Sissoko hamarosan aláírhat a Bianconerihez

A Juventus nagyon közel került ahhoz, hogy megszerezze a Liverpool középpályását, Mohamed Sissokót. Nem titok, hogy a Bianconeri fő célpontja a januári átigazolási szezonban egy center középpályás, és most már nagyon valószínűnek tűnik, hogy Sissoko lesz a befutó.

Momo Sissoko

"A Bianconerivel folytatott tárgyalások a végükhöz közelednek. Várom a következő napok fejleményeit, és bár még nem született megállapodás, de azt megerősíthetem, hogy előrehaladott tárgyalások folynak az ügynökeim és a Juventus között. Nagyon izgalmas lenne, ha Torinóba igazolnék. A Juventus egy igazán tekintélyes klub, új kihívás lenne számomra, és bizonyíthatnám a tehetségemet." - mondta Sissoko az 'RMC'-nek.

Az játékos megszerzése 15 millió eurójába kerülne a Bianconerinek, így a januári átigazolási időszakra szánt 20 millióból még maradna 5 millió euró.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr564641487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnorba 2008.01.08. 20:17:25

Egy kicsit más.Egy másik portálon már többször olvastam a holland Maduro esetleges Juvéba igazolásárol.Ha jól tudom ingyen jöhetne,talán nyáron lejár a szerződése.Szerintem egy tehetséges,fiatal középpályás,érdemes lenne megfontolni. Vagy talán annyira kacsa,hogy ezért nem olvashattam róla itt?

tdnero 2008.01.08. 20:29:26

Maduro nagyonjó játékos énszerintem 10-szer jobb mint sissoko!!!Sok fiatal tehetség van akit olcsón meglehetne venni Maduró,Emanuelson stb.. még van 4-5 nagyon fiatal és jó játékos!!!!!csak szétkéne nézni arrafelé

buub 2008.01.08. 20:32:44

Ajaxszal alapból jó a viszonyunk, szóval onnan jó lenne igazolni, csak az a baj, hogy a tehetségeik nem olasz származásúak, én pedig olyan vagyok, hogy ha lehet akkor olaszok legyenek a csapatba vagy hollandok :D

Ismeretlen_22017 2008.01.08. 20:32:50

Talán valahol én is láttam erről valamit, de semmi több, azért nem írtam róla.

buub 2008.01.08. 20:33:59

Egyébként Maduro télleg nagyon jó, de hát ez van...

Dana 2008.01.08. 21:03:55

Sose nyilatkozz meggondolatlanúl ugye Sissoko? Emlékszem annó még azt mondta hogy a Liverpool sokkal nagyobb klubb mint a Juve. Mostmeg szívesen jönne ide! Mennyit fordult a világ :)?

kowa 2008.01.08. 21:32:04

Mert mindíg azt nyilatkozza le amit az újságírok meg az emberek hallani akarnak :) ha a fenerbakchéba akarna igazolni akkor azokat dícsérné :) melleselg nem lenne rossz ha jönne:)

Doki 2008.01.08. 22:54:02

Sztem meg 15 milla egy kicsit nagyon sok érte.......annyiért inkább egy fiatal játékos kellene.....De hát sajna nem mi döntünk...:(

Angyal Bandi 2008.01.08. 22:58:43

Ti elcserélnétek Tiagot Sissokóra, ha kb ugyanannyiért lehetne eladni Tiagot, mint megvenni Sissokót?

Ismeretlen_22017 2008.01.08. 23:02:48

Én nem.

DJKGB 2008.01.09. 08:20:23

Tiago még had maradjon év végéig, hátha mutat vmi csoda feltámadást... de Almironért még fizetnék is, hogy menjen... Sissoko szerintem jó lesz... De Van der Vaart-tal mi van má? Tutira megveszi vki előlünk... És Lampard? Róla már régen hallottam vmi hírt...

asvééd 2008.01.09. 08:33:30

Most akkor nem értem,VDV aki alapember és jáccik folyamatosan az 15milla,de Sissoko aki még egy Luton ellen sem fér be és lófaszt nem mutatott 15milla????????????????Egy nagy szart adnék érte,nem 15 misit!!!!Tiago maradjon oszt jó napot!!!!

asvééd 2008.01.09. 09:56:14

Ez már vicc!!!Mohamed Sissoko bejelentette, hogy elfogadta a Juventus ajánlatát, így már csak az érdekelt kluboknak kell megegyezniük ahhoz, hogy pont kerüljön a tranzakció végére. A hírek szerint a torinóiak 15 millió eurót adnának a Liverpoolnak a 22 éves védekező középpályásért, az angolok azonban öt millióval többet szeretnének kapni érte. - A tárgyalások befejeződtek, így remélem, hogy hamarosan csatlakozhatom a torinóiakhoz – mondta Sissoko. – Úgy érzem, jó döntést hoztam, a Juventus egy nagy klub, melynél sokat fejlődhetek. 20milla?????Egy nagy szart!!!Már most nem csípem ezt a majmot!!!Bezzeg most nagy klub a Juve,köcsög!!!

mmartin91 2008.01.09. 16:43:35

Nem csíped mert megemelték az árát 5 misivel????????????????????????????????????????????Arról aztán ő tehet.Most ő nagy geci mert anno 20000 évvel ezelőtt azt mondta h nem jön hozzánk,mostmeg h jönne mindenki azzal jön h anno mit mondott.Bezzeg Zambrotta visszajöhetne,mi????Ő mi a faszt csinált????Itt hagyott minket a szarban amikor vissza lettünk sorolva de most mindenki egybehangzóan:jöjjön(kivéve csakajuve)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De ő nem majom,mi?????pfffffffffffffff

mmartin91 2008.01.09. 16:59:33

mmartin91 igazad avn, hogy itthagyott mindekt, de előtte mennyi mindent tett le itt az asztalra???? Azt azért nézd már meg, ez a Sissoko meg sehol nem játszik, igaz, hogy szerintem a kezdőbei is beférne, néha a Mascerano nincsa annyira jó formába, de Benítez nem bírja a tagot.

mmartin91 2008.01.09. 16:59:40

mmartin91 igazad avn, hogy itthagyott mindekt, de előtte mennyi mindent tett le itt az asztalra???? Azt azért nézd már meg, ez a Sissoko meg sehol nem játszik, igaz, hogy szerintem a kezdőbei is beférne, néha a Mascerano nincsa annyira jó formába, de Benítez nem bírja a tagot.

buub 2008.01.09. 17:02:01

Jah és a VDV témában meg nyugodjatok meg. Én személy szerint kétlem , hogy télen jön, szóval nyáron, de addig meg fog születni a megállapodás. Nekem egyébként az a bajom, hogy Németh Krisztiánt nem vettük meg még az MTK-ból, az egyik kedvenc focistám már tök régóta.

passerby 2008.01.09. 17:11:18

Azért Zambrotta nagyon más tészta, ő kurva sokat lehúzott a zebracsíkos mezben, és szerintem totál érthető, hogy elment - én is elengedtem volna, nagyon sokat tett a csapatért, világbajnok, kipróbálhatta magát egy másik nagy csapatban is. Azért persze azoké az igazán nagy respect, akik akkor is maradtak. Sissoko-val kapcsolatban nem is értem hogy lehet Zambrotta-t felhozni, hiszen a csokigyerek semmit nem pakolt le az asztalra, aztán amikor már fáj a segge a padozástól, akkor forog a nyelve rendesen. Amúgy meg én a vezetők helyében biztos nem vennék olyan embert, aki a 'Poolba még egy Luton ellen sem fér be - viszály ide vagy oda. Ja és mmartin emlékeim szerint nem 20000 évvel ezelőtt mondta azt hogy nem jön a Juvéba, mert a 'Pool nagyobb csapat. Nem is volt az olyan régen.

Daccc 2008.01.09. 17:12:03

Na asszem nyelbeuttuk ezt a fogpiszkallolabu csogosbogos bubangot! A f*szom teszem bele! S meg 15 millaert! Beszaras! Miaf*aszomnak megegy vedekezo kozeppalyas bazdmeg most ezzel a balfasszal 5 van orule most a vezetoseg bazdmeg? QrvaIstenit! Elnezest a speechert!

csakajuve 2008.01.09. 18:00:16

nekem mind1, h jön sissoko vagy nem. de 1 rohadtul nem: zambrotta. én is tom h éveket húzott le a Juvéban, de nem maradt itt, amikor a legnagyobb szükség lett volna rá!!!!! és ha vissza is jönne, Camo, Nedved biztos h elmenne, mer még nyáron felmerült cannavaro visszavétele, és Nedved volt az első, aki azt mondta, h ha nem ment a csapattal a serie b-be,akkor ide ne merje tolni a képét. és ibra és a többiek közt csak annyi a különbség, h míg ő a csalóinterbe ment, addig sztárgázsiért bénáznak a spanyol bajnokságban.... 1 vki volt aki visszajöhetett volna, az Emerson. még Deschamps mondta neki, h öreg és nem muszáj maradnia, de azóta már a milanban koptatja a kispadot....

nilsnoa 2008.01.09. 18:16:52

NB1.HU szerint már megis vettük... hááát... bár eléggé kamu az az oldal (tavaly Gerát is már eladta a Middlesboroughnak :D még számot is kapott :D) ... de nemtom... ennyit füzetne érte a ********** ******* ********** ****** ****** max 6-7 milla... ajánlom neki hogy behozza a pénzét...

vizi8 2008.01.09. 19:35:25

Zambrotta már 30 éves elég a kiöregedő focistákból, irány a fiatalokhoz. Sissokot a válogatotban lehet igazán megnézni mit tud, egy Noccerinónál bizony sokkal jobb.

mmartin91 2008.01.09. 20:00:53

Hát van igazság abban amit írtatok a Sissoko-s témára,gondolok itt erre a Luton féle meccsre.Nyilvánvaló h az elmúlt időszakban szinte semmit nem jáccott és nem biztos h olyan nagy formába van.De az is tuti h közte és Benítez között a viszony hihetetlen módon megromlott.Igazából érthetetlen az egész mert anno ő hozta őt ide a Poolba és az elején még stabil kezdő volt.Pl.lőtt egy hatalmas kapufát a Barca ellen az előző BL kiírásban.Ezt csak azért említettem meg h mindenkinek beugorjon h Sissoko akkoriban naon jól jáccott.Igazából akkor került ki a csapatból miután Benítez Mascherano-t favorizálta helyette.Pl.az argentin jáccott már a BL döntőben is amit 2-1-re nyert a Milan.Tehát gyakorlatilag Momo Beníteznek köszönhette azt h a Poolba bekerült és kezdő lett meg azt is h vmilyen szinten kerékbe törte a pályafutását.Egyébként én úgy vélem h a Luton ellen nem csak az ellentétek miatt nem jáccott hanem mert akkor már tárgyalgatott velünk.A lényeg a lényegben:én is jobban örültem volna ha először csak kölcsönbe jön fél évre de ha a vezetőség úgy gondolja h nem sajnálják rá vmilyen szinten látatlanba a 15 misit akkor rendben.Nemrég olvastam h Ranieri a rombuszt próbálgatja a csapattal az edzőtáborban.Ha bejönnek az igazolások akkor a köv.bajnokságban ezt fogjuk jáccani az tuti mert Sissoko lehetne a rombusz alján,VdV a tetején míg Camo a jobb,Nedved meg a bal szélén.Ütős középpálya lenne...

asvééd 2008.01.10. 08:24:08

mmartin91 jó lenne ha a VDV párhuzamra is reagálnál vmit és nem csak leszólnál mert nekem nem tetszik ez a Boxos 20misiért!!!!!!!!!!!!Amúgy meg te írtad nem is olyan rég hogy nem ér12-13 millát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Elfelejtetted??????????Asszem kicsit(?) elfogult vagy ebben az ügyben,nem?Reálisan nézve akkor sem ér annyit mint pl.:VDV.Erre basszuk el a lét,nem hogy kölcsönbe jönne amit szintén helyeseltél!!!! aztán meg lehet hogy úgy járunk vele mint Almironnal!!!JÓ NAPOT,ÉBRESZTŐ!!!!!

asvééd 2008.01.10. 08:46:20

De hogy lásd mmartin91 kivel van dolgod : Itt kijelentem hogy ha a "CSOKI" beválik és meccseket hoz,én leszek az első aki nyilvánosan "megkövetlek"!!!De addig Piszkafalábú iparkodjon mert még semmit nem láttunk tőle!!!!Asszem passerby világított rá helyesen a ZAmbrotta-Sissokó ügyre!!

Dana 2008.01.10. 13:58:01

Ha minket igy megoszt a Zambrotta ügy képzeljétek el mi lehet Olasz társainknál? őket mennyire megoszthatja pláne arra lennék kíváncsi hogy reagálna a publikum ha vissza jönne. Kényes kérdés az biztos. Sissokot most nem kommentálnám mert még nincs itt.

passerby 2008.01.11. 12:55:50

A goal.com-on van egy érdekes cikk arról, hogy Sissoko leigazolása óriási hiba lenne a Juve számára. Én látok benne némi igazságot, főleg az érvek felsorolása után.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3381) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (913) elemzés (40) előzetes (859) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9910) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4153) mercato (4137) nyilatkozat (7437) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása