Teljes változáson eshet át a keret

Olaszországból származó információk szerint a Juventus kerete nyáron teljesen átalakulhat.

A Bianconeri jelenleg hetedik helyen áll a tabellán, a Bajnokok Ligájából már kiesett, és az edzőváltás után is sorra veszti a pontokat. A pletykák szerint a vezetők sem nézik ölbe tett kézzel a hanyatlást, és a háttérben már elkezdődtek az újjáépítási munkálatok Roberto Bettega vezetésével.

A La Gazzetta dello Sport beszámolója szerint mindössze néhány játékos helye biztos a keretben, ők a következők: Del Piero, Chiellini, Sissoko, Giovinco, De Ceglie, Legrottaglie, Buffon, Marchisio, Iaquinta, Diego.

Tehát ők biztosan maradnak, a többiek viszont távozhatnak. A várakozásokon alul teljesítő brazil páros, Amauri és Felipe Melo eladásra kerülhet, így az értük fizetett nem kevés pénzből valamennyit visszaszerezhetne a Juventus.

Trezeguet, Camoranesi, és Zebina is a távozók táborát erősíti a lap szerint. A két világbajnok esete különösen érdekes, hiszen mindketten 32 évesek, mindkettejüknek egy év van hátra a szerződésükből, így most nyáron lenne az utolsó alkalom, hogy a Juve valamennyi pénzt kapjon értük.

Cannavaro és Grosso esete bizonytalan, de a távlati tervekben nem szerepelnek. Tiago és Molinaro nem tér majd vissza a csapathoz, a visszarendelt Paolucci viszont távozhat. Candreva és Cáceres jövője szintén kétséges, hiszen a vezetőség még nem biztos benne, hogy a két játékos valóban hasznára válna a Juventusnak.

A lap beszámolója lehetséges érkezőket nem említ, ugyanakkor mai pletykák szerint a vezetőség terveiben szerepel Juan Manuel Vargas, Giampaolo Pazzini és Philippe Mexes megszerzése.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr654651938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_149085 2010.02.11. 15:23:08

Teljesen egyetértek a felsorolt változtatásokkal. Talán csak annyi, hogy Caceres és Candreva nálam maradhatna, bár látva az uruguayi Livorno elleni beadásait, vele kapcsolatban elbizonytalanodtam, de Candreva játéka nekem tetszik, arról nem is beszélve, hogy a felsorolt lehetséges érkezőkön túl mindenképp kell kreatív játékos is, mert ugyanott fogunk tartani támadásban mint eddig. Egyébként tegnap láttam Bonucci wikipedia-s lapján, hogy ő és Ranocchia nyáron érkezik Zebinaért + 8 millióért, mára már persze leszedték. De szép is lett volna...

bill 2010.02.11. 15:24:24

Legrottaglie?Minek?Camoranesi és Felipe Melo viszont maradhatna szerintem! A Vargas,Mexes,Pazzini hármasból viszont mindegyiket elfogadnám!

Tony 2010.02.11. 15:27:09

Ez a hír honnan van? csak nem a Tuttosportból?

Tony 2010.02.11. 15:29:21

Persze természetesen,mint a vezetőségi változásról szóló cikknél,gdolom most sincs sok olyan ember aki ellenezné ezeket a változtatásokat.

Ismeretlen_108746 2010.02.11. 15:29:52

Tony: Ha figyelmesen elolvasod a cikket, szerintem választ kapsz a kérdésedre.

west 2010.02.11. 15:29:56

Mindegy szerintem hogy honnan a hír,mert ez lenne a követendő út nekem egyedül Pazzini aki nem ide való és remélem nem érkezik

Streetballer 2010.02.11. 15:32:18

NSO-n már Ribery-t hoznák!

Bobek 2010.02.11. 15:37:06

Nos úgy néz ki valóban racionalisab változások kellenek. Ha már ekkora a mozgolódás én azért Camot megtartanám mindenképp. DeCegliet csak azért mert olasz de sztem semmi extra. Candreva is maradhatna talán mert van benne fantázia és fiatal.Akit mindenképp jó lenne elhozni az KOLAROV, és a Laziot elnézve sztem szívesen eljönne onnan. Pazzini, Mexes jöhet. Hamsík "a Pavel utód"is jöhetne!

Csülök 2010.02.11. 15:41:09

Hát én nekem Cáceres nagyon,míg Candreva csak simán tetszik,mert eddig 1 meccsen láttam játszani,de az tetszett... Cáceres meg teljes mértékben bele illik a 4 védős játékba... KP-n nem,mert ott nem passzolnak neki,és amúgy sem kp... 4-2-3-1-el kell játszani... Hozni Hamsikot,Criscitot,Mexést,Rossi-t.... Buffon Cáceres-Mexés-Chiello-Criscito Melo-Sissoko Marchisio-Diego-Hamsik Rossi Diego kicsit előrébb tolva,mint irányító.. Ha valaki el adná Melo-t,akkor helyette Candreva aki lehetne még.. Én így alakítanám át nyárra a csapatot.. Kicsit több lenne mint 50 misi,de ez eladott játékosokból is tudnánk hozni egy 20-25 milliót... Camo-Trez páros minimum 7-8 millió fejenként... Olyan 70-ből már lehetne hozni ezt a keretet... Mexés:15 Criscitó:10 Cáceres:10 Hamsik:25 Rossi:18 --------- 78 milla... De ez már tényleg jó csapat lenne,ha össze szokna... Jah és edző,de azt most nem írom le...

Ismeretlen_128290 2010.02.11. 15:42:23

blanct, seccot és zacot kifelejtették a távozók sorából, bár ők ugye nem a játékoskeret tagjai.:) annyira sok már a név körülöttünk, hogy az szinte követhetetlen. csak reménykedem, hogy a juve még egyszer a régi fényében fog csillogni, ha ehhez ribery vagy pazzini vagy akárki kell, hát hozzák őket...

babo410 2010.02.11. 15:42:47

Sztem ez jó ötlet, de akkor mindenképp a köv edző döntse el milyen posztra, milyen típusú játékos kell, és ne sajnálják a pénzt senkire! Mert ha megint ilyenek jönnek, mint eddig, akkor annyi a keretnek újra! Ha ilyen ingyen játékosokkal erősítenek majd az eladások után, mint Tadei, akkor megette a fene! De ha az NSO értesülései jók, és tényleg Ribéryt akarja Elkan, akkor oké! Én mondjuk Caserest megvenném, igaz a Livorno ellen csalódtam benne, Candreva is esetleg maradhatna, és nem adnám el semmikép Camoranesit és Trezeguet-t se, pláne, hogy ha ennyi embert el akarunk adni, az hatalmas pénzbefektetés új játékosokba, meg egy teljesen új kerettel mire összeszoknak, megint elb...unk egy évet, úgy, hogy lehet nagyon rosszul szereplünk. Én mondom még egyszer, nem adnám el semmiképp Trezeguet-t, Camoranesit, és megvenném Candrevat és Cacerest. Nem lehet egy teljes kezdő 11-et lecserélni, mert nincs is annyi lóvénk, meg egy teljes kezdő lecserélése hatalmas kockázat. Meg hosszú idő ennyi embert összeszoktatni! Nincs már újabb szezonunk erre! De jópár embert azért ki lehetne rúgni, de bízzuk az új edzőre a játékosok megválogatását, mert jobban tudja kikre van szüksége egy bajnok kerethez. Pláne ha egy jó edzőt hoznak végre, akinek tapasztalata is van!

Csülök 2010.02.11. 15:43:01

ronny34 Ne bántsd Cácerest... Jó be adásai szoktak lenni,de ő nem kp... Biztos meg zavarta, hogy középen van... Védőként elég szép be adásai vannak,jó a széljáték... 3-4 gól passz, 1 gól fél év alatt, és kb 1 hónapot sérült volt... Mind ezt kölcsön játékos ként...nekem igen is tetszik a játéka..

Tony 2010.02.11. 15:45:15

Ahj pedig ez annyira Tuttosport-os.

babo410 2010.02.11. 15:46:06

Ja és Rossival mit akarnak egyesek? KB Amauri szindróma. Volt egy jó szezonja, azt ennyi! Idén alig rúgott gólt! Sztem csatárnak nem ő kell! De lehet nem is kell csatár, csak Giot kéne ott megpróbálni! Ha nem jó, jöhet új csatár, feltéve ha Paolucci se válik be, vagy a Primaverából Rossi. Az idei szezonnak már lőttek, ezért kéne megpróbálni idén őket csatárként, hátha nem kell oda játékost venni!

Diego89 2010.02.11. 15:52:19

Cáseres sztem is jo vétel lenne. Nekem nagyon tetszik a játéka. Viszont én Felipe Melot sem adnám el.Én sztem idövel jo lesz ö is. Hoznám Hamsikot én is az 1értelmü, de nekem a nagy kedvencem Agüero. Ö sztem az 1etlen olyan játékos most aki át tudná venni télleg Del Piero helyét majd. Télleg mintha teljesen Pierot látnám fiatalon. Remélem 1x Juve mezbe látom öt is. Védöt is kellene venni. Mexés lenne sztem a megfelelö. Viszont 1 2 brazil tehetséget hoznék még. Neymart pl :) Szoval ha kivánhatnék akkor:Agüero, Mexés, Neymar, Hamsik és Nani:)

buub 2010.02.11. 16:08:40

maradók sorával teljesen egyetértek, persze nálam Camo és Trez még padra felférnének, de semmi több. Rossiba én is nagyon benne lennék, igaz, hogy idén nem lő annyi gólt, mint tavaly, de jól játszik, és ő amúgy is olyan előkészítő csatárféle szerepben van. Csatárra és védőre mindenféleképpen szükségünk lesz, ez a két legégetőbb poszt, talán középpályát meg tudjuk oldani házon belül Marchiso-Sissoko-Diego mellé kellene egy ember(nálam az ő helyük biztos messze a legmegbízhatóbbak és a legjobb teljesítményt is ők tudják hozni), én ide beraknám Giovincot vagy akármilyen fiatalt, ha nem jutna erre a posztra pénz. csatároknál legalább egy gyors támadóra van szükség: nálam a legjobb erre a posztra Suarez lenne. Védelem, meg hát kérdéses, igazából Chiellinin kívül senki sem való hosszútávon a kezdő 11-be. Legrot megtartanám, illetve De Cegliet és Grygerat( Cacarest azért nem, mert ha valóban 10 misit kérnek érte az sok azért, hogy valaki padozzon) őket szigorúan padra. Úgyhogy van 3 kiadó helyünk, akit őszintén szólva fogalmam sincs kikkel kellene feltölteni, talán Kjaer, Bale, Kolarov, Ranocchia, Bonucci közül hoznék valakit/ket.

Ismeretlen_149085 2010.02.11. 16:09:45

Márpedig pár embert muszáj lesz elpasszolni, mert egyenként én is kedvelem többségüket, de együtt valahogy mégse működik a dolog. Bár vicces, hogy megint edző nélkül tervezik az átalakításokat...

k_krisz92 2010.02.11. 16:14:53

babo410: a primaverás Rossi tudomásom szerint szélső középpályás!! Gio centerbe? háhá jót nevettem.. Minek ide Hamsik ha marad Camo? Hogy megint Gio szoruljon ki?! Én bírom a játékát de akkor már inkább Camoranesi mennyen bár imádom őt is de eljárt felette az idő, nem bírja a gyűrődést 1 hónapnál tovább.. Legro soha nem lesz már olyan kaliberű játékos hogy elférjen a Juventusban! Helyére is kell egy védő (Bonucci) és Canna helyére is(Mexés). Caceres jó lesz jobb hátvédnek, főleg ha a védekezés lesz a fő szerepe, mert általában csak a laposan visszalőtt labdái jönnek be.Ha őt megtartjuk mindenképpen kell egy technikás balhátvéd(Crisito, Bale)Sissoko mellé elférne még egy jó mélységi irányító(D'agostino) Elég lenne egyetlen jó befejező csatárral játszanunk(Pazzini, Dzeko) 4-2-3-1 Buffon; Caceres,Chiellini,Mexés,Crisito; Sissoko,Marchisio; Hamsik,Diego,Giovinco; Pazzini Padra: Grygera,Bale,De Ceglie,Bonucci,Douglas,Melo,D'agostino,Candreva,Iago,Iaquinta,Capitano (+ még egy minőségi csere(!) jobb hátvéd)

Giuseppe 2010.02.11. 16:17:01

Candreva maradhat, de Casares menjen az ifibe, ott majd megtanítják beadni.

Ismeretlen_53881 2010.02.11. 16:18:24

Tony: nem mindenki ért egyet sem az esetleges maradók, sem az esetleges távozók listájával. Nálam Trez a klub egyik jelképe, az eladása hatalmas arculcsapás lenne. Ribery-ügy: John Elkann résztvevője lesz egy olyan eseménynek, amelyen állítólag ott lesz Ribery is, plusz néhány Bayern vezető. A Tuttosport erre kitalálta, hogy megvesszük. Pletykának is gyenge.

Cseko 2010.02.11. 16:19:41

Hát érdekes... Én még nemhallottam olyanról hogy a fél csapatot kicseréltek volna vhol,bár itt tényleg ez lenne a megoldás....A lassan kiöregedő játékosoknak és akik szerencsétlenkednek azoknak menni kellene,bár én nemhinném hogy egy ilyen drasztikus változást meg mernének lépni...bár kitudja. Mindenesetre ez legalább nem Tuttosport...

cs4szi 2010.02.11. 16:21:19

Camoranesi-t eladni? Oké hogy sérülékeny, de szerintem nem kéne eladni. Candreva meg Caceres sztem kellenének, nem rosszak. A többivel egyetértek. Felipe Melo-nak is az lenne a legjobb, ha elmenne, itt nem csillog-villog mint a Brazil válogatottban.

Doki 2010.02.11. 16:26:59

Én Melot meg Cacerest megtartanám, Candreva még kérdés.Csatárok közül : Amauri, Trez mehet.Középpályáról meg Camo.Védelem: Canna, Grosso mehet. Klubhűség ide vagy oda, nem lehet megengedni hogy öreg játékosok legyenek a padon.Trez és Del Piero kapjon vmi posztot a klubnál. Jönni kellene Hamsiknak, Zapatanak, Rafinhanak, Rossi és még 1 csatár, meg 1 védő.Hat nem mondom h nem kellene még ember de nekem hirtelen ezekkel van "problámám".

Ismeretlen_114321 2010.02.11. 16:34:19

4-2-3-1-ben egy magas, jól fejelő, jó góllövő játékos kell, úgyhogy nem hinném, hogy Rossi jó lenne arra a posztra, Giovinco meg főleg nem. Rossi amúgy sem oldaná meg a problémánkat, szvsz. nehéz kérdés ez, nyilván a jelenlegi helyzetben tényleg ráférne a keretre egy alapos változtatás, de ez nem megy egyik napról a másikra, elég nagy őrültség lenne egy nyár alatt lecserélni a fél keretet. na és persze úgysem fog megtörténni. Giuseppe: majd ha mindenki megtanulja rendesen leírni (de legalábbis lemásolni) a nevét, ő majd megtanul beadni az ifiben.

edgar 2010.02.11. 17:02:18

nekem úgytűnik azóta nem jönnek az eredmények és nincs szinte semmi támadójáték mióta Camo sérült. szerintem orbitális baromság lenne eladni. amikor csak játszik mindig van valami elképzelés, ötlet. rengeteg gólpasszt ad. alázattal játszik, a védekezésből is kiveszi a részét. Jelenlegi keretben a leghasznosabb támadó kreatív játékos... szerintem mégha sokat sérült, akkoris ha csak neadjisten 6-7 meccset játszana a következő szezonban mert újra megsérülne, még akkoris többetérne, mint az a kevés pénz, amit kaphatnánk érte, mert viszont nem hiszem hogy camot el lehetne adni jó áron...képességeinek dacára

Giuseppe 2010.02.11. 17:02:28

Kedves keshudioo! Kászáresz nem tud beadni, ezért meg sem érdemli hogy leírjam a nevét helyesen.

Mykee 2010.02.11. 17:11:33

Tökéletesen egyet értek a cikkben leírtakkal! Egyetlen dologban különbözik a véleményem! Én megtartanám Cáseres-t és Candreva-t is! A többi teljesen korrekt! Én Prandellinek örülnék a legjobban mint új edző! És nem csak azért mert sokra tartom, hanem mert akkor ő olyan minőségi és fiatal játékosokat hozhat magával a Fiorentina-tól, hogy 2-3 meccs múltán minden igazi Juve fan megbocsájtaná Camoranesi, Zebina , vagy Trezeguet eladását! Hiszen Prandelli magával hozhatja ha szerencsénk van Vargas-t és Jovetic-et az ACF 2 meghatározó játékosát, akik ráadásul nagyon fiatalok is! Én még ha lehet hinni a cikkeknek akkor hoznám a Bariból Bonuccit Almiron-ért cserébe! Csatár poszton nehéz a dolog de én Pazzininek és Rossinak is nagyon örülnék!

Ismeretlen_147856 2010.02.11. 17:12:48

Cáceresnek volt egy rossz meccse, attól még megtartanám. Csatár posztra meg Suareznek örülnék. Remélem szarul játszik majd ellenünk :)

Kotrevák Kelly 2010.02.11. 17:30:35

Ja, persze, fiatalítás. A 36 éves Kannát megtartanák, de a 32 éves Camót meg elküldenék... Vicc!

Ismeretlen_22017 2010.02.11. 19:06:21

Kotrevák Kelly: "Cannavaro és Grosso esete bizonytalan, de a távlati tervekben nem szerepelnek." Vagy te, vagy én félreértünk valamit. Cannavarót megtartanák...?

Kotrevák Kelly 2010.02.11. 19:19:05

Lassus: A juventushungary-n van egy cikk erről a témáról. Ott azt írják, h Camo és Treze távozni fog, Canna szerződését pedig egy évvel meghosszabbítanák. Na ez a vicc! Grosso ott is távozna.

Juveen 2010.02.11. 19:27:46

Ilyen az élet gyerekek...soxor kell elengednünk olyan embereket,akiket szeretünk. Legyen az párkapcsolat,munka,család,és..a foci. Szeretjük Trezt,és Camot,hiszen ők is a hűség mintaképei nálunk,sokat tettek szeretett csapatunkért,én is szomorú leszek ha eladják őket,hiszen ők is csillagok a mi sajnos nem túl fényes egünkön..De ha ez az ára annak,hogy a Juve újra ott legyen a legjobbak között,és a szutyok intert végre megszivassuk,akkor legyen. Csak a Juve..

Blendy 2010.02.11. 19:49:35

Caserest és Felipe Melot nem engedném el!

babo410 2010.02.11. 20:35:03

Igen én Immobilére gondoltam, csak vmiért Rossit írtam. Én megtartanám Camot, és hoznám Ribéryt, vagy Hamsikot. Pláne azért, mert Marchisio nálam védekező kp, de max tudna vagy Camo, vagy Gio helyett játszani, és Hamsik vagy Ribéry azért kell, mert Camo rengeteget sérült, és én Marchisiot kvk-ba teszem, és kell egy kezdő szélső, mert mindkét oldalra kell egy!

babo410 2010.02.11. 20:44:50

És a másik, hogy Amauriról nem esik szó a cikkben! Ő nem távozik? Trez helyett lehetne ő a távozó nem? Azért mert lejár Trez szerződése, még nem kell eladni. Sztem hosszabbítani kell vele, mert jó játékos, és idén a nem túl acélos támadójátékunk mellett (Pedig őt aztán tényleg ki kell szolgálni), lőtt 7 gólt! És ha nem sérül meg most lehet nem állunk ennyire szarul!

Ismeretlen_53881 2010.02.11. 20:46:41

babo, olvasd el figyelmesen, ott van Amauri is a feltételezett távozók között.

babo410 2010.02.11. 21:10:23

Na igen, ezt a észt sikerült átugrani. Így jó, pláne, ha kapunk értük egy 30 millát. De mondjuk lehet Melo nem is kell menjen. De Amauriért mindenképp egy 15-18 milla kell, annál alább nem szabad eladni!

Alessandro 2010.02.11. 23:49:09

Részben egyet értek ezekkel a változásokkal, az idősebb játékosok egy részét mindenképpen el kéne passzolni, mivel minden fillért meg kell becsülni a klubnál, így még Trezt is el lehetne adni. Viszont először meg kéne várni a szezon végét és hozni egy tényleg nagyon jó edzőt és ő majd szelektálhat, kit akar és kit nem, pl Prandelli nem küldené el Melot, és nem is biztos hogy Pazzinit hozná a csatársorba erősíteni, nem vagyok benne biztos hogy nekünk feltétlenül olasz csatárra van szükségünk. Nem vagyok benne biztos hogy Mexes vagy Vargas igazán jó teljesítményre képesek lennének Torinoban, viszont simán helyük lenne a jövő évi keretben, elnézve a mostani védelmünket.

Ismeretlen_149053 2010.02.12. 01:56:32

Fiatalítani kell, még ha várnunk is kell 1-2 évet a nagy eredményre, mert nem lesz rövidtávú megoldás! Camo+Trez a kedvenceim, de őket is be kell már sajna áldozni. Nálam 30 fölött csak Buffon, Iaquinta és a Capitano maradna…. esetleg Manninger, bár helyette is inkább 2 fiatal kapus kellene. A többieket mind el kell adni, a jövőbeni szép eredmények reményébe. Én hajlandó vagyok türelmes lenni, és akár éveket is várni, de csak akkor ha folyamatosan látom, a küzdést és fejlődést ( még ha aprót is). Ehhez viszont nagy megtisztulás kell és nem elsősorban játékos poszton! Forza Juventus!

Ismeretlen_114665 2010.02.12. 02:49:43

Ti komolyan hisztek egy ekkora keretátalakításban? Ez még feltételezésnek is vicc! Nem azt mondom nem ártana és a maradók, távozók listájával is egyetértek de gondoljatok már bele mi lóvé lenne ennyi szerződést felbontani! Jogosan mondhatnátok erre, hogy majd eladjuk őket, na persze mikor egy két nem régi távozónak is alig találtunk csapatot. Ráadásul az idei teljesítményükkel mind után csak úgy kapkodni fognak a nagy csapatok az eurószázmilliójukkal! Arról nem is beszélve, hogy jó edzőjért nem adunk ki 7 millát de amiket felsoroltatok játékosokat azoknak kapásból ajánlgatni fogunk 20-30 milliót! Maradjunk már a realitásnál! Ja és még valami nyáron VB addig és az alatt megszokott, hogy a játékosok nem nagyon mozgolódnak a klubbok között, szal ha ezt levesszük a fentmaradó időben mi biztosan elküldünk 15 játékost és hozunk helyére 20-at! :D De, hogy összefoglaljam az egész mondanivalóm, annak aki lusta elolvasni, nem lesz itt nagy jövés-menés, én már egy jó edzőnek meg két jó védőnek is örülnék!

Ismeretlen_150170 2010.02.12. 09:19:22

Nem teljesen értek egyet ezzel a "nagy takarítással"! Szükség van változtatásokra de ilyen mértékben??? Míg az a sok új játékos beépül csapattá érik ahhoz kell idő már pedig a szurkolók nem a türelmükről híresek, pláne ennyi kudarc után! És mi van az új edzővel?? Azt se tudjuk ki lesz az és milyen formációt fog alkalmazni, ne hogy már megint össze vissza vásároljunk, mellőzve az edző elképzeléseit! Elsőnek legyen meg az edző és ő mondja meg kire van és kire nincs szükség. Egy biztos a védelmünkből caceressen és chiellinin kívűl mindenkit le kellene cserélni! Középpályára csak Riberyt hoznám ő minden pénzt meg ér!!! Melot és Poulsent eladni helyettük már most is sokkal jobb játékosaink vannak ezen a poszton, Marchisio és Sisso, ja és Candreva is szóba jöhet. Elől szerintem nincs szükség igazolásokra teljesen felesleges, Amaurit el kell adni és helyette Immobilet felhozni meg Giovinco simán játszhatna Alex helyén is már végre! Én valami ilyesmi felállást képzelek el, amibe egyedül Ribery kerülne komoly pénzbe!! Buffon Caceres Chiellini Criscito Sissoko Marchisio Camoranesi Diego Ribery Immobile Giovinco

Ismeretlen_149053 2010.02.12. 09:52:46

Ez a felállás nekem is tetszene! :) Forza Juventus!

G.G.B 2010.02.12. 10:27:08

Buffon Grygera Chiellini Mexes P. Lahm Sissoko Marchisio Diego Dzsudzsák Palladino Rossi Grygera helyére még valaki jöhetne. Érkezők Mexes: 20M € P. Lahm: 20-25M € Dzsudzsák: 15M € Palladino: 10M € Rossi:20M € Távozók F.Melo: 20M € Trez, Camo, Zebina: 10-15M € Ez legjobb esetben 50M €. Én ezt a csapatot szívesen látnám a következő idényben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása