Silva közel a Juventushoz

A legújabb olasz lapértesülések szerint a Juventus nagyon közel áll ahhoz, hogy leigazolja a Valencia fiatal középpályását, David Silvát.

David Silva

A Bianconeri már régóta figyeli az Európa-bajnok szélsőt, és a klub sportigazgatója, Alessio Secco többször is beszélt arról, hogy szívesen Torinóba csábítaná a 23 éves játékost.

A Valencia igen komoly pénzügyi gondokkal küzd, ezért úgy döntöttek, hogy pénzzé teszik néhány nagy sztárjukat. A 450 millió eurós hiány következtében kellett leállítani az új stadion építését is.

Mindezek következtében minél előbb szeretnék lebonyolítani a játékosok eladását; Silváért a hírek szerint 17.5 millió eurót szeretnének kapni, és ez az összeg a Bianconerinek is teljesen megfelelő lenne.

David Silva szerződése 2013-ig érvényes jelenlegi klubjával, és közel 3 millió eurós fizetését a torinóiaknál is megkaphatná.

Silva az idény elején bokasérülést szenvedett, így eddig csak 15 alkalommal lépett pályára a Valencia színeiben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr104649402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mjz=SpaNgyor 2009.03.19. 20:06:29

Isten adná h az a balfa* végre meg is csinálná a bizniszt:D de akkor mi lessz diegoval??????

Ismeretlen_110022 2009.03.19. 20:39:42

Végre egy olyan pletyka (hír) aminek színből tudok örülni. Pláne ha nyélbe is üti a vezetőség. Amikor mi voltunk gázos helyzetben elvittek tőlünk -majdnem- mindenkit. Most simán ki kéne nekünk is használni a Valencia helyzetét. Főleg azért mert nincs sok pénzünk igazolni.Holnap este mindenki hajtson fel egy fél szilvát hátha segít :-)

Ismeretlen_22017 2009.03.19. 20:41:58

Én megteszem, ami tőlem telik :)

Alessandro 2009.03.19. 20:49:47

Jó játékos, és talán ő tud(na) a legjobban védekezni is a Diego-Ribery-Silva hármasból. 3 milliót simán meglehet neki adni, mert ha jól tudom a kedves Tiago is 3,5 millát vág zsebre évente a semmiért. Csak abban nem vagyok biztos továbbra sem, hogy olyan nagy baj van a Valenciánál, bár a sajtóban szinte mindenhol ezt lehet olvasni.

mmartin91 2009.03.19. 21:43:17

Ez már megint arról szól h azt vesszük meg aki a legolcsóbb. Egyértelmű h a Diego-Ribéry-Silva hármasból ő a legolcsóbb és egyben leggyengébb láncszem. Persze, ha idejön akkor a vezetőség majd mondja h mi mekkora királyok voltunk h ide tudtunk hozni egy Silvát, persze az nem fog számítani h 12 hónapból 9-en sérült lesz. Camoranesi2...

Shyr Kahn 2009.03.19. 22:00:45

Nem vagyok benne biztos, hogy Ő a leggyengébb láncszem Diego és Ribéry mellett. Szerintem relatíve olcsó vagy sem (szerintem nem az, azaz ez a hír erősen hápog), de nagyon jó játékos, akivel mindenképpen erősítenénk.

Type-R 2009.03.19. 22:05:17

Szerintem jó játékos! Én azt mondom, hogy Silva+Cassano+2 azaz kettő védő kellene, amiből az egyik mindenképp szélső (azon még filózom, hogy jobb vagy bal, de inkább utóbbi).

babo410 2009.03.19. 22:05:50

Ebben csak az a gáz, hogy mindössze 15-ször lépet pályára sérülés miatt. Vagyis adtunk egy pofont a szarnak! Minek mégegy játékos a sérült listára? Pláne ilyen orvosi stáb mellett!

Type-R 2009.03.19. 22:07:27

Ja és De Ceglie-t, Marchisiot építsük be a csapatba! És még Tiagonak is adnék egy sanszot, inkább Poulsen felesleges szerintem. Emellett meg figyeljünk fél szemmel Criscitora is!

babo410 2009.03.19. 22:09:43

Ja és Cassanot felejtsétek már el! A Sampdoriában tökéletes, de ac Realban, Romában nem mutatott semmit. És megint egy olyan játékost istenítetek, akinek volt egy jó szezonja, a többit meg nem is nézitek. Cassano nem idevaló! Egy bunkó, aki csak állandóan balhézik!

Type-R 2009.03.19. 22:11:14

Cassano egy bunkó balhés arc, aki a realban egy kalap **** volt, de a Romaban megmutatta mit tud. Az EB-n pedig az egyik legjobb olasz volt.

Roli921 2009.03.19. 22:18:31

Sampban milyen balhélya volt?

mmartin91 2009.03.19. 22:21:44

babo410 nagyon jól látja a dolgokat mind Cassano, mind Silva ügyében. Ha a Romában megmutatta volna h mit tud, akkor nem adták volna el. Az Eb-n nem értem mitől lett volna a legjobb olasz. Meccseket döntött el? NEM. Továbblőtt minket a következő körbe? NEM. Gólt rúgott? NEM. Akkor meg miről beszélünk?

Type-R 2009.03.19. 22:26:00

hát pl. a francia-olasz meccsen beállva, ő volt az egyetlen aki próbált fantáziát vinni a játékba. miért adták el a realnak? hát nem tudom, zacskó cukorkáért, vagy tábla csokiért...

mmartin91 2009.03.19. 22:36:52

Hát akármennyire is szarul sikerült nekünk ez az EB, azért annyira nem h Cassano egy franciák elleni meccse miatt az EB egyik legjobb olasz játékosa lett volna, főleg úgy h a csatárt a gólja minősíti, amiből neki nem volt egy sem, úgyhogy igazából nem értem még mindig ezt a dolgot, de végülis egyrészt már mindegy, másrészt meg nem ehhez a cikkhez tartozik. A lényeg, h sztem abszolut nem járnánk jól Silvával. Én elismerem a játéktudását, a Valenciában amikor játszik akkor általában jó. Viszont rengeteget sérült, és nem érné meg azt a 18 milliót kiadni egy olyan játékosért aki előreláthatóan a szezon nagy részét az orvosi stábnál tölti majd. Nekünk pedig csak annyi jutna a meccsek után h: "hát ha Silva tudott volna játszani, akkor másképp is alakulhatott volna". Persze, valójában nem derülne ki soha h "hogyan is alakulhatott volna", mivel mire felépül, újra megsérül, és ez így menne tovább egészen addig amíg el nem adjuk vagy nem végzi úgy mint Tiago.

Type-R 2009.03.19. 22:51:43

Abszolút egyetértek, hogy nem ide tartozik Cassano megítélése. Azonban nem egy meccs alapján mondtam ezt, hanem egyet hoztam fel példának. Te úgy látod, én így, ez nem baj. A lényeg, hogy végre jöjjön valaki. Egy igazán nagy név!

Ismeretlen_111112 2009.03.19. 22:52:31

Amúgy ezt nem értem.Nedvedet maradásra akarják bírni de Silvát meg le akarják igazolni(tudom ez csak pletyka szint)??Nedvedet mint játékos nagyon tisztelem azért amit véghezvitt a juventusban de sztem ennyi neki épp elég volt.Silva tényleg nagy erősítés lenne mert egy fiatal, energikus játékos aki a középpálya bármelyik pontján(de inkább balközép) megállná a helyét.Mindenképp le kell őt igazolni saját megítélésem szerint.

Szabi 2009.03.19. 23:01:18

Az a véleményem, hogy vkit meg igazolni kell... Silva ezért jó vagy azért nem jó... Diego ezért jó vagy azért nem... Gyakorlatilag bármilyen játékos is érkezik olyan jó nem lesz (sőt lehet, hogy soha) mint amilyen Zidane vagy Nedved fénykorukban. Majd az idő eldönti! 40 milliónk nincs egy játékosra, így bekell érnünk ezzel... Aztán ki tudja? Lehet, hogy beválik.

Type-R 2009.03.19. 23:03:17

Az a baj, hogy a transzfergurunk kicsit logikátlanul igazol. Lehet nem (csak) az ő hibája.

RICh 2009.03.19. 23:43:59

Miért van olyan érzésem hogy ez mind csak kacsa?! :(

RICh 2009.03.19. 23:47:50

Most olvastam egy Diegoval kapcsolatos hírt is! De jó lenne 2 hónap múlva ezt olvasni:Hivatalos!Diego-t & D.Silva-t Leigazolta a Juventus...bla-bla-bla! :D

Ismeretlen_119096 2009.03.20. 08:08:33

Már tavaly meg lett volna Nedved helyettese,Nasri személyében.17 milla volt az Arsenalnak.Amauri helyett én annó őt hoztam volna.oké,Ama sokszor segített rajtunk a szezon elején,de a csatárposzt nem volt annyira égető szükségű.Gio tudott volna ott is játszani,Nasri meg szépen beépült volna Nedved helyére.

Alessandro 2009.03.20. 10:50:29

Nem értem mért jöttök ezzel a sérülés dologgal. Az előző szezont és az eb-t nagyszerűen lenyomta Silva aztán megsérült. Minden játékosnál vannak kisebb-nagyobb sérülések. Nincs rá semmi garancia hogy ha Diego idejön, nem lesz baja akár 2 hét után. Egyébként két támadó kp nem fog jönni szerintem, örülhetünk ha egy jön. Inkább egy klasszikus jobb oldali kp-ás kéne még, és akkor el lehetne adni Marchionnit. A sérülésekről meg nem csak az orvosi stáb, hanem a nem megfelelő edzésmunka is okozhatja amiért részben az edző felel. Egyébként Cassano a 2004-es eb-n egész jó volt, de az se mostanában volt.

Ismeretlen_108746 2009.03.20. 11:53:32

Cassano emlékeim szerint olasz bajnok lett a Romával, s egészen pazar játékos. Szerintem ezt komolytalan dolog elvitatni tőle. Ettől még nem szeretném, ha hozzánk igazolni, ki nem állhatom, s teljesen felesleges lenne a Juvéba csábítani. Hát nem tudom... Silva jó játékos, de én is azt érzem, hogy a három név közül ő a leggyengébb, na persze a legolcsóbb is. A guruk biztosan dörzsölik a kezüket, hogy ezen is spórolunk egy kalap pénzt, de én nagyon nem lennék elégedett, ha Silva lenne "az igazolás". Silva nem egy klasszis játékos, s nem az a típus, aki igazi plusszt visz majd a csapatba. Jöjjön Silva, de hozzák Diegot is. Na meg néhány védő sem ártana.

Roli921 2009.03.20. 12:17:13

Szerintem Diego fölösleges, egyszerüen nem illik bele a taktikába. Ő nem tud 4-4-2 ben játszani Portoban se tudott. A brémábanazért jó mert az egész csapat rá épül. Nálunk csak egy lenne a sok jó játékosból. Silva vagy Ribery szerintem illik a taktikánkhoz. Egyébkén Silva EB győztes elég szép játékkal és a Valencia 2. legjobb embere szóval szerintem jó igazolás lenne. Cassano meg szerintem Alex utódjának fog jönni idén,vagy jövőre. Ő tökéletes lenne visszavont csatárnak Gio pedig játszhatna szélen ahol most.

Ismeretlen_108746 2009.03.20. 12:20:49

Akire csapatotlehet építeni, az azért nem lehet olyan rossz játékos... Én nem látom, hogy miért ne működhetne 4-4-2-ben Diego, de sebaj. Én őt érzem olyna szintű játékosnak, aki alapjaiban megerősítené a mostani keretet. Silva viszont volna nem ilyen kaliberű igazolás. Ettől függetlenül jó játékos, s ha felveszi az olasz bajnokság ritmusát, nagyon hasznos játékosunk lehet. Vegyük meg, de ne ő legyen a fő igazolásunk.

RICh 2009.03.20. 13:53:12

És azt ki mondta hogy csak 4-4-2 t lehet játszani a Juvénak? Előbb utóbb el kell jönni annak az időnek is mint régen hogy minden csapat ellen full támadó felállásban játszunk... 4-1-2-1-2 Ez sztem tökéletesen jó lené így képzelem (lehet nem úgy fogja kitenni az oldalra mint ahogy én leírtam) x x x x x x x x x x x

RICh 2009.03.20. 13:54:09

Hát tényleg nem úgy tette ki:D

Ismeretlen_114665 2009.03.20. 17:17:23

Már többen írtátok, hogy a Valencia bajban van ezért kellene jól kihasználni őket és olcsón akár több játékost is megszerezni! A hiba ebben a dologban az, hogy attól még, hogy a Valencia anyagi zűrben van, attól nem fogja olcsón eladogatni a játékosait ugyanis ilyen játékosokat mint Villa, Silva stb, úgyis több nagy csapat fogja megpróbálni megszerezni az meg úgyis fel fogja strófolni az árakat tehát az, hogy a Valencia fél lábbal az anyagi csőd előtt van nekünk sokat nem jelent! Amúgy bár szeretném, szerintem nem fogjuk megszerezni Silvát!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása