Elképzelhető egy Trezeguet - Benzema csere...?

Könnyen elképzelhető, hogy David Trezeguet az idény végén tényleg távozik Torinóból, és a Lyonhoz igazol.

David Trezeguet

A héten Ranieri és Trezeguet összeszólalkozott, aminek a kiváltó oka az volt, hogy a tréner a Chelsea ellen lecserélte a francia támadót.

Trezeguet a 'L'Equipe' magazinon keresztül kritizálta Ranierit, mire a Juve edzője "elkényeztetett gyerek"-nek titulálta a játékost.

A Bianconeri a pletykák szerint a nyáron a Barcelona ajánlatát utasította vissza Trezeguet-ért, ám a mostani incidens után könnyen lehet, hogy most nyáron hazatér Franciaországba.

Egyes pletykák szerint egyébként nem a két fél összeszólalkozása lenne az oka annak, ha a támadó az idény végén távozna, hanem az, hogy most még jó pénzért el lehetne adni a játékost.

"Két és fél évvel ezelőtt már szerettük volna leigazolni." - mondta Jean Michel Aulas, a Lyon elnöke.

"Egyáltalán nem titkoljuk, bár végül semmi nem lett belőle. Talán most nyáron újra megpróbáljuk. Nem beszéltem még erről az edzőnkkel, se a torinóiakkal, de az biztos, hogy szeretnénk leigazolni Trezeguet-t. Ő egy nagyszerű támadó, bár nekünk itt van Benzema..."

Könnyen lehet, hogy Benzema végül mégsem lesz akadály, mivel a játékos korábban már beszélt arról, hogy végre szeretne egy erősebb bajnokságba igazolni. Lehet, hogy megtörténik a Trezeguet - Benzema csere...? 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr244649386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli921 2009.03.15. 21:25:39

Én örülnék neki amit itt félve írók le, de szerintem ez csak pletyka. Treznek a mutogatását azóta se bocsátottam meg pedig nagy játékos és a Juvéban történelmet írt. Szerintem már max 2 jó éve lesz viszont Benzemáé a jövő

Ismeretlen_109592 2009.03.15. 21:55:39

en orulnek neki. persze minden elismeresem a trezeguet-e, de jol jonne egy fiatalabb jatekos, es trez is egy top csapatnal folytathatna. ha teynleg megtortenne, akkor remelem benzema minimum olyan jol fog teljesiteni mint trez.

zebike 2009.03.16. 00:17:34

De jó lenne. Kell a frissités a csatársorban és Benzema elött nagy jövő áll. Nem Nedvedet kellene pótolni, mert arra már itt van Giovinco, hanem Benzemát idehozni és egy jó szélsőhátvédet. Nem lesz rossz ez a csapat a fiatalokkal, csak ne legyen ennyi sérült állandóan.

Ismeretlen_118238 2009.03.16. 08:01:50

Trezeguettel kapcsolatban vegyesek az érzelmeim. Amikor 2000 nyarán az EB döntőn a TV előtt ugráltam örömömben, hogy győztes lesz az olasz válogatott és akkor jött a francia csatár és előbb adott egy gólpasszt, majd lőtt egy gólt. Na hát én ekkor teljesen megutáltam és könnyes szemekkel arra gondoltam, hogy pont ezt az embert kell a Juvéba hozni. Ahogy teltek múltak az évek és Trezegól lőtte a gólokat, valahogy ennek ellenére sem tudtam megszeretni, inkább csak elfogadtam. Ha mégis távozna talán egy kicsit sajnálnám, de hamar túl tenném rajta magam. Benzemát sokszor nem láttam játszani, csak jókat hallottam róla. Ha arra gondolok, hogy van nekünk egy Del Pieron, egy Amaurink, egy Iaquintánk, akkor nem biztos, hogy ide kellene hozni. Az sem tesz jót egy csapatnak, ha tele van egy csapatrész sztárokkal, mert az visszaüthet. Végül is nem ellenzem, de egy kiegészítő csatár, aki még elüldögél a kispadon és ha bevetik képes jó teljesítményre, na talán az jobb lenne.

momo 2009.03.16. 09:47:13

bárcsak nem pletyka lenne:). kurvanagyod dobhatna nekünk Benzema, szerintem egyik legjobb csatár európában és ha sikerülne leigazolni akkor szerintem lenne megint egy kis nevünk, szóval h se real se barca se semmi hanem juveba megy egy nagy sztár..jólenne:) amugy szerintem nem esélytelen, csak a vezetőségtől függ

babo410 2009.03.16. 10:49:09

Én mikor a címet elolvastam azt mondtam, hogy AAAA!! De kicsit szomorú is lennék, mert Trez nagy kedvencem, sajnálném, ha elmenne innen. De ha belegondolok Tényleg nem sokáig fog már focizni, és ha hazamenne, ott jó levezetés lehetne neki a Lyon, habár ott is sok meccs várna rá. De mostanában sajna azt kell mondjam nincs olyan formában, mint szokott, és látjuk azt is, hogy a csapat nem képes őt kiszolgálni jó lasztikkal. Na a másik, hogy mi a garancia arra, hogy Benzema tényleg ide jön? Vagy csak enzemáért cserébe adnánk Trezt? De csak úgy adjuk oda, ha nem fizetünk rá túl sokat. Benzema csak annyival jobb Treztől, hogy fiatal. Treznél jobb befejező csatár nincs!

Shyr Kahn 2009.03.16. 10:55:16

Remélem csak pletyka. Trezeguet sokat tett a csapatért és a klub legjobb külföldi gólszerzője. Nem szabad elengedni. Benzema-ra nincs szükségünk.

babo410 2009.03.16. 11:09:50

2000-es EB-n Trez meg Zidane miatt nem tudtam eldönteni kinek szurkoljak, az olaszoknak, vagy a franciáknak. Szomorú leszek, ha ez a remek srác itt hagy minket. De ha jön Benzema és Ribery talán megbocsátom. Ha ő megy, akkor kell helyette egy hasonló gólérzékeny csatár, mert Del Piero már nem bír annyit, Amauri kezdetben jó volt, de mostmár ő sem termel, és különben is inkább fejjel veszélyes, Iaquinta meg csak padozik állandóan, habár ő jó lenne, de néha ő se találja magát. Benzema azért is kéne, hogy az olsz bajnokság színvonalán emeljen. Sajna a bajnokságunk kezd egy kicsit elmaradni az elittől, ami annak is köszönhető, hogy a bírok szétfújják a meccseket, meg állandóan taktikáznak az edzők, meg védekeznek. Támadóbb focit kéne játszani olaszban is. Meg egy két nagyobb nevet hozni olaszba.

babo410 2009.03.16. 11:16:15

Még az jutott eszembe, ha idén beáldoznánk egy 100-ast euróban, akkor egy időre meg is lenne a csapat. Ilyenekre gondoltam, mint csatárnak kb 5-10misi plusz Benzemaért, mert ő fiatal, csak ezért. 40 misi Ribéryért, 25-30 Diegoért, és 20- 25-ből egy jó védő. De talán kettő is kijön. És egy időre meg is volnánk. Mindenhol esélyesek lennénk, és pár évig nem kéne sokat költeni a csapatra. Habár ennyi pénz nem bizti, hogy egy nyár alatt rendelkezésre állna.

Ismeretlen_118066 2009.03.16. 12:14:52

Nem tudom ennek mennyi a valóságalapja, de reálisnak néz ki, már több helyet is olvasni lehetett. transfermarketweb.com/?action=read&idsel=32710 Diego meg, ha olaszba jön akkor 99%, hogy az Interbe. Simán ránk licitált Moratti. Így a Benzema realitás kicsinek tűnik, de nem lehetetlen, de a középpályán úgy fest sztornózódik mindenki, Silva mondta, hogy nem akar idejönni, Ribery a Barcába akar menni, Diego meg az Interbe. Nehéz lesz így...

Ismeretlen_110517 2009.03.16. 12:25:54

Juventus-Fc_Rocket! Légyszíves, inkább írd meg ezeket a pletykákat, híreket, meg linkeket rendesen, és küldd el Lassusnak, hogy tegye ki, mint, hogy itt -nem is a helyén- dobálózol velük! Köszi! FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_118066 2009.03.16. 12:35:12

Juveotto: Babo410 kommentjére válaszoltam látom leesett, sajnos nincs időm írásban is lefordítani a cikkeket. Meg egyébként sem vagyok delikvens ez ügyben az oldalnál.

babo410 2009.03.16. 12:49:58

De ha senkit nem tudunk megszerezni, mert Ribéry Barca, Diego sinter, Silva marad, akkor 1-2 éven belül a kiesés szélére jutunk. Ne szórakozzunk, hogy a jövőnk érdekében nem tudunk 100 misit ráfordítani igazolásokra! Ha máshogy nem megy, kell egy szponzort szerezni! Mert ha idén nem veszünk játékosokat akkor jövöre már sehol nem leszünk! Én mondjuk megtartanám Trezt, de ha ennek a pletyinek vajón némi valóság alapja, akkor fájó szívvel, de lcserélném Trezt Benzemára. Pláne, ha Treznek sem okoz gondot, és ő si belemegy.

Ismeretlen_110517 2009.03.16. 12:51:25

Gondolom a "Juveotto" nekem szólt... Ja, hogy te ilyen kis rendes vagy babo410-hez...látom itt neked nem esett le valami! Igaz is, minek fecsérelni a szót, elég lesz nekünk is majd csak annyit írni, bárhova bedobva, hogy pl.: "Silva nem jön a Juventusba", vagy, hogy "Ribéry sem akar a Juventusba igazolni", aztán kész is a bejegyzés, mert a veleje -még, ha sarkítva is- mindössze ennyi. Jobb lenne akkor már, ha inkább a "beböfögéseidre" se lenne időd!! Egyébként itt, az oldalon meg van egy olyan dolog, hogy "Az olvasó ír", tehát így mindenki kompetens lehet ez ügyben -gondolom a kompetens szóra gondoltál, nem a delikvensre. FORZA JUVE!!!

Ismeretlen_53881 2009.03.16. 13:15:12

Juvetto, nem kell vele törődni. Kiszórod a linkes kommentet, legfeljebb megírja majd a saját blogjában, ha lesz ideje lefordítani, meg amúgyis, ott ő a delikvens ;) . Trez meg maradjon.

jst 2009.03.16. 15:15:28

OFF: "Meg egyébként sem vagyok delikvens ez ügyben az oldalnál." Talán "kompetens" :) Ne adj' isten, "illetékes". (bár ez utóbbi tényleg idegenül hangzik a magyar nyelvben :) ENDOFF.

Ismeretlen_113151 2009.03.16. 15:30:10

Én szeretném ha maradna Trezeguet, tényleg rengeteget tett a csapatért, de ha Ő úgy dönt hogy visszamegy Franciaországba, akkor sem fogok rá haragudni! Évek óta alázattal szolgálja az Öreghölgyet!! Forza Juuuuve!

juvem 2009.03.16. 15:59:01

ha ő akar elmenni akkor azt tiszteletben tartom de ha a csapat akarja eladni az "pofátlanság" túl sokat tett a klubbért h elzavarják... vegyesek az érzelmeim mert szeretem, jó csatár de 2-3 év és már ő se lesz a toppon viszont benzema még fiatal és hatalmas játékos, vagyis amikor láttam játszani akkor jól játszott! sztem ez csak azért írták ezt a hírt mert h összezördültek kb tart vagy 2 hétig max és ennyi volt szal én személy szerint nem veszem komolyan ezeket a híreket:) na mind1 FORZA JUVE

Ismeretlen_22017 2009.03.16. 16:22:07

Basszus, srácok, így már nem törölhetem a kommenteket, mert túl jók a válaszaitok :) A link küldözgetés befejezésére már egyébként is meg akartam kérni Juventus-fc_Rocket "kollegát", de Juvetto megelőzött.

DP88 2009.03.16. 16:56:10

Én sose éreztem Trez-t, persze nagyon kellenek a góljai, és túl régóta van a klubnál, h "haragban" távozzon innen, de ha a tényeketmézem, és belegondolok, h Benzema milyen lesz 2-3 év múlva akkor jöjjön csak.

Ismeretlen_108746 2009.03.16. 17:45:42

Trezeguetben még évek vannak, s érdemes megnézni a statisztikáit. Én nagyon bánnám, ha elhagyná a Juventust. Benne van talán Európa 3 legjobb befejező csatárában, s nagy kérdés, hogy Benzema hozná ezt a szintet. Benzema nagyon jó lehet talán, de egyelőre nem vagyok meggyőződve róla, hogy tényleg az válik-e belőle, amit vár tőle mindenki. Trezeguet pedig igencsak nehezen pótolható, s csak 31 éves, nem 36. Na meg kérdés, hogy mennyit kellene fizetni Benzemáért, akit fél Európa le akar igazolni, s az élet igazolná-e ekkora összef ráfordítását. Maradjon Trezeguet,s néhány év alatt talán megállják a helyüket a kezdőben is a saját nevelésű csatárok.

DP88 2009.03.16. 19:16:39

Hát, szerintem a saját nevelésű csatárokra várni kicsit elhamarkodott lenne, de tény,h nem ott kell erősitenünk. Elméletileg Givinconak aműgy sem nedved helye az igazi, szóval gondolom Ranieri előrébb szán neki szerepet. tehát ha terz elmegy még akkor is 4 komoly csatárunk van, 2 vetemült, 2 technikás (mondjuk amauri technikás is) viszont ha Trez-t eladjuk akkor a közzéppáyára még több anyagi lehetőség adódik. Én személy szerint nem vagyok kiváncsi Diegora, lehet, hogy jól játszik a wererben, de ha jól belegondolok, Poulsen amikor a Schalkéban játszott... Hát igen... Szóval nem hinném, hogy a Bundesligából megéri igazolni... Ém azt mondom Nani elhozható lenne manchesterből, nem tudom mennyi ideje van még giggsnek, de ha nem giggs játszik akkor se nagyon szokott, szerintem elhozható lenne, Gyors, fiatal, kreativ... Én rá tennék egy ajánlatot a nyáron, dehát nem én vagyok a vezetőség.

babo410 2009.03.16. 20:42:04

Én meg, ha Trez menni akar akkor hoznám Benzemat. De én Ribéryt is hoznám, meg két jó védőt. Talán Diego is jöhet, de vele járhatnánk úgy, mint Quaresmaval a zinter. De lehet, nagyobb az esély, hogy Diego bevállik, mivel erősebb bajnokságból jönne.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása