Inter - Juventus: 1-2

Ugyanazon a napon, amikor Del Piero beállította Scirea rekordját, a Bianconeri az idény legértékesebb győzelmét szerette, ugyanis Camoranesi és Trezeguet góljaival idegenben sikerült diadalmaskodni az Inter felett.

A mérkőzés, melyet a Juventus drukkerei két éve vártak, Húsvét előestéjére került. Meglepő módon olyasmi történt, amire kevesen számítottak: a Juventus remek játékkal uralta a mérkőzést, és 2-1 arányban legyőzte az Intert.

A fő események a második félidőben történtek. Először Camoranesi szerzett gólt, ahogyan a torinói mérkőzésen is. A második találat David Trezeguet nevéhez fűződik, de könnyedén meg lehetett volna a harmadik gól is. Del Piero előtt adódott egy óriási lehetőség, de sajnos nem tudta kihasználni, pedig méltó ajándék lehetett volna neki, ugyanis ezzel a mérkőzéssel beállította Gaetano Scirea rekordját a mérkőzések számát tekintve. Az összecsapás végén a Nerazzurri akár ki is egyenlíthetett volna: előbb Maniche szépített, majd újabb gólt is szerezhetetett volna, de szerencsére a kapufa a Juventus mellé állt.

Ranieri csapata óriási küzdött, és három nagyon fontos pontot szerzett. A győzelemre szükség is volt, hiszen az üldözők - Fiorentina és a Milan - is győztek. A Roma nagy nehezen, de maga alá gyűrte az Empolit, így az Inter előnye négy pontra csökkent velük szemben. Az idény végéig nyolc mérkőzés van hátra: a következő mérkőzés a Parma ellen lesz, hazai pályán, jövő vasárnap. De addig is jó pihenést és boldog Húsvétot mindenknek!

Inter - Juventus: 1-2

INTER - JUVENTUS: 1-2

Összegzés:

Gólok: Camoranesi 49', Trezeguet, Maniche 82'

Sárga lapok: Molinaro 25', Cruz 29', Chivu 32', Legrottaglie 41', Burdisso 86'

INTER: Julio Cesar; Maicon, Cambiasso, Materazzi, Maxwell; Javier Zanetti, Stanković, Chivu (Balotelli 82'); Jimenez (Suazo 53'); Ibrahimovics, Cruz (Maniche 64')

Fel nem használt cserék: Toldo, Rivas, Solari, Crespo

Edző: Mancini

JUVENTUS: Buffon; Grygera, Legrottaglie, Chiellini, Molinaro; Szalihamidzsics, Camoranesi, Sissoko, Nedved (Nocerino 86'); Del Piero, Trezeguet (Iaquinta 82')

Fel nem használt cserék: Belardi, Birindelli, Stendardo, Tiago, Palladino

Edző: Ranieri


Bíró: Farina

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr164641885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabah 2008.03.23. 18:12:09

Az az igazság, hogy Én annyira leizzadtam meccsnézés közbe az izgalomtol, hogy félelmetes!:) NAgyon jó volt nézni a mérkőzést, azt az akarást! Kár hogy "Julio" is jol védett mert még jobban is nézhetett volna ki ez az eredmény! De a lényeg a győzelem! Mondjuk nem tudom, hogy csak Én vagyok-e igy ezzel de szerintem azért Molinaro egy kicsit bizonytalan pont volt a csapatban annak ellenére, hogy jol is játszott!! Bár a másik oldalon is volt ilyen személy, csak Ő hulladék volt!! (burdisso) Ja, és szerintem Camo golja csodálatos példa arra, hogy mennyi golt érvénytelenítenek ilyen szituban!! Mert aki azt irta, hogy les volt téved,ugyanis ott volt a 16 os vonala amiböl látszik, hogy az egyik védő lába bizony benntragadt!!:))) Amugy mindenkit dicséret illet!!!! Hajrá Juventus!!!!!!!

Dana 2008.03.23. 20:31:29

Gyöngyörű szülinapi ajándékot kaptam tegnap. Köszi JUVE!!

Csabah 2008.03.23. 20:47:11

Akkor utólag is Sok Boldog Juventus GYőzelmekben gazdag Szülnapot!!!

zebra 2008.03.23. 20:47:13

Szép meccs volt.Remélem most a Inter hullámvölgybe kerül,és szorosabb lehet a bajnokság. Boldog születésnapot Dana

DelPiero 2008.03.23. 22:04:41

Fantasztikusan játszottunk...dicséret mindenkinek..Alexet sajnálom,nagyon akarta a gólt:( Amugy nemtom kilátta...azt mikor DelPiero ment Ranieri előtt 1méterrel elvégezni a bedobást,majd rutinosan időhúzó jelleggel ottgyta másnak,és sunyin odakacsintott a mesterre..akkorát nevettem..áááá:)) Igazi Alexes momentum:)FORZA JUVE!

Csabah 2008.03.23. 22:34:54

Delpiero, én épp akartam irni!! NAgyszerű jelenet volt!!!! Hajrá Juve!!!

Dana 2008.03.24. 00:06:08

Köszönöm szépen

Ricsman 2008.03.24. 01:31:39

DelPiero: éééééén láttam!!! Hatalmas kacaj tört ki belőlem! (gépen néztem, és szemben a család kicsit meghökkent , mert addig tök kussba voltam :P ) Szeretném, ha a Róma nem lenne töketlen, és összeszedné magát, hogy legalább ne a Zinter vigye el a trófeát... lesz még nehéz meccs mindenhol... kemény kis finish elé nézünk! Milánnak is fogok szurkolni ( ahogy minden idényben 2x --> oda-vissza Inter ellen!! ;) ) FORZA BIANCONERI!

RICh 2008.03.24. 12:08:42

Tudom hogy ünnep meg minden de azé lehetne 1 pici friss!

asvééd 2008.03.24. 13:11:38

Dana: kos testvérem akkor neked is füled bokáig!!! Ja és azt még nem is mondtam nektek hogy 4,15-ös Juve oddsra a 21000ft sztem nem szar,ugye??:)))))))))Annyira én nem izgultam,volt előttem nyugtató/Jim Beam/ a haverom:))

asvééd 2008.03.24. 15:41:27

megutáltam a juvét FORZA INTER!!

Zangif 2008.03.24. 16:51:38

Mivan ember, hülyevagy????

asvééd 2008.03.24. 17:11:40

LASSUS!!!KI EZ A FASZ AKI A NEVEMBEN ÍROGAT????A JÓ KÚRVA ANYÁDDAL JÁTSZÁL TE MAJOM!!!! NINCS PÖCSÖD AMIVEL FOGLALAKOZZÁL UNALMADBAN?????

asvééd 2008.03.24. 17:20:56

Gondolom ugyan olyan szánalmas kis recskavadász lehetsz mint a nagy interes haverod az albertimáté!!!Kis buzi,savanyú a szőlő mi hogy elkentük azt a nagy pofátokat!!Szánalmas dél-amerika válogatott!!!NA húzzál vissza a csicska csapatod csicska honlapjára és ízlelgessétek a vereség ízét!!!Abból hál'istennek mostanában volt részetek bőven!!!BL-lúzer picsapöcsök!!!!!

PaLLaDiNhO 2008.03.24. 18:25:27

bocs nem tud valaki spanyol olasz meccsre linket ! előre is kösz!

Ismeretlen_74763 2008.03.24. 19:05:55

Sajnos az ilyen "vicces" emberek ellen csak úgy tudtok védekezni, ha beregisztráljátok magatok a freeblogon. Akkor senki nem élhet vissza a nevetekkel, egyenlőre ezt itt nem moderálom, de ha rendszer lesz belőle megteszem.

Ismeretlen_22017 2008.03.24. 21:13:22

Így van, csatlakozom az előttem szólóhoz: ha rendszer lesz belőle, akkor nem lesz más választás, mint a moderálás. Szerencsére mutatja a kommentelők IP címét a rendszer, így talán az alapján is tudunk majd szűrni. Egyébként kénytelen vagyok megismételni: hétvégén nem tudok bejegyzéseket írni, így ha kevésnek találjátok, légyszi hétvégén kíméljetek meg az ilyen jellegű kommentektől. Nem tudok posztolni. Sajnálom. Hétközben mindent megteszek, sőt, kicsit sokat is :) Általában yuuzer ír hétvégén, de néha neki sem jön össze, értsétek meg. Ezt a blogot saját szabadidőmben csinálom (yuuzer is), nem kapok érte fizut, csak a Ti elismerésteket. Köszönöm!

Trezegol 2008.03.24. 22:30:01

Oh yess!!! Szombat este megint rájöttem,h érdemes Juventus szurkolónak lenni! Megjártuk a B ligát,visszatértünk és mostmár zúzunk ezerrel! Én mondom,jövőre bajnokok leszünk! Megvertük a Romát,intert és a milant is meg fogjuk! Mi vagyunk a legjobb olasz csapat! Az internek csak szerencséje volt eddig... yuuzer és Lassus ti vagytok a királyok!!!! Csak igy tovább... Most tele vagyok optimizmussal.(Na meg sonkával)

Geri 2008.03.24. 23:10:55

;)) kinn voltam a meccsen, nagyon nagy volt;) Nem voltunk túl sokan juvésok de a mi hanguk volt a leghangosabb;)! Forza Juve, Drughi!!!

Ismeretlen_22017 2008.03.24. 23:41:50

Köszi Trezegol! Ász lehetett Geri, tök jó neked :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása