Palladino - Pasqual csere?

Olaszországi hírek szerint könnyen elképzelhető, hogy nyáron a Juventus és a Fiorentina játékost cserél, mégpedig Raffaele Palladinót és Manuel Pasqualt.

Manuel Pasqual

Szinte biztos, hogy a Bianconeri a nyáron új bal szélső védőt igazol majd, mert a jelenlegi előszámú játékos, Cristian Molinaro nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A Fiorentina pedig nagyon elszánt, hogy leigazolja az Udinese védőjét, Andrea Dossenát, ez pedig azt jelentené, hogy Pasqualra nincs szükség Firenzében.

Pasqualt egyébként már jó ideje figyeli a Juventus, és a 2006-os bundabotrány előtt úgy nézett ki, hogy Torinóba igazol. A hírek szerint a Fiorentina belemenne az üzletbe, amennyiben a Bianconeri Raffaele Palladinót adná cserébe.

Palladinót egész Olaszországban az egyik legtehetségesebb fiatal játékosnak tartják, ám klubjánál kevés lehetőséget kap, ezért egyre inkább úgy tűnik, hogy nyáron távozni fog. Az átigazolás könnyen elképzelhető, hogy tetszene is Palladinónak, mivel a Fiorentina jövőre nagy valószínűséggel indulhat a Bajnokok Ligájában, és a firenzeiek trénere, Cesare Prandelli nagyon kedveli a fiatal tehetségeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr674641909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaLLaDiNhO 2008.03.31. 19:15:21

akkor miért nem inkább evra? http://href.hu/x/5742 pallát sztem nem adjuk el...

McTomi 2008.03.31. 19:35:41

Ha ez igaz, akkor én nem így csinálnám ezt az üzletet, hanem úgy,hogy Palladino fél játékjogát odaadnám a Fiorentinának +1millió eurót és itt is van Pasqual, és fizetnék még 1milliót, hogy odaadják Papa Waigo-t, mert szerintem nagy tehetség, és még sokra viszi, és nem utolsó sorban kell egy csatár, aki bármikor képes beugrani, ha valami sérülés van, és nem pofázik, ha padon kell ülnie.(Palladino pedig jövőre kölcsönben lenne a "liláknál") Ezt azért tartom jó ötletnek, mert ha Palladino elég lehetőséget kap, akkor újból formába lendülhet. Ugyanakkor nem tudom, hogy miért kell a "firenzeieknek" még1 jó csatár, mert ott van Mutu, Vieri, Pazzini, Papa Waigo, Osvaldo.

McTomi 2008.03.31. 19:37:57

Lehet, hogy az árakat kicsit rosszul ítéltem meg, de én ennyit adnék értük.

mmartin91 2008.03.31. 19:54:39

Maga az ötlet nem rossz,de nem is jó.Nekünk valóban szükségünk van egy balbekkre dehát én azért egy kicsit nagyobb névre várpk.Pl:Taiwo vagy Riise vagy vmi hasonló.Pasqual nem rossz balbekk,jobb mint Molinaro de szőrén nem érné meg elcserélni Palladinóra mert Palla többet ér mint ő.Palláért sok pénzt el lehetne kérni ha eladnánk mert értékes játékosnak tartják számon pedig nem az.Sztem egy kicsit jobb játékos kéne mint Pasqual...

juvem 2008.03.31. 19:58:42

hát igen az ötlet h pallát cseréljük el az nem olyan rossz de sztem magasabb szintű játékosért cseréljük akkkor már el max még dobunk rá 1-2 millát

McTomi 2008.03.31. 20:14:08

Igazatok van, Pasquale csak csere lenne jövőre, Taiwo pedig lehetne a kezdő. Taiwo nekem nagyon szimpatikus, mert jól védekezik, jól segíti a támadásokat, jó beadásai vannak, és fiatal is. Riise nem hiszem, hogy otthagyja a Liverpool-t.

Edgár 2008.03.31. 20:16:05

Lehet, hogy már unalmas, mert már leírtam párszor, de szerintem balszélre Vargas kéne. Fiatal, gyors, jól passzol és szerintem viszonylag olcsó.

PaLLaDiNhO 2008.03.31. 21:10:02

vargassal egyet értek , de mit szólnátok evrához .Bár ő már nem fiatal de van nemzetközi tapasztalata . Sőt én még azon is legondolkoztam hogy valameik tehetséget (taiwo vagy vargas) + erva . sztem igy jó a szél már csak belülre meg másik szélre meg kp megerősítés + nasri és jók vagyunk :D

Edgár 2008.03.31. 21:57:08

hú Evra tényleg jó lenne szerintem is! Középpályára "Lúcsó Gonzálezt" vagy "Akvillánit" tudnám elképzelni, mivel "Diégó" nem jön állítólag "Védévé" sem, mert el töketlenkedte a vezetőség... Középső védő nem tudom kéne e : Chiellini, Mellberg, Andrade, Legrotaglie, Chriscito ... van elég, és nem rosszak!

babo410 2008.03.31. 22:31:20

Én Pallát nem adnám el, jó játékos, kedvelem, de kölcsön lehetne adni. Én mondjuk olasz játékosokat szeretnék látni érkezőbe, mondjuk Aquillanit. De ha külföldiről van szó, akkor kedvenc védőm Sergio Ramos, de ő büdös életben nem jön el a Realtól. Mondjuk Ujfalusi is jó lenne, és mellé felépül George Andrade, és visszajön Criscito, akinek még lehetne fejlődnie, de cserének jó, és úgy látom, már jobban játszik, mint mikor idejött. Én Pasqualt nem érzem Juve színtűnek, akkor már Zaccardo, ő jobb nálla.

Ritcho 2008.04.01. 09:34:11

Sziasztok! Egyszerűen nem értem miért van ennyire kikezdve Molinaro, szerintem ő teljesen jó. Kicsit többet hibázik még, de rengeteget fut a szélen, nem is lassú, segít a támadásban, szívvel lélekkel játszik. Csak egy kis rutin kell neki nagyobb csapatok ellen és tökéletes lesz balvédő poszton! Persze ez csak az én meglátásom! Legro -t meg mindenki egekbe emeli, na ő szerintem gyenge JUVÉS középső védőnek! Átjáróház a védelem, persze ez lehet az összeszokotság hiánya is! Vagy csak az, hogy még mindig sokat hasonlítgatom a védelmet a régi Thuram-Cannavaro kettőshöz... A blog szerkesztőinekl gratula, csak így tovább!

Ismeretlen_22017 2008.04.01. 12:02:15

Köszi Ritcho!

RICh 2008.04.01. 16:11:58

Ervarol ne is gondolkozzatok.....Ezt csak azé mondta hogy uj szerzödést kapjon kicsit nagyobb fizuval...!

Vittorio24 2008.04.12. 11:36:12

Szeva Ritcho! Végre egy ember aki nem csak nézi a focit hanem valójában látja is mi történik a pályán. Molinaro teljes mértékben jó játékos sokat fut,csupa szív és még fiatal(23) fog még fejlődni.Mostanában megbízhatóbb és és az Inter ellen is remekül játszott. legrottaglie egy szánalmas,gyenge körülményes,öreg védő. Rengeteg gólt kaptunk róla nevetséges amennyi labdát elad.Ő egyátalán nem Juve szitű védő,sőt a leggyengébb aki valaha is a Juvéba játszott.Kész katasztrófa. Jövő védelme olaszokkal persze Chiellini(1984),Molinaro(1983), Criscito(1986),Pasqual(1982),plussz Andrade és Mellberg. Fiatalok kellenek és minnél több olasz. Az előbb említettek megfelelők.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása