Knežević hivatalosan is a Juventus játékosa

Újabb igazolás a védelem megerősítésére. Olof Mellberg januári megszerzése, és Paolo De Ceglie visszahozása után Claudio Ranieri most már számíthat a 26 éves, horvát válogatott Dario Knežević játékára is.

Alex Del Piero és Dario Knezevics

Az 1982-es születésű Knežević karrierje során mindössze két csapatban játszott: 2006. nyaráig szülővárosa csapatának, a HNK Rijekának volt a játékosa, majd két idényt töltött a Livorno csapatában.

Knežević mostanában a horvát válogatott állandó szereplője, ott volt a tegnap befejeződött Európa Bajnokságon is. Játszott Ausztria és Németország ellen, ám Lengyelország ellen sérülést szenvedett, így számára hamar véget ért a torna. A védelemben gyakran játszik együtt a Juventus volt játékosával, Robert Kovac-csal.

A válogatott színeiben eddig 10 alkalommal lépett pályára, otthonában kétszeres Horvát Kupa győztes, a Livorno csapatában pedig 4 gólt szerzett.

A játékost ma délután mutatják be a sajtónak.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr664642320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_22017 2008.06.30. 15:53:56

Na, akkor megint egy kis nyelvészkedés, de ezúttal kérdés. Őt mindenütt "Knezevic"-ként említik, a neve helyesírását fentebb láthatjátok. Tehát, a nevét magyarul Knezsevicsnek ejtjük, nem Knezevicsnek, ugye?

mmartin91 2008.06.30. 16:09:57

Hát ezzel az igazolással nem oldódnak meg a védelem problémái az biztos.Nekünk Zapata kellett volna az Udineseből de mondjuk megértem h nincs rá 20 mio.€-nk,azt már nem h Alonsora nincs ugyanennyink de ez most nem ide tartozik.Gondolom Knezevic ugyanazt a feladatot fogja ellátni mint Stendardo szal sokat nem fog jáccani majd csak az Olasz Kupában.Viszont így egyértelművé vált h a stabil kezdő Chiellini mellett Legro és Mellberg fog megküzdeni a kezdő pozícióért Knezevic pedig majd csak utánuk fog jönni,Andrade meg csak van.Sztem azért vehettünk volna nevesebb középhátvédet is mert ez így kevés lesz sztem a BL-ben. A neve írása nekem meg megmarad Knezevicnek és ejtésben pedig Knezevicsnek...

vizi8 2008.06.30. 16:23:28

Azt hogy nevesebb hátvéd kéne, nem biztos. Kiegyensúlyozott, stabil játékos, középre nem kell több nagy név, vele igenis erősödött a védelem. Andrade felépülése után /reméljük a legjobbakat/, pedig igen erős középső védelem áll rendelkezésre. Ha kell bármelyik tud szélső hátvédet játszani.

Juvetto 2008.06.30. 17:11:59

mmartin91 szerintem teljesen jól mondja! FORZA JUVE!!!

asveed 2008.06.30. 17:42:00

Lassus : Ugye Soldo volt a horvát védőnk neve,anno?????

Daccc 2008.06.30. 17:55:13

Wgy kis bemutato rola: http://href.hu/x/67gg azt kell mondjam h nemrossz :D

Dana 2008.06.30. 18:05:32

Én Igor Tudort ismertem még aki Horvát volt. Egyébként nem járunk szerintem rosszul Knezeviccel. Nem tudom hogy hogy állunk anyagilag ezért nem mondok most olyanokat hogy ki kéne még, meg rossz az átigazolási politikánk. Csak személyes megjegyzés: Stankovicot nem szívesen látnám juve mezben. Nállam ez = eretnekség :)

asveed 2008.06.30. 18:39:53

Hát persze!!!!Tudor!!!Vazzzze,az istennek nem jutott az eszembe!Köszi Dana!

Juvetto 2008.06.30. 18:47:42

Cimbi! Igen, Igor Tudor, de ezt egyébként én már rég leírtam Neked egy másik cikknél, ahol először kérdezted. :)) Amúgy jól tudom az opciót, amivel idekerült Knezevic, hogy 1 évre kölcsönbe jön most 700ezer euroért, aztán, ha kell 1 év múlva is, akkor 1.5 millió eurot fizetünk majd érte a Livornonak? FORZA JUVE!!!

juventus79 2008.06.30. 19:11:29

Knyezsevics a helyes kiejtes.Beszelem es irom is a szlav nyelveket.

Ismeretlen_22017 2008.06.30. 19:27:33

Köszi szépen juventus79!

Vittorio24 2008.06.30. 19:43:37

Valójában én írtam le még egy régebbi Knezevic cikknél,hogy aki nálunk játszott horvát védő őt Igor Tudor-nak hívták.Juvetto Kovac-ot említette és így írta a felejthető kategóriából volt egy horvát védőnk akit kovac-nak említ. Na csak mondom leírom már az igazat. egyébként Tudort még Lippi papa kérésére igazoltuk le a Hajduk Splittől az 1998/99es szezonba stabil kezdő volt hosszú évekig és szorgalmasan fejelte és lőtte a gólokat igen erőteljes 193cm magas volt,volt olyan szezonja mikor 1évbe 6találatot szerzett abban az évben egy bizonyos Zinedine Zidane is annyit szerzett és ez mindent elmond mennyire értékes védőnk volt Tudor.Legutóbb a Siena-ban játszott,sokszoros horvát válogatott játékos. Amúgy Knezevic szerintem nem rossz védő de annyira elájulva se vagyok tőle,majd meglátjuk milyen szezonja lesz és hogy fog teljesíteni. Forza Juve!

asveed 2008.06.30. 20:14:22

Srácok KÖSZI!!!!Azt hiszem ez benne lehet, ebben a Knyezevics gyerekben is,ha már leigazoltuk adjuk meg neki a sanszot hátha seggre esünk a teljesítményétől!:))))

Juvetto 2008.06.30. 21:27:43

Ok, bocsi Vittorio24, először tényleg Te említetted meg Tudor-t, de hidd el én is nagyon jól tudtam miről/kiről beszélek(egy időben még a telefonszáma is megvolt, szóval engem nem nagyon kell emlékeztetni rá). De ezen most ne vitázzunk! ;) Amúgy Kovac tényleg botrányosan tré játékos szerintem... Jól van, akkor azt mondom, hogy seggre akarok esni!! :D:D A lehetőség adott(már, ha kap majd sanszot pár kupameccsen kívül is :) ). Hallod asveed, ez most teljesen off, sorry, de pont most láttam az RTL Klubon egy filmajánlót, valami 'Holtpont' a címe. Patrick Swayze az egyik szereplője, és dögöljek meg, hogy azzal a hajjal nem tiszta Pavel!! Egy az egybe, mint 41-be! :D Majd csekkold le, hihetetlen! :) FORZA JUVE!!!

asveed 2008.07.01. 15:25:33

Köszi Juvetto,láttam,nekem is bejön,sőt a saját "rőzsémet" is Pavel ihlette:))))))!!!!!!!Az az érzésem hogy ez a Knezevics gyerek beválik!!;)

Juvetto 2008.07.01. 23:31:41

Szívesen! ;) Nem nagyon lepődtem ám meg, hogy valami hasonló a séród, mint az imádott aranylabdásunké... :))) Egyébként meg a próféta szóljon belőled az új szerzeményünket illetően! FORZA JUVE!!!

asveed 2008.07.02. 20:51:54

Igen!Tudor!!!Ezt nektek:)! http://href.hu/x/68gq

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása