Ferrara: "Diego nem azt csinálja, amit mondok neki"

A Juventus edzője Ciro Ferrara azt nyilatkozta, hogy a nagy nyári szerzemény, a brazil sztár Diego, nem mindig követi az utasításait a pályán.

Diego 25 millió euró fejében igazolt a Bianconerihez a nyáron, de egy fényes rajttól eltekintve képtelen volt előrukkolni a tőle elvárt teljesítménnyel.

Több kritikus is azt hangoztatja, hogy Diego nehézségeit az okozza, hogy Ferrara képtelen megtalálni a megfelelő formációt és a 24 éves brazil karmester legalkalmasabb pozícióját a pályán.

A Juve egy csalódást keltő 2-0-s vereségbe szaladt bele a hétvégén a Cagliari ellen, amivel már 8 pontos távolságba kerültek az Intertől és a Milan is megelőzte őket.

"Ő vezéregyéniségként legszívesebben megjátszana minden labdát, de sokszor hátrafelé helyezkedik, hogy megszerezze a játékszert" - nyilatkozta Ferrara a mérkőzés után.

"Jobban kellene figyelnie a szavaimra. Biztos vagyok benne, hogy ebben fejlődni fog. Az első félidőben bátorítottam, hogy próbálkozzon többet a betörésekkel. Az, hogy ez nem sikerült, nem csak az ő hibája, hanem például Marchisioé is."

"Diego nagyszerű játékos. Továbbra is ösztönözni fogom, egészen addig, míg képes lesz közel kerülni a kapuhoz és döntésképesebbé válik a posztján." - összegzett a szakvezető.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr824651580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_141231 2009.11.30. 11:15:52

Most kenjen rá a Diego-ra mindent ez is.

Csabah 2009.11.30. 11:21:02

Nálam ez volt az utolsó momentuma! Utálom ha a játékosokra tereli a hibát! Ranieri-t is ez után utáltam meg teljesen.

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 11:23:57

Nem szégyelli magát Ferrara??!!! Ez már egészen szánalmas... Ferrara takarodj!!!

süci 2009.11.30. 11:34:41

Nem tudom ti hol éltek, de szerintem ő az edző, és még a hőn áhított Diego-nak is azt kellene csinálnia, amit mond. Szerintem sehol sem mondta azt, hogy azért szar a csapat mert Diego nem azt csinálja amit mond. Ha ti láttok ilyen, szóljatok. Ha Diego azt csinálná amit Ferrara mond, és úgy szerencsétlenkedik a pályán, akkor egyértelmű hogy Ferrara taktikája rossz. De ha a játékosok nem is azt csinálják amit kér tőlük, akkor valóban reménytelen a helyzete.

Del Piero 70 2009.11.30. 11:35:39

Mi az hogy nem azt csinálja amit mondok? Ezt nem is értem. Most vagy a játékos alkalmatlan vagy az edző? Félek tőle,hogy az utóbbi.Nem lesz ez így jól figyeljétek meg.

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 11:38:49

És Te nem unod, hogy Ferrara minden rohadt meccs után azt nyilatkozza, hogy a játékosok nem azt csionálták, amit megbeszéltek? Annyira unalmas ez a süket lószar. Egyébként még ha igaz is lenne a dolog, vajon nem a vezetőedző hibája, ha egy csapat soha nem azt valósítja meg, amit kért tőlük? Azt gondolod, hogy Diego szimplán gyengeelméjű, s nem érti a Ferrara által megálmodott zseniális taktikát? Vagy esetleg direkt Ferrara eleln játszik? Ugyan már...

Ismeretlen_135937 2009.11.30. 11:45:18

Picit off, de goal.com-on már van egy cikk, ahol megemlítik, hogy a Juve érdeklődés szinten felvette a kapcsolatot Hiddinkkel és Mancinivel. Ennek ellenére nem hiszem, hogy a soron következő két mérkőzés előtt bármi változás történne az edzőposzton (sőt, még utána sem feltétlen). A témához kapcsolódóan: nekem is az jön le a nyilatkozatból, hogy Ferrara sorozatosan bebizonyítja, hogy képtelen megfelelően hatni a játékosokra. Bátor húzás volt őt alkalmazni erre az idényre, és nem jött be.

Alessandro 2009.11.30. 11:49:48

Az már régen rossz ha egy játékosra épül egy csapat és a szezon elején megfigyelhető volt hogy Ferrara nagy terhet rakott Diego vállára, aztán formációváltás lett, de különösebben nem javult a brazil játéka, az biztos hogy sem Ferrara az edzői poszton, sem Diego nem nyújtja a csapatban eddig a tőle elvárható szintet, ebben szerintem kölcsönösen megvan mindkettőjük felelőssége.

Ismeretlen_53881 2009.11.30. 11:52:50

Ettől féltem, úgy néz ki, sokkal nagyobb a baj, mint azt gondoltuk. A háttérben nagyon mocskos dolgok mehetnek, és nyilvánvalóan Diego körül. Szerintem egyikőnk sem tudja pontosan, hogy mi folyik pontosan, hiszen nem ismerjük őket személyesen. Mindenesetre nekem Diego nem szimpatikus, úgy érzem, valami sérhetetlen szent tehén ő most itt, amikor teljesen nyilvánvaló, hogy a krizísből ő is bőven kiveszi a részét. Nem akarom felmenteni Ferrarát, mert vannak hülyeségei, de lehet van abban igazság, amit mond.

Ismeretlen_117673 2009.11.30. 11:54:32

Tudom,hogy most az a legegyszerűbb,hogy Cirora kenjük az összes sarat , Diego viszont szent és sérthetetlen , ő mindent mindig jól csinál. Én el tudok képzelni egy olyan lehetőséget is ,hogy a kis brazilunk szarik Cirora ,és teljesen öntörvényűen viselkedik a pályán. Ez is egy lehetőség...Ha így van akkor Ferrara helyében egyszerűen leültetném a padra Diegot ,aztán majd észhez térül. De mondom ez csak egy lehetőség. Biztos vagyok benne ,hogy a kialakult helyzetért nem csak a Mester a felelős , itt a játékosok és elég szépen sárosak (Diego is nem kicsit ebben biztos vagyok )

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 12:00:32

passerby: Valóban nem látjuk mi megy a háttérben, éppen ezért legalább annyira értelmetlen és felesleges Diego-t fikázni, mint Ferrara-t hibáztatni. Az ismert tényekből semmivel sem valószínűbb, hogy Diego "sérhetetlen szent tehénnek" képzelné magát, minthogy Ferrara szimplán egy szar edző, aki képtelen értelmes taktikát alkalmazni, s nem képes felkészítenie a saját csapatát.

Ismeretlen_117673 2009.11.30. 12:06:13

Egyébként számomra is egyre unszimpatikusabb Diego . Játékban messze messze alulmarad a várttól ,ráadásul az utóbbi hetekben folyamatosan arról cikkeznek a lapok ,hogy egyfajta konfliktus alakult ki közte és Ciro között. Persze lehet ,hogy az egészet csak a sajtó fújja fel ,de ugye nem zörög a haraszt...

JuveMan 2009.11.30. 12:11:55

Apuleius! Kicsit kemény vagy! Egy Juventino olyat SOHA sem mond hogy Ferrara takarodj! SOHA! Akkor sem ha nem Ő a megfelelő ember erre. Szóval vegyél vissza. Az, hogy rosz edző lenne azt nem hiszem, hiszen az utánpótlással remek eredményeket ért el. Az más kérdés, hogy talán ez számára egy kicsit nagy falat volt MÉG. Talán évek múlva meg tudna vele bírkózni. És igazat adok a többieknek. Itt a játékosok is szépen benne vannak. Diego eddig semmit nem mutatott tudásából. SEMMIT. Melo "elfelejtett" focizni, ugyan úgy mint Ama. Nem azt mondom, hogy rosz focisták, SŐT a világ legjobbjai de valami gáz van a csapat környékén. Rendet kell teremteni minnél előbb (akár edzőcserével). Továbbra is FORZA JUVE!

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 12:16:23

Diego nyilvánvalóan nem szent és sérthetetlen, de nem látom, hogy Ferrara a mérkőzések közben ordibálna vele, valamint azt sem, hogy korán lecserélné. Pedig ha nem azt csinálja, amit mond, akkor ilyen jeleket, azért látni kellene. Nem? Következésképpen én arra gyanakszom, hogy ez a Ferrara nyilatkozat, csak kontra Diego nyilatkozatára és ha valóban így van, akkor Ferrara szégyelje magát, mert megint csak az jön le, hogy képtelen irányítani a játékosait. Érdekes módon, amíg jöttek az eredmények, nem volt ilyen problémája sem Diego-nak, sem Ferrarának. Én csípem a brazilt, mert Ő az egyedüli, aki még hajt és próbálkozik lövésekkel. Nagyon nagy baj lesz, ha megromlik a viszonya az edzővel. Én úgy érzem, hogy inkább a brazil mellett az igazság, hiszen Ő csak egy játékos... viszont Ciro edző létére, ha nem tetszik neki valami, akkor lépjen és vagy ne tegye pályára azt, aki nem érti mit kell csinálni, vagy cserélje le, vagy követelje meg tőle és valahogy bírja rá. Ez ilyen egyszerű.

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 12:17:44

JuveMan te is vegyél vissza: Diego mutatott valamit a tudásából. Emlékszel a Roma ellenire? A Samp ellenire? Képes jól játszani, de ha nem tudja mit kell csinálnia az nem az Ő hibája, hanem az edzőé, aki nem tudja megfelelő munkára bírni, vagy nem tudja kihagyni a csapatból.

Szabi 2009.11.30. 12:22:53

Csak itt jegyezném meg, hogy Chiellinit elképzelhető, hogy megműtik és kihagyja az inter elleni meccset... Ez a hét is jól kezdődik!

JuveMan 2009.11.30. 12:24:52

ShryKahn! Én csak azért mondtam, hogy vegyen vissza, mert Ferrarát egy Juventino nem szíd! Ennyi! A mutatott játékról pedig más a véleményünk maradjunk ennyibe! Egy rettentő gyenge romat és sampot győztünk le ott és akkor. Ennyi erővel a samp ellen mindenkinek a legjobb meccse volt.

drefin 2009.11.30. 12:25:10

Kezd végre ki borulni a bili!Mondjuk ez azért Ferraratol nem volt szép hogy ilyet nyilatkozott,nem kellet volna lesüllyedni Diego szintjére!Nem tudom miért érezte úgy hogy így majd visszavág..

mmartin91 2009.11.30. 12:25:26

A nyilatkozat lényege: Ferrara: "Ezért a szarért mindenki felelős, csak én nem" Egyébként nem értem Ferrarát. Oké, hogy azt veszi elő, akinek egy kis színt kellene vinni a játékba, akinek szerveznie kellene a támadásokat, dehát mindenki láthatta a Bremenben, hogy Diego mire képes. Nem hinném, hogy bárki is azt gondolná, hogy Diego egyik napról a másikra elfelejtett focizni, s ugyanez igaz Felipe Melo-ra is. Itt szimplán arról van szó, hogy Ferrara egy gyenge edző, akinek jelenleg nincs taktikája, nem tudja motiválni a játékosait, és emiatt egyszerűen vádaskodásba kezd, mondván hogy a játékos(ok) nem azt csinálja, amit ő kér tőle. Én sem gondolnám, hogy Diego szimplán gyengeelméjű lenne, hanem vagy Ferrara nem igazán tudja elmagyarázni, hogy mit is akar, Diego mit is csináljon, vagy pedig az utasításai egy raklap szarral egyenlőek, és mivel Diego a pályán ezt észreveszi, elképzelhető, hogy ő saját maga próbál valamit improvizálni meccsről-meccsre.

Ismeretlen_53881 2009.11.30. 12:33:25

Ferrara senkivel sem szokott ordibálni meccs közben, én legalábbis így láttam. Arra, hogy ha Diego valóban rebellis alkat, miért nem hagyja ki, elég könnyű válaszolni: Ferrarát elvinné a népharag. És ez nem jó egyik oldalról sem. Amúgy senki sem fikázta Diegot, de azt hiszem, a kritika bőven jogos. Azt meg egyikőnk sem tudja, hogy valójában mit kért Ferrara a braziltól, és ebből mi valósult meg. Nekem úgy tűnik, hogy jelen pillanatban egyikőjük sincs a csapat hasznára. Diego meg nagyon remélem nem lesz olyan, hogy majd májusban is azt kelljen mondani, hogy "dehát a Roma ellen jól játszott."

Szabi 2009.11.30. 12:36:42

Na most még annyit, hogy Chiellini 95%, hogy kihagyja a derbyt... Ma megműtik!!! Sissokot a helyére!

KrumplifejuBela 2009.11.30. 12:38:04

Szabi hagyd már abba. Már megműtötték és védőmaszkban fog játszani.

Ismeretlen_131008 2009.11.30. 12:38:58

Ferrara személyét szidni, támadni nem illik juve drukkernek. Ha rossz edző, akkor se. Sajnos úgy néz ki nem fog menni a dolog vele. 100% hogy nem teljesen az ő hibája a kialakult helyzet. Számos más(számunkra) láthatatlan tényező is van, de végül minden az edzőn csattan. Diego kérdésben nem értek vele egyet. Diego azért húzódik hátra, mert csak így tud játékmesterként szerepet kapni. Sajnos nem sikerült mögé egy olyan középpályát(+szélső védők) szervezni, amelyik képes (labdával) átjutni a támadó harmadba, ahol (a jelek szerint) a taktika érdekében Diegonak kéne mozgatni a dolgokat. Volt pár meccs, ahol megpróbált elöl maradni, de akkor kb labda se volt nála, és mindenki őt fikázta. Én úgy látom rengeteget dolgozik, motivált és mindent megtesz. Remélem produkálunk egy 10 meccses győzelmi sorozatot, és mindenki elfelejti ezt az egész rémálmot.

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 12:39:27

JuveMan: Attól, hogy ezt a rendkívül hangzatos nevet választottad magadnak, ne gondold, hogy elegendő képességed és jogalapod van lexikálisan definiálni a Juventino fogalmát. A legkisebb mértékben sem vagyok kíváncsi, hogy te kit tartasz igazi szurkolónak, s töredelmesen megkérnélek, hogy ne tegyél több kísérletet a kioktatásomra. Ha nem tetszik amit írok, ugord át a kommentet, ennyi. Én meg baromira unom az ilyen gyermeteg szöveget, hogy egy "igazi szurkoló" mit mond és tesz. A valóság egyelőre nem igazolja, hogy Ferrara különösen jó edző lenne, persze kívánok neki szép sikereket a Primavera élén, de nem nagyon szeretném az első csapat padján látni. Hogy később milyen edző lesz, az majd kiderül később, ez a jelenlegi ügy szempontjából abszolúte közömbös.

Ismeretlen_131008 2009.11.30. 12:42:20

*érdekében=értelmében

Szabi 2009.11.30. 12:44:14

Bélám ne haragudj! Én csak próbáltam "feldobni" a tömeget! Olyan egysíkú volt a beszélgetés!!! :-)))

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 12:45:30

Egy Juve drukkernek a szeretett csapatát mélyrepülésbe vezérlő, az önkritikát teljes mértékben nélkülöző, saját játékosát nyilvánosan bíráló, sikertelen edzőt igenis joga van kritizálni és virtuálisan a távozását javasolni. Ennyi. Ezt lehet másként gondolni, lehet Ferrara-t a végsőkig tisztelni. Én nem teszem, s nem gondolom, hogy ettől kevésbé volnék Juventus szurkoló.

süci 2009.11.30. 12:48:46

Azzal sem értek egyet, hogy nem kiabál be meccs közben. Ratyieri volt az, aki fapofával nézte végig a meccset, még addig sem nyitotta ki a száját, hogy levegőt vegyen. Valóban nincs külön kamera Ferrara-ra, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy hányszor üvölt be a pályára. De én elég sokszor látom, ahogy befütyül valakinek, sőt, néha érteni is lehet miket óbégat be. Szóval ez fail srácok, találjatok más fogást.

Del Piero 70 2009.11.30. 12:52:09

Ez elképesztő,hogy egy ilyen nagy klubnál ez megtőrténhet.Ha Chiellini is megsérűlt hát akkor már tényleg nem tudom mi lesz? Azért megfigyeltétek pl. az Interben,Milánban nem nagyon sérűlnek meg ilyen sokan.Sajnos ez a bajnokság is elúszott.Bár ne lenne igazam.

csuma 2009.11.30. 12:53:29

mmartin annyira igazad van! Mi a valószínűbb, hogy ezek a játékosok, gondolok itt Melora, Diegora, Camoranesire stb elfelejtettek focizni vagy egyszerűen szar a taktika? Egyik nap úgy kelnek fel, hogy tudnak máskor meg nem tudnak játszani? Ez baromság. Egyik csapat ellen jó taktikát választ Ferrara, mások ellen meg szart. Ebből is látszik, hogy vannak olyan csapatok akiket szó szerint kipicsázunk, másoktól meg simán kikapunk. Variálni kellene a felállást, felkészülni az adott csapatból és arra koncentrálni, hogy milyen felállással, taktikával verhető meg. Nem pedig mindig ugyan azt erőltetni. Így simán leveszi az ellenfél, hogy mire számíthat tőlünk, és sokkal gyengébb képességű játékosokkal vernek meg minket. Én amit szeméály szerint hiányolok az "edzőnktől", az hogy semmi váratlan húzást nem csinál. Meccs közben is alig változtat a szerkezeten, pedig ez alapvető fontosságú lenne. Pl. ha beszopunk egy gólt akkor várható, hogy egy Cagliari nem fogja ellenünk tovább erőltetni a támadásokat, hanem beáll bekkelni. És erre gyorsan kellene reagálni, nem pedig várni, hogy mi lesz. Így dobunk ki meccsenként 30-35 percet és a végén meg hiába erőlködünk, mind láttuk hogy mi lett a vége. Érdekes, hogy más edzők azonnal képesek reagálni a meccs történéseire, vagy legalább a szünetben erőt és önbizalmat öntenek a játékosokba, amit nálunk egy ideje hiányolni lehet.Na písz

Ismeretlen_102246 2009.11.30. 13:03:42

A Roma és a Samp elleni mérkőzésen kívül hivatkoznhatnék még pár mérkőzésre Diego életéből.. például a múlt évi Udinese elleni UEFA kupa meccsére... Ezzel azt akarom megmutatni, hogy Diego nem felejtett el játszani és érdekes módon Brémában értette, hogy mia a feladata, ellenben Ferrarának nincs edzői tapasztalata, nem tudunk hivatkozni jó szezonokra az életében, így én úgy gondolom, hogy a játékos és az edző közül az edzőt illeti a kritika elsőorban. Ferrarát csíptem, mint Juve játékost és mint ember is teljesen rendben van (ha eltekintek ettől a nyilatkozatától és attól mikor még azt mondta, hogy személyesen válaszol Diegonak és nem a sajtón keresztül... hoppszla itt is egy ellentmondás süci, de az életben változnak a dolgok, ezért az ember nem tud mindig következetes maradni... te sem), de mint edző még nagyon kevés. Lehet később nagy lesz, de szeretném/szerettem volna, ha nem a Juvénál fizeti meg a tanulópénzt. A tanulópénz jelen esetben egy elbukott bajnokság és necces BL csoportmeccsek sorozata.

csuma 2009.11.30. 13:14:04

Lehet, hogy Ferrara bekibált de mit?Nem valószínű, hogy annyira hülye lenne, hogy a taktikai változtatásokról ordítozna a pálya szélén, hogy még aki nem vágta le, az is megértse, hogy mit fogunk lépni. Vagy ha mégis akkor senki ne csodálkozzon, hogy kikapunk:D

Ismeretlen_135402 2009.11.30. 13:21:18

1., Játékos és edző ne kritizálja egymást a sajtón keresztül,ezeket csapaton belül kell megoldani! 2., Diego és Marchisio hibája lenne,hogy nem tudtuk feltörni a védelmet?Nem hiszem,inkább annak a hibája,aki ezt a "védekező" kezdőt küldte a pályára!

süci 2009.11.30. 13:24:09

csuma: Szerintem Pólzennek ordibál be, hogy 'fussál már te lusta disznó' :D Én pl. már láttam vérben forgó szemekkel kiabálni, és a kezeivel is mutatta (ezt talán passerby is el tudja képzelni) hogy lassítsatok a tempón, gyerünk vissza védekezni. Ezt Ratyierinél sosem láttam.

Taki 2009.11.30. 13:33:15

Szevasztok! Én a legnagyobb problémát a motiválatlanságban látom. Sajna nem látom azt a játékosokon hogy akarnák a győzelmet, és emellett én úgy veszem észre hogy nem megfelelő a koncentráció a meccs közben. És emellett ha megfigyeltétek mindenki össze vissza rohangál a pályán. Poulsen többször Chiellini helyére lépett vissza máskor Chiellini bal szélen szerelt, Diego össze vissza futkározik feleslegesen, míg Sisokko is csak keresi a labdát. Caseres is sokat ragad elől, és Amauri meg egyáltalán nem volt megjátszható, a labdát képtelen meg/visszajátszani. Na most nem hiszem hogy Ferrara erre kérte őket... És számomra ez nem a játékosok hibája, Ferrara sajna nem tud hatni rájuk.

Ismeretlen_140210 2009.11.30. 13:44:11

én is leírom a véleményem:) szerintem nem fikázta nem is kent rá semmit Diegora... viszont Diogo rákényszerül arra, hogy hátrébb játszon ezt nem lehet tagadni, de emiatt nem hibáztatja, a csapatnak IS kell olyan szinten játszani, hogy minden egyes játékos a helyére kerüljön, így aztán mindenképp pozitív, hogy legalább észrevett valamit hamá' ez a dolga... Szóval jó lenne már ha végre egymásra találnának a pályán, nekem eddig semmi bajom Ferrárával, de várom az eredményeket:)

Cseko 2009.11.30. 13:44:22

Üdv Mindenkinek! Az én meglátásom szerint kezdenek elharapódzni a dolgok..Az edző aztmondja,Diego nem aztcsinálja amit mond neki...A játékos (ha jól láttuk a videón beszólogat az edzőnek) meg türelmetlen. Azért vmit ne felejtsünk el...Nyáron érkezett, Diego, Melo, Grosso,Cannavaro, Cacares.Még ha válogatottban együtt is játszottak korábban,ez ugye nem a válogatott. A szezon elején egy halom sérülés volt,így aztán így elég nehéz összeszoknia a csapatnak ha folyamatosan sérült 2-3 játékos a kezdőből akárki akármit mond,plussz itt van Giovinco is aki valljuk be nemvolt alap ember Ranierinél... Az eredmények meg ugye kellenek BL-ben bajnokságban,egész egyszerüen tul nagy volt az elvárás..Tudom most mindenki mondja ez a Juventus! Igen nekünk mindig ott kell lennünk az elsők között,de azért tartsuk szemmel a tényeket is amiket írtam...egész egyszerüen, nagy a stressz a csapatban. Persze Én sem vagyok boldog az eredmények láttán,de Én továbbra is bizom a csapatban,és ha nem is azonnal,de remélem hamarosan megmutatjuk igazi erőnket! Forza Juve!!

r-m-c 2009.11.30. 13:46:28

f*szom akkor játszunk úgy ahogy a Werder tavaly...

Ismeretlen_140210 2009.11.30. 13:48:59

így van! és aki rendelkezik fici múltal, az tudja, hogy nem minden függ az edzőtől, nekem is volt már rá példa (igaz "zs ligában:) hogy csatár lévén!! védekezni kényszerültem, de mivel minden más csapattársam sérült volt azon a poszton így aztán kénytelen voltam hátrébbhúzódni, na most ti kit tennétek be? próbálnátok összehangolni a csapatot vagy összevissza variálnátok a csapaton míg aztán szét nem hullik?

Zsotya 2009.11.30. 14:19:34

Minden csapatból fel kell készülni, ez az edző dolga, ill. az h ezt a játékosainak előadja, elmagyarázza a lehetséges megoldásokat. Nekem ami nagyon hiányzik a csapatból, az a morál. Motiválni kell a csapatot, de ez a motiválás olyan, mintha az lenne, h de jó lenne a 3 pont, a játék meg mehet a levesbe. Nem érzem a srácokon, h örülnének a játéknak. Ha rosszmájú akarok lenni, akkor sajnos az van, h amikor ellenünk hangolja az ellenfél csapatát az edzője, elkezdi sorolni, h nálunk ki van jó formában, és egy jóízű röhögéssel máris vígan vágnak neki a meccsnek. Ilyen kvalitású játékosoknak tudni kell játszani, de ha görcsölnek, szenvednek a pályán, akkor nemigazán fognak jönni az eredmények se, és a szurkolók is elégedetlenek lesznek az eredménnyel (és most itt inkább a mutatott játékra gondolok). Sztem ebben van a legnagyobb probléma nálunk, és az viszont kijelenthető, h a "tehermentesítés" legnagyobb részben az edzőn múlik. Több, mint 10 éve vagyok Juve drukker, a focit imádom, és sajnos már szinte ott tartok, h nem szeretem nézni a Juve meccseket.

Milo 2009.11.30. 14:27:16

Az összeszokás dolgot szerintem hanyagoljuk... Sneijder, Milito, Thiago Motta, Eto'o érdekes mód nem küzd ilyen problémákkal. Máshol gyökeredzik a csapat önmagához képest silány teljesítménye. Talán a legértelmesebb indokok, magyarázatok eddig ShyrKahn, Apuleius és passerby klaviatúrájából "hangzottak" el. Ferrara egy bajnok Juventusban játszott, mégsem adja jelét annak, hogy tudná mi az: győzni. Nincs virtus, nincs mersze nagyokat húzni és kockáztatni. Foggal körömmel ragaszkodik a stabil védelemhez (lehet köszönhetően annak hogy védő volt) ami valjuk be papíron tényleg beton biztos, mégis elég statikus. Bekapott góljaink nyomasztó részét pontrúgásokból, rossz felszabadításokból, bakikból kapjuk, nem pedig kiugratásokból hosszú indításokból. Tehát egy feljebb tolt védelem se nyújtana rosszabb teljesítményt mint a mostani. Ez már csak annyiban is jobb lenne hogy így a 2 vkp. nagyobb teret kapna az előrejátékhoz is. Ez nembiztos hogy így van, csak egy vélemény volt, de a Barcánál, Internél és az angol kluboknál mintha működne :) Záróakkordként ha télen igazolunk, akkor 1 lendületes, fáradhatatlan, tüzért igazolnék a középpályára. Egy "motort" , mert valjuk be mióta Pavel leszerelt, ilyenje nincs a csapatnak.

Rocco83 2009.11.30. 14:30:19

Nem tudja mit kell csinálnia a pályán?! :D:D Nem védem Ferrarat,szerintem még nem való a Juve kispadjára,de azért Diego is visszavehetne az arcból.Egyszerűen nulla amit eddig mutatott.Ciro ide vagy oda,egy ilyen szintű(szvsz túlértékelt) játékostól ez egyszerűen kevés.

juvedany 2009.11.30. 14:51:51

Én a szezon elején örültem Ferraranak de most már látom h ő nem Juve szintű. Ennek a csapatnak mindene megvan h bajnok legyen de 2 dolog hiányzik. Egy jó edzővel mind a 2 problémát meg lehetne szüntetni. 1 Ferrara nem tudja mit kezdjen a játékosokkal 2 A fiúk motiváció/lelkesedés nélkül lépnek pályára... Ferarra Good Bye...

Ismeretlen_102194 2009.11.30. 15:07:58

"Diego nagyszerű játékos. Továbbra is ösztönözni fogom"- de nem megy vazze,nem látod???? Erőltetni meg régen rossz!Vagy Ferrara megy vagy Diegoval valaki végre elbeszélget, de nem hinném hogy csak vele kellene!!! Őszintén szólva már csak mosolygok a Dánt illető negatív kommenteken(?), mintha valaki nem képes meglátni a fától az előítéletei miatt az erdőt!!!Hiába mondják egyre többen róla hogy fejlődött és elfogadhatóan játszik, jönnek a szemellenzősök és demagógiával öntenek el minden bejegyzést, még azt is amihez semmi köze!!!!Grat és mégegyszer Grat!!!!IQbetyárok!pffffffffffffff

JuveMan 2009.11.30. 15:13:49

Apuleius! Azt hiszem félreértesz! Nem a kritikával van a gond hanem azzal, hogy: "Ferrara takarodj". Én erre írtam azt, hogy ilyet nem ír egy Juventino! Azt írtad, hogy nincs elegendő képességem definiálni a Juventino fogalmát! Ezt Te honnan tudod? Megemlítetted, hogy ugorjam át a kommented ha nem tetszik! Akkor tedd Te is ezt! Aranyszamár

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 15:25:43

JuveMan: A kommented zárása csattanós és imponáló volt, ezt a legkomolyabban írom :-)Őszintén tetszett :-) Igazából felesleges a személyeskedés felé venni az irányt, amit írtam válaszreakció volt a Te hasonló kijelentéseidre, s mint ilyen, szintén teljesen felesleges. Lehet kicsit radikális a kijelentés, de nálam kicsapta a biztsítékot, hogy Ferrara ismét nem képes elfogadható nyilatkozatot tenni. Nem szép dolog a csapatunk edzőjét ilyen szavakkal illetni, de számomra felháborító, hogy ahelyett, hogy akár egy félmondatban elismerné a felelősségét, Ferrara elkezdi Diego-ra dobálni a szart. Ez nagyon rossz irány és ostoba taktika, mely jóra egészen bizonyosan nem vezet. Ennek szerettem volna hangot adni.

Ismeretlen_133659 2009.11.30. 15:32:29

Szerintem Ferraranak keményebben kellene hatnia Diegora, mert ha valaki nem azt csinálja amit az edző mondd, annak nincs helye a csapatban, Ferrara ebben nagyon gyenge. Mert egy olyan ember köré építeni egy csapatot aki nem követi az utasításokat annak ez az eredménye. Diego eg remek futbalista, de ő nem egy Nedved szintű futbalista még. Talán Pavel megengedhetett volna ilyet de nem tette, akkor Diego se tegye. Remélem kijövünk a gödörből és még hosszú a szezon! Forza Juve!!!

JuveMan 2009.11.30. 16:54:33

Apuleius! Örülök, hogy tetszett :-) Én sem vitatkozni szerettem volna ezt elhiheted. Nekem sem tetszik csapatunk szereplése, de sajnos ez van. Remélem szebb jövő vár a csapatra és ránk szurkolókra. Ha esetleg valamivel megbántottalak volna akkor elnézést.

Ismeretlen_108746 2009.11.30. 17:13:21

JuveMan: Nem, dehogy. Ennyi szurkálódás bőven belefér. Főleg ha aztán mindkét fél értelmesen tudja kezelni a helyzetet. Reménykedjünk a csapat jövőjét illetően.

Ismeretlen_135915 2009.11.30. 19:38:49

Ne haragudjatok, én még soha nem szóltam be senkinek, de ez felháborító! Mi az, hogy Diego direkt csinálja ezt??? A világon talán neki van a legnagyobb játékintelligenciája!!!! A Werderben 1000000x lehetett látni, hogy nem esik el, ha rugdossák, okosan teszi a labdát!!!! Egy profi ilyet nem csinál! Lehet, hogy elvakultnak hisztek, de nem érdekel, mert tudom, hogy nem vagyok az! A másik ez a szent és sérthetetlen...nevetséges! Egy edzőnek legyen már pofája azt mondani, hogy ülj le ha nem azt csinálod, amit pofázok (lásd: Ferguson Ronaldoval)!!!! Akinek nem inge, nem veszi magára!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása