Célkeresztben Brazília

A Juventus stábja továbbra is árgus szemekkel fürkészi Dél-Amerika csiszolatlan gyémántjait. Ennek megfelelően az illetékesek szerződtettek is egy helyi felderítőt, Junior Chiavari személyében.

Alessio Secco

A játékosmegfigyelő nem ülhetett sokáig a babérjain, hiszen Alessio Secco már ki is adta számára az ukázt. Chiavarinak most első sorban Mario Fernandes és Neymar fejlődéséről kell minél inkább naparakésznek lennie.

Fernandes jelenleg a Gremio csapatának tagja. A 185 centiméter magas védő stílusát Lucioéhoz hasonlítják.

A hasonlítgatásoknál maradva, Neymart pedig a legújabb - immáron sokadik - Pelé utódnak kiáltották ki.

A Santos 17 esztendős fiataljáról maga az ikon így szólt:

"Neymar jobb lehet, mint amilyen én voltam." - mondta Pelé.

Mindennek ellenére a Juventus hivatalosan nem erősítette meg, hogy érdeklődne bármelyik játékos iránt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr74650050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wade 2009.09.24. 08:08:46

Én örülük, hogy Dél-Amerika a Juve célterülete játékos keresés céljából. Azt azért hozzá kell tennem, hogy én nem szeretem a brazil focistákat, mert szerintem ahogy megnyernek valami jelentősebbet egyből beadják a kulcsot és no kedvel fociznak. Én az Argentinokat csípem baromira. Én régebben titkon reméltem, hogy EGyszer Dos Santos az Ex-Barcás játszik majd a JUveban és nagy játékos lesz. de sajna elkallódott :S (a commentem vége kicsit magán jellegű, bocsi:) )

Alessandro 2009.09.24. 10:34:40

Jó dolog ha Dél-Amerika felé nyitunk, bár most elég sok az Eu-n kívüli játékosunk és mivel Rafinha is célkeresztben van, nem vagyok benne biztos hogy ezekből lesz is valami, illetve ha tényleg olyan nagy tehetségek ezek a játékosok, akkor a Chelsea, Real vagy City gond nélkül ránk fog licitálni, viszont az ittlévő braziljaink miatt (is) talán az adott játékosok még szívesebben válaszják a Juvét. Emellett nem hszem, ha megvennénk ezt a 17 éves srácot, hogy akárcsak Pato, amint betöltené a 18-at rögtön játszana is, valószínűbb hogy az ificsapatban és kölcsönben lenne 20-22 éves koráig, akkor viszont teljesen felesleges leigazolni, arra ott vannak az olasz fiataljaink.

Ismeretlen_128149 2009.09.24. 19:11:16

Lehet, hogy igazad van, de Pato is bekerült! Ha ekkora tehetség, akkor tőlem megvehetjük, igaz van egy Iago-nk kölcsönben a Bariban, akit nem szabad elfelejteni, hogy fiatal és ha jól nyomja, hamar kezdő lehet(1-2év)..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása