Chiellini szerint még igazolni kell valakit

Legutóbb Giovanni Cobolli Gigli jelentette ki, hogy nem lesz több új igazolás idén, bár egyes sajtó orgánumok szerint nem ez a helyzet. Christian Poulsen leigazolása előtt Xabi Alonso neve merült fel legtöbbször a Bianconerivel kapcsolatban, és a Juve válogatott védője, Giorgio Chiellini szerint a spanyol középpályás jó befektetés lenne.

Giorgio Chiellini

"Semmi kétség Alonso képességeit illetően. Nagyszerű játékos, sokat segíthetne nekünk. Persze vannak még hozzá hasonlóan jó játékosok, és én biztos vagyok benne, hogy a klub még igazolni fog valakit, hogy felvehessük a versenyt a Milannal, az Interrel, vagy a Romával."

Dejan Stanković esetleges megszerzése újabb tiltakozást váltott ki a szurkolókból.

"Teljesen természetes, hogy Dejant, aki sok évig volt az Inter játékosa, először nem fogadnák szeretettel a szurkolók. De az olyan játékosok, mint ő, tudják, hogyan kell elnyerni a szurkolók bizalmát. Nem tudom, hogyan dönt majd a klub, de ha Stanković érkezik, hamar feledteti majd a szurkolókkal a múltbéli dolgokat."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr724642447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.07.31. 19:51:22

De jó lenne ha jönne még Xabi!!!Elfelejteném h van egy kibaszott lúzer vezetőségünk és edzőnk, a lényeg az lenne h itt legyen!!!Még az se érdekelne h ez az ellenszenves, Olaszország ellensége Poulsen itt jáccik mert úgyis a Sissoko-Xabi kettős kezdene. Egyébként nemrég olvastam h állítólag az Aston Villa elfogadja a 17,5 mio.font+Finnan ajánlatát Barryért. Ami azt jelentené h Xabinak mennie kell Liverpoolból!!!Húúú, de jó lenne ha meg tudnánk szerezni!

blake11 2008.07.31. 21:56:16

ha megakartuk volna már torinoban lenne,de akarás és kis fukarkodás hiányában hát így nehéz lesz de megint egy belső...

Edgár 2008.07.31. 22:19:56

tudom, hogy most nem leszek népszerű, de jobban örülök Poulsennek és remélem Alonso nem fog jönni, szerintem fölösleges és nem is tartom annyira jó játékosnak

asveed 2008.08.01. 09:34:31

Edgár én egyetértek veled,és akkor már ketten nem leszünk népszerűek;)! De most blake-nek is van valami igaza,ha nagyon akartuk volna Xabit már rég velünk készülne!!! Poulsen úgyis beverekszi magát a kezdőbe,majd meglátjátok!

Shyr Kahn 2008.08.01. 10:35:11

Szerintem népszerűek lesztek, mert pl. én is osztom a véleményeteket, bár én inkább azért, mert Marchisio-tól sokat várok és ha érkezik még valaki középre, akkor attól tartok esélyt se kap, hogy beépüljön a csapatba. Nem kell több ember, csak építsük be a fiatalokat is az Olimpia után. Ez nagyon fontos.

mmartin91 2008.08.01. 11:25:11

Akárhogyan is lesz, jelenleg nagy esély van arra h Xabi Juve játékos legyen.Nyilván, az sem véletlen h Chiellini beszélt róla hiszen ha nem lenne téma a spanyol házon belül akkor nyilván nem beszélt volna róla a legjobb védőnk.Sztem az hülyeség hogy, ha annyira akrtuk volna akkor már megvettük volna.Ez az igazolás csak Barryn múlott.Az gondolom mindenki számára egyértelmű lehet h a Liverpool csak is akkor adta volna el nekünk Xabi-t ha már megszerezte Barry-t.Na, most az a helyzet h úgy néz ki megszerezte Barry-t mert több portál is megerősítette h 17,5 mio.font+Finnanért a Pool leigazolja Barry-t.Ezzel egyértelmű h Xabi Alonsonak távoznia kell.De nem azért kell távoznia mert jött Barry-én biztos vok benne h ő legszívesebben maradna-hanem mert a Pool úgy tud csak venni ha elad, ezt maga Benítez mester mondta.Mivel Barry nem sokkal drágább mint Alonso ezért egyértelmű h egy kb.azonos árfekvésű embert kell eladnia a Poolnak és ez Xabi lesz, ráadásul Barry és Xabi ugyanazon a poszton jáccik. Az is egyértelmű hogy, ha jön egy játékos a Juvéhoz akkor előbb-utóbb a szurkolók bízni fognak benne és hitegetik magukat h ez télleg egy jó igazolás volt(gondolok itt Poulsenre). De azt felesleges mondani h Alonso nem olyan jó játékos mivel a dán és a spanyol között fényévek vannak, össze sem lehet hasonlítani annyival jobb a spanyol.Ő is tud védekezni, támadni, kiválóan passzol és gólt is tud szerezni.Míg Poulsen tud ütközni, kb. ennyi.Nekünk pont egy ilyen típusú emberre van szükségünk mint Xabi, aki ugyanazt jácca mint Zanetti csak magasabb szinten.Nekünk egy jól passzoló ember kell, aki kiszolgálja a csatárokat mivel már nem számíthatunk arra h a sérülékeny Camo és a 100 éves Nedved viszi majd a hátán a csapatot. Más portálokon olvastam(itt nem!!!)h Xabi nem illene a játékstílusunkba és ezért kurva jó h Poulsen-t igazoltuk le.Na, most sztem aki ezt hiszi az vak mivel Zanetti és Xabi játéka nagyon nagyban hasonlít egymásra.Ezek szerint az előző szezonban kiválóan jáccó Zanetti sem illik a Juventus játékába...

blake11 2008.08.01. 11:30:20

VdV-tot is megvehettük volna ha jobban akartuk volna de nem tettük-ez a valóság azaz a vezetőségünk poulsen azé többet is tud,de az igaz alonso jobb játékos nála camoval vannak problémák az igaz de nedveddel is igazad van nem fiatal-de tudod nedved nem látványosan de remek munkát végez csak egyesek ezt nem veszik észre zanetti nálam nem lenne kezdp,mert egyszerűen momo-poulsen és ennyi még a Nyilasi mondta asszem:nedvedet rengetegen kritizálják,mert már nem a régi és ez igaz,de ő végzi azt a munkát a csapatban ami nélkül szét esne,és azé nedved hiánya olykor meg is látszott

mmartin91 2008.08.01. 11:35:53

Húúú, blake most nehogy azt hidd h én lefikáztam Nedvedet.Én nagyon nagy Nedvedfan vok és az NSO-n is volt egy nagyobb vitám a hozzáértő kommentezőkkel pár hónapja a cseh csillaghoz kapcsolódóan.Nálam is még mindig hatalmas játékos, a 100 éves megszólítás azért volt mert nem várhatjuk el tőle h a valszeg utolsó szezonjában is mindent ő csináljon a Juvéban.

Matee 2008.08.01. 12:46:39

mmartin igazából nem tudom mi alapján itélkezel Poulsen felett, amikor sztem nem is láttad játszani, ha láttál 10-15 meccset ahol játszott akkor mondj véleményt és a felkészülési meccseket ne vedd annak mert az egy más kategória. Xabi Alonso jó játékos de már letettünk róla sztem. Sissoko,Poulsen,Zanetti,Marchisio,Ekdal ha nem adjuk kölcsönbe Ekdalt akkor meg is vagyunk, ha kölcsönadjuk, akkor nem lenne rossz a spanyol.

asveed 2008.08.01. 13:01:43

Kedves mmartin91!No offense!!!!DE!!!Elöször is, ilyen alapon már Sztankovicot is megvettük hiszen Ranieritől Giglin át Legroig mindenki beszél róla!Másodszor.Sztem ez az egész Xabi-saga arra jó csak mint az ilyenkor szokásos "teleregények",nevezetesen hogy minnél jobban felsrófolják az árát,és meggyőződésem hogy ez a Barry üzlettől teljesen független! Harmadszor.Én ,de sztem más sem mondta hogy Xabinál jobb Poulsen mert teljesen más típusú játékosok,véleményem szerint mindkettő hasonló erősítést jelentene bármely csapat számára a maga stílusával!!! Azt erős túlzásnak érzem hogy Poulsen csak ütközni tud! Ezt te sem gondolhatod komolyan? De nem akarlak én győzködni ,félre ne érts,megteszi majd helyettem Poulsen,elvégre ezért jött!:) Nedveddel kapcsolatos gondolataidért és kardoskodásért baráti vállveregetésem küldöm,hisz tudod hogy nekem Ő AZ ISTEN!!!

Ismeretlen_22017 2008.08.01. 13:11:11

mmartin91 eléggé ki volt akadva, és szinte magára vette, amikor többen - mondjuk teljesen igazságtalanul - Sissokót támadták a megérkezése után. Erre ő mit csinál Poulsennel? Következetes viselkedés. Pláne úgy kritizálni valakit, hogy még nem is láttuk, mit tud a csapatnál.

Ismeretlen_53881 2008.08.01. 15:10:24

Szerintem mmartin valójában nem Poulsen-t támadja, hanem a vezetőséget, amiért Poulsen-t hozták Xabi helyett. És ebben egyet is értek vele. Poulsen nálam tiszta lappal indul, mutassa meg mit tud, de ha választani kellett volna, akkor inkább Xabi mint ő.

asveed 2008.08.01. 20:10:29

Ja,és még valami,persze ezzel most nem hergelni akarlak mmartin91,most már hivatalos hogy a Barry-üzlet kútba esett!!!!Nézz utána,mert ez tényleg nem idevaló téma!!!Ergo Xabi marad a seggén a Mersey partján;) Mi meg ,sztem qrva jó vételt csináltunk Poulsennel:)))))

mmartin91 2008.08.01. 20:19:21

asveed! Most semmi hergelés nélkül, ezt hol olvastad???Én körülnéztem de sehol nem láttam ilyet a mai napon.Tény, h tennap vagy tennap előtt az volt a helyzet h hivatalosan bejelentették h Barry marad.15 perccel később Benítez felhívta a Villát és hivatalosan 17,5 mio.fontot+Finnan-t ajánlotta Barryért, amit el is fogadott a Villa.Én olyan híreket tok, ami mai h Barry hétfőn érkezik meg Liverpoolba h bemutatkozzon új csapatában.De most komolyan, van vmi új hír vagy még erre a régebbire gondoltál amit írtam???

asveed 2008.08.01. 20:36:32

O.K. Gyere a dühöngőbe,ott kapod az infót!

vizi8 2008.08.01. 21:01:05

Ha Alonso annyira jó játékos, hogy lehet hogy a spanyol válogatottban csak másodhegedűs, egy olyan ember mögött akit te mmartin csak fikázol-Senna. Ebből az következik a logikád szerint ,hogy Alonso még rosszabb int Senna, akkor ő sem kell.

mmartin91 2008.08.01. 21:14:52

vizi8!Én már annyiszor leírtam h a színspanyol Marcos Senna miért jáccik Alonso helyett a spanyol válogatottban h már többször nem tom leírni mert belefáradtam.Ha esetleg nagyon érdekelne a véleményem akkor biztos megtalálod majd egy régebbi Xabi-s vagy inkább Sennás hírnél... Na, de azért ha Vittorio is leírta pár hírrel odébb h miért utálja Legro-t amit már vagy 200* leírt, akkor: Marcos Senna tipikus védekező középpályás,mint pl.Essien, Sissoko, Diarra, Gattuso, stb.Abban a spanyol csapatban Aragonésnak egy olyan játékos kellett a védelem elé aki csak is a védekezéssel foglalkozik, semmi mással.Mint tudjuk, Xabi Alonso nem ilyen, ő védekezik és támad is, sokszor lő távolról és kiválóan passzol.Ő nem tipikusan védekező középpályás hanem olyan aki mind támad mind védekezik.Hasonló a játéka a Barcás Xavihoz és ugyanolyan mint a mi Zanettinké.Ugyebár, azt nem lehetne mondani h Zanetti tipikusan védekező középpályás mert mással is foglalkozik.Tehát, Senna egy olyan ember aki a védelem előtt jól tud szűrni és abba a spanyol gárdában pont egy ilyen ember kellett.Tény, h a csoport 3.meccsén, a görögök ellen Xabi azon a poszton jáccott de az ő posztja azért másabb.Nem véletlen h a Poolban is van mellette egy Mascherano aki sokkal inkább védekezik mint ő. Ha én lettem volna Aragonés akkor elképzelhető h én is Sennát jáccattam volna mert jobban beleillett abba a csapatba mint Xabi Alonso.Természetesen Xabi sokkal jobb játékos mint Senna de annak a csapatnak inkább utóbbira volt szüksége és nem Xabira, van ilyen.Ráadásul egyébként Senna kiválóan jáccott az EB-n, a csapata egyik legjobbja volt, ettől függetlenül természetesen ne jöjjön a Juvéba mert ide nem kellene mert Momo is ugyanazt jácca mint ő.Ide Xabi Alonso nagyon de nagyon jól illett volna és még az is lehet h ide fog szerződni!!!

jackson 2008.08.02. 00:51:50

nem akarok kötözködni, de senna olyasmi mint sissoko, ha senna mellett nem tudott játszani xabi, aragones meg elég kupált edző, akkor sissoko mellett sem lett volna jó

mmartin91 2008.08.02. 12:19:12

jackson!Akkor Zanetti h jáccott jól Sissoko mellett???Ugyanazt jácca mint Xabi Alonso.Egyébként szted egy ilyen középpályássorba h: Senna Iniesta-Xavi-Silva hol fért volna el Xabi Alonso???

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása