Amauri és Chiellini a PL-ről

A közelmúltban a Juve két sztárja is véleményt formált az angol pontvadászatról. Amauri elmondása szerint, ő semmilyen ajtót sem fog csukva tartani maga előtt, és többek közt a szigetországi bajnokság is egy lehetséges célpont lenne számára.

Amauri

"Volt, amikor létszámon felüli játékosnak számítottam, s csak szükség esetén számoltak velem." - nyilatkozta a brazil, a 'Tuttosportnak'.

"Emiatt meg kellett tanulnom azt, hogy minden egyes ajtót nyitva kell hagynom az életemben, hiszen ebből csak előnyöm származhat a későbbiekben. Ezzel a tudattal ma már nem zárom ki annak a lehetőségét sem, hogy valamikor a jövőben akár valahol máshol is kipróbálom majd magam. Ez talán egy nap a Premier League is lehet, ami egy roppantul erős bajnokság, és én csodálattal tekintek rá."

Giorgio Chiellini szimpátiája és vonzalma már nem ennyire magasztos. A sziklaszilárd védő nem igazán tudná elképzelni magát a Juventus zebracsíkos mezén kívül más dresszben.

"Angliába igazolni? Én azt hiszem, az csak a fantázia futballban történhetne meg." - mondta a 'Corriere Dello Sportnak'.

"Pillanatnyilag elképzelni sem tudnám magam más csapatban, legyen az külföldi, vagy épp olasz. És az, hogy a Juve soha nem lenne hajlandó megválni tőlem, büszkeséggel tölt el."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr824649136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juvemarki 2009.01.13. 10:17:33

Na amit Amauri mondott erre nem számítottam! menjen a píí..ba ha hivják. Hát ne haragudjatok de ha ilyen jol megy neki mit akar más csapatoknál? ezzel csak azt akarta elérni h nehogy kitegyék a kezdőből mert elmegy:) Chiellinin meg nem csodálkozom! Kedvencem! ő is az aki szívvel lélekkel játszik a csapatért.

vizi8 2009.01.13. 11:09:26

A mai világban sosem lehet tudni mit hoz a jövő, ha mondjuk lövő összel nem lő gólt mindenki az eladását követelné. Úgyhogy ne itélj első látásra, hanem picit gondolkodj. Ha azt vesszük Camo, és Trez is el akart menni a seria 2-ből csak nem ebgedték. Valahogy most ez nem jut eszébe senkinek.

Emberarcuhal 2009.01.13. 11:40:34

Diego-ról van hír a goal.com-on,csak nem tom lefordítani,valaki offoljon majd ide 1-2 mondatban legyen szíves!

Ismeretlen_108746 2009.01.13. 11:42:02

Nem látom ennyire vérlázítónak Amauri nyilatkozatát. A légiósok helyzete nagyon más, mint egy olasz játékosé. Amauri nem akar és nem is fog eligazolni sehova. Most igazolt csak a Juvéba, s annyira nem fiatal játékos, már ideje sem nagyon lesz eligazolni. Forza Juve!

asveed 2009.01.13. 11:44:50

Gyerekek,nem lehet minden játékos Del Piero,Maldini,Totti!!!Ezt-mégha nehezünkre is esik- el kell fogadni!Én ebben nem látok semmi kivetnivalót, hogy idővel ha ő úgy gondolja és mi is jó pénzt kpunk érte akkor elmenjen!Mert mi lenne akkor ha csak mi eőltetnénk a maradását ő meg teljesen motiválatlanul "foglalná"a helyet egy másik,sikerre éhes támadó elől????De erről most még szó sincs,egy távoli jövőkép esetleges felvázolása volt!Semmi több,remélem. viszont ezzel a mondattal biztos nem a nálunk töltött időre gondolt,sztem :"Volt, amikor létszámon felüli játékosnak számítottam, s csak szükség esetén számoltak velem." -mert én úgy érzem a Juve mindíg is kezdőként számol/t/ vele!!!

Ismeretlen_110517 2009.01.13. 13:23:28

juvemarki! vizi8, Apuleius és asveed teljesen korrektül "megmagyarázták" szerintem a dolgot. Vagyis nyugodj meg, semmi okod az aggodalomra. :) Persze megértelek, de... ;) Emberarcuhal! Gyere a Dühöngőbe... ( Amúgy a "neved" mindent visz!! :D ) FORZA JUVE!!!

Emberarcuhal 2009.01.13. 14:08:02

Juvetto,köszönöm dícsérő szavaid és Diego-val kapcsolatos hírt :D

juvemarki 2009.01.13. 14:32:01

OK! elnézést de reggel olvastam el a hirt és még komában voltam felidegesít ha valmelyik játékosunk ugy nyilatkozik h az nem a jövőt képviseli... Viszont azt nem értem h a JUVE- Catania Coppa Italia mérkőzést miért a Sport klub reklámából kell megtudnom! most ha nem nézek tv akkor nem is tudok a mecsről bár tudom h itt minden meccs előll van egy kezdő összeállítás de akkor is

babo410 2009.01.13. 15:31:38

Nem olyan vérlázító nyilatkozat. Nem zárja ki a lehetőségét! Ez ne azt jelenti, hogy el is megy! Csak nem tarta kizártnak, ha kapna egy olyan ajánlatot nem menne! De a nyilatkozat alapján a Man. Citybe nem fog elmenni.

juvem 2009.01.13. 15:33:28

jajj istenem mit mondott ez az amauri??!! most akadjunk ki?:D az angol liga a legerősebb a világon csak érdekli milyen lehet ott játszani nem mondja ki h én odaakarok menni hanem ha úgy hozza az élet... leigazolunk egy Agüerot pl és Amauri vhogy kiszorúlna és már nem is menne neki a játék és összeveszne a vezetőséggel akkor se mennyen el mer már felvette a juventus mezét?:D ez butaság sztem! és osztom apuleius és asveed kommentjét is

Zsotya 2009.01.13. 16:19:31

Ha már Agüero-nál tartunk: "Maradona Agüerónak és Téveznek is azt javasolja, igazoljon az Interbe" (Nemzeti Sport Online) Hát mit ne mondjak, pont oda ?!?! Lüke argentínok... :D:D

Shyr Kahn 2009.01.13. 16:40:09

Egy dologban nem értek veled egyet juvem. Az angol liga szerintem nem a legerősebb a világon. :)

Trezegol 2009.01.13. 17:19:04

Zsotya,szerintem Maradona éppen be volt kokózva,mikor ezt ajánlotta nekik XD...Jó erős szer lehetett,amitől ilyenek jutottak az eszébe...:D

juvem 2009.01.13. 17:22:51

hát akkor nem a legerősebb de a legeladhatóbb:D de szerintem az nagyon hajtós liga... jó ez igaz kijelenteni nem lehet de sztem semelyik ligára nem lehet! és én is olvastam maradonás cuccot... az nagy ember volt míg focizott MÍG én ennyit tudok róla mondani... hát mekkora 1 cuccos... na mind1 sztem megkérdezné tőle vki h miylen színű az inter meze tuti zöld(mari) fehér(koko)! ennyit róla

Ismeretlen_108746 2009.01.13. 17:51:45

Maradona szerintem semmivel nem volt nagyobb, mint a mai nagyok, de ez tipikus jelenség, hogy az idő előrehaladtával mindenki még sokkal nagyobb játékosként emlékezik rá, mint amilyen a valóságban volt. Semmivel nem volt jobb, mint most Messi. Visszavonulása után pedig inkább csöndben kellene lennie, mert ugyanolyan egetverő baromságokat beszél, mint szellemi testvére, Pelé. Ha egy VB előtt valakit megjelöl esélyesként, biztos lehetsz benne, hogy az még a csoportmeccseken kiesik. Értelmes véleményt még soha nem olvastam tőle, s most is hülyeségeket beszél szegény Diego. Rejtély miért lett argentin szövetségi kapitány....

Ismeretlen_22017 2009.01.13. 23:01:12

SpaNgyor: az OFF-odat nem teszem ki, légyszi írd a Dühöngőbe, oda természetesen kikerül.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása