Del Piero már csak tartalék

A 'Gazzetta dello Sport' mai számának egyik cikkében arról ír a szerző, hogy Alessandro Del Piero mostanra cserejátékossá vált a csapatnál. Alex a legutóbbi két mérkőzésen, a Palermo és a Milan ellen is csak a kispadon kezdett, Claudio Ranieri inkább a Iaquinta - Trezeguet kettősnek szavazott bizalmat.

Del Piero és Ranieri

A Palermo ellen Del Piero a 68. percben állt be, és fantasztikus teljesítményt nyújtott. Szerzett egy csodálatos szabadrúgás gólt, büntetőből is eredményes volt, és gólpasszt adott Marchionninak. Ennek ellenére a szombati, Milan elleni 0-0-ás találkozón csak 19 percet kapott - emiatt Ranierit rengeteg kritika érte.

Mindezek ellenére úgy tűnik, hogy Ranieri a Iaquinta - Trezeguet kettőst preferálja, Del Piero pedig csak csereként kaphat lehetőséget. Ez azonban nem teljesen új helyzet a Bianconeri emblematikus játékosának, ugyanis 2004-2006 között, Fabio Capello irányítása alatt sem kapott több lehetőséget.... sőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr324641369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buub 2007.12.04. 20:12:26

Hát neki kezdőnek kell lennnie, még msot is sokkal többet nyújt, mint amit Iaquinta valaha is fog. Del Pierot a kezdőbe!!!!

Dana 2007.12.04. 21:14:29

Teljesen egyetértek veled. Néztem külön Iaqunitát amikor másodjára megnéztem a meccset, és én úgy láttam hogy nem nőtt még fel az ilyen rangadókhoz (nem is fog valszeg) én itt nem érztem benne azt az átütő erőt ami pl. Trezében megvan. Alexet mutatták a meccs után amikor Nesta el akarta cserélni a mezét vele, láttszott rajta a csalódás meg a keserűség, Miért ne játszana a kezdőben még ? Remélem csüt. kezdő lesz az Empoli ellen. egyébként jó hogy a Sport1-2 elkezdi adni a coppa nazionalét, főleg Juve meccseit. Forza Juve!!Grade Ale!!

Doki 2007.12.05. 09:02:03

Nekem az volt a meglátásom hogy most vagy kezdhetett volna, vagy rögtön beáll a 2 félidőben.Amugy sokszor igazat adok Ranierinek.Nem fiatal már Del Piero.Ám az előző meccsen vmi fantasztikusat villantott:)Ennek ellenére csak emiatt nem lehet a kezdőben, viszont kellene sztem egy olyat is húzni, hogy 4-5 meccsen hadd kezdjen zsinórban és megnézni mit hoz.Mert lehet hogy ennyi kell ahhoz hogy ujra az a Del Piero legyen aki 3 éve volt.Bár nem annyira fiatal mint Iaqunita, de tapasztalat, cselezés, labdakezelés, helyzetfelismerés ....téren még odaveri rendesen a csapattársát.Én remélem több lehetőséget kap, s annak meg lesz a gyümölcse! forza JUVE!!!!

RICh 2007.12.05. 14:23:37

Szerintem csereként sokkal jobb teljesitményt nyujt mint kezdőként....!

PaLLaDiNhO 2007.12.05. 16:22:08

sztem is csereként sokkal többet tud alkotni alex mint kezdőként. miért is nem lessz soha felnőve jaki a rangadókhoz???na mind1 én ezt nem értem nem akarok senkit leszonli föleg alexet aki a legnagyobb játékos amig világ a világ de mostmár be kell látni nem teljesen százas.akar passzol lát a pályád de a 90percbe felőrölnék az ijen paraszt emberek mint ambrisin i (mekkora paraszt azaz ember:S ) és sztem jobb a mozgékonyabb csatár a kezdőbe mint a picit darabosabb és ha 4-5 meccsn végigjátszana félek lesérülne... nah szal szerintem igy nagyon jo hogy jaki kezdés alex játszik pl egy 2. félidőt és sztem nem lehet azt mondani hogy nem játszik mert el tud dönteni meccseket holnapra forza Juve! jolenne egy ijen felállás buffon grygera legro ,giorgio, crisito nedved noce , TIAGO , camo trez jaki szeritnetek??

PaLLaDiNhO 2007.12.05. 16:56:06

ja a honap vicce: http://href.hu/x/43qg pippo európa trónján?? XDXD ja a kommentem is ott lessz vhol bianconeri a nevem:P

Doki 2007.12.05. 17:01:01

Hejj!! A felállás nem lenne rossz, bár én megnézném közepen szívesen az Almiron-Tiago párost, két szél meg csatársor + védelem maradhat:)

mmartin91 2007.12.05. 20:11:27

Del Piero teljesen megérdemelten van a padon,mert Iaquinta már sokkal többet tud hozzátenni a játékhoz.Gyorsabb,rugalmasabb,ambíciózus,arrogáns szal nem is értem h kérdés-e az h melyik legyen a kezdő.Egyébként is Alex sztem is sokkal jobb teljesítményre képes csereként(lásd Palermo elleni meccs) szal mostmár csak a padon fog helyet kapni normál esetben,dehát Iaquinta is megsérülhet,lehet formahanyatlása szal Del Piero még naon sokat fog jáccani kezdőként is.Az Inzaghi-s témához meg annyit h nem kéne leszólni ezt az embert.Pippo bármilyen nagy meccsen képes gólt(gólokat) lőni(pl.BL döntő).Azért az a 63 gól nem kis teljesítmény még akkor sem ha a felét az 5ösön belülről lötte(ezt lehet olvasni a kommentekben),ott kellett lennie,jó helyen volt jó időben.Nekem egyébként is egy szimpatikus játékos,nemcsak azért mert olasz hanem egyébként is ez a lesipuskás stílusa is szimpi.Del Pierohoz meg abszolut nem kéne hasonlítani hisz teljesen más karakter a két játékos.Alex egy vezéregyéniség,Pipponak ez a szerep nem is állna jól.

PaLLaDiNhO 2007.12.05. 21:03:09

hát elöször nemn akartam leszoli de nekem nagyon piszkálja a szemem veled mmartin91 bár van igazság amit te irtál abban is de mondom neem nem a szivem csücske a srác bocs

mmartin91 2007.12.06. 14:51:09

Hát ŐŐŐ Palladinho ezt nem értem: hát elöször nemn akartam leszoli de nekem nagyon piszkálja a szemem veled mmartin91.Nem tom h mi értelme van ennek a mondatnak de azt sem tom h mondat-e,ezt leírnád mégegyszer mert semmit nem értek belőle.A végéből annyit értek h te nem szereted Pippo-t de a többit nem igazán vágom.

PaLLaDiNhO 2007.12.06. 15:59:05

igennn valahogy elütl a fél mondat :S nem vágom annyira énse na mind1 nekem nagyon piszkálja a szemem veled ellentétben aztán :"nekem nem a szivem csücske a srác kb ennyi volt na ma forza juve.és játszon már 1szr 90 percet tiago go go tiaGO!!

mmartin91 2007.12.06. 19:52:19

Köszi h leírtad mégegyszer mostmár sokkal érthetőbben.Lehet h neked nem szimpatikus de azért a 63 gól az egy nagy eredmény,főleg úgy,hogy lesz még neki több is hisz az biztos h fog még gólt szerezni BL meccsen is.Ennyi gólt nem véletlenül lő egy ember,azért vmit csak tud.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása