Ferrara: "Már a Lazióra koncentrálok"

A Juventusnál eltöltött tíz napnyi munka után még mindig Ciro Ferrara áll a figyelem középpontjában. A csapat új trénere tegnap a Juventus Channel Filo Diretto című műsorának idei utolsó adásában vendégeskedett.

Ciro Ferrara

"A Siena legyőzése utáni öröm gyorsan elillant, és most már a vasárnapi, Lazio elleni mérkőzésre koncentrálunk."

Ferrara továbbra is keményen dolgozik a csapattal, hogy elérjék a kitűzött célt, és megszerezzék a 2. helyet, mielőtt a klub vezetői döntenének a jövőről.

"Nem tudom, mi lesz a mérkőzés után. Azt viszont megerősíthetem, amit az első sajtótájékoztatón mondtam. A klub rendelkezésére állok, teljesen mindegy, hogyan döntenek a jövőt illetően. Nedved utoljára lép pályára vasárnap? Az igazat megvallva még mi sem tudjuk, hogy Pavel visszavonul-e. Ha igen, szomorú lesz látni, hogy egy ilyen bajnok elhagyja a futball világát, ahogyan múlt hétvégén Paolo Maldini visszavonulása is szomorú dolog volt. Ők mindketten követendő példák a pályán és azon kívül nyújtott teljesítményükért."

Bár a Juventusnál a hétvégi, Lazio elleni mérkőzéssel foglalkoznak leginkább, mégis mindenki a tegnapi Bajnokok Ligája döntőről beszél, melynek során a Guardiola irányította Barcelona legyőzte a Manchester Unitedet.

"A Barcelona megérdemelte a győzelmet, bár nem volt valami jó mérkőzés. Guardiola sikerének viszont nagyon örülök. Szerintem rekordot állított be azzal, hogy edzőként első évében megnyerte a bajnokságot, a Kupát és a Bajnokok Ligáját is. Ez azt bizonyítja, hogy a fiatal edzők is nyújthatnak jó teljesítményt."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr694649672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_124508 2009.05.28. 22:07:59

Ez azt bizonyítja, hogy a fiatal edzők is nyújthatnak jó teljesítményt." HEHE ciro fiu:D

Ismeretlen_124508 2009.05.28. 22:09:15

Nedved meg remélem Nem vonul még vissza!!!!!!!!!!

babo410 2009.05.28. 22:33:00

Iszonyat jó volt a Barca! A meccs után kezdtem elhinni, hogy jó edző Guardiola. És sztem jövőre is Ferraranak kell maradnia! Sztem van olyan jó edző, mint Guardiola. Csak sajna nem olyan eős a keretünk. De ki tudja. Jön Diego, Quagliarela, Dagostino, Cannavaro, meg ki tudja még kik, azt a gyengék, Tiago, Poulsen, Knezevic mennek. És edzőnk is sokkal jobb lesz, eredményesebb focit játszhatunk. Remélem jövőre miénk lesz a BL trófea!

Tibi 2009.05.28. 22:44:23

jaja én a barcás haveromnál néztem a mecset, már meg is beszéltem vele hogy jövőre a Juve-Barca döntőt nálunk nézzük :) szóval mindent bele

Ismeretlen_124508 2009.05.28. 23:08:44

Várjuk ki a végét.:D már indulunk és ez a lényeg!

Shyr Kahn 2009.05.28. 23:21:45

Szerintem Conte is tehetséges... korábban nem volt ennyi ember számára favorit Ferrara. A siker oka egyértelmű: most, hogy bebiztosította a csapatnak a harmadik helyet és szimpatikusan nyilatkozik (reflektorfénybe került) nyilvánvalóan sokan megkedvelték és adnának neki további lehetőséget... én is így vagyok ezzel. Jó fej, csípem, mint embert, de ne felejtsük el, hogy csak egy mérkőzésen vagyunk túl és a Lazio elleni nagyobb erőpróba lesz. Azt hiszem persze meg fog felelni, de egy-két mérkőzés alapján ne gondoljuk, hogy jobb, mint az a Conte, aki a nem túl acélos Bari-t felrepítette a Serie A-ba. Valójában még mindig azt mondom, hogy Conte jobb alternatíva, aki Lippi szerint is nagyon tehetséges. Mi ez ha nem ígéret? :)

Shyr Kahn 2009.05.28. 23:24:41

Pár perc alatt sikerült megmásítani a véleményem (előző bejegyzéshez még azt írtam, hogy nem tudnék dönteni közülük). Az utóbbi véleményem tekithető véglegesnek, bár végül is, ha nem jön Conte, akkor sem mondanék semmi rosszat, sőt örülnék Ferrara-nak is... Nehéz ez :) ha nekünk is, akkor a vezetőségnek mindenképp.

Ismeretlen_124508 2009.05.28. 23:27:29

Conte itt nem álná meg a helyét!

Shyr Kahn 2009.05.28. 23:41:01

Érvek?

Szabi 2009.05.29. 01:17:37

Az, hogy melyikük lenne vagy lesz a jobb azt majd hosszútávon az idő eldönti... Mind a kettő mellett van pro és kontra. De akármelyikkel jobban járunk Ranierihez viszonyítva. Ferrara talán jobb lenne, talán a technika vagy taktitikai repertoárja szélesebb lehet és Lippi tanítványa...

Xy 2009.05.29. 08:17:04

Szerintem,jobb ferrara"""""""""'''''''''''

Ismeretlen_108746 2009.05.29. 10:01:32

Értelmetlen olyan vitába bonyolódni (Ferrara vs Conte) melyben egyik fél mellett sincsenek igazán erős érvek. Az bitzonyosnak tűnik, hogy kettejük valamelyike lesz a befutó, s ez rendben is van. A Juve kockázatos döntést hoz, ami nagyon rosszul, de nagyon jól is elsülhet. Amúgy, ahogy már korábban is írtam, egy a fél életét a Juveban játszó emberrel szemben sokkal elnézőbb és türelmesebb lesz a szurkolótábor. Egyiküket sem tudjuk megítélni edzőként, Ferrara Lippi jobb keze, ami nagyon komoly pozíció, Conte felhozta a Barit, ami szintén komoly fegyvertény. Ugyanakkor aligha tudja bármelyikünk, hogy pontosan milyenek az erőviszonyok a Serie B-ben, milyenek a körülmények a Barinál stb. Nekem, személy szerint szimpatikusabb Ferrara, de ez tényleg csak érezlmi, intuitív vélemény. Én őt egy Lippihez hasonló, intelligens, higgadt, kulturált embernek tartom, Conte-t pedig kevésbé ismerem ebből a szempontból (na nem mintha Ferrarat olyan nagyon ismerném). Ráadásul ha Ferrara bizonyít a 2 meccsen, majd lecserélik és jön Conte az olyan béna, ügyefogyott és kicsit inkorrekt lépés lenne a vezetőség részéről. Szerintem. Persze kérdés, hogy mennyire összeegyeztethető egy vezetőedzői tiszt a válogatott mellett betöltött tisztséggel... Conte távozását pedig gyakorlatilag hivatalosan bejelentették a Barinál... Erős a gyanú, hogy Conte érkezik.

Ismeretlen_118238 2009.05.29. 10:37:02

Nekem végül is mindegy, hogy Ferrara vagy Conte, mert egyikről sem tudunk többet vagy kevesebbet. Szerintem Conte mellet az szólhat, hogy neki nincsen más elfoglaltsága. Ferraranak pedig ott a válogatott, neki más csapatok játékosait is figyelemmel kell követnie és még mérkőzésekre is kell járnia, tehát nem tud 100%-osan a Juvéra koncentrálni. Bár ha ott hagyná a válogatottat, akkor más lenne a helyzet.

zlt 2009.05.29. 11:05:32

"Ugyanakkor aligha tudja bármelyikünk, hogy pontosan milyenek az erőviszonyok a Serie B-ben..." Hát én mostanában pont ettől tartok. Nézegettem a bari meccseket és a góljaiknak minimum 50%-át büntetőből szerezték.:/ De majd meglátjuk, hogy mi lesz, mert ebbe most még kár jobban belemenni.

babo410 2009.05.29. 11:13:11

Ferrara csak Lippi segítője, tehát neki nem feltétlenül kell más csapatok játékosait figyelnie! Én őt szeretném jövőre is látni. Mondjuk Conte is szimpi. Nekem csak az nem tetszik, hogy vmi olyat nyilatkozott, hogy első kérése Cassano és Walcot lenne. Walcot meg nem elérhető, Cassano meg Lippinek sem kell, az álandó balhéi miatt. Én mondjuk adnék még egy kis esélyt Ferraranak pláne, hogy Ranieri még azok után is esélyt kapott, hogy ősszel jól elcsesztük. Pedig, ha az ősszelhozzuk a kötelező meccseket, akkor simán befoghattuk volna a zintert. kb az első 6-7 fordulóig eléggé a nyakukon voltunk, csak elszurtuk. De Ranieri még így is maradt. Akkor Ferrara is kaphatna egy esélyt. Főleg, ha legyőzzük a Laziot.

Ismeretlen_108746 2009.05.29. 12:36:31

babö410: Lehet, hogy Ferrara "csak" segítője Lippinek, de szerintem az a kérdés, hogy valaki lehet-e hivatalban a válogatottnál, valamint azzal egyidőben vezetőedző egy klubcsapatnál az adott országban, nos ez nem csak technikai, hanem etikai kérdés is szerintem. Gondolom ez érthető. Nem tudom pontosan, hogy Conte kérése mennyire volt tényleges nyilatkozat vagy inkább pletyka. Walcott most hosszabbított az Arsenallal így teljes mértékben esélytelen, ráadásul nem hiszem, hogy jó lenne az olasz bajnokságban. Cassano megosztó személyiség, én rühellem emberileg, de egy zseniális játékos, s nagy erősítést jelentene.

Shyr Kahn 2009.05.29. 12:39:59

Apuleius, teljesen egyetértek azzal, hogy nincs értelme vitatkozni arról, hogy melyikőjük lenne jobb, hiszen nem vagyunk igazán képben egyikőjük kvalitásaival sem, de mint írtam, ettől függetlenül szimpátia alapján most sokan Ferrara-t választanák... (mert jelenleg jól áll a csapat). Sztem egyrészt várjuk meg a Lazio elleni mérkőzést, másrészt ne feledjük el, hogy Conte talán ugyanúgy megszerettetheti magát, ha idejön és jó eredményeket ér el. Ha mégis félreteszem a szimpátiát, akkor én az alapján döntenék Conte mellett, hogy Ő felnőttcsapatot már irányított sokáig... Ferrara mostani posztja Lippi mellett más minőségű tapasztalatforrás, de én feltételezem, hogy ez nem olyan, mint egy lábon állni, ezért Conte tapasztalatilag nálam előnyben van. Utóbbi feltételezésem, akár rossz is lehet, így az egész inkább csak hipotézis persze.

Ismeretlen_102194 2009.05.30. 10:28:30

És ha segítő?Azt kell nézni hogy ki mellett!!!!Mellesleg Murinnyó is így kezdte Bobby Robson mellett anno asszem a barcánál aztán......... Szóval én inkább ezt előnynek tekintem nála mintsem hátránynak!!! Igen zlt,ez is beszédes lehet,mármint a rengeteg 11-es!Gyanúsan sok akárcsak az x! Conte még maradjon ott ahol van,idővel ha tényleg annyira jó még elhozhatjuk!Addig nekem a Bari feljutása a serie a-ba még elég "vékonyka"teljesítmény!Hangsúlyozom : SZÁMOMRA!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3382) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4155) mercato (4139) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása