azzal is kell a vezetőségne kalkulálnia hogy nem lesz meg az a 4. hely! Erre is kell egy forgatókönyv, ebben az esetben viszont felejtsük el bármelyik "topjétékost" mert maradnak a "középszerek"!

Ismeretlen_53881 2010.03.02. 13:26:26

Pedronegro, én nem szeretném, hogy ez a vezetőség bármilyen döntést hozna a jövőre nézve, ha nem lesz meg a BL. Mondjuk én amúgy sem, de ebben az esetben meg főleg.

Ismeretlen_108746 2010.03.02. 13:26:47

Egészen pontosan az a probléma az egésszel, amit passerby ír.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 13:44:43

Na igen. Passerby leírta a lényeget. Ezzel a vezetőséggel nem lenne szabad hosszú távon számolni. Tényleg örülnék annak, ha Trapattoni és Tardelli is visszajönne a vezetőségbe/stábba.

G.G.B 2010.03.02. 13:49:19

Ha nem jutunk BL-be, akkor sajnos ne is várjunk nagyob neveket! Sztem a Juventusznak ha továbbjut a BL körből akkor TV-jogdíjak, Reklám stb. összejön kb. TÉNYLEG csak sztem 30-40 M €. Ha ez nem lesz meg jövőre akkor meg kell húzni a nadrágszíjat.

Ismeretlen_128760 2010.03.02. 14:35:14

A Bayern elleni megalázó vereségből még nem szabad kiindulni... Az nem a németek érdeme, hanem a mi szégyenünk volt! Aznap bárki átgázolt volna rajtunk! Mr. Ocean: Tehetségek kinevelésében/felfedezésében is messze a német bajnokság előtt jár az olasz. Egy Pato, egy Kaka, Chiellini, Thiago Silva, Hamsik, Lavezzi vagy a mostanában felfedezettekhez Balotelli, Santon, Pastore, Kjaer, Jovetic (ők még nem bizonyítottak) még csak hasonlót sem tud kinevelni a Bundesliga. Az, hogy az európa ligát komolyan veszik a németek (egy ilyen puhány bajnokság mellett nem nehéz) az egy dolog. De a B.L.-ben nagyságrendekkel szerencsésebb sorsolással sem tudnak eredményt produkálni lassan egy évtizede. Az, hogy egy Molinaro isten Stuttgartban, az, hogy egy Balzaretti-Zaccardo duo bajnokcsapatot csinál a Wolsburgból szintén a vicc kategória. De egy valamiben tényleg élen járnak: ekkora körítés mellett, ilyen gyenge focit máshol nem láthat az ember. és igen, rühellem a német focit, bár a Stuttgartnak szorítok a Barca ellen...

Ismeretlen_150170 2010.03.02. 15:04:58

Aham. Jelenleg a Bayern tovább jutásra áll a Fiorentina ellen. Nem mellesleg a német csapatok nem hivatkoznak arra hogy elfáradnak az európa ligában, ha meg az európa liga olyan puhány akkor az csak jó mert simán megnyerhetjük! Ja és a körítés tényleg tök felesleges végülis nézők minek is kellenek! Lehet hogy egyenlőre még az olasz bajnokság színvonala magasabb a németnél de a körítés síralmas és hosszútávon nem kell ecsetelnem melyik lesz a kifizetődőbb! Ja és még ha a németek olyan szarok akkor miért tudnak a világversenyeken olyan jól szerepelni!?

Gio Fan 2010.03.02. 15:18:21

XD Alpári módon már csak "röhögök" a történéseken... mert a sírástól visszatart a hiúságom...

Mr. Ocean 2010.03.02. 15:33:31

"Pl. képtelen magát beverekedni a német válogatottba" Ezért szeretem, ha olyasvalakik szólnak hozzá, akiknek halvány fingjuk nincs a német fociról, semmilyen szinten. Ajánlom tanulmányozni Löw életútját! Egyébként Poldi tuti kerettag nála, tehát a kölni egyből jobb játékos, mint Keffin, lol...

Alessandro 2010.03.02. 15:42:20

Ha valóban igaz a pletyka, akkor csak gratulálni tudok Secconak és Blanc-nak, tovább folytatják nagyszerű átigazoláspolitikájukat, hány éves is Kurányi, közel 30, vagy már el is múlt, ő tökéletes lesz arra hogy a tehetséges fiatalok elől elvegye a lehetőséget és szerencsétlenkedjen a pályán. Drukkolok a Schalke csapatának, hogy legyenek ott jövőre a bl-ben és mivel nálunk esélyes sajna, hogy ez nem fog összejönni, talán meghiúsulhat ez az üzlet.

steven-h 2010.03.02. 16:01:00

Alessandro ha jól tudom Kuranyi 27 éves...Ettől függetlenül nem ő kell nekünk, max padra de tényleg csak oda. Vagy ha lövöldözi a gólokat akkor felőlem kezdhet is csak végre jó csapatunk legyen már...

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 16:13:46

Mr. Ocean: Ajánlom olvasd el az utána lévő kommenteket is. Ha már szeretsz ítélkezni, akkor tedd azt körültekintően.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 16:19:15

BTW a német focit valóban nem ismerem A-Z-ig, de az sokat elárul, ha megnézem Kurányi statisztikáját: 2008-ban ui. 6 válogatott mérkőzésén egyetlen egy gólt sem rúgott, márpedig egy csatárnál fontos a góllövés nemde... de azért csak védd meg ezt a szerencsétlen embert. Ezek alapján úgy tűnik volt alapja annak, hogy kikerült a válogatottból.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 16:20:07

28 éves (éppen ma töltötte be).

Ismeretlen_152562 2010.03.02. 16:31:17

Kurányi nem juve szintű játékos mint ahogy sokan nem azok a mostani keretben(grygera,grosso,paolucci,salihamidzic,zebina,poulsen,) Támadót mindenesetre kellene igazolni mivel delpiero és treze lassú és öreg, amauri formája ingadozó velük már nem lehet semmit nyerni.

viktor 17 2010.03.02. 16:37:55

Szerintem meg kurvára örülni kéne hogy egy Kurányi féle játékos lesz a padon mert nem hiném hogy a kezdőbe számolnának vele

Ismeretlen_145917 2010.03.02. 16:47:30

egyébként meg elég nevetségesek vagytok. többen irjátok, hogy szar, meg még a válogatottba sem fér bele (pedig löw nem a képességei miatt nem hivja), meg perze középszerű. aztán mindenki hozzáteszi: ha lövi a gólokat akkor azért maradjon. persze, hogy voltak gyengébb szezonjai, kinek nem? Kurányi minden szempontból jó húzás lenne!

Ismeretlen_147985 2010.03.02. 17:15:50

Kuranyi nem Juventus szintű játékos, de a jelenlegi keretből elég kevés ember mondhatja el magáról, hogy az lenne. Ha érkezik csatár (legyen az Kuranyi, vagy bárki más), akkor nyilvánvalóan távozik is. Del Piero érinthetetlen, Amauri távozása valószínűtlen, Iaquinta ha nem sérült akkor jó, szóval marad Trezeguet. Vagyis, ha feltételezzük azt, hogy a csapat nem jut be a BL-be ill. ha be is jut, nem költ a nyáron sztárcsatárra, akkor tulajdonképpen végrehajtunk egy Trezeguet - Kuranyi cserét. Életkor és bevethetőség szempontjából profitálunk, de összességében ezzel a "cserével" nem jutunk egyről a kettőre. Egyébként érdekességképpen, Kuranyi éppen ma tölti be 28. életévét.

Ismeretlen_128760 2010.03.02. 17:29:14

pedronegro: klubfutballról beszélünk... Válogatott szinten nem vitatom a németek erejét. A fiorentina 10. a Bayern meg első a bajnokságában. Mellesleg ismerjük a győzelem körülményeit, és még így sem lefutott a párharc.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 17:42:01

OK. akkor ne induljunk ki abból, hogy nem válogatott, mert ugye Cassano sem az, meg még egy tucat játékos, aki megítélésünk szerint lehetne az... induljunk ki abból, hogy a Juventus egy olyan játékost vásárol, aki olaszhonban még életében nem játszott, ráadásul a nemzetközi szinten nincs jól csengő neve, mivel nem magaslik ki a mezőnyből annyira, hogy bármely Németországon kívüli nagy csapat érdeklődését felkeltette volna. Egészen a mai napig, ugyanis a Juventus vezetői úgy gondolják, hogy ezt a srácot eldugták a többi nagy klub elől, azért nem foglalkoztak eddig vele és nálunk biztosan be fog válni. Persze meg van a lehetősége annak, hogy jól játszon nálunk, de nem ez a lényeg. Az a lényeg, hogy ennek sokkal kisebb az esélye, mint annak, hogy mondjuk Pazzini, vagy Rossi jól játszon nálunk. Ja, hogy utóbbiak pénzbe kerülnek? Értem. Szerezzünk ingyen olyan játékosokat, akiknél lenne jobb alternatíva, csak kicsit jobban a zsebbe kellene nyúlni. Mindenki ismeri/emlékszik az ingyen igazolt játékosainkat/ra. Melyik közülük az, akit elismerhetünk a teljesítménye és játéka alapján? Aki valóban eléri az oly sokat hangoztatott "Juventus szintet"? Ja, hogy ilyen nincs... akkor máris értem, hogy próbálkozunk újra. Egyszer csak be fog jönni a dolog, de addigra tele leszünk olyan játékosokkal, akikkel nem lehet igazén nagy célokat elérni. Ez nem csapatépítés. A csapatépítés ott kezdődik, hogy hosszú távon gondolkozunk és próbáljuk emelni a színvonalat. Vegyük észre, hogy jóval kisebb az esélye annak, hogy olyan játékos jól teljesít, akinek a nemzetközi/hazai piacon nincs neve, mint akinek van. Ez szerintem evidens. Ezek után nem értem ezt az igazolást. Már amennyiben igaz ez a hír. Imádkozom, hogy ne legyen igaz.

Ismeretlen_149085 2010.03.02. 18:02:35

Szerintem ebben az igazolásban azt kell látni, amit mmartin felvázolt. Én nem feltétlen látom rossz igazolásnak, amennyiben a védelembe és a kreatív szekcióba jelentős erősítések érkeznek, én már elégedett leszek. A leginkább zavaró dolog számomra az egészben az, hogy megint edző nélkül igazolgatnak.

steven-h 2010.03.02. 18:56:16

Egyetértek ronny34-el, és így mmartin-nal is, és valóban a legidegesítőbb dolog ebben az igazolásban megint az, hogy még azt se tudják ki fog jövőre a kispadon ülni mik az elképzelései kiket szeretne a csapatban tudni de már igazolunk össze vissza, ha a védelembe jönnének a nevek azt mondom jó ott valóban ránkfér akár tudjuk ki lesz az edző akár nem, na de egy ingyenjátékosra ráadásul a csatársorba nincs akkora szükség.

Mr. Ocean 2010.03.02. 18:58:24

"Az a lényeg, hogy ennek sokkal kisebb az esélye, mint annak, hogy mondjuk Pazzini, vagy Rossi jól játszon nálunk. " És ezt matematikailag kiszámoltad vagy hogy jött ki?

Ismeretlen_128760 2010.03.02. 19:45:44

Az tény, hogy baromira nem vagyunk olyan helyzetben, hogy kísérletezzünk ilyen-olyan játékosokkal. Persze, ha idejön Ribery vagy akárki, garancia nincs rá, hogy a korábbi klubjában nyújtott teljesítményét hozza, arra meg végképp nincs, hogy nem sérül le pár meccs után(ne add isten olyan sérülést szed össze, ami egyben karrierje végét is jelenti egyben... Andrade). Egyébként nyugalom emberek! :) Nem vesztettünk ezzel semmit, max van egy újabb cseretámadónk. Amúgy sem a csatársorral van a legnagyobb probléma, ezzel még ez a vezetőség is tisztában van, azt a "kevés" pénzt ami van nem csatárra fogják költeni.

Ismeretlen_145917 2010.03.02. 20:18:16

visszaszivom, hogy volt egy-két rossz szezonja: minden idényben 10 fölött lőtte a gólokat. és mi az, hogy nemzetközi szinten nincs jól csengő neve? Amaurinak jól csengett a neve nemzetközi szinten? pedig már ő is 28 éves volt amikor leszerződtettük.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 22:19:53

Mr. Ocean: Vehetjük matematikának. A predikátumlogikát és a valószínűségszámítást összegyúrhatjuk. A következő premisszákat kaphatjuk: 1. Aki olaszhonban játszik, az jobban ismeri az olasz bajnokságot, mint aki nem. 2. Aki nemzetközi szinten elismert, az valószínűleg jobb játékos, mint akit nemzetközileg nem ismernek el és így olaszhonban is megállja a helyét. 3. Aki több különböző bajnokságban játszott az valószínűleg könnyebben alkalmazkodik új környezetekhez és így olaszhonban is megállja a helyét, mint aki nem. Konklúzió: Kurányi nem játszott olaszhonban vagy nemzetközileg nem elismert játékos, azaz VALÓSZÍNŰLEG kevésbé lesz hatékony olaszhonban (, mint Pazzini, vagy Rossi). Szerintem ez tiszta sor. A laikusok kedvéért a matek nem mindig a számok nyelvét jelenti. Bár végül is a fenti állítások lehetnek absztraktak is: 1. aki A -> valószínű B (A implikálja B-t) 2. (aki C -> valószínű (D ^ B) (C implikálja D-t és B-t) 3. aki E -> valószínű B Konklúzió: Kurányi (~(A v C v D v E)) -> valószínű ~B (nem igaz az hogy A vagy C vagy D vagy E implikálja nem B-t). Bár fáradt vagyok és van hiba a képletben, de elsőre jónak tűnik...

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 22:22:03

enseric: Amauri olaszhonban játszott. Az már más kérdés, hogy a Juvéban mostanság a legtöbb játékos a várt szint alatt teljesít.

Ismeretlen_102246 2010.03.02. 22:23:33

BTW úgy emlékszem Amaurit a Real is megkörnyékezte, de Ő akkor lenyilatkozta, hogy olaszhonban szeretné folytatni... tehát még lehet nemzetközi szinten is jobb neve volt, mint Kurányinak.

babo410 2010.03.02. 23:06:01

Én nem érzem akkora erősítésnek. Pláne, ha ingyen jön. Mivel még csak 28 éves, nem tudják eladni? Nem hiszem, hogy vki 28 évesen olyan öreg, hogy még ingyen is, csak vigyék! Én nem a csatársort erősíteném, de ha már igen, akkor vn ott Paolucci, meg Immobile. Akkor miért is kell Kurányi? Mert ingyen van, akkor kell? Mi az magyar vér folyik a vezetőség ereiben?

Ismeretlen_108746 2010.03.02. 23:06:55

ShyrKahn: Ez igen, le a kalappal... Tudományosan is bebizonyítottad a szemmel is látható tényt. Kuranyi egy szar játékos, akire semmi szükségünk. :-))

babo410 2010.03.02. 23:12:09

Ingyenjátékosokból bajnokcsapatot soha a büdös életben nem faragunk, és BL-ről meg álmodni se merjenek. A másik meg, hogy megint röpködnek a nevek, azt még azt se tudjuk, hogy ki lesz a tréner. Nem azt kéne elöbb leigazolni? Mert abba bele se merek gondolni, mi lenne ha Zacc maradna. Vele nem jártunk jobban! Mikor elfogyott a szerencse, ill. egy jobb csapatot fogtunk ki, már át is gázolt rajtunk. Azt kaptuk pofánkba a sok volt a tészta maszlagot!

Mr. Ocean 2010.03.03. 00:02:05

@ShyrKahn: nem rossz, komolyan mondom. Az 1. premisszát aláírom. A 2. is logikusnak hat, itt csak az állítás relevanciáját nem értem, hisz a reflexióm ugye a Rossi/Pazzini vs. Keffin kontextusra vonatkozott, vagyis: mi alapján mondható, hogy Kurányi nemzetközileg kevésbé elismertebb, mint Rossi vagy Pazza? Csak mert szerintem pl. nem így van, pedig én is az olasz vetületet preferálom, ahol csak lehet (bár az egyesek hozzászólásaiból kitűnő, olasz futball felsőbbrendűségét a némettel szemben hirdető állásponttól jó ideje igen messze vagyok). Mindemellett az 1. és a 3. állítás között, ha nem is antagonisztikus, de valamiféle ellentétet érzek jómagam, vagy legalább újfent irreleváns megfogalmazást, mert, ha az olasz környezet e tekintetben unikum mint sajátos futballközeg, akkor számomra nem annyira lényeges, hogy valaki 15 ligában kipróbálta-e magát avagy sem. Hacsak nem arra a voltaképpeni 20 meccsre gondoltál Rossi esetében, amikor jobbára csereként próbált villogni a Parmaban, ami szignifikánsnak szerintem nem nevezhető. Én továbbra sem vagyok meggyőzve, és- nem Rád célozva- nem értem ezt a Kurányi ellenes, kurvaanyázó hangulatot, főleg, hogy nagyon sok pénzt tennék rá, hogy a kritizálók zöme max., ha 10 Schalke-találkozót néz egy évben (és akkor nagyvonalúan felfelé kerekítettem), és olyan attribútumokból következtet, mint pl. Löw válogatási szisztémája. Megfordíthatjuk, s nézhetjük mondjuk Lippi kiválasztási elveit, könnyen levezetem akkor ily módon, hogy Pirlo jobb, mint Fabregas. Sokkalta inkább adom a koncepciótlanság bűnét, illetve az edző nélküli igazoláspolitika bírálatát Mindazonáltal respekt, hogy levezetted, köszönöm!

Ismeretlen_150170 2010.03.03. 09:18:56

ShyrKhan! Le kellene vezetned a Melo és Diego féle valószínűségszámítást is! Már mint azt hogy tavaly nyáron mekkora volt az esélye annak hogy ők ilyen szarul fognak teljesíteni! Ismerve a két játékos előéleteét nekem sehogy sem jön ki ez a jelenlegi formájuk, ami már nem is jelenlegi hanem tartós, konkrétan mióta itt vannak! Nemzetközileg mindkét játékos elismert volt már, Diego már brazil, portugál, német bajnokságokban játszott, Melo már jól ismerte az olasz futballt, stb.... Ha ezt mind figyelembe vesszük akkor több mint meglepő a mutatott játékuk, persze én csak követni próbálom ezt a tudományosan, matematikailag levezettett bizonyítást, gondolatodat. Értem én hogy te mindig mindent megpróbálsz bevetni hogy alátámaszd állatásaidat de már ne haragudj de sokszor esel túlzásokba és bizonyos körülményeket figyelmen kívül hagysz. Pl. Rossi és Pazzani nemzetközi elismertségük és szerepük egyenlőre az ismeretlen egyenlő a futball világában, ebben Kurányi évekkkel előrébb jár tőlük. Másik nagy hülyeség amit mondassz, ne haragudj de nem tudom másképp mondani, az hogy aki nem játszott olaszhonban az valószínűleg kevésbé lesz hatékony. Erre semmilyen matematikai igazolás nem létezik!!! Ne kelljen már felsorolnom azon játékosok teljes névsorát akik így lettek világsztárok! Csak egy pár név: Platini, Maradona, Zidane ......... Másrészről úgy állítod be a dolgokat mint ha te tudnád a vezetőség célját Kurányit illetően. Itt semmi jel nem utal arra hogy a vezetőség Kurányit első számú csatárnak hoznák ide, ezért felesleges emiatt így elitélni ezt az igazolást, ha majd kiderül hogy még se a cserepadra hozták akkor majd én is bőszen meaculpázom de addig ne legyenek már ilyen paráink! bocs ha valahol keményebben fogalmaztam, nem a megsértés a szándékom csak probálom neked egy másik szemszögből is tényekkel alátámasztani ezt a dolgot :)

Ismeretlen_102246 2010.03.03. 12:10:38

Apuleius, Mr. Ocean: köszönöm... igazából az egyetemi valszám és diszkrét matek tanárom biztosan találna benne hibát, mert már régen végeztem és sokat felejtettem, de igyekeztem jól szemléltetni :) Egy valamit kell tudni... egy implikáció akkor hamis, ha az első tagmondata igaz, a második hamis. Mivel az első premissza Pazzini és Rossi esetében helytálló (mivel az első kettő tagmondat igaz), ezért mondhatjuk: Pazzini A -> valószínű B Rossi esete már összetettebb, de figyelembe kell venni, hogy három országban is játszott. Manchesterben 5 mérkőzésen 1 gólt szerzett. Newcastle-ben 11-ből 0-át. Parma-ban 19 mérkőzésen 9-t. Ez utóbbi egyébként nem olyan rossz szerintem. Villarreal 77/28-as mutató, valamint a válogatottban 14/3 és ha Lippi tartja a korábbi ígéretét, akkor ott lesz Dél-Afrikában. Tehát róla elmondható, hogy sok bajnokságot bejárt (3. premissza igaz rá) és egy premisszát vele kapcsolatban még fel lehet venni: Aki olasz válogatott az valószínűbb, hogy jól játszik az olasz bajnokságban, mint aki nem olasz válogatott. F -> valószínű B Tehát Rossi és Pazzini is jó példa volt, mert rájuk legalább egy premissza igaz (és így a lánckövetkeztetés miatt a konklúzió is más előjelű), míg Kurányira egyik premissza sem igaz.

Ismeretlen_102246 2010.03.03. 12:23:45

@pedronegro: Először is: nem írtam biztos következtetést. A valószínű szó, azért van ott minden esetben, mert nem akartam durván általánosítani. Másodsorban Diego és Melo esete nem egyedi. A "Juventus faktort" illik külön kezelni. Néhány ide érkező játékosnak fekszik az itteni légkör (Sissoko, Iaquinta), néhánynak idő kell hozzá (Legro), néhány pedig soha a büdös életben nem tud alkalmazkodni, azaz olyat mutatni, amit elvárunk tőle (pl. Tiagoról ezt már szinte kijelenthetjük). Diego és Melo (sőt Amauri) esetében még nem tudjuk, hogy a második, vagy harmadik csoportba fognak-e tartozni, de az elsőbe sajnos már semmiképp :( Ezt nem lehetett előre látni. Ez a faktor bizonytalan előjelű. Nem tudom milyen típusú játékosnak fekszik a Juventus, így ezt nem tudom bevenni a premisszák közé, mert nem ismerem a feltételt. Lehet Kurányi ilyen lesz. Gőzöm sincs, de azért nem reménykedem benne. Ettől függetlenül érdemes látni a másik oldalt is. Mind Iaquinta, Chiellini, Sissoko esetében például igaz az egyik premissza és lám jól is teljesítenek. Amúgy ez az egész egy durva leegyszerűsítése a dolgoknak. Mondhatni próbáltam a vita szempontjából lényeges dolgokat premisszába foglalni. Ezen felül még számtalan faktort figyelembe lehetne venni (mondhatni olyan az egész, mint az időjárás... a káosz elmélet igaz rá)... például idősödés következményei (Cannavaro, Trezeguet, Del Piero), nagyobb rutin következménye, sérülékenység (Camoranesi)... tehetség (Marchisio) stb.

Ismeretlen_150170 2010.03.03. 13:15:24

Az biztos hogy nem egyszerű megmondani hogy majdan ki hogyan fog bevállni ezért is mondom hogy tartozkodjunk az egyértelmű kijelentésektől mert mi nem tudhatjuk kit miért igazolnak és egyáltalán mik is vannak a háttérben. Ezzel nincs is baj hogy mi nem tudjuk, max. mindenki érvel a saját véleménye mellett, a baj az hogy a juventusnál akiknek a dolga lenne hogy ezt vagy azt a játékost leigazolják vagy akiknek be kellene építeniük egy-egy játékost sajnos ők nincsenek a helyzet magaslatán. Azt persze el kell ismerni hogy egy új játékos igazolása nagy lutri de bizonyos emberek azért kapják a fizujukat hogy a rizikó faktorokat a lehető legkisebbre csökkentsék az esetleges tapasztalatukkal és szakmai hozzáértésükkel. Na ez az ami mostanában nem működik a juventusnál több szinten is. Régebben mindig tudtunk jól igazolni ismeretlent vagy ismert játékost egyaránt és nem kezdtünk el azon filozni hogy xy most jó lesz- nekünk vagy nem, mert nem nagyon merült fel senkiben ilyen kérdés mert akik ezért feleltek tudták a dolgukat és mindenki bízott bennük. Most mindennel kapcsolatban csak kétségek és kérdések merülnek fel. Régebben nem kellett ilyenről beszélni hogy van "juventus faktor".

Ismeretlen_102246 2010.03.03. 14:56:38

Ha az "egyértelmű kijelentéseket ne tegyünk" kérés nekem is szólt (ami gondolom azt jelenti, hogy biztos dolgot ne mondjunk, amíg az csak feltételezhető), akkor jelezni szeretném, hogy nem tettem egyértelmű kijelentést arról, hogy nem állná meg itt a helyét. Egyszer sem. Lényegében annyit írtam, hogy Németországon kívül nem bizonyított még, nincs olasz tapasztalata és nem keresték halálra nagy klubok, ami miatt nem valószínű, hogy a Juventus számára alkalmas szerzemény. Ezeket a kijelentéseket továbbra is tartom annak ellenére, hogy van esély arra: mégis jó lesz itt. Minden hszemben csak valószínűsítettem, hogy nálunk rosszul fog játszani. A levezetésben is. Régebben azért is mehetett jobban az igazolás, mert akkor nem voltak ilyen háttérproblémák a csapatnál, amik valószínű vannak, de azért régen sem volt kolbászból a kerítés: Henry, Di Vaio vagy éppen Salas esete nagyszerű példa erre.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása