Ferrara: "Jó, hogy az első félidőben gólt tudtunk szerezni"

Cciro Ferrara elégedett volt a Livorno elleni győzelemmel, ám már a mérkőzés után azon gondolkozott, miben tudna javítani csapata játékán.

Ciro Ferrara

"Az eredményt tekintve nagyon elégedettek vagyunk, de tudjuk, hogy sok mindenen javítanunk kell, mert voltak nehézségeink. Persze ez azért is lehet, mert a pályára lépő játékosaimnak elég sokat kell játszaniuk. Voltak gólszerzési lehetőségeink. Kegyetlen, győzelemre éhes csapatot vártam a Livorno ellen. Nagyon akartuk a három pontot, alázattal álltunk a mérkőzéshez, így miénk lett a győzelem."

Dicséret a nagyszerű játékosoknak:

"Gigi nagyszerű volt, de Marchisio és Iaquinta is megérdemli dicséretet."

A kimerültség kulcsfontosságú lehet.

"Fáradt lehet a csapat, mert sokszor feleslegesen futunk sokat, és értékes energiákat emésztünk fel. Meg kell próbálnunk kicsit többet tartani a labdát, és hatékonyabb támadásokat vezetni. Mindenképp pozitív dolog, hogy már az első félidőben gólt szereztünk, így végig irányíthattuk a mérkőzést. Örülünk a három pontnak, de továbbra is így kell folytatnunk. Mostantól viszont a Genoa elleni összecsapással kell foglalkoznunk, mert ott egyáltalán nem lesz könnyű dolgunk"

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr644650040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alessandro 2009.09.20. 19:58:49

Hát még szerencse hogy van egy klasszis kapusunk aki megment minket ha már tényleg nagy a baj, Buffon sokat tett érte hogy nyerjünk, ez a védelmünk elég gyenge volt, talán Cáserest kéne középen Legro helyén játszatni ha már a szélen nem kezd. Azt jó volt látni hogy Trez is többször visszamozgott a kp-ra, örülök annak hogy Ferrara próbálja erőltetni minden játékosnál hogy teljesen rész vegyen a csapatjátékban és nem csak elől várják a csatáraink hogy labdát kapjanak.

blake 2009.09.20. 20:07:19

Szentem meg cacerest kellet volna már kezdetni grygera helyett erről ennyit...

Kacsa 2009.09.20. 20:34:51

Nem volt rossz szerintem Grygera, Cáceres sem lett volna jobb. És ha középen kedetjük, akkor már csak Chiellini maradt volna a helyén, mert nem hiszem, hogy megállta volna, hogy ne menjen fel.

babo410 2009.09.20. 20:35:37

Én annak örülök, hogy Ferrara nem olyan, mint Ranieri, aki még a vereség után is elégedett volt a csapattal még, ha egy kiesőjelölt vert is meg minket. Ezzel szemben Ciro még a folyamatos győzelmek után sem teljesen elégedett a csapattal, mert nem azt látja, amit eltervezett. Halad tovább azon az úton amit kijelölt. Ez jó dolog. Én örülök, hogy nyertünk, és én is több labdatartást várnék, és azt, hogy a helyzeteinket belőjük. Ha kihagyjuk a helyzeteinket, akkor ha véletlen a Barca futna az utunkba, akkor simán kikapnánk. Ők nem fogják a helyzeteiket kihagyni! Xavi, Messi, Henry, Ibrahimoic garancia arra, hogy gólt lőnének nekünk. És az, hogy 3 forduló után 10-0 a mérlegük, az azt mutatja, hogy jó a védelmük, és a helyzeteiket belövik. Mi meg nem annyira. Diego belövi, de ha ő nincs, akkor a csatáraink nem igazán jók gólszerzésben. Pedig nekik az a dolguk! És az nekem is öröm volt, hogy Trez felismerte, ha játszani akar, akkor vissza kell jönni lasztikért, és passzolni kell!

Tony 2009.09.20. 23:41:38

Én Ferrara cseréit nem értem már meccsek óta! Trez-nek helyzetei vannak,levegőben lóg,hogy lőjön 1 gólt és nőjön az önbizalma,erre őt hozza le amikor Jaki már úgyis lőtt 1 gólt,meg a Bord ellen is játszott,nem értem.

Ismeretlen_114321 2009.09.21. 07:01:10

Kacsa: Chiellini is elég sokat felment. kedvelem Ferrarát, örülök, hogy a nyilatkozataiban nem elsősorban elégedettségére ad okot (ahogy Ranieri), mindig kiemeli, hogy van mit javítani, és javítani is fognak. ambiciózus edző, és ez nagyon szimpatikus.

o.mellberg 2009.09.21. 15:25:35

HIHETETLEN nagy mecs voloooooooooooooooooolt!! ÉLŐBEN LÁTTTTTTTTAM ŐKETT!!!!! ANNIYRA VARÁZSLATOS VOLT!! élőben Camo Gigi Poulsen nagyon naygon jól játszott srácok!!!!

Ismeretlen_127756 2009.09.21. 22:24:22

Élőben láttad?:D Áááh, de jó neked, nagy lehetett!:) Remélem egyszer nekem is sikerül eljutnom egy legalább hasonlóan jó meccsre és még azelőtt látni őket mielőtt visszavonulnak...

o.mellberg 2009.09.22. 00:26:30

Hát vmi hihetelen fantasztikus élmény volt!!!! Kivilágított pálya:D Ferrara is ott állt őt még kisgyerke kormban láttam :D

süci 2009.09.22. 01:13:25

Kivilágított pálya? Nahát, azt hittem sötétben játszák a meccseket. Poulsen is jól játszott? Ajj, akkor mégis csak sötétben játszottak, és nem ismerted fel. Amúgy én is szívesen kimennék egy Juve meccsre, de én telhetetlen vagyok és egy rangadót nézték. Pl. ahogy a zintert elverjük mint szódás a lovát. :)

o.mellberg 2009.09.22. 10:47:52

Most néztem vissza tv-ben a mecset és telejsne más mecs volt! Poulsen tényleg nagyon jól játszott élőben!én is aggódtam h ő játszik de nagyon jól mozogott, és Camo-t évek óta nem láttam ilyen jól játszani sőt aminekörültem Trezi is a régi arcát mutatta! Legrot is szidta mindeki h gynege votl nem játszott abszolúte rosszul!és ami a fontos szerintem h megvertük a Livornot ilyen csapatttal is meert ettől egy sokkal de sokkal erősebb csapatunk is van! és eza lényeg h nyertük és még bőven vannak tartalékok!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása