Turan a Juventus célkeresztjében

A legújabb németországi pletykák szerint a Juventus is beszállt a Galatasaray szélsőjéért, Arda Turanért folytatott harcba.

Arda Turan

A 22 éves középpályásért eddig legélénkebben a Bayern München érdeklődött, akik a valószínűleg a Barcelonához távozó Franck Ribéry helyére vinnék Turant.

Persze a Bianconeri érdeklődése sem újkeletű, hiszen a torinóiak a tavaly nyári Európa Bajnokság óta figyelik a török középpályást, akit Pavel Nedved utódjaként igazolnának le.

A Bayern München 12.5 millió eurós ajánlatot tett Turanért, de ezt az összeget a Juventus is nagyon szívesen kifizetné.

A Bayern Münchenen és a Juventuson kívül még az Arsenal, a Tottenham, és a Manchester City is érdeklődik a játékosért, így biztos nem lesz könnyű dolga annak, aki az idény végén szeretné megszerezni a középpályást.

Turan isztambuli születésű játékos, mindig is a Galatasaraynak drukkolt, így nagyon jól érzi magát jelenlegi klubjánál. 2006-os debütálása óta 123 alkalommal lépett pályára, és ezalatt 26 gólt szerzett.

A válogatottban eddig 30 alkalommal kapott lehetőséget, és eddig 4 gólt lőtt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr44649537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tibi 2009.04.27. 20:04:05

hát nemlenne rosz, de sztem ugysem ő fog jönni..:)

juvem 2009.04.27. 20:05:56

megkéne venni remek játékos!

Victor90 2009.04.27. 20:31:03

Hát nem lenne rossz az tuti,de ahogy ismerjük ezt a vezetőséget:S:S

juveman 2009.04.27. 21:27:18

inkább diego,david silva

Ismeretlen_117669 2009.04.28. 07:19:10

Ha a City megszeretné venni akkor valószínüleg nekünk semmi eséyünk!!A city jó pénzt fog ajánlani persze csak akkor ha télleg szeretné leigazolni...

Ismeretlen_117673 2009.04.28. 08:30:12

szerintem ő kevés lenne ,mint Nedved utód,ahogy Silva is az lenne szerintem. ide egy igazi Vezér kell,aki alkalom adtán képes a hátára venni a csapatot és meccseket eldönteni. Arda mindamellett hogy jó játékos,szerintem nem ilyen. Diego/Ribery/Sneijder- ilyen qualitású játékos kell ide

juveman 2009.04.28. 10:18:13

DonMatteo énis inkább ribery-t hoznám silva helyett de nézd meg a klub anyagi helyzetét!:( és szerintem buffont semmiképpen ne adjuk oda a bayernnek riberyért cserébe!

szijem · http://www.juventus.com 2009.04.28. 10:58:58

Sajnos csak a talalgatasok mennek, de semmi konkret. Turan jo jatekos ketsegen kivul, de szerintem ez is egy pletyka a sok kozzul. Ilyenkor minden klubb dobalozik a nagy nevekkel, de a valosag nyaron kerul napfenyre :) Es ahogy ti is emlititek: Ezzel a vezetoseggel nem sok eselyunk van top jatekost igazolni.

Ismeretlen_108746 2009.04.28. 12:32:33

A vezetőség vajon tud róla, hogy már feljutottunk az első osztályba?

gaborwolf 2009.04.28. 13:12:53

a fifában mindig megvettem, és ott klasszissá érett :D jó igazolás lenne szerintem

juveman 2009.04.28. 14:12:38

melyik fifában??09??

juvem 2009.04.28. 14:18:28

jó fifában giovinco is nálam most 95ös... és hát nem tom... bár remélem lesz tényleg olyan jó játékos:D bár ott kirakatcsapatom van:D:D nem apró emberekkel (Messi, Diego, C.Roni, Ramos,G.Bale ...):D szal röviden fifára azért ne alapozzunk:) de jól játszik a srác szal jöhetne szerintem bár egyértelmű h inkább egy ribery!

suci 2009.04.28. 14:53:38

Ne álmodozzatok már Ribery-ről, nem fogjuk leigazolni.

Ismeretlen_108746 2009.04.28. 15:00:31

Kiről kellene szerinted álmodozni? Szerencsétlen Cannavaro-ról?

Bobek 2009.04.28. 15:09:28

Ha nem is fiatal és talán túl van fénykorán, akkor sem neveznék egy Cannavaro-t szerencsétlennek! Azt aki aranylabdás, világbajnok, az azzuri csapatkapitánya...

Ismeretlen_108746 2009.04.28. 15:25:39

Nem kértelek rá, hogy bárminek is nevezd, de engedelmeddel kitartok a véleményem mellett. Azon azért lehetne vitatkozni pl. hogy megérdemelte-e az aranylabdát, de ezt már csak nagyon halkan jegyzem meg.

Shyr Kahn 2009.04.28. 15:32:50

Cannavaro kurva jó játékos volt (és remélhetőleg újra lesz itt) olaszhonban (legalább annyira jó, mint Matthias Sammer németo-ban visszavonulása előtt 1-2 évvel)... kétségtelen, hogy megérdemelte az aranylabdát (bár szerintem nem a 2006-os év volt a legjobbja, hanem az előtte lévő néhány év).

Ismeretlen_108746 2009.04.28. 15:43:15

Jó játékos VOLT (!!!), de soha nem volt a világ legjobbja, s abban egyetértek, hogy nem az volt a legjobb éve, mikor megkapta az aranylabdát. Nagyon remélem, hogy nem jön vissza, vagy ha visszajön, nem őt szánja imádott vezetőségünk a legfőbb igazolásnak.

norbi86 2009.04.28. 17:05:26

Komolyan kit érdekel Cannavaro,jó játékos volt,ő már múlt,Turanal kellene foglalkozni!jó lenne ha a vezetőség megszerezné!

suci 2009.04.28. 19:41:15

'Kiről kellene szerinted álmodozni? Szerencsétlen Cannavaro-ról?' Hogy jön most ide Canna? én sem örülök hogy visszajön - konkrétabban ha csak őt hozzuk hátvédnek. Én arról beszélek, hogy mindenhol áradozunk Ribery-ről, de fel kellene fogni hogy NEM ide fog jönni, ha megy valahova. Ez a vezetőség egy tyúkot nem tudna leigazolni, pláne eszükben sincs horribilis árat fizetni játékosokért. Bár ne lenne igazam, Ribery hatalmas erősítés blabla de neki is van esze, vmelyik top csapathoz fog menni. (igen, fájó/nemfájó de most nem vagyunk top csapat)

Ismeretlen_22017 2009.04.28. 20:00:14

Igen, sajnos így van, ahogy suci írja. Ribéry-t el kell most felejteni... :(

Ismeretlen_53881 2009.04.28. 20:11:25

Szerintem ez hozzáállás kérdése.. Ha Diego-ért ki tudnák csöngetni a 30 milliót, akkor szerintem Ribery-ért is ki tudnánk a 40-et. Emellé megfelelően kellene lobbizni persze (te lennél az épülő Juve vezére, te vezethetnéd vissza a csúcsra őket, míg máshol csak egy lennél a sok közül, rád épülne a csapat, stb.), mert azért a Juventus szerencsére még mindig húzónév. Más kérdés, hogy ezt sajnos nem nézem ki a vezetőségből, majd hoznak valami "tehetséget", aki ki tudja milyen lesz.

carlos44 2009.04.29. 10:16:07

Most őszintén te hova mennél? Egy 3. 4. olasz csapathoz, ahol szar a renomé, 2 éve nincsenek eredmények, fos a játék, meg mindenki "bundáz"? Vagy a csillogó szép tengerpartra ahol 90ezren éltetnek téged, ahol a világ legjobbjai a csapattársaid, ahol harcban vagy a Bl, bajnokság és kupában az utolsó fordulókig, és ahol 3x annyi millió eurót keresel 1 évben. Ezek után tényleg egy épülő csapat vezére szeretnék lenni, hiszen csak 1x élek...ugyan már fiúk, ezt ti sem gondoljátok komolyan. El kell felejteni Riberyt, de még Diegot is sztem...

Ismeretlen_117673 2009.04.29. 11:39:07

azért carlos ez nem olyan egyszerű ahogy ezt te felvázoltad. kétség kívül ,hogy a Barcelona nagyon kecsegtető most,de ott egy Riberynek sincs biztos helye a kezdőben,míg itt ő lehetne az Isten,de ez elmondható Diegoról is ,meg az összes többi szóbakerülő Nedved utódról. vehetném Van Der Vaartot is . Realnál nem is játszik,ha tavaly hozzánk igazolt volna itt folyamatosan játszhatott volna,és ki tudja? talán már a scudettoig vezetett volna minket. mindegy . az a lényeg,hogy a Juventus mint csapat még mindig vonzó és ha egy Ribery ,Diego ,vagy jelen esetben Arda megtudja ,hogy érdeklődik iránta egy ilyen csapat,akkor biztos vagyok benne,hogy megfontolják a lehetőséget,még akkor is,ha teszem azt kaptak már egy ajánlatot a Barcatól is. Forza Juve!

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 11:47:56

Suci: Sorry. Ha így értetted, akkor sajnos minden egyes szavaddal egyet kell értsek. Sajnos tényleg így van...

Ismeretlen_53881 2009.04.29. 11:59:56

Azért a Juventus még nem Fiorentina kategória... Van abban igazság, amit leírtál carlos, de ugyanígy meg is lehetne fordítani, legalább ennyire sarkítva. Én szívesebben mennék egy olyan helyre, ahol én lehetnék a csapat vezére, körém épülne a csapat, ahol egy város imádna, ahol sokkal többet kereshetnék, mint most, amelyik csapatból eddig a legtöbb Aranylabdás került ki, ahol világbajnokok a csapattársaim, stb, stb, stb és nem biztos, hogy mennék inkább egy olyan csapathoz, ahol csak sokadik vagyok a sorban, ahol nincs garantált helyem a csapatban, ahol mindig is Messi árnyékában élnék, ahol most kijött a lépés eddig, de egy Chelsea-t ők sem tudnak megverni otthon, stb... Őszintén, tényleg annyin áll, hogy a vezetők mennyire tudnák - vagy akarnák - meggyőzni.

Ismeretlen_53881 2009.04.29. 12:05:04

Apropó, a Barca tegnap az idényben ELŐSZÖR játszott komoly játékerőt képviselő csapattal. Persze Londonban még továbbjuthatnak, de látszik, hogy nagyon messze vannak a tökéletességtől.

Roli921 2009.04.29. 12:05:18

Egyébként a Barcaban hol játszana? Mert ugye elöl nem játszhat a három sztár miatt mögöttük védekezni meg nem hiszem hogy akar. Szerintem oda biztos nem megy.

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 12:15:38

Passerby: Na ez azért nagyon erős sarkítás. Ne zavarjon meg az a tény, hogy a Barca leiskolázta a Lyont, majd a Byaernt. Ebből nem feltétlenül az következik, hogy azok komolytalan csapatok voltak, nagyon kevés csapat tudta volna ilyen megalázóan kiejteni a Lyont és a Bayaernt. A Barca ma a világ legjobb csapata, s ez szerintem vitán felül áll. A Chelsea elképesztően masszívan felépített antifocit játszott, s talán érdemes megnézni a labdabirtoklási mutatókat. Na meg a bíró sem volt a helyzet magaslatán. Londonban kiesik a Chelsea szerintem, erre fogadni mernék.

Ismeretlen_117673 2009.04.29. 12:23:29

így van. a Barca szerintem is a Világ legjobb csapata.

Ismeretlen_117673 2009.04.29. 12:24:25

messze a legjobb... senki sem veheti fel velük a versenyt. Chelseanak tegnap sikerült 11 emberrel kivédekezniük a 0-0-át,ettől még nem jobbak.

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 12:28:05

Nagyon szeretném ha a Juve pontosan annyira lenne a tökéletességtől, mint a jelenlegi Barca. Lehet csak én vagyok túl fiatal (ami mondjuk nem igaz) de egy kezemen meg tudom számlálni, hogy hány olyan (szerintem tökéletesen játszó) csapatot láttam, mint ők. Ilyen játékerőt képviselő Juventust kell építeni.

Ismeretlen_53881 2009.04.29. 13:08:28

Nem azt mondtam, hogy rosszak, hanem hogy tegnap kiderült, ők sem tökéletesek. Személy szerint csalódtam is bennük egy kicsit, mert mindenki tudta, hogy a Chelsea ezt az alattomos játékot erőlteti majd, mégsem tudtak velük mit kezdeni. Az számomra nem mérvadó, hogy egy Bayern-al mit játszanak. A München a Bundesligában ebben az idényben már nem egyszer kapott 5 gólt is, szóval ők még talán nálunk is messzebb vannak az elittől. Ettől függetlenül persze az a 4-0 nekem is tetszett, az tényleg nagy foci volt.

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 13:28:16

Igen, pontosan. Viszont szerintem nem nagyon létezik tökéletesebb foci annál, amit a jelenlegi Barca játszik. Azt hiszem a BL győztes Juve volt hasonló szinten utoljára Európában. Sajnos a Chelsea egy nagyon masszív csapat, igencsak jó játékosokkal, s állati nehéz úgy focizni, ha az ellenfél egy kicsit sem akar játszani, s csak és kizárólag a rombolással foglalkozik. A Bayernt elképesztően utálom, s minden nekik rúgott gólnak örülök, de nem mindenki ejtette volna ki őket ilyen simán. A Barca ott lesz a döntőben, ott meg majd elválik, egy meccsen minden megtörténhet. Azon túl, hogy egészen bámulatos focit játszanak, a Barcelona azért is példaértékű az európai nagycsapatok számára, mert évek óta nagyon okosan és tudatosan, posztokra igazolnak (nem ész nélkül lásd Tiago, Poulsen), s mikor igazolnak, rászánják a pénzt, s nem pöcsölnek, mint mi Diegoval. nagyon szeretném, ha a Juve is hasonló útra lépne.

Ismeretlen_53881 2009.04.29. 13:41:46

Nagyjából egyetértünk. Mondjuk ha annyira tökéletes lenne az a foci, akkor megverték volna otthon a Chelsea-t ;). Ezért mondom én, hogy nem tökéletes. Mindenesetre nagyon impresszív.

Ismeretlen_117673 2009.04.29. 13:42:08

nem mellesleg számítanak a fiataljaikra. Valdes,Piqué,Puyol,Busquets,Xavi,Iniesta,Messi,Krkic mind sajátnevelések.

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 13:55:08

Igen, azt hiszem mindenben egyetértünk :-) Bárcsak mi ejtettük volna ki a rohadt Chelsea-t... Milyen szép lenne egy Juve-Barca :-)

Roli921 2009.04.29. 14:04:36

Apuleius, Azért a Barcanak is vannak melléfogásaik Hleb jut először eszembe de az izlandin is buktak. Egyébként meg aszem 2,5 szöröse a mi kölcségvetésünknek az övék. Ezért egyenlőre nem lehet a 2 klubbot összehasonlítani. Egyébként Poulsen-t szerintem konkrétan Sissoko helyére igazoltuk csak éppen nem vált be, sajnos ő csak bundesliga szinvonal kár volt onnan eljönnie. Egyébként Pique nem MU nevelés. Nem kötekedésként kérdezem csak mert érdekel.

Ismeretlen_108746 2009.04.29. 14:22:29

Hleb nagyon jó játékos, szerintem hosszabb távon összeszedi majd magát. Az izlandi szintén nem rossz játékos, de egy ennyire technikás csapatból kilóg kicsit. Ettől függetlenül őt nem érzem melléfogásnak, jó csereember, aki befogja a száját és nem sír, hogy nem kezdő. Ilyen játékosokra is nagy szükség van. Szerintem nincs ilyen differencia a költségvetéseket illetően, de nem akarok hülyeséget írni. Amúgy egy csapat költségvetése nem az égiektől kapott tényező, hanem nagy részben a vezetőség alkalmasságának-alkalmatlánságának kérdése. A Juventus Olaszország legnépszerűbb csapata, ez olyan fantasztikus adottság, amit sokkal jobban ki lehetne használni üzletileg is. Nagyon komoly összegeket szórtunk el, ezekből lehetett volna okosabban is igazolni. Pique Barca nevelés, csak elpasszolták a MU-hoz, s onnan vették vissza.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása