Secco: "Lesznek még igazolások"

Alessio Secco tekintélyes nemzetközi díjat vehet át a La Mani kulturális egyesület és Sorrento város tanácsa által második alkalommal megrendezésre kerülő Golden Goal nevű rendezvény keretében.

Alessio Secco 

A Campania tartományban tartott hétvégén sportolók, újságírók, és a szórakoztató ipar jeles alakjai találkoznak majd.

Secco a legjobb olasz sportigazgatónak járó díjat kapja majd.

A szakember a Juventus igazolásairól beszélt a sajtó képviselőinek.

"A Pandevvel kapcsolatos pletykák megalapozatlanok. A támadósorunk már teljes."

Secco megemlítette David Trezeguet-t is.

"Rengeteg ajánlatot kaptam érte, de egyik sem volt kielégítő. Miután értékeltem a helyzetet, úgy láttam, hogy nehéz lenne számára, ha egy másik olasz csapatnak adnánk el. Ő is a klubunk történelmének része."

Néhány szó Ciro Ferraráról.

"Ferrara karizmatikus vezető, aki sok dicsőséget hoz majd nekünk."

És végezetül: hogyan alakul a klub igazolási stratégiája?

"Cannavarót és Diegót mindenképp le akartuk igazolni. Cannavaro egy olyan lehetőség volt, amit egyszerűen nem hagyhattunk ki, Diego pedig egy újabb szintre emelheti a csapat játékát. Az átigazolási szezonunk még nem ért véget, de a pénzügyi szempontokat mindegyiknél szem előtt tartjuk majd."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr314649738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2009.06.13. 13:18:51

Ha ezen a bizonyos díjkiosztón Secco kapja a legjobb sportigazgatónak járó díjat, akkor milyen szinten mozog a többi sportigazgató? Viccet félretéve, nagyon helyes h akarnak még játékost igazolni. D'Agostino-n kívül mindenképpen kellene egy balbekk, mivel ki tudja h Molinaro rejtélyes sérülése mennyi ideig húzódik el. Sajnos azonban azt veszem ki Secco szavaiból h nem igazán áll már túl sok pénz a rendelkezésére, így valószínűnek tűnik egy amolyan "kutyaütő" igazolás a bal oldalra. Abban tudok még reménykedni Kolarov leigazolását illetően, h az eddigi jelöltjeinket a csapataik megtartják, gondolok itt Grossóra, Dossenára, Maxwellre ill. Pasqualra, míg Criscito-t megveszi a Genoa. Ebben a helyzetben - mivel mindenképp szükség van egy balbekkre - azonban lehet h mindent megtennének a fennmaradó, ám a többiektől valamivel drágább Kolarov leigazolásáért. Bár, ez csak egy feltételezés...

Ismeretlen_53881 2009.06.13. 13:44:47

Először eladni kell most, és a bevételeket figyelembe véve igazolni még 1-2 embert. Persze olyat, aki tényleg erősítést jelent.

Shyr Kahn 2009.06.13. 14:25:22

Nem értem miért a bal bekk pozíciót kellene megerősíteni, mikor De Ceglie elég jól tolja ott. Molinaro-val máris elegen vannak ott.

harciretek 2009.06.13. 15:11:58

Shyr Kahnnal értek egyet! De Ceglie megoldja a baloldalt, ha több meccsen kap lehetőséget, akár hosszú távra is bejátszhatja magát a csapatba. Szükség esetén Grygera is tud ott játszani és Sali is. Felesleges oda embert igazolni, ha igaz, hogy Molinaro ősz eleje-közepe fele vissza is térhet. Védőt akkor kéne igazolni, ha vkit el is adunk és helyette jönne egy jobb. Igazából, ha belegondoltok, nincs nekünk olyan rossz védelmünk, ősszel, mikor fejben ott volt a csapat a pályán, az Interrel végig a legkevesebb gólt kaptunk, úgy, hogy nem volt Buffon! Nehogy azzal jöjjetek, hogy ha Manninger van a kapuban a védők jobban figyelnek:D Aki valaha focizott az tudja, hogy ez nem így van, ha a pályán van az ember még tudat alatt sem gondol ilyesmire az ember, hanem a feladatára figyel szerintem. Vmi olasz "szakkomentátor" egyszer ezt kitalálta és mindenki rákapott... Buffonnal is szoktunk legkevesebb gólt kapni! Amugy ha védelembe kéne választanom, akkor én inkább jobb oldalra igazolnék Zebina helyére! Nem azért, mert olyan hűde rossz, hanem mert minden szezonban játszik 5-6 meccset, többin sérült és ez megy már évek óta! Középen van Legro, Chiellini, Canna, Mellberg (Criscitot kéne lassan beépíteni a 3 öreg helyett, de idén felesleges lenne visszahozni, ha nem kezdőként számítanának rá), baloldalt De Ceglie, Moli! Én a jobb oldalt erősíteném jelenleg, ennyi!

Ismeretlen_53881 2009.06.13. 15:25:06

Molinaro és De Ceglie talán elég lenne a bajnokságba (bár De Ceglie szerintem még maga sem tudja, hogy védő, avagy szélső), de a BL-ben kevesek.

Ismeretlen_124508 2009.06.13. 15:26:07

Szerintem is megoldja ha meg criscitot visszahozzuk lesz 3 motivált fiatal arra a posztra. szerintetek nem versengenének h jáchassanak????

Puding 2009.06.13. 15:37:50

Ha már a védelemről van szó,akkor szerintem Grygeratól kéne megszabadulni minél előbb ...Egyértelműen ő a védelem,és talán a csapat leggyengébb embere...Elég gáz,hogy ő a kezdő jobb szélsőnk!

Puding 2009.06.13. 15:39:58

vagyis bekk :)

mmartin91 2009.06.13. 15:51:25

Én passerby szavaival értek egyet. Molinaro és De Ceglie a bajnokságban talán-talán, de a BL-ben biztosan kevesek lennének. Molinaro egy küzdős, hajtós játékos, a képességei elvileg nem engednék meg h egy Juventusban kezdő játékos legyen, viszont az akaretereje becsülendő. Én úgy hiszem h egy erős Juventusban tökéletes balbekk csere lehetne. De Cegliéről senki nem tudja h balbekk vagy balszélső. Lehet h megoldaná amíg Molinaro hiányzik, de lehet h nem. Ráadásul semmi garancia arra h Molinaro vissza tud térni az ősz közepe felé, lehet h ez a sérülése elhúzódik. Szóval én mindenképpen az mellett vagyok, ahogy a vezetők is, h igazolni kell egy balbekket. Persze, ilyen Pasqualok meg Dossenák leigazolásának értelme nincsen. Criscitoval egyértelmű h nem számolnak komolyan, ha valóban azt akarnák h nálunk kezdje a következő szezont, akkor már régen visszahozták volna. A jobb oldalt sztem is meg kellene erősíteni, bár én úgy vélem h Grygera tökéletes csere jobbekk lehetne, elé kellene egy ütőképes játékos. Zebinának sztem sem a játéktudásával van a gond, hanem h állandóan sérült, nem lehet rá számítani, 12 hónapból 10-11-en nem lehet bevetni, ez pedig siralmas.

Harig 2009.06.13. 17:18:51

Balhátvéd posztra Taiwo lenne a legjobb választás!!Tiagot úgy is vinné a Marseille,tennénk még hozzá egy pár millát és lenne egy tuti balbekkünk!!

Fing Vagyok · http://nincs 2009.06.13. 18:15:02

jöjjön Eboué ö ingyen van!

babo410 2009.06.13. 18:47:50

Kit akartatok a csapatban látni? Dzekot? Cissokhot? A Milan őket szeretné leigazolni! A zinter pedig Decot és Drogbát igazolná le. Tehát nehéz helyzetbe is kerülhetünk, ha nem igzolunk oksan, de egyenlőre nem ezt látom! :) Örülök Trez maradásának, de még egy gyors közápső védő kéne, min. egy balbek, és D'Agostino. És kész a jó csapat. De a védő lehetne egy nagy név is!

babo410 2009.06.13. 18:51:17

Mármint nem azt látom, hogy bajba kerülnénk. Félreérthetően fogalmaztam.

juvem 2009.06.13. 19:31:17

balhátvédnek szerintem Cissokho ezerszer jobb választás lenne mint Taiwo, ezt a Taiwo-t vki felhozta és azóta mindenki vele példálódzik én meg nem értem mert én bármikor láttam a meccseit engem egyszer sem győzött meg h egy nehezebb súlyú mezben jól tudna játszani! én Cissokho-t vagy G.Bale-t hoznám legszívesebben! persze mindenkinek más a véleménye... nekem ez:)

Ismeretlen_72926 2009.06.13. 22:34:29

ugye nem hiszitek azt,hogy a milan és a zinter nem fog igazolni? méghozzá izmosan!

Ismeretlen_125768 2009.06.13. 22:41:24

A nyári szuperigazolások után feleslegessé vált a Real Madridnál a holland labdarúgó-válogatott csatára, így Klaas-Jan Huntelaar napokon belül új csapatba kerülhet. A télen az Ajax Amsterdamtól megszerzett klasszis válogathat a kérőkben, olasz lapértesülés szerint a Juventus pályázik a legjobb esélyekkel a szerződtetésére.

Ismeretlen_108746 2009.06.14. 12:16:55

Cissokho aláírt a Milanhoz, ez már hivatalos (lásd goal.com). Huntelaar-ra semmi szükségünk. Nagyon szeretnék már használható védőkről hallani, s nem Dossenaról meg Grossoról. A D'Agostino ügyben is történhetne lassan valami,nem tudom, hogy miért nem tudunk több hónapos pöcsölés nélkül igazolni egyszer az életben.

Ismeretlen_53881 2009.06.14. 12:23:14

Én is épp a dühöngőbe akartam írni Apuleius, mármint a Cissokho-s hírt. Sajnálom, valahol reménykedtem benne, hogy lecsapunk rá.

babo410 2009.06.14. 12:24:25

Egy kérdésem van. Miért mindig csatárokat hoznak velünk szóba? Oké, kellene ott is a fiatalítás, de akkor is. 4 kiváló csatárunk van, nem kell még egy. Pláne nem olyan aki nem igazán bírja a padozást. Egy yors és fiatal belső védő, és egy szélső kéne, meg D'Agostino, vagy ha nem ő, akkor egy másik sztár támadóbb szellemű kp.

mmartin91 2009.06.14. 13:22:02

Nem biztos ám h annyira sajnálni kell h mi nem harcoltunk ezért a Cissokho gyerekért. Egyrészt nekünk drága volt (15 mio.€), másrészt ki tudja h valóban akkora játékos lesz-e, mint ahogy sokan várják. Tény, h speciel én csak a MU ellen láttam játszani (ahol nagyon jó volt), viszont mindössze fél évet töltött a Portoban, és ez alapján azt hiszem ez a vételár magas volt. Tehetséges, jó kötésű gyerek az biztos, meglátjuk h mit tud majd nyújtani a Milanban. Viszont Apuleius véleményét mindenképpen osztom, most h a Milan is elkezdett igazolni, nekünk is tovább kellene erősíteni a csapatot és most már igazán megtalálhatnák azt a balbekket, akit leigazolnak majd, ill. D'Agostino ügyében is valóban történhetne már valami, mert így nem jutunk egyről a kettőre.

Ismeretlen_124508 2009.06.14. 13:23:29

a milán jóljár cissokoval.

babo410 2009.06.14. 15:27:17

Én azért nem félek. Biztosra veszem, hogy Ferrara okosan fogja kiválasztani, hogy ki kell neki bal oldalra.

Ismeretlen_126887 2009.06.14. 16:13:03

mivel a real most szarrávásárolja magát, nyilván egy csomó jó játékostól is megválnak (pl. a holland zsoldosoktól) így szerintem onnan sem lenne rossz ötlet 1-2 játékost hozni...

Ismeretlen_124508 2009.06.14. 18:03:32

Hát... én nemtudom hogy kell e nekunk egy holland:D

Victor90 2009.06.14. 20:40:23

Egyértelmű hogy balbekk posztra kell valakit igazolnunk,és még a jobbbekk posztra sem lenne felesleges,én személy szerint Mottát igazolnám le!!!

Ismeretlen_102194 2009.06.15. 15:20:06

Azt a Mottát akit "csomagban" vett meg a zinter Militóval két hete?????;)

Ismeretlen_53881 2009.06.15. 16:36:36

Nem, az udinei Motta-t, aki Roma-ban volt kölcsönben. Neki én is örülnék.

Ismeretlen_108746 2009.06.15. 16:52:32

Igen, ő nem lenne rossz, de ha jól tudom a Romának elővásárlási joga van, így csak akkor jöhet szóba, ha a Romának nem kell.

Ismeretlen_53881 2009.06.15. 16:54:12

Igen, így van.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása