Az olvasó ír: kambuc - Felipe Melo: Nem vagyok pénzsóvár

A brazil játékos megpróbál elhárítani minden kritikus hangot, mely az ő átigazolását követi a Fiorentinából a Juventusba.

Miután ezen a múlt héten hivatalossá vált a Torinóba költözése, Felipe Melo tagadja azokat a vádakat, melyek szerint pénzügyi megfontolásból váltott. Annak ellenére, hogy a Fiorentina legádázabb ellenfeléhez, a Juventushoz csatlakozott, a brazil középpályás állítja, hogy a költözés csakis a szerződésében foglalt elengedési záradék miatt történt meg.

„Tudom, hogy a Juventus és a Fiorentina nagyon nagy ellenfelek, de én profi vagyok” – mondta a globoesporte-nak.

„Sok ember pénzsóvárnak próbál beállítani, de ez nem igaz. Az egyezség megszületett a Fiorentina és a Juventus között és a fizetés is megtörtént. Az ajánlat túl jó volt a Fiorentina számára, hogy ne fogadják el, hiszen értem anno 8 M €-t fizettek."


Sok szurkoló kritikával illeti amiatt, mert egy szezon után elhagyta a Violákat, de Melo büszke arra, amit egy év alatt elért a Fiorentinával.

„Néhányan nem értik, miért hagytam el a Fiorentinát egy szezon után, és miért a legnagyobb riválishoz írtam alá. Mindenesetre, biztos vagyok abban, hogy a többség értékeli, hogy egymást követő második évben is a Bajnokok Ligájába jutottunk, amihez én is hozzájárultam.”

A középpályás lezárásképpen elmondta véleményét a Firenzébe való visszatéréséről a Juve fekete-fehér mezében.

„Majd meglátjuk, hogy mi fog történni, mikor visszatérek Firenzébe a Juvéval. Ha esetleg engem is ki fognak fütyülni, mint tették ezt Baggio és Chiellini esetében, nem fogok ezzel törődni, hanem teszem tovább a dolgomat.” – zárta le a beszélgetést a Juve új igazolása.

kambuc

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr424649866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_124410 2009.07.20. 21:21:00

Örülünk neked és nálunk megmutathatod a tehetséged és reméljük hogy nem vagy pénzsóvár:D:D:D

mmartin91 2009.07.20. 22:19:01

Felipe, h lennél már pénzsóvár? Azért, mert 2,6 milliót fogsz keresni évente? A pénzsóvár az pl. Adebayor, de nem te! A feltételezés is nevetséges...

Ismeretlen_74763 2009.07.20. 22:19:10

Szerintem inkább a fiorentina a pénzsóvár :D

babo410 2009.07.21. 12:00:55

Nem pénzsóvár! Neki ez egyértelmű előrelépés, és nem is töltött annyi időt a Fiorban, hogy tényleg főbűn lenne számára az ősi riválishoz menni. Az ő esete nem olyan, mint Nedved lett volna ha megy a zinterbe! Meg Adebayor is más. Egyértelműen a pénzért ment! Hiába is állítja az ellenkezőjét! Pénzéhes majom!

babo410 2009.07.21. 12:01:44

Az utolsó mondat Adebayorra vonatkozik, mielőtt akárki félreérti!

zzz 2009.07.21. 12:46:44

Inkább a "zsoldos" jobban illene a fordításba a "pénzsóvár" helyett.(nem kötözködés képpen írtam)

vizi8 2009.07.21. 14:14:27

Ők is emberek mint ti. Kiváncsi lennék melyikőtök hagyná el a mostani munkahelyét, ha bejönne egy ajánlat miszerint 2-szer, 3-szor többet kereshettek. Aki azt mondja marad, az hazudik.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása