Giovinco reményei

Sebastian Giovinco a következő szezont már a Juventus színeiben kezdi meg, és igen nagy elvárásokkal tekint az új idényre.

A szélesebb közönség idén figyelt fel a fiatal játékosra, aki egy gyengécske Empoliban tudott kiemelkedő teljesítményt nyújtani. A játékost ennek is köszönhetően visszahívta a Juventus, így jövőre már egy nagy csapatban bizonyíthat.

 Sebastian Giovinco

"Visszatértem Torinóba, hogy megpróbáljak itt is győzni. A győzelem a Juventus játékosainak vérében van, minden fronton helyt akarunk állni. Remélem, hogy maradhatok a csapattal, a legjobbat akarom nyújtani, akárcsak az Empolinál. Sőt, még egy kicsit jobbat."

Giovinco beszélt a Juventus új igazolásáról, a brazil Amauriról is.

"A Juventusnál mindig is igazi bajnokok játszottak. Szeretettel fogják őt fogadni, és biztos vagyok benne, hogy hamar be tud majd illeszkedni."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr604642168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommec 2008.06.02. 23:44:00

Én sokat várok tőle! Láttam játszani most pár napja, és szerintem Olaszország egyik legnagyobb reménysége! SZERINTEM! Remélem hogy kap elegendő játéklehetőséget, és nem engedjük kicsúszni a kezünkből! Montolivot, ha meg lehetne szerezni, akkor 2 nagyon pörgős játékos alkothatná a középpályánkat!

Blake11 2008.06.03. 14:37:51

ő szerintem be is bizonyitja azt amit el várnak tőle-de szerintem amauri is befogja

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (923) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9927) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4170) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4177) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása