Juventus - Genoa: 4-1

A Juventus tovább folytatta menetelését, ezúttal a Genoa volt az áldozat. Jövő héten pedig a nagy rangadó, az Inter elleni mérkőzés következik.

Juventus - Genoa: 4-1

Az összecsapást a Juventus és a Genoa is önbizalommal telve várhatta, hiszen a tabella 6., és 7. helyén álló csapat kitűnő formába lendült az elmúlt hetekben.

A mérkőzés a 12. forduló előrehozott találkozója volt, mivel szombaton Torinóban nemzetközi rögbi mérkőzést rendeznek. A Juventus játékosai tisztában voltak azzal, hogy egy győzelemmel - bár csak időlegesen - a tabella élére ugranának az Interrel azonos pontszámmal, a Genoa pedig 1991. után szerette volna újra elhozni a 3 pontot Torinóból.


JUVENTUS - GENOA: 4-1

Összegzés:

Gól: Grygera 6', Amauri 26', Iaquinta 85', Militó 87' (büntető), Papastathopoulos 88' (öngól) 

Sárga lap: Motta 56', Rossi 83'


JUVENTUS: Manninger; Grygera, Legrottaglie, Chiellini, Molianro; Marchionni (Camoranesi 68'), Sissoko, Tiago, Nedved; Amauri (Iaquinta 83'), Del Piero (Giovinco 87') 

Fel nem használt cserék: Chimenti, Mellberg, Marchisio, De Ceglie

Edző: Ranieri


GENOA: Rubinho; Bravo, Criscito, Ferrari, Motta (Papastathopoulos 80'); Jurić, Rossi, Potenza (Bocchetti 61'); Gasbarroni (Sculli 45'), Palladino, Milito

Fel nem használt cserék: Scarpi, Vanden Borre, Brivio, Janković, Olivera 

Edző: Gasperini


Bíró
: Rocchi

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr614648961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexxx 2008.11.14. 14:29:22

1.Hát igen, Giovinco 5 perce, ha nem játszatjuk, adjuk kölcsön a télen, legalább fejlődhet, bár tavasszal a bl-ben szükség lesz rá. 2.Addig örülhatünk még Manninger nem ér labdához és az ellenfél nem találja el a kapunkat. Az ellenfelünk megint kihagyta a ziccereit. Szerintem Chiellini volt talán a legjobb Del Piero mellett. Mi erről a véleményetek???????

Zsotya 2008.11.14. 14:45:55

Üdv! 1., Tény, h Giovinco nem játszik sokat, de előbb-utóbb fog (Iaquinta is alig játszott tavaly, mégis meccseket döntött el). Ranieri fogja játszatni, ebben biztos vagyok. 2., Chiellini sztem nemzeti szinten is a legjobb védő. Meccsek óta stabil és biztos pont. A védelem többi tagja csak fel tud nőni hozzá. Ha viszont ez sikerül, akkor nem védelmünk van, hanem egy FAL. (lásd Real - Juve). Manningernél meg jobb kapust ennyiért nemigen kaptunk volna - bár sztem kiváló. Del Piero-ról meg nem tudok mit mondani... :D

Aleee 2008.11.14. 14:45:58

Szerintem hülyeség. Ha nedved lesérül Giovinco megfelelő pótlás a helyére!!!!

DelPiero86 2008.11.14. 15:49:29

Govinco nagyon jó! kaphatna több lehetőséget is..de lassacskán azért biztos vagyok benne,h több játéklehetőseget kap!Nedved azért jóval többet védekezik mint ő..és azt is figyelembe kell venni,nem csak a támadásokat..Manninger pedig nagyon bizonytalan,soha egy beadásra,vagy szögletre nem jön ki..volt pár meccs h a frászt hozta rám:S Alextől nem várhatjuk mindig a gólt,de a tegnap villanása is azért "ottvolt a szeren":)Sissoko uralja a középpályát..Chiellini pedig lassan a világ legjobb védőjévé válik..(ha már most nem az):) De jó kis csapatunk van,bajnokokkal és szyv játékosokkal,ha felépülnek sérültjeink..pff..sztem nincs megállás!FORZA JUVE!

Ismeretlen_72926 2008.11.14. 15:51:07

ne kelljen már megvárni,míg nedved lesérül!

Ismeretlen_108746 2008.11.14. 16:59:43

El kellene már dönteni lassan, hogy mi a terv Giovincoval kapcsolatban. Szerintem nagyon jó a srác, s nem igazán értem mikor megint arról olvasok, hogy felmerült a kölcsönadás lehetősége. 21 éves és nem 17, ebben a korban vagy alkalmas arra, hogy kezdő legyne, vagy nem. Szerintem messze nem olyan erős ez a keret, hogy a padon rohasszanak meg egy ilyen kaliberű játékost, s nem értem ranieri mi a bánatra vár még. Nem ártana egy kicsivel több kreativitás a középpályán, remélem leigazolják Diegot a télen, s ha hagyják Giovincot is játszani, igazán jó lesz a csapat. talán nem véletlen, hogy eddig alig volt olyan meccs, mikor 2 gólnál többet rúgtunk volna. Ilyen csatársorral....

imip 2008.11.14. 19:31:13

Szerintem Giovinco tavasszal sokkal többet fog játszani.Manninger szerintem nagyon gyenge.Mikor a kapunk félé repül a labda megáll az ütő bennem ! Rettegek,hogy gólt kapunk.Nem tudom a játékosok,mit érezhetnek ilyenkor.Alexxx-szel egyet értek.

mmartin91 2008.11.14. 19:36:50

Nem tom mi a baj Manningerrel, sztem naon jó igazolás volt. Eddig még nem kapott potyát, bizonytalanságai voltak már de ebből eddig még nem kaptunk gólt. Nyilvánvaló h nem egy Buffon, dehát belőle is csak egy van és az az egy most éppen sérült. Sztem Manninger jól megoldja a dolgát és ennyiért ilyen szintű cserekapust nem kaptunk volna, én örülök neki h leigazoltuk. Gondoljatok bele ha nem jött volna akkor most Chimenti védene, hát biztosra vehetitek h nem lenne zsinórban 7 győzelmünk. Giovincoról nem naon tok mit mondani, én túlsztárolt játékosnak tartom de azt elismerem h azért a lehetőséget meg kéne kapnia. Nyilvánvaló h Nedved 36 évesen is 1000* többet ér mint ő de erre én sem számítottam h ennyire nem fog jáccani. A három fiatal közül akiket visszahoztunk a nyáron, magasan ő kapja a legkevesebb lehetőséget pedig előzetesen őt tartották a három közül a legjobbnak. Chiellini valóban egyre jobb lesz és lehet h jelenleg ő Olaszország legjobb védője de a világon azért még nem a legjobb, van még hova fejlődnie. Del Piero amit mostanság művel az vmi elképesztő, hihetetlen mekkora játékos, példakép lehet mindenki számára.

juvem 2008.11.14. 19:39:28

háőt nem tom 2. kapusnak nem nagyon találtunk volna jobbat! sztem nagyon jó, jó a hozzáállása és tényleg küzd! Buffon sokkal jobb de hát ő Buffon!

Lassus · http://juventuz.freeblog.hu 2008.11.14. 21:23:33

Én sem értem, egyeseknek mi baja Manningerrel. Nàla nem kell jobb cserekapus, és annyira bizonytalannak sem mondanàm. Amig Gigi visszatér, pont jò lesz.

babo410 2008.11.14. 23:11:37

Sztem Manninger jó cserekapus. Mi lenne, ha Chimentinek kéne beállnia? Na? Igaz Manninger sok gólnál csak néz, de leginkább a védelem hibáiból kaptunk gólt. És mi kaptuk a második legkevesebb gólt. Nállunk csak az Inter kapott kevesebbet egyel. De ők még egy fordulóval le vannak maradva. Mi van, ha csúnyán elveri őket a Palermo? Na? Akkor mi vagyunk az élen, és mi kaptuk a legkevesebb gólt. És Manningert, meg a védőket szidjátok? És csak néggyel több gólt katunk, mint a Chelsea. Bár néggyel kevesebbet rúgtunk volna. Akkor is húszon vmennyit lőttünk volna. Bár úgy lenne. De akkor is a kp-t kéne erősíteni egy olyan játékossal, aki támadó szellemű, hogy a csatárok is ki legyenek szolgálva.

Kury 2008.11.15. 10:15:50

Manningert én is oltalmam alá veszem, szerintem nagyon is jó cserekapus! Sőt megkockáztatom, hogy Amauri után ő volt a legnormálisabb vétele Ranieri-nek és ez most + dolog :D! Mert ár-minőség arányban kimondottan is jól jártunk mert asszem 1.000.000-t adtunk érte!

imip 2008.11.15. 10:16:54

csak annyit irnék még Manningerrel kapcsolatban,ha az ötösünkig beívelik a labdát,akkor is a gólvonalon áll és nem mozdul ki!nézzétek csak meg.

juvem 2008.11.15. 11:22:50

de basszus ő cserekapus nem 1. számú! leheet nem megy ki de akkro sem kapunk potyákat...

DelPiero86 2008.11.15. 11:28:08

Énis épp ezt mondtam mint Imip..egyáltalán nem jön ki a beadásokra..és sokszor bizonytalankodik..de ez nem azt jelenti h rossz kapus lenne,amugy attol még h nem első számú ugyanugy megtanitják sztem neki h kell kijönni egy beadásra..ez nem azon mulik ki hányadik számú kapus..mind1,lehetett volna rosszabb is,szerencsére potyát télleg nem kaptunk,bár szerencsénk is volt pár helyzetben:)Nebántsuk a csapatot:)Forza Juve!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9911) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4137) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása