Nocerino a Napoliról

Antonio Nocerino elmondta, hogy egyszer majd szívesen viszatérne szülővárosába, Nápolyba. A fiatal középpályás számára különleges mérkőzés lesz a vasárnapi, amikor a Juventus a Napoli csapatát fogadja majd. A Bianconeri saját nevelésű játékosa tavaly nyáron ugyanis nagyon közel állt ahhoz, hogy a nápolyi csapathoz igazoljon.

Antonio Nocerino

"Soha ne mondd, hogy soha; ha egy nap megadatik a lehetőség, hogy visszatérjek Nápolyba, szívesen megtenném, mert végülis az a város az otthonom. A Napolitól többször is kerestek telefonon, hívott Marino és a klub elnöke is. Nagyon megtisztelőek voltak ezek a hívások, de nem velem kellene tárgyalniuk."

Nocerino a válogatottban való bemutatkozásáról így beszélt:

"Egyszerűen el sem hittem a dolgot; azt kérdeztem magamtól: én és a válogatott? Együtt lehetek ezekkel a nagyszerű játékosokkal; hogy kerültem én ide? De sikerült! Nagyszerű élmény volt, a debütálásom dátumát magamra is tetováltattam, mert ez volt életem egyik legszebb pillanata."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr294641709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shyr Kahn 2008.03.12. 10:11:55

Ez nem túl szívet melengető nyilatkozat és akkor még visszafogott voltam...

mnorba 2008.03.12. 18:42:25

Hát ja!Elég pesszimista hozzáállás,hogy én mit keresek a válogatottban...talán gyorsan történtek a dolgok.Juvéba került,majd hirtelen a kezdőben találta magát,majd a válogatottba is meghívták.Bár mostanában visszaesett,kikerült a kezdőből,és szerintem az EB-n sem lesz ott.

Edgár 2008.03.12. 19:28:33

Na nekem ő nem egy szimpatikus játékos. Szerintem őt kéne elcserélni Hamsikra!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9913) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4154) mercato (4139) nyilatkozat (7438) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4169) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása