Buffon: erősebbek lettünk

A Juventus megnyerhet minden fontos kupát idén, mondta Buffon amikor ambícióiról beszélt. A kapus úgy hiszi, hogy nagy húzásokat vittek végbe az átigazolási piacon, mivel az újonnan érkezők lehetnek a kulcs az előrébb jutáshoz.

„Nagyon jól erősítettünk, és sokkal jobbak vagyunk, mint tavaly. Nyerni akarok ebben a mezben, de nem szeretnék felesleges jóslatokba bocsátkozni.”


A válogatott kapusról napvilágot láttak pletykák, hogy elhagyná klubját, de neki nincs kedve távozásáról szóló sztorikat olvasni, inkább elkötelezettségét bizonyítja a Bianconerihez:

„A Juventusnál akarok maradni. Nincs okom távozni és a jövőben is itt maradok. Szerencsés vagyok, hogy ezt a mezt viselhetem. Büszkeséggel tölt el. A múltban távoztam volna talán, de már soha nem akarok.”

A Bianconeri a Seongnammal mérkőzik holnap este. Egy győzelem esetén a csapat az elődöntőbe jut, ahol valószínűleg a Real Madriddal kell majd szembenéznie.

„Szeretnék a Real Madriddal játszani. Élvezem a Béke Kupát és jó móka lenne velük játszani.”

Buffon úgy gondolja az Eto’o – Ibrahimivic csere következtében az Inter nem lett gyengébb.

„Az Inter még mindig nagyon erős. Eladták Ibrahimovic-t, de helyettesítették Eto’o-val. Ő olyasvalaki, aki rengeteg gólt szerzett már. Úgy érzem egyenértékű csere volt. Eto’o egy bajnok. Két BL döntőben is gólt szerzett. Az Inter nem lett gyengébb.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr934649876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_111021 2009.07.27. 20:22:32

iii mindenkinek ilyen hozzáállás kell :) jó móka lenne a real ellen játszani ez tök jó :) tök pozitív :) iii remélem megnyerjük ezt a kupát :)

Ismeretlen_130282 2009.07.27. 20:31:59

Teljesen Igaz amit Buffon Mond.Láttam az Intert játszani,És a Milant is.Sokkal jobb eddig a játékképe a Juvénak,mint Nekik.A Milan Teljesen gyenge lett.Az Inter érdekes játékot játszik.De nem a legerösebb játékot.A Juve elött le a kalappal.Tiago a kedvencem eddig semmit nem mutatott fel és tudom nem a ti kedvencetek,de ebben az évben fel fog muatni valamit.Jó játékos ő.Zebina teljesen jó volt.Cannavaro nem tudom ebbe a csapatba illik-e?.Del Piero-Nak szerintem elég lesz 60 perc és jöhet helyette valaki.Amauri rendkivűl jó.Eddig nekem nagyon tetszik a Juve..Teljesen imádom Ciró Ferrarát.Kiváló Edző.Amit pedig csinál az a jővőre nézve is jó.Nálam a juve 5 csillag! Forza Juve!

süci 2009.07.27. 20:39:39

Örülök Sonya.Hogy ez a.Véleményed.De Tiago.Tényleg nem a.Kedvencem. :)

Ismeretlen_130282 2009.07.27. 20:45:14

Megértem Hiszen nem mutatott semmit amióta Juve mezt Visel.:)

Ismeretlen_22017 2009.07.27. 20:46:28

Sonya: most nézem a blogodat, és ezúton szeretnélek felszólítani, hogy vagy töröld a tőlem lopott bejegyzéseket az oldaladról, vagy jelöld meg a forrást. Máskülönben kénytelen leszek a freebloghoz fordulni. Köszönöm!

mmartin91 2009.07.27. 20:52:19

Én azt bírom h a felkészülési időszakban minden játékos mindent meg akar nyerni. Bárkit kérdeznek meg, mindenki minden trófeát akar. Buffon BL-t, bajnokságot és kupát. Materazzi dettó, Gerrard BL-t, bajnokságot, liga kupát, FA-kupát. A Palermo bajnokságot akar nyerni. Érdekes az ilyen nyilatkozatokat olvasni, gyakorlatilag olyan, mint ha sok csapat azt a sorozatot is meg akarná nyerni, amiben el sem indul:) Egyébként Buffon jól beszél, valóban erősödtünk, és még egy védővel komoly kihívói leszünk az Internek. A milánói kék-feketék véleményem szerint jelentősen gyengültek ezzel a cserével, bár mindenképpen meg kell várni h ezt a 43,25 milliót elköltik-e valaki(k)-re, vagy nem. Én speciel osztom Buffon gondolatát, és sztem is jó móka lenne játszani egy tétnélküli meccset a Real-lal, de persze ebből következtetést nem kellene levonni, nem jelentene semmit ha kikapnánk, és az sem ha nyernénk.

Ismeretlen_130282 2009.07.27. 20:56:30

Boccs.kitöröltem az adatokat.

Ismeretlen_22017 2009.07.27. 21:06:36

Köszönöm!

Ismeretlen_127756 2009.07.27. 21:33:15

Olyan jó ezt olvasni, h már soha nem akar távozni. Így legyen, remélem itt fejezi majd be (jó soká:)! Amúgy meg én is kíváncsi vagyok mit hoz a Real elleni meccs, attól h nem jelentene túl sokat az eredmény. Meg kellene nyernünk ezt a kupát, jó kezdés lenne és biztató a jövőre nézve!

mjz 2009.07.27. 21:41:43

Nemtudom, hogy csak én vettem e észre, de a játékunk kiváltképpen sem az amire számitottunk, persze diego még nem lépett pályára, de eddig én nem repesek az örömtől:D de jó az út és van motiváció. Bocs az offért Buffon egy "állat" nem menne el soha tőlünk:D

DP88 2009.07.28. 00:21:52

Még h nem gyengült az inter??? HAHAHA nem 3 évvel ezelött vagyunk akkor jó volt eto is és hleb is... Most meg eladta az inter a legkomolyabb csatárt. Ez nem gyengülés? Hány olyan sz@ros meccs volt tavaly amit Ibra döntött el. Ha ő nincs iszonyat szoros lett volna a bajnokság.

Ismeretlen_53881 2009.07.28. 08:33:41

És hány olyan szaros meccs volt - főleg BL-ben -, ahol az Ibrahimovic-ra épült taktika teljesen csődöt mondott? Egy emberre nem lehet csapatot építeni. Ha vesznek egy komoly támadó középpályást, akkor erősebbek lesznek mint tavaly. És ez jó. Az persze még jobb, hogy mi is erősebbek lettünk.

Roli921 2009.07.28. 11:58:24

Szerintem az inter elég jelentősen erősödött. Ibrát szerintem lehet pótolni. Ibra 10 helyzetből belőtt 4 at meg persze lőtt olyan gólokat amikor nem is volt helyzetben, de azért akkor is sokat kihagyott. Etoo majd 10ből 8 at fog belőni. Szerintem a sinter szenvedve fog nyerni kiscsapatok ellen viszont a nagyok ellen sokkal eredményesebb lesz. Lucio is eléggé jó vétel. Egyedül amit megszivtak az Milito. Semmi szükségük 2 befejező csatárra. Nyilván nem tervezték Ibra eladását ezért vették az argentint. Nekik az egyetlen gyengéjük hogfy nincs egyetlen irányítójuk sem. Ha pl ott lenne Diego vagy Kaka szerintem a BL legnagyobb esélyese lenne. Megjegyzem Santon náluk simán csere nekünk meg akármelyik oldalra beférne. Osztályozni kéne nekik kb kapus 9 védelem 9 kp 6 csatársor 8 nálunk kapus 9 védelem 5 kp 9 csatársor 8 Szerintem még mindig erősebbek de a különbség csökkent a két csapat között. Abban viszont biztos vagyok hogy a scudettoért ketten csatázunk majd mert a többiek gyengék.(Milán Fio Roma)

mmartin91 2009.07.28. 12:48:43

Sztem felesleges feltételezni h Eto'o majd 10-ből 8-at belő. A Barcában is csak azért lőtte be, mert ott volt Messi, Xavi és Iniesta. Az Interben nem lesz ott egyik sem. Sőt, az Inter középpályáján nem is nagyon lesz kreatív játékos, a legjobb ilyen szempontból Stankovic lehet, dehát ő messze-messze nem az a szint, mint pl. Xavi. Rajta kívül egy Zanetti, egy Cambiasso, egy Muntari, vagy akár Motta egyáltalán nem a passzolási képességeikről híresek, így úgy hiszem h Eto'o-nak igen nehéz dolga lesz ebben a csapatban. Nagyon ki fognak majd jönni a hiányosságai olyan szempontból, hogy itt majd neki kell megcsinálnia a helyzetet. Mondjuk abban teljesen egyetértek, hogy ha lenne egy komoly irányítójuk, akkor igen erős lenne a csapat, tehát ha pl. Diego náluk lenne, akkor lazán nyernék a bajnokságot, és a BL-ben is lehetnének esélyeik. Viszont azt nem gondolnám h Milito leigazolásával szívtak volna. Milito kiváló játékos, és ha a nyár elején távozott volna Trezeguet, akkor az argentint kellett volna leigazolnunk a helyére. Viszont én azt hiszem h az Inter legnagyobb erősítése magasan Lucio, mivel az amúgy sem gyenge védelmüket egy világklasszis középhátvéddel erősítették meg, ráadásul olcsón. Egyébként az eddigi igazolások alapján számomra is egyértelmű h a Juve és az Inter fog küzdeni a Scudettóért. Viszont amíg a mi csapatunk gyakorlatilag kész lehet holnap (állítólag Caceres holnap írhat alá), addig az Interhez még nem lehet tudni h kik érkeznek, tehát mindenképpen meg kell várni augusztus 31-et ahhoz, hogy véleményt mondjunk az esélyesekről.

Ismeretlen_108746 2009.07.28. 13:38:15

Egyetértek, szerintem sem fog annyira sok gólt rúgni Eto'o az Interben, mint a Barcelona-ban tette. Eto'o-nak szerintem nem igazán vannak hiányosságai, az ő képességeivel semmi gond, az ok pontosan az, amit mmartin91 írt, az Internek állati gyenge a középpályája a többi csapatrészhez képest. Milito leigazolása szerintem jó húzás volt. Mondjuk nem fiatal, de elképesztően jó és gólérzékeny játékos, s semmi esetre sem nevezném szívásnak a jelenlétét. Maximum az ellenfél szempontjából. Diego szintű irányítót bizonyosan nem fognak tudni igazolni, mert momentán nem nagyon jut eszembe olyan játékos ezen a poszton, aki valóban ez a színvonal, s értelmezhető összegért megszerezhető. Az Inter esetében sanszos lehet még Cassano megszerzése, s ő is komoly erősítést jelentene.

Ismeretlen_108746 2009.07.28. 13:42:18

A goal.com szerint megegyeztünk Caceres-el, s állítólag kölcsönvételről volna szó, opcionálisan 15 milliós kivásárlási árral. Nem magas ez egy kicsit? Ha arra gondolok, hogy Santacroce esetében 5-6 millióról beszéltek...

mmartin91 2009.07.28. 14:04:01

Én is olvastam a Cacares-es dolgot Apuleius, és én is amellett vagyok, hogy ez így egy kicsit magas. Persze, abban az esetben totál megértem Seccoékat, hogy ha nekik eszük ágában sincs leigazolni végleg az uru-t, csak egy évre kell szükségmegoldásnak. Ebben az esetben megegyezhetnénk 80 milliós opciós jogról is. Mindenesetre ha valóban Caceres érkezik védőnek, akkor nagyon komoly teljesítményt kell ahhoz nyújtania, hogy ha azt szeretné h a Juventus leigazolja őt jövő nyáron 15 millió körüli összegért. Egyébként nekem még mindig Santacroce lenne szimpatikusabb, ráadásul őt is el lehetne hozni kölcsönbe, és ő nem 15, hanem 6-8 millióért már megszerezhető.

Roli921 2009.07.28. 14:09:49

Azért írtam hogy Militó szívás mert azonos karakter Etooval és szerintem jobban jártak volna ha Etoo melle egy ADP típusu játékost vettek volna.

adamjuve 2009.07.28. 15:10:37

ne feledjétek,az inter leigazolt egy klasszis irányítót:Kerlont! és hleb se rossz,stankovic pedig elképesztően jól lát a pályán és a lövései...sebaj,nekünk is van egy DIEGOnk

Shyr Kahn 2009.07.28. 15:19:41

Teljesen felesleges addig Santacroce-ról beszélni, amíg a vezetőségnek az az álláspontja, hogy a rossz mentalitása miatt érdektelen a klub számára. Én ettől függetlenül (és ezzel együtt is) jobb játékosnak tartom, mint Cáceres-t, ráadásul olasz is a srác, azaz az olasz légkörhöz nem is igen kellene alkalmazkodnia, míg az urunak igen. Evidencia, h nem én/mi irányítjuk a klubot, így ebbe nincs beleszólásunk. Állítólag Santacroce azóta alkoholista, bulizós, amióta Donadoni kitette a kezdőből. Gyanítom (bár nyilván ez csak egy feltételezés), hogy a vezetőedzővel nem kis ellentét feszülhet közöttük, hiszen korábban fel se merült, hogy a Napoli megválna tőle, és ennek megfelelően állandóan a kezdőben kapott helyet. Fura számomra ez a hirtelen fordulat. Szerintem nem lett volna szabad Secco-éknak megítélni ez alapján a mende-monda alapján a srácot... szinte biztos vagyok abban, hogy Ferrara felügyelete alatt nem lett volna semmi gond a srác mentalitásával, sőt... szinte biztos vagyok abban, hogy ha elkerül a Napoliból, akkor megoldódnak az ilyesfajta problémák. Azért sajnálom különösképpen a srácot, mert Donadoni különcsége miatt (emlékeztek, hogy a sikertelen EB szereplés után hogy rákent volna mindent Alex-re - nem volt egy korrekt dolog) kettétörhet a karrierje...

mmartin91 2009.07.28. 16:04:35

Shyr Kahn: teljesen egyetértek veled Santacroce esetében, Donadonival kapcsolatban pedig különösképpen. Én csak azt sajnálom, hogy ha esetleg elmegy a Napolitól, akkor könnyen meglehet h egy számunkra rivális csapathoz igazol, ezáltal őket erősíti, és nem minket. adamjuve: Ki az a Kerlon, hogy őt már klasszisnak nevezed? Ja, ha ehhez elég 4 meccs a Chievoban, akkor rendben van. Végülis, ma már minden brazil játékos klasszis, aki egy egyeneset tud a labdába rúgni, szóval én kérek elnézést.

Ismeretlen_108746 2009.07.28. 16:30:35

Ha tényleg ezek a feltételei Caceres leigazolásának, akkor nem sok fantázia van az üzletben. Tegyük fel, hogy kurva jó szezont produkál a srác, de a 15 millió még akkor is állati komoly összeg érte. Ergon én is sokkal több fantáziát látnák Santacroce leigazolásában, kölcsönvételében. Egyébként 2 védő is ránk férne akár... Tényleg fontos tényező, hogy Santacroce olasz, a zűrökről szóló pletykák meg szart sem jelentenek szerintem. Emiatt leírni Santacroce-t szerintem teljesen komolytalan. Abszolúte szubjektív vélemény, de számomra Donadoni igazolta, hogy rossz edző. Ez most nem cinukus kérdés (tényleg!), de ki a halál az a Kerlon?

Roli921 2009.07.28. 17:26:51

Érdekes hogy egyeseknél Ferrara egy isten de még egy szaros tétmeccset nem nyomtunk vele. Donadoni meg egy hülye úgy hogy még ő sem játszott napolyban tétmeccset. Majd kiváncsi vagyok ha 10 forduló után 3. ak vagyunk hányan kezditek szidni Cirot. Santacroce-ról honnan veszitek hogy az alkoholizmusa miatt mondtunk le. Lehet hogy csak Secco szerint az urunak jobbak a képességei. 15 milla meg mért olyan óriási összeg egy kezdő középhátvédért a Juvébe. Ha meg nem kerül be a kezdőbe akkor meg a 10 milla is sok érte. De ha él a lehetőséggel akkor egy 23 éves bevállt védőért nem vészes összeg főleg a mail világban. Melyik sztárcsapatban van olcsó középhátvéd. Pique ne mondjátok. Egyébként én Ivanovics párti vagyok de ő sajnos soha nem lesz a miénk pedig voltak biztató pletykák

Ismeretlen_108746 2009.07.28. 17:39:30

Roli: Nem tudom kinek szólt, de az én Olümposzomba például még nem került fel Ferrara. Majd ha bizonyít a Juventussal. Annak, hogy Donadoni milyen edző, semmilyen köze nincsen Ferrarához szerintem. Ha még emlékszel, Donadoni ült a válogatott élén, s még életemben nem láttam olyan szar olasz válogatottat, mint amit ő összegányolt. Ezen kívül csinált egy átlagos szezont a Livornoval előtte. Külön kiemeltem, hogy szubjektív a véleményem, szerintem szar edző Donadoni, Ferrara kvalitásait meg felesleges mindezzel összefüggésbe hozni. Santacroce-val kapcsolatban volt egy tényleges hír, lehet Neked kimaradt. Persze a forrás hitelessége valóban kérdéses, ezt elismerem. 15 milliós opciós vételi ár szerintem rohadt magas egy olyan védőért, akit azért adnak kölcsönbe, mert nem tudta beverekedni magát a kezdőbe. Ezzel szintén lehet vitatkozni, a véleményem nem szentírás, de én így gondolom. Különösen annak tudatában, hogy milyen összegek merültek fel Santacroce-val kapcsolatban, akit én még jobb fogásnak vélnék.

Roli921 2009.07.28. 21:08:11

1Nem neked szántam, ne vedd magadra. 2Szerintem Donadoni jó szezont csinált Livornoban. 3Kit érdekel hogy a Barcaban a csere cseréje. Ha nálunk jól teljesít akkor kifitejük az árát ha nem akkr megy vissza ennyi. Ezzel nem veszíthetünk, pénzünk már úgysincsen. Canna is hulladék volt sinterben meg a végén már csak csere aztán nálunk az évtized párosa volt a franciával és már jobbnak tartottam őket a rettegett Ciro Montero párosnál.

ShyrKahn 2009.07.28. 22:55:21

Ha nekem szántad, akkor válaszok: Nem istenítettem Ferrara-t, csak már most látszik, hogy a játékosokkal korrekt módon meg tud oldani mindent. Leült Poulsennel és megbeszélte mi a helyzet. Nem adott garanciát Treznek a kezdőbe kerülésre. Jó pedagógus (ami szerintem egy jó edző alapismérve) az eddigiek alapján és azt hiszem képes lenne motiválni Santacroce-t is. Persze ez csak hipotézis, de ami már megtörtént, az részben magáért beszél: Santa-t el akarják adni és valószínű azért, mert Donadoni kezdettől fogva nem számol vele. Egyébként Donadonival már játszott tétmeccset a Napoli és mióta nem számol vele az edző állítólag rossz a mentalitása... Fura nem? Persze mint írtam nem biztos, hogy Donadoni köcsög, de fennáll a lehetősége ennek is. A körülmények mindenesetre arra utalnak, hogy szeret skatulyázni, mint ahogyan tette azt a válogatott élén is. Ez számomra elegendő érv, hogy meglegyen a negatív véleményem róla... Nemrég jelent meg egy mende-monda, miszerint Santacroce játékát Ferrara nagyon kedveli és ezért kezdtek el pletykálni az újságok az esetleges megvételéről... aztán jött Secco nyilatkozata miszerint Santa rossz mentalitása miatt nem akarjuk leigazolni (és nem mert tehetségtelen, vagy mert látnak jobb játékost arra a posztra, hiszen Santa elég univerzális - jobb oldalon és középen is bevethető). Ezek az előzmények. A többi már csak vélemény és okoskodás. Nem állítottam biztosan semmi rosszat, de olvass vissza nyugodtan. Ajánlom figyelmedbe a "feltételezés", "szinte biztos" kifejezéseket. Ezeket nem tölteléknek használom, hanem azért, mert valóban így is gondolom.

adamjuve 2009.07.29. 14:09:13

azoknak akik kérdezték ki az a kerlon:egy elképesztő technikájú irányító,aki 30 golpasszt adott a brazil bajnokságban,aki fejjel végigvitte a pályán a labdát stb. tőlem lehet fumigálni ,de legyünk tisztában avval hogy nagyon kevés az esélyünk jövöre az inter ellen. lúcio,eto'o,motta,milito,kerlon...gyenge névsor...

adamjuve 2009.07.29. 14:20:58

de nem kell itt vitatkozni,írjátok be a youtubeba:kerlon-the next ronaldinho, vagy:KERLON FOQUINHA VS ATLETICO. ÁMULJATOK

Ismeretlen_108746 2009.07.29. 14:23:19

Kerlon ügyében azért várjunk szerintem. A brazil bajnokságban domborítani, s Európában komoly karriert futni, az két külön dolog. Kurva sok új Pelét, új Romariot láthattunk átigazolni, majd eltűnni a süllyesztőben. A cirkuszi mutatványok nagyon hasznosak, de ez egy csapatjáték. Utánanéztem Kerlon statisztikáinak, s ezek szerint 4-szer (!!!) lépett pályára a Chievo csapatában. Hát ettől azért még ne szarjuk össze magunkat szerintem. Az Inter valóban jól erősített, habár a középpályájuk szerintem még mindig vékonyka. Nem gondolom, hogy a Juventusnak kevés esélye volna, az meg egyáltalán nem baj, hogy komoly ellenféllel szemben lehet esélyünk bajnokságot nyerni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (915) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9916) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4141) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4171) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása