Marchisio: "Minden lehetőséget megpróbálok kihasználni"

A Milan elleni győzelemből a fiatalok is jelentősen kivették a részüket: Marchisio és De Ceglie ismét a mérkőzés legjobbjai között voltak. Marchisio ezúttal is több távoli lövést eresztett el, De Ceglie pedig kiharcolt egy kiállítást, és gólpasszt adott.

Claudio Marchisio

"Nem hiszem, hogy én lennék az új Tardelli. Csak egy fiatal vagyok, aki jól szeretne teljesíteni, és nagy Juventus-játékossá válni. Most az a célom, hogy a lehetőségeimet a lehető legjobban használjam ki, minden mérkőzés nagyon fontos. Egyre több sérültünk épül fel, de mindenkire szükségünk van. Továbbra is azon dolgozom majd, hogy megnehezítsem Ranieri dolgát, amikor kezdő összeállításáról kell döntenie."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr534649044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_102246 2008.12.15. 21:31:39

Nagyon szimpatikus nyilatkozat. Nem szállt el magától és szerény maradt. Remélem az is marad, mert csak így tud majd igazán fejlődni. Egyébként szerintem inkább Tacchinardi, mint Tardelli... bár valóban nem szerencsés a hasonlítgatás.

Ismeretlen_53881 2008.12.15. 21:38:08

Ranieri dolgát a csapat összeállításánál igazán csak Trezeguet felépülése fogja megnehezíteni. A középpályán szerintem most eléggé tiszta a helyzet.

Ismeretlen_108746 2008.12.15. 22:38:48

Maximálisan egyetértek az eddigi hozzászólásokkal. Nagyon szimpatikus a játéka, a hozzáállása, az akarata és a nyilatkozata is. Ő, De Ceglie és Giovinco hatalmas erőssége a csapatnak. Persze már kíváncsi vagyok a még náluk is fiatalabb kerettagokra :-) A középpályán nem sok változást hozhat, ha felépül mindenki, s tényleg csak Trezeguet lehet az, aki visszaszerzi a helyét a kezdőben. Camoranesi lehet még kezdő, de ő egyre többet sérült,s hát nem fiatal már...

Victor90 2008.12.16. 12:07:59

Nekem nagyon tetszik Marchisio játéka,Trezeguet-nek nagyon nehéz lesz visszakerülni a kezdő csapatba ha felépül,Del Piero tudjuk kicsoda,Amurinak megy a játék,gólokat rugdos úgyhogy...nagy versengések lesznek itt még a csapatba kerülésér,főleg ha minden játékosunk egészséges!!!

Alexxx 2008.12.16. 12:14:49

Üdv. Victor90 azért szerintem Trezegol többször is játszani fog még, Del Piero mégiscsak 34 éves, azért szerintem nem is kéne neki mindíg 90 percet adni, mert könnyebben megsérülhet, igaz hogy bármikor megvillanhat, de már nem elég gyors. Persze.... nincs olyan juve drukker aki ne dícsérné őt, jogos.

ati 2008.12.16. 13:13:27

Csak az a baj, hogy ha Trezeguet játszani fog, akkor nem Del Piero helyén fog... Ő is befejező csatár, ahogy Amauri is... Szóval elvileg Del Pieronak biztos a helye... És látjátok Iaquinta sem őhelyette áll be mindig, hanem Amauri helyett! De ez renben is van így szerintem, Del Piero kell oda! Forza Juve

asveed 2008.12.16. 13:48:10

Jó látni hogy egy ilyen jó meccs után meg egy jó szériával hátunk mögött már nem is akartok Diegokat,Xabi"cserepad"Alonsokat igazolni soksok maniért!Ez csak egy észrevétel volt,de talán nem felesleges......

Ismeretlen_53881 2008.12.16. 14:02:18

Már aki nem akar. Ez is csak egy észrevétel. Ez a "cserepad Alonso" legalább akkora faszság szerintem mint az "Olaszország ellensége Poulsen", már bocs.

asveed 2008.12.16. 14:39:30

Igen,passerby,igazad van,és tényleg szép és okos is vagy!Én kérek elnézést!De talán lehet teljesen feleslegesen adnánk ki milliókat amikor ilyen utánpótlásunk van,csak hát a szurkolók türelmetlenek és rögtön sztárok/?/ kellenek,mint a gagyimadridban!Pfffffffff,vicc!De Ceglie és Marchisio meg majd megy kölcsönbe mert jön a "Sztár" igazolás ,aki persze rohadt sokba kerül és nem vár a sorára ,mert hát őt igenis kezdőnek hozták!A többi fiatal/Gio,Ceglie,MArchisio,stb/meg csak kussoljon mert padozott ugyan éveken át és készült becsülettel,dehát kérem jött egy "sztár"/?/!!!!!!!!Szaánalmas és nem is a Juventusra jellemző!Hál' istennek!Ezen kellene elgondolkodni,már ha a szürkeállománynak van erre kapacitása;)!

Alexxx 2008.12.16. 14:53:57

Bocs srácok de kell diego szintű játékos a csapatba. Csak azért mert 4et vágtunk a milan ellen még nem lettünk világverő csapat. Marchionni is kb 1 hónapja egyik meccsen klasszis teljesítményt nyújtott, azóta meg szinte semmi, Marchisio most jó volt, de ezt hétről hétre hozni kell, de ha helyette nem is, de Chiellini mellé mindenképp kell egy nagyon jó középső védő és Molinaro helyére balhátvédbe DeCeglie, Molinarot meg a nyáron már el kéne zavarni, talán a köv. edzőnk ezt meg is teszi.

Ismeretlen_108746 2008.12.16. 14:54:22

Én változatlanul nagyon örülnék Diego-nak,s Milan verés ide, Milan verés oda, de szükség is volna rá. Tényleg fantasztikus mérkőzés volt, s öröm volt nézni a Juvét, de én nem felejtettem el az Inter elleni vereséget (na meg a Napoli és a Palermo ellen pl.), s sajnos pontosan tudom, hogy nem fogunk minden meccsen így játszani. Szerintem is baromság a Real Madrid féle gyomorforgató, szívtelen és lélektelen módozatot választani, de pont egy Diego hiányzik a Juvéból. Ettől nem fognak kiszorulni a fiatalok a csapatból.

Ismeretlen_53881 2008.12.16. 15:03:01

asveed, érdekes módon az Inter elleni szenvedés után te sem dícsérgetted így a fiatalokat. Ezen is el lehetne gondolkozni. Teljesen feleslegesen milliókat az általad oly nagyra tartott Poulsen-re adtunk ki, mert az ő posztjára valóban jó Marchisio, de belső védő, illetve kreatív középpályás akkor is kellene. És ha a te szürkeállományodnak is van erre kapacitása, akkor elgondolkodhatsz rajta. Mellesleg emlékeztethetnél arra, én mikor követeltem "sztárokat" a csapatba, mert nekem most nem ugrik be... Ha pedig te sem emlékszel, akkor kerüljük a személyeskedést. köszi

Ismeretlen_22017 2008.12.16. 15:17:15

Srácok, nyugalom, csigavér. Ezt tényleg kerüljük itt, oké? Minden véleménytől függetlenül Diego tényleg nagyon jó lenne a csapatba, más kérdés, hogy a jelenlegi felállásba nem biztos, hogy beleillik. Bár szerintem egy védekező középpályás mellett - mondjuk Sissoko - simán el tudna játszani, és a szélen sem lenne rossz. Viszont Molinaro most már mérkőzések óta jó teljesítményt nyújt, és aki nem látja a fejlődést, az nem nézi a meccseket. Nem lehet azt mondani, hogy a csapat legjobbja, de most már közel sem csinál olyan hajmeresztő dolgokat, mint korábban.

Ismeretlen_53881 2008.12.16. 15:41:10

sorry Lassus

mmartin91 2008.12.16. 15:59:56

Én sem vok amellett h vegyünk több, sztárnak kikiáltott játékost. Nekem speciel igazából egyetlen egy sztár kellene, aki nem más mint Diego. Ha ő érkezne akkor hatalmas lehetőségek nyílnának meg előttünk, mind a bajnokságban, mind pedig a BL-ben. Persze, nyilvánvaló h a nyáron ezért az igazolásért 30 millió körüli összeget kellene kifizetni, de ha valakiért ez megérné akkor az Diego. Én továbbra is jó megoldásnak tartok egy Xabi Alonso-t, ha Diego leigazolása nem jönne össze. Sztem is mindenképpen szükség lenne egy jó középhátvédre, jelen esetben ez a valaki úgy néz ki h akár Gallas is lehet és sztem jól is járnánk vele. Egyetértek Lassusszal Molinaro-t illetően, én is látok némi javulást a játékában és ezek a hajmeresztő megmozdulások is lassan-lassan elmaradnak tőle, ami mindenképpen jó jel a továbbiakra nézve. Ettől függetlenül én azért nem zárkóznék el egy balhátvéd leigazolásától(Kolarov), mert ha De Ceglie ilyen jó teljesítményt tud nyújtani bal oldali kp. poszton akkor lehet h a továbbiakban ott kéne rá számítani. Egyébként Marchisio játéka számomra nagyon meglepő volt mert nem sokat vártam tőle a meccsen, leginkább azt h nehogy elrontson vmit, de sztem kiválóan játszott és voltak remek megmozdulásai is. Persze azért ebből még nem kell kiindulni, mindenképpen kellene egy Diego szintű játékos Sissoko mellé a kezdőbe. Poulsennel én már igazából nem foglalkoznék, akik helyette játszanak vagy játszani fognak(Marchisio, Zanetti) azok mind-mind jobb játékosok tőle és a helyzetét abszolut rontani fogja mikor nyáron igazolunk majd egy klasszist a középpálya közepére, aki lehet Diego, lehet Xabi Alonso vagy akárki más.

Ismeretlen_108746 2008.12.16. 16:43:49

Azt hiszem lényegében egyetértek a fentiekkel. A személyes támadásokat kerülni kellene, egyikünk sem Inter-szurkoló :-) Szerintem mindenképpen szükség volna Diego-ra, s szerintem Xabi Alonso azért nem ugyanazon a poszton játszik. Poulsent nem tartom rossz játékosnak, de úgy néz ki, hogy van nála jobb a keretben, s ennek örülök. Molinaro tényleg sokat javult, s kimondottan nagyon magabiztosan és megbízhatóan játszik mostanság. Számomra Legrottaglie volt ijesztő néha az utolsó meccsein.

Alexxx 2008.12.17. 11:06:21

Bocs Lassus, de amit a sport1-2 juve meccset ad, azt mindíg nézem , ennek ellenére nem tetszik Molinaro játéka. Ambrosini ziccerénél megint ő maradt le az első félidőben. Tudom, én nagyon rámegyek a negativumokra, de azért a legtöbb bakit molinaro csinálja, nagyon sok ziccert hagynak ki ellenünk az ellenfelek és talán ezért nem tűnnek olyan vaskosnak a hibái, hogy egy nem juve színtű Molinaro futkozik a balloldalon és próbál beadni........de valahogy ez sosem sikerül, tavaly volt egy jó beadása, amit Camo kapásból bevágott, de ennyi, nem több, engem idegesít Molinaro, legyen ballhátvéd De Ceglie ballszélen meg Nedved vagy Giovinco

Ismeretlen_108746 2008.12.17. 13:07:44

Tudom, hogy mások elégedettek vele, de engem sokkal jobban zavar Marchionni játéka. Nem a kezdőbe való.

vizi8 2008.12.17. 15:16:15

Marchionni az utolsó 3 meccsen értékelhetetlen, bár előtte jól nyomta. Nem tudom de nekem Diego nem olyan játékos aki ha kell keményen védekezik, és a Juve kp.-i mindig híresek voltak erről. A másik nehogy úgy járjon mint VDV.akiért itt sokan imátkoztak, most pedig ha lehetne azonnal túladnának Madridban, ahol igen pocsék teljesítményt nyút, pedig a német bajnokság egyik legjobb futbalistája volt...

Ismeretlen_108746 2008.12.17. 16:13:09

Egyetértek veled vizi8, bár én azt gondolom, hogy Diego képes arra, hogy a védekezésekből is kivegye a részét, ha úgy hozza a szükség. Nem szeretem a Real Madridot, a Barca-nak szorítok, s így nem nézem minden meccsüket, de amit VDV-tól láttam, az nem nyüglődés volt. Az, hogy Madridban kevésbé játszik jól, nem feltétlenül a játékos hibája.

asveed 2008.12.17. 20:46:55

Na először is!!!Elnézést kérek mindenkitől,legfőképp passerby és Lassus kollégától mert átléptem a határok szabta keretet! Másodszor!mmartin!!Most először úgy érzem teljesen egyetértek veled Gallas de méginkább Kolarov ügyben! Természetesen továbbra is kiállok Poulsen mellett,noha vannak nála számomra sokkal fontosabb emberek is a Juventusban!!!! Harmadszor!Ha már eladnék játékosokat a keretből akkor is szemelőtt tartanám az érkezési sorrendet,így hamarabb tenném lapátra a már számtalan lehetőséget kapó és azzal nem vagy alig élő Tiagot!!!Itt kijelentem hogy ha a dán ennyi lehetőség után is amit Tigo kapott nem lesz meghatározó tagja a csapatnak,én leszek az első aki elzavarom a sunyiba!De pillanatnyilag igen rövid pályafutása alatt nálunk többet csinált mint a portugál!!! Molinarot talán sohasem a kreatívitásáért fogjuk szeretni,mostanában talán kicsit többet nyújt,de én nem hiszem hogy sokkal több van benne!Alázatosságáért gratula,de sztem nem lesz belőle meghatározó játékos!Pláne ha a sérültjink visszatérnek,kicsit sokan lennénk a kp.pályán!!! Zanettinek nagyon örülök hogy lassan visszatér! Diego?!Hmmmm igazából nehezen tudnám elképzelni a mostani felállásban,de ki tudja?!!Azt csak halakn jegyezném meg hogy állítólag a brémai éveit tekinti pályfutása csúcspontjának!Pffffffff;)Na mindegy,szal Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása