Mi lesz Tiago sorsa?

A csütörtöki olasz sajtóban igen ellentmondó cikkek jelentek meg a Juventus portugál középpályásáról, Tiagóról.

A 'Corriere dello Sport' szerint a Juventus már télen elkezd vásárolni, mégpedig a Tiago, Almirón, és Boumsong által befolyt pénzekből érkezik majd Sissoko, Cigarini és Zapata. Rajtuk kívül Felipe és Barzagli van még Secco tarsolyában. A következő szezonra Amauri, Van der Vaart, Huntelaar és Diego a célpontok.

Tiago


A 'Tuttosport' szerint a Tottenham és a Lyon harcol Tiagóért, és a Liverpool megerősítette, hogy Sissoko a Juventusba igazolhat. Blanc általános igazgató a Monacóval tárgyal, ahova Almirón kerülhet kölcsönbe. Mellberg Torinóba utazik ezekben a napokban.

A 'Gazzetta dello Sport' szerint a Juventusnak esze ágában sincs megválni Tiagótól. A portugál középpályás egy félidőt játszott a máltaiak ellen, és mutatott pozitív jeleket. Cobolli Gigli várja Tiagót, míg Camoranesi megvédte: "rendkívüli kvalitásai vannak". Cataniában kezdőként léphet pályára. Boumsong is elutasít minden ajánlatot Oliverához hasonlóan, mind a ketten a Juventusban akarnak maradni akkor is, ha nem játszanak. Ha Almirón a Monacóba megy, Sissoko érkezet a Liverpooltól, és a Mali középpályással Ranieri a Camoranesi-Zanetti-Sissoko-Tiago rombuszt alkalmazhatja.


Forrás: Zebraportal

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr214641491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daccc 2008.01.10. 20:38:39

Hja mert onnan Camorensi meg serult, es Nedved seholsincs! Es inkabb Zanetti legyen pados mint Nocerino

mnorba 2008.01.10. 20:58:47

Jelenleg ezt a rombuszt(ha nem lennének sérültek)én így tudnám elképzelni: ---------------Zanetti/Nocerino------------ Camoranesi-----------------------Nedved ---------------------Tiago--------------------- Esetleg Tiago és Nedved felcserélésével! A következő szezonra pedig így: --------------------Sissoko-------------- Camoranesi--------------------Tiago -----------------Van der Vaart--------- Hát...nem is lenne olyan rossz!

tdnero 2008.01.10. 21:27:19

Én igy játszatnám a csapatot jövőre: Buffon Legro,Andrade,Chiellini Sissoko Camoranesi Tiago Vaart Palladino Trezeguet, Del Piero Szerintem nagy jó csapat lenne még a BL-ben is!! szerintetek ez milyen csapat lenne???????????

tdnero 2008.01.10. 21:30:47

Bocs a felállást megcsináltam csak nemhuzgáltam idézőjelet, de szerintem mindenki mindenki kiveszi hogy hogyan irtam le!!! Szerintem a 3,4,1,2-es felállás jólenne. Palla is rughatna szerintem szezononként 25 gólt

juvem 2008.01.10. 22:32:53

áááh 25 az nagyon sok:) annyit nem jáccik de sissoko inkáébb zana helyére mint nedved helyére!!! bár zanetti ahoz képest hogy mindig lehordom mutogat 1-2 szép és fontos dolgot szal nem tom h lehetne:D de vaart az mehet nedved helyére is a rombusz ékére is sztem ő mindenhol jó:D

geri1988 2008.01.10. 23:21:09

Remélem, hogy Tiago nem megy sehova!Lendületbejött és jól megy neki a játék!Ennek örülök!Szerintem nem megy senki sehova esetleg Almiron de más nem és jön Sissoko! :D Ennek örülök! FORZA JUVE!

mnorba 2008.01.11. 14:43:55

Hát tdnero,lehet beválna a felállásod,de a Juve szerintem soha nem fog 3 védős szerkezettel játszani.Alap a biztos védekezés!

tomfo 2008.01.11. 20:58:18

tdnero hogy milyen csapat lenne? olyan amit egy klasszis edző sosem rakna össze, mert átgázolnának rajta az Európai középcsapatok is mivel kevés a szűrő játékos. hidd el hogy eredménytelenek lennének, hiába vannak benne (fényes )tehetségek és sztárok.

tdnero 2008.01.12. 10:41:07

Hát nemtom tomfo lehet nemlenne olyan jó de azért nembiztos.mert régen a magyarok is úgyjátszottak hogy inkább rúgjunk 4-et és kapjunk hármat minthogy nyerjünk 1-0-ra.

tomfo 2008.01.12. 13:19:41

tdnero én is a támadófocinak lennék a híve, de gondolj csak bele ha 1-2 csapat átállna erre a taktikára és a többiek, maradnának a ma megszokottnál mi történne? szétkontráznák a támadó csapatot és kicsi az eséyle, hogy azok több gólt tudnának rúgni, mint amennyit kaptak. nem véletlen nem próbálkozik ezzel igazán egyik nagy klub sem. nem adhatják fel a biztonságosabbank nevezhető 4védős+középpályát is igénylő védekezést, mert nagy pofonba lehet így beleszaladni. hol vannak már azok az idők amikor ezt játszották a magyarok? azt hiszem te nagyon fiatal vagy és azért nosztalgiáztál erre, nem pedig idősebb korodból fakadóan. (ezzel semilyen engatív dolgot nem mondtam, mielőtt félreértenéd)

tdnero 2008.01.12. 14:17:08

Hello tomfo igazad van hogy fiatal vagyok mert 16 éves vagyok.Nemértek semmitse félre mert valószínűleg igazad van!!Ezzel a felálással szerintem nagyonnagyokat lehet nyerni és bukni is.de azért énis aztmondom hogy BL-t nemlehet nyerni ezzel a felálással.de azért ha a 3 védő előtt lenne 2 védekezők. akkor lehet nemlenne rossz.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása