Secco is megvédte Tiagót

Alessio Secco, a Juve sportigazgatója nem érzi úgy, hogy Tiago csak a csapat terhére lenne.

A portugál középpályás tavaly nyáron érkezett a Bianconerihez, de képtelen volt beilleszkedni, és egy idő után már a klub is megpróbált rajta túladni. Ennek ellenére Tiago visszautasította az Everton, a Newcastle, a Tottenham és a Monaco ajánlatát is, és maradt a torinóiaknál.

Alessio Secco

"Tiago nem jelent problémát. Ő nem olyan, aki széthúzást eredményezne a klubon belül, még akkor is, ha az ajánlatok visszautasításával először pont ezt tette. Meglátjuk, mi lesz januárban, mert hátha felébred addig, és hasznára lesz a csapatnak."

Sergio Almiron együtt érkezett Tiagóval, és ő is csalódást keltett teljesítményével, de a játékos azóta már a Fiorentinához került kölcsönbe.

"Almiron jelenlegi formája azt jelzi, hogy nem volt rossz döntés leigazolni őt. Egyrészt örülök, hogy jól megy neki, mert még mindig a mi tulajdonunkban van, másrészt viszont csalódott vagyok, mert nálunk nem játszott ilyen jól. Néhány játékosnak túl nehéz a Juventus meze."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr184642640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bobek 2008.09.23. 10:11:21

Tudom ez sokaknak nem fog tetszeni, de én még mindig bízok Tiagoban, mert sztem jó futballista és remélem megtalálja magát és tud majd segíteni a csapatnak. én jó ötletnek tartottam mikor idehozták de tény eddig nagyon keveset mutatott. Bár nehéz lesz magát beverekedni középső középpályára mert ott nagyon sok és jó játékosunk van, főleg ha Zanetti is felépül. Tényleg róla mit lehet tudni mikor lesz harcképes?

mmartin91 2008.09.23. 11:55:47

Hát én naon remélem h minél előbb eltakarodik innen, ez az ember kész vicc, önmaga paródiája.

Ismeretlen_102194 2008.09.23. 16:59:24

Secco : ...........azt jelzi, hogy nem volt rossz döntés leigazolni - nekem ez kicsit "mosakodásnak" tűnik!!!!!Tiago sztem ha 2020-ig lesz itt akkor sem fogja megváltani a világot!!! Amit meg művelt azt sztem nem sok csapatnál tehetné meg!!!De bánná a franc ha végre úgy játszana ahogy tud!!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása