A Genoa elleni keret

Elérkezett a húsvéti forduló. A Juventus a Genoa vendégeként lép pályára 20.30-kor, és jó hír, hogy Ranieri újra számíthat Nicola Legrottaglie játékára.

Hasan Salihamidžić viszont biztosan nem lehet a keretben, hiszen a héten térdműtéten esett át, és nagyjából egy hónapot vesz majd igénybe a felépülése. Rajta kívül Amauri, Manninger, Ekdal, Zanetti és Knežević sem teljesen egészséges, így ők sem utaznak Genovába, akárcsak Mohamed Sissoko, akinek már korábban befejeződött az idénye.

Íme a Genoa elleni 20 fős keret, melynek Grygera és Marchisio is tagja lehet.

kapusok: 1 Buffon, 12 Chimenti, 42 Pinsoglio

védelem: 3 Chiellini, 4 Mellberg, 5 Zebina, 21 Grygera, 28 Molinaro, 29 De Ceglie, 33 Legrottaglie

középpálya: 11 Nedved, 16 Camoranesi, 18 Poulsen, 19 Marchisio, 20 Giovinco, 30 Tiago, 32 Marchionni

csatárok: 9 Iaquinta, 10 Del Piero, 17 Trezeguet 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr994649486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabah 2009.04.11. 17:05:51

Buffon Zebina-Legrottaglie-Chiellini-Molinaro Camoranesi-Marchisio-Poulsen-Giovinco Iaquinta-Trezeguet Hajrá JUVENTUS!!!!!

suci 2009.04.11. 21:01:38

Jön a szokásos forgatókönyv. A JUVE megint csak a 2. félidőben jön ki az öltözőből

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 21:18:48

Megköszönhetjük a bírónak...

Ismeretlen_109592 2009.04.11. 21:18:51

ez mar vicc. nem jatszunk semmit kapunk egy meg nem erdemelt 11est, vmi nagyon nincs rendben. kedvenc csapatom, de ezt nem elvezet nezni.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 21:21:18

Menjen a p...aba az egesz csapat Ranierivel karöltve....

suci 2009.04.11. 21:22:58

A sors fintora, az utolsó másodpercben kapunk még egyet. Ilyen teljesítmény mellett, kettőt rúgunk úgy hogy nem kapunk egyet sem? Hát, az öltözőben vérnek kellene folynia ehhez,,,

AlexDeLarge 2009.04.11. 21:23:41

sajnos nemtom nézni a meccset most is csak gyors írok ahogy látom nem nagyon megy a csapatnak a kommentekből ítélve ez nagyon rossz hír:S:S:S:S

Tubi 2009.04.11. 21:27:04

15 év alatt ez az a szezon amikor úgy érzem ez nem az a csapat akinek érdemes szurkolni.....Lehet máskor sem játszottunk szépen, de a Juventus voltunk , nem kaptuk futószalagon a gólokat mindenféle szeméttől, + veszekedések, széthúzások.....ezt a csapatot nem ismerem mert ez nem a Juventus

Csabah 2009.04.11. 21:32:28

Látom a forgatókönyvet: Ez a Motta gyerek mester 3-ast lő, talán még szerzünk egy gólt, a Genoa megérdemelten nyer, persze nállunk nem fog történni semmi. Ez igy megy tovább a Milan beelőz, és ismét mehetünk Pozsonyba!

mmartin91 2009.04.11. 21:38:04

Na most ez így nevetséges. A nyáron óriási változtatások kellenének a keretben. A csapat nagy része olyan játékosokból áll akiknek közüknek nem kéne lennie a Juventushoz. Felejtsünk már el ilyen Zebinákat, akik életükben nem tudtak végig játszani egyhuzamban 5 meccset, kész vicc ez az ember. Az egész védelem egy nagy rakás szar, nevetséges h egy senkinek nem kellő, Motta szintű játékos két gólt lő nekünk. Ide hatalmas erősítések kellenének, jöjjön Diego Nedved helyettesének, azt akkor majd lehet játszani. Továbbá komoly védők kellenének a csapatba, rá kéne szánni a pénzt, kell egy jó középhátvéd meg egy jobbhátvéd. A középpályára Sissoko mellé kéne egy erőteljes, jó fizikumú játékos, mint pl. Felipe Melo. Persze, tudom h ez a Marchisio gyerek tehetséges meg minden, nekem is tetszik a játéka, de nyilvánvalóan nem megoldás egy Camp Nouban, vagy egy Old Traffordon. Ide komoly játékosok kellenének. Persze, azzal is tisztában vagyok h nem fog ennyi játékos jönni, sőt, jó ha ebből 3 érkezik, de ezt muszáj volt leírnom. Az egyetlen pozitívum az első félidőben az volt h Del Piero még szar formában is be tud rúgni egy 11est.

Csabah 2009.04.11. 21:40:21

Egyébként 100%-osan egyetértek "Tubi"-val! Ez nem az a csapat! Minden közép-kis, és meglepetés csapathoz úgy mentünk oda, hogy éreztem győzünk, de ez ebben az évben elveszett! Most mindegyik meccsen azt érzem, itt el is vérezhetünk, és általában igazam is van!

Ismeretlen_117673 2009.04.11. 21:43:13

szerintem meg holmi Diego,meg Marchisio helyettes helyett igazoljuk 2-3 minőségi védőt,akikből nem csinál hülyét egy Chievo ,vagy egy Genoa...

Csabah 2009.04.11. 21:45:15

De legalább hoznák már le Zebinát, ha nem megy neki, bár attól függ mi a felfogás a Juvénál, végül is csak 1,5 gólt kaptunk róla, meg egy sárgát, az elég jó.....:(

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 21:49:05

"Holmi Diego" hatalmas erősítés lenne, aki mást gondol, annak ajánlom figyelmébe a csütörtöki Werder-Udinese meccset.

Ismeretlen_117673 2009.04.11. 21:52:43

annál a holmi Diegonál én fontosabbnak érzem a védelem megerősítését

zlt 2009.04.11. 21:54:09

Camonak piros

Csabah 2009.04.11. 21:55:53

Én az egész csapatot kiállítottam volna! kár hogy nem lehet....

suci 2009.04.11. 21:56:02

Ez a bíró egy farok! Ennél sokkal durvább dolgok voltak a pályán, és erre pirosat ad? Így is szar a kedvem, még a Juve is rátesz egy lapáttal, ehhh.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 21:59:02

A támadójáték legalább annyira értékelhetetlen, mint a védelem. Szükségünk van "holmi Diegora" is, ha eredményt is akarunk elérni.

Csabah 2009.04.11. 22:00:27

Egyébként Camo egy nyílt játékos. A multkori nyilatkozata is nagyon tetszett. Szerintem most is úgy volt Vele, hogy ő nem fárasztja magát ha azok helyére nem jön be senki akik semmit nem tesznek a pontokért, ill. ő még a régi...-nincs hozzászokva küzdünk Genoában az egy pontért! Del Piero meg önzőbb lett mint bárki a világon!!!

mmartin91 2009.04.11. 22:06:48

"holmi Diego"...ez teccik:D Az az ember jobb bármely jelenlegi Juventus játékosnál...

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 22:08:22

mmartin91: Egyetértek. Bárcsak leigazolnánk végre.

Ismeretlen_109592 2009.04.11. 22:19:32

FAXA!

suci 2009.04.11. 22:23:36

Na, kövezzetek meg DE akkor sem örültem volna, ha nyerünk - így a meccset látva Nagyon-nagyon kritikán aluli az egész csapat. Marchisio, és Grygera és mehetett volna idő előtt zuhanyozni, nem Juve-szintű megmozdulásaik vannak Egyetlen pozitívum számomra Nedved önzetlensége az egyenlítés előtt, és ahogy Iaquinta beemelte a labdát. Ide nem EGY jó játékos kell. Az nem elég.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 22:24:16

Monnyonle!!!!

Ismeretlen_109592 2009.04.11. 22:27:01

legalabb palladino, olivera, criscito orulhet.......

wiltore 2009.04.11. 22:28:01

Ne haragudjatok hogy ezt írom de a Genoa megérdemelten győzött... A Juventus -ra meg No komment!!! ELfáradtak az idény végére?? Nem hiszem!!kell ideegy új edző is nem csak új játékosok!!!!!

gabesz_face 2009.04.11. 22:33:21

Senki nem veszi észre, hogy Del Piero legalább 3 helyzetben önző volt? Ebből kettő tiszta gólhelyzet. Minden tiszteletem az övé, de én már az első félidőben lecseréltem volna. Nem lehet több alkalommal a saját akaratát előnybe részesíteni a csapatéval szemben.

carlos44 2009.04.11. 22:33:23

grizsera beáll majd sárga, szép volt. Nomeg az említettek nem juve szintü szerelései... Alex önző dög. Iaqot aki eladja: akasztani! Jobb+balszélső is kell a kp-ra. Marcsi beáll majd megbotlik a labdában, überlol...a sintérek meg röhögnek rajtunk a 2-2-ükkel. Camo nem volt piros, grizsié inkább. És láss csodát, ismét 3at kaptunk...Bubu viszont 2-2nél mentett egy bazi nagyot. over scudetto dream, wake up and fight

szabolcs87 2009.04.11. 22:35:19

Ez a JUVE szánalmas . Semmit nem ér a támadójáték a cserék semmit nem tesznek hozzá a játékhoz. A jobb csapat nyert.ilyen játékkal nemcsak a 2. hely megy el de a fiorentina és a genoa is simán utolér bennünket.ez a csapat simán ki fog esni a lazio ellen is és megint nem nyerünk semmit.ez van bár kétlem hogy egy ilyen csapathoz ahol széthúzások vannak nincs játék nagy sztárok akarnának aláírni de a remény hal meg utoljára bár egy jó juventusra nincs szinte semmi remény.

mmartin91 2009.04.11. 22:37:17

Hihetetlen, dehát ezt is megéltük h ez a Genoa legyőzi a Juventust, ezekkel a játékosokkal. A potyakapus Rubinhóval, a túlsztárolt Ferrarival, az egy kilós Criscitóval, a jóképű Juriccsal, a senkinek nem kellő Mottával, a bohóc Oliverával, a mindigis semmirekellő Palladinóval, Milito nélkül. Elképesztő...ide tényleg nagyon komoly erősítések kellenek, de lehet h az edzővel kéne ezt kezdeni, még egy évet Ranierivel lehet h nem bírunk ki, mert amellett h nyilván ezzel az örök lúzerrel nem nyernénk trófeát, valószínűleg olyan játékosokat hozna akik nem ütik meg a Juve szintjét vagy egyáltalán nem hozna senkit. Érdekes egyébként h a meccs előtt még volt vmilyen szintű esély a Scudettóra az Inter 'X'-e miatt, de növelték 1 ponttal az előnyüket. Nekünk pedig mostantól hátra kell tekintenünk mert a Milan nagyon jön és megyünk mi még Milánóba. Nagyon nehéz lesz megtartani velük szembe a 2.helyet. Na az is még egy óriási vicc lenne, ha a Milan Favalikkal, Senderosokkal, Shevchenkokkal, Bonerákkal, Emersonokkal megelőzne minket. Tiszta szégyen lesz ez...

franky 2009.04.11. 22:37:55

Chimenti, Zebina, Knezevic, Grygera, Mellberg, Thiago, Poulsen, Zanetti LAPÁT... Eboue, Diego, M. Sissiko II, D.Silva, Veloso, Hamsik Jöhet... Rossi, Ariaudo, Daud, Iago felhozni az ifiből.

franky 2009.04.11. 22:40:53

Hja és Ranieri köszönjük...mehet... ennyi elég volt. Igaza van bohócok edzőjének, tényleg 1 looser vagy.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 22:46:07

Az utolsó utáni lehetőséggel sem tudtunk élni... Most már nagyon határozottan azt gondolom, hogy Ranierinek egyértelműen mennie kell. Elég volt! Esély nincsen rá, hogy nyerőképes csapatot tudjon összeállítani, bárkit is igazolunk. El Ranierivel, s komoly igazolásokra lesz szükség, mert ez a keret nagyon vékony. Sajnos a második hely elveszítése nagyon is reálisnak tűnik...

szabolcs87 2009.04.11. 22:48:11

nemcsak a második hely de a bl sem biztos jelen pillanatban szerintem sajnos ez a helyzet. ha egy chievót nem tudunk megverni a genoa meg lefociz minket megérdemeljük hogy mindent elveszítsünk.

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 22:49:33

Az edző csere nem old meg semmit. Teljesen mindegy ki az edző, jobban nem tudtunk volna szerepelni ebben a szezonban. A legnagyobb gond, hogy 2 meccs alatt kaptunk 6 gólt. Ez nem csak a védők hibája, hanem a középpályásoké is. Marchisio is Poulsen több esetben rosszul helyezkedtek és így hátrányba kerültek a támadókkal szemben. Jövőre már az nagy erősítés lesz, ha a sérültek felépülnek. De mindenképpen a védelmet kell megerősíteni és erre kell a pénzt költeni.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 22:53:16

Önmagában nem old meg semmit az edzőcsere, de sajnos jelen esetben ez is szükséges. A mentalitással, a csapatszellemmel is baj van, s ezért az edző jelentős mértékben felelős.

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 22:58:39

A mentalitással egész évben nem volt baj, csak az utolsó 1-2 hétben. Amikor Chiellini azt nyilatkozza, hogy el buktuk a scudettot, Ranieri meg, hogy még van esély, akkor nem is tudom kinek a mentalitásával van a gond. A játékosok fejében kell rendet tenni, aztán majd jönnek az eredmények.

suci 2009.04.11. 22:58:57

'Az edző csere nem old meg semmit. Teljesen mindegy ki az edző, jobban nem tudtunk volna szerepelni ebben a szezonban.' Pffffffffffffffff - Röviden és tömören ez a véleményem a véleményedről :D

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:02:05

suci:nem vagy valami bőbeszédű. Legalább próbálnád megindokolni a véleményedet, mert arra lehetne reagálni, erre sajnos nem.

Szabi 2009.04.11. 23:04:01

Ez egy vicc volt! Ranieri, orvosi stáb, Zebina, Marchionni, Poulsen, Tiago, Knezevic pár kölcsönadott játékossal és Seccoval karöltve szerintem nyugodt szívvel mehetnek nyáron. Molinarot sem tartom Juve szintűnek, lehet, hogy soha nem is lesz az, de rajta legalább látom az akaratot... Kár, hogy Lippit nem tudjuk most visszahozni! Ranieri amúgy egy szimpatikus fickó, csak sajna ennyire képes. Mert, hogy idegesebben jöttünk ki a szünetről mint, ahogy bementünk ez számomra hihetetlen... Nem tudom mit mondott akkor nekik?! De lehet, hogy most az elkeseredettség beszél belőlem... Forza Juve!

Ismeretlen_102246 2009.04.11. 23:10:30

Ez maga volt a szánalom esküszöm. Ilyen gyatra szar játékot még életemben nem láttam a Juventustól, pedig már kaptunk ki néhányszor nagyobb gólkülönbséggel az elmúlt 13 évben. Kibaszott szar null semmi...

DelPiero86 2009.04.11. 23:11:20

SZÁNALMAS..ez e jelző illeti ranierit,meg 1-2játékost..Camonak megin elszállt az agya:S az orvosi stáb meg remélem jövőre ennyit lesz kényszerpihenőn,mint a játékosaink..Lippi kell nincs mese,mert igy nem nyerünk semmit,hiába jön diego vagy akárki...!8éves korom ótas vagyok JUVEFAN,de ez siramlas,és elszmorit h egyes emberek szivüket beleadják,mások meg csak a pályán vannak,mert nincs más!Irány a coppa italia,vagy semmit nem nyerünk..azért FORZA JUVE!

DelPiero86 2009.04.11. 23:15:53

1 orvos stáb,meg edzé smunka LAPÁT! RAnieri cseréi 80%ékban szarok!szeon vége fele mert bevállalos lenni! Jöjjön egy Lippi szintü edző! Diego jöhet,

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 23:19:50

Az, hogy egy csapat motiváltan, vagy ilyen lélektelen, hulladék játékkal játszik, az nagyrészt az edző felelőssége. Márpedig ez nem az első alkalom, hogy a csapat ezen a téren értékelhetetlen. Lehet kikapni normális játékkal, de így nem. Én azt látom, hogy kicsúszott a csapat Ranieri kezéből, s ezért kell az edzőváltás. Nem véletlenül történnek a balhék a kereten belül, s Ranieri képtelen rendet rakni. Néhány igazolás nem lesz elég, kelleni fog egy új edző is.

suci 2009.04.11. 23:24:57

corvinus81: Olvasgasd a hozzászólásokat, pl. Apuleius utolsó reakcióját. Abban le van írva, nem koptatnám a billentyűzetet feleslegesen.

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:31:44

Apuleius: tételezzük fel amit írtál, hogy "kicsúszott a csapat Ranieri kezéből, s ezért kell az edzőváltás." Én világ életemben elleneztem azt, hogy egy játékos, vagy több el kezd hisztizni és máris edzőt kell cserélni. Oké, rúgják ki Ranierit. Az 100%, hogy nem Lippi lesz helyette, és ha a következővel sem lesznek elégedettek a játékosok, akkor azt is ki kell rúgni? Vagy ha 2010 nyarán Lippi lesz az edző és a játékosoknak valami nem tetszik, akkor őt is ki kell rúgni? Nem. A játékosok fogják be a szájukat és tegyék azt amit a főnökük mond. Ez komoly probléma, amit csírájában kell elfojtani, de az biztos, hogy a "zsarolás", jelen esetben szar játék nem vetet semmire.

zlt 2009.04.11. 23:34:12

"Amikor Chiellini azt nyilatkozza, hogy el buktuk a scudettot, Ranieri meg, hogy még van esély, akkor nem is tudom kinek a mentalitásával van a gond." Ranieri mindenben megpróbálja a jót látni. Ezt érezni minden nyilatkozatában is. Szerintem ez az egyik legnagyobb hibája. Ellenpéldának ott van Mourinho... A döntetlent úgy értékelte, hogy neki ez egyenlő egy vereséggel. Ő egy tipikus győztes alkat Ranieri pedig egy tipikus belenyugvó. Ez látszik az eredményeiken is.

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:34:30

suci: el szoktam olvasni a hozzászólásokat, de ha nem akarsz írogatni, akkor legalább idézz valakit. A Pfffffffff számomra olyan, mint a mai játék....

suci 2009.04.11. 23:36:51

'A játékosok fogják be a szájukat és tegyék azt amit a főnökük mond.' Ez igaz, csak ha a főnök is hülyeségeket beszél, akkor ott már gondok vannak. corvinus81: Ne legyél már ilyen értetlen :) de tessék, akkor idézek: 'Az, hogy egy csapat motiváltan, vagy ilyen lélektelen, hulladék játékkal játszik, az nagyrészt az edző felelőssége. Márpedig ez nem az első alkalom, hogy a csapat ezen a téren értékelhetetlen. Lehet kikapni normális játékkal, de így nem. Én azt látom, hogy kicsúszott a csapat Ranieri kezéből, s ezért kell az edzőváltás. Nem véletlenül történnek a balhék a kereten belül, s Ranieri képtelen rendet rakni. Néhány igazolás nem lesz elég, kelleni fog egy új edző is.' Ez az én véleményem is, csak sejtettem valaki kifejti, hogy miért nincs igazad:D

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:39:11

zlt: Mourinhot nem igazán szeretik Olaszországban, mert mindenkivel kötözködik. Számomra mindig is egy ellenszenves alak volt. Ha Ranieri belenyugodna a történtekbe, akkor miért állt át ma a 3 védős felállásra. Lehet, hogy rosszul látom, de szerintem győzni akart.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 23:40:04

corvinus81: Igazad van abban amit írsz, de mindketten tudjuk, hogy a játékosok nem véletlenül szoktak lázadozni és hisztizni. Remélem Te sem gondolod, hogy az olyan rutinos játékosok, mint Del Piero vagy Trezeguet csak úgy ok nélkül elveszítik fejüket és hisztiznek egy lecserélés miatt. Nem, nem erről van szó. Komplett csapatot nem szoktak lecserélni, s állati ritka, hogy ha egy csapat csapatként szarul funkcionál, az az összes játékos egyenkénti hibája. Ha egy csapat úgy játszik, mint mostanság a Juve, akkor edzőt kell cserélni, hívják az éppen aktuális edzőt Ranierinek vagy akár Lippinek. Egyébként abban igazad van, hogy a dolog elfajulhat, s átcsaphat az egész zsarolásba a játékosok részéről, ami nagyon nem jó. A mostani elmérgesedés szerintem nem visszacsinálható.

zlt 2009.04.11. 23:43:10

"Mourinhot nem igazán szeretik Olaszországban, mert mindenkivel kötözködik. Számomra mindig is egy ellenszenves alak volt." Sejtettem, hogy ezt fogod mondani.:D Mint emberrel én se vagyok kibékülve. Ez tény. De a fociban csak egy győztes van. Lehet, hogy emberileg nulla, de ő soha nem fog beletörődni egy második helybe.

suci 2009.04.11. 23:44:49

De miért kellene, hogy szeressék? Ha nyer a csapat, akkor felőlem Lucifer is irányíthatná a csapatot :D

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:48:11

Apuleius: a Juvéra egész évben az egység volt a jellemző és azt a szakkommentátorok is mindig megemlítették. Amiről mi most beszélünk az a Chelsea elleni visszavágó óta tart. Nagy érvágás volt a kiesés mindenkinek, mivel nem lehetett mást olvasni, hogy mindenki szabadkozott, hogy idén megnyerjük a BL-t. Az hogy Del Piero vagy Trezeguet kirohanásai mennyire súlyosak nem igazán tudjuk.

Ismeretlen_108746 2009.04.11. 23:52:33

Nem tudom, lehet egyedül vagyok ezzel, de egy kezemen meg tudom számolni azokat a meccseket, mikor azt tudtam mondani, hogy na igen, ez szép és jó foci. Rengeteg olyan meccs volt, amin itt mindannyian idegeskedtünk, mert bénán elszalasztottuk a lehetőségeket. A probléma már a Chelsea meccsek előtt megvolt. Nem azt írtam, hogy egy személyben Ranieri a felelős, hanem azt, hogy technikailag ilyenkor jót tehet egy edzőváltás. Nyilván nem azonnal, hanem majd nyáron. Én súlyosnak látom a problémákat, persze csak sokadkézből olvassuk a híreket.

Szabi 2009.04.11. 23:54:27

A Milan maradjon mögöttünk, tehát legyen meg a második hely és jussunk be a kupa döntőbe. Ennyit igazán kérhetünk a csapattól. Az igazság az, hogy elhittük a lehetetlent... Hogy ez a keret képes bármire. Realistának tartom magam de még engem is megetettek... Úgy nyertük meg a BL csoportot annak idején, hogy megvertük a Realt oda vissza és otthon szerncsével a Zenitet amúgy semmi... Ha megnézzük a szezont eddig akkor általában Del Piero eldöntötte a (nagy)meccseket szabadrúgásokkal vagy villanásokkal, de most neki sem megy... Ez már a harmadik hullámvölgy a szezonban, szóval csoda, hogy még másodikok vagyunk!

Ismeretlen_118238 2009.04.11. 23:55:13

Lehet, hogy Mourinho nem fog beletörődni a 2. helybe, de őszintén így egymás között, az Inter klasszisokkal jobb csapat. Most ki lehetne elemezni, az egyes posztokat, de ezt már megtették mások és gondolom Ti is olvastátok. Ranierit azért hozták ide, hogy letegye az alapokat és építsen egy csapatot. Lippi nem hiába vállalta el a squadra azzurra irányítását. Neki nem kellet ez a Juve.

Szabi 2009.04.12. 00:03:00

Lippinek azért nem kellett a Juve (elmondása szerint), mert még eljárás volt a fia ellen. Az internek mindig is jó kerete volt. Pl.: 2001/2002es szezonban, aztán - ha szerncsével is - de mi lettünk a bajnokok. Fontos az edző személye! Nem Ranieri ellenességből mondom, mert sajnos itt jó pár szint alatti játékos is van, ami nem csak az edző hibája!

Ismeretlen_118238 2009.04.12. 00:08:47

Az olaszoknál nem az van mint Angliában, hogy az edző dönt mindenben. Az igazolások nagy részben a vezetőségen múlik. Moggi nagyon jól végezte a munkáját, de sajnos az ő eszközei nem voltak szabályosak, ezért is vettek el 2 bajnoki címet. Secco helyett viszont lehetne más valaki, akinek nagyobb szerencséje van az átigazolásokkal kapcsolatban.

Szabi 2009.04.12. 00:13:30

Ez így van! 3-4 igazolás jött be neki a 3 év alatt. Iaquinta, Sissoko, Amauri. Kb. elköltöttünk 100-120 millió eurót és ahhoz képest nem "világverő" a keret.

Ismeretlen_109592 2009.04.12. 01:11:12

nagyon szanalmas a csapat. meglehet, hogy csak ennyire kepesek, de a szurkoloknak tobb kell. a genoa ellen botladozni.......meg szep hogy igy nem nyer semmit a juve az iden. en is csak abban remenykedem h megmarad a masodik hely. ranieri szemelyevel nekem nincs bajom, de azert a problema ami van az tulhaladja. elismeresem, hogy azert masodik helyen van a csapat egy nem tul jo kerettel amit a serulesek is sulytottak, de abban is biztos vagyok hogy az edzo huzasai miatt is elment azert par meccs. en pl nem ertem hogy ha a juventusnak van egy giovincoja aki mar 22, miert nem lehet betenni, mikozben fergusson a 17 eves macheda-t beteszi. ezt nem tudom felfogni. rossz erzes hogy taplaljuk az icipici kis remenyeket aztan igy elb@sszak az egyszerunek tuno meccseket. ez a szezon le van irva. nagyon remelem hogy azert jovore sokkal jobban fogunk allni. persze nem kell elfelejteni, hogy tavalyelott a B-ben volt a csapat es nem lehet csak ugy egybol feljutni a topba, de azert meltonak kellene lenni a Juventus-hoz mint csapat. mindekepp a vedelem megerositese a legfontosabb. en azt se bannam ha jonneknek a fiatalok: ariaudo, giovinco, rossi, daud, iago, de ceglie....legalabb erdekes lenne a keret. en ugy gondolom hogy ha az idei szezonban nehany meccsre (2008-10-05 Juventus 1–2 Palermo, 2009-01-31 Juventus 2–3 Cagliari, 2009-04-05 Juventus 3–3 Chievo, es a mai)jobban koncentralt volna a juventus, akkor most azonos pontszamon lennenk a zinterrel(ha jol szamolom). bocs a hosszu komentet. mar varom a kovetkezo szezont.

DP88 2009.04.12. 01:50:00

Hát ez botrányos volt, az egy dolog, hogy szarul játszottunk, de nem csak a játék volt nem juventus szintű. Azt még elviselném, h nem megy, de az ilyen undoritó mentalitás már tűrhetetlen. Ilyen belépők mellett, legalább 3 embert kiállitottam volna, mindenki alul motivált, nem is tudom mi ez... de ez a 2004es inter, csak itt még sztárok sincsenek... Nedved sztem utólag kap min. 3 meccset, 1et biztos. Fel se fogom mi volt ez, egyedül talán Jaki küzdött normálisat, meg Molinaro, csak az meg focizni nem tud. Alex meg... ááá hagyjuk. Vége sajnos. Legalább ZLT megtapasztalta az 1ik remek formuláját a Tiago mentes középpályának. (továbbra sem ő a legjobb, csak per pill be kell érni vele) Ez a Poulsen... el se hiszem, menjen szépen vissza a németekhez, ott ment neki igazán. Teljesen ki vagyok... Nem is az a baj, h most már teljesen világossá vált, h idén nem lesz SEMMI, hanem azt sem látom igazán, h ebből h lesz jövőre valami. Sajnos másodvonal beli edzőkkel nem lehet sikereket elérni, sőőt ha őt elküldjük, nincs is igazán kit hozni a helyére jelen állás szerint. Nem is tudom mit mondhatnék még, lehet elég ennyi is.

Ismeretlen_53881 2009.04.12. 08:54:53

Kurva szarok voltunk tegnap, élen a balfasz Ranieri-vel. Sokáig tűrtem, mert miattam nyilván nem zavarják el, de tegnap betelt a pohár. Azt sajnos már megszoktam, hogy az ellenfél vezetésére nem lép semmit, mert majdcsak lesz valami.. De hogy 10 perc kellett neki ahhoz is, hogy lereagálja Camo kiállítását, ráadásul nagyon bénán, na az már szánalmas. Egy jó edzőnek ilyenkor 10 másodperc is elég! Ja persze, jó munkához idő kell. Azon már meg sem lepődöm, hogy Alex-et nem merte lehozni. A csapatnak pedig az edző ad fazont, neki kellene motiválni a srácokat. Én megköszönném neki a munkáját, ennyi elég volt belőle. Lippi majd jön 2-3 év múlva. Itt nem csapatépítés, hanem csapat-leépítés megy. Aki nem hiszi, hasonlítsa össze a tavalyi meg az idei Juventus játékát. Egyre inkább meglátszik Ranieri munkája. És kit is épített be abba a csapatba? Védelembe Molinaro-t talán? Ügyes. Középpályára a fiatalok közül Marchisio már stabil, de miért? Ja mert Ranieri két nyári középpályás igazolása (Tiago, Poulsen) rakás szar. Sissoko az egyetlen értékelhető középpályás igazolás a 4-5 közül. Én nem szeretnék vele még egy évet szenvedni, főleg úgy, hogy ő intézi az idei igazolásokat is. Nem ártana egy nagytakarítás.

Dana 2009.04.12. 09:30:08

Nyugi van srácok! Ott vagyunk a 2. helyen!! Kíváncsi vagyok akkor mit írnátok ide ha az 5. helyen bóklásznánk? Hullámvölgyben vagyunk, a játékunk tényleg nem jó, de hol van olyan csapat a világon ahol nincsenek ilyen problémák? Tudtuk előre sovi lesz a keret, el fog fogyni a végére. Ez is lett! De legalább a 2. helyen vagynuk. Alexot nem tom minek írjátok le! Ő ilyen hol mindent berug és mindent megcsinál, hol eltűnik 1-1 hónapra. Ez van ő se lesz már fiatalabb! ennyi FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_108746 2009.04.12. 09:40:07

A keret kialakítása az edző és a vezetőség munkája. Ha a keret vékony, az azt jelenti, hogy az imént említettek szarul végezték a munkájukat. Abból az összegből, amit az elmúlt években elköltöttek, sokkal ütőképesebb csapatot is lehetett volna csinálni. A miénk lehetne a világ legerősebb támadósora, ennek ellenére többnyire vegetálunk, balhék vannak és nagyon nem megy. Sajnos a második hely a Juventusnál kudarc, s ezt el kell fogadni. Lehet még 10 évig a kizárásra hivatkozni, de szerintem a jelenlegi feltételek mellett is sokkal több lehetett volna benne a csapatban. Amúgy az, hogy vékony a keret, már látszott korábban is, ennek ellenére senkit nem igazoltunk pl. a tél folyamán... Nem tudom minek kell még történnie ahhoz, hogy Ranieri játszassa végre Giovincot, aki egyértelműen mindig lendületet adott a csapatnak. Nekem ez a hiperdefenzív középpálya sem tetszik, teljesen felesleges állandóan 2 védekező középpályással játszani, s csak a szélsőkre alapozni a támadásokat.

zlt 2009.04.12. 10:30:47

"Legalább ZLT megtapasztalta az 1ik remek formuláját a Tiago mentes középpályának. (továbbra sem ő a legjobb, csak per pill be kell érni vele)" :D Ez jó.:D

Roli921 2009.04.12. 10:45:06

Apuleius Azért a MU a cserepadjára többet költ mint mi a keret erősítésére évente. Ezt szerintem nem veszitek figyelembe. Év elején is a 3. helyet tartottam reálisnak, szerintem a második már jó eredmény. Nem Ranierit tartom a felelősnek hanem a vezetést, aki mivel jók voltunk decemberben, nem volt képes senkit télen igazolni. Pedig ha akkor jön egy védő és egy középpályás most minden más lehetne. Gioban teljesen egyetértek. Őneki kezdőnek kell lennie. Egyébként Marchisioban tegnap nagyot csalódtam. Szerintem szarul játszott bár ez majdnem mindenkire igaz volt. Egyedül Jaki tetszett. A jobbhátvéd poszt meg egyszerűen szánalmas. Két ilyen szar játékost hihetetlen.

Czermy 2009.04.12. 10:46:59

A 4. ellen kikapni nem lenne önmagában nagy gond. A válogatott meccsek előtt még bennük volt, hogy nagy szerencsével bajnokok lehetünk.Akkor jó formában volt a csapat. Sajnos szezon közepén is így mentünk oda, és kikaptunk. Viszont még mindig hinnünk kell abban, hogy az Inter legyőzhető, bármennyire is más a tétje a meccsnek. Ha a csapat kikap a Milan beér, és a Genoa 3 pontra lesz, és még megyünk egyszer Milánóba és Rómába is... Nem szabad most meneszteni Ranierit, mert akkor kikapnánk az Inter ellen. A legjobb edzőnek is kell egy meccs. Ha Ranieri hozza a meccset, maradjon, ha nem, menjen. Legalábbis szezon végén.

Roli921 2009.04.12. 11:00:02

passerby, Tudom itthon mindig az edző a hibás lásd NB1, de ez szerintem nem így van. Heti 2X járok egy jobb nb1es klubbhoz. Röhej ami ott folyik. A játékosok mentalitásán sokkal több múlik. Ha a játékosok hisztiznek buliznak isznak és szarnak az egészre akárki lehet az edző. Egyébként sokan ki akarjátok rugni az öreget de senki nem mondja hogy ki legyen helyette!!! vagy 2 évig amíg Lippi jön senki nem fog ülni a kispadunkon? Szerinzem azért őt választották mert jobb nem volt elérhető számunkra. Egyszerűen még mindig nem vonzó a juve se játékosoknak se edzőknek, mert egy elég gyenge kerettel bl győzelem meg bajnoki cím az elvárás. Nálunk csak bukni tud egy edző ezért inkább el se vállalja. prandellinek tökéletes a Fio elkölthet egy csomó pénzt és ha csak 4. 5. helyen ér célba azt mondhatja eza realitás, nálunk ilyet nem tehetne, mert jövőre egyértelműen a bajnoki cím lesz a cél, csak arra leszek kiváncsi milyen kerettel. Mióta Sis kidőlt 2X annyi gólt kapunk. Fejben meg fáradt a védelmünk.

suci 2009.04.12. 11:19:10

Gyerekek,,, Ranieri nem rég nyilatkozta, hogy pozitív időszakon megyünk keresztül, hol itt a baj?:DD

Shyr Kahn 2009.04.12. 11:46:39

Sokáig én is Ranieri pártját fogtam, de erre a vereséfre már nincs mentség. Eddig azt mondtam, hogy majd idővel jobb lesz, de valójában az történik, hogy mihelyst kapnak a játékosok legalább egy hlt pihenőt, úgy térnek vissza, mint akik nem játszottak már hetek óta. A mentalitásuk és a kedvük maga volt a nulla. Ezt már nem lehet megmagyarázni tovább. Ranieri az előző két meccsen tudott cserélni. LE tudta hozni Alex-et, de most fennhagyta és Alex meg is mutatta, hogy hogyan is kell önzőzni. Szerintem tényleg összekaphatott Ranieri és Alex, mert nem hiszem, hogy ennyire megváltozott volna az edző egy mérkőzés után... ha ez nem igaz, azaz nem kaptak össze, akkor nem értem miért esett vissza a játék színvonala a két évvel ezelőtti téli színvonalra, amikor még Nocerino erősítette a csapatot. A Genoa röhögött rajtunk és ez idegesített. LEfociztak bennünket és ha egy picit feljöttünk (értsd egyenlítettünk), akor azonnal tudtak fordítani. Ez megalázó és a Juventus-tól nagyn messze áll. Meg kell követnem magam: Buffon agyon jól védett. Lehetett volna 4-1 is, ha Ő nem fogja ki azt a hihetetlen nagy fejest. Ő és Iaquinta volt tegnap értékelhető. A többiek ülj le egyes.

RICh 2009.04.12. 11:54:16

Hát én félálomba láttam a 2. félidő elejét de jobb is hogy belealudtam az éjféli ismétlésbe.... 4 igazolás kell jövőre:1)egy Kreatív középpályás 2)egy szélső védő 3)egy középső védő(vagy 2 szélső),4)EGY ÚJ EDZŐ!!!

epaska 2009.04.12. 12:36:05

az ötödik FEDERICO MACHEDA a Manchesterből Trez helyére!! 17 évesesn két meccsen két győztes gól!!!!!!!! Ráadásul OLASZ!

RICh 2009.04.12. 12:50:31

Jah most tényleg eléggé jól sikerült a srác uccsó 2 meccse:D

DP88 2009.04.12. 13:19:24

Zlt! tudtam h tetszeni fog :D de sajnos ezen inkább sirnunk kéne, mert igy van. Amióta sissi nem szűr azóta katasztrófa az egész, és most látszik igazán, h milyen szinten jó. Az ilyen vereségek után, általábban másnapra kicsit megváltozik a véleményem, mert nem indulatból irok, de ez most nem történt meg. Ranieri óriás lapát, és nagyon jó kérdés h kit kéne, ill. lehetne is hozni a helyére... Esetleg tippek?

Ismeretlen_114665 2009.04.12. 13:23:57

A Ranieri fanok csak nem kezdenek a mi oldalunkra átállni? :) Örülök amúgy, csak 3-4 ember és én már ezt mondjuk hónapok óta! :) Akkor kaptam az ívet rendesen és szívesen bemásolnék egy két korábbi kommentet! :P A meccsről nem tudok jót mondani, úgyhogy nem is próbálom meg! Jövőhéten természetesen tét nélküli az inter meccs de a presztízs nem mindegy! Meg kell verni őket csak azért is, nem beszélve arról, hogy a 2. helyet legalább húzzuk már be! A nyári legfontosabb tenni valónk megszabadulni egy két embertől és csak utánna jöhet a 3-4 fontos igazolás. Forza Juventus!

Szabi 2009.04.12. 14:53:40

Ha az edző kérdést olyan szemszögből közelítjük meg, hogy ha a Barcának bejött Guardiola, akkor a Juvénak miért ne jönne be Conte(?!) akkor én az utóbbira szavaznék... De hát ez nem így megy! Érdekes, hogy egy Genoa Gasperinivel a padon 6 pontal gyűjtött kevesebbet mint mi. Kellenek a jó játékosok de szerintem az edző személye jelentős pluszt ad ill. adhat. A Juve soha nem volt annak idején a legerősebb csapat (papíron), mégis szinte mindent megnyertünk Lippivel. (Dettó a 2006-os VB...) Jó lenne ha visszajönne de hát addig még van egy év és még akkor sem 100% a dolog. De vagy váltunk vagy nézzük még egy évig ezt a szenvedést.

Tubi 2009.04.12. 14:55:21

A szezon elején elkezdtem Ranierit szidni, de mások hatására leálltam vele mert igazat adtam annak ,hogy az egész szezont kell nézni.Ha a szezont nézzük egyenlőre nincs nagy baj /esetleg a 2. hely + kupa /viszont ha a csapatot akkor nagy gebasz van!!Még most sem akarom szidni Ranierit , hiszen híg ürülékből még Lippi sem lenne képes masszív várat építeni.Végiggondoltátok már ebben a szezonban melyik játékos, játékosok küzdöttek a csapatért, és értünk szurkolókért? Manninger,molinaro, Sissoko, Iaquinta, és még talán a 3-4 fiatal.Szerintem ez itt a baj, nem egy-egy meccs végeredménye miatt vagyunk kiakadva, hanem a lélektelen semmitmondó játékon, hogy a "nagy" játékosok is elfelejtenek passzolni,elfelejtik hogy nélkülünk szurkolók nélkül bizony ők se lennének "nagyok".Biztos más lenne a hangulat ha látszott volna hogy küzdenek,akarnak de nem jött össze.....istenem van ilyen....Sok jóra / remélem nem lesz igazam/ a következő szezonra sem számítok, Ranierinek nincs sok köze az igazolásokhoz, szerintem azért nem hozta le tegnap Alexet mert félt megtenni, plussz cserélni a 15 napos kisfiam is jobban tudna, így jövőre is annyi eséjünk lesz mint kezdő BKV ellenőrnek az aluljáróban.

Szabi 2009.04.12. 15:14:58

Az utóbbi két meccs statisztikái... Juventus-Chievo: http://href.hu/x/8r2r Genoa-Juventus: http://href.hu/x/8r2q

Ismeretlen_53881 2009.04.12. 15:39:21

"passerby, Tudom itthon mindig az edző a hibás lásd NB1, de ez szerintem nem így van. Heti 2X járok egy jobb nb1es klubbhoz. Röhej ami ott folyik. A játékosok mentalitásán sokkal több múlik. Ha a játékosok hisztiznek buliznak isznak és szarnak az egészre akárki lehet az edző." Ezzel most azt akarod mondani, hogy a Juve játékosok isznak, linkeskednek, stb? Gondolom nem. De ismerjük már be, hogy egy jó edzőnél ez nem fordul elő.. A magyar viszonyokat meg ne hasonlítsuk már egy olaszhoz. Azt meg nem hiszem nekem kellene megmondanom, hogy ki legyen esetlegesen az új edző. Neveket tudnék mondani, akár egy fél tucatot is, aki elérhető lenne, és Ranieri-nél jobb megoldás. Amit végképp nem értek, az a keret erősségére való állandó hivatkozás. Ez a keret nem gyenge, és az elszórt milliókkal még erősebb lehetne. Az persze más kérdés, hogy valamilyen orvosi csoda folytán egy fél csapat mindig sérült, és hogy Poulsen-ekre dobáljuk ki a pénzt - emlékeztek még, a "gát". Akármi lesz, idén meg lehet hivatkozni a kizárásra, és ez nagyon jó esernyő Ranieri-nek, de jövőre már nevetséges lesz visszafele mutogatni. Egyre biztosabb vagyok benne, hogy kell a csere. Lippi is sokkal szívesebben venne át egy jó csapatot, mint egy szétzuhant társaságot. És kérem, ne engedjék, hogy Ranipapa intézze az átigazolásokat.

Szabi 2009.04.12. 15:51:49

Soha nem feledem el azt a hetet ami múlt nyáron törétnt... Indult a nap, szokás szerint megnéztem mi a helyzet Juventuséknál... Olvasom, hogy már nagyon közel vagyunk Xabi Alonsohoz... Másnap: Xabi Alonso már délután aláírja a szerződését... Ehhez képest este felmerült a Poulsen lehetőség és másnap már Torinoban vírított orvosi vizsgálaton. Itt a szint! Ezért Seccot k..va felesleges foglalkoztatni és fizetni, mert Blanc is eltudná látni az ilyen jellegű feladatokat ilyen szinten. Kimondom! Ranieri nem Juve szintű edző, egyszer nem cserélt úgy a két év alatt, hogy az érdemileg hozzájárult volna a végerdményhez. Amíg nem lesz változás a szakmai stábban - edző, orvosi stáb(!!!) - addig nagy reményeink nem lehetnek! Lippi ilyen kerettel bajnok lenne! Conte-Ferrara párost a köv. szezonra!!!

DP88 2009.04.12. 16:02:00

Én azt nem értem h Ranieri mitől olyan nagy szám, eddig nem szidtam, most sem fogom, de eddig a majdnem 2 év alatt nem nagyon bizonyitotta be h mekkora ász. Én is tudnék vonalban 442 játszani, netről összedobnék, egy edzéstervet egy nap alatt (nem beszélve a féltucat segédet) kitalálnék egy két variációt, és kész. Nem azt mondom, h én lennék a legjobb választás :D, de szerintem ennyit, amennyit ő csinál, mi "laikusok" is nagyjából véghez tudnánk vinni. Nekem például (nem jut eszembe a neve) az eb-n a horvátok edzője nagyon tetszett, bátor focit játszottak, és feltüzelve mentek ki a pályára. Nekem elég lenne ennyi is, nem kérnék én egyből Scudettot, ha ennyi meglenne, és ahogy azt ő mindig emlegeti folyamatosan javulnának a statisztikák (ami még mindig megtörténhet), akkor mardhatna is. de ez nincs meg egyenlőre. És sztem ez a legnagyobb baj. Unalmas egysikú, és (általábban) eredményes foci. Ez Ranieri játéka.

asveed 2009.04.12. 17:07:34

Szánalom az egész!!!Ezek után a 2.-dik hely felérne egy scudettoval!Néhány embernek csodálom az optimizmusát!Én már abban sem vagyok biztos-legalább is nagy összeget nem tennék rá!- hogy a 4-ben végzünk! Az ebben kétkedőknek ajánlom figyelmébe a sorsolásunkat!Jó szemezgetést,számolgatást!;)

Roli921 2009.04.12. 17:10:59

Buffon Abbiati Cesar Manninger Dida Toldo Molinaro Zambrotta Santon Chiellini Nesta Matrix Legro Maldini Samuel Grygera Jankulovski Maicon De Cagle Kaladze Mexwell Ariudo Senderos Chivu Mellberg Boneira Burdisso Zebina Favalli Zanetti Nedved Pirlo Stankovic Tiago Gattuso Cambiasso Sissoko Seedorf Muntari Camo Kaka Figo Gio Flamini Jimenez Marchisio Ambrosini Vieira Poulsen Ronaldinho Mancini Marchionni Emerson Balotelli Alex Pato Ibra Trez Inzaghi Adriano Ama Boriello Cruz Jaki Seva Crespo Szerintem kicsit értékelje mindenki a kereteket. Aztán leírhatnátok kinél mi a sorrend mert nálam sajnos utcsó helyen vagyunk, főleg az inter nagyon erős. Én ezért nem szidom a papát és nem azért mert olyan jól játszanánk. passerby egy két példát azért írhatnál hogy kit látnál szívesen aki elérhető, és nem a piálásra inkább a hisztire gondolok a juvénál.

Ismeretlen_53881 2009.04.12. 17:16:20

Írtam már elég példát, olvass vissza. Egy Genoa keretet is berakhattál volna, ahol hozzánk be nem fért játékosok vannak, aztán mégis láthattad a meccset. Vagy egy Cagliari keret hol van?

buub 2009.04.12. 18:56:32

passerby most hozd fel ezeket lécci... Amúgy köztudott, hogy Palermo mellett a leggyilkosabb hazai pályája a Genovának van, onnan pontot is rohadt nehéz elhozni, nemhogy még győzni. Persze ez nem mentség, mert ez a JUVE itt nyerni kell minden meccset.

Ismeretlen_53881 2009.04.12. 19:15:00

Felhozom, mert elég egyértelmű bizonyítéka, hogy elsősorban nem a keret papíron mért erőssége a siker titka. Amúgy gondolom buub láttad a tegnapi meccset, mert én elsősorban nem a vereséget sajnálom, hanem a mutatott "teljesítményt" - mind játékos, mind edzői részről - tartom elfogadhatatlannak.

Ismeretlen_108746 2009.04.12. 20:20:55

Tubi: Szívből gratulálok a 15 napos kisfiadhoz! Bízom benne, hogy fog még jobb Juvét látni :-) Én is egy fiatal edzőre (Conte vagy Ferrara) szavaznék. Nagyon hasonló a képlet a Barca tavalyi állapotához (lélektelen, hit nélküli játék stb)azzal a különbséggel, hogy Rijkaard eredményes edző volt, vastagabb volt a keretük, de valami megbomlott a keretben, akár csak nálunk. Ranierinek mennie kell és komoly igazolásokra lesz szükség. Mese nincsen, mélyen a zsebbe kell nyúlni.

Ismeretlen_110517 2009.04.12. 21:50:38

Tubi! Hagy csatlakozzam Apuleius barátunkhoz: Gratuláció! ;) Jó egészséget kívánok Nektek! (Ha ennek így magában semmi köze sincs a poszthoz, legalább egy örömteli hír. Azért lecseszem magam az offért, ugyanis a témához most valahogy semmi kedvem hozzászólni!) FORZA JUVE!!!

RICh 2009.04.12. 22:27:34

Juvetto Adminisztrátor??? Mi van akkor Lassussal? :D:D

Tubi 2009.04.13. 08:04:07

Köszönöm srácok!Szegény kis kölök a hasamon végighallgatta az utolsó két meccset, de ezekek alapján nehéz lenne Juve drukkert faragni belőle,szerencsére van néhány régi videóm ahol majd később megnézheti Baggio és Vialli "bácsikat" .Tudom hogy nem tartozik a témához ez a hozzászólás csak nagyon jól esett amit írtatok és szerettem volna megköszönni.

Nemes Dávid 2009.04.13. 09:50:16

Zebina, Legro,Marcisio,Poulsen. Mind nagyon Gyengén játszottak. Most már csak a kövekező idényre kell koncentrálni. Genoa-Juve 3-2. (Del piero kapott egy jogtalan tizenegyest)! daviddoc

Victor90 2009.04.13. 09:57:58

Üdv!!Minden Kedves Juve barátomnak Kellemes Húsvéti Ünnepet Kívánok!!Elvagyok nagyon keseredve,az elmúlt 2heti produkciónkon!Először is:Sissoko hiánya nagyon de nagyon meglátszik a középpályán..Poulsen nem Juve színtű játékos,érdemes volt leigazolni,grat a vezetőségnek!!Del Piero játéka nagyon elkeserít,mintha nem is ő lenne a pályán,Camo a másik aki mintha a színházi előadáson lenne,nem tudom vele is mi lehet!Buffon a gólokról nem tehetett,1 nagyon nagy védése volt,amit ha nem üt ki,kiütéssel hazazavartak volna minket!!Zebina mint 1 favágó,úristen rossz nézni,én személy szerint nagyon nem csipázom!!A Védelembe kell 2 komoly igazolás,és a középpályára is!!Vezetőséget ki kell vágni a p....ba,meg az orvosi stábot,és rendet kell rakni a fejekbe!!!!Nincs mese a 2dik helynek legalább meg kell lennie!!!

suci 2009.04.13. 11:44:27

Zebinának mintha nem mondták volna még, hogy ő védő. Állandóan az ellenfél 16-osán belül van, és a legrosszabb hogy ott nekiáll cselezni. Aztán az ellentámadásnál ugye nem igazán tud visszaérni. Ezen a meccsen is többször fordult ez elő

Csabah 2009.04.13. 19:02:33

Próbáljon meg mindent a csapat, ne kelljen selejtezőt játszani! De jövöre nagy változások kellenek:És nagy szerepet lehetne adni a fiataloknak is, mert míg máshol játszanak nálunk csak játéklehetőséget kapnak(én véleményem-reálisan) -Új orvosi stáb. -Secco helyére valaki. -Andrea Scanavino helyet valaki távozó-érkező Ranieri-Rijekard Chimenti-Nocchi Zebina-Crishito Knežević-Ariaudo Mellberg-Mexes Salihamidzic-? Camoranesi-David Silva Poulsen-? Nedved-visszavonul Tiago-Diego Zanetti-Ekdal Trezeguet-Podolski A teljesítményük és a sérülékenységük miatt már nem szolgálják a csapat érdekeit, de igazából van aki helyére nem is tudom kit tudna igazolni a Juve. Ez csak egy egyszerü felvetés ami a Genoa utáni meccsből kijött még belőlem!

zlt 2009.04.13. 19:49:39

Ki az a Rijekard és ki az a Crishito?:D És utóbbi mióta játszik jobb hátvédet?:D

Ismeretlen_108746 2009.04.13. 20:36:31

Kell a fenének Rijkaard. Podolski Trezeguet helyett??? Ugye ez csak vicc volt??!!

Csabah 2009.04.13. 21:17:00

Frank Rijkaard, sokkal jobb edző mint Ranieri. Domenico Criscito meg ugy tudom játszott azon a poszton, de ha nem akkor is vissza kellene hívni! Trez-t még el lehetne adni, és ahogy öregszik ugy lesz sérülékenyebb! Podolski szerintem jó, de valószínűleg "olcson" megszerezhető lenne, mivel száműzött a Bayern-nél! Ennyi

mmartin91 2009.04.14. 09:45:28

Rijkaard ide biztosan nem fog jönni, nem is kellene. Podolski nyártól a Kölnben folytatja, mivel 10 misiért megvették. Egyébként sem kellene ide mert vicc az az ember, pláne nem Trezeguet helyett. Criscitoból soha nem lesz nagy játékos mert előnytelen a testfelépítése, simán letagadhatna 5 évet a korából. Őt semmiképpen sem szabad visszahívni, inkább jó pénzért el kellene adni a Genoának.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3385) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (916) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9917) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4158) mercato (4142) nyilatkozat (7440) Olasz Kupa (326) összefoglaló (411) pletyka (4172) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása