Palladino, Amauri csere

Úgy tűnik a Juventus kész a nyáron leigazolni Amaurit, cserébe Palladinot adnák, írja a ’Corriere dello Sport’.

A klub három sztár játékost készül igazolni a nyáron és ezek közül lehet az első Amauri, akivel a csatár posztot kívánják megerősíteni, az üzlet részeként pedig Palladino a déliekhez költözne. Ha ez a tranzakció mégsem valósulna meg, az alternatíva Elmander vagy Huntelaar lehet.


A Második játékos a középpályára érkezik feltehetően. A ’Corriere’ úgy tudja, két célpont van, az arsenalos Flamini és a Chelsea klasszisa, Lampard. Az utóbbi nagy kedvence Ranierinek, aki elsősorban őt akarja megszerezni a középpálya közepére Sissoko mellé.

Az utolsó erősítendő poszt a középpálya bal oldala. Juve, már rendelkezik is egy rövidebb listával a potenciális játékosokról: Capel (Sevilla), Taiwo (Marseille), Modesto (Reggina), Dossena (Udinese).

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr564641720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mmartin91 2008.03.15. 15:09:25

Az rendben lenne h Pallát elcserélnénk,dehát sokkal inkább Huntelaar-t kellene megvenni nem pedig ezt az Amauri-t.Nem olyan nagy ász ez,mint ahogy sokan gondolják.Sztem Huntelaar sokkal gólerősebb és jobb játékos nála. A középpályára meg Flamini-t 1000% h nem tudjuk elhozni,Lampard jó lenne,de viszont inkább Diego kellene csakhát a brazil sokkal többe kerülne.Taiwo meg mindenféleképpen kellene balbekknek mert sokkal jobb mint Molinaro.

McTomi (juvenpool) 2008.03.15. 15:52:47

Én úgy tudtam, hogy Taiwo és Dossena bal oldali védő, de mindegy. Szerintem inkább Huntelaar-t kéne leigazolni, mivel Amauri 28 éves, Huntelaar pedig csak 24. Közéőőályára én egy világklasszis labdaosztó-labdaszerzőt vennék, gondolok itt Xabi Alonso-ra. Nagy szükség lenne a játékára, mert a középpályások sok labdát szereznek, de sokat el is vesztenek. De kéne még egy fiatal tehetség is, aki a támadásokat tudná vezetni, és építeni, mint pl.:Nasri. Védőnek pedig Taiwo szélre a legjobb választás lenne. Középre pedig Barzagli.(Mivel a Juve-nak nagyon jó a kapcsolata a Palermo-val, ezért még Zaccardo-t is meg lehetne tőlük szerezni.)

McTomi (juvenpool) 2008.03.15. 15:56:58

*Középpályára

mmartin91 2008.03.15. 16:38:58

Hát Taiwo valóban balbekk viszont Dossena rendre bal oldali középpályás az Udineseben.De egyébként mind1 h hol jáccik mert az vicc lenne ha Dossena hozzánk kerülne.Xabi Alonso valóban jó játékos,sok labdát szerez és jól is osztogat viszont az lehetetlen h ő is és még egy irányító is jönne.Ráasádul mi lenne akkor Sissokoval?Max.egy irányító érkezik majd sztem.A védelembe Barzagli és Zaccardo túl vannak sztárolva.Zaccardo nem egy nagyszám jobb bekk,a VB-n is katasztrófális teljesítményt nyújtott és ha jól tom Donadoni már nem is számol vele a válogatottban.Barzagli egy lomha,körülményes középhátvéd,aki nincs azon a szinten h nálunk jáccon.Persze,ez az én véleményem.Középre mindenképp Zapata kell.Előre meg egyértelmű h Huntelaar.

Shyr Kahn 2008.03.15. 17:53:13

Palla, ha a posztján játszatják, akkor fenomenális. Szerintem akit Wenger kinéz magának az nem lehet gyenge játékos... vagy nem tudja Ranieri motiválni, vagy rossz helyen játszatja. Az egyik legnagyobb hibának tartanám az eladását.

RICh 2008.03.15. 18:13:18

Hát én most igy hirtelen ha szabad kezet kapnék 4-et igazolnék azok közül akit mostanába szóbaholztak a juvéval(eléggé reálisan) -Zapata -Taiwo -Diego/Nasri -Huntelaar

asvééd 2008.03.15. 18:19:37

És bizts hogy ő ide akar jönni???? CSak zért mert a Milan elleni meccsen annyira nekik jáccot hogy megszerettesse magát!!!!Sztem oda fog igazolni. RICh névsorával én is kiegyeznék!!:)

buub 2008.03.15. 19:25:05

Most gondolkoztam el jobban, hogy miért is akarunk mi igazolni irányítót, ugyanis Giovinco, ha télleg megfelelően hasonlít Alexre akkor ez a poszt kipipálva, mert Alex fiatalabb korában nagyon jól szervezte a támadásokat. Bár lehet, hogy ettől függetlenül kell egy irányító kp. Egy biztos: arra a posztra nem kell játékost venni, ahol Giovincot fogja játszatni a mester. Csatár: egyértelmű, hogy kell és az egyik kedvencem, Huntelaar pont jólenne. Esetleg Ő és Giovinco lehetne, az új Trez, Del Piero csatárpáros. Védelem: mindkét szélre kell egy játékos. Középre ha visszajön Criscito akkor rendben leszünk.

McTomi (juvenpool) 2008.03.15. 21:23:38

Én jövőre valahogy így csinálnám: -----------------Buffon--------------- Grygera-Barzagli/Zapata-Chiellini-Taiwo Camoranesi----Sissoko---------Giovinco ---------------Nasri---------------- --------DelPiero-Trezeguet---------- Egyébként inkább Zapata. Giovinco-t azért játszatnám szélen, mert nagyon gyors, technikás és jó beadásai vannak. A cserepadra leültetném Palladino-t és Iaquinta-t mivel amikor beállnak, mindig bizonyítani akarnak. Cserepad: Belardi, DeCeglie, Criscioto, Andrade, Palladino, Marchisio, Cigarini, Iaquinta, Huntelaar

McTomi (juvenpool) 2008.03.15. 21:28:28

Jujj, Zanetti-t kifelejtettem! Cigarini-t kölcsönadnám, és Zanetti lenne kispados.

Edgár 2008.03.15. 21:31:38

Szerintem balhátvédnek Vargas lenne jó, bár nem akkora sztár, de elég stabilan védekezik és a beadásai is jók, ha felfut a támadással.

buub 2008.03.15. 22:31:33

Ha jönne huntelaar, akkor Trez szerintem nem férne be a kazdőba, Hunti jobb mint ő.

Babo410 2008.03.15. 22:34:43

Én is inkább Huntelaar-t venném meg, ő fiatal és írtó erős. Én szívesen látnék a nyári érkezők között olaszokat is, elvégre egy olasz csapatról van szó. Barzagli jó védő, vele ki is egyeznék. Giovinco-t én is visszahoznám, na meg marchisiot. Ők jól játszanak. Középpályára én Diego-t hoznám, ha lehet, mert írtó jól játszik, és mnd a két lábával veszélyes (lsd. Rangers elleni UEFA kupa meccs). De valoszínűleg ő marad Brémában, ezért én Quaresma-t, vagy Van Der Vaartot próbálnám középpályára. Angolt semmi esetre sem, mert teljesen más az angol foci stílusa, nem valószínű, hogy be tudna illeszkedni, vagy csak nagyon nehezen. A védelembe Sergio Ramos kéne, de őt biztos nem tudnánk megszerezni. Én nyáron minden posztra hoznék vkit, aki már bizonyította, hogy tud vmit, de még fiatal, 28 alatt van. Öreg játékosunk van már egy pár, fiatalítani kellene.

Babo410 2008.03.15. 22:37:50

Én is inkább Huntelaar-t venném meg, ő fiatal és írtó erős. Én szívesen látnék a nyári érkezők között olaszokat is, elvégre egy olasz csapatról van szó. Barzagli jó védő, vele ki is egyeznék. Giovinco-t én is visszahoznám, na meg marchisiot. Ők jól játszanak. Középpályára én Diego-t hoznám, ha lehet, mert írtó jól játszik, és mnd a két lábával veszélyes (lsd. Rangers elleni UEFA kupa meccs). De valoszínűleg ő marad Brémában, ezért én Quaresma-t, vagy Van Der Vaartot próbálnám középpályára. Angolt semmi esetre sem, mert teljesen más az angol foci stílusa, nem valószínű, hogy be tudna illeszkedni, vagy csak nagyon nehezen. A védelembe Sergio Ramos kéne, de őt biztos nem tudnánk megszerezni. Én nyáron minden posztra hoznék vkit, aki már bizonyította, hogy tud vmit, de még fiatal, 28 alatt van. Öreg játékosunk van már egy pár, fiatalítani kellene.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása