Felipe Melo: "Nem értem a szurkolók kritikáját"

A Juve brazil középpályása a csapat szurkolóit bírálta legutóbbi nyilatkozatában.

Úgy tűnik, a Bianconeri végre lassan rátalál a győztes útra, hiszen a gárda sorozatban harmadik sikerét ünnepelhette a tegnapi napon, és ezzel sikerült visszakapaszkodni az első négy közé.

Felipe Melo éppen ezért nem érti, hogy a Juventus szurkolói miért fütyülik őt és a csapatot ilyen teljesítmény után.

"Nem értem azokat az embereket, akik csak azért jönnek ki a stadionba, hogy minket fütyüljenek. Szerintem ez olyan, mintha a Juventus helyett a Torino csapatát támogatnák."

"Nem játszottunk rosszul Ferrara keze alatt, de az új edzővel sikerült irányt váltanunk. Mi változott a múlthoz képest? Most nyerünk, ez a különbség."

"Az az igazság, hogy régebben sokkal jobban játszottunk, de azokat a meccseket elvesztettük. Épp ezért örömömre szolgál, hogy ezt a győzelmet Ferrarának ajánlhatom."

Pletykák szerint Felipe Melo is a távozók között lehet nyáron, de a játékos tervei között teljesen más szerepel.

"A szezon végén nem váltok majd csapatot, hiszen én itt akarok nyerni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr284651985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diego89 2010.02.22. 14:28:19

én azért remélem marad és h meghatározó játékosunk lesz :)

Csülök 2010.02.22. 14:40:53

Én is remélem,mert nekem szimpi Melo... Sissokonál jobban...vagyis vele sincs baj, de nem látom rajta a nagy törekvést,bizonyítást,pedig még fiatal... Sok a szabálytalankodás... Amúgy meg szerintem azért fütyülik ki a csapatot,mert 3 győzelem nem törli el a majdnem október óta tartó szar formát... Idő kell, mire a szurkolók meg békélnek.... Na meg pár változtatás és igazolás... (Zaárte,Rossi,Hamsik,Mexés,Criscitot vissza) ilyenek....

Ismeretlen_102246 2010.02.22. 14:52:29

Időt kell adni a nehezen felejtő szurkolóknak, akikből biztosan akad szép számmal... A nem nehezen felejtők örülnek a győzelmeknek és buzdítják a csapatot.

Ismeretlen_128149 2010.02.22. 15:32:35

Melo egy normális csávó. Nagyon sokat tesz a pályán, nem 1 önfeláldozó belevetődést láttam tőle a 16oson belül is...nagy hibája hogy iszonyatosan forrófejű. Szerintem nem kell a fél csapatot lecserélni...Tiago és Moli maradjon végleg ott ahol van, Poulsen, Paolucci és Zebina a mostani csapatból menjen el, az így összesen 5 játékos kb 25millió euró, és ha még tesznek rá akár ugyan ennyit, lehet venni 1-2 jó játékost!)

jjuuvvee 2010.02.22. 15:34:25

Paoluccit azért kipróbálnám, mielőtt eladom......

Ismeretlen_150170 2010.02.22. 16:30:30

Nekem eddig se tetszett amit mutatott és most sem tetszik. Az akarásával nincs gond de rengeteg hibával játszik. Ennek ellenére nem biztos hogy el kellene adni mert valószínű sokat buknánk rajta és ha még adnának neki egy évet bizonyításra azon viszont semmit nem veszítenénk. Sok pénzbe került nem kellene elherdálni és talán majd egy jó edzővel ő is fog még fejlődni. Egy jó kreatív középályásért azért beáldoznam arra nagyobb szükségünk volna!

Tony 2010.02.22. 17:08:33

Mt a Bologna ellen kifejezetten jól játszott,sok támadás halt el rajta. Eladni meg baromság,1 év után,adni kell neki időt.

Ismeretlen_102194 2010.02.22. 17:53:13

Még kell neki idő, de nekem nagyon hiányzik a kp.-ról Poulsen!Mommo még csak keresi önmagát és rá szükségünk lenne az ütközések miatt is és labdaszerzés miatt is!!

Victor90 2010.02.22. 23:16:46

Lehet engem sokan most megköveznek,de nekem az egyik kedvencem!Ferrara azt se tudta,hogy mi a posztja,hol tud a legjobban teljesíteni,mióta Zacc van a csapatnál,hirtelen meccsek óta jól focizik,ez nem a véletlen műve!Az ő posztján benne van egy-pár eladott labda,de panaszunk nem lehet rá,ha kell csúszik-mászik a labdáért,forrófejűségén kicsit változtatna,és akkor nem lenne vele semmi gondja,senkinek sem!

west 2010.02.23. 00:00:01

Nekem is hasonló a véleményem Meloról mint Victornak,számomra Sissoko egész évi teljesítménye aggasztóbb még ha sokat is volt sérült.

Ismeretlen_117673 2010.02.23. 07:41:08

Beszélni azt jól tud, ezt teszi már 6 hónapja,ideje lenne most már elkezdenie játszani ! Lehet itt szépítgetni a dolgokat (ahogy az előttem lévők tették...) ,de az igazság az ,hogy sokkal több kell Melotól.

vizi8 2010.02.23. 08:18:26

Lehet hogy nem játszik látványosan, de rettentően hatékonyan szűri meg a támadásokat. Ha ő nincs a pályán az elmúlt időszakban , nem biztos hogy nyerünk. Azt hogy sok sárgát kap, és valaki ezt bírálja az nem játszott még védekező kp-t a pályán.

fmsteve 2010.02.23. 08:48:56

Momonál jelenleg sokkal jobb formában van. Jó lenne ha mindketten összekapnák magukat, mert tudnak ők ennél sokkal többet is.

Ismeretlen_150170 2010.02.23. 09:18:34

Akkor én nem tudom ti hogyan néztek meccset de legnagyobb problémánk pont az hogy a középályások nem szűrik meg a támadásokat ezért tud minket egy bologna vagy egy livorno szintű csapat is beszorítani! Tehát nem kellene fényezni Melo teljesítményét mint ahogy egyik védekező középályásét sem! Egy Juventusnál ennek nem szabadna előfordulnia, mert az egy dolog hogy támadni nem tudunk dehogy az ellenfél támadásait se tudjuk megakadályozni az számomra vicc mert ebben legalább mindig jók voltunk legalábbis én nem szoktam hozzá hogy meccsrők meccsre alárendelt szerepet játsszon a csapat! Mikor fogunk már mi irányítani a pályán?

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (918) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9923) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4166) mercato (4145) nyilatkozat (7446) Olasz Kupa (328) összefoglaló (412) pletyka (4175) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása