A Cagliari elleni keret

A Zenit elleni szerdai Bajnokok Ligája mérkőzés nagyban befolyásolja majd a Cagliari elleni összecsapást is. Claudio Ranieri holnap nem számíthat majd Alessandro Del Piero, Mauro Camoranesi és David Trezeguet játékára sem, mivel mindannyian sérülést szenvedtek az orszok ellen.

Ahogyan tegnap kiderül, a három játékos közül a francia támadó helyzete a legsúlyosabb, aki napokon belül műtéten esik majd át, hogy rendbehozzák jobb térdének ínszalagját. Dr. Riccardo Agricola a 'Juventus Channelnek' megerősítette, hogy Trezeguet nagyjából négy hónapot hagy majd ki.

Del Piero és Camoranesi helyzete nem ennyire komoly; hétfőig pihennek, majd csatlakoznak a csapat többi részéhez a szerdai, Catania elleni hétközi mérkőzésre való felkészülésen.

Zebina és Zanetti még mindig sérült; a középpályás már majdnem rendben van, 7-8 napon belül csatlakozhat a többiekhez. A francia védő azonban még 20-30 napig elkülönített munkát végez majd.

A csapattal utazik majd Szardíniára a fiatalok közül Fausto Rossi is. Íme Ranieri 21 fős kerete:

kapusok: 1 Buffon, 12 Chimenti, 13 Manninger

védelem: 3 Chiellini, 4 Mellberg, 15 Knezević, 21 Grygera, 28 Molinaro, 29 De Ceglie, 33 Legrottaglie

középpálya: 7 Salihamidžić , 11 Nedved, 18 Poulsen, 19 Marchisio, 20 Giovinco, 22 Sissoko, 30 Tiago, 32 Marchionni, 40 Rossi

csatárok: 8 Amauri, 9 Iaquinta

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr424642631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2008.09.20. 17:13:12

Én így küldeném pályára a kezdő csapatot: Buffon Grygera-Legrottaglie-Mellberg-De Ceglie Marchionni-Sissoko-Poulsen-Giovinco Iaquinta-Amauri

Ismeretlen_53881 2008.09.20. 17:47:22

Egyetértek

mmartin91 2008.09.20. 18:04:56

Én Poulsen helyett Marchisio-t jáccatnám, a többi jó.

Ismeretlen_102194 2008.09.20. 19:08:27

Poulsen nagyon jó helyen van ott a KEZDŐBEN!!!

Victor90 2008.09.20. 20:02:01

nálam a kezdő 11: buffon, grygera,mellberg,legro,de ceglie.marchionni,sissoko,poulsen,nedved,iaq,amauri!!! ha úgyvan nem nagyon megy a játék Nedvednek lejön a 60percbe kb..bejön Giovinco..ha chiellini-is bajlódik a sérülésével ami volt akkor lehet pihentetni kellene helyette játszon a Mellberg!! nah mindegy...nyerünk sztem..Mindörökké Juve!!

blake11 2008.09.21. 11:34:27

------------------buffon-------------------- grygera-mellberg-chiellini-de ceglie poulsen-momo-nedved giovinco-amauri-iaquinta de behoznám marchissiot is azért

Ismeretlen_72926 2008.09.21. 11:58:47

adja ezt valami?

Ismeretlen_22017 2008.09.21. 12:23:37

tévé nem, de a neten biztos lehet nézni valahol

buub 2008.09.21. 12:46:16

------------------buffon-------------------- grygera-mellberg-Legro-de ceglie Poulsen-Momo-Rossi ---Giovinco--- Amauri-Iaquinta

Ismeretlen_74763 2008.09.21. 12:46:22

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=18877&part=sports itt mindenki találhat kedvére valót :)

Ismeretlen_74763 2008.09.21. 13:00:32

Meg akkor már én is írok egyet: -Buffon- -Grygera-Legro-Mellberg-De Ceglie- -Poulsen-Marchisio-Sissoko- -Iaquinta-Amauri-Giovinco-

spurs 2008.09.21. 15:34:13

Akkoré n is írok egyet. Buffon Sali-Mell-Chie-Moli???????? MM-Siss-Marchisio-Nedved Jaki-A Maugli

Ismeretlen_53881 2008.09.21. 15:58:14

1-0-ra vezetünk Amauri góljával. Egy kezdőt valaki írhatna..

Ismeretlen_72926 2008.09.21. 16:26:01

elég ez,csak maradjon meg.

PaLLaDiNhO 2008.09.21. 16:42:02

botrány ez a meccs kezdő buffon(helyére jött manninger vmi sérülés miatt) sali (nem tolja most rosszul beadni nem tud) mellberg(semmi extra )giorgio ugyanaz ,MOLINÁRÓ!! 16oson belül eladoott ladbák rossz passzok labdakezelési hibák...no komment marchionni jo beiveélsek és kb ennyi +cselek sissoko nagyon szarul játszott le is hozta helyette TIAGO eddig semmit nem csinál marchisio aki a mezőny tán legjobbja volt lehozza HELYETTE de cegle:S nedved meg fáradt amauri goljával vezetünk nem is játszik rosszul volt pár helyete jakival megértik egymást jakinak még mindig nem sikerült golt rugnia:S flugos egy meccs az száz:S giovinco sehol:S 85ik perc

mmartin91 2008.09.21. 17:03:04

Én nem láttam a meccset de ez már előzetesen is olyan volt h mindenáron győzni kell, ha 1-0-ra akkor 1-0-ra. Ez össze is jött úgyhogy sztem kár most a játékkal foglalkozni mert itt a 3 pont volt a lényeg, semmi több. Engem speciel nem izgat h jáccottunk mert sok a sérült meg sokan fáradtak szal csak a győzelem volt a fontos, ennyi. "Csak" annyi izgat h mi történt a világ legjobb kapusával???vki aki látta a meccset vagy tud vmi infót akkor lécci írja le, ez kibaszott fontos.

Huszy 2008.09.21. 17:04:13

Jól van. Megnyertk, most csak ez a lényeg... bár az uccsó 10 percben be voltam szarva, Manninger jól védett a végén :D Forza Juve

Ismeretlen_53881 2008.09.21. 17:06:22

Nem láttam a meccset, da ha úgy volt, ahogy PaLLaDiNhO leírta, akkor az tényleg durva. Basszus, tényleg Nedved kezdett (1 hét alatt 3 meccs), Giovinco meg sehol???????

Dana 2008.09.21. 17:34:18

A győzelmet nem kell kritizálni! Megvan a 3 pont és kész! Foglalkozzunk inkább a kövi meccsel. Joggal lehetnék bosszúsak ha nem 3 pontot vittünk volna haza, de nem igy lett! Forza Juve!

PaLLaDiNhO 2008.09.21. 18:44:08

ja , igen végülis csak a 3pont volt a lényeg.De a meccs hevébe mindig idegesebbb leszek főleg ha nem csinálja raineri amit akarok:D külön öröm volt manninger és marchisio játéka! és marchonni se sérült meg:D

buub 2008.09.21. 19:08:59

nem is számítottam komolyabb sikerre. 3 pnt megvan ez a léyneg. Viszont Nedved szerepeltetésén én nagyon ki vagyok borulva, ha ez így megy tovább és szerdán is a kezdőbe jelöli Ranieri Nedvedet, akkor semmi akciónk nem leszbal ldalt, egyszerűen baromi fáradt...7nap 3 meccs ilyen korban ezt már nem lehet bírni, hiába akar nagyon Nedved, ha már nem bírja annyira a tempót, kell Giovinco vagy nagyon komoly következményekkel járhat még ez a dolog...

Victor90 2008.09.21. 21:21:36

nem láttam sajnos a mérkőzést de megvan a 3 pont és ennek kell örülni!!! Amauri-t látjátok emberek érdemes volt leigazolnunk..az hogy télleg Nedved ismét kezdő volt ez hosszú távon nem fog nagyon működni,benne van már sajnos a korba úgyhogy Giovinco-t kellene a csapatba építeni minnél előbb!! az hogy most ki játszik rosszul ki nem...azt azér nem lehet elvárni hogy minden egyes mérkőzésen 100%osan játszon valaki.viszont Buffonról nem tudok semmit,aki tud az írjon!:S:S

Ismeretlen_22017 2008.09.21. 21:32:02

Nagyon az az érzésem, hogy Giovinco direkt nem játszik, és ennek tuti köze van a szerződés meghosszabbításához. Valószínű, hogy amíg annak az ügynek nem kerül pont a végére, addig Gio nem is fog játszani.

Vittorio24 2008.09.21. 21:36:39

Az hogy legro mostanában nem kezdő az örömmel tölt el mert ő nagy veszély a saját kapunkra,sőt keretbe se nagyon szokott lenni. De be kell látni csak két értelmes középső védőnk van Mellberg és Chiellni őket nem lehetne pótolni ha vmi közbe jönne,legalábbis is szintű védökkel nem. Az viszont már bosszantó hogy ez a seggfej Ranieri még 1percet se játszatta Giovinco-t se a bajnokságba se a BL-be. Minek szívózik ez a fasz a kis Gio-val??? Nedved-nek lefőtt a kávé ezt be kell látni ez az útsó éve és a kis giovinco-t be kellene folyamatosan építeni legalább félórakat játszhatna,jahh meg meccs előtt a ranieri azt nyilatkozta Gio valószínű csatár lesz és most meg egy percet se kapott,ezt a gyökér Ranieri-t totál nem értem,tehetséges csóri srácot szívatja a gyökér. A Tiago meg játszik.......... Mi van itt????:((

Ismeretlen_53881 2008.09.22. 07:51:07

Na, Vittorio-ból megint kibukott a Legro-gyűlölet... :D De azért ilyeket felesleges írni, hogy a keretbe se szokott kerülni. Zenit ellen is kezdő volt, és jól is tolta, szóval nem értem miről beszélsz. :)

Ismeretlen_102194 2008.09.22. 13:32:42

Vittorio24 ez már kicsit sok!Ennyire vak nem lehetsz??!Én nem mondom hogy Legro az egyik kedvencem de azt nem észrevenni hogy mostanában jól játszik az butaság,vagy ha gyűlölöd végképp akkor sztem hagyd ki a kommentből!

buub 2008.09.22. 16:04:44

Ne vicceljenek már Uraim! Legro nagyon, de nagyon gyenge védő, ha játszik mindig imádkozom, hogy ne csessze el a meccset. Bár mostanában nem oylan borzasztó, de így is nagyon messze van Mellbergtől, sőt sztem Criscito is jobb volt amikor itt játszott...

mmartin91 2008.09.22. 16:21:34

Így van, asvéédnek igaza van, sztem is hagyd ki a kommentjeidből, én is ezt teszem már egy ideje Poulsennel, nem naon írok róla de a véleményem természetesen ugyanaz mint eddig. Sztem Legrora nem lehet panasz, a Zenit ellen is jól nyomta. És ha azt nézzük h Mellberg hibájából jáccottunk 1-1-t a Fiorentina ellen akkor eddig semmivel sem jobb a svéd mint Legro. Egyébként még maga Ranieri sem tudja sztem(bár ő elég sok mindent nem tud, pl.trófeát nyerni) h Mellberg vagy Legro lesz a kezdő Chiellini mellett. Azért csinálja sztem azt h egyszer egyik, másszor a másik jáccik Giorgio mellett. Criscito meg sztem már soha nem lesz Juve játékos, sajnos a testi adottságai nem teszik azt lehetővé h jó középhátvéd legyen. Kicsi is, vékony is, sajnos rossz az alkata. Egy Genoától többre aligha fogja vinni a karrierje során. Giovinco-t én nem hiányolom, szívesen nézem Nedved játékát mivel ő az egyik kedvencem és hatalmas tisztelet jár neki. Mondjuk azt nem értem h a féreg Tiago minek jáccott, őt a keretbe se jelölném, ő számomra nem létezik, ő egy bélféreg.

Ismeretlen_102194 2008.09.22. 16:29:12

Nem viccelek buub úrfi!!!Attól hogy még frászt kapsz nem hiszem hogy a véget nem érő mocskolódás segít a helyzeten,nem????Ha jól visszaolvasod Vittorio24 kommentjeit,90% -Legro fikázás!!!Uraim EZ VAN!!Ezzel kell főznünk,egyenlőre!!!Ami vigasztaljon az ez :-mostanában nem oylan borzasztó!

Vittorio24 2008.09.22. 17:34:15

Milyen mocskolódás vegyétek már észre mikor legro játszik állandó életveszélybe van a kapunk,egy katasztrófa és akár melyik Juvés cimborámmal beszélek mindenki ezt mondja,semmi keresnivalója nincs itt. Mellberg sokkal hasznosabb és megbízhatóbb védő vele legro-t nem lehet egy napon se említeni mert mellette legro egy kis senki és ez NEM MOCSKOLÓDÁS EZ AZ IGAZSÁG!!! mmartin nem értem mirről beszélsz nyáron te valottad itt be Mellberg valóban a kezdőbe való és sokkal jobb mint legro ja és emlékeztetlek,Mellberg az egyetlen aki a 3bajnoki meccsünkön végig játszott és a Fiorentina ellen nem kell semmit a nyakába varni mert előtte még 3fő hibázott,amúgy meg minden meccsen torony magasan a legbiztosabb pontja a védelmünknek,sokat ment,keresztezik és fejjel verhetetlen. Érdekes Mellberg játszik talán azért mert jobb.... Ja és Criscito még fog a Juve-ba játszani remélem mert azért ügyes a srác,és jól szerel és az ütemérzéke is kiválló és passzolni is tud,pár azért 2-3kiló izom elférne rajta,de fog ő még fizikálisan fejlődni,azért legro-tól már most jobb hatszor körbehúgyozza legrot mire a meleg front észbe kap. De félre értés ne essék nem csak azért mondom ezeket legro-ra mert meleg!!! Alapból gyenge mint a halvány lepkefing. Alapjában én őszinte ember vagyok és ami a szívemen az a számon,szóval a Juve történtében a valaha volt leggyengébb középsővédő!!! Én lennék legboldogabb ha nem minket szomorítana,és játszana a helyén egy tehetséges valóban ide való védő,de addig is ember bízva bízzál és reméld nem játszik csak nagyon keveset!!!Én ettől még ugyan úgy szeretem a Juvét és ugyanúgy gyűlölöm a buzikat!!!! FORZA JUVE!!!Ennyit erről!!!

Ismeretlen_53881 2008.09.22. 17:52:52

1: senki fel nem hozta, hogy Legro meleg vagy sem, ezzel is te puffogsz - ergo kezdem lassan azt hinni, hogy a mérhetetlen homofóbia beszél belőled (ezt sajnálnám, mert én semmibe nézem az ilyen embereket, de ez nem ide tartozik), vagy netalántán az elfojtott látens homoszexualitás. Ezzel szerintem ezt a témát el is felejthtjük, nem ide való. 2: aki csak a te kommentjeidet olvassa, azt hiheti, hogy Mellberg a világ legjobb védője, hiszen "torony magasan a legbiztosabb pontja a védelmünknek,sokat ment,keresztezik és fejjel verhetetlen" . Ez nem így van persze, Chiellini sokkal jobb. 3: az kurva érdekes, hogy ha Legro hibázik egyet, akkor rajta megy el a meccs, viszont ha Mellberg teszi ugyanezt, akkor "Fiorentina ellen nem kell semmit a nyakába varni mert előtte még 3fő hibázott". Hol itt az egyenlő mérce ember? Félreértés ne essék, szerintem sem Legro a lehető legjobb megoldás a védelem közepén, de talán nem is rosszabb, mint Mellberg. Fel nem tudom, hogy egy magát Juventus szurkolónak valló ember hogyan gyűlölhet ennyire egy Juve játékost. Lassus bocs az OFF-ért, de ez a mocskolódás és buzizás kihozta belőlem.

mmartin91 2008.09.22. 17:54:08

Vittorio egész jó kommentet írtál, volt pár poénos mondat benne:) Az így nem teljesen helytálló h én azt mondtam nyáron h Mellberg sokkal jobb mint Legro. Tény, h sokkal magasabban jegyzett, ismertebb, szakemberek szerint biztosan sokkal jobb védő mint Legro. Én nyáron csak annyit mondtam, legalábbis arra akartam utalni h naon úgy fest h Mellberg lesz a kezdő Chiellini mellett. Mondjuk ez télleg naon így nézett ki hiszen akár visszanézhetnénk a nyári felkészülési meccseken az összeállításokat, általában Mellberg volt a kezdő Legro helyett. Akkoriban én is úgy gondoltam h ez nem lehet kérdés hiszen a nyáron Legro eléggé harmatos teljesítményt nyújtott. Viszont aztán bekerült a válogatottba és kb. onnatól megint azt nyújtotta amit tavaly. Én úgy gondolom h Mellberg jobb védő mint Legrottaglie de ez nem biztos h itt a Serie A-ban ki is fog jönni. Sztem a Catania ellen speciel éppen Legro fog kezdeni Chiellinivel mivel Ranieri sem tudja még h mi melyikőjük fog kezdeni a későbbiek során...

buub 2008.09.22. 18:33:37

Legrot egyébként nem lehet sztem gyűlölni akármennyire nem jó játékos...Camoranesit na őt viszont lehet, életem legszebb napja lesz, ha távozik. Technikailga jó játékos, de emberileg a szememben egy élősködő állat, csak azt tudom elismerni neki pozitívumként, hogy Seria B-ben itt maradt, azonkívül semmit.

Vittorio24 2008.09.22. 18:35:35

Várjunk csak Mellberg már megnyerte a harcot a kezdőcsapatba kerülésért mivel mind a három bajnokit végig nyomta és legro csak 1meccset játszott szóval itt nem kérdés hogy ki lesz Chiellini társa a védelem közepén!!! Sokkal magasabban jegyzett,elismertebb ez így van ez egyenlő azzal hogy sokkal jobb főleg ha a szakemberek állítják és azért ők értenek hozzá,Mellberg klasszis közel száz válogatott fellépéshez nyomta a spanyol élvonalba húszonévesen kezdő volt,az angol élvonalba is hosszú éveket húzott le szintén csapatkapitányként és minden évbe több mint 30meccsen játszott kezdőként végig,szóval klasszis,elismert,rutinos védő. legro kis csicska,senki csapatokba játszott a Serie-B-be meg a C-be,és ott se volt kezdő a padot koptatta,és a Juve előző edzőinél egyiknél se játszott szerencsére mert se Lippi se ancelotti se Capello nem számított rá,mindig elsózták máshova szóval a nem számított rá senki ez nem véletlen. Egyébként elmondok nektek valamit én Legro-hoz nagy reményeket fűztem anno mikor még a Chievo-tól leigazoltuk,de pár meccs játék után azt kell mondanom akkor hatalmas balek hibákat követett el,gyorsan el is sóztuk a halálfaszára,szóval nagyon nagy pancser volt és azóta a szemembe senki,inkább egy fiatal olaszt látnék szívesen a helyén. Szóval örökre elásta magát,mert sose volt jó védő!

Ismeretlen_22017 2008.09.22. 18:39:32

Vittorio24: én is őszinte ember vagyok, úgyhogy leírom. Ha még egyszer ilyen stílusban írsz itt, úgy - UTÓLAG MODERÁLTAM MAGAM - kiteszlek a blogról, hogy csak na. Nem szeretném, ha még egyszer elkezdenél itt buzizni. Remélem, megértetted. Többször nem szólok.

Ismeretlen_53881 2008.09.22. 18:49:26

Á, nem érdemes reagálni rá...

Edgár 2008.09.22. 20:15:36

Vittorio: nyilván ranieri is kihagyná ha olyan védői lennének, mint amilyenek azoknál az edzőknél voltak a juvéban, akiket felsoroltál! Jelenleg ez van belőlük kell a legjobbat kihozni. Chiellini biztos pont én Legrot és Mellberget azonos szintűnek látom. Ja és amíg a pályán nem mutatkozik meg, hogy éppen milyen a szexuális beállítottsága, addig szerintem teljesen mindegy tőlem akár lehet bármi. buub: Camo szerintem buffon után a legjobb juve játékos. nem értem, hogy mit nézünk emberileg rajta, de ezt kifejthetnéd, mert érdekelne. én azt nézem mit csinál a pályán, végigrobotolja az egész meccset, küzd és kreativitást visz a játékba, ja és ha játszik 10ből 8szor ő adja a gólpasszt. emberileg nemtom mit utálsz benne. én még egyszer nem láttam volna veszekedni a társaival, nem láttam még hogy dobálná fel magát, egyszer nem láttam még direkt időt húzni, nem láttam még hogy leköpött volna valakit vagy a bírónak ment volna neki...

buub 2008.09.22. 21:14:27

Hát emberileg? Aljas, rengetegszer láttam hogy odarúgott már nagyon csúnyán az ellenfelének, pl tavaly Inter ellen már nem tudom kinek...de én ott tiltottam volna el 5 meccsre azt aki ilyet csinál... Másik meg lehet hogy ez nagyon durva szó, de egy hazaáruló, milyen ember az aki hazája helyett más országot választ, mert ott még befér a válogatottba. Szóval ezek olyan dolgok amik az én gyomromat igencsak megviselik. Azért hogy Buffon utána a legjobb?:D Ugyanmár sztem ez vicc, Alex, Trez jobbak. Alex 100szor kreatívabb... és tetszetősebb játékot is játszik. Mondjuk ez a posztjából is némileg következik,de szélen is lehetne szebben játszani.

mmartin91 2008.09.23. 11:50:40

Camoranesi a Juve egyik legjobb játékosa. Meg lehet nézni h mennyit ér a csapat játéka ha ő nincs a pályán. Az valóban igaz h ő elárulta a hazáját és csak azért lett olasz válogatott mert ide befért, de ezt egyébként ő nem is tagadja. Legalább nem beszél mellé, megmondja a frankót. Most az h emberileg milyen, sztem ez teljesen mind1, ha ez minket annyira érdekelne akkor nem vettük volna meg Poulsen-t.

buub 2008.09.23. 16:01:01

Végül is Poulsen emberileg puding végül is ő köpte le Tottit, ja hogy fordítva volt..hát igen tényleg Poulsen a puding.... Az meg már csak nekünk égő,hogy a csapat iylen szar ha ő nincs fenn...

mmartin91 2008.09.23. 16:40:23

Most az h ki köpött le kit, nem számít. Én most nem erre a köpködésre céloztam de gondolom az nyilvánvaló h Totti sem azért köpte le mert Poulsen csúnyán nézett rá. És nem is a játákára gondoltam elsősorban mert nem olyan durva ő, vmiért sokan azt hiszik h durva de egyszer sem állították ki a Sevillában. Én leginkább Poulsennel kapcsolatban a kinézetére gondoltam, ha ránézek erre az emberre akkor csak azt látom h kibaszott unszimpatikus, morcos, flegma, nagyképű ráadásul egész Olaszország utálja, szégyen h ez az ember Juventus játékos lett, már az is h egyáltalán be merte tenni a lábát Olaszországba de az hihetetlen számomra h még alkalmazzák is mint játékost, ráadásul pont a Juventus. Teljesen érthetetlen az egész. Szívesen megkérdezném a mi fantasztikus négyesünket(Gigli, Blanc, Secco, Ranieri) h mit láttak ebben az emberben és h hogyan gondolták h őt, Olaszország első számú közellenségét idehozzák.

Ismeretlen_102194 2008.09.23. 16:52:15

Legro,Camo,Poulse........csak nézek és ámulok hogy ti aki mind gyűlölködve beszéltek ezekről a játékosokról,a JUVE játékosairól/tisztelet a kivételnek!/, biztos hogy jó oldalon kommenteltek????? Belőlem hasonló érzést max.Materazzi tud kiváltani,dehát ő nem a mi játékosunk!Szal sztem ez egy kicsit elgondolkodtató,sztem!Üdv!!!

Ismeretlen_53881 2008.09.23. 17:01:38

Same old shit... :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3379) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4151) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása